Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/10/18 in all areas

  1. BMW X3 2.0D e83 451.000 km :sorcerer: Il conduc de nou :roadrage:
    2 points
  2. Sincer, mie imi place ca aud motorul, nu ma deranjeaza ca este zgomotos, iar in oras izoleaza decent zgomotul ambiental. Inainte am avut un F20 din 2012 si chiar e un upgrade f31 la capitolul asta. Singura exceptie e suieratul acela, dar poate ii dau de cap pentru linistea mea, oricum nu se aude daca nu esti atent si obsesiv ca mine:)).
    1 point
  3. De azi am alarma, in urma unui retrofit folosind kitul de la BMW. Retrofitul a fost fĂŁcut la APAN Iasi.
    1 point
  4. Dupa atatea ploi l-am scos un pic afara ... nu inainte de intalnirea generatiilor.
    1 point
  5. Nu vreau sa poluez topicul, insa mi se pare maxima amatorie ce face nissan in romania cu termenele de livrare, cu faptul ca nu au masina de drive-test(asta e o masina ce trebuie incercata si apoi numai la ea te gandesti, ca si la toate electricele in general), si faptul ca trebuie sa platesti un asemenea avans. Eu as scrie un mail la Nissan Europe, desi probabil nu o sa schimbi nimic, deoarece Romania e printre low-priority markets. De exemplu, eu am facut drive-test exact cu masina asta, si termenul de livrare este in general de 4 luni in Franta pentru una noua; faptul ca fac aproape 900 km saptamanal si bugetul meu de azi m-au facut sa nu comand una astazi, ca si faptul ca au fost sinceri cu mine, la rulajul meu anual probabil s-ar uza masina accentuat, nu au ince informatii cum se comporta bateria la rulaj mare si bineinteles devalorizarea mare. https://www.leboncoin.fr/voitures/1417959581.htm/ Pana acum nu am incercat decat zoe si leaf, si pot spune ca leaf este chiar foarte cool, dupa ce te sui intr-un diesel apoi, zici ca te-ai intors in timp, dar nu in sensul bun al unei calatorii istorice.
    1 point
  6. Mergi la bimmer ca sigur tre sa schombi distributia )) Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  7. Si o scurta inregistrare cu diferenta intre portiera rigidizata (gri) si portiera stock (neagra), ambele de E60 facelift:
    1 point
  8. pai asta e o veste buna pentru noi consumatorii de bmw sh; macar sa nu ia foc pana atunci
    1 point
  9. am fost. eu am ajuns asa cum mi s-a indicat, cu 10 min mai devreme. bineinteles ca eu am fost punctual, prezentarea fiind abia la 16.25 fata de ora promisa, 16.00 despre masina ce sa spun?! e frumoasa grav la interior si exterior, insa, raportand la cayenne, pasagerii au mai putin spatiu iar portbagajul e minuscul. pozitia de condus e prea sus, cel putin raportand la cayenne...si probabil conducand asa ceva, esti prea sus fata de trenul de rulare si ai mai putina incredere in masina. ceea ce am mai observat si la angajati si la participanti este cultul ridicol si neargumentat pt bmw, neacceptarea si necunoasterea concurentei si a realitatii(ca in mare parte aici pe forum). un reprezentant bmw a comparat motoarele bmw cu Rolexul pt a scoate in evidenta calitatile acestora. Cand am replicat ca Rolexul e ceas de saraci, o tipa, parte integranta a unui cuplu care se tinea non stop de mana(probabil s-au cunoscut virgini) a inceput sa rada ironic si dezaprobator. pe la 30 sau 30 si f putin cuplul, cu un M4 si pregatiti sa comande noul X5 pt ea. probabil contracte cu statul ale parintilor, ei neparand capabili si rafinati prin fortele proprii. rezumand: o masina frumoasa, nu pe gusturile mele din anumite puncte de vedere dar pe care as cumpara-o negresit cu un discount f bun. si multa fauna.
