Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/04/18 in all areas

  1. Am un F11 535D XDrive, 2012, 178.000 km reali. Fac pe an in jur de 30.000 km. Am schimbat consumabilele la motor la 15.000 km (NU la 30.000 cat zice fabrica) si diverse consumabile normale {perne aer, ca de avem multa sare pe drumuri iarna si se duc, telescoape electronice spate (s-a dus un aparator de praf de pe un telescop, n-am observat si s-a dus telescopul si atunci trebuie sa le schimbi pe amandoua), sistem DE franare, etc.} Problema este fiabilitatea de fabrica, care face referinta la piesele considerate de fabrica, lifetime: - Ulei cutie de viteze - EGR - Distributie Ok, am schimbat uleiul la cutia de viteze la 130.000km... ca daca nu-l schimb, hehehe pot aparea probleme, EGR-ul... ca s-a dus racitorul de gaze. Acum vine si distributia... ca de, daca n-o schimb se duuuuuuce nene: 12.800 lei la Automobile Bavaria Tg Mures. Ok o schimb si pe asta! Imi pun intrebarea la modul cel mai serios: merita diesel? Categoric NU! Next: - BMW benzinar 3.0I simplu turbo sau de ce nu, pentru distractia vietii: biturbo - Ford Focus RS, noua generatie, care va aparea anul viitor: 400CP... hehe! Sincer mi-ar place un seria 5... M adevarat, dar deocamdata tata nu-i "Prim-ministru" Cine stie, poate intr-o alta viata! Da" cu siguranta... benzinar va fi! ))
    1 point
  2. O sa ramani cu masina pe autostrada....o sa intre in protectie, si o sa vezi ca nu o sa mai urce la un moment dat nici peste 2000rpm...
    1 point
  3. Ma va ajuta bĂŁiatul de la care am luat mufele adaptoare, om de nota 10. Revin cu poze luni marĂâşi, când le montez. Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
    1 point
  4. m ai omorat cu 'hehehhe'...mi aduci aminte de dancila
    1 point
  5. La masina anterioara am umblat la motor la 75.000km si apoi la 125.000. Si apoi la 220.000. Poate de asta am vrut ceva cu garantie mai lunga, cea anterioara a avut 2 ani. Asa sa fie, sa nu se strice nimic. Oricum cu sau fara garantie, fiind la primul meu sh, cred ca o masina de 50k km si 2-3 ani vechime iti ofera o satisfactie mai mare data de una de 120k km si 5 ani. Oricum, citeam pe un site din Sua, momentul cel mai bun sa cumperi un Bmw sh e dupa 3 ani, pentru ca atunci masina are cel mai bun raport calitate/pret. Pretul e la 50% si starea masinii ok (tehnic, nr. Km etc.). Stiu ca suna prost ‘ecran mare’, dar daca optiunea nu m-a interesat nu stiu numele exact, daca nu gresesc era ‘navigation pro’. Multumesc pentru urarea de mai sus. Ps: Benilika, ai mai gasit ceva? Sunt curios ce 535 gasesti. Merita un 530-535 cu tractiune spate? Poti folosi puterea asta fara sa pierzi aderenta?
    1 point
  6. Nu am nici o problema, pentru mine e suficient ecranul standard. De aia sunt optiuni, ca sa ti le pui daca iti plac sau nu. Sau daca iti permiti sau nu. Sau in ordinea prioritatilor. Doamne fereste, normal ca ecranul mai mare e mai frumos, dar daca pe lista mea de prioritati e pe locul 6 si am gasit o masina care avea primele 5 nu am stat pe ganduri. Dar fiecare gandeste cum i se pare mai bine. Totusi vorbim despre un sh. Cand mi-am luat noi am configurat cum am vrut, dar dupa am considerat ca unele optiuni puse (scumpe) ar fi putut inlocui 10 mai slabe si mai utile. Am de ceva timp masini si stiu ce vreau de la una. Faptul ca 4 ani stau linistit cu garantie surclaseaza 10 ecrane mari puse unul langa altul. la urma urmei cred ca se poate monta si ulterior ecranul mare.
    1 point
  7. Pai comanda de la ei de pe site atunci. In 7 zile lucratoare iti ajunge.
    1 point
  8. Aceasta aplicatie nu are nicio legatura cu BMW, in sensul ca ei nu ajuta la dezvoltarea ei - ba din contra sunt impotriva. Nu este niciun secret in schimb ca o mai folosesc si tehnicienii din reprezentante pentru diverse codari (cel putin la noi).
    1 point
  9. Salut, Scuze ca sunt offtopic, dar unde este acel peisaj unde ai pozat masina ? Intreb pentru ca am vazut cel putin inca 10 anunturi cu masini pozate fix in acelas loc.
    1 point
  10. E bine ca ‘m-am luminat’ acum la 43 de ani și NU mai tarziu!
    1 point
  11. Aveti dreptate. Castig "3 Lei" la consum, da" dau "5 Lei" la intretinere! Sunt puse ghilimelele de rigoare!
    1 point
  12. Eu as fi inchiriat o masina si le-as fi pus factura pe masa cu OPC de mana.
    1 point
  13. 08.2012 euro5motor twin power turbo 258 cpcutia 8+1 nu are soft close usikm reali 166 000totul e original pe masina ofer vin doar pe PM celor interesati pret 21000 atentie,masina NU ARE SCOASE NUMERE ROSII cartea de romania CIV a fost emisa
    0 points
  14. Raman uimit cum unii prefera tot felul de alte optiuni ,dar se impaca cu "ecranul mic" - no offense victor mircea. De fapt "ecranul mic" inseamana o alta unitate idrive- multimedia si mai castrata decat putinul pe care BMW il ofera si la "ecranul mare".
    0 points
  15. Anunt valabil,am doua bucati.La achizitia ambelor,pretul scade considerabil.
    0 points
  16. Hehehe, - Fabrica zice lifetime. - Daca mergi la reprezentanta si ii intrebi pe mecanici, daca-i cunosti, iti vor zice la 180.000-200.000 km (si asta in baza reparatiilor pe care ei le fac in service). - Si Bimmer Service din Bucuresti, la ultima conversatie telefonica avuta cu ei, mi-au spus ca la 100.000 km trebuie schimbat, ca de... Alta chestiune: Pe masina mea pinionul are 24 de "dinti" (habar n-am daca m-am exprimat corect), BMW si-a dat seama ca are probleme si acum il face pe 27 de "dinti". Este la fel cu EGR-ul, unde problema este ca are atasat un racitor de gaze, care se duce (si s-a dus la toate modelele BMW avute s-a mine). BMW recunoaste problema pentru anumite modele, dar la altele NU! Asa in spirit de gluma este la fel ca si la uleiul de la cutia automata: - Fabrica zice lifetime. - Reprezentanta zice lifetime, dar e bine sa-l schimbi la 100.000 km. - ZF, producatorul de cutii automate pentru BMW, zice ca la 90.000-100.000 km, iar daca conduci supersportiv: 50.000-60.000 km. Da, cred ca poti trage de masina si... POC! Sau... cine stie poate NU face POC! ))
    0 points
  17. pentru un motor facut sa lucreze sus in ture...6500 putere maxima.....10W40 cred ca e moarte sigura ! sunt destui care : are motorul peste 200k...pune 10W40.... in fine. in rest fiecare isi pune ce ulei considera, etc.
    -1 points
  18. Uite alt exemplu: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GtDtP.html#007f4a5771 Masina arata identic doar ca a mea are mai multe dotari (ceasuri full display, soft close etc) Distributie schimbata, revizie cutie, discuri noi etc
    -1 points
  19. Salut, suntem un grup de 3 prieteni, undeva in sectorul 2 sunt facute pozele.
    -1 points
  20. Mare grija cu emblema aia daca ai pus aftermarket. La mine s-a desprins partea cu sigla de deasupra la ~220 si a sarit direct in parbriz, rezultatu'... o fisura frumoasa de ~0.5cm Interiorul am vrut sa il schimb si eu cu unul sport negru cu incalzire dar e imposibil de gasit pentru facelift si in stare foarte buna, eu urasc defectele, daca vad piele crapata sau cu cute sau imbatranita s-a dus, poate sa aibe orice pret. Pana la urma am renuntat, am bagat destui bani in E60, o sa " il trag pe dreapta " si o sa iau un F10 anul care vine si pe asta il las asa. Seamana foarte mult cu al meu acum. https://i.imgur.com/tYs8jUb.jpg https://i.imgur.com/SftLDtV.jpg
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.