Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/03/18 in all areas

  1. Salut, Gasesti in Ista D, DDE call up ecu functions - diesel particulate filter si acolo ai parameterii actuali - read state. nu iti arata cat % este incarcat dar poti vedea cand a fost ultima regenerare si cred ca la unele modele (dar nu la toate) arata cati km mai poti face cu el. numai bine, paul
    2 points
  2. MYX-ule, asta e varianta finala. Vinzi upgrade-urile scumpe si lasi la pretul final al masinii. Toti vor masini "smechere", dar ieftine. Doare cand demontezi de pe masina, dar iti trece cand faci calculul final si vezi ca ai iesit bine.
    2 points
  3. Tot a fost ziua ei recent, am reușit sĂŁ mĂŁ ĂŽndur și sĂŁ fac și un detailing ĂŽn cele din urmĂŁ. Cadou pentru 5 ani ĂŽmpliniți :twoup: http://i64.tinypic.com/2hz4npg.jpg http://i63.tinypic.com/rjflg4.jpg http://i64.tinypic.com/2n81qmc.jpg ParcĂŁ a prins o nouĂŁ tinerețe
    2 points
  4. Desi cautam altceva de la BMW, vazand bannerul cu Automobile Bavaria Used Cars aici pe forum, am ajuns la ei si am plecat acasa cu o frumusete de X5 40d xDrive, cu putini kilometri la bord la un pret nemaipomenit de bun. Sunt proaspat posesor de un X5 cu un motor fenomenal si cu multe dotari. Nici nu pot sa cred! Interactiunea cu cei de la Bavaria a fost nemaipomenita, iar masina a fost predata intr-o stare impecabila, miroase a nou. Recomand cu caldura sa apelati la ei. Masina am gasit-o in reteaua Automobile Bavaria Used Cars la Brasov si pentru pretul final si ce dotari are masina nu am avut sincer de ales. Abia astept sa plec in concediu cu ea si sa va povestesc mai multe. Deocamdata doar cateva fotografii de la livrare. Si aici frumoasa si bestia. 2 in 1. :frantics:
    1 point
  5. Salut bĂŁieți am un e46 320d de 150cp,problema a apĂŁrut acum o sĂŁptĂŁmâna mi sa oprit in mers când am accelerat Menționez ca e cutie automata ,am lĂŁsat-o sa stea puțin a luat-o normal ,dupĂŁ care acum a fĂŁcut la fel și nu mai vrea deloc ,am luat sa vĂŁd dacĂŁ vine motorina dar vine foarte puțin verificat și la pompa de sub scaun Iara foarte puțin un jet da doar ,am desfĂŁcut aia din rezervor și când pun contactul foarte putina motorina trage sub 50 de grame ,când pui contactul tre sa vina mai multĂŁ motorina nu ?va ĂŽntreb ca sunt nedumerit și nu stiu ce sa fac
