Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/13/18 in all areas

  1. Si eu alimentez de oriunde si nu am avut niciodata probleme si masina se comporta foarte bine,nici o diferenta intre statii.
    2 points
  2. daca e fabricata in 2004 si inmatriculata tot in 2004 de ce ne place sa spunem ca e 2005?
    2 points
  3. Am inteles perfect ce ai vrut sa spui de prima oara Ma repet, nu toate navigatiile sunt facute de acelasi chinez, de acolo si diferente hardware si software intre ele. Am citit mult inainte sa imi cumpar navigatia si intradevar, sunt multe posturi in care cei ce si-au cumparat navi de la Avin USA, se plang de calitatea audio. 99% sunt convins ca au convertoare AD/DA diferite cele de la Avin fata de cea din Germania cumparata de mine spre exemplu. Am studio, produc muzica, mix & master asa ca, cred ca am idee despre ce vorbesc Cand am instalat prima data androidul, chiar am facut niste teste cu aceleasi melodii, dvd mp3 in idrive si mp3 in android. Nu am sesizat nicio diferenta Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  4. Sincer mi se pare o porcarie de masina. Ca aspect in primul rand si apoi ca materiale folosite ..zici ca stai intr-un wc de carton cosmetizat...si pe DN daca intra un alt turism in tine (ca sa nu zic tir) esti mort instant. Poate intr-un f30 sau f10 scapi. Si in oras se poate intampla acelasi lucru. Ne-a gasit ecologia pe noi , pe cand americanii 300.000.000 merg cu benzinare de 3l sau 4l. Noi eram cei mai mari poluatori, ne vindem certificatele de poluare altora ca nu poluam indistrial ca nu mai avem cu ce , dar stiu cei din afara sa ne indoctrineze cu ecologizarea si protejrea mediului, ..nu de alta dar au ei grija sa polueze inzecit fata de noi !!! E doar o parere personala. Eu cred ca electricele astea o sa merite luate peste vreo 10-15 ani cand vor fi suficient de bine puse la punct.
    2 points
  5. Cumparate pt un proiect nerealizabil . Le dau cu pretul de achizitie. Pentru sedan/touring. PM sau 0740482150
    1 point
  6. Am fĂŁcut și eu upgrade la ultima versiune de soft a chinezului. In prima faza m-am exprimat eu greșit ca nu merge butonul I-drive in sub meniu. Mergea și ĂŽnainte, merge și acum dupĂŁ upgrade. Eu vroiam sa spun ca nu merge ĂŽn sub sub meniu . Adica spre exemplu rotesc de I-drive pt bluetooth, ĂŽntru ĂŽn submeniu, rotesc de I-drive (merge) și vreau sa ma duc cĂŁtre meniul calls, dar apoi ca sĂŁ rotesc tot din butonul I-drive sa formez cifre sau sa dau click sa sune nu mai merge. La cealaltĂŁ mașina pe care o am din butonul de I-drive (nu e bmw dar are tot buton din asta) pot sa fac orice operațiune fĂŁrĂŁ sa folosesc Touch screen ul. La fel și pt waze, apasĂŁ butonul nav de pe consola, ma duce direct ĂŽn waze (prestabilit de mine) dar apoi butonul de I-drive nu mai are nici o funcție, nici mĂŁcar sa dau shutdown, trebuie sa folosesc touch screen. Nu e un capĂŁt de tara, sunt super super mulțumit de navigație, scriu doar pentru cei ce vor sa ĂŽși instaleze și sa știe la ce sa se aștepte.
    1 point
  7. Pai...creste cifra cetanica, care caracterizeaza usurinta la autoaprindere a combustibilului. Din cate stiu eu asta este unul dintre principalii indicatori care caracterizeaza calitatea unui combustibil pentru motoarele diesel. De acu o dam in chimie si schimbam topicul. Vorba colegului de mai sus...fiecare pune ce vrea in masina lui pe propria i piele. Bafta la motorina cat buna si multi km fara probleme sa avem !
    1 point
  8. Cu aditivul adaugat nu cresti calitatea motorinei, e doar placebo, vezi ca folosirea aditivilor duce la uzura prematura a componentelor de la sistemul de injectie, daca tot vrei ce e mai bun alimenteaza cu sortimentul superior de la statie, doar atat.
