Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/01/18 in all areas
-
MYX-ule, asta e varianta finala. Vinzi upgrade-urile scumpe si lasi la pretul final al masinii. Toti vor masini "smechere", dar ieftine. Doare cand demontezi de pe masina, dar iti trece cand faci calculul final si vezi ca ai iesit bine.4 points
-
M- am jucat putin cu editarea inainte, altfel nu m-as fi implicat. Adrian HD: nu te gândi cã voi da cu spray-ul peste acele plastice...le voi duce la un vopsitor, altfel vopseaua aia se va exfolia imediat. Lowlife: greseala a fost a mea, ptr ca nu m-am interesat inainte privind taxele vamale, fiind surprins de valoarea lor...mult, putin, au trebuit plãtite. Sper ca rezultatul sa fie pe masura.4 points
-
Salutare, Am rezolvat prin demontarea scutului din partea din spate, masina fiind pe elevator, se ajunge fara probleme la senzori. Daca o sa patiti asa ceva (si sunt sigur ca intr-un final se va intampla, pentru ca senzorii sunt lipiti cu banda dublu adeziva) sa nu va apucati sa dati bara jos! O zi buna tuturor.2 points
-
A venit timpul sa renunt la MYX 5 , o masina la care am tinut in mod deosebit BMW 520 diesel 163 hp --- masina personala de 4 ani----proprietar--- 260 000 km ***M packet ***Faruri BiXenon ***Scaune sport semi-piele incalzite , electrice ***Webasto cu telecomanda , programabil ***Navigatie profesionala CIC , ultimul update harti 3D ***Climatronic 2 zone ***Servotronic ***Sistem sunet LOGIC 7 ***Padele volan ***Schimbator viteza SMG perfect functional -cutia e normala 6hp19 ***Senzori ploaie ***Senzori luminI ***Intrare AUX ***Oglinzi electrocrom *** Cotiera centrala fata culisanta, reglabila si refrigerata ***Senzori parcare fata -spate ***Airbag-uri fata (sofer + pasager), laterale fata si cortina fata /spate ***Jante R 18 vara ***Jante R 17 echipate iarna ***Service la zi ***Motorizare M47 singura fara probleme la distributie Stare ireprosabila estetica si functionala schimburi , doar cu F10 525 , 530 , 535 masini cu Mpack si ceva optiuni -oferte in pvt pret 10 900 E negociabil Pt cei care nu stiu , masina are resoft la 203 cai si eliminare DPF , operatiune facuta in urma cu 2 ani , nu am avut nici cea mai mica problema , comportament ireprosabil motor si cutie si suficienti cai pt un BMW .Topicul masinii se afla pe forum , unde a avut o evolutie frumoasa de-a lungul timpului, istoric disponibil pt cine are timp sa citeasca 76 pagini . http://www.bmwclub.ro/forums/topic/136845-myx-5-bmw-520-da/page__p__2020294__fromsearch__1#entry2020294 http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/3_zpszwaicbph.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_8217_zps4fhsl7dc.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4217_zpsnqkkhj6t.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/4_zpsdu1w9idr.jpg1 point
-
Desi cautam altceva de la BMW, vazand bannerul cu Automobile Bavaria Used Cars aici pe forum, am ajuns la ei si am plecat acasa cu o frumusete de X5 40d xDrive, cu putini kilometri la bord la un pret nemaipomenit de bun. Sunt proaspat posesor de un X5 cu un motor fenomenal si cu multe dotari. Nici nu pot sa cred! Interactiunea cu cei de la Bavaria a fost nemaipomenita, iar masina a fost predata intr-o stare impecabila, miroase a nou. Recomand cu caldura sa apelati la ei. Masina am gasit-o in reteaua Automobile Bavaria Used Cars la Brasov si pentru pretul final si ce dotari are masina nu am avut sincer de ales. Abia astept sa plec in concediu cu ea si sa va povestesc mai multe. Deocamdata doar cateva fotografii de la livrare. Si aici frumoasa si bestia. 2 in 1. :frantics:1 point
-
L-am urmarit pe Buhnici mai pe la inceputuri, in revieurile lui ar vinde si cartofi gradinarului, review-ul e practic o reclama mai lunga decat la TV. Niciodata nu a spus nimic de rau de o masina, desi a testat si cateva coji care clar aveau parti proaste iar cand si-a facut casa mai avea un pic sa faca reclama si soarele care batea pe ea daca i-ar fi iesit ceva. Nu se poate compara continutul lui cu ce fac bloggeri consacrati de afara, un strain daca pune mana pe un telefon prost o spune, cand se urca intr-o masina care in care stai cu genunchii la gura la fel, la noi spui doar ce aproba cel care ti-a platit un review1 point
-
Multumesc mult, dar mai e pânã acolo M-am apucat de montaj, dar deja imi da cu virgula, ptr ca sunt multe detalii de care trebuie sa tin cont. Singurul atelier care ar monta modelul asta de angel eyes se aflã În UK, iar restul in state...Credeti-ma, asta e cel mai complicat montaj pe care l-am fãcut vreodatã.1 point
-
1 point
-
CDV-ul cum a fost verificat? De afara nu se vede daca a fost gaurit sau nu. Trebuie dat jos si vazut daca gaura de cam 2mm e acolo. Foarte probabil motorul tau are doua flanse. S-a uitat si la a doua?1 point
-
Pai martorul "Check Engine" se aprinde atunci cand pui contactul si ramane aprins pana cand pornesti efectiv motorul cand in mod normal trebuie sa se stinga daca nu ai probleme pe motor. Daca ai erori pe motor, martorul de Check Engine va ramane aprins. Eu cred ca n-ai nici o problema cu masina si doar incerci sa-i gasesti una sau poate nu stiai ca asta-i comportamentul martorului de check engine?!?! Fii ceva mai explici data viitoare.1 point
-
Nu o sa te ajute nimeni aici. Probabil vor sarii baietii pe tine cu PM-uri pentru ajutor contracost )1 point
-
Pana la urma e foarte important si cred cel mai important cum transmiti puterea aia la roti si cum o asterni pe asflat, pt ca putere sunt ferm convins ca tot mai multe branduri vor scoate din motoare, esentialul insa scapa la multi Sent from my iPhone using Tapatalk Pro1 point
-
48 V mild care va echipa generatia de Golf este un motor cu combustie interna combinat cu un starter (motor electric) de 48 V care incearca sa preia cat mai mult sarcina motorului diesel. The starter-generator performs multiple functions—the generator performs the role of alternator and starter, and also functions as a small, lightweight electric motor that immediately increases drive torque upon start-up by means of an electric boost. The power of the generator is transferred via a belt. The generator starts the combustion engine—which is switched off as much as possible while the vehicle is moving—in a barely perceptible way. The 48V Li-ion battery is supplied with energy during a number of operations, including recuperation—i.e. when the vehicle slows down. The starter generator receives the necessary voltage via the battery and the 12-V power supply receives the required voltage via the DC/DC converter. Deci, se doreste sa fie oprit cat mai mult motorul diesel de unde si cantitatea de CO2 redusa. Nu ma da pe spate asa ceva, mai ales dupa diesel gate. Daca era asa buna aceasta tehnologie, trebuiau sa investeasca in ea de mult nu sa dezvolte software ca sa faca cheat. Ma rog, asta este alta discutie. -- BMW cu 2.0 D, cu toate problemele acestui motor cu distributia, a fost si este peste concurenta. Cand pe E90 avea 164 CP, 177 CP, VAG se chinuia cu PD si trecea cu chiu cu vai la common rail prin 2009. Sa nu vorbim de 6 in linie, motor pe care l-a adoptat si MB. Cu toate cresterile de putere de la VAG pe cilindreele mentionate mai sus, masinile sunt in continuare mai grele decat concurenta si...chestie de gust..plictisitoare. Concurenta puternica pentru BMW va veni de la MB, producator care pare ca recupereaza puternic timpul pierdurt prin noile motoare si cutiile cu 9 trepte. Nu intelege gresit, prefer o concurenta puternica deoarece castigatorii finali suntem noi, nu care masina sau producator e mai tare sau nu.1 point
-
nu am raspuns neaparat la misto, insa mentionasem anterior. Cauta pe google EA288 evo. nu stiu de unde ai tu informatia ca la o anuita cilindree data, bmw are cele mai puternice motoare, insa, probabil, asta era valabil acum 10-15-20 ani, unde probabil esti blocat. daca ne referim doar la diesel si doar la ultimile generatii: 2 litri o singura turbina vw/audi-204cp Mercedes-194cp bmw-190cp 2 litri cu doua turbine Mercedes-245cp vw/audi-240cp bmw-231cp 3 litri o turbina vw/audi-286cp bmw-265cp Mercedes, de cand au trecut din nou la motoare cu 6 in linie, nu mai au motoare de 3 litri diferentiate cu una sau doua turbine, ci au doua motoare cu 2 turbine si niste diferente de soft, astfel incat varianta de baza are 286 cp si cea de top are 340cp, insa vezi mai jos 3 litri, doua turbine vw/audi-340cp Mercedes-340cp bmw-320cp varianta performance: vw/audi 4 litri cu doua turbine si tehnologie 48V(compressor electric suplimentar) bmw 3 litri cu 17 turbine si 400 cp(in teorie 400, in practica mai putini) Mercedes nu joaca ultimile motoarele VAG de 2-3-4 litri sunt toate mild hybrid cu tehnologie 48V. exceptie variantele de 240cp si 340 cp(aici ma astept sa scoata o varianta pe 48V si sa se apropie de 400cp) Mercedes are doar motoarele de 3 litri astfel. bmw nimic. la motoarele pe benzina, deja Mercedes este la ani in fata audi, iar bmw si mai in spate. din nou 48V pt multe motoare Mercedes si pt doua motoare audi. acum nu stau sa explic ce e si cu acei 48V, tehnologia a fost testata prima data acum vreo 5 ani si a fost pusa in practica de vreo 2 ani si evident este viitorul.1 point
-
1 point
-
Salut, Eu prima oara am completat AdBlue la 27.000km, mi se aprinsese deja in bord sa pun 10l si am pus fix 10l singur, bidon cumparat de mine. Pe la 40.000km imi spunea sa pun parca 6l, ca mai am range vreo 2500km. Am completat cu un bidon de 5l si sincer acum nu am mai verificat cat am range-ul si ce zice computerul de bord, dar ma voi uita. Ca si consum, in cazul in care intereseaza pe cineva, e undeva intre 5.5% si 6% la mers pe autostrada pe la 130km/h pe pilot automat. In Bucuresti imi ia in jur de 7.5%-8%. Mi se pare mai mult decat decent pentru o masina de clasa asta. Legat de putere, inca sunt de parere ca motorul asta de 2l este arhi-suficient pentru daily use in conditii normale. Masina sta excelent pe sosea la 200-220km/h si ajunge relativ repede la viteza asta. Nu simt lipsa "rafinamentului" motorului in 6 cilindri, datorita antifonarii foarte bune...dar nu neg ca mi-ar placea sa il am Pretul de nou insa mi se pare nejustificat pentru nevoile mele uzuale.1 point
-
Daaaaaaa, nu am putut sa nu renunt cand am vazut X5 asta. Abia astept sa fac un drum mai lung si sa ma acomodez si eu. E nou si ca e SUV si ca e BMW si ca e putere mai mare. Hranesc hergelia!1 point
-
Salut, suntem un grup de 3 prieteni, undeva in sectorul 2 sunt facute pozele.1 point
-
Sa mai stergem praful pe aici Am trecut de 40.000km si inca imi aduce un zambet pe fata de fiecare data cand o conduc la un drum mai lung. Scaunele s-au mai lasat un pic parca si nu ma mai deranjeaza asa tare...s-au m-am obisnuit eu cu ele Alte probleme nu au mai aparut si sper sa nici nu mai apara. Drumuri bune sa aveti!1 point
-
Eu cred ca va place sa visati. Toate masinile aduse din germania diesel la preturi rezonabile au toate minim 400 mii de km, altele chiar 600 de mii. Cand apar in Romania au toate 200 de mii... CHiar dac arata ele tipla, impecibile, vin cu carte de service, nu exista asa ceva, daca avea 200 de mii de km, neamtul no vindea cu 5000 nici mort, ca dupa aia samsarul sa o vanda mai departe cu 6000 de euro. Deci nu va mai lasati amagiti de km putini, au juma de milion mai toate.1 point
-
Redeschid acest topic cu experienta mea, ce cred ca poate fi de folos si altora. Subiectul BMW F31 2014 cu variable sport steering - VSS. De multa vreme se auzea un zgomot clunk-clunk https://youtu.be/aIQdGu9vj9Y de undeva din zona casetei de directie atunci cand miscam volanul pe loc sau la viteze relativ mici 5-10 km/h. Am reclamat acest "defect" inca de la prima revizie si consecutiv la urmatoarele insa de fiecare data mi se zicea ca e un zgomot normal tehnologic. Chiar am ajuns sa mi se prezinte si un filmulet intern de service BMW unde se recomanda sa se explice clientilor ca nu e nimic defect si nu exista nici un pericol. La un moment ma consolasem si imi ziceam ca de fapt e un feature nu un bug :console: Am facut un research pe aceasta problema forumurile din US si am descoperit ca si pe la ei multe F30 sufera de aceeasi problema, solutia de a schimba caseta de directie fiind una temporara deoarece zgomotul reaparea dupa cateva mii de km. Alte solutii pe unele forumuri din UK erau sa se stranga un "surub" in partea inferioara a casetei ce se pare ca producea rezultate bune (s-a discuta si pe forum la un mement dat pt un X3 F25) Si au trecut 3 ani intre timp, suficient as zice ca BMW, sa gaseasca solutia si sa vina cu un replacement al piesei ce produce. E vorba de un tachet al casetei de directie ce comprima ansamblul rack & pinion si care din cauza uzurii permite sa se auda acele zgomote suspecte. https://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=WY11-EUR---F25-BMW-X3+18d&mg=32&sg=12&diagId=32_1992&q=32106891974 Codul piesei este 32106891974 si pretul unul pe masura de ridiculous ... 100 lei de m-a lasat fara cuvinte.1 point
-
Asa face, adica la fel cum facea si la Bi-Xenon Adaptiv si cu Asistent de faza lunga. Diferenta intre LED si Laser este destul de mica, dar Laser castiga. Diferenta o face modul de distribuire si de proiectare a fasciculelor luminoase pe sosea si obiecte, cat si adancimea pana la care se pot proiecta astfel incat sa nu deranjeze pe cei din fata ta. Din nefericire, desi ofera performante superioare, farurile cu Laser degaja o cantitate foarte mare de caldura, iar daca locatia si decizia de proiectare a masinii nu permite o ventilare adecvata, farurile pot incorpora chiar si ventilatoare care ajuta la degajarea caldurii. Tot din nefericire, anumiti producatori s-au grabit probabil sa apara primii sau printre primii pe piata si au neglijat partea de proiectare, am cunostine cu Audi generatii 2018 care au schimbat doua perechi de faruri.1 point
-
Face parte din istoria BMW. Sunt evenimente istorice care nu pot fi puse la indoiala. BMW nu a facut masini de la inceput. Ba chiar au existat si prajitor de paine BMW. Un pasionat ar trebui sa stie istoria marcii. In legatura cu postul de mai sus este asocierea mea cu o mare personalitate. Despre asta era vorba. As aprecia daca nu mi-ai mai edita postarile fara acordul meu. Esti moderator dar nu iti da dreptul sa faci asta. Este de bun simt1 point
-
De ce se scot in fata non valorile tarii. Curand o sa fie topic: Manelistul Guta fan BMW.... Wtf!1 point
-
Adica pentru masini cu 200.000 Km in bord si cine stie cate alte sute de mii pierdute pe drum.1 point
-
1 point
-
Anul trecut am facut exact ca tine si totusi s-au matuit destul de repede, ptr ca nu am aplicat o folie de protecție, cum am facut la e92. Am zis sa incerc si varianta asta mai ieftina si usor de realizat, rezultatul imi place,momentan...oricum,nu e paguba 55 lei. La e90-ul pe care l-am avut,am apelat la un atelier de detailing auto din Cta(zona Bratianu) si deștepți aia mi-au "ars" farurile, adicĂŁ au folosit acea perie rotativĂŁ la o viteza mai mare decat normal si au lĂŁsat niste urme foarte urâte pe toata suprafata lor.Am fĂŁcut un scandal monstru acolo, dar degeaba, nu au recunoscut ca a fost din vina lor si singura solutie era sa cumpĂŁr alte faruri, asta dupĂŁ ce mai multe persoane autorizate si-au dat cu parerea. Ănainte sĂŁ comand alte faruri,am zis sa incerc personal, sa le scot fata si m-am apucat de treaba..adicĂŁ mi-a luat 4 ore sa scot toate urmele "imposibile" si posibile lĂŁsate de idioți aia "profesionisti" adica la sfârșit arĂŁtau ca unele noi. M-am dus la atelierul lui Dorel si le-am arĂŁtat farurile fĂŁcute de mine, iar rĂŁspunsul lor a fost: - Astea sunt noi,nu? - Nu, idiotilor! Astea sunt polishate de mine,fĂŁrĂŁ scule profesionale cum aveti voi, pe care nu stiti sa le folositi. Evident,le-am mai zis ceva a de dulce,adicĂŁ le-am umplut congelatoarele de carne si apoi m-am oprit la protecția consumatorului, care le-a dat si o amendĂŁ pe masura. Am fĂŁcut aceastĂŁ paralela deoarece stiu cum se face un polish in adevĂŁratul sens al cuvântului, dar metoda mai sus amintita e destul de ușoarĂŁ si la indemana oricui, evident daca farurile sunt usor matuite si nu mai au acel luciu.1 point
-
fara jante de iarna , pretul scade la 9700 E, primesc Pm legate de pret ...eu va scad pretul dar scot CIC , Logic 7 , camera mascata de la oglinda integrata perfect samd , daca se doreste o masina ieftina se poate dar nu asa cum e .0 points
-
0 points
-
-1 points
-
Sunt curios cu cat se va vinde masina ... nu de alta, dar multi scriau ca sa le dai un semn cand se va vinde masina.-1 points
-
cel mai probabil nu se va vinde pe forum , ca intotdeaua , cat despre intrebari ...n-am luat in serios niciodata , e doar a placere a multora de a vedea ca upgradezi masina dar o vinzi cu sub ai luat-o eventual . Asta e-1 points
-
De unde stii. Poti sa dovedesti? Exista si situatia cand instalatia poate avea, dar foarte putin.-1 points
-
Revin cu ceva update-uri. Am resetat suspensia mai jos dar asteptam bara fata pentru a face ultimele ajustari.Trebuiesc alte bielete reglabile care or sa ajunga maine.-1 points
-
Si eu mai am un Astra H si da chiar mi se intampla de multe ori sa semnalizez in partea opusa cand de fapt vreau sa opresc, la Bmw mai rar desi este acelasi sistem.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00