Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/06/18 in all areas

  1. Calcule calcule... Este una din chestiile alea care le ai in viata si care costa. Fa un calcul cat te costa sa ai o nevasta. Cred ca iesi mai bine cu BMW ul.
    5 points
  2. Este destul de simplu: 1.vrei masina rapid pe roti, cauti un motor si il schimbi. Avantaje: costurile sunt destul de transparente de la inceput, pentru ca vei stii cat te costa un motor si schimbarea acestuia, restul ca si ulei filtre, etc reprezentand maruntisuri; de asemenea, poti estima, in functie de momentul in care gasesti motorul si disponibilitatea serviceului , cand ai masina inapoi pe roti. Dezavantaje: vei gasi doar motoare cu un rulaj destul de mare, la care nu ai certitudinea ca proprietarii anteriori nu au facut sport cu o limuzina diesel cu motorul cel mai mic al gamei, cuplul maxim incepe sa scada dupa 3000 rpm, deci nu prea are logica sa fie turata la rosu 2.gasesti un service dedicat, se desface motorul, si se verifica toata componentele (greu de crezut ca trebuie sa schimbi blocul motor); dupa constatare, faci lista de cumparaturi si vezi care ar fi bugetul, si ceea ce e de facut.Poti fi nevoit sa revii la varianta 1 Dezavantajul este incertitudinea in a estima bugetul de reparatie, precum si durata imobilizarii autovehiculului. Avantajul este ca odata desfacut si refacut cu profesionalism, poti verifica si alte componente cu aceasta ocazie , si poti avea certitudinea unui motor in stare buna pentru mult timp 3. vinzi masina in starea care este/o dezmembrezi, si faci altceva cu banii respectivi
    2 points
  3. Alex, decizia corecta nu o vei putea obtine de pe forum, ci doar de la un bun mecanic care a avut ocazia sa vada si sa asculte motorul. Foarte probabil, chiar si mecanicul respectiv va fie nevoit sa deschida motorul, inainte de a trage concluzia finala. Consider pripita opinia celui care ti-a spus ca trebuie sa inlocuiesti blocul motor sau chiar motorul, doar in baza unor resturi metalice din filtrul de ulei. Iti recomand sa consulti si alti mecanici. In varianta fericita au cedat doar (cativa) cuzineti de biela, iar arborele cotit este inca intact. Dar problemele pot fi (si) mult mai grave, incat inlocuirea motorului sa fie singura varianta fezabila din punct de vedere financiar. Chiar daca este un BMW, anumite principii de baza trebuie respectate, altfel motorul poate fi distrus destul de usor: Spre exemplu: - uleiul a ajuns la temperatura normala de lucru? Intrucat foarte putine masini mai au indicator de temperatura a uleiului, o buna abordare este de a menaja motorul cel putin inca 10 Km sau 10 min. dupa ce lichidul de racire din motor a ajuns la temperatura normala; - nivelul uleiului este aproape de maxim iar uleiul nu este uzat? In opinia mea, daca uleiul din motor are mai mult de 10.000 Km de la ultimul schimb, o utilizare in genul celei descrise de tine este cel putin riscanta; - motorul este, per ansamblu, in stare tehnica buna? Situatia variaza de la motor la motor, dar, ca idee generala, este putin probabil ca un motor trecut de 150.000 Km sa suporte fara consecinte un astfel de regim de functionare. Nota: fiind un motor Diesel, probabil ca daca schimbai pana in 4000 RPM in loc de "maxim de ture" obtineai o dinamica mai buna.
    2 points
  4. Este partial adevarat ceea ce se spune despre atmosfera de lucru in alta tara vs Romania; am lucrat in cadrul aceleasi companii si in Romania, si in alte doua tari, si da, exista diferente, in ideea ca romanii sunt destul de clevetitori si arivisti, de aceea ar face totul, aici includ turnatorie, linguseala, inrudire (pai ce plm poate fi mai tare decat sa te naseasca directorii, care la randul lor se asigura de niste proptele puternice in organizatie) sa ajunga mai sus, insa spun partial adevarat deoarece am ramas fascinat de felul in care si directorii straini, dupa o perioada de tatonare si circumspectie, in general se dau pe brazda, si devin tributari obiceiurilor locului, de multe ori fascinati si de usurinta cu care se pot rezolva anumite probleme doar cu un telefon.In schimb, in tarile de origine, ii vezi cum renunta la obiceiuri balcanice si revin la standard, unii cu regret, ceea ce arata multa ipocrizie, dar si un respect fata de reguli, pe care noi, romanii, dupa zeci de ani in care regulile se schimba, si cei ce evita regulile mai au succes si nu sunt blamati in societate, nu il avem. Romania e un caz particular, si multi angajati romani au o idee deformata despre locul de munca, care din locul in care furau tot ce prindeau si fabricau tot ce se putea, s-a transformat pentru unii, in locul care trebuie sa iti dea masina de serviciu ce devine masina personala, telefon ce devine personal, iti da avantaje, etc....ceva gen vaca de muls. Si cred ca mai e o diferenta majora intre romani si vestici, pentru multi romani cred ca exista un amestec de frustrare/arivism, pe de o parte, pe de alta parte un spirit de competitie/dorinta de depasire care , in functie de caracterul si educatia fiecaruia, ii transforma in performeri, sa rechini/sobolani, in timp ce in vest lumea e mai linistita, nu sta sa critice seful non-stop, si in general se multumeste cu salariul actual si e multumit daca toata viata face aceeasi chestie, deci prefera predictibilitatea viitorului. Si pana la urma, localizarea BMW in Ungaria are in spate niste rationamente economice/logistice, iar cei ce sunt la putere/guvernare ar trebui sa le analizeze, ca poate mai sunt companii interesate, si poate vom avea si noi sansa noastra.
    2 points
  5. Dupa tentativa esuata de vanzare de anul trecut acum este iar la vanzare "Bmw 535 350cp,vopsita integral,arata 10/10" :hyper: https://www.olx.ro/oferta/bmw-535-d-IDbpzft.html
    2 points
  6. http://europe.autonews.com/article/20180731/ANE/180739924/bmw-will-open-1-2-billion-car-plant-in-hungary?cciid=email-ane-daily Pe langa Audi, Mercedes si Suzuki, care produc deja in Ungaria, iata ca in curand se adauga si BMW... Romania a ratat si ultima sansa (in fapt, nici nu si-a creat vreodata sansa) de a atrage un producator auto de top. Fara infrastructura, cu o forta de munca slab calificata, insuficienta si nestatornica, este de mirare ca Dacia si Ford inca mai sunt pe aici.
    1 point
  7. Mersi pt detalii SKW
    1 point
  8. 1 point
  9. http://vinbmwdecoder.com/ Raport full, destul de detaliat, doar cã dureazã 2-3 zile, câteodatã mai mult.
    1 point
  10. Salut, vin cu ceva raspunsuri dar si cu ceva intrebari pe aceeasi tema. Mai intai ma ventilez pe aici ca am boala pe astia care dau jos dpf-u. Dpf-u nu e pus ca sa mearga masina mai incet sau ca sa tot dai bani pe turbo cum "zice" unii. E pus acolo pentru ca motoarele diesel cand ard motorina emit niste particule de funingine care provoaca cancer pulmonar. Cei mai susceptibili sunt copiii mici la particulele alea. Asa ca astia care va dati jos filtrele pe la mesteri va omorati copiii cu mana voastra. Orice alte argumente sunt nule si daca nici asta nu va doare va meritati soarta. Acum la subiect. Referitor al oscilatiile de relanti pot sa confirm ca la mine face la fel cand DPF-ul e incarcat cu funingine si nu apuca sa se regenereze. Masina e lenesa si motoru pare ca e mai tremurici decat de obicei. Masina mea e un e90 316d din 2010. Azi a implinit 251mii km. Inca sunt cu dpf-ul original. Acum 2 ani am curatat DPF-ul la odorhei si au facut treaba destul de ok. M-a costat vreo 4-500 lei cu manopera demontat-montat trimis prin curier curatat samd. Dar acum dupa 2 ani iar face figuri. Am zis sa il mai trimit odata sa mai trag de timp pana iau un filtru nou. De data asta cred ca mi l-au dat inapoi asa cum l-am trimis pentru ca nu e nicio imbunatarile. Se regenereaza din 3 in 3 zile de condus urban sau la fiecare 150km extraurban. Ininte sa arunc banii pe un dpf nou, am schimbat bujii injectoare am curatat turbina si am recalibrat-o, am schimbat valva egr odata cu revizia anuala si anul trecut am schimbat si un senzor defect la dpf care dadea valori eronate. PE scurt am eliminat suspectii principali care duc la problemele propriuzise cu DPF-urile. Masina merge super, imediat dupa regenerare. La drum lung se comporta normal mai putin regenerarile alea la fiecare 150km care desi sunt dese, decurg normal. In oras merge ok 3 zile apoi daca nu ies cu ea afara incepe sa imi joace relantiul la semafor cand ii tuna ei si e lenesa la accelerari. Semn ca ar fi cazul sa nu mai chinui filtrul ala ca si-a trait viata si inca ceva. Asta ca sa iti faci o idee cum sta treaba. Acum am si eu o intrebare pentru cine crede ca stie. Un filtru de particule OEM la noi in romania e inca 2 mii de euro...ceea ce mi se pare un mic cam "nesi" din partea dealerilor nostri. Am inceput sa caut variante aftermarket dupa un pic de studiu si am ajuns la asta https://www.autopieseonline24.ro/walker/7013418 E pe baza de siliciu carbid si se lauda ca se preteaza bine si la condus in regim urban. Din cate am reusit sa gasesc pe net si astea OEM sunt tot siliciu carbid. As vrea sa imi spuneti care va pricepeti daca merita investitia in DPF-ul asta, daca a incercat cineva filtre aftermarket si ce rezultate a avut cu ele. As prefera raspunsuri de la oameni care au testat personal, nu din auzite. Multa lume zice ca filtrele aftermarket sunt proaste dar nimeni nu isi asuma experientele astea negative si de asta inca sunt in cumpana.
    1 point
  11. [OFFTOPIC] Scuze, pentru că văd că se tot poartă pe la mai multă lume, activez puțin grammar nazi. Scriem 1 litru 2 litri (un singur i) - situația în care scriem cu 2 i pentru litri este doar genul: "Litrii aceia 86 au fost puși de două ori" Nu mi-o luați în nume de rău, e doar un sfat. [/OFFTOPIC]
    1 point
  12. Chiar si 6000 euro brut nu-i vede un muncitor. Chiar in tari cu salarii mai mari decat Germania tb sa ai studii superioare/calificare mai inalta sa iei 6000. Daca aplicatia GPS de pe F3x e opera voastra "felicitari" - foarte proasta. Informatii putine, optiuni putine(si alea chinezesti au mai multe), navigatie incalcita prin meniuri, estimari de intarzieri varza aproape mereu, notificari de schimbare a directiei devreme/tarziu cand mai ai cativa metri si dai in balustrada. Cred ca trebuie sa schimbati analistii de business macar. Gandeste vreunul specificatiile alea? Am TomTom 825 de 7 ani si e mai precis are optiuni mai multe, grafica mai buna, notificari mai bune. Meniurile sunt ani lumina distanta mai bune, ca sa nu mai vorbim de grafica. Mai bine s-ar adopta o solutie de la un dezvoltator consacrat de software GPS in loc sa se arunce banii. Avem oameni calificati care pleaca, da. Si daca m-ar plati la fel ca afara nu m-as intoarce. De ce? Datorita atmosferei de lucru. In firmele de la noi fie ele si multinationale prinde radacini mai mereu mentalitatea asta balcanica: de uneltire, clevetire, grija de altu, sa-l fac pe ala/sap pe ala. In general nu ai un mediu propice sa vii sa-ti faci treaba strict profesional fara chestii personale, glumite... Sunt tot felul de gasti in jurul upper/middle managementului. Nu faci parte din ele(nu mergi la bere, nu o arzi cu ei) esti tacat la evaluari, nu mariri de salarii si pana la lucruri mai urate. Managementul strain se da si el pe brazda, fac lucruri pe care nu si le permit afara. Asa ca omul prefera o atmosfera neutra afara, sa-si vada de ale lui fara stres aditional inutil.
    1 point
  13. OK, in mod evident nu ai inteles nimic din ce am spus. Da-mi voie sa imi cer scuze ca mi-am permis sa caracterizez mentalitatea ta ca invechita si sa oprim discutia aici.
    1 point
  14. Subscriu la ce a spus Rayn,mergi la Lucian,omul schimba cel putin un motor pe saptamana.
    1 point
  15. Unde-i fanatik sa te contrazica? O sa spuna ca i-a picat altceva, ca n-are cum sa fie distributia, e imposibil sa pice distributia ce naiba, e paranoia. ON. Foarte neplacut. Fiind din Brasov, puteti apela la Lucian din Bistrita.
    1 point
  16. E polemica lunga pe tema asta si nu vreau sa o deschid aici..sunt destule subiecte cu dpf off pentru sau contra
    1 point
  17. Pus stampila pe 6 cilindri :twitch: ...am si 4,dar 6 deja e in alta liga...iar sunetul motorului...sunetul...este intr-un mare fel.Si cum spuneau si alti colegi,intr-adevar,provoaca dependenta A fost o faza draguta din prima zi cand am achizitionat masina...am duso la spalatorie,si stand la rand ma trezesc cu doi indivizi ca imi bat in geam...deschid geamul si ii intreb : - ce s-a intamplat!? La care ei imi raspund : - nu va suparati,ce motor aveti pe masina? Si eu le raspund : - diesel!.. Ei incep sa rada si imi zic : - pai si noi avem tot BMW diesel,amandoi,dar al dumneavoastra se aude intr-un mare fel...de cat este? Si eu le zic : - de 6 cilindri... Iar ei razand din nou imi zic : - hai domne ca esti simpatic,de cati cc este!? Si eu le zic : - din pacate doar de 3000.. Atunci ei lesina de ras si pleaca la masinile lor razand...si am incalecat pe o sa si v-am spus povestea mea..
    1 point
  18. Pe vreme cand am facut eu treaba asta nu stiam de wpp iar de ceilalti nici atat, dar daca te uiti pe topicul domnului o sa vezi ca nimeni nu se plange, in rest ... orice parere ai tine-o pt tine, nu de alta dar nu ne-ai lamurit cum e cu liniutele alea de care te plangi.
    0 points
  19. Dupa ce am facut softul la e60 535d bineinteles in parcare, ca era mai comod... dupa o vreme au inceput diverse mici probleme iar pe toate am dat vina pe varsta si km masinii pt ca o plimb cam mult. Dupa o vreme cand aproape tot era schimbat si comportamentul masinii nu se imbunatatea orice as fi schimbat nu se rezolva asa ca am ajuns la Dragos si pe langa cresterea e putere am scapat de multe alte mici probleme printre care: - clapeta de aer se inchidea si deschidea intermitent - anularea dpf incorecta a anulat si alte chestii - momente cand masina chiar nu mergea cum trebuie si scotea ditamai fumul - iar fumul... inclusiv la viteze foarte mici, destul de vizibil pe evacuare si multe alte mici detalii la felul in care se simtea motorul Pe drumul spre casa am observat schimbarea totala in comportamentul masinii,iar fumul in accelerarile in care inainte aveam norul in spate este doar de forma Ultima picatura care m-a facut sa ma indrept spre Dragos a fost faptul ca in timpul concediului din Grecia eram in D si cand am apasat ceva mai tare acceleratia a iesit un mare nor in spate(o si merita cel care a incasat fumul dar totusi), am stat in concediu sa verific o gramada de chestii la masina si mi-au dat cu virguala, inclusiv toate injectoarele noi, galerie noua, clapera aer noua, turbine verificate in 3 locuri, in mintile lor si multe alte chestii puse noi si degeaba. EDIT: acum are doar 345cp/679nm, cu softul de fabrica scoate 287.5cp pe dyno, inainte avea 318cp si undeva sub 600nm cuplu dar parca erau degeaba deoarece nu puteam sa fac un Golf R de 310cp de nici un fel(poate aveam asteptari prea mari)
    -1 points
  20. Ma lasa rece tangenta ta cu firma bmw, nu te mai lauda atat, vorbim ca simpli cetateni romani sau ti se pare tie ca ai mai multa dreptate pentru faptul ca asa si asa pe la bmw? Deci e clar ca nu ai nici un fel de experienta in afara de biroul tau probabil ocupat cu colegi romani.... Engleza este zero in acea tara si germana trebuie sa stii minim b2 ca sa poti intelege ceva si sa fie cineva interesat sa vorbeasca cu tine in afara de binecunoscutele stereotipii Ungurii nu sunt nici mai destepti si mai calificati si nici mai muncitori, deci iarasi abureala, sudestici deci toti la fel Cj, TM, Sb st tot pe acolo si au un nivel de trai ok cred, ca aia de langa szeged nu or fi toti regi.... se vede clar cand treci prin oras Locatia in ungaria dar sa vina si romanii si sa se stabileasca poate acolo Si demagogia ta este ca faci paralele intre procente pe sistemul de invatamant, poate romanii st mai destepti, km de sosea pietruita de la poplaca pana la dudesti din vale.... parca pe acolo tb sa circule cutiile bmw de piese Am ajuns toti un mare grup de moralisti asistati social la fondurile europene, vindem totul gratis, toti vin si cumpara bunuri in romania fara spaga banuiesc, numai cand trebuie sa construiesti o fabrica tb sa dai spaga, cand cumperi mii de hectare de padure nu se da spaga, cand cumperi fabrici ,uzine si pamant nu se da spaga banuiesc, cand iei toate resursele naturale gaze samd nu se da spaga doar cand tb sa faci ceva gen fabrica sau autostrada trebuie Eu zic sa fim mai cu picioarele pe pamant
    -1 points
  21. Si ne mai miram de ce suntem unde suntem...
    -1 points
  22. Verifica si bateria. Posibil, daca este pe duca, sa iti dea tot felul de erori stupide.
    -1 points
  23. -1 points
  24. Este vorba despre Dragos, doar are topic dedicat pt chip tiuning cu o gramada de oameni multumiti. Multumit eram si eu pana am realizat ca nu sta chiar asa treaba, iar vizita CompleteChip tot Dragos, coincidenta de nume... probabil majoritatea il confunda si au parte de surprize. @ryoraul liniute nu am facut niciodata, dar iti explic inca odata situatia de mai devreme: - mergi pe autostrada iar un bou sta pe banda 3 si chiar nu se grabeste sa depaseasca, chiar iti face semn sa o lasi asa ca nu il intereseaza, iar dupa cateva blitzuri de la telefon s-a razgandit brusc, am accelerat sa depasesc iar dupa o perioada mi s-a parut ca nu vrea sa accelereze si am apasat pedala la maxim, coincidenta ca fix atunci doar ce il depasisem pe bou, care bineinteles umbla cu geamurile deschise( tipic prin grecia) Daca la 110km/h sa ii dai blana la masina ti se pare ca inseamna sa faci liniute atunci ai ceva probleme. @WIN60 stai linistit ca acel GolfR il faceam, doar ca dupa 120-140km/h dar era viteza prea mare pt circulat prin oras si deja franam, acum masina aia nu mai are nici o sansa, poate doar la 0-100, dar din mers nici o sansa. De cand sunt in concediu am avut ocazia sa observ diferenta intre softuri si pot spune ca E46 M3 ramane lejer in urma pe autostrada. M-am distrat cu multe masini scumpe, unele mult mai potente si pot spune ca a devenit distractiv, e frumos cand ii vezi cu masinile lor de sute de mii raman in urma pt ca nu sunt in stare sa le conduca.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.