Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/30/18 in all areas
-
Sa mai stergem praful pe aici Am trecut de 40.000km si inca imi aduce un zambet pe fata de fiecare data cand o conduc la un drum mai lung. Scaunele s-au mai lasat un pic parca si nu ma mai deranjeaza asa tare...s-au m-am obisnuit eu cu ele Alte probleme nu au mai aparut si sper sa nici nu mai apara. Drumuri bune sa aveti!6 points
-
Desi cautam altceva de la BMW, vazand bannerul cu Automobile Bavaria Used Cars aici pe forum, am ajuns la ei si am plecat acasa cu o frumusete de X5 40d xDrive, cu putini kilometri la bord la un pret nemaipomenit de bun. Sunt proaspat posesor de un X5 cu un motor fenomenal si cu multe dotari. Nici nu pot sa cred! Interactiunea cu cei de la Bavaria a fost nemaipomenita, iar masina a fost predata intr-o stare impecabila, miroase a nou. Recomand cu caldura sa apelati la ei. Masina am gasit-o in reteaua Automobile Bavaria Used Cars la Brasov si pentru pretul final si ce dotari are masina nu am avut sincer de ales. Abia astept sa plec in concediu cu ea si sa va povestesc mai multe. Deocamdata doar cateva fotografii de la livrare. Si aici frumoasa si bestia. 2 in 1. :frantics:3 points
-
atat timp cat le poti dezactiva cand doresti, aceste dotari sunt binevenite; desi initial consideram condusul autonom o prostie, am ajuns la concluzia ca in anumite moment nu mi-ar displace - de exemplu naveta zilnica prin Bucuresti - ar fi chiar placut sa ma duca masina la birou si eu sa citesc presa zilnica sau sa rezolv din problemele matinale.2 points
-
Va salut, dupa aproape 1 luna de cand am masina, reusesc sa pun si eu niste poze cu ea... Daca ma credeti nici nu am apucat sa o spal vreodata de cand am intrat in posesia ei, sta parcata sub copertina si nu am timp sa ies cu ea. Am facut aproximativ 2000km cu ea pana acum, 98% in afara localitatii. Trebuie sa ii cumpar niste covorase din cauciuc ca cele din velur se murdaresc si nu imi place, iar eu care nu am timp sa merg sa spal masina...ma enerveaza sa vad mereu praf si pietricele pe covorasele respective. https://imgur.com/O9l7FWU https://imgur.com/2eyegpZ https://imgur.com/edcMBUa https://imgur.com/ocKgCeT https://imgur.com/XYXyuTX Masina imi place foarte mult, poate putin senzatia de viteza si putere nu e atat de bine transmisa soferului, precum in celelalte ce le-am avut (2 serii 3 si un seria 4) dar in afara de asta...nu am ce sa ii reprosez. Am dezactivat toate sistemele alea de siguranta activa, ma iinebuneste ca tot vrea sa ma intoarca pe banda cand o depasesc si sa imi vibreze volanul la orice schimbare a directiei daca nu semnalizez. Farurile LED sunt excelente, confortul este uluitor, iar trapa imi place foarte mult (nu am mai avut pana acum).2 points
-
Cred ca se intra prea mult in amanunte si uitam sa ne traim viata. O masina trebuie sa fie cat de cat echipata si sa te duca in vacanta sau unde vrei tu fara probleme si oarecare comfort. Numai pe la noi masina sa fie "full full". De ce? Pentru ca speram ca masina sa ne umple toate lipsurile din viata noastra amarata.2 points
-
Tin sa te contrazic, intre Harman Kardon si basic sau Hi fi este diferenta colosala chiar si cu niste amarate de mp3-uri. Si nu trebuie sa fii cine stie ce expert, pur si simplu este prea evidenta diferenta.2 points
-
bo$$, nu intru in dialoguri dintr-astea in care simt din prima ca intelocutorul nu este de nivelul dorit. am mentionat mai sus. daca vrei informatii suplimentare, documenteaza-te. plus ca ii poluam topicul omului.1 point
-