    1 point
  9. Nu e vorba de asta. La noile motoare nu se recomandă sub nicio formă aditivi suplimentari. Scrie mare în clar și pe capacul rezervorului. Sunt arhisuficienți cei deja existenti în carburant.
    1 point
  10. https://carzz.ro/bmw-e46-320-an-2005-negru-metalizat-timisoara-anunt_1545731.html - aici este cu 4100 euro , de ce pe forum este mai scumpa?
    1 point
  11. Rezolvat, am comparat TRC vechi cu cel nou Ăâ˘i aici e buba, e exact primul in lista Ăâ˘i schimbi din wert 02 sau 03 depinde cât e ĂŽn wert 01 Ăâ˘i o sa functioneze farurile ca ĂŽnainte. Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
    1 point
  12. ...asfalt uscat si fara gropi + cel putin inca atati km !
    1 point
  13. Nu mai complicati omul cu filtre uacatoare,o-ringuri si alte minuni. Mergi la un robot pt incarcare cu freon sa iti verifice etanseitatea siatemului si sa completeze,reumple sistemul cu freon daca nu ai.
    1 point
  14. Eu am scapat de smucitura schimband suportii motor si cutie viteze.
    1 point
  15. Daca vrei neaparat testul ala te pot ajuta eu. Oricum sfatul meu ar fi sa schimbi sau sa reconditionezi injectorul 5
    1 point
  16. Numai in mintea unora se observa diferente.
    1 point
  17. eu alimentez de la orice "benzinarie", nu se observa diferente
    1 point
  18. Din ce imi aduc aminte, parca cineva spunea pe forum ca 534900 km la un modul anume este un bug.
    1 point
  19. Cei de la RAR Cluj au facut cerere la RAR Bucuresti pt eliberare omologare si i s.a spus ca 90% nu va trebui sa mearga la Bucuresti iar din ce am inteles cei de la RAR Bucuresti asteapta raspuns de la producator...dar stresul creste cum cele 3 luni de numere rosii expira si din ce am inteles de la prietenul meu omologarea individuala pt A8 W12 este undeva la 1800eur plus drum/cazare stres bla bla... Pai a trecut toate testele RAR: frane, noxe etc...acuma daca lipsa de omologare se poate numi ca nu a trecut testele RAR atunci da, nu a trecut testul RAR. Numerele rosii le a scos pe 3luni de la inceput dar sunt pe cale sa expire asteptand omologarea...daca va trebui sa mearga la Bucuresti pe omologare individuala singura solutie va fi platforma...
    1 point
  20. Mașinii mele i-a fost schimbat kitul de ambreiaj pe garanție pentru trepidații la demaraj, ĂŽn trafic urban = aglomerație. La mine a ajuns cu tot cu trepidații, propritarul anterior s-a resemnat sĂŁ demareze la minim 1500 rpm, trepidația dispĂŁrând de la turația respectivĂŁ ĂŽn sus, dacĂŁ ambreiajul avea ocazia sĂŁ se ĂŽncingĂŁ ĂŽn traficul de oraș. DupĂŁ ce s-a verificat cardanul și elementele sale de susținere, care au fost ok, i-am tras frumos o serie de demaraje ĂŽn forțĂŁ la turație ridicatĂŁ. N-a mai fĂŁcut de atunci nici mĂŁcar ĂŽn traficul de București. Ambreiaje glazurate am mai vĂŁzut și se manifestau similar, tratamentul „corect” fiind cel de mai sus. Cum eu sunt de pĂŁrere cĂŁ mai bine iese fum din gume decât din ambreiaj, mĂŁ ĂŽndoiesc cĂŁ va reapĂŁrea problema. SĂŁ nu uit, motorul este pe benzinĂŁ, de 2 litre, varianta leșinatĂŁ de 143 cp.
    1 point
  21. uitandu ma pe you tube am constatat va in romania cand se schimba ambreajul nu schimba nimeni simeringul de pe arborele cotit si prin urmare este foarte posibil sa ajunga pe disc putin ulei si din aceasta cauza este posibil sa patineze putin ambreajul .s ar putea sa fie aceasta cauza.
