Am un F11 535D XDrive, 2012, 178.000 km reali. Fac pe an in jur de 30.000 km. Am schimbat consumabilele la motor la 15.000 km (NU la 30.000 cat zice fabrica) si diverse consumabile normale {perne aer, ca de avem multa sare pe drumuri iarna si se duc, telescoape electronice spate (s-a dus un aparator de praf de pe un telescop, n-am observat si s-a dus telescopul si atunci trebuie sa le schimbi pe amandoua), sistem DE franare, etc.} Problema este fiabilitatea de fabrica, care face referinta la piesele considerate de fabrica, lifetime: - Ulei cutie de viteze - EGR - Distributie Ok, am schimbat uleiul la cutia de viteze la 130.000km... ca daca nu-l schimb, hehehe pot aparea probleme, EGR-ul... ca s-a dus racitorul de gaze. Acum vine si distributia... ca de, daca n-o schimb se duuuuuuce nene: 12.800 lei la Automobile Bavaria Tg Mures. Ok o schimb si pe asta! Imi pun intrebarea la modul cel mai serios: merita diesel? Categoric NU! Next: - BMW benzinar 3.0I simplu turbo sau de ce nu, pentru distractia vietii: biturbo - Ford Focus RS, noua generatie, care va aparea anul viitor: 400CP... hehe! Sincer mi-ar place un seria 5... M adevarat, dar deocamdata tata nu-i "Prim-ministru" Cine stie, poate intr-o alta viata! Da" cu siguranta... benzinar va fi! ))