Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/15/18 in all areas

  1. O poveste cum te duci cu o usa stricata, si te intorci cu toate 4 stricate, iar dupa ei stateai asa 2 saptamani si cu un deviz de >4500 lei (desi s-a rezolvat cu o siguranta schimbata). O sa prezint 100% netru, doar fapte, niciun comentariu personal. Le las pe seama voastra. Caz: E90 cu macara geam rupta la usa si f rar nu declansa pe acea usa inchiderea centralizata. Sun si mi se spune sa comande macara si sa ma programez la 5 zile lucratoare dupa. Solicit in schimb intai o constatare, sa vedem exact ce piese avem nevoie. Vin la constatare - "Eu v-am zis ca puteam comanda si macaraua direct". Mi se dicteaza sa scriu pe hartia pentru mecanic "Constatare geam usa stanga spate" (Nota - voi primi deviz si pe componente motor). Se umbla circa 20' la usa si se deschide si capota motor 2 minute si se uita cu o lanterna timp de 10 secunde. Vine verdictul "Ne trebuie macara geam, cleme prindere (vi le-au rupt cine v-a desfacut sa va blocheze geamul), si kitul de accesorii". Zic: "Kitul de accesorii l-am schimbat acum 17k km la alt service. Chiar as fi ales sa am istoric complet cu dvs. dar imi sunteti peste mana localizati in Bucuresti." El (consilier bimmer 1): "V-a folosit piese originale?" Eu: "Consider ca da, asa cred." El: "Ati schimbat si fulia?" Eu: "Da, chiar mi-a zis ca tipic se schimba si fulia. O sa reparam doar usa, kit accesorii nu il facem, doar imi dati un deviz separat". El, cu chip ingrijorat: "Da, dar stiti ca acum avem una pe rampa venita. Trebuie sa vedem ce i-a mai afectat .." (Nota: mai tarziu mi se va spune ca nu s-a scris de mecanic "URGENT", caz in care chiar trebuia schimbat) Primesc doua devize - pentru geam de 1000 de lei, pentru kit accesorii de 3500 de lei. Spune domnisoarei de la plata "Domnul va plati avans 300 lei doar pe cel de 1000 de lei". Platesc si iau proforma plus bon sa observ ca de fapt platisem pe proforma de 3500 de lei". El: "ti-am zis pe ala de 1000 de lei." Ea: "da, dar mi-ai dat proforma de 3500 in mana" Ajung la masina - stupoare - era deschisa, mai putin usa sofer. Declansarea nu mai functiona pentru niciuna din cele 4 usi, iar pentru sofer doar sa inchid. Ma duc, cer ajutor, si vine cu mine consilier bimmer 1. Cheama apoi pe consilier bimmer 2 ca sa vada ce s-a intamplat. Se inchide pe dinauntru, il ajut cu cheia data pe geam sa il scot cu descuietoarea mecanica. (Nota - mai tarziu mai descopar: clima resetata la 23.5 de grade, semnalizarea scurta nefunctionala, buton blocare nefunctional) El (Consilier bimmer 2): Ah, sa va zic ce s-a intamplat. Cine v-a blocat geamul cu lemn, nu trebuia sa scoata macaraua. De ce a scos-o din usa? Trebuia sa v-o dea dvs. macar. S-a facut un scurt. Stiti cum facem? Ma sunati, nu saptamana asta, ci saptamana viitoare, ca e electricianul in concediu, si are si un X5 ars.. e ocupat. Sau poate va gasiti dvs un electrician. Eu: Stati putin, vin cu un geam stricat si plec cu toate 4 usile stricate pt 2 saptamani? Bimmer2: Doar nu ziceti ca este vina noastra? Eu: Pai vin la o constatare, nu reparatie, si plec mai rau decat cand am venit. Bimmer2: Inchiderea era defecta, ne-ati si zis ca nu prea declansa. Eu: Da, pe o usa, nu pe toate 4 )) Merg asa de o luna de zile