Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/11/18 in all areas

  1. Ce autoritate RAR vine sa ĂŽți rezolve tie problema? Cine sta dupĂŁ tine ca ai pĂŁțit ceva? Ăla trebuie sa fie plĂŁtit și dacĂŁ nu este un departament special pentru asta nu discutam. Vine nea Gica de la RAR grivita...??? Aici e care pe care oameni buni.
    2 points
  2. SZL REPLACE Before part exchange, in case of squeaking/creaking noises fromcolumn switch cluster area, observe SIB63377975!
    2 points
  3. UPDATE UPDATE UPDATE!! Mare UPDATE!! Am realizat intre timp un nou lot de placi, am finisat foarte mult programul, auxiliarul porneste acum la buton!(butonul 6 de pe cd-player/casetofon). (IMPORTANT) Am scris si programul de incarcat noile versiuni ale sistemului de operare, asta inseamna ca fiecare dintre voi care veti achizitiona un modul veti putea actualiza sistemul de operare fara alte scule specializate ci cu un simplu cablu microUSB. As vrea ca acest proiect sa nu fie lasat de izbeliste, asa ca vreau sa colaboram, de asta probabil ca voi crea un e-mail in care sa imi lasati sugestii si sau erori pe care le-ati intalnit. Cu programul pe care l-am scris pentru incarcat sistemul de operare puteti face si diagnoza modulului, sau se poate crea un raport pe care mi-l puteti trimite, si eu il voi analiza pentru a observa eventualele erori in cazul in care vor exista(vorbesc aici mai mult de probleme de compatibilitate, in special a celor din afara e46 intrucat modulul cel mai probabil e compatibil si cu e39, e38, e53 si altele). Si ca sa nu mai vorbesc balarii, va las mai jos poze cu niste rezultate concrete. Rezultate care credeti-ma pe cuvant au necesitat mai bine de 1500 de ore de lucru(asta pe parcursul unui an de zile de cand am inceput proiectul) Link catre poze Sper ca pana la sfarsitul acestei saptamani sa finalizez in totalitate modulul si sa il pot pune la vanzare Zi faina!
    2 points
  4. Pana la urma nu conta ce model sunt, poti cere vanzatorului sa iti zica Et-ul si J-ul jantelor ( este scrie pe interior) si vezi sa se potriveasca masinii tale. Pt f30 iti trebuie pe 16: ori 7j cu et31, ori 7.5j cu et 34.
    1 point
  5. Pe E90 poti monta roti de minim 16inch. Sigur ai avut in trecut doua E39?!?! Ca sincer sa-ti spun, la cat ai povestit aici, nu prea se vede. Sau nu te-a interesat nici un alt detaliu in afara de condus?!?!
    1 point
  6. Am verificat la mine si arata usa corecta. Tu sigur ai ceva probleme de la montaj sau din setari.
    1 point
  7. De fapt, l-as lua pe asta: https://m.olx.ro/oferta/vand-spirala-volan-bmw-f10-ID8uOIL.html#:041b863b62 Este de pe o masina fabricata in 2016, deci este cu uzura mai mica. Te asiguri ca are panglicile intacte si folosesti electronica de la SZL-ul tau. Simplu, plug and play.
    1 point
  8. Deci E39 are alte specificatii(Offset) la jante nici prinderea pe butuc nu este la fel.Iti trebuie inele de centrare ca sa le pui pe seria 3. Totusi nu este recomandat sa pui jante de E39 pe seria 3. Si cel mai important E90 nu este conceput sa poata rula jante R15(dar asta ai realizat si tu ) Tie iti trebuie jante cu offset intre 24 - 40 si minim dimensiunea 16 Poti sa cauti o janta pt rezerva de pe modelele Seriei 1 sau Seria 3 E90 E46 E36.
    1 point
  9. Nu este cazul sa investesti sute de euro pentru asa ceva. Daca nu ai incalzire, vibratii sau asistent faza lunga, poti cumpara modulul din link-ul asta: https://m.olx.ro/oferta/spira-volan-modul-szl-bmw-f10-f11-f01-f07-f06-IDapAcf.html
    1 point
  10. Nu ai cum sa stii ce ai face pana nu te aflii in situatia respectiva, deci rezumati-va la parerea voastra, nu ce ati face voi sigur, pentru ca habar nu aveti . Nu stii care e cea mai buna solutie pentru el, cea mai corecta era inspectarea motorului de catre reprezentanta, insa ei au avut interesul sa scape mai repede de el cu motivul ca nu e problema de la ei. Daca totul este cum trebuie in motor, inseamna ca a fost pura coincidenta, nu? Eu astept sa vad ce gaseste colegul in motor si vedem dupa ce il sfatuim.