    1 point
  6. Felicitari:) Am vazut mai multe videoclipuri si diy-uri. Intr-adevar se merita!
    1 point
  7. Bravo, arata foarte bine! La exterior in ce a constat detailing-ul?
    1 point
  8. Am mai facut azi 400 km si inca nu imi revin ce bine merge.
    1 point
  9. Problema e cand faci plinul, cotul de umplere de la gura rezervorului.
    1 point
  10. Nu gasesti...ti-o spun, pt ca am trecut prin asta. Nu avem ozn-uri, sa se caute ca painea calda.
    1 point
  11. Am rezolvat astazi la Service Scream (Tezparii) odata cu revizia. Problema a fost din cauza ca am avut putin freon adica 220 inloc de 550. Procesul a fost urmatorul: scoaterea freonului+ulei, verificarea instalatiei de A/C si dupa teste incarcarea cu freon si ulei. Multumesc pentru comentarii dar nu sunt alte probleme momentan si sper sa nu fie nici in viitor cu compresorul sau instalatia. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  12. Salut, Eu prima oara am completat AdBlue la 27.000km, mi se aprinsese deja in bord sa pun 10l si am pus fix 10l singur, bidon cumparat de mine. Pe la 40.000km imi spunea sa pun parca 6l, ca mai am range vreo 2500km. Am completat cu un bidon de 5l si sincer acum nu am mai verificat cat am range-ul si ce zice computerul de bord, dar ma voi uita. Ca si consum, in cazul in care intereseaza pe cineva, e undeva intre 5.5% si 6% la mers pe autostrada pe la 130km/h pe pilot automat. In Bucuresti imi ia in jur de 7.5%-8%. Mi se pare mai mult decat decent pentru o masina de clasa asta. Legat de putere, inca sunt de parere ca motorul asta de 2l este arhi-suficient pentru daily use in conditii normale. Masina sta excelent pe sosea la 200-220km/h si ajunge relativ repede la viteza asta. Nu simt lipsa "rafinamentului" motorului in 6 cilindri, datorita antifonarii foarte bune...dar nu neg ca mi-ar placea sa il am Pretul de nou insa mi se pare nejustificat pentru nevoile mele uzuale.
    1 point
  13. Revin cu ceva update-uri. Am resetat suspensia mai jos dar asteptam bara fata pentru a face ultimele ajustari.Trebuiesc alte bielete reglabile care or sa ajunga maine.
    1 point
  14. Salut, suntem un grup de 3 prieteni, undeva in sectorul 2 sunt facute pozele.
    1 point
  15. Compresorul AC nu mai cupleaza daca nu ai freon in instalatie.
    1 point
  16. Totusi nu vrei sa spui care este procedura corecta, ca vad ca zici, chiar daca au roboti nu respecta procedura. Nu am avut nicicand experienta proasta cand am mers la robot. Tin minte ca de fiecare data mi s-a spus, si a durat, 40 de minute; am fost cu doua masini diferite. Stiu ca trebuie golita instalatia, stiu ca trebuie facut vacuum ca preambul al re-umplerii, stiu ca robotul face si in test de presiune si stiu ca trebui (robotul va adauga) si un anume ulei pentru compresor.
    1 point
  17. Un coleg de forum mi-a cerut in privat informatii in legãtura cu discurile Zimerman,pun aici o fotografie ,de pe telefon imi vine foarte greu sã trimit una foto in mesaj .Discul in cauza se potriveste pentru etrieri stock bmw e90 163cv ,pe fata. Este "perforat" chiar dacã În realitate gãurile nu trec de la o parte la alta ,am inteles cã pentru motive structurale nu mai se fabrica decât asa . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  18. Franele anteriore schimbate ,totul plug&play ĂŽnafarĂŁ de senzorul de uzurĂŁ ,acum astept sa termine bĂŁiatul de vopsit pe cele din spate asa ĂŽncep sĂŁ studiez un mod de montaj cât mai ok .Din punct de vedere estetic maĂâ˘ina castiga mult ,sunt de efect ,ca si performante este devreme pentru a ma exprima ,am fĂŁcut doar 10 km . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  19. Redeschid acest topic cu experienta mea, ce cred ca poate fi de folos si altora. Subiectul BMW F31 2014 cu variable sport steering - VSS. De multa vreme se auzea un zgomot clunk-clunk https://youtu.be/aIQdGu9vj9Y de undeva din zona casetei de directie atunci cand miscam volanul pe loc sau la viteze relativ mici 5-10 km/h. Am reclamat acest "defect" inca de la prima revizie si consecutiv la urmatoarele insa de fiecare data mi se zicea ca e un zgomot normal tehnologic. Chiar am ajuns sa mi se prezinte si un filmulet intern de service BMW unde se recomanda sa se explice clientilor ca nu e nimic defect si nu exista nici un pericol. La un moment ma consolasem si imi ziceam ca de fapt e un feature nu un bug :console: Am facut un research pe aceasta problema forumurile din US si am descoperit ca si pe la ei multe F30 sufera de aceeasi problema, solutia de a schimba caseta de directie fiind una temporara deoarece zgomotul reaparea dupa cateva mii de km. Alte solutii pe unele forumuri din UK erau sa se stranga un "surub" in partea inferioara a casetei ce se pare ca producea rezultate bune (s-a discuta si pe forum la un mement dat pt un X3 F25) Si au trecut 3 ani intre timp, suficient as zice ca BMW, sa gaseasca solutia si sa vina cu un replacement al piesei ce produce. E vorba de un tachet al casetei de directie ce comprima ansamblul rack & pinion si care din cauza uzurii permite sa se auda acele zgomote suspecte. https://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=WY11-EUR---F25-BMW-X3+18d&mg=32&sg=12&diagId=32_1992&q=32106891974 Codul piesei este 32106891974 si pretul unul pe masura de ridiculous ... 100 lei de m-a lasat fara cuvinte.