    1 point
  10. Buna ziua, ma numesc Adrian Prelipcean si va salut. Momentan detin un E60 520d facelift din 2009, sunt multumit de masina pana acum. As vrea sa achizitionez un model BMW pentru oras mai mult si m-ar interesa cateva pareri despre motorizarile pe benzina de 2 litrii aparute dupa 2010 , cele de 184 cai sau cele de 240 cai ( variantele 28i ) si pe ce modele se afla motoarele astea. Orice parere/feedback este binevenita mai ales de la actuali proprietari.Astept pareri
    1 point
  11. @Claudiu.Stai linistit ca mai merge cu ceva investitii. Oricum 80% din modelele 2010+ ce se vand pe piata de masini din sud-estul Europei au pe putini km respectivi,doar ca nu-i mai indica pe bord
    1 point
  12. A venit momentul sa ma despart si eu de masina personala. (voi primi masina de la serviciu). Asa ca, urmatoarea masina se va scoate la vanzare: BMW F10 520d automat. 156.000 km (masina inca se foloseste, deci se poate schimba cu 1-2k km). Fabricatie aprilie 2012 Ultimele 7 cifre din VIN pentru decoder: DY41168 Pret: 17.900E, negociabil in limita bunului simt Masina a fost achizitionata in august 2016 de la KBC Autolease la 122.800 km. Are si un topic de prezentare la momentul achizitiei: http://www.bmwclub.r...-520d-f10-2012/ Masina are istoric complet in reteaua BMW si a fost tinuta in parcare subterana in Romania. De mentionat urmatoarele dotari: - scane comfort cu memorii si incalzire - navi professional - Faruri xenon - asistenta la schimbarea directiei de mers (unghi mort) - portbagaj cu inchidere automata - carlig electric - camera marsarier - perdele spate manuale + automat luneta - volan M cu reglaj electric, memorie - comfort access (volanul se ridica in momentul opririi motorului si reglajul lateral al scaunelor se desface) - clima cu ventilatie separata stanga/dreapta - oglinzi interior/exterior heliomate - retrofit boxe HiFi - eliminare power reduction (soft original, nu "chiptuning") Urmatoarele investitii au fost facute (pentru toate detin facturi) - schimb distributie la Service Scream (Tezparii) (inclus curatat radiatoare si galerie de admisie) - schimb ulei si filtru cutie la reprezentanta ZF - placute frana fata - arcuri spate schimbate (s-a rupt unul din ele) - cauciucuri 225/55/17 Pirelli runflat (august 2016) Masina are si cauciucurile de iarna DOT 2013/2014 cu care a fost cumparata, runflat de asemenea. Defect de mentionat: doua pete de lac sarit pe bara din fata. La pretul afisat asigur eu vopsitul. Daca nu se doreste acest lucru, ofer un discount suplimentar de 150E pentru efectuarea operatiunii de catre cumparator. Masina a primit o verificare la Service T.eam cu urmatoarele observatii: - istoric complet real - o-ring clapeta de acceleratie care scapa aer - comandat, se schimba azi (un cost fabulos de 32 RON ) - recomandare de schimbare brate inferioare fata in viitorul apropiat (2x 420 ron + manopera) - elemente revopsite ( DAR FARA CHIT!) : capota, usi stanga, usa fata dreapta - fara probleme la: injectoare, turbina, DPF, erori de orice alta natura Am preferat sa fiu transparent total si sa economisesc si timpul meu si timpul unui potential cumparator care are ceva impotriva oricarui element din cele mentionate mai sus. Pozele sunt aici: https://ibb.co/iWrdbo https://ibb.co/feaRU8 https://ibb.co/kpYrwo https://ibb.co/g7KWwo https://ibb.co/k7NJbo https://ibb.co/hvEWwo https://ibb.co/e6Gdbo https://ibb.co/gBGdbo https://ibb.co/kN2vNT https://ibb.co/iS8PGo https://ibb.co/cSo22T https://ibb.co/h0xvNT https://ibb.co/ionJbo https://ibb.co/noq4Go https://ibb.co/hvPmU8
    1 point
  13. Eu am facut la Bimmer si am fost multumit.
    1 point
  14. Bps e valabil m toata lumea din ce stiu, mai ales in europa. Procedeul e cam asa: mergi la dealer bmw sa iti diagnosticheze problema. Platesti tu toata lucrarea si dupa faci decont catre firma care se ocupa de asa zisa garantie, trimitand fActura, diagnoza facuta de dealer etc catre ei. Cel putin asa scrie la mine in contractul bps Si 4500 eur e strigator la cer. Oricat peste 1000 mi se pare mie, personal, jecmaneala. Dar fiecare in fct de comoditate, plateste cat crede de cuviinta.
    1 point
  15. Sunt la prima masina cu tractiune spate si astea sunt lucruri noi pentru mine, si bune si rele in acelasi timp. Nu am stiut ca in cazul unui derapaj, chiar daca sunt sistemele off ele tot intervin. Nu zic ca e un lucru rau, in primavara am pierdut controlul la o masina cu tractiune fata, punte spate semirigida si fara ESP la ~100-110km/h. A fost in totalitate vina mea, eram pe un drum cu 2 benzi pe sens si in depasire, a venit o Astra tare din spate si mi-am facut planul ca il las sa treaca bagandu-ma intre 2 masini pe banda 1 si apoi revin. Fiind in varf de deal in viraj si cu soarele in ochi, nu am observat un Bmw rosu care mergea la fel de tare in spatele Astrei. Am reactionat foarte prost, m-am speriat ca era sa acrosez Bmw-ul, am tras violent de volan si am pus-o in derapaj. Am redresat-o greu, fara frana sau acceleratie, dupa 4 sau 5 manevre, efectuate pe toata latimea celor 2 benzi. Au ajutat foarte mult si participantii la trafic, cel din spatele meu si cel cu bmw-ul au franat iar cel din fata mea a accelerat. Pantaloni aproape uzi, bineinteles. Lectie invatata, si acum ma minunez ca am scapat. Referitor la Bmw, eu chiar abia asteptam iarna asta si zapada sa ma joc putin cu ea la viteze mai mici cu dsc off. Conduc mult mai prudent acum, de aceea nu am incercat pe ploaie , trebuie viteza mai mare si nu vreau sa repet episodul. Astea sunt lucruri care ar trebui invatate la scoala de soferi, la fel ca in alte tari. Nu mai stiu cum e acum, dar in 2007 cand am obtinut eu permisul, examenul mi s-a parut o gluma proasta, eram cu carnetul in mana si ma simteam total nepregatit sa conduc la 100km/h sau pe zapada, degeaba stiam eu sa fac parcare laterala la perfectie. Poate daca faceam un curs de pilotaj aveam reactii mai bune in situatia aia, sau poate nu ajungeam deloc in ea.
    1 point
  16. Pentru cei care vorbesc aiurea, sustinand ca pinionul a fost montat invers, fara suparare, n-ati vazut in viata voastra un motor de N47 desfacut. In prima poza se vede foarte clar ca pinionul este montat corect (se vede acea adancitura circulara din jurul surubului care este prezenta doar pe partea frontala a pinionului pompei de ulei+cateva litere din cuvantul vORNE). Incercati sa va abtineti sa emiteti pareri (gresite) daca nu stiti despre ce vorbiti. L.E. Iar explicatia oferita, cu surubul care se desface apoi se strange la loc singur, este de domeniul SF-ului.
    1 point
  17. Revin cu o alta dilema, dupĂŁ ce am patit treaba cu turbina și am schimbat-o, s a curĂŁțat tot...intercooler, admisie, conducte...etc....pe cilindru 6 la injector am valoare 5.9, am comandat un alt injector nou, aceeași valoare...5.9....Ba scade Ba urca....un mecanic mi a spus ca ar fi biela sau pistonul stramb, nu e logic, ca doar la relantiu face urat, când o accelerezi motorul se aude perfect rotund și dacĂŁ ar fi fost ceva stramb presupun ca se accentua...zic eu...nu s mecanic....precizez ca oscileazĂŁ la relantiu, compresie am 15, am eroare 452a pe tester, ĂŽncĂŁ nu am eliminat filtrul de particule, ar putea sa influnteze mersul motorului ? Maine o duc la Bimmer, sper ca cei de acolo sa i dea de cap....
    0 points
  18. Nu sunt superior fata de tine sau cel putin nu cred, nu am de unde sa stiu, nu exista asta pana la urma, toti suntem egali, nu e lauda, ce o tii cu a lauda? nu e de laudat ce ai facut si nu am spus ca te lauzi ca ne-ai impartasit intamplarea, insa ai pus in pericol viata nu doar a ta, stii cum e pana la urma, una e sa o pui pe a ta in pericol, dar alta e sa o pui la cei in masina cu tine sau restul participantilor la trafic. Sa stii ca o masina in anumite conditii nu mai poate fi redresata nici la 50 km/h, te-ai speriat si ai tras in dreapta am inteles, insa de asemenea ai spus ca ai facut 3-4 manevere pe toate benzile ca sa se redreseze masina, daca venea unul cu 200 km/h ( ca mine de exemplu, ca tot iti place sa ma faci "racer") si tu faceai prostia respectiva, pana la urma tot tu ieseai vinovat cu dosar penal in caz de victime. Crezi ca se dovedea undeva si chiar daca se dovedea ca am avut viteza mare? ai pierdut controlul masinii si ai provocat un accident, doamne fereste, am patit si eu destule si nu doresc la nimeni asa ceva, nici la cel mai rau dusman. Tu ai vrut sa faci un bine, de asemenea am inteles, sa lasi sa treaca pe cei cu viteza si mai rau ai facut:D, mai bine uneori iti vezi de treaba ta si nu-i bagi pe astia cu "blitzuri" si claxoane in seama. Edit: nu-mi plac semnele in loc de cuvinte, le vad ca un act penibil si banal, asa scoteam textele din forumuri, puneam doar afirmatii gen adevarat sau fals si puneam +/-, cred ca e mai uman si de bun simt sa spui ceva si cred ca ar trebui mai mult de apreciat o parere (fie ea si proasta pentru tine) decat un - sau un +.
    -1 points
  19. Compresorul AC nu mai cupleaza daca nu ai freon in instalatie.
    -1 points
  20. +1 Alex, hai ca deja hateri au inceput cu - uri, Sau ar mai fi varianta sa astepti pana gasesti pe cineva care stie cu adevarat sa aprecieze retrofiturile, dar si aici este cu + si -, pana gasesti unu e posibil sa se devalorizeze si mai mult masina.
    -1 points
  21. nu se vinde inca , nu fac montaj ... un video cu masina si ceva poze cu juniorii https://vimeo.com/283214684 http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180804_161533_zpskkdksr83.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180804_161548_zpslgalxrhl.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180804_161604_zpsiulrs1q3.jpg
    -1 points
  22. -1 points
  23. Si totusi ,o masina la 250k nu mai e la prima tinerete,vor incepe sa cada mai multe,telescoape,turbo,injectoare ,cel mai bine sa verifici cam ce sa schimbat pana acu la ea.
    -1 points
  24. chiar crezi ca in 250.000km, in 3 ani si cat ar fi Germania de Germanie nu s-au schimbat telescoape, turbina si injectoare 100% ? nu cred, nu e posibil sa tina atat de mult. un benzinar se preta mult mai bine pe nr de km indicati de tine. (parere personala)
    -1 points
  25. Cum sa nu fie schimbate, hai sa fim seriosi; proprietarul anterior a schimbat preventiv tot ce se putea/cerea schimbat, ca doar stia ca va folosi masina pana la sfarsitul perioadei economice de utilizare, si era normal sa ii faca un cadou urmatorului proprietar. Mai mult ca sigur ca proprietarul anterior a exploatat masina la maxim dpdv financiar, adica la rulajul respectiv deja, pe langa valoarea de achizitie, a investit destul de mult in motorina, anvelope, stergatoare, astfel incat revizii, etc. probabil au fost facute la 30.000 km, cf planului de service, cu minim de cheltuieli. Cand masina a acumulat un rulaj considerabil (o sa apara exegetii sa spuna ca 250.000 e nimic), a vandut-o si asta este, doar nu credeti ca statea proprietarul anterior pe forumuri si se documenta ce ar trebui sa schimbe, la rulajul ala a tras de masina la maxim. Chiar nu inteleg mirarea de a rula 250.000 km fara a schimba amortizoaren, piese la directie, etc.......este ceva normal sa nu le schimbi daca rulezi pe drumuri bune, nu cari cartofi ................ Masina in cauza mai poate rula 50 k, sau mai poate rula 200k , asta depinde doar de bugetul colegului, si dorinta de a investi constant intr-un vehicul uzat.
    -1 points
  26. Sincer mi se pare o porcarie de masina. Ca aspect in primul rand si apoi ca materiale folosite ..zici ca stai intr-un wc de carton cosmetizat...si pe DN daca intra un alt turism in tine (ca sa nu zic tir) esti mort instant. Poate intr-un f30 sau f10 scapi. Si in oras se poate intampla acelasi lucru. Ne-a gasit ecologia pe noi , pe cand americanii 300.000.000 merg cu benzinare de 3l sau 4l. Noi eram cei mai mari poluatori, ne vindem certificatele de poluare altora ca nu poluam indistrial ca nu mai avem cu ce , dar stiu cei din afara sa ne indoctrineze cu ecologizarea si protejrea mediului, ..nu de alta dar au ei grija sa polueze inzecit fata de noi !!! E doar o parere personala. Eu cred ca electricele astea o sa merite luate peste vreo 10-15 ani cand vor fi suficient de bine puse la punct.
    -1 points
  27. Cumparate pt un proiect nerealizabil . Le dau cu pretul de achizitie. Pentru sedan/touring. PM sau 0740482150
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.