Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/09/18 in all areas

  1. am fost. eu am ajuns asa cum mi s-a indicat, cu 10 min mai devreme. bineinteles ca eu am fost punctual, prezentarea fiind abia la 16.25 fata de ora promisa, 16.00 despre masina ce sa spun?! e frumoasa grav la interior si exterior, insa, raportand la cayenne, pasagerii au mai putin spatiu iar portbagajul e minuscul. pozitia de condus e prea sus, cel putin raportand la cayenne...si probabil conducand asa ceva, esti prea sus fata de trenul de rulare si ai mai putina incredere in masina. ceea ce am mai observat si la angajati si la participanti este cultul ridicol si neargumentat pt bmw, neacceptarea si necunoasterea concurentei si a realitatii(ca in mare parte aici pe forum). un reprezentant bmw a comparat motoarele bmw cu Rolexul pt a scoate in evidenta calitatile acestora. Cand am replicat ca Rolexul e ceas de saraci, o tipa, parte integranta a unui cuplu care se tinea non stop de mana(probabil s-au cunoscut virgini) a inceput sa rada ironic si dezaprobator. pe la 30 sau 30 si f putin cuplul, cu un M4 si pregatiti sa comande noul X5 pt ea. probabil contracte cu statul ale parintilor, ei neparand capabili si rafinati prin fortele proprii. rezumand: o masina frumoasa, nu pe gusturile mele din anumite puncte de vedere dar pe care as cumpara-o negresit cu un discount f bun. si multa fauna.
    3 points
  2. cel mai probabil nu au fost schimbate; a mers 70k km anual, din care probabil 60k anual pe autobahn - nu uzeaza prea mult amortizoarele; daca nu a dat talpa des si a mers la viteza constanta, nici turbina nu a fost schimbata; posibil sa fie schimbat vreun injector. cel mai bine sa mearga la reprezentanta, sa vada istoricul de service
    2 points
  3. De curand am luat hotararea sa-mi schimb vechea masina ( BMW 320d Coupe – E92 )....nu a fost deloc usor avand in vedere ca-n cei 4 ani am fost „parteneri de drum” si am avut atatea amintiri placute. O data cu trecerea timpului, marirea familiei.....samd, am simtit nevoia sa renunt la COUPE si sa trec la SUV. Zis si facut, nu am vrut sa-mi tradez brand-ul, asa c-am mers in cel mai apropiat showroom Automobile Bavaria, respectiv OTOPENI. Dupa cateva test-drive-uri cu X3, X4, X1 ( luand in calcul toate aspectele : traficul ; locurile de parcare ; fiabilitatea ; si-n cele din urma BUGETUL ) am concluzionat ca noul X1 se incadreaza cel mai bine. Am oscilat putin intre masina noua sau rulata, insa cei de la BavariaUsed Otopeni m-au convins sa aleg o masina rulata cu foarte putini km. ( recomand - au fost super profii, intelegatori si ffff rabdatori cu a mea "draga sotie" care i-a ametit destul de mult :hyper: ) am avut de unde alege ce-i drept.. Pachetul de revizii gratuite si garantia de 24 de luni BavariaCare au avut in rol important in luarea deciziei.... Concluzia? Am ales BMW X1 2.0i cu M pachet.. P.S. Spre bucuria noastra, masina e dotata si cu plasa pentru caini ( vezi foto ) ... acum nu doar ca avem mai mult spatiu, dar putem sa ne luam si cainele cu noi
    1 point
  4. pe lumea asta exista branduri de ceasuri exclusiviste, la fel cum sunt rolls, bentley, lambo. astfel de branduri nu isi fac reclama, vand max 30.000 de bucati pe an, au mecanisme complexe, scumpe si trebuie sa ti le permiti. exista sfanta treime elvetiana: patek care este undisputed number one, apoi vacheron si audemars care isi disputa locul 2. marci exclusiviste sunt si breguet(tot elvetieni) lange(nemti) si poate ulysse(elvetieni). rolex este o marca de volum, vinde aprox 1 mil de buc pe an, un fel de bmw. incep cu preturi "derizorii" pe la 5000 de euro. isi fac reclama peste tot, vor volum si nu exvlusivitate. nu se pozitioneaza in top 10 decat prin prisma numelui cunoscut. e drept ca au si niste merite. de ex, un patek din otel incepe pe la 20k, vacheron si audemars pe la 17k. e drept ca vacheron a lansat recent un entrylevel de saraci, pe la 12k. e frumoasa povestea ceasurilor. in final, nu poti sa te lauzi cu rolex decat daca esti sarac sau parvenit nespalat inca de vreme si de timp. daca esti un altfel de personaj, nu rolex este optiunea
    1 point
  5. 19 si RFT trista combinatie pe Exx
    1 point
  6. Salut, Nu te ingrijora, martorul se arpinde tot timpul atunci cand pui contactul. Dupa ce pornesti motorul la 1-2 secunde martorul se stinge:). Am avut aceeasi nelamurire si am intrebat cand am fost la revizie, mi-au confirmat ca asa trebuie sa faca. Enjoy your new car:)
    1 point
  7. Intereseaza-te prin istoric de service ce anume s-a facut / schimbat la masina. Proprietarul anterior a fost o firma, deci sigur a schimbat pe garantie tot ce s-a defectat. Poate a avut chiar o garantie extinsa pana a vandut masina. Telescoape, discuri, placute sigur au fost schimbate - nu tin 250 de mii telescoapele normale , pe orice drumuri ai merge. Turbina, injectoare pot sa tina. La km astia sunt multe altele care s-au cerut schimbate si cred ca unele au fost si schimbate pe garantie.
    1 point
  8. Si totusi ,o masina la 250k nu mai e la prima tinerete,vor incepe sa cada mai multe,telescoape,turbo,injectoare ,cel mai bine sa verifici cam ce sa schimbat pana acu la ea.
    1 point
  9. Eu am facut la Bimmer si am fost multumit.
    1 point
  10. Salut, vin cu ceva raspunsuri dar si cu ceva intrebari pe aceeasi tema. Mai intai ma ventilez pe aici ca am boala pe astia care dau jos dpf-u. Dpf-u nu e pus ca sa mearga masina mai incet sau ca sa tot dai bani pe turbo cum "zice" unii. E pus acolo pentru ca motoarele diesel cand ard motorina emit niste particule de funingine care provoaca cancer pulmonar. Cei mai susceptibili sunt copiii mici la particulele alea. Asa ca astia care va dati jos filtrele pe la mesteri va omorati copiii cu mana voastra. Orice alte argumente sunt nule si daca nici asta nu va doare va meritati soarta. Acum la subiect. Referitor al oscilatiile de relanti pot sa confirm ca la mine face la fel cand DPF-ul e incarcat cu funingine si nu apuca sa se regenereze. Masina e lenesa si motoru pare ca e mai tremurici decat de obicei. Masina mea e un e90 316d din 2010. Azi a implinit 251mii km. Inca sunt cu dpf-ul original. Acum 2 ani am curatat DPF-ul la odorhei si au facut treaba destul de ok. M-a costat vreo 4-500 lei cu manopera demontat-montat trimis prin curier curatat samd. Dar acum dupa 2 ani iar face figuri. Am zis sa il mai trimit odata sa mai trag de timp pana iau un filtru nou. De data asta cred ca mi l-au dat inapoi asa cum l-am trimis pentru ca nu e nicio imbunatarile. Se regenereaza din 3 in 3 zile de condus urban sau la fiecare 150km extraurban. Ininte sa arunc banii pe un dpf nou, am schimbat bujii injectoare am curatat turbina si am recalibrat-o, am schimbat valva egr odata cu revizia anuala si anul trecut am schimbat si un senzor defect la dpf care dadea valori eronate. PE scurt am eliminat suspectii principali care duc la problemele propriuzise cu DPF-urile. Masina merge super, imediat dupa regenerare. La drum lung se comporta normal mai putin regenerarile alea la fiecare 150km care desi sunt dese, decurg normal. In oras merge ok 3 zile apoi daca nu ies cu ea afara incepe sa imi joace relantiul la semafor cand ii tuna ei si e lenesa la accelerari. Semn ca ar fi cazul sa nu mai chinui filtrul ala ca si-a trait viata si inca ceva. Asta ca sa iti faci o idee cum sta treaba. Acum am si eu o intrebare pentru cine crede ca stie. Un filtru de particule OEM la noi in romania e inca 2 mii de euro...ceea ce mi se pare un mic cam "nesi" din partea dealerilor nostri. Am inceput sa caut variante aftermarket dupa un pic de studiu si am ajuns la asta https://www.autopieseonline24.ro/walker/7013418 E pe baza de siliciu carbid si se lauda ca se preteaza bine si la condus in regim urban. Din cate am reusit sa gasesc pe net si astea OEM sunt tot siliciu carbid. As vrea sa imi spuneti care va pricepeti daca merita investitia in DPF-ul asta, daca a incercat cineva filtre aftermarket si ce rezultate a avut cu ele. As prefera raspunsuri de la oameni care au testat personal, nu din auzite. Multa lume zice ca filtrele aftermarket sunt proaste dar nimeni nu isi asuma experientele astea negative si de asta inca sunt in cumpana.
    1 point
  11. Eh neplatita..nimic nu e gratis in lumea asta dupa cum bine stim cu totii In curand devii angajat full time la bavaria pe zona de marketing :-)
    1 point
  12. Pai martorul "Check Engine" se aprinde atunci cand pui contactul si ramane aprins pana cand pornesti efectiv motorul cand in mod normal trebuie sa se stinga daca nu ai probleme pe motor. Daca ai erori pe motor, martorul de Check Engine va ramane aprins. Eu cred ca n-ai nici o problema cu masina si doar incerci sa-i gasesti una sau poate nu stiai ca asta-i comportamentul martorului de check engine?!?! Fii ceva mai explici data viitoare.
    1 point
  13. Nu cred sa fie in regula masina din constanta , uitete si tu pe mobile.de si vezi cat este o masina din 2015 cu dotarile alea.... acolo este ceva corupt ori este anul 2014 sau imi este greu sa cred sa fie in regula masina . eu sunt din constanta si sunt satul de ce vad in orasul asta cu bmw urile din parcuri zicea cineva mai sus de politie , km ...... am vb cu un avocat si mi a zis ca este bine sa pui propietarul sa scrie pe spate ca raspunde pentru km care ii are in bord plus poza la km si buletin . Astea se numesc vicii ascunse si dureaza un an sau doi prin tribunale si primesti diferenta din bani (( adica vine un evaluator si face el pretul real la km care sunt descoperitii ..... si nu mai stiu cum a zis.....bla bla ) Eu zic sa te duci sa verifici masina la reprezentanta , macar cel putin pentru km dupaia cu 100 euro poti sa faci test de vopsea si altele ! Eu am renuntat sa schimb masina m am saturat sa tot verific masinisi , timp pierdut alergatura , o sa bag banii intr o garsoniera , plus ca imi aduce si profit ( chirie ) o sa mai trag pe a mea cu toate ca este din 2011 si cu 250 mii km la bord .am schimbat distributia , injectoare ...
    1 point
  14. La cati bani aveti ma mir totusi ca va cumparati masini cu 2-300.000km...
    1 point
  15. Ideea e interesanta, dar sa zici ca i3 e o masina frumoasa...
    1 point
  16. Sincer mi se pare o porcarie de masina. Ca aspect in primul rand si apoi ca materiale folosite ..zici ca stai intr-un wc de carton cosmetizat...si pe DN daca intra un alt turism in tine (ca sa nu zic tir) esti mort instant. Poate intr-un f30 sau f10 scapi. Si in oras se poate intampla acelasi lucru. Ne-a gasit ecologia pe noi , pe cand americanii 300.000.000 merg cu benzinare de 3l sau 4l. Noi eram cei mai mari poluatori, ne vindem certificatele de poluare altora ca nu poluam indistrial ca nu mai avem cu ce , dar stiu cei din afara sa ne indoctrineze cu ecologizarea si protejrea mediului, ..nu de alta dar au ei grija sa polueze inzecit fata de noi !!! E doar o parere personala. Eu cred ca electricele astea o sa merite luate peste vreo 10-15 ani cand vor fi suficient de bine puse la punct.
    0 points
  17. Da, am niste nelinisti. E greseala mea ca nu m-am documentat inainte, dar intreb aici poate ma mai linistesc.
    0 points
  18. Nu vad de ce nu ar tine inca 250.000 km, nu stiu daca are sau nu distributia schimbata, insa asta as face prima data, este posibil sa pice orice la masina...pompe,injectoare,turbo,etc, e de asteptat dupa anumiti km, insa atata timp cat majoritatea masinilor din 2005-2010 au km astia nu vad de ce nu ar putea sa fie ok masina respectiva, treaba este ca a fost o masina alergata bine..7000 km/ luna media e ceva. Daca ar service la zi in reprezentanta inseamna ca ar trebui sa fie schimbate ceva ceva piese, ar fi bine sa aflii daca poti istoricul, sa vezi ce s-a schimbat.
    0 points
  19. A scris 199 999km in anunt, 280 000km in descriere... In realitate probabil are 400k. Daca nu e adusa de el sau a mai fost la cineva in tara cu siguranta s-au pierdut ceva km pe drum. Eu zic sa il suni sa afli mai multe detalii. Cauta ceva cu istoric de intretinere, ca masini de-asta la care nu s-au schimbat decat filtrele si uleiul o sa te ingroape cu cheltuielile.
    -1 points
  20. Cati ani ai stat in germania cati ai ai lucrati in germania si cat de bine vorbesti germana ca sa ma faci pe mine invechit? Lucrezi tu provider dar defacto nimic despre realitatea de acolo....stii ce inseamna dumping? Sau sa o iau altfel... cati unguri cunosti si ai lucrat impreuna ca sa ne faci o paralela despre nivelul de educatie?
    -1 points
  21. Ma lasa rece tangenta ta cu firma bmw, nu te mai lauda atat, vorbim ca simpli cetateni romani sau ti se pare tie ca ai mai multa dreptate pentru faptul ca asa si asa pe la bmw? Deci e clar ca nu ai nici un fel de experienta in afara de biroul tau probabil ocupat cu colegi romani.... Engleza este zero in acea tara si germana trebuie sa stii minim b2 ca sa poti intelege ceva si sa fie cineva interesat sa vorbeasca cu tine in afara de binecunoscutele stereotipii Ungurii nu sunt nici mai destepti si mai calificati si nici mai muncitori, deci iarasi abureala, sudestici deci toti la fel Cj, TM, Sb st tot pe acolo si au un nivel de trai ok cred, ca aia de langa szeged nu or fi toti regi.... se vede clar cand treci prin oras Locatia in ungaria dar sa vina si romanii si sa se stabileasca poate acolo Si demagogia ta este ca faci paralele intre procente pe sistemul de invatamant, poate romanii st mai destepti, km de sosea pietruita de la poplaca pana la dudesti din vale.... parca pe acolo tb sa circule cutiile bmw de piese Am ajuns toti un mare grup de moralisti asistati social la fondurile europene, vindem totul gratis, toti vin si cumpara bunuri in romania fara spaga banuiesc, numai cand trebuie sa construiesti o fabrica tb sa dai spaga, cand cumperi mii de hectare de padure nu se da spaga, cand cumperi fabrici ,uzine si pamant nu se da spaga banuiesc, cand iei toate resursele naturale gaze samd nu se da spaga doar cand tb sa faci ceva gen fabrica sau autostrada trebuie Eu zic sa fim mai cu picioarele pe pamant
    -1 points
  22. De la motorina nu e sigur. Bag doar de la OMV maxx motion cred ca ii zice, de aia mai scumpa Nu mai am filtru, a fost scos
    -2 points
  23. chiar crezi ca in 250.000km, in 3 ani si cat ar fi Germania de Germanie nu s-au schimbat telescoape, turbina si injectoare 100% ? nu cred, nu e posibil sa tina atat de mult. un benzinar se preta mult mai bine pe nr de km indicati de tine. (parere personala)
    -2 points
  24. Sa facut si softul dupa ce sa anulat DPF.ul Ce probleme o sa am dupa ce anulez si la EGR.ul? Trebuie sa ma astept la ceva probleme ulterioare?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.