    1 point
  20. Update pret: 20400 euro + revizie efectuata astazi (factura doveditoare)
    1 point
  21. Cred ca se intra prea mult in amanunte si uitam sa ne traim viata. O masina trebuie sa fie cat de cat echipata si sa te duca in vacanta sau unde vrei tu fara probleme si oarecare comfort. Numai pe la noi masina sa fie "full full". De ce? Pentru ca speram ca masina sa ne umple toate lipsurile din viata noastra amarata.
    1 point
  22. hoho. ce patanii au eu cu MHS. o tetiera trebuia schimbata in garantie. se comanda la un reprezentant mhs la inceput de decembrie. il sun dupa doua sapt, nu raspunde. il sun la inceput de ianuarie, nu raspunde. ii scriu mesaj. nimic. mai las cateva zile, sun si trimit mesaj. nimic. sun pe fix. ii expun problema mea, tipa imi ia datele si ramane sa ma sune cineva, dupa ce in prealabil imo spune ca acel.coleg al ei este in concediu pt ca i-a nascut sotia. pot pricepe doar partial asta, mai ales ca eu des in concediu imi iau si laptopul chiar daca ies din tara si raspund la absolit fiecare apel telefonic nu ma suna nimeni si dupa cateva zile revin din nou pe fix. imi cere din nou datele si spune ca ma va suna cineva. ii spun ca nu accept asta si ca aceasta alternativa deja am mi-a prezentat-o si ca nu m-a subat nimeni anterior si ca vreau sa vorbesc fix in momentul ala cu cineva. ii expun ca masina e noua si la care tipa de la receptie ma intreaba ca o dobitoaca ce e: "dvs ce vreti, sa comandati o tetiera pe banii dvs sau sa fie schimbata in garantie?" la o asa intrebare, raspund iritat insa politicos: "dvs ce credeti?" rezultatul a fost ca imi inchide telefonul in nas. trimit un mail la directorul de service si la directorul general pt a expune patania mea generala cu ei. nu primesc niciun raspuns. asta in conditiile in care 4 bmw-uri noi noute isi fac service-ul la ei.