    1 point
  22. Eu cred ca nu-i chiar asa de urata treaba. O mare parte din problemle aparute la BMW au urmatoarele cauze: 1. Intervalelor mari de revizie (30 000km); 2. Faptul ca BMW in mai toate reclamele si emisiunile sponsorizate incurajeaza mersul de-a latul cu masina; 3. Fiind masini frumoase sunt foarte cautate si multe SH-uri sunt daune totale reparate; 4. Multe au cu 200k km in plus fata de ce indica in bord si reviziile mai serioase nefacute; 5. Faptul ca sunt multi invidiosi care nu au BMW, dar care inventeaza probleme; 6. Service-uri de calitate indoielnica din ro ("Ce cheie dinamometrica dom'le?"). Si altele care nu-mi vin acum in minte. Totusi BMW-ul e BMW! P.S. Tot ce am scris mai sus reprezinta punctul meu de vedere ca posesor de BMW.
    1 point
  23. 83192296922 Diesel additive for BMW
    0 points
  24. Si eu folosesc mai multi aditivi de la LM pe un f10 530d si chiar se simte. Inclusiv Schmier de la LM pentru pompa de motorina, care nu mai e la fel de zgomotoasa. Inceraca o cutie de liqui moly system reiniger diesel pro-line, e la 500ml, cod LM 5156 si dupaia cu Super Diesel din cand in cand. O sa vezi o diferenta destul de mare.
    0 points
  25. De ce atunci cand iti este arsa o bujie sau doua este recomandat sa schimbi toate bujiile si releul. De ce este recomandat ca atunci cand schimbi volantul sa schimbi tot kitul. Daca faci tu manopera atunci fa 1 piesa, apoi cealalta, apoi cealalta pana la n. Daca nu.... recomandat si cel mai bine este sa schimbi cat mai multe piese odata cu manopera aferenta lucrarii.
    0 points
  26. Fraieri aia de la bmw ca nu scot masini cu motoare de unica folosinta pentru ca : "Totusi BMW-ul e BMW!" Eu cred ca posesor de bmw ca aici e radacina tuturor problemelor ca oameni orice ar face cei de bmw le gasesc scuze. Fratilor AU DATO IN BARA. ps uleiul la maxim 15 k se schimba
    -1 points
  27. E60 nu vine din fabrica cu acele dimensiuni pentru ca nici nu sunt acceptate, poate R19 pe acele jante in 2 latimi, pe 18 E60 vine cu 245/40/R18 8j toate 4.
    -1 points
  28. Adica aia l-au luat cu 31k si ti-l dau tie cu 39k...? Mai are si scaunul rupt... Doar nu o fi vreo masina de epoca sa ii creasca pretul in timp.
    -1 points
  29. In restrangerea suruburilor cardanului nu trebuie sa te ingrijoreze lipsa cheii dinamometrice! Nu ca ea nu este bine de avut intre alte scule.. Dar o regula generala se aplica cam asa: masori diametru filetului surubului iar acela va fi referinta strangerii acelui surub. Astfel daca surubul e de 12mm diametru, o forta de 12kg la un metru distanta de punctul de strangere se aplica; daca surubul e de 8mm diametru - 8Kg Forta.., 15mm - 15KgF.. Iar pentru siguranta ca ai facut bine ce ai desfacut poti sa restrangi/verifici acel loc dupa cateva zile/ture cu masina. Dupa cateva experiente din astea o sa simti singur cat trebuie strans un anume surub. Suruburi pe bloc de aluminiu sau din distributia masinii.. Acolo NU se mai aplica reguli ca, cea de mai sus! A, merita sa pui pe filetul care se strange pasta anti-desfacere Loctite 243, pentru ca acolo chiar sunt vibratii..