    1 point
  11. Tu ai fii dispus sa pierzi vreo 4000 euro din cauza unui mecanic care a pus ceva gresit la distributie si care mai si lucreaza intr-o reprezentanta,pe motiv ca pierzi vacanta,eu nu,anulam si vacanta si tot ,muream cu ei de gat pana nu schimbau motorul si masina mergea ca inainte de reparatia minune,noroc ca omul a fost pe faza si a vazut cand incepuse sa arda,ca de nu o trecea cu totul la pierderi...intradevar de pe margine e mai usor sa dai sfaturi ca si cand ai fii direct implicat in problema,eu ĂŽi doresc sa rezolve problema si sa recupereze ceva de la Apan.
    1 point
  12. Romulus incearca si el marea cu degetul...Not.
    1 point
  13. Ceea ce i s-a intamplat colegului nu e normal, si mi se pare lipsita de eleganta din partea unei reprezentante sa ii ofere reducere la montarea unui motor luat din targ......pai ar putea sa isi asume o responsabilitate.Chiar daca financiar nu conteaza, eu le-as lasa un review, pe google, sau unde, corect, la obiect....poate daca mai multi fac asta isi vor schimba atitudinea. In ciuda folclorului care prezinta reprezentantele din vestul europei (aici nu ma refer la bmw, ca nu am fost), dar nici in alte parti nu e atat de bine cat ne place sa credem, si este un trend general ca produsele sa aiba o durata de viata cat mai scurta, fiabilitatea sa nu mai fie un atribut al produselor, iar calitatea serviciilor( nu vrejeala cu zambete prin receptii si periat clientul) sa devina din ce in ce mai proaste. De unde si faptul ca in general se ajunge sa se vanda masinile la expirarea garantiei, sau ca in Franta , de exemplu, 60% din masinile noi sunt in leasing operational (LLD sau LOA), unde stii ca platesti lunar o chirie, si nu schimbi nici macar anvelope; ca se schimba filtrele la 90k km, e doar un detaliu, ca masina nu e a ta si va sfarsi la o licitatie, iar tu in 3 ani iti iei alta masina, noua.
    1 point
  14. Yup ... all good Am avut ceva probleme cu pierderi de ulei dar era de la capacul de tacheti. L-am inlocuit si acum nu mai pierde deloc. Pe acelasi principiu ... uite ca nici la reprezentanta nu e ok, a mai platit si o caruta de bani! Unde sa mai mergem? Ne facem toti mecanici si le reparam singuri ? Nu e normal sa trebuiasca mers in alta tara pentru a rezolva o problema (ca vorbim de masini, medicina sau alte nebunii). Si hai sa zicem ca au gresit ... na, e omeneste! Cel mai important este sa isi asume si sa incerce sa te ajute ... dar sa se comporte asa? Pe banii tai? Pe nervii tai? Pe timpu tau?
    1 point
  15. Sper sa te ajute: https://drive.google.com/drive/folders/0B1uS7rtluamMa0dONmlrZzBLdjQ https://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=1407730
    1 point
  16. Anul trecut prin ianuarie cand imi cautam masina, am fost si eu pe la Banat Car sa intreb de niste masini din reteaua BUC, dar in acelasi timp am intrebat si de cele din Germania din reteau bmw. Desi nu-mi mai amintesc toate detaliil, daca era sa cumpar in acest fel, trebuia sa le dau vreo 2000-2500Euro, ceea ce mi s-a parut f mult, asa ca nici n-am mai insistat. Asta in conditiile in care aveam 23k Euro buget pt masina. Nu contest ca poate au mai schimbat conditiile, dar din cate am citit, 5% mi se pare mult totusi. De ce nu fac niste preturi comparabile cu cele pe care le platesti daca ai merge tu s-o ridici?!?! In cazul asta cred ca mai degraba ar apela lumea la ei sa le aduca, decat sa mai piarda timpul pe drum ei insisi. OK, sunt poate multe guri de hranit, poate niste salarii destul de bune in reteaua AB, dar daca chiar vrei sa faci ceva ma gandesc ca gasesti solutii. Nu doar romanii, cred ca majoritatea oamenilor prefera sa plateasca mai putin pt niste servicii adiacente, chiar daca sa zicem ca aloci o suma de bani. Atata timp cat banii aia doar tu stii cum i-ai facut, prin munca, mi se pare normal sa fi atent la toate cheltuielile. Plus ca mai degraba aloci mai multi bani pt masina in sine, decat pt transport spre exemplu. Zic asta, daca ai avea de ales sa mergi tu s-o ridici si sa platesti in total ~500Euro sau sa ti-o aduca cineva cu 2000Euro. Nu contest ca sunt cazuri cand oameni mai comozi, prefera a doua varianta, dar in ce ma priveste pe mine, de departe o prefer pe prima. De altfel asa am si procedat anul trecyut.
    1 point
  17. Orice transport se poate asigura fara doar si poate. Si exista firme specializate care exact asta fac. Banuiesc ca ati vazut in toata tara traileruri pline cu masini. Doar nu si imagineaza cineva ca un transport cu 10 masini este neasigurat.
    1 point
  18. nu e vorba de suma, ideea e ca ei au decat de adus masina pe platforma, comisionul e cam in plus in cazul in care le zici ce masina sa aduca si negociezi tu restul.oricum la transport 1000 eur +tva e destul de mult
    1 point
  19. Nu e bun, ia ceva certificat LL-04 altfel o sa infunzi rapid filtrul de particule.
    1 point
  20. Da, pe forumuri puneau poze gen comparatie intre filtrul normal si ala K&N, iar filtrul vechi dupa un an cel normal nu avea murdarie pe el cine stie ce, iar cle K&N avea foarte mult praf adunat acolo, spuneau ca si uleiul ala are beneficiile lui ca ala de fapt stopeaza praful, nisipul si asa mai departe insa toate peste toate nu se merita, iar pentru putere nici vorba, eu vroiam sa-mi pun ca sa "maresc" putin zgomotul, infim oricum mai ales pentru diesel.
    1 point
  21. Nu vad rostul filtrelor de genu pentru masinile de strada ... Costa mult mai mult si ''beneficile'' nu merita riscul si pretul. Cum am vazut eu ca este filtrul la seria F , mai ales la 5 si 7 , nu cred ca un K&N filtreaza mai bine dar in acelasi timp lasa sa treaca mai repede un debit de aer prin el. Filtru la F este dintr-un material (nu stiu din care dar nu este hartie) ce are peste si o pasla sau material textil pentru insecte ... Nu stiu cati ati vazut sau ati dezmembrat un filtru de aer de la o masca de armata , dar eu am vazut acelasi material in filtru de aer de la motor ca si acolo , daca ala este suficent de bun pentru plamanii nostrii , atunci este peste la un motor ...
    1 point
  22. asa zic si eu ! 250.000 km de cand l am luat si acum e pe masina , alta decat bmw NU am observat nici un cal in plus ,nu ca asta mi-as fi dorit ! spuneam mai sus ,incarcat de vreo 3 ori cu kit pana mi s a dus debitmetru [ 100 lei sh ,n a fost o avere ] in prezent spalat la fiecare 10.000 km si sub el un filtru de hota cu burete ca protectie de fiecare data . auto are pe bord 670.000km cu motor original [ nu e bemewe ] a meritat si nu .
    1 point
  23. Daca luai masina noua, te intelegeam...aveai o garantie...sa vrei la un SH perne de aer, in ROMANIA, probabil nu stii ce inseamna...Mergi prin targ si cand auzi un vaietat sa stii ca ai gasit un proprietar de Audi ce a primit factura pentru un schimb de perne aer...si nu imi veni cu piese de la Febi Blist., ca alea sunt panarame...vezi alea originale... Perna de aer in Romanica (din pacate) este un moft...un moft costisitor parerea mea...nu avem sosele pentru perne de aer, cand la noi si arcurile se rup la gropi...
    1 point
  24. Tot ceea ce face Bmw acum ma refer la motoare diesel au probleme cu distributia...nu conteaza ca este 3L sau 2L.Tot ceea ce are codul motor N(N47,57) au probleme cu distributia."N"new generation=bullshit Sunt pline serviceurile dedicate si reprezentantele de motoare cu distributii rupte...
    0 points
  25. Salut, e stricata maneta si trebuie inlocuita.
    0 points
  26. O sa mi vad septarul ca sa mi iau niste minute sa-l sun pe vanzator. Multumesc pentru sfaturi
    -1 points
  27. Sunt style 229 de pe seria 1! Verifica obligatoriu janta pe masina (spate si fata)! Eu am vrut sa iau tot pe 16 de pe seria 1 (pentru F31) si pe spate lovea in etrier! Nu au fost bune!
    -1 points
  28. Varianta 4.0 bi turbo sunt cele mai proaste motoare.De ce?Ptr ca au probleme cu ungerea-posibil pompa de ulei-si se topesc cuzinetii.Sfatul meu uita de 4.0d.Nu este o coincidenta ceea ce s a intamplat cu masinile prietenilor tai.Daca te documentezi un pic o sa afli cat de "fiabile "sunt aceste motoare.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.