    1 point
  23. Din pacate omul e "taran", nu are educatie, 80% din cei care intra si vin la noi nu saluta, incep discutia prin "vreau si eu aia, am de facut aia", vorbesti cu un client se baga peste tine, vorbesti la telefon fara sa te uiti la ei si vin langa tine si incep sa vorbeasca, le fac semn sau le spun sa astepte sa termin, unii parca i si vezi ca se enerveaza ca nu i ajuti atunci in momentul ala, la telefon nu mai vorbesc...daca in fata in fata habar nu au sa se comporte la telefon dezastru, de multe ori ma enervez si eu si le raspund in acelasi fel, civilizat insa rece si scurt. Nimeni nu vrea sa incerce sa rezolve problemele printr-o discutie civilizata, ori se cearta, ori nu zic nimic acolo si dupa incep sa vorbeasca pe la spate, ori te injura, nu exista problema fara rezolvare, ca este una castig-castig sau pierdere-castig nici macar nu incearca sa rezolve, pleaca suparati/imbufnati plini de nervi "va stiu eu pe voi, nu mai vine nimeni la voi"
    1 point
  24. As dori sa vii cu argumente la randul tau, nu cu vorbe in vant. De unde stii tu sigur ca o lua de aici sub pretul la care a luat-o, din moment ce tu nici nu stii cu cat a luat-o el? Iar pentru avertismentul de mai sus, care a fost atacul la persoana? Lucrezi la AB ? Daca da, inteleg, dar daca nu, nu pricep unde am nomimalizat eu pe cineva in postul meu de mai sus. Sau poftim: " atitudine de rahat", "Servicii de rahat". As dori ca cenzura asta de tip comunist sa fie evitata, mai ales din partea unui admin. Limbaj licentios este atunci cand folosesti invective, iar eu nu am facut asta, ci doar am catalogat niste servicii si atitudini, care nu sunt persoane. Poate ai tu motivele tale pentru care incurajezi oamenii sa cumpere de la Bavaria Baneasa, nici nu ma intereseaza, dar scopul forumului este sa nu denaturam realitatea, care se pare ca se vede diferit prin ochii fiecaruia. Iar ea pare mai aproape de cum o vede majoritatea, nu doar o persoana.
    1 point
  25. 2 cm peste semn inseamna mult ulei in plus. Scoate din el, nu circula cu ea asa.
    1 point
  26. Pai normal, nu-i interesul lor! Parca am zis mai sus.. Ma intereseaza daca imi dai dreptate sau nu. Atat. Eu stiu ca am dreptate oricate minusuri ai da. Si scriu aici sa-i fac constienti pe cat mai multi de unele lucruri.. Stiti ce e si mai interesant/dureros!? Nici nu ii costa nimic - coboara masina cu elevatorul, cu bratul fixat pe un cric ridicat la maxim sub acel brat si ai asigurata tensionarea chiar la orizontala, cum isi petrece viata masina cel mai mult..
    1 point
  27. pe net am mai gasit o lista cu mici secrete, care sper sa va fie de folos (n-am avut rabdarea sa stau sa o traduc): " 1. When the temperature drops below 37 F degrees, the car beeps to let you know to watch out for icy roads. Also, the rear defroster comes on. 2. You can read the odometer with the car off; all you have to do is press the needle on the left. 3. When car is off, hit the volume knob on the radio the radio turns on (it only works with 02 decks) 4. There is a "secret" compartment underneath my car's armrest and a Coin box in center console. 5. There is a trunk release right above the hood release (not on all cars) 6. There is an exterior trunk release above the license plate and under the ledge. 7. There is flashlight in the glove box. 8. There are amber lights that shine on the center console. 9. You can change radio station on the steering wheel by holding up/down button longer to scan to next station rather than preset ones. Interior lights can be turn off when you open/close door or shut the engine down. 10. The two knobs on the center control panel are to reset the short trip mileage and the other one is for changing the time on the clock and changing the time from army time (24 hour time) to normal time. And you could also switch the temperature display both on the dash and on the climate control between Fahrenheit and Celsius. 11. You may be able to auto-roll down of windows from the remote control. Another way is to put the key in the door handle and turn to the unlock position and hold it there. This will also open and close the moon roof or put a convertible top down. 12. If you push the unlock button on the remote once it will unlock the driver door, for ?02s if you push the unlock button on the remote twice it will unlock all the doors?then once all that is done.... push and hold the unlock button on the remote the windows will start to roll down... then the sunroof will open too. 13. If you hit the 'counter reset button' with the ignition in position 2 (or very quickly when you start your car), then it will show you when you are due to change your brake fluid! 14. There is also a first aid kit under the passengers seat. 15. There is a compartment by your leg when you are in the drivers seat. The compartment is on your left if in a LHD, and on your right if in RHD (located next to your knee). 16. The safety strip along each window and sunroof that detects obstructions and retracts them. (Along with a timer that prevents the motors from burning out if in use too long). 17. The OEM side mirrors are designed with slats and ridges to reduce wind noise. 18. The airbag system is 2 stage deployable depending on if the seat belts are latched. If there is no passenger, that front airbag wont even go off to save repair costs. (Along with the explosive seatbelt tensioners). 19. The radio, sunroof, and other "ignition" triggered accessories are available for a period of time after the car is turned off until a door is opened. 20. The fact that the car goes into "sleep" mode after 16 minutes of inactivity to reduce battery drain and eliminate dead batteries from "left on" accessories (lights, etc). 21. The suspension is designed to limit body dive under hard braking, instead the entire chassis dives evenly for stability. 22. The A/C compressor has a variable displacement thrust plate to eliminate the shock load of compressor cycling and use varies depending on need and load. 23. Flashing the high beams after ignition is turned off will leave the headlamps on for a preset amount of time for security while parking the vehicle. 24. The Keyless Entry system utilizes antennae in the rear window, change key codes every time, will deactivate keys if a key is pressed too many times without response from the car, the key recharges while in the ignition switch, and they store all sorts of presets, from seat positions to IHKA control settings. 25. The radio remembers the settings separate for each input. (E.g., CD input can have the bass/treble/balance/fade settings different from the F.M. radio) 26. Left Side Mirror will tilt in reverse (check to make sure your mirror selection switch is in center or left position to use this feature) Door locks that engage when you go 8 Miles per hour (Dealer need to turn this feature on). 27. As some of you may know, the BMW On-Board Computer (OBC) holds more functions than is documented, including a very nice instrument panel test. I managed to get a lot of this information from the web, but it was far from complete. Subsequently I asked my dealer for the missing info, but they could not provide the complete list either. Following is a list for the items I could find, they work in my car (E46 323i). I gather most of them also work in the E36 models. Who can tell what the missing entries represent (especially functions 9.1, 9.2 and 9.3 which are very mysterious)? Instructions to access the hidden OBC functions: 1. Hold Trip Reset while turning ignition key to on position 2. OBC should show "Test" 3. Use Trip Reset to select function 19.0 that unlocks all the features 3. Wait for display to show "Off" 4. Depress Trip Reset for 1/4 second and release it 5. With no delay press Trip Reset several times to select one of the following function s BMW E46 On-Board Computer (OBC) Hidden Codes nr example description 1 Car Engine and cluster data 1.0 46nnn Chassis nr/VIN serial number (last 5 digits) 1.1 4nnn K-number 1.2 690236 Cluster Part # 1.3 045210 Coding (04)/diagnosis (52)/bus index (10) 1.4 1200 Week (12)/year of manufacture (2000) 1.5 09_160 Hardware (09) and software # (16.0) of cluster 1.6 Not used 1.7 04__44 CAN-version (04) KI-revision index (44) 2 (test) Cluster System Test - Activates the gauge drivers, indicators and LEDs to confirm function 3 SI Data 3.0 1098 Used fuel in liters since last SI (Service Inspection) 3.1 0231 Periodic inspection days; elapsed days (since last SI) 4 Momentary Consumption 4.0 0145+ Instant fuel consumption - 0145=14.5 liters/100km 4.1 0018 Instant fuel consumption - 0018=1.8 l/Hour 5 Distance Gone Consumption 5.0 082 Average mileage; 082=8.2 liters/100km 5.1 0536 Calc. km to refuel (momentary distance to go) 6 Fuel Level sensor inputs in liters 6.0 109330+ Fuel level averaged; Left half sensor input=10.9 liters; Right sensor input=33.0 liters 6.1 0439+ Total tank level averaged; vlgs 6.0: 10.9+33.0=43.9 liters 6.2 0442+ Indicated value (44.2) and tank phase 7 Temperature and Speed 7.0 021+ Coolant/Engine temperature (2.1C) 7.1 130 Ambient/Outside temperature - chg met 5 pts. 125/130/135 7.2 + Engine speed / Current RPMs 1/min 7.3 + Vehicle speed / Current Speed in km/hour 8 Input value in HEX form 8.0 1d0+ System voltage ADC-Value Hex code 8.1 26C33C+ ADC Values HG left/HG right 8.2 0000 ADC Value brake degradation sensor (000=o.k.) 8.3 18C ADC Value outside temperature 9 Battery 9.0 140 Battery Voltage - 140 = UB 14.0v 9.1 242013+? 9.2 074_78+? 9.3 0011+? 10 Not used 11 Not used 12 Not used 13 GonG Gong Test 14 Not used 15 Status cluster I/O-ports (bit codes) 0=low; 1=high 1st-belt contact, seat belt fastened=0; 2) ignition lock contact, key inserted=0; 3) door contact, door open=0; 4) clock button pressed=0; 5) SI reset=0, for reset=0; 6) EGS transmission failure=0 Status Digital Outputs (bits) 0=inactive, 1=active 1) Gong output; 2) Brake warning lamp; 3) Low fuel warning lamp; 4) EGA lamp; 5) seat belt lamp; 6) manipulation dot 16 Not used 17 Not used 18 Not used 19 Lock Status; unlocks functions in range 3-18 19.0 L-On/L-Off Unlock: press button when "L-Off" 20 Not used 21 Software Reset; reset OBC settings 00 End of test 28. Put your turn signal either on the left or right position, with no key in the ignition, close the door and walk away. What you will see is the front blinker, and rear turn signal stay lit. From what I read, it's supposed to be a feature to for people to see your car when it's parked at night in those really tight streets in Europe. This way no one accidentally drives into your car. 29. If you look on your roof, there will be two flaps on each side that are plastic and body colors. You can remove them and there is a little hole in each one that accepts the BMW Roof Rack. 30. Hold down the PTY button (this works, to my knowledge, on cars w/nav) and you will turn on AUTOPTY--it'll display the type of music station if the data is present. I think this works for RDS too.... that way, you don't have to keep pressing it when you switch to radio or change stations etc. 31. Change the Speed Sensitive Volume Ratio - E46 Business CD Head Unit: Turn the radio off then on again. Don?t touch any button except the 'm' button - the button you use to tune the radio frequency manually. Press and hold the 'm' button for TEN seconds or until the display changes. It will then show the serial number of the unit. Normally when you press 'm', the display will reflect that by replacing 'ST' (stereo tuning) with 'm'. When holding the 'm' button for this procedure, the display should not do this - you will continue to see 'ST' for the ten seconds. Now if the display has changed, you are in a configure mode on the radio. If you press the '>' or '<' button you change modes. The mode you want will display as "GAL (1-6)". This mode allows you to adjust the speed-sensitive volume control. Use the radio preset buttons 1-6 to set the amount of volume change you want at speed. Setting 1 is the smallest change, 6 is the highest. I use 1 with the windows closed, and 5 when it's a nice enough day to drive with the windows open, which makes for a lot of ambient noise at speed. The car is so quiet with the windows closed that setting 1 is fine. Then turn the radio OFF to save the settings. Turn it back on; go for a drive to test it. The other semi-useful test mode will tell you the signal strength of any given station from 0 to 15 (highest). Use the preset buttons to change stations in the mode. This capability is probably used in the automatic tuning function in the radio. 32. The multiple 'auto heater/AC combinations at start-up' memory options are nifty. 33. If you want to leave your windows down but have the alarm set, but not have to worry about the motion detector go off, you can arm you alarm by hitting the lock button, and then wait a second and hit the button again. You'll see the clown nose light up for a second, which means the motion detector is deactivated 34. If you flicker your high beams when the car is off, your xenons go on for 30 seconds to give u a lighted path to walk 35. If you have auto wipers, the headlights go on when the wipers activate, if on auto. 36. Where the spare tire is, next to the portable jack there is a wheel chock!! 37. In Euro delivery cars, there is a warning triangle in a blue plastic case that bolts to the left rear of the trunk and a first aid kit under the passenger seat. 38. Apparently "there's a cheat code in the software running the BMW M3's sequential manual gearbox (SMG). Press the right buttons in the right order and the car will launch you from a stop after revving the engine to 5,000 rpm". "But there is a catch. In Europe, where the feature isn't so hush-hush, doing more than 15 launches voids the car's warranty. Federal laws prohibit such stipulations here, so BMW has turned down the which. US-spec cars are programmed to wind to only 2,500 rpm. That's why you have to ask your dealer to install the European software. Most will happily oblige" "For lucky drivers of this hot car, here's how: Switch of the stability system and select shift program six. Switch the engine to sport mode. With the hand shifter in drive, hold it in the downshift position and press the has pedal. The engine will rev to the preprogrammed rpm and hold. Now release the shifter. The car will launch forward violently and the engine's revs will climb quickly, so be prepared to up shift" 39. When you have your wipers on fast and medium (don?t know what you call it) Anyways if you come to a stop it'll go to intermittent 40. Want to know your odometer reading but no key... no problem. Just press the computer toggle button at the end of the turn signal lever. The computer read-out lights up with the odometer reading. 41. Everyone knows that the screwdriver in the tool kit is reversible. 42. When windshield wipers are going, and the a/c is on, regardless of the temp, warm air is coming out of the windshield defrost vent. 43. Holding down the DSC button to completely turn it off. "
    1 point
  28. Sunt convins ca daca scad 1500 dispare ..si chiar nu conteaza pt multi ca are cic si logic sau webasto care imbunatatesc mult comfortul si placerea de a conduce , multi sufera ca nu are trapa sa isi scoata o mana afara cand conduc ) Din pacate asta e nivelul si daca e cineva interesat sa faca retrofit la CIC si Logic 7 ma poate contacta privat pt ca alta solutie nu am si nici u are rost sa stau cu ea prea mult , am gasit deja masina pe care o doresc . Dupa lungi cautari ca se pare ca la F10 e si mai complicata treaba .
    0 points
  29. Nimeni nu o sa iti faca lucrul acesta. probabil doar unul 1 la 100 din service-uri. Si sincer sa iti zic, am lucrat in 2 service-uri foarte bine auzite, dar nu am facut lucrul care il spui tu niciodata. Si nici nu am avut probleme niciodata ca nu le-am strans cu suspensia pre tensionata. Chestiile astea deja sunt aberatii ale pasionatiilor si nu stiu de unde le inventati!
    -1 points
  30. Sigur ca lucrand in cele doua serviceuri NU AI PROCEDAT CA LA CARTE (cel putin cea a fabricantului!) iar serviceurile alea daca le dai si numele ne faci si un serviciu; sa stim la care sa NU ne ducem. Te intereseaza un scan dintr-un manual de intretinere sa vezi ca bratele se strang pre-tensionate!? Dar, stii de ce se strang de fapt pretensionate? Nu neaparat sa nu ridice masina (pentru ca masina e prea grea..)ci pentru a nu scurta viata bucsele din brate! Pentru ca e ca si cum cineva te-ar conduce la nesfarsit cu bratul rasucit la spate! Poti sa-ti imaginezi asta? Atunci ai inteles de ce se scurteaza viata bucsei: pentru ca va ceda cauciucul din mijloc! Si uite asa apare bataia in bucsa mai devreme!!! Iar service-ul te are inapoi in scurt timp! Doar are nevoie de banii tai.. nu!? Semnat, Un pasionat obsedat dar care respecta instructiunile.
    -1 points
  31. Au ajuns și furtunele idraulice pentru frâne,mai îmi lipsesc discuri ,mai mult că sigur zimerman,saboti cred pagit, dar încă nu sunt hotărât,ulei idraulic Motul rfl600 .
    -1 points
  32. Tu ai fii dispus sa pierzi vreo 4000 euro din cauza unui mecanic care a pus ceva gresit la distributie si care mai si lucreaza intr-o reprezentanta,pe motiv ca pierzi vacanta,eu nu,anulam si vacanta si tot ,muream cu ei de gat pana nu schimbau motorul si masina mergea ca inainte de reparatia minune,noroc ca omul a fost pe faza si a vazut cand incepuse sa arda,ca de nu o trecea cu totul la pierderi...intradevar de pe margine e mai usor sa dai sfaturi ca si cand ai fii direct implicat in problema,eu ĂŽi doresc sa rezolve problema si sa recupereze ceva de la Apan.
    -1 points
  33. Insa se contamineaza destul de usor cu apa sau ulei; in acest caz isi pierde propietatile. Sunt multe variabile de luat in calcul: tip de freon, tip de ulei (cel higroscopic e mai problematic),cantitatea de freon si ulei din instalatie, uzura compresorului, starea instalatiei, etc. Conteaza foarte mult cum se face incarcarea/completarea cu freon. Ideal e sa se extraga toata cantitatea de freon vechi din instalatie si sa se incarce cu freon nou, la care se adauga completarea cu ulei. Desi majoritatea service-urilor au roboti de incarcare, putini respecta procedura corecta de incarcare
    -1 points
  34. si cum ai rezolvat pana la urma? ai schimbat acea piesa? si unde? ma gandesc ca trebuie desfacuta caseta de cineva care stie ce face, sa nu faca deranj si mai mare in ea, mai ales cum sunt meseriasii de la noi. Si eu am variable sport steering, de aceea intreb.
    -1 points
  35. Romulus...mai sunt dati cand schimbi banda cand nu stai sa semnalizezi, esti pe un drum cu 2 benzi pe sensul de mers, gen autostrada sau bulevard si efectiv nu e nimeni in spatele tau sau pe langa tine, nici eu nu semnalizez intotdeauna, poti sa fii pe un drum drept de exemplu si sa te bagi pe contranses sa ocolesti o groapa sau ceva, efectiv nu stau sa semnalizez orice si nu cred ca exista om care sa semnalizeze in orice situatie atuni cand isi incalca directia de mers, sunt situatii cand nu risti nimic si nu pui viata in pericol la nimeni.
    -1 points
  36. De unde stii. Poti sa dovedesti? Exista si situatia cand instalatia poate avea, dar foarte putin.
    -1 points
  37. la nLCI merge, dar la LCI nu mai are butucul de cheie pe portbagaj Edit: daca masina este ok, nu ai consumatori anormali, las-o cu bateria pe ea. Nu are nicio problema.
    -1 points
  38. Nu as lasa bateria conectata in masina decat daca (probabil) o pui in modul transport parca in care alarma nu se mai activeaza si probabil multe altele care nu sunt necesare. Modul transport se face cu INPA. Dar, daca ai deschizatura pentru schiuri in scaunele din spate poti sa scoti bateria si apoi sa cauti pe haioul portbagajului, probabil e in stanga-spate cum te uiti la portbagaj. Acolo trebuie sa fie un inel in spatele imbracamintii portbagajului.. care actioneaza mecanic deschiderea lui. O sarma sau o sfoara sau o tija lunga cu, carlig poate agata/fi lasata agatata si trasa in habitaclu. In habitaclu se intra cu cheia din cheie.
    -1 points
  39. Si estetic vorbind cea " sport " arata mai bine. Eu pana acum ceva timp eram si inca sunt fac Audi dar F10`le cu M-Pachet este superb. Trec peste toate problemele ce le are modelul asta ( stiu ca toate au probleme ) dar e superb. Eu de cand am inceput sa ma uit dupa F10 am anumite optiuni la care nu vreau sa renunt ( cutia este prima la care ma uit daca nu vad Joysticul gros dau next ) Se poate sa fie doar o chestie in capul meu dar am mai avut o masina care am luat`o fara anumite optiuni si dupa am regretat
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.