    -1 points
  30. Salut, vin cu ceva raspunsuri dar si cu ceva intrebari pe aceeasi tema. Mai intai ma ventilez pe aici ca am boala pe astia care dau jos dpf-u. Dpf-u nu e pus ca sa mearga masina mai incet sau ca sa tot dai bani pe turbo cum "zice" unii. E pus acolo pentru ca motoarele diesel cand ard motorina emit niste particule de funingine care provoaca cancer pulmonar. Cei mai susceptibili sunt copiii mici la particulele alea. Asa ca astia care va dati jos filtrele pe la mesteri va omorati copiii cu mana voastra. Orice alte argumente sunt nule si daca nici asta nu va doare va meritati soarta. Acum la subiect. Referitor al oscilatiile de relanti pot sa confirm ca la mine face la fel cand DPF-ul e incarcat cu funingine si nu apuca sa se regenereze. Masina e lenesa si motoru pare ca e mai tremurici decat de obicei. Masina mea e un e90 316d din 2010. Azi a implinit 251mii km. Inca sunt cu dpf-ul original. Acum 2 ani am curatat DPF-ul la odorhei si au facut treaba destul de ok. M-a costat vreo 4-500 lei cu manopera demontat-montat trimis prin curier curatat samd. Dar acum dupa 2 ani iar face figuri. Am zis sa il mai trimit odata sa mai trag de timp pana iau un filtru nou. De data asta cred ca mi l-au dat inapoi asa cum l-am trimis pentru ca nu e nicio imbunatarile. Se regenereaza din 3 in 3 zile de condus urban sau la fiecare 150km extraurban. Ininte sa arunc banii pe un dpf nou, am schimbat bujii injectoare am curatat turbina si am recalibrat-o, am schimbat valva egr odata cu revizia anuala si anul trecut am schimbat si un senzor defect la dpf care dadea valori eronate. PE scurt am eliminat suspectii principali care duc la problemele propriuzise cu DPF-urile. Masina merge super, imediat dupa regenerare. La drum lung se comporta normal mai putin regenerarile alea la fiecare 150km care desi sunt dese, decurg normal. In oras merge ok 3 zile apoi daca nu ies cu ea afara incepe sa imi joace relantiul la semafor cand ii tuna ei si e lenesa la accelerari. Semn ca ar fi cazul sa nu mai chinui filtrul ala ca si-a trait viata si inca ceva. Asta ca sa iti faci o idee cum sta treaba. Acum am si eu o intrebare pentru cine crede ca stie. Un filtru de particule OEM la noi in romania e inca 2 mii de euro...ceea ce mi se pare un mic cam "nesi" din partea dealerilor nostri. Am inceput sa caut variante aftermarket dupa un pic de studiu si am ajuns la asta https://www.autopieseonline24.ro/walker/7013418 E pe baza de siliciu carbid si se lauda ca se preteaza bine si la condus in regim urban. Din cate am reusit sa gasesc pe net si astea OEM sunt tot siliciu carbid. As vrea sa imi spuneti care va pricepeti daca merita investitia in DPF-ul asta, daca a incercat cineva filtre aftermarket si ce rezultate a avut cu ele. As prefera raspunsuri de la oameni care au testat personal, nu din auzite. Multa lume zice ca filtrele aftermarket sunt proaste dar nimeni nu isi asuma experientele astea negative si de asta inca sunt in cumpana.
    -1 points
  31. Munca si bani cheltuiti degeaba, curatarea se face numai la temperatura mare, sa se arda microparticulele astea din fagure, gen cum fac baietii de la Odorhei, dar nu tine mult, fagurele este depreciat, nu mai ai ce ii face, oricand as pune altul nou AM, doar BMW nu face filtre, tot de la anumiti producatori le achizitioneaza. De ce spun asta, seful de service unde fac eu reviziile a facut ceva de genul asta fara probleme, a taiat frumos filtrul dupa care a schimbat elementul ceramic, are peste 40k. functioneaza corect. E60 2012.
    -1 points
  32. Eu simt diferenta de combustibil, in functie de demaraj, fumul scos la kickdown, cu motorina de la Rompetrol am rezultatul cel mai bun.
    -1 points
  33. Asa imi scrie pe talon prima inmatriculare in decembrie 2004.
    -1 points
  34. Este trecuta in profil, nu am idee de ce nu apare. Din cate stiu, aditivul poate fi folosit pe orice tip de motor cu orice norma de poluare, dar sa nu crezi ