Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/07/18 in all areas
-
Calcule calcule... Este una din chestiile alea care le ai in viata si care costa. Fa un calcul cat te costa sa ai o nevasta. Cred ca iesi mai bine cu BMW ul.3 points
-
desi nu sunt cititor in stele, eu iti indic sa te linistesti. in Romania s-au scos taxele pt vechituri, aici poti sa te caci in capul cui vrei si nu e problema iar tu te stresezi cu o masina cu motor Euro 6? cate euro 6 sunt acum in Romania? maxim 5% din parcul auto. vei circula cu euro 6 pana in 2030 fara nicio bataie de cap, iar apoi poate doar cu o scarpinatura sub brat o data pe an. circula atatia cu vechituri nnon euro si vor mai circula probabil inca un deceniu iar tu cu 30k euro in buzunar, bani pt Euro 6, ai stress2 points
-
[OFFTOPIC] Scuze, pentru că văd că se tot poartă pe la mai multă lume, activez puțin grammar nazi. Scriem 1 litru 2 litri (un singur i) - situația în care scriem cu 2 i pentru litri este doar genul: "Litrii aceia 86 au fost puși de două ori" Nu mi-o luați în nume de rău, e doar un sfat. [/OFFTOPIC]2 points
-
2 points
-
Am luat eu nou nout de la Odorheiul Secuiesc, cel dr pe masina avea ceramica topita, sunt f multumit de el, am deja 10000 km, regenerari la intervale normale si presiune la ralantiu 2.5 mbar! Merita toti banii si masina nu o mai recunosti, isi face evacuarea perfect! FOARTE IMPORTANT, odata cu dpf nou sa schimbati senzorul de presiune pe original bmw!1 point
-
Nu le vor interzice niciodata in afara oraselor - nu stiu de unde scoateti astea . Interzicerea in orase tine de autoritati locale , afara din orase de legislatie nationala - nu se va intampla. In cel mai rau caz or sa forteze oprirea productiei de masini cu motoare diesel prin adoptarea de norme de poluare imposibil de atins de aceste motoare. Ce e inmatriculat , va circula pana cand starea tehnica o va permite.1 point
-
Cel putin un deceniu mai dureaza pana sa ajunga sa interzica pe bune masinile diesel. Asta ca sa dau eu in bobi si pentru voi. Desigur vor incepe sa le interzica in centru oraselor mari si apoi alte orase si apoi de pe sosele. Dar la scurt timp (adica din urma..) sigur si benzinarele le urmeaza.. Ia-ti un euro 6 cu Adblue (banuiesc ca stii ca rezervorul de Adblue se cere reumplut de 2-3 ori pe schimbul de ulei) si nu o sa ai probleme, ca masina polueaza.. Va polua dar mult mai putin ca si cel mai nou benzinar.1 point
-
In Romania , si tari gen Bulgaria, nu trebuie sa iti faci griji, nivelul de viata e scazut atat de tare, incat alinierea la niste norme europene se va face, ca orice proces, cu intarziere de zeci de ani. Pe de alta parte, in orase din Europa, se vor pune in practica masuri de a interzice circulatia autovehiculelor diesel, apoi cu motoare termice, in urmatorii ani, insa nu cred ca te va afecta pe tine, in mod direct, in urmatorii ani: https://www.capital.fr/economie-politique/voitures-diesel-et-essence-ce-quanne-hidalgo-prevoit-pour-les-sortir-de-paris-1267358 mergi si testeaza modelele ce iti fac cu ochiul , atat diesel cat si benzina, vezi la ce te incadrezi cu banii si cumpara-ti ce vrei.1 point
-
1 point
-
Salut, vin cu ceva raspunsuri dar si cu ceva intrebari pe aceeasi tema. Mai intai ma ventilez pe aici ca am boala pe astia care dau jos dpf-u. Dpf-u nu e pus ca sa mearga masina mai incet sau ca sa tot dai bani pe turbo cum "zice" unii. E pus acolo pentru ca motoarele diesel cand ard motorina emit niste particule de funingine care provoaca cancer pulmonar. Cei mai susceptibili sunt copiii mici la particulele alea. Asa ca astia care va dati jos filtrele pe la mesteri va omorati copiii cu mana voastra. Orice alte argumente sunt nule si daca nici asta nu va doare va meritati soarta. Acum la subiect. Referitor al oscilatiile de relanti pot sa confirm ca la mine face la fel cand DPF-ul e incarcat cu funingine si nu apuca sa se regenereze. Masina e lenesa si motoru pare ca e mai tremurici decat de obicei. Masina mea e un e90 316d din 2010. Azi a implinit 251mii km. Inca sunt cu dpf-ul original. Acum 2 ani am curatat DPF-ul la odorhei si au facut treaba destul de ok. M-a costat vreo 4-500 lei cu manopera demontat-montat trimis prin curier curatat samd. Dar acum dupa 2 ani iar face figuri. Am zis sa il mai trimit odata sa mai trag de timp pana iau un filtru nou. De data asta cred ca mi l-au dat inapoi asa cum l-am trimis pentru ca nu e nicio imbunatarile. Se regenereaza din 3 in 3 zile de condus urban sau la fiecare 150km extraurban. Ininte sa arunc banii pe un dpf nou, am schimbat bujii injectoare am curatat turbina si am recalibrat-o, am schimbat valva egr odata cu revizia anuala si anul trecut am schimbat si un senzor defect la dpf care dadea valori eronate. PE scurt am eliminat suspectii principali care duc la problemele propriuzise cu DPF-urile. Masina merge super, imediat dupa regenerare. La drum lung se comporta normal mai putin regenerarile alea la fiecare 150km care desi sunt dese, decurg normal. In oras merge ok 3 zile apoi daca nu ies cu ea afara incepe sa imi joace relantiul la semafor cand ii tuna ei si e lenesa la accelerari. Semn ca ar fi cazul sa nu mai chinui filtrul ala ca si-a trait viata si inca ceva. Asta ca sa iti faci o idee cum sta treaba. Acum am si eu o intrebare pentru cine crede ca stie. Un filtru de particule OEM la noi in romania e inca 2 mii de euro...ceea ce mi se pare un mic cam "nesi" din partea dealerilor nostri. Am inceput sa caut variante aftermarket dupa un pic de studiu si am ajuns la asta https://www.autopieseonline24.ro/walker/7013418 E pe baza de siliciu carbid si se lauda ca se preteaza bine si la condus in regim urban. Din cate am reusit sa gasesc pe net si astea OEM sunt tot siliciu carbid. As vrea sa imi spuneti care va pricepeti daca merita investitia in DPF-ul asta, daca a incercat cineva filtre aftermarket si ce rezultate a avut cu ele. As prefera raspunsuri de la oameni care au testat personal, nu din auzite. Multa lume zice ca filtrele aftermarket sunt proaste dar nimeni nu isi asuma experientele astea negative si de asta inca sunt in cumpana.1 point
-
Sistem de franare? Perne? Astea nu sunt consumabile. Consumabile sunt placutele, uleiul, filtrele etc. Distributia aia nu costa 13 000 lei sa o inlocuiesti, isi bat joc de tine aia de la reprezentanta. Gaseste un service bun si o faci cu maxim 5000 lei. Si daca o sa iti iei un benzinar o sa trebuiasca sa schimbi uleiul din cutie si distributia la un moment dat. La tine problema este ca nu iti repari masina unde trebuie, nu masina in sine... Sunt service-uri care cer inlocuirea unor piese desi inca sunt in stare buna, iti vand toate piesele la pret dublu sau triplu, iar la manopera cer de 3-4 ori mai mult decat ar trebui. Reprezentanta cum a justificat 12 800 lei?1 point
-
Daaaa buna ziua. Fosta proprietara de e87 116i cu N45 - actuala proprietara de e87 120d cu M47 si 163cp. Recomand cu drag si cu experienta neplacuta de mai sus sa renuntati la motoarele cu N. Am facut reclamatie la Automobile Bavaria Germania, am expus problema avuta si au recunoscut pe ocolite ca au avut ceva probleme de fabricatie cu motoarele N. Hai sa auzim numai de bine.1 point
-
Cum ai facut drivetest cu cateva din "mi-au gasit numeroase oferte de unde sa aleg atat in tara cat si afara"? Cat a costat masina? E de la bavaria used cars sau e noua ca nu se intelege pana la urma.0 points
-
Oricate calcule se fac, indiferent de combustibil, esti in pierdere de la achizitionare pana la vanzare, ideea e sa-ti asumi aceste costuri.0 points
-
Bun s-o luam incet-incet: 1. O masina noua a fost, este si va fi una noua! 2. "mama fabrica BMW", intr-o prima faza a facut pentru diverse modele BMW.. motor de 3.0L turbo sau biturbo, distributia in 24 de pinioane, apoi a rectificat-o in 27 de pinioane. Nu este de condamnat... si NASA mai greseste! Important este sa-ti dai seama ca ai o problema si apoi s-o rectifici. 3. Acum expun TEMA SUBIECTULUI INITIAT: Costurile aferente a unui diesel vs. benzinar. Pret de lista AutoNet, cu TVA inclus ( fac referinta la al meu 535D XDrive): - Filtru de particule: 12.000 Lei - EGR + Racitor de gaze: 3380 Lei - Galerie de admisie: 5900 Lei - Injector: 2900 Lei (sunt 6 buc.) - Bujii - mai conteaza??? Si atunci, la final, spui: intretinere, "galagie", viata: BENZINA! Dar cu mare voiosie! Preturi exprimate fara manopera inclusa. Cine are discounturi la piese este binevenit, fiecare are cat si cum poate! + Nu i-am intrebat pe cei de la Autonet, dar: Distributia la Reprezentanta Automobile Bavaria Tg Mures, cu manopera inclusa: 12.800 Lei (fara pompa de ulei si tampoanele de la motor schimbate). Hehehe, eu zic in asentimentul altora ca: daca scoti motorul este binevenit sa schimbi si tampoanele la motor. Deasemeni daca faci distributia, NU te mai zgarcesti pentru pompa de ulei si o schimbi! Pompa de ulei la Autonet: 2300 Lei. Tampoane motor: 1380 Lei 4. De turbine NU ne mai atingem ca sunt peste tot (diesel-benzina). 5. _chiulasa_ cu multa calamina dupa diversi km, de fapt multa calamina: nici n-o mai iau in calcul! Hehehe: si-i fff scumpa! MERITA? Acum, faceti voi un calcul si banui ca veti ajunge la o concluzie sau... NU? Hehehe... IMPORTANT: Tema de mai expusa mai sus, NU este pentru: - camatari, vanzatori de moment si diversi samsari! - persoane la care "le intra o masina" si acum asta este... are un defect si nu-i de mine; ia-o frate, tu esti urmatorul "amarat"! - pentru cei care, la fel ca in Parazitii: "Te bucuri ca faci afaceri si i-ai vandut lu. mata frigideru"! ( frigigideru" ala defect - ))") - "BAIETI DE BAIETI, de prost gust... importanti in fel de fi, a trai sau "importanti"! BMW - "It's a way of living"0 points
-
Strange dar 3.0d-ul meu are computer de bord si e standard. Daca ai fi luat motorul asta si nu cel de 2 l care este mult prea mic pt masa masinii ai fi vazut unde e sportivitatea si de ce costa mai mult. Niciodata nu mi-am cumparat o masina care sa aiba raport cp/10 kg mai mic de 1.-1 points
-
da ma inteleg, dar eu aveam x5/3.0d. asta l-am luat pt. gagica-mea. acum am schimbat x5 pe 730d.-1 points
-
-1 points
-
Un filtru aftermarket te tine si 100 ani(daca nu circuli cu masina) si 1000k km daca mergi constant 250km/h prin desertul Sahara.-1 points
-
Ai nimerit pe topicul care trebuie. Iti recomand sa-l citesti incepand cu prima pagina,asa vei afla raspunsul.-1 points
-
salut,nu am jante pe 17 am pe 16 jante oem cu anvelope debica frigo 2 205/55/16 dot 2016 1400 de lei setul. jante plus anvelope Foto Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk-1 points
-
Benzinarul este bun prin oras sau distante scurte la drum lung nu este placut. In schimb diesel la drum lung este placere. Nu cred ca cei care vor benzinare fac drumuri lungi.Doar asa prin oras, la tara si cam atat.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00