cu geamul blocat si acum la dvs. se intampla asta. Si electricianul eu il platesc? Bimmer2: Da. Eu: Pai si mai vine eu vreodata la dvs.? Va mai recomandat cunostintelor? (nota - Chiar aveam de gand sa upgradez la F30 si sa am istoric complet cu ei. Dupa experienta aproape ca am scarba pe brand). Bimmer2: Sanatate! (Da mana cu mine, raspund asemenea - nu voiam sa ii mai vad niciodata). Eu: Si avansul meu, de 300? Bimmer2: Haideti sa vi-l dau inapoi. Ati platit cash? Eu: Nu, card. Bimmer2: O sa vi-l returnam saptamana viitoare. (Nota - voi fi sunat ulterior sa imi retina 150lei constatare). Plec, caut pe google - aflu ca e vorba de o siguranta arsa. O schimb singur, masina e din nou fix ca inainte sa ajunga la ei. Intre timp sunt sunat inapoi sa primesc explicatii. Bimmer2: Stiti, masina era oricum defecta si are uzura, acum ca a aparut ceva este riscul dvs., nu al nostru, iar clientii nostri fideli cunosc si inteleg acest aspect. Eu: Cum se poate sa am un deviz cand ies din birou, si cand ajung la masina sa apara lucruri noi? Bimmer2: Nu putem verifica masina la infinit pana plecati dvs. Mecanicul a inchis si a plecat.. Bun, daca nu mai continuati cu noi, o sa va retinem 150 de lei pret constatare. Eu: A, de-asta m-ati sunat de fapt, opriti-i pe toti din partea mea Bimmer2: Nu ne fac pe noi 150 de lei, eram amandoi nervosi si interesul meu este sa va explic ca dvs considerati gresit ca noi v-am stricat masina. Eu: Bun, si cu kitul de accesorii ce ati avut? Eu am venit pentru geam, kitul accesorii e schimbat de 17k km (Am verificat ulterior la alt service. Explicatia: se mai depune praf pe curea si e normal sa mai scartaie la oprire. Nu avea nicio uzura). El: Probabil mecanicul a observat o piesa mai uzata, poate o uzura la curea, si stiti ca acest angrenaj functioneaza ca un tot, si daca una nu e ok si transmite vibratii, se strica toate. Oricum, nu a scris "Urgent" pe deviz, ceea ce inseamna ca nu este o uzura sa va puna in pericol. In foto participantii. Regret ca nu dau enable la Reviews pe farcebook. Oare de ce? Consilier bimmer 2 seamana f mult cu c.b.1, doar mai blond (probabil sunt frati). Inaintea comunicam cu Marian Jimblea, mi se parea mult mai OK. [deleted foto]
    4 points
  2. Ieri am dat comanda ptr Vision Kit+iluminated eyebrows de la Bavgrouppe Design si ar trebui sã il primesc in aprox. doua saptamani, iar de montaj ma voi ocupa personal...sper sa ma descurc, daca nu, sun un prieten Voi vopsi interiorul in negru mat + semnalizarea ...am vãzut câteva tutoriale si nu e ceva de speriat.
    2 points
  3. Un DIY interesant, ii da un look mai modern. Ai facut destul de mult modificari atat vizual cat si tehnic, asteptam sa vedem ce iasa si cu farurile
    1 point
  4. Vapoarele dupa noile standarde au reguli stricte incepand cu anul in curs. Trebuie sa consume "marine oil diesel" cu continut ff mic de sulfuri. Pe mare nu poate depasi 3,5% iar in port maxim 0,1%. Plus ca opacitatea fumului emis sa fie ff mica. Si mai este un sistem imens care functioneaza ca o ploaie care curata fumul de particule si scade continutul de sulf. Numele in engleza este "scrubber" pentru cei interesati. Deci peste tot se fac eforturi pentru a diminua poluarea si fiecare din noi trebuie sa gandeasca afara din patratica lui.
    1 point
  5. Misto topicul, tu centrezi, tu dai cu capul )) Nici forumul nu mai e ce a fost!
    1 point
  6. Azi am avut putin timp de masina : - CarPro Reset ( sampon ) - CarPro Reflect ( finishing polish ) - CarPro Eraser ( Intensive Polish & Oil Remover ) - CarPro Gliss ( Hyper Slick Top Coat ) Am mai schimbat una alta : - modulul de la pompa de benzina ( EKPM3 ) - becuri noi OE pentru angel-eyes - lampi noi OE de la numarul de inmatriculare Cu ocazia asta Dl. ING. Neo a mai updatat unele module de pe masina.
    1 point
  7. 2600. Și problema nu e dacĂŁ ĂŽți permiți, sau nu, ci de cumpĂŁtare. Ăn principiu 190 de cai ajung ĂŽn România la majoritatea depĂŁșirilor și ĂŽn celelalte mai bine nu te bagi. Și cu diferența de 1000 de euro per total la asigurare și impozit, bagi 1000 de l de combustibil. Ăn fine, dacĂŁ gĂŁsesc una care ĂŽmi place foarte mult, n-o sĂŁ mĂŁ dau ĂŽnapoi doar din cauzĂŁ cĂŁ e motor de 3l, dar ĂŽn mod inevitabil trebuie sĂŁ intre și asta undeva ĂŽn calcule. Apropo, discuția asta ĂŽmi amintește de 2006 când am luat primul 320d, cĂŁ vai sacrilegiu, cum sĂŁ ĂŽți iei BMW cu motor sub 4l și diesel pe deasupra. CĂŁ vai motorul benzinĂŁ aspirat e sfânt. E, uite cĂŁ nici nu mai face BMW motoare aspirate. Și nici prea multe benzinare nu vinde.
    1 point
  8. Cu volanul pe partea greșitĂŁ. Din punctul meu de vedere ar trebui interzisĂŁ circulația mașinilor de genul ĂŁsta.
    1 point
  9. ce incercai sa gasesti de fapt? si masina aia trebuie sa se vanda, iar vanzatorul stie de defecte, dar nu vrea sa mai bage bani...pt ce? sa bage o mie si sa ti-o vanda "tipla" tie la pret de Fabia? ia-o si baga tu o mie daca vrei X3 la pret de Fabia. sunteti tot mai pretentiosi. vreti X3 perfect la pret de Polo. Pai daca de Polo ai bani, Polo iti cumperi. sau daca vrei SUV mai pune putin si ia o coreeana, un Kuga...nu X3 START !!!
    1 point
  10. Socant...o masina veche de 12 ani cu manson schimbator uzat si 2 crapaturi in tapiterie..adevarat, la 6000e trebuia sa aiba anvelope noi, nici un pic de uzura si toate probleme tehnice rezolvate, vreo 2-3 ani sa nu bagi nimic in ea.
    1 point
  11. Toate aceste "service-uri" sunt o apa si-un pamant, nu cred ca e unul mai competent ca celalalt. Parerea mea este ca daca vrei ca cineva sa raspunda pentru ceea ce face trebuie sa te duci la un service mare care isi permite sa raspunda pentru greseli (eg. reprezentante), daca aceste service-uri mici ar raspunde pentru fiecare motor stricat sau cutie stricata, doar pt cele postate pe internet, ar fi inchis usile si ar fi avut datorii mai mari decat valoarea constructiilor in care isi desfasoara activitatea. Sunt de acord ca si in reprezentante se greseste, dar macar ai cui sa te adresezi mai departe, nu unui "patron" care eventual iti repara masina sau a fost bucatar inainte de a avea service. Nu ascund faptul ca am vizitat cele doua service-uri, dar nu am bagat masina inauntru cand am vazut personalul si locatiile, si am plecat la reprezentanta unde am platit pt bucsa de la diferential 780lei doar manopera, de atunci orice revizie sau interventie, o fac la reprezentanta indiferent de cost. Nu sunt de acord sa "sponsorizez" astfel de service-uri care mai devreme sau mai tarziu gresesc iremediabil, si nu pe masinile lor, ci pe a celor care se bucura ca au economisit la o revizie 500lei. Cand am cumparat masina am stiut ce costuri de intretinere ma asteapta, si le-am acceptat, altfel imi luam skoda. In concluzie, vina este impartita, 80% ei si 20% a celor care le calca pragul sustinand un service ai caror patroni nu demult inscriptionau oglinzi sau serveau oamenii la masa, si nu e vorba de ocupatia in sine, sa nu intelegeti gresit, ci e vorba de cunostinte, de conduita morala si de raspundere.
    1 point
  12. FYI: nici unul din service-urile mentionate de voi nu are vreo "licenta" BMW si nu sunt autorizate in nici un fel de BMW AG sau BMW Romania. Sunt inregistrate pe AOS (Aftersales Online System) care este un serviciu contra cost oferit de BMW pentru oricine vrea sa plateasca. AOS ofera informatii de service online (proceduri de reparatie, diagnoza, etc.) si un access limitat la istoricul de service. In acel modul de interogare istoric se pot adauga intrari de service dar in istoric apar cu mentiunea AOS, la o masina in garantie, o intrare de service AOS in unele cazuri (cele mai multe) anuleaza garantia. Puteti consulta condiitile de garantie BMW si acolo scrie clar ca reviziile regulate precum si orice fel de interventie in perioada de garantie trebuie facute doar in reteaua BMW. Pe AOS se poate inregistra oricine chiar si o persoana fizica si inregistrarea e gratuita aici: https://aos.bmwgroup.com/start Accesul la informatii si BMW Car Data este contra cost, lista de preturi este aici : https://aos.bmwgroup.com/downloads/d567a821d27f34c072cc9383aed13b33/5a4bb781/pricelist/AOS_pricelist_EN.pdf Se poate cumpara access pentru 1 ora, 1 zi, 1 saptamana, 1 luna sau 1 an, pe un an tariful este de 3,575 euro + TVA (19% TVA-ul din Germania). Inregistrarile pe AOS sunt gestionate de BMW Group AG din Germania si nu au nici o legatura cu BMW Romania. Service-urile oficiale BMW nu au nici o legatura cu AOS, folosesc un alt portal online care se numeste SGATE si care contine mult mai multe informatii si proceduri online. https://sgate.bmwgroup.com/eu/
    1 point
  13. Daca e sa o luam asa, cati dintre cei cu bmw au inlocuit filtrul de particule ca sa dau un exemplu, cati au facut DPF off dar la aia nu le zice nimeni nimic ca ii o masina cu un cost ridicat de intretinere! Sau eu unul, nu am vazut pe nimeni sa spuna, nene nu face asta , schimba-l cu unu nou! Multi cu masini "scumpe" se gandesc la tunning, jante, chipuri dar la treburi vitale pentru masina nu prea, vad un plin de carburant o data la an! Iph7
    1 point
  14. cred ca mai degraba nu se pricep sa repare.
    1 point
  15. 11617503520-separator 11157503524-furtun 11157503543-furtun masina fara ac 11157511341-furtun masina cu ac 11157513093-furtun
    -1 points
  16. Pai calca-ti pe inima si "ajuta" cumparatorii cu poze sau suna la dezmembrari si da-o pe 1,000
    -1 points
  17. Pe vremuri primeam si eu cate un ajutor dar se pare ca si forumul se schimba. Nu ca as avea primul Bmw... daca ma gandesc bine am avut 14 pana acum... Ăncepând de la E12,E28,E30,E21....E36,E34,E39 etc. Am mai participat si la 2 ĂŽntâlniri prin tara si sĂŁptĂŁmânal la cele din Arad dar la ce folos daca nimeni nu te ajuta.
    -1 points
  18. -1 points
  19. Ai perna de aer sparta pe parte care se lasa.
    -1 points
  20. Nu mai aplecati urechea la tot ce se spune, incercati sa invatati din practica Timp de 10 ani, am folosit AC-ul poate de doar cateva ori si numai in August, dar nu in fiecare an ! Stiti CE ? AC-ul merge si acum perfect, fara sa inlocuiesc sau sa adaug un gram de freon. Vb din experienta pe masina personala un Opel Astra H 1.9 CDTI 120cp model 2007 ! Masina am vandut-o recent, fiind acum posesorul unui F30 320d LCI ! Sa nu-mi spuneti ca la BMW trebuie sa folosesc AC-ul si iarna .... :)
    -1 points
  21. Deci omu a cumparat o masina SH ce nu are nici o problema mecanica (motor, cutie), decat "estetice" pe care cu putina perseverenta le rezolva rapid iar tu ii recomanzi sa o vanda ... Tare rau ...
    -2 points
  22. Salut, Din nou la BMW , ultima ora scriam pe aici când șofam un e39 525D. Ăntre timp am mai schimbat ceva mașini și țara, Irlanda, ultimele fiind E class w211 și A6 C7. Azi am fost la dealer, ales mașina, avans, acte, etc. E prima data când deși am luat mașina mai noua simt ca fac un downgrade. Din pĂŁcate relația cu C7 s-a terminat subit cu dauna totalĂŁ. El a fost preferatul meu, mi-a plĂŁcut cum aratĂŁ pe afara și interior. M-a cucerit și cutia Multitronic 8 viteze dar CVT. Imi aduc si acum aminte ce senzație ciuduta când mașina creștea in viteza dar motorul stĂŁtea fix in 1500 rpm. DupĂŁ despĂŁrțirea neașteptata de audi acum 2 sĂŁptĂŁmâni am fost pus iar in situația neplĂŁcuta de a cautĂŁ acul in carul cu fân, mașina second hand idealĂŁ. Deja am dat depozitul laTesla 3 și teoretic ar trebui sa o avem undeva la sfârșitul anului viitor. A6 ultra, modelul Facelift, a renunțat la multitronic pt stronic , banal 8 speed , pânĂŁ și levierul mai urât, din cauza noxelor pe la noi aici 2.0 a ajuns de la 177 pre Facelift la 150 de cai ! E classul prea banal și prea putine pe aici sa ai ce alege SH așa ca am ales dupĂŁ o sĂŁptĂŁmâna pe mister F10. Nu am aruncat prea mulți bani asa ca nu M Pack, in buget nu s-a ĂŽncadrat nici unul cu nav pro . Prima impresie, se conduce ok dar modelul standard e super banal. DupĂŁ ce te dai cu Tesla S, display-ul pe care ĂŽl am acum pare un fund de borcan , opțiuni, aproape zero. Pana și pe un pârlit de Hyundai ai adaptive cruise control. Planuri de viitor și retrofituri, 0, cel mai probabil anul viitor o sa sfârșeascĂŁ ca trade-in pt Tesla. Pe scurt, BMW ultimate drive machine, , nu prea. Pentru prima oarĂŁ nu am mai aruncat cu banii pe mașina, luat doar bazic. Tocmai ce ne-am luat casa aici, ĂŽncĂŁ mai avem de lucru gen draperii, ceva mobilier, etc. In ro tocmai ce am pornit cu arhitect sa facem plan pentru o casa, mai avem un apartament, astea sunt pt pensie . Tehnologic, mai ĂŽncântat sunt de sistemul audio Sonos din casa, de aspiratorul Dyson V10, Alexa pe toate gadgeturile, sistemul de climatizare din casa cu pompa de caldura și controlat de Nest, de Tesla ce o sa vina. Astea mi se par niște exemple de firme care inoveazĂŁ in zilele noastre. Revin cu poze când ĂŽl iau de la dealer.
    -3 points
  23. 1. Am luat masina din bucale si am verificat-o la Bavaria. A fost in perfecta stare. La mine in oras am fost la cel mai bun service posibil. Nu am reprezentanta Bmw dar se ocupa si de masini de sute de mii de euro. 2. Cine a luat de pe alienexpress? Vorbesti tot aiurea se pare prietene. Am luat leduri calitative fara erori in bord special pt E70.Am dat 60€ pe cateva bucati. 3. Masina are doar 120.000 km si a fost a mătușii mele care a avut grija și-a fost primul proprietar. Masina e foarte îngrijită inafara de cele menționate.Masina stătea in garaj si mergea anual de 2 ori la detailing. Iti sugerez eu sa numai dau sfaturi ca spui doar prostii. Diesel vechi ? Pai am E28 524 td cu motor nedesfăcut si merge excelent. Am Aro 244 motor de 3.200 diesel din 84 si merge si in ziua de azi excelent. Nu are nici Rugina si am parcurs 1.200 km cu el in vara. Hai pa ca esti degeaba. Am masini de peste 400.000 km retardule care isi fac treaba foarte bine. A fost a mătușii mele prim proprietar. A luat-o in Leasing si mergea doar in concedii cu ea. Toti cei care au vazut masina au rămas șocați cat de bine arata o masina dupa 10 ani. Pai da daca a stat in garaj si aveau om care avea grija mereu de masinile lor. Ce sa mai zic eu ma simt norocos dar dupa ciumpalacul ala ar trebuia sa o vând. El are un E46 mai vechi ca al meu la sfert de pret maxim si cu probleme. Am investit intr-un E39 de hobby vreo 6.000€. Asta e pasiune pentru mine sau ar trebui sa o vând si pe aia ca are deja 300.000 km ??
    -5 points
  24. Inițial ne gândeam la F30 dar vorba soției, ĂŽnĂŁuntru logan deci nu as da cu pietre in Tesla 3.
    -6 points
  25. Din păcate viața de zi cu zi nu e ceea din reclame și eu cel puțin fac mult naveta și plimbat doar in Weekend. Iar naveta de obicei însemna trafic de doi lei, zone aglomerate, de obicei te taresti. Acolo valențele dinamice ale mașinii sunt zero și contează o cutie automata cu auto hold, lucru care îl am de 15 ani , nota zece pentru full adaptive cruise control, sunt mașini precum Tesla care ajung sa se și oprească complet după care sa urmeze coloana. Dacă ai și o versiune cu full Lane asist atunci practic mașina merge singura și tu poți sa casti gura pe ecranul mare la un netflix sau sa îți bagi soția in seama dacă te însoțeste . Din punctul meu de vedere, naveta mașina pe pilot automat tu faci orice altceva decât sa conduci, drumuri lungi pilot automat pe autostrada , spre destinație sau zone interesante, preiei controlul și te bucuri de valențele sportive ale mașinii . Audi l-am făcut praf pentru ca “dormeam” la volan, nu dormeam fizic dar visam la cai verzi pe pereți, aș alege oricând o mașina care este mai isteață și mai atenta decât mine, veriga slaba in majoritatea accidentelor fiind cel din spatele volanului. Prefer ca in viitor mașina sa facă singura naveta și efectiv când e vorba plimbare sa mai conduc și eu. Nu cred ca suntem mai departe de 5 ani de visul asta. Iar modelul care îl aplica Tesla cu update-urile constante de soft ce aduc continuu îmbunătățiri pare a fi soluția. Încă avem o grămada de fals pozitiv dar se vor îmbunătății in continuare. Sunt totuși conștient ca mașina deși are an de fabricație 2015 are de fapt design de 2006-2009. Asta e sa iei modele pe sfârșit de cariera. Singurul lucru bun e ca pe sfârșit de cariere are cele mai putine defecte de fabricație .
    -7 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.