Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/21/18 in all areas
-
merge dar nu stii sa l folosesti. usb ala e pentru incarcat harti sau pentru copiat muzica in navigatie/music collection2 points
-
am montat eu la cineva pe un f10 acum o luna, au costat 650eur piesele si a fost o zi de munca2 points
-
onfirm ceea ce spun colegii, si anume ca un banal e46 este costisitor in conditiile in care nu vrei sa umbli cu improvizatii sau sa te tari e sosea; la varsta masinii,pe langa ceea ce a fost deja enumerat mai adauga un ambreiaj, arcuri+amortizoare, etc, valva pcv, senzor arbore cotit, debitmetru, furtun debitmetru, bucsa diferential, mai pica macarale geamuri, o pompa benzina..... sa nu iti faci iluzii ca vei gasi tu in nu stiu ce tara vreun e46 buletproof, asa fara probleme....o masina ff bine intretinuta are un pret de achizitie mare si acolo si eu ma intreb de ce mai detin masina, mai ales ca acum eu fiind in alta tara, ma rog de fratele meu sa o mai plimbe sau sa o mai duca la un service,sau ma plimb eu de 2-3 ori pe an si in total face sub 1000 km/an....dar oricum, cred ca are valoare sentimentala si undeva, sper ca imi voi lua o casa cu garaj, o pun la pastrare,si peste 25 de ani voi face senzatie cu un old timer e46 compact. E46 va trece prin acelasi fenomen cu orice masina veche, devine costisitoare de intretinut datorita varstei versus valoarea de piata, si vor disparea in urmatori ani de pe strazi, si vor mai ramane putine.2 points
-
corect, ce nu a zis nimeni este faptul ca si rugina isi face aparitia iar acolo problemele nu se rezolva asa usor.Ca si rezumat dupa 10 ani de 2.5 compact si 100.000 km cu el: = schimbat bascule + bucsi bascula, amortizoare, radiator plus vas expansiune, senzor ax cu came, garnitura capac tacheti,garnitura filtru ulei,piesa cu tepi , ambreiaj si volanta. -motorul in sine nu a avut probleme desi in ultimul timp pare sa consume ceva mai mult ulei. -revopsita total acum 2 ani= rugina aripi fata,din diverse incidente in trafic sau datorita ruginii am schimbat , usa sofer, capota, hayon si urmeaza aripile fata. Una peste alta masina a fost ok probabil ca, cum a zis colegul o voi baga undeva la pastrare, mai ales ca pretul care il pot lua pe un compact 2.5 chiar daca rezolv problemele de rugina e mic in momentul de fata.1 point
-
Hehe.. exact cazul meu. Mașina adusĂŁ din afara (nu de mine). La prima vedere foarte Ok. DupĂŁ câteva luni au ĂŽnceput sa pice chestii. Toate, dar absolut toate piesele schimbate erau originale (aveau data pe ele). Am vrut sa o vând dupĂŁ primele piese picate, dar am zis ca totusi dacĂŁ le repar o sa fie Ok. Am reparat ceva și au ĂŽnceput sa pice altele. Acum chiar nu mai are sens sa o vând dupĂŁ cât am bĂŁgat in ea. O mai folosesc 1-2 ani dupĂŁ care vĂŁd eu ce fac. Partea buna e ca ĂŽmi place foarte mult mașina și nu prea regret investițiile, deși câteodatĂŁ ma gândesc ca puteam sa mai pun puțin și ĂŽmi luam f30 chel la banii investiți + prețul de achiziție al mașinii.1 point
-
Sistem de franare? Perne? Astea nu sunt consumabile. Consumabile sunt placutele, uleiul, filtrele etc. Distributia aia nu costa 13 000 lei sa o inlocuiesti, isi bat joc de tine aia de la reprezentanta. Gaseste un service bun si o faci cu maxim 5000 lei. Si daca o sa iti iei un benzinar o sa trebuiasca sa schimbi uleiul din cutie si distributia la un moment dat. La tine problema este ca nu iti repari masina unde trebuie, nu masina in sine... Sunt service-uri care cer inlocuirea unor piese desi inca sunt in stare buna, iti vand toate piesele la pret dublu sau triplu, iar la manopera cer de 3-4 ori mai mult decat ar trebui. Reprezentanta cum a justificat 12 800 lei?1 point
-
1 point
-
De curand Match a lansat un amplificator dedicat pt BMW, Match UP 7BMW; in Germania e in jur de 7-800 euro; probabil ca e foarte asemanator cu Match PP86DSP, dar are marele avantaj ca este plug-n-play pentru sistemul audio de fabrica HiFi - are inclusiv mufele pt conectare si bracket pt prindere in locul amplificatorului original; probabil vine si cu setup DSP potrivit pt masina. https://www.audiotec-fischer.de/en/detail/index/sArticle/490 Si Bavsound si BimmerTech folosesc amplificatoare de la Match (PP82-DSP) - doar au trantit o eticheta peste el si au pregatit un fisier de setup. Ca si calitate, dupa parerea mea este peste amplificatorul de HK. Asa ca acum e foarte simplu de facut upgrade de sunet la oricare model E / F cu sonorizare HiFi: - amplificator plug&play: Match UP 7BMW: ~800 euro in DE; posibil ca in RO sa se vanda cu in jur de ~600 euro Bavsound: ~800 euro, trebuie comandat in US Bimmertech: ~800 euro, trebuie comandat in US/UK - boxe fata sau spate plug&play: Match MS 42C-BMW (1 sau 2, in functie de model): ~120 euro / pereche in RO BMW OE HK: ~200 euro 1 pereche (2 woofere, 2 tweetere) in RO BMW OE B&O: ~400 euro 1 pereche (2 woofere, 2 tweetere) in RO Eton B100: ~200 euro 1 pereche (2 woofere, 2 tweetere), trebuie comandate de pe ebay.co.uk/de Rockford Fosgate T3: ~400 euro 1 pereche (2 woofere, 2 tweetere), trebuie comandate de pe ebay.co.uk - subwoofere plug&play: Match MS 8BMW-D (cost aproximativ: 200 euro / pereche in RO) - boxa centru / tavan: atentie, cele aftermarket (Match, Eton, etc) nu intra in locasurile din bord/tavan; puteti comanda doar BMW OE BMW OE HK: ~200 euro 1 pereche (2 woofere, 2 tweetere) in RO BMW OE B&O: ~400 euro 1 pereche (2 woofere, 2 tweetere) in RO Cel mai simplu este sa faceti in pasi, pana cand ajungeti la rezultatul dorit: 1 - schimbare amplificator (+800 euro) 2 - schimbare subwoofere (+200 euro) 3 - schimbare boxe usi fata (+2-400 euro) 4 - schimbare boxe usi spate / centru (+2-500 euro) 5 - antifonare usi + podea (2-400 euro) - nu prea e necesar la F10, masina e deja bine insonorizata 6 - adaugare subwoofer in portbagaj (la F10 e mai greu, e bine insonorizat) + amplificator dedicat Pasii 5 si 6 sunt doar pt perfectionisti - care probabil ar trebui sa considere un setup total custom (adica folosirea unor boxe mai mari si ajustarea fetelor de usi.1 point
-
Dar de unde ai scos asemenea aberatii. Tu macar ai citit ce ai scris? Cum poti sa spui asemenea prostii ca 4l de ulei iarna, sunt de fapt 3,7? Cum ai calculat tu? Adica vara cumpar 1 l de ulei, iar iarna am 900 ml. Si vezi ca in site, se vorbeste de coeficientul de dilatare. Dilatarea are loc numai la cald. Dupa logica ta, la cald masor joja de ulei si este la max. iar dimineata cand e rece motorul, joja de ulei nu mai este la maxim. Nu stiu ce masina ai tu, dar calculatorul la masini iti arata nivelul de ulei, imediat ce ai pornit masina si motorul este rece, , nu trebuie sa fie motorul cald. Vezi sa nu cumperi ulei iarna, ca te pacalesti si iei mai putin.1 point
-
:) :) foarte tare edit-ul , dacă stiam să dau plus , cu cea mai mare plăcere ; ) ; ) am învățat1 point
-
Pai din ce ai scris tu doar EGR-ul este exclusiv pe diesel,iar distribuția e cea care are un raport mai mare de probleme decât altele, restul le ai și pe benzinara la aceeași echipare. Mai degrabĂŁ la tine vad o problema cu marca, nu cu combustibilul0 points
-
Pentru firma acum am cumparat un Ford Transit, 2018, 131CP, pentru considerentul ca-mi dau 4 ani de garantie, fara limita de km si asta vs Opel Movano care-mi dadeau 2 ani garantie, pana la 100.000 km. Se cheamĂŁ fiabilitate? Hehehe0 points
-
Nu vreau sa jignesc pe nimeni! DacĂŁ vorbim cuvinte, fiabilitate, garantie, alte și alte interpretari, etc., este sa fie... și vorbim și vorbim! Tema propusa este dacĂŁ diesel mai merita vs benzina. Este matematica. NU aduc in calcul diverși ‘cetateni’, care sunt intermediari si-ti spun ca mașina x sau y este cea mai buna! Problema expusa este ca tu ‘consumator’ de BMW, cu km pe an, esti multumit sau nu de diesel sau benzinar! Mai vrei și crezi ca acel diesel pe care-l ai, mai merita sau... mama ei de viața, te duci la acel benzinar!0 points
-
Aberatiile aste le-au scos oamenii cu carte, inginerie auto, nu postaci de serviciu pe forum, ai citit printre randuri sau atat ai nivelul la cald, nu esti in masura sa postezi argumentat mai bine te abtineai, de vorbit ca surda in hora, sunt pline forumurile. Prosti sunt nemtii astia, dar va plac masinile lor, atunci respectati-le.-1 points
-
X23d automatĂŁ.. consum urban(Pitești..oras fĂŁrĂŁ aglomerație mare) 13,ceva iar extraurban undeva ĂŽn jur de 8(mers ca pensionarii) Sincer eu credeam ca are ceva pe la sonda lambda sau pe la filtru, ĂŽnsĂŁ dupĂŁ ce vad aici cam asta e consumul pt un biturbo....??!! Ăn cartea tehnicĂŁ aratĂŁ consum ok dar realitatea este alta...eu sincer vreau sa scap de ea.nu este normal pt un 2.0 sa pape atât..-1 points
-
Azi am ridicat mașina. Ăntre timp vĂŁd ca mi-am fĂŁcut prieteni . Trebuie sa recunosc ca am scris ușor la nervi . Ideea e ca 2 sĂŁptĂŁmâni m-am tot uitat pana m-au luat durerile de cap și am ales o mașina mai ieftinĂŁ și gata. Am fĂŁcut câtva poze dar vĂŁd ca nu pot atașa bmwclub.ro Driver Error. Azi m-am plimbat un pic sa vedem ce și cum, merge frumos, seara târziu, drumuri libere. M-am uitat un pic prin iDrive nimic nu pare a fi up to date, navigația dar și sistemul in sine. Mașina e import UK, nu cred ca are nici o subscripție activa, tot ĂŽncearcĂŁ sa se conecteze in UK și chiar și pentru ceea ce par a fi prezentĂŁri de servicii da eroare de ĂŽncĂŁrcare. La BMW mi-au zis ca nu se poate schimba pe Irlanda dar odatĂŁ activate serviciile ar trebui sa meargĂŁ. Pe contul de ConnectDrive vĂŁd o grĂŁmada de subscripții și nu știu care merita. Sincer cred ca dacĂŁ ai Apple Carplay e mai mult decât suficient dar se pare ca nu am. Am vĂŁzut ceva prin Store 300€ 3 ani, BT, mișto wireless dar prin cablu USB, ceva opțiuni?. Voi ce servicii v-ați luat, care merita? As vrea sa aduc mĂŁcar la zi mașina cu software-ul, bĂŁnuiesc ca nimic nu e free și trebuie plĂŁtit la reprezența. Printre acte am și un certificat cu cheia de la harta dar bĂŁnuiesc ca nu are nici o valoare, pentru update-uri fiind necesare altele noi. Deja fratele ĂŽmi sugera jante, dar nu m-a gândesc sa bag bani mai mult decât consumabile de calitate și service la zi și poate ceva subscripții pentru connect dacĂŁ meritĂŁ. PS, dacĂŁ nu cer prea multe poate un admin sa curețe un pic acest topic inclusiv ce am scris eu ?-1 points
-
-1 points
-
Scuze 12.800lei cu TVA inclus. Distributia completa + pompa ulei + reglare unghi fuga (ca se scoate motorul). In baza la discounturile pe care le am am eu la piese la Autonet, totul iese la 7500lei: - Distributie - Pompa ulei - Tampoane motor si cutie de viteze (ca de, daca scot motorul, le schimb si pe astea) Manopera urmeaza sa fie facuta de cel mai bun mecanic BMW din Tg Mures, care lucreaza la una din cele 2 reprezentante BMW din oras. Nu dau nume Cu toate ca am un 535D XDrive, in acest moment consider ca un benzinar, a fost, este si va ramane un benzinar NEXT ))-1 points
-
-1 points
-
Xcars Tg Mures pentru manopera imi cer 5500 lei, cu piesele originale aduse de mine. Hehehe Automobile Transilvania Tg Mures cer pentru ora de manopera cu piesele originale aduse de client: 550 Lei + TVA. Piesele pentru distributie ma costa la Autonet: - Distributie - 3000 Lei (piese complet incluse; atentie NU cum se schimba prin diverse serce-uri cateva piese). Ci foarte important asa cum este conform producator. - Pompa ulei - 1500 Lei - Tampoane motor si cutie de viteze: 1000 Lei - Manopera 1500 Lei De fapt discutia este despre fiabilitatea, costurile aferente si intretinerea unui diesel vs benzina. Binen-teles ca pernele, telescoapele, sistem de franare (discuri + placute) etc., se duc la toate. Da care sunt costuri aferente pentru diesel? - Calamina din galeria de admisie si chiulasa (astea deja le-am curatat) - EGR (schimbat la fel) - Filtru de particule - Distributie... hehehe, pacatoasa! Etc. Interesant: Stiu cateva reprezentante BMW la care am fost si toti imi confirma ca un benzinar in timp este mult mai economic! Si fara atatea batai de cap (dureri de cap)... Hehehe ))-1 points
-
Aveti dreptate. Castig "3 Lei" la consum, da" dau "5 Lei" la intretinere! Sunt puse ghilimelele de rigoare!-1 points
-
-1 points
-
Benzinarul este bun prin oras sau distante scurte la drum lung nu este placut. In schimb diesel la drum lung este placere. Nu cred ca cei care vor benzinare fac drumuri lungi.Doar asa prin oras, la tara si cam atat.-1 points
-
Hehehe, - Fabrica zice lifetime. - Daca mergi la reprezentanta si ii intrebi pe mecanici, daca-i cunosti, iti vor zice la 180.000-200.000 km (si asta in baza reparatiilor pe care ei le fac in service). - Si Bimmer Service din Bucuresti, la ultima conversatie telefonica avuta cu ei, mi-au spus ca la 100.000 km trebuie schimbat, ca de... Alta chestiune: Pe masina mea pinionul are 24 de "dinti" (habar n-am daca m-am exprimat corect), BMW si-a dat seama ca are probleme si acum il face pe 27 de "dinti". Este la fel cu EGR-ul, unde problema este ca are atasat un racitor de gaze, care se duce (si s-a dus la toate modelele BMW avute s-a mine). BMW recunoaste problema pentru anumite modele, dar la altele NU! Asa in spirit de gluma este la fel ca si la uleiul de la cutia automata: - Fabrica zice lifetime. - Reprezentanta zice lifetime, dar e bine sa-l schimbi la 100.000 km. - ZF, producatorul de cutii automate pentru BMW, zice ca la 90.000-100.000 km, iar daca conduci supersportiv: 50.000-60.000 km. Da, cred ca poti trage de masina si... POC! Sau... cine stie poate NU face POC! ))-1 points
-
Am un F11 535D XDrive, 2012, 178.000 km reali. Fac pe an in jur de 30.000 km. Am schimbat consumabilele la motor la 15.000 km (NU la 30.000 cat zice fabrica) si diverse consumabile normale {perne aer, ca de avem multa sare pe drumuri iarna si se duc, telescoape electronice spate (s-a dus un aparator de praf de pe un telescop, n-am observat si s-a dus telescopul si atunci trebuie sa le schimbi pe amandoua), sistem DE franare, etc.} Problema este fiabilitatea de fabrica, care face referinta la piesele considerate de fabrica, lifetime: - Ulei cutie de viteze - EGR - Distributie Ok, am schimbat uleiul la cutia de viteze la 130.000km... ca daca nu-l schimb, hehehe pot aparea probleme, EGR-ul... ca s-a dus racitorul de gaze. Acum vine si distributia... ca de, daca n-o schimb se duuuuuuce nene: 12.800 lei la Automobile Bavaria Tg Mures. Ok o schimb si pe asta! Imi pun intrebarea la modul cel mai serios: merita diesel? Categoric NU! Next: - BMW benzinar 3.0I simplu turbo sau de ce nu, pentru distractia vietii: biturbo - Ford Focus RS, noua generatie, care va aparea anul viitor: 400CP... hehe! Sincer mi-ar place un seria 5... M adevarat, dar deocamdata tata nu-i "Prim-ministru" Cine stie, poate intr-o alta viata! Da" cu siguranta... benzinar va fi! ))-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00