Uite câteva detalii ca sã vezi exact ce implicã: http://bmw-icom-a2-wifi.blogspot.com/2017/02/retrofit-cruise-control-for-bmw-f30-f20.html1 point
-
1 point
-
numai ca in romania nu se va putea conduce autonom mai devreme de 2040(estimare personala). trebuie sa ai infrastructura pt asa ceva iar masina sa poata citi traficul, soseaua, indicatoarele, marcajele etc. o masina autonoma in felul asta in care tu citesti ziarul, inseamna level 4. la level 5, masina nu va mai fi dotata nici cu volan. anyway, deocamdata level 3 este in vigoare partial dpdv legislativ si parca doar Audi A8 se inscrie in asta. https://www.fleetnews.co.uk/news/manufacturer-news/2018/02/15/legislation-puts-brakes-on-audi-s-level-3-autonomous-technology1 point
-
1 point
-
Asta e procedura corecta Unele service-uri doar completează peste ce este in instalație, amestecând freonul vechi cu cel nou și uneori, tipurile de ulei Afirmația colegului LYM este corecta, compresorul nu mai pleacă dacă presiunea freonului din instalație este sub o anumită valoare (sau încearcă sa plece și intra in avarie; nu știu exact cum e setată protecția la ac auto). Odată cu pierderea freonului se pierde și ulei deci compresorul va funcționa fără ulei dacă este forțat sa meargă; fapt ce duce la defectarea lui1 point
-
Nici pentru mine, mi se pare normal sa semnalizez tot timpul, din reflex. Si da e ciudat ca foarte multi cu bmw nu fac asta, din punctul meu de vedere nu e OK deloc si dau o imagine proasta marcii. Consider sistemul de vibratie volan la schimbarea benzii foarte folositor. Si va zic de ce, esti pe autostrada, putin obosit si nu iti dai seama cand masina aluneca spre cealalta banda. Avertizarea e foarte folositoare. Anyway, frumoasa masina, imi place culoarea exterioara si interioara, poate doar cu exceptia lemnului, eu sunt adeptul unui trim mai inchis la culoare Si mie trapa imi place mult, chiar daca nu e panoramica e foarte mare.1 point
-
are cineva idee ce roata de rezerva slim merge pe X1?oem am gasit https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VP51-EUR-07-2011-E84-BMW-X1_23dX&diagId=36_1274 olx gasesc: https://www.olx.ro/oferta/vand-roata-rezerva-slim-kit-pana-bmw-x1-e84-ID4shEq.html#a9d17ad197 https://www.olx.ro/oferta/roata-rezerva-strimta-de-bmw-x1-x3-x4-echivalenta-17-18-zoli-IDaqpf9.html#a9d17ad197 Pentru diagnoza ce pot lua?m-ar interesa ceva care sa poate fi instalat pe telefon, Carly, vad ca ultima versiune presupune un abonament anual. sa nu uit , numere de Bhttp://i58.photobucket.com/albums/g280/alex230ro/20180728_110801_zpsfzx8k92m.jpg1 point
-
Update: nu am mai vazut banii. Le mai dau o sansa, altfel deja e caz de inselaciune1 point
-
Update pret: 20400 euro + revizie efectuata astazi (factura doveditoare)1 point
-
O poveste cum te duci cu o usa stricata, si te intorci cu toate 4 stricate, iar dupa ei stateai asa 2 saptamani si cu un deviz de >4500 lei (desi s-a rezolvat cu o siguranta schimbata). O sa prezint 100% netru, doar fapte, niciun comentariu personal. Le las pe seama voastra. Caz: E90 cu macara geam rupta la usa si f rar nu declansa pe acea usa inchiderea centralizata. Sun si mi se spune sa comande macara si sa ma programez la 5 zile lucratoare dupa. Solicit in schimb intai o constatare, sa vedem exact ce piese avem nevoie. Vin la constatare - "Eu v-am zis ca puteam comanda si macaraua direct". Mi se dicteaza sa scriu pe hartia pentru mecanic "Constatare geam usa stanga spate" (Nota - voi primi deviz si pe componente motor). Se umbla circa 20' la usa si se deschide si capota motor 2 minute si se uita cu o lanterna timp de 10 secunde. Vine verdictul "Ne trebuie macara