Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/12/18 in all areas
-
Din punctul meu de vedere service-urile ce fac astfel de operatiuni ar trebui inchise complet, iar legea ar trebui sa permita ca proprietarilor sa le fie deschise dosare penale. Conducatorilor de masini fara DPF le-ar trebui retinut talonul + RAR, astfel incat sa fie obligati sa-l monteze la loc daca vor sa mai circule. De asemenea, verificarea prezentei si functionarii DPF-ului sa fie obligatorie la ITP, pt toate masinile dotate cu asa ceva.7 points
-
Pentru cei care nu isi permit un DPF nou pot sa il curete pe cel vechi. Un dpf off soft+hardware costa mai mult decat o curatare la un centru specializat. La noi din pacate este o moda sa se anuleze orice: EGR off, DPF off, CAT off etc.5 points
-
Catalizatoare se fura de cativa ani in Romania, in special la anumite marci de autovehicule , care puteau sa contina pana la 7 g de platina; procedeul de recuperare al acestor metale din catalizatoare nu este atat de complex, ceea ce face acest procedeu atractiv. Pentru filtrele de particule, e putin mai complicat si inca scump, de aceea acest tip de tehnologie nu e disponibila in locatii gen Bolintin,inca, ca sa determine furtul/colectarea acestor filtre, si recupererea metalelor respective. https://hensel-recycling.com/en/diesel-particulate-filters-are-challenging-precious-metals-recycler/ Deoarece Romania nu are nici o prevedere legala, si nici o intentie de a pregati asa ceva, in momentul de fata norma de poluare/respectarea parametrilor tehnici ai autoturismelor nu poate cadea decat in incidenta RAR, care chiar daca ar dori cu adevarat, nu are nici mijloacele tehnice, nici personalul dedicat sa controleze prezenta dpf-ului. Si cred ca ramane si o chestiune de educatie si constiinta, cat si de mijloace financiare (se achizitioneaza bunuri uzate, la sfarsitul perioadei de utilizare, fara a avea mijloacele financiare potrivite in a le intretine).3 points
-
Eu am cumparat DPF nou la e90, masina are in prezent, 325.000 km, asta ca urmare a ceramicei topite in dpf ul vechi, constatarea fiind facuta si autentificata de cei de la Odorheiul Secuiesc! Odata cu schimbarea DPF, am schimbat si senzorul de presiune, operatiuni efectuate la reprezentanta BMW. To5 ce pot sa ti spun este ca dupa aceste opetatiuni, la 6 luni de la montare, presiunea in ralanti este de 0.9 mbar si masina trage de rupe, nu mai vb de consum!3 points
-
https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/auto/dieselgate-romanesc-cum-sunt-masluite-masinile-diesel-in-service-962035 Articolul ĂŽn stilul clasic Digi, dar e totuși o problemĂŁ realĂŁ. Un DPF la N47 de exemplu este peste 6000 RON. OdatĂŁ ĂŽnfundat, poți ĂŽncerca una alta, dar nimic nu face magie. Asfel, datoritĂŁ costurilor mari, mulți fac DPF-Off. Susținem cĂŁ nu "face fum" - ok. Dar noxele nu stau numai ĂŽn partea vizualĂŁ. Da, sunt alte mașini (ĂŽn special dube și camioane) care rup ĂŽn douĂŁ cu fum și poluare cu mult peste ce ar face un Euro 5-6 cu DPF Off. Sunt mașini EURO 1 2 pe stradĂŁ care iarĂŁși sunt varzĂŁ. Eu personal n-aș face DPF Off ĂŽnsĂŁ. Nu, nu sunt nici disperat dupĂŁ salvarea mediului, dar consider cĂŁ e o evoluție normalĂŁ spre civilizație și viațĂŁ mai bunĂŁ pe termen lung.2 points
-
Am schimbat distributia la F31 motor N47, la 207000 km. 3 lanturi, pinioane, garnituri, intinzatoare, patine, etc, curea transmisie, ulei BMW, filtru Mann, cu tot cu manopera 3800 ron. Garantie 2 ani in limita a 100000 km. Dupa demontarea distributiei vechi mecanicii au spus ca piesele aveau uzura superficiala, asadar puteam lejer sa mai merg pe putin 100000 km. Desi nu facea nici un zgomot suspect, toti mecanicii, inclusiv la reprezentanta mi-au spus ca trebuie schimbata distributia….trageti voi concluziile.2 points
-
Acu 4-5 ani eram in Germania unde am dat de niste romanasi ce lucrau la un centru de reciclare piese auto, mai precis filtre particule si catalizatare ... Se pare ca dintr-un filtru/catalizator ce contina platina poti sa castigi si 600 euro , dar pentru asta trebuie sa ai ceva firma autorizata si acceptata de stat ... 1500 euro nu costa sa produci un filtru , costa cam 1000 euro, dar dupa ce isi baga si BMW ceva, poate ajunge foarte usor la pretul asta exagerat de 2000 euro. PS: Stire de astazi: https://stirileprotv.ro/stiri/auto/service-uri-care-scot-filtrele-de-particule-ca-sa-mareasca-puterea-masinilor-camera-ascunsa.html2 points
-
Vorbim non stop de samsarii care dau km inapoi la masini si ca asta se traduce ca inselatorie, BUN, dar pentru cei care au eu4/eu5 si fac dpf off asta cum se traduce ?2 points
-
2 points
-
Va salut! Dupa ce am vandut F32, am dat comanda de un G30. Astept sa vina! dotari: E Series G30 () Series 5 Type LIM Model 530D XDRIVE (EUR) Steering LL Doors 4 Engine B57O Displacement 3.00 Power 195 Drive ALLR Transmission AUT Colour MEDITERRANBLAU METALLIC (C10) Upholstery LED.DAK./COGNAC.EX./KEDER IN KONTR (LCRO) Vehicle options L801A National version Germany P337A M Sports package P7R7A Innovation package P7XPA Navigation package, Connected Drive P9BDA Business Package P9D5A ENTERTAINMENT PAKET DE P9D7A WINTERFREUDE PAKET DE S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S21NA BMW LA wheel M Double-Spoke 662 S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S258A Tire with run-flat functionality S2NHA M Sport brakes S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S2VBA Tire pressure display S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S3ACA Trailer coupling S3DSA BMW Display key S3DZA Delete extra external lettering S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S403A Glass roof, electrical S420A Sun protection glazing S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S4T7A Massage function, driver / fr. passenger S4T8A Outside mirror with auto dip S4U1A Ceramic appliques for controls S4URA Ambient interior lighting S4UYA Ski and snowboard case S4WYA Individ. fine wood plum brown high gloss S534A Automatic air conditioning S536A Auxiliary heating S548A Kilometer-calibrated speedometer S552A Adaptive LED headlight S575A Supplementary 12V sockets S5A1A LED Fog lights S5ACA High-beam assistant S5ALA Active Protection S5ATA Driving Assistant Plus S5DNA Parking assistance system Plus S5DVA Remote control parking S601A TV function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S650A CD player S654A DAB tuner S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6CPA Preparation Apple CarPlay S6F1A Bowers & Wilkins High End Sound System S6FVA Online Entertainment S6NWA Phoning with wireless charging S6U8A BMW Gesture Recognition S6WBA Multifunctional instrument display S6WDA WLAN Hotspot S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S775A Headlining anthracite S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8EKA Dummy-SALAPA S8KAA Dummy-SALAPA S8R9A Refrigerant R1234yf S8TFA Active pedestrian protection Sper ca am facut alegerea buna, ma gandeam la noul CLS...dar nu am fost multumit de comportamentul masinii, iar la Audi nu am avut nici un feeling. Este de la BMW AG si are 16300km Asteptam sa vina1 point
-
Da, masina am ridicat-o pe 03.07...totul perfect, dar daca ma credeti am apucat doar sa vin cu ea si am parcat-o si nu am miscat-o din 04.07...nu am avut realmente timp Maine plec cu ea in weekend si am sa vad cum e. Nici macar o poza nu i-am facut:))) per total pot spune ca este excelenta, dar nici nu am apucat sa intru in vreun meniu pana acum1 point
-
Un interior demn de a fi numit interior ,volanul schimba foarte mult ,bravo Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
Ăsta e motivul pentru care am decis sĂŁ o fac și eu. RĂŁu nu prea are ce sĂŁ-i facĂŁ. E o piesĂŁ nouĂŁ pe mașinĂŁ pânĂŁ la urmĂŁ.1 point
-
Deci distributia nu facea zgomot dar te-ai decis preventiv sa o schimbi, toti specialistii spunand asta din cauza ca stiau ca sunt probleme la N47. Ce e rau in asta? O faci daca vrei daca nu o lasi in pace. Tehnic nici tu nu stii ce se poate intampla in 100k km (...chiar daca tu crezi ca ar tine..)1 point
-
1 point
-
Asa face, adica la fel cum facea si la Bi-Xenon Adaptiv si cu Asistent de faza lunga. Diferenta intre LED si Laser este destul de mica, dar Laser castiga. Diferenta o face modul de distribuire si de proiectare a fasciculelor luminoase pe sosea si obiecte, cat si adancimea pana la care se pot proiecta astfel incat sa nu deranjeze pe cei din fata ta. Din nefericire, desi ofera performante superioare, farurile cu Laser degaja o cantitate foarte mare de caldura, iar daca locatia si decizia de proiectare a masinii nu permite o ventilare adecvata, farurile pot incorpora chiar si ventilatoare care ajuta la degajarea caldurii. Tot din nefericire, anumiti producatori s-au grabit probabil sa apara primii sau printre primii pe piata si au neglijat partea de proiectare, am cunostine cu Audi generatii 2018 care au schimbat doua perechi de faruri.1 point
-
Majoritatea sunt incurajati sa faca DPF off pentru ca este promovat. Mai ales prin punctul de vedere ca mai pune si un stage 1 iar masina "o sa traga mai bine" si castiga 5 caluti ... Sincer acum ... nu stiu cat de mult costa producerea unui astfel de filtru dar pretul de 2000 Euro cu care se vinde in reprezentanta mi se pare exorbitant! Imi este greu sa cred ca acest filtru costa 1500 euro pentru a il produce ...1 point
-
Exact ce a spus si deeJayOg deasupra a ceea ce ai intrebat tu. Se aude? Schimba distributia. Ei spun ca problema s-a rezolvat in 2011. Dar realitatea poate fi alta..1 point
-
Nu sunt specialist...si nu am auzit ci am vazut...tu ai avut modelul vechi 3.0d si a fost ok,cel de 4.0 este cel de 306 CP biturbo asta este cel cu probleme...Nu mai cataloga oamenii daca nu-i cunosti.Stiu ce vorbesc....numai bine...1 point
-
Varianta 4.0 bi turbo sunt cele mai proaste motoare.De ce?Ptr ca au probleme cu ungerea-posibil pompa de ulei-si se topesc cuzinetii.Sfatul meu uita de 4.0d.Nu este o coincidenta ceea ce s a intamplat cu masinile prietenilor tai.Daca te documentezi un pic o sa afli cat de "fiabile "sunt aceste motoare.1 point
-
A trecut ceva timp de cand n-am mai postat. Am ajuns la 46.000km intr-un an si aproape jumate. Am montat navigatia Eonon (alta viata cu Waze si Deezer direct in bord) La inceputul lunii am schimbat bratele fata (lemforder sport) si bieletele si capetele de bara (tot Lemforder). Bratele erau cele originale (aveau data trecuta pe ele). Citisem ca pivotii de la bratele sport sunt mult mai rezistenti, dar nu ma gandeam ca pot sa tina 300mii+ km. In ultima perioada am folosit carligul tot mai des, ba o remorcuta, ba un suport de biciclete.. Pe langa multe drumuri in tara am avut si doua iesiri, una in Grecia in mai (1500km) si alta saptamana trecuta pana in Dolomiti (3500km).1 point
-
1. Nu lua de la vanzatori privati...toate anunturile postate de tine duc la Private seller...plus ca au al doilea proprietar...iti vei lua o teapa cat banii aia. 2. Ce bani vrei sa bagi in ea? 3. Ce accesorii consideri indispensabile pt tine? 4. De ce nu te orientezi catre 20D, unde poti accesa anul 2014, eventual reprezentanta, cu garantie, contract, etc? 5. Nu posta in 2 posturi diferite aceeasi intrebare, ca nu ajuta...dimpotriva ... Exemple: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=251786113&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=NAVIGATION_SYSTEM&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=6&maxMileage=100000&maxPrice=20000&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&pageNumber=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=251817220&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=NAVIGATION_SYSTEM&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=6&maxMileage=100000&maxPrice=20000&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&pageNumber=7&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR 6. Mergi pe achizitie de la BMW reprezentanta, nu de la Autohaus...de ce? pentru ca BMW reprezentanta o da cu consumabilele schimbate, negociezi un 360 check, ai garantie 1 an, castigi cam 4-500 euro din consumabilele schimbate (pt ca daca ai lua masina din Autohaus - majoritate turci sau arabi- si nu schimbi in Ro filtrele toate si uleiul, iti bati joc de banii tai). 7. BMW reprezentanta iti face factura si contract prin care isi asuma ce vinde si iti scrie istoricul masinii corect...te feresti de 80% din probleme... si....de ce iti spun de 20D: - costul soft-tuning la 20D sa il urci pana la 220 CP (doar prin soft) este undeva la 300 euro...fara cip suplimentar, doar rescriere ECU...asta daca vei vedea ca nu iti ajung cei 188 CP...mie pe modul Sport imi ajung...1 point
-
1 point
-
Si X1 2014 in limba romana...asta ca sa nu mai stam sa facem "cersetorie"... https://ufile.io/qua15 30 zile valabil link-ul.1 point
-
Il poate pune careva pe un Google Drive sau un Wetransfer cu link? ca sa nu dam adresele de mail pe aici...unii nu vor spam in casuta de mail...1 point
-
Baietii de la Carsx (Luci si Laur) lucreaza tot cu Completechip. Ii cunosc personal, stiu ce fac. Probabil nici n-o sa auzi lucruri rele despre softurile facute la ei. In rest... ale tineretii valuri te imping sa schimbi multe la masina. Sa speram ca totusi n-o s-o cocalaresti de tot. E o limuzina frumoasa si rafinata din care tu vrei sa faci o troaca galagioasa, cum le place pustanilor, sa sune cat mai tare si mai agresiv. Puteai sa-ti iei direct un muscle car. Oi fi imbatranit, dar eu antifonez totul cat mai bine, sa nu aud nimic. Sper sa apara cat mai multe controale pe strazi si sa fie tot mai stricte cu modificarile mai ales pe partea de evacuare. Si nu o spun cu rautate, pur si simplu vad prea multe trambite si fumigene pe sosele. La intrari pe autostrada aproape de fiecare data vad RAR-ul la control complet, inclusiv fum. Si au clienti. Mai departe tu stii... Legat de Completechip, ce auzi e una, ce vezi e alta. Nu mai crede tot ce ti se spune. Testeaza. Ca atitudine nu exceleaza, dar e serios si profesional jos palaria. Stiu ca a mai avut probleme cu unii care au dus masini cu probleme la remap, din aceasta cauza nici nu mai accepta decat masini fara probleme. Si sunt perfect in asentimentul lui. Orice Gigel vrea sa-si duca martzoaga obosita si sa iasa mustang. Nu se poate. Ca si client al lui in repetate randuri cu mai multe masini, pot spune ca niciodata n-au fost probleme. Dar si masinile supuse interventiei au fost ok.1 point
-
Salutari tuturor, Nu am mai postat demult pe acest forum, cred ca ultima oara am facut-o acum 3 ani si ceva, dar nevoile si frustrarile ma ma forteaza sa va aduc la cunostina si totodata sa apelez la cunostintele voastre, deci multumesc anticipat celor ce isi vor da cu pararea si ma vor sfatui dupa citirea a ceea ce urmeaza. Va fi o poveste mai lunga, apreciez pe cei ce isi fac timp sa citeasca pana la capat si inteleg pe ce cei ce la un moment dat vor fi renuntat sa o faca. Cei mai vechi aici au mai auzit din povestile mele dar probabil in ultimii anii au aparut multi membri noi asa ca o sa fac un rezumat ca toata lumea sa aprecieze corect ceea ce vreau sa spun. Rezumat: Acum 6-7 ani am cumparat din Germania un M5 E39, l-am inmatriculat si am inceput sa ma bucur de senzatiile pe care le putea oferi. Nu era zi sa nu ies afara si sa gonesc pe strazile capitalei si nu numai...acum probabil nu as mai face la fel dar ma rog...era bucuria incepatorului. Dupa 10.000 de km a cedat un piston, mi-a afectat si blocul motor si m-am dus la Automobile Bavaria pt postgarantie. Raspunsul domnului Wolf,managerul de la AB a fost :"Nu va putem acorda garantie pt ca ati facut ultima revizie(schimb de ulei) la Bmw Filaret". Am ramas perplex pt ca m-am gandit ca la poarta Bmw Filaret scrie dealer Bmw,unde a fost greseala?! However, firma mea producea, aveam ceva bani am zis asta e...ghinion ...si am platit frumoasa suma de 18.000 Euro, fara manopera, pe un motor nou. La un an dupa asta ma duc sa schimb kitul de ambreiaj(il mai schimbasem odata dar fusesem inspirat si o facusem in TM) si dupa ce l-au schimbat observ ca agata in viteza a 3 a. Le spun si bineintels ca ei nu gasesc explicatia dar in acelasi timp vin cu propunerea sa schimb cutia pe post garantie(acum nu mai conta ca facusem revizia in alta parte). Fac un calcul si zic "motor nou am,daca schimb si cutia e beton" asa ca am platit vre-o 1250 euro ca la post garantie platesti si tu ceva si am schimbat cutia,desi daca stam sa ne gandim cutia mea veche mergea f bine si doar din cauza lor a inceput sa agate,deci nu aveam nevoie de cutie noua. Dar nah...firma mergea,producea si eu probabil eram destul de prost sa arunc cu banii aiurea. Apropos,intre timp schimbasem culoarea masinii,luasem jante de 7.000 de euro,pusesem difuser AC Schnitzer,cum ar veni mai investisem ceva,ca nah iubeam masina aia mai mult ca pe mama(sper sa nu citeasca si ea pe aici) . A treia problema majora a fost cu debitmetrele, se taia alimentarea la 170 km la ora,lucru f periculos dealtfel si m-am dus de trei ori pana au gasit cauza,bineinteles de fiecare data platind pt diverse piese care ziceau ei ca ar cauza problema. Evident am mai fost la ei si cu alte probleme mai mici,revizii,placute,etc...lcururi minore sa zicem dar pt care de fiecare data erau discutii, ma rog, nu are rost sa le dezbat in amanunt. Pana acum un an jumate in afara de piese uzuale(bucse,discuri frana,placute,ambreiaj,etc), am mai schimbat la masina servo directie,punte spate,grupul de distribuitie pe spate,unitatea NAVI,destul de multe piese daca stam sa analizam( aviz celor ce vor sa cumpere un M5) dar am zis ca nah, masina trebuie intretinuta, nu trebuie sa astept sa cada de tot si am considera ca orice defectiune trebuie remediata urgent pt ca poate cauza alte probleme mai mari. M-am gandit ca intradevar am si fortat masina,am profitat de capacitatile ei maxime deci e normal sa mai cada una alta.Probabil daca as fi folosit-o asa mai de Duminica nu as fi schimbat atatea dar ma rog, asta e alta poveste. Evident, nu toate piesele enumerate mai sus le-am schimbat la AB ca vazusem deja cum sta treaba.In schimb toate reviziile ce tineau de motor,schimb de ulei le-am facut la ei ca nah,ma gandeam ca iar pierd garantia la motor. Oricum in urma cu 2 ani jumate am cumparat un E 60 4X4,o masina excelenta de altfel si am folosit din ce in ce mai putin M5-ul. La un moment data ma batea gandul sa il vand dar am zis ca la cati bani am bagat in el nu mai are rost si m-am hotarat sa o sa tin pe viata,evident daca bugetul imi va fi permis acest lucru. Cam aici se termina rezumatul pt cei noi veniti....So...acum un an jumate se apropia primavara si am zis sa ii fac revizia de pregatire pt primavara-vara....adica sa ii schimb bucse,discuri,placute,kit ambreiaj,etc...Nu am folosit-o niciodata iarna pt ca este groaznic sa mergi cu un M5 pe zapada dar m-am gandit ca o sa vina vremea calda si o sa vreau sa ma mai bucur de ea pana la mare sau seara pe racoare....Adevarul e ca pana la mare preferam sa platesc dublu pe carburant dar sa ma bucur de senzatia pe care o putea oferi masina asta...trebuie sa va spun, cu toate ca am mai spus-o in alte posturi, e o senzatie incredibila, de vis, o minunatie, ceva ce te face sa uiti de toti banii cheltuiti si taate problemele avute.... simti ca traiesti,ca renasti ca esti stapanul universului....sunetul motorului,al evacuarii,acceleratia,viteza,usurina cu care depasesti.....e greu de descris ....ceva extraordinar..... Revenind la motivul reviziei ,in afara de faptul ca urma sa vreau sa ma bucur de masina la vara, de fiecare data am tinut ca masina sa aiba totul pus la punct pt ca in momentul in care o calci si mergicu o viteza de peste 200 km la ora daca are piese uzate sau defecte risti destul de mult. Initial am vrut sa ma duc la Bmw Filaret pt revizie dar mecanicul meu de acolo a zis ca mai bine sa ma duc la AB pt ca motorul avea un tremurat si mi-a zis ca sa nu faca AB-ul figuri ca am umblat la motor in alt service decat al lor.Asa ca am zis ca fac revizia la AB si rezolv si cu tremuratul motorului. Am lasat masina acolo, le-am zis ce piese sa schimbe si le-am zis si de tremurat. Dupa ce mi-au facut un deviz de vre-o 200de milioane din care am platit vre-o 120 avans ma suna Dl Silviu Stroe sa imi spuna ca au schimbat piesel respective si ca urmeaza sa se ocupe de tremuratul motorului.Asta se intampla in Februarie 2009. Stiti cat a durat sa imi spuna ce are motorul ?? 4 luni de zile !!! Si siti ce mi-a spus Dl Stroe cand m-a sunat pe la sfarsitul lui Mai ??? Ca trebuie sa cumpar alt motor !!!!! Va jur,mi-a cazut cerul in cap !!!! Deci motorul pe care platisem 18.000 de euro cu 3 sau 4 ani in urma si care avea cred cam 70000km trebuia schimbat . Evident m-am panicat pt ca nah....eram in 2009,venise criza,firma nu mai producea,dimpotriva manca bani....deci nu mai erau posibilitatile de alta data. Am sunat mecanicul d ela Filaret si i-am zis..."uite domne ce zice Dl Stroe de la AB,ca tre sa schimb motorul" .Omu mi-a zis domne zi-le sa se uite la distributie ca nu cred ca e chiar asa de rea situatia. Il sun pe Dl Stroe si ii zic" Domne am sunat eu un mecanic in Germania si a zis ca e de la distribuite,mai uitati-va odata" "nu domne ca ne-am uitat,nu e de acolo|" " mai uitati-va domne ca platesc" . Au mai trecut trei saptamani si ma suna Dl Stroe" da domne,e de la distribuie,aveati drepatate" Imi venea sa ma impusc dar in acelasi timp am rasuflat usurat. I-am zis sa imi fac devizul si dupa inca o luna imi trimite proforma ,in jur de 200 de milioane. Evident m-a luat durerea de cap ca repet,era criza, iar banii nu prea mai faceau purici prin buzunare. In fine,ma duc la AB si zic ca vreau sa vb cu Dl Wolf managerul firmei. Ne-am adunat cu totii acolo si i-am zis " Dle Wolf eu platesc 200 de milioane dar sunteti siguri ca se rezolva problema "? L-a chemat pe mecanicul care se ocupase de masina si l-a intrebat care e situatia. Omu a zis ca e distributia dar ca de fapt e o problema cu pistonul 2 si 3 si mi-a aratat o diagrama unde p[uteam vedea compresia mai mica la pistonul 2 si 3. Zic " deci si daca platesc 200 de milioane tot nu o sa merga masina cum trebuie si o sa am probleme cu pistoanele respective"? "probabil '" zice omu. Atunci i-am zis d-lui Wolf daca nu putem sa schimbam motorul pe post garantie .Acesta a zis ca prezinta situatia in Germania si dragii mei dupa inca vre-o doua luni am fost instiintat ca nu s epoate schimba motorul pe post garantie. In fine...eram deja in Septembrie,trecuse si primavara si vara si mare....deja nu mai aveam cum sa ma bucur de masina chiar daca as fi reparat-o. L-eam zis ca ma gandesc ce fac si ca pt ca a venit toamna deja nu mai are rost sa repar masina ca oricum nu am unde sa o mai folosesc. Oamenii au fost intelegatori intradevar,mi-ai facut factura pt revizie ca nu o facusera pana atunci ca asteptasem sa vedem finalul dar au zis ca macar sa incheiem factura aia. Mai ramasese sa platesc 80 de milioane si sa vad ce hotarasc cu motorul. Apropos,dupa ce Dl Wolf mi-a zis ca nu poate sa imi dea post garantie ca Germania nu accepta ca vezi doamne au trecut 4 ani , Dl Stroe imi face o proforma pt distributie mai ieftina cu mai putine piese de vre-o 120 de milioane si din care imi spune ca imi acorda 25% reducere. Dragut din partea lor am zis totusi. A trecut iarna ,a venit primavara...si mi-am zis din nou ...domne' vine vara..marea...hai sa vad ce fac cu M5-ul. Le platisem vre-o 20 de milioane din restanta de 80,m-am dus le-am mai dat vre-o 25 si prin Mai daca nu ma insel le-am dat si restul de bani.Aici recunosc,nu m-au batut la cap, le-am dat restulk de bani in transe dar sincer sa va spun nici eu nu m-am fortat sa platesc mai devreme ca nah,masina era la ei de atat timp problema nerezolvata dar in final am zis ca pana la urma banii aia erau pt ceva ce rezolvasera si trebuiesc platiti.Fiind mai mult plecat pe afara in ultimele trei luni am ajuns sa discut problema motorului acum 2-3 sapatamani. Iar ne-am intlnit toata trupa,Dl Wolf,Dl Stroe si mecanicul care se ocupase de masina. I-am explicat Dl-ui Wolf ca numai vreau sa vand masina ca vreau sa o pastrez pe viata ca sunt atasat de ea si nah...vreau sa o fac totusi sa functioneze. Dl Stroe mi-a zis ca nu mai are cele doua devize vechi si ca imi face unul nou. Dl Wolf m-a asigurat ca se ocupa Dl Stroe si ca o sa fie bine,mecanicul mi-a zis ca daca vreau sa rezolv problema cu compresia la pistoanele 2 si 3 trebuie sa segmentez motorul dar ca tot va ramane o problema ca blocul motor,ca nu stiu ce,oricum nu am inteles nimic si ca prin urmare nu o sa mai aibe 400 de cai o sa aibe cu vre-o 10-15% mai putin cand se aseaza pistoanele pe segmenti,ceva de genul. Recunosc nu prea ma pricep la motoare si faptul ca am avut masina asta nu m-a facut mai destept in privinta asta ca nah....de cand am masina am invatat si eu chestii generale dar nu cine stie ce. Acum eu le-am zis pai domne daca nu iese cum trebuie o sa iau in calcul si posibilitatea sa schimb motorul cu unul second hand ca nu imi mai permit sa dau 18.000 europe unul nou. Apropos,cand i-am zis Dl-ui Wolf ca am dat 18.000 pe motor,uitase probabil si s-a mirat si el si a exclamat" hai domne ca nu ati data atat,nu avea cum sa fie un motor atatia bani la vremea aia" :twoup:)) I-am zis sa verifice facturile de atunci si bineintels ca auzind asta mi-am zis in gand" da ce prost ai fost bai dobitocule,ai platit 18.000 de euro pe un motor pe care probabil ca daca nu saream cu banii ca fraieru imediat mi l-ar fi dat cu 13000". Ma rog,alte vremuri,alta minte. Problema nu e asta,problema e ca dupa 20 de minute a aparut Dl Silviu Stroe cu un deviz de cat credeti ? De 400 de milioane !!!! Deci primul a fost de 200 al doilea de 120 si acum ca a bagat si segmentarea plus manopera ,al treilea de 400 de milioane. Cand i-am zis de unde diferenta asta de la al doilea deviz care era de 120 de mil,mi-a zis ca e imposibil sa fi facut undeviz de 120 de milioane.Stiti cat era manopera in al treilea deviz pt ce trebuia sa schimbe in caz ca as fi comandat piesele respective? 60 de milioane !! :)) Nu mai m-am dus la Dl Wolf sa ii spun cat de mult ma ajutase Dl Stroe ,am luat devizul si i-am zis ca o sa ma gandesc daca platesc sau daca imi cumpar motor SH. Sunt sigur ca atunci cand am adus in discutie ca as cumpara motor SH s-au gandit sa imi faca un deviz care evident sa il refuz pt ca evident tre sa fii nebun sa platesti 10000 de euro aproape si de fapt la final motorul sa nu functioneze la capacitatile maxime. S-au gandit ca facandu-mi un deviz dublu fata de primul si triplu fata de al doilea o sa refuz pt ca nu erau siguri cum o sa iasa lucrarea,cum o sa mearga motorul dupa ce il segmenateaza .Asta e.... Intre timp m-am gandit si zilele trecute l-am sunat pe DL Stroe si i-am zis sa imi faca masina asa cum era cand am adus-o adica sa functioneze dar cu un usor tremurat. Si i-am zis " sper ca o sa iasa asa cum am adus-o" ....stiti ce mi-a raspus" si eu sper ,pt ca stiti a stat un an si..." :))) Deci daca si el spera e bine....m-am linistit. Sapatama viitoare sper ca o sa ma sune sa o iau...sper bineinteles sa maerga macar asa cum mergea cand am adus-o si sper sa aibe pe ea toate piesele noi pe care le-am cerut sa le schimbe si pt care am platit totusi 200 de milioane. Mi-a zis ca se apuca de ea si ca e gata sapt viitoare dar ca evident tre sa platesc manopera pt constatarea ca tre sa schimb motorul. Cam asta e povestea oameni buni....asta mi s-a oferit de catre AB unde am cheltuit...stati sa fac uncalcul......18.000 motor...500 manopera schimbat motor( chiar...atunci am platit 500 euro sa imi schimbe motorul acum mi-a calculat 60 milioane pt schimat piesele din deviz) ,cam 1500 cand am schimbat cutia....cam 800 plsu manopera debitmetre....vre-o 2 kituri de ambreiaj ....1200 euro....ultima revizie 200 milioane....schimburi de ulei in toti anii astia ,alte piese,bucse,consumabile,etc.... hai sa mai zicem vre-o 7000 euro in 6 ani.....deci cat vine.....cam 34-35 de mii de euro am lasat eu la AB in toti anii astia....nu am cumparat omasina de acolo,sa nu ma intelegeti gresit :()) ,numai piese de schimb si manopera....anii in care am avut numai discutii,certuri,probleme....deci pt 35000 de euro cheltuiti acolo am primit ceea ce ati citit mai sus. Domnule Wolf,in cazul in care cititi pe aici ce scrie lumea....poate cititi dar nu raspundeti ca am vazut o rubrica noua unde cica ar trebui sa raspundeti forumistilor dar nu am vazut nici un reply de la dvs....deci daca cititi, sa stiti ca atunci cand ati facut sediul ala minunat de pe DN1 , mi-am adus si eu aportul.....poate biroul unde stati acum a fost achizitonat cu o parte din banii aia.... Cred ca realizati ca totusi problema nu e de bani...ca i-am dat fara parere de rau pt masina aia pe care am adorat-o ....care mi-a adus probleme dar si multe senzatii extraordinare,bucurii....problema e de frustrarile pe care mi le-ati creat in tot timpul asta...de lipsa de profesionalism...si de respect pt un adevarat iubitor de BMW.Am mai zis eu intr-unul din posturi...poate pt dvs BMW inseamna trei litere....o sigla...o afacere pana la urma....pt multi dintre noi inseamna altceva...insemna un stil de viata...un mod de exprimare a peronalitatii....pacat....am iubit masina asta....au fost momente cand daca eram suparat,trist ma duceam pe autostrada si mergeam cu 250km la ora si simteam ca uit de tot si de toate...si cand ma intorceam aveam o stare de bine,uitam de suparari de orice....de fiecare data cand coboram din casa eram nerabdataor ca un copil sa o pornesc desi o facusem cu o zi un urma .....paote suna absurd dar catepodata vorbeam singur in ea,cu ea...as putea spune ca au fost momente cand simteam ca face parte din mine,ca ma reprezinta,ca e ca o extensie a personalitatii mele....poate par vorbe mari dar asta e...asa am simtit....spun asta pt ca din cauza fazelor de mai sus ajungi sa ti se ia.....si nu e normal. Apropos,Dl Wolf sau Dl Stroe sper ca daca cititi postul asta cand ma duc sa iau masina sa nu imi faceti o factura pt constatare de 1000 de euro. :()) Pana la urma daca stau sa ma gandesc noi suntem chiar prieteni ...dupa atatea discutii si probleme....Dumneavoastra chiar sunteti un tip ok....funny,destept,un bun manager si aici vb f serios....dar din pacate un neamt care v-ati transformat prea mult intr-un roman ....ati stat atata timp aici si asta v-a afecatat....pt ca un neamt ar fi gandit altfel....drept dovada ca ganditi ca un roman cred ca e si faptul ca vorbiti prea bine romaneste. :D Oricum,pt cei care au citit pana la capat....pt viitor o sa am nevoie probabil de un motor SH...deci daca auziti ceva...pana in 3000 de euro eventual.....si mai ales inainte de asta daca imi recomandati un mecanic adevarat care sa se bage intr-un motor de M5 stiind ce face .....m-am uitat pe ebay.de si ebay.co.uk....preturi f mari....intre 5000 si 7000 euro un motor SH...plus adusu'....ajunge scump rau....evenual ceva local....macar in RO. Sincer nici nu stiu ce sa fac,sa caut motor,sa ma duc la cineva care se pricepe si sa se uite sa vada exact ce probleme are motorul si sa vad daca nu se poate rezolva cu anumite piese noi....habar nu am...pt ca mi s-a cam luat....nu mai stiu ce sa cred,pe cine sa cred,habar nu am daca problema prezentata de AB e intradevar reala,daca am nevoie de toate piesele alea...nu stiu...si nici nu imi permit sa fac experimente pt ca s-au dus vremurile de alta data cand inchiudeam ochii si bagam mana in buzunar.Acum am alte prioritati.Vreau sa fac masina,sa ma bucur de ea dar fara cheltuieli aiuristice.Vreaui sa imi spuna cineva exact care e problema si care e solutia cea mai rezonabila. Cam asta e...inca o data multumuri celor ce au avut rabdare sa citeasca pana la capat. Ca o concluzie, cred ca ar trebuie facut ceva in privinta tuturor dealerilor de masini din tara asta...luata o atitudine...sa fie treziti la realitate...pt ca din pacate in service-urile dealerilor am senzatia ca singurul lucru care se poate face ca lumea e o revizie minora sau un schimb de ulei....si chiar si atunci apar probleme sau discutii. PS Mi-am adus aminte....in afara de revizie si tremurat i-am zis Dlui Stroe ca volanul merge cam greu deci e o problema la servo directie......mi-a zis ca dupa ce au verificat, sunt doua posibile cauze ..una mai scumpa si una mai ieftina....prima data ar trebui sa platesc piesa ieftina si daca nu se rezolva sa o platesc pe aia scumpa.Dar evident cea ieftina odata platita e buna platita . :D))) PSS Scuze pt eventuale greseli de scriere,m-am grabit ca a fost ceva de scris si la ditamai romanul era greu sa mai stau sa verific,deja am obosit scriind.:D1 point
-
E arhicunoscuta problema asta a mecanicilor de la reprezentantele din Bucuresti ... cand aud de N42 se iau cu mainele de cap. Asta pentru ca e un motor complicat (e cu valvetronic ) pe care ei nu prea stiu sa il repare. Pentru a repara motorul asta le trebuie si o trusa speciala de chei care insa este numai una singura pentru toate reprezentantele din Romania. In alta ordine de idei motorul asta e singurul 4L de la BMW care a castigat competitia International Engine of the Year in 2001, la capacitate 1.4 - 1.8 litri. Deci juriul de la concursul asta l-a considerat unul din cele mai performante motoare 4L de la BMW. Eu cred ca e de luat in seama ce a decis juriul asta ... nu ce spun "meseriasii" de la AB. http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year De altfel am auzit de la unii mecanici priceputi dar care nu lucreaza la faimoasele "reprezentante" ... ca motorul asta e unul foarte "destept". Se stie ca daca mergi la o rerezentanta in Rom asta nu inseamna ca acolo gasesti mecanici buni ... dar sigur te taxeaza de iti fluiera vantul prin buzunare la plecare.1 point
-
Chriss vezi ca se dezmembrau pe forum niste e46 cu facelift.Acum nu stiu daca au toate cu facelift sau doar alea cu pachet de lumini ...1 point
-
Nu se inchid magazine alimentare ce vand produse expirate/alterate care iti afecteaza sanatatea in mod direct ... crezi ca o sa se inchida un service pentru DPF off !!! Este mai convenabil pentru stat sa il amendeze si sa ii recolteze taxele ...0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00