geam, cleme prindere (vi le-au rupt cine v-a desfacut sa va blocheze geamul), si kitul de accesorii". Zic: "Kitul de accesorii l-am schimbat acum 17k km la alt service. Chiar as fi ales sa am istoric complet cu dvs. dar imi sunteti peste mana localizati in Bucuresti." El (consilier bimmer 1): "V-a folosit piese originale?" Eu: "Consider ca da, asa cred." El: "Ati schimbat si fulia?" Eu: "Da, chiar mi-a zis ca tipic se schimba si fulia. O sa reparam doar usa, kit accesorii nu il facem, doar imi dati un deviz separat". El, cu chip ingrijorat: "Da, dar stiti ca acum avem una pe rampa venita. Trebuie sa vedem ce i-a mai afectat .." (Nota: mai tarziu mi se va spune ca nu s-a scris de mecanic "URGENT", caz in care chiar trebuia schimbat) Primesc doua devize - pentru geam de 1000 de lei, pentru kit accesorii de 3500 de lei. Spune domnisoarei de la plata "Domnul va plati avans 300 lei doar pe cel de 1000 de lei". Platesc si iau proforma plus bon sa observ ca de fapt platisem pe proforma de 3500 de lei". El: "ti-am zis pe ala de 1000 de lei." Ea: "da, dar mi-ai dat proforma de 3500 in mana" Ajung la masina - stupoare - era deschisa, mai putin usa sofer. Declansarea nu mai functiona pentru niciuna din cele 4 usi, iar pentru sofer doar sa inchid. Ma duc, cer ajutor, si vine cu mine consilier bimmer 1. Cheama apoi pe consilier bimmer 2 ca sa vada ce s-a intamplat. Se inchide pe dinauntru, il ajut cu cheia data pe geam sa il scot cu descuietoarea mecanica. (Nota - mai tarziu mai descopar: clima resetata la 23.5 de grade, semnalizarea scurta nefunctionala, buton blocare nefunctional) El (Consilier bimmer 2): Ah, sa va zic ce s-a intamplat. Cine v-a blocat geamul cu lemn, nu trebuia sa scoata macaraua. De ce a scos-o din usa? Trebuia sa v-o dea dvs. macar. S-a facut un scurt. Stiti cum facem? Ma sunati, nu saptamana asta, ci saptamana viitoare, ca e electricianul in concediu, si are si un X5 ars.. e ocupat. Sau poate va gasiti dvs un electrician. Eu: Stati putin, vin cu un geam stricat si plec cu toate 4 usile stricate pt 2 saptamani? Bimmer2: Doar nu ziceti ca este vina noastra? Eu: Pai vin la o constatare, nu reparatie, si plec mai rau decat cand am venit. Bimmer2: Inchiderea era defecta, ne-ati si zis ca nu prea declansa. Eu: Da, pe o usa, nu pe toate 4 )) Merg asa de o luna de zile cu geamul blocat si acum la dvs. se intampla asta. Si electricianul eu il platesc? Bimmer2: Da. Eu: Pai si mai vine eu vreodata la dvs.? Va mai recomandat cunostintelor? (nota - Chiar aveam de gand sa upgradez la F30 si sa am istoric complet cu ei. Dupa experienta aproape ca am scarba pe brand). Bimmer2: Sanatate! (Da mana cu mine, raspund asemenea - nu voiam sa ii mai vad niciodata). Eu: Si avansul meu, de 300? Bimmer2: Haideti sa vi-l dau inapoi. Ati platit cash? Eu: Nu, card. Bimmer2: O sa vi-l returnam saptamana viitoare. (Nota - voi fi sunat ulterior sa imi retina 150lei constatare). Plec, caut pe google - aflu ca e vorba de o siguranta arsa. O schimb singur, masina e din nou fix ca inainte sa ajunga la ei. Intre timp sunt sunat inapoi sa primesc explicatii. Bimmer2: Stiti, masina era oricum defecta si are uzura, acum ca a aparut ceva este riscul dvs., nu al nostru, iar clientii nostri fideli cunosc si inteleg acest aspect. Eu: Cum se poate sa am un deviz cand ies din birou, si cand ajung la masina sa apara lucruri noi? Bimmer2: Nu putem verifica masina la infinit pana plecati dvs. Mecanicul a inchis si a plecat.. Bun, daca nu mai continuati cu noi, o sa va retinem 150 de lei pret constatare. Eu: A, de-asta m-ati sunat de fapt, opriti-i pe toti din partea mea Bimmer2: Nu ne fac pe noi 150 de lei, eram amandoi nervosi si interesul meu este sa va explic ca dvs considerati gresit ca noi v-am stricat masina. Eu: Bun, si cu kitul de accesorii ce ati avut? Eu am venit pentru geam, kitul accesorii e schimbat de 17k km (Am verificat ulterior la alt service. Explicatia: se mai depune praf pe curea si e normal sa mai scartaie la oprire. Nu avea nicio uzura). El: Probabil mecanicul a observat o piesa mai uzata, poate o uzura la curea, si stiti ca acest angrenaj functioneaza ca un tot, si daca una nu e ok si transmite vibratii, se strica toate. Oricum, nu a scris "Urgent" pe deviz, ceea ce inseamna ca nu este o uzura sa va puna in pericol. In foto participantii. Regret ca nu dau enable la Reviews pe farcebook. Oare de ce? Consilier bimmer 2 seamana f mult cu c.b.1, doar mai blond (probabil sunt frati). Inaintea comunicam cu Marian Jimblea, mi se parea mult mai OK. [deleted foto]1 point
-
1 point
-
Nici unul din service-urile mentionate de voi nu are vreo "licenta" BMW si nu sunt autorizate in nici un fel de BMW AG sau BMW Romania. Sunt inregistrate pe AOS (Aftersales Online System) care este un serviciu contra cost oferit de BMW pentru oricine vrea sa plateasca. AOS ofera informatii de service online (proceduri de reparatie, diagnoza, etc.) si un access limitat la istoricul de service. In acel modul de interogare istoric se pot adauga intrari de service dar in istoric apar cu mentiunea AOS, la o masina in garantie, o intrare de service AOS in unele cazuri (cele mai multe) anuleaza garantia. Puteti consulta condiitile de garantie BMW si acolo scrie clar ca reviziile regulate precum si orice fel de interventie in perioada de garantie trebuie facute doar in reteaua BMW. Pe AOS se poate inregistra oricine chiar si o persoana fizica si inregistrarea e gratuita aici: https://aos.bmwgroup.com/start Accesul la informatii si BMW Car Data este contra cost, lista de preturi este aici : https://aos.bmwgroup...ricelist_EN.pdf Se poate cumpara access pentru 1 ora, 1 zi, 1 saptamana, 1 luna sau 1 an, pe un an tariful este de 3,575 euro + TVA (19% TVA-ul din Germania). Inregistrarile pe AOS sunt gestionate de BMW Group AG din Germania si nu au nici o legatura cu BMW Romania. Service-urile oficiale BMW nu au nici o legatura cu AOS, folosesc un alt portal online care se numeste SGATE si care contine mult mai multe informatii si proceduri online. https://sgate.bmwgroup.com/eu/ P.S. Textul apartine lui Neo1 point
-
FYI: nici unul din service-urile mentionate de voi nu are vreo "licenta" BMW si nu sunt autorizate in nici un fel de BMW AG sau BMW Romania. Sunt inregistrate pe AOS (Aftersales Online System) care este un serviciu contra cost oferit de BMW pentru oricine vrea sa plateasca. AOS ofera informatii de service online (proceduri de reparatie, diagnoza, etc.) si un access limitat la istoricul de service. In acel modul de interogare istoric se pot adauga intrari de service dar in istoric apar cu mentiunea AOS, la o masina in garantie, o intrare de service AOS in unele cazuri (cele mai multe) anuleaza garantia. Puteti consulta condiitile de garantie BMW si acolo scrie clar ca reviziile regulate precum si orice fel de interventie in perioada de garantie trebuie facute doar in reteaua BMW. Pe AOS se poate inregistra oricine chiar si o persoana fizica si inregistrarea e gratuita aici: https://aos.bmwgroup.com/start Accesul la informatii si BMW Car Data este contra cost, lista de preturi este aici : https://aos.bmwgroup.com/downloads/d567a821d27f34c072cc9383aed13b33/5a4bb781/pricelist/AOS_pricelist_EN.pdf Se poate cumpara access pentru 1 ora, 1 zi, 1 saptamana, 1 luna sau 1 an, pe un an tariful este de 3,575 euro + TVA (19% TVA-ul din Germania). Inregistrarile pe AOS sunt gestionate de BMW Group AG din Germania si nu au nici o legatura cu BMW Romania. Service-urile oficiale BMW nu au nici o legatura cu AOS, folosesc un alt portal online care se numeste SGATE si care contine mult mai multe informatii si proceduri online. https://sgate.bmwgroup.com/eu/1 point
-
Astazi am facut revizia cutiei de viteze la ZF Faur. Aseara pe la ora 19 am lasata masina in curte la ei care este inchisa si pazita. Astazi dimineata la ora 8 am ajuns cu cheia si am dus masina la rampa si imediat s-a apucat de ea dnu. Adrian (un domn cu mustata trecut de 50 de ani), iar intre timp i-a mai venit un coleg. Au lucrat la masina impecabil: au desfacut scutul cu grija sa nu strice ceva, au desfacut baia cutiei fara graba, au slabit suruburile de la mecatronic pentru a se scurge cat mai mult ulei din cutie. Au lasat-o cam doua ore jumatate sa se scurca si intre timp la celalat elevator au lucrat la un X1 (revizie cutie automata 6hp). Dupa ce a terminat X-ul au revenit la masina mea si au strans suruburile de la mecatronic cu cheia dinamometrica in ordinea data de ZF, au montat baia si surubile au fost stranse la cota si in ordinea data de ZF, apoi au inceput sa bage ulei in cutie (ZF Lifeguard 8 pt cutia mea 8hp45). A intrat prima data cam 3 litrii apoi au pus laptopul pe masina ca sa citeasca daca sunt erori pe cutie (nu au fost erori la masina mea) apoi au pornit motorul ca sa incalzeasca ulei din cutie pana la 40 de grade. Dupa ce au dus uleiul din cutie la temperatura dorita (ulei ajungand in filtrul din baie, printre discuri si alte subansamble) au ridicat iar masina si au continuat, cu motorul pornit, sa bage mai departe ulei in cutie (in total au intrat 5 litrii, restul a ramas in convertizor). Apoi am coborat masina de pe elevator si am iesit cu ea pe strada in teste: masina schimba perfect (inainte de schimb nu aveam probleme) insa acum parca sunt putin mai fine schimburile. Dupa cateva ture, ne-am intors la elevator, au ridicat masina, au urmarit sa vada saca sunt scurgeri (n-au fost), au pus scutul inapoi, au pus tester-ul sa vada daca sunt erori (n-au fost), iar apoi au resetat autodaptivii. Concluzia: oamneii de acolo stiu ce fac, sunt trainuiti in Germania la producator, foarte atenti la tot ce fac, explica orice e legat de cutie, foarte amabili, am stat tot timpul langa masina fara sa-mi zica cineva ceva, ba chiar m-au rugat sa stau langa ei sa nu lasam loc de interpretari. Am ramas placut surpins de calitatea oamenilor de acolo, mergeti cu incredere!1 point
-
1 point
-
Salut. Ma poate ajuta cineva cu localizarea filtrului de benzina ptr BMW F10, an 2014? (528i). Daca se poate cu "harta" ...sa inlocuim filtrul...cand l-om gasi ce-i drept! )) Multumesc.0 points
-
Daaaaaaa, nu am putut sa nu renunt cand am vazut X5 asta. Abia astept sa fac un drum mai lung si sa ma acomodez si eu. E nou si ca e SUV si ca e BMW si ca e putere mai mare. Hranesc hergelia!0 points
-
Salut, suntem un grup de 3 prieteni, undeva in sectorul 2 sunt facute pozele.0 points
-
A6-le da, avea un arbore suplimentar de echilibrare parca la 2.0 tdi dar nu era insonorizat asa de bine ca bmw-ul. Nu stiu ce-i drept cu modelul nou. what ? 3-5 clase peste bmw ? lol La bmw 5 chiar au nimerit una dintre cele mai silentioase masini, ever chiar si cu motorul de 2 litri. Toti au zis asta. 3-5 clase ar fi sa fie noul lor 2.0 absolut sci fi. Tu chiar crezi ca e diferenta asa mare intre producatorii de top ? Fura in draci unii de la altii si tehnologiile la nivelul asta sunt asemanatoare. Legat de noul A6, au dat-o rau in bara cu interiorul, lcd-uri peste lcd-uri, complet ne-ergonomice in timpul mersului. Ecranul de sus e pozitionat JOS, sub grila de aer, nu sus in directia parbrizului, la fel un mare fail ca ergonomie. Exact ca la passat sau la masinile din anii 2000. Dar vad ca tie iti place mult audi-ul, ai luat bmw-ul la un pret bun cu discount maricel, de ce nu o vinzi si treci pe noul A6 ?0 points
-
Eu nu semnalizez la orice trecere de pe o banda pe alta cand sunt "in pustietate". drumurile mele frecvente sunt in afara localitatilor in zone nu atat de circulate si poate "deviez" putin printre benzi ca doar nu e nimeni pe drum...nu vreau sa am o oarecare rezistenta in a schimba drectia. Iar cand sunt pe autostrada si ma simt obosit trag pe dreapta si dorm 1 ora si gata, nu conduc obosit.0 points
-
pai sa calculam ... 110km/zi ... de acasa pina la service ... inmultit cu 20 zile lucratoare (in medie) = 2200 km daca mai adaug cei citiva km pina la soacra, mama si cumparaturi, as zice o medie de 3000 km / luna intr-un an ... 3000x12=36.000 km pe an am permis din 2004 (de 13 ani) ... deci un total aprox. de 468.000 km ... numai din calculele de "rutina zilnica/lunara" ... cum am facut si niscaiva drumuri pe afara ... sa zicem un total de ... 600.000 km pina acum ... asa , doar dintr-o strigare ... defapt adevarul este ca ar trebui inmultita suma cu 2 ca sa ajung la km reali condusi ... una peste alta, am peste 1 million de km facuti in 13 ani de soferie ... in urmatoarele masini: - dacia 1310i - opel astra caravan - fiat doblo - opel Vectra B - bmw 520d intotdeauna e loc si de mai bine .... ca sa zic asa ... din experienta proprie, imi permit un mic sfat ptr conducatorii de BMW ... cu cit mai multi km, cu atit stapiniti masina mai bine si mai usor ... in loc sa va conduca ea (masina) pe voi !!!-1 points
-
La viteza mare se duce mai in margine decat de obicei, de multe ori lovind stalpul, cam la toate masinile din generatie noua se intampla asta, nu numai la bmw-uri.-1 points
-
sunteti nebuni cu "minusurile" astea. chiar are dreptate omul! se intampla la fel la multe masini generatie noua.-1 points
-
Ca si posesor de urs cabrio ... am avut si eu idei sa retapitez interiorul, dar am renuntat cand am vazut ce costuri implica o lucrare executata f.bine. Cu fel si fel de creme si solutii am reusit sa fac un interior decent, chiar daca scaunul soferului mai are ceva crapaturi. Saptamana trecuta fiind f.cald am reusit sa aplic o crema de hidratare destul de consistenta, COLOURLOCK Elephant Leather Preserver. Legat de retapitarea interiorului nu prea si-au dat interesul, fiind un material cu linii nu au reusit sa pastreze o continuitate, aici ma refer in special la scaunul soferului care are liniile puse intr-o alta directie fata de toate celelalte scaune. La spatar dunga rosie este in partea stanga, cum privesti din fata, la sofer este in partea dreapta. La sezut dunga rosie este in partea dreapta, dar scaunul spate stanga este in stanga. Sezutul de la scaunul din dreapta spate are materialul in doua directi. Eu zic ca te-ai grabit cu retapitarea. In rest iti urez cat mai multi km fara probleme, poate ajungi la BMW e30 Fest 2018. P.S. Am avut si eu Borbet A, dar cu unele OE da mult mai bine, parerea mea.-1 points
-
-1 points
-
Si inca o recomandare; nu mai porni clima (AC) pana ajungi sa verifici freonul. Nu vrei ca sa schimbi compresorul care este dependent de freon ca si de un ulei care trebuie sa il aiba instalatia. Sau nu vrei sa trebuiasca sa cureti si instalatia pentru ca particole din metal din uzura prematura a compresorului vechi circula prin instalatia cu, compresor nou. Robotul ala ar trebui sa verifice si daca nu se pierde sesizabil de mult freon.. La doi ani se recomanda verificarea instalatiei de freon..-1 points
-
Asa sunt cutiile astea, nu ai ce face cu ele.... Bagi mai intai a2a, dupa 1a, si abia apooi R-1 points
-
De ce nu cumperi tu de la magazin EGR-ul? La reprezentanta o sa te coste de 2-3 ori mai mult.-1 points
-
De unde stii. Poti sa dovedesti? Exista si situatia cand instalatia poate avea, dar foarte putin.-1 points
-
Ia zi, ce motor are Audi de 2l și mai bun decât B47. Că sunt tare curios. Ei la 3l au motor de 204 cai.-1 points
-
Salut bĂŁieți am un e46 320d de 150cp,problema a apĂŁrut acum o sĂŁptĂŁmâna mi sa oprit in mers când am accelerat Menționez ca e cutie automata ,am lĂŁsat-o sa stea puțin a luat-o normal ,dupĂŁ care acum a fĂŁcut la fel și nu mai vrea deloc ,am luat sa vĂŁd dacĂŁ vine motorina dar vine foarte puțin verificat și la pompa de sub scaun Iara foarte puțin un jet da doar ,am desfĂŁcut aia din rezervor și când pun contactul foarte putina motorina trage sub 50 de grame ,când pui contactul tre sa vina mai multĂŁ motorina nu ?va ĂŽntreb ca sunt nedumerit și nu stiu ce sa fac-1 points
-
Stai linistit Vlad, sunt multi terminati in Romania asta, e imposibil sa nu se gaseasca si aici, nu vorbesc din filme, chiar si la noi au venit Renault-uri cu problema asta si singura solutia pentru linistea clientului este sa mai dam cu un dinte inapoi stergatoarele daca chiar nu intelege ca daca merge cu viteza cu stergatoarele se duc mai in margine. Am aplicat solutia asta si la E60 meu, le-am dat cu un dinte mai inapoi si chiar un prieten cu Pasat de 2017 a venit sapt trecuta la noi la service si sa plans de treaba asta si i-am explicat, acelasi lucru a facut si el, s-a dus peste aia la Craiova parca si i-au dat cu un dinte mai inapoi stergatoarele.-2 points
-
-2 points
-
Salutare oameni buni ! Sunt in cautarea unei masini noi si m-am gandit la un model BMW Seria 5 e60. Credeti ca acest model are o intretinere exagerata sau una decenta ? Am citit pareri de pe alte forum-uri cum ca motorul de 2000 cmc este prea subturat pentru aceasta caroserie insa nu prefer sa platesc taxe prea mari datorita unei capacitati cilindrice mai mari de atat. Precizez ca am un Opel Astra G Caravan din 2002 si am luat permisul acum 6 luni de zile. In legatura cu stilul meu de condus, este unul linistit, nu prea sportiv insa mi-as dori sa stiu daca capacitatea de 2000 de cmc este de ajuns pentru depasiri si poate de cateva ori sa ma misc ceva mai rapid. Imi cer scuze daca am scris ceva eronat insa nu am cunostinte vaste despre masini si cred ca este o idee buna de la niste soferi cu experienta ! Este o idee buna sa cer sfaturi de la niste soferi cu experienta*-2 points
-
Romulus...mai sunt dati cand schimbi banda cand nu stai sa semnalizezi, esti pe un drum cu 2 benzi pe sensul de mers, gen autostrada sau bulevard si efectiv nu e nimeni in spatele tau sau pe langa tine, nici eu nu semnalizez intotdeauna, poti sa fii pe un drum drept de exemplu si sa te bagi pe contranses sa ocolesti o groapa sau ceva, efectiv nu stau sa semnalizez orice si nu cred ca exista om care sa semnalizeze in orice situatie atuni cand isi incalca directia de mers, sunt situatii cand nu risti nimic si nu pui viata in pericol la nimeni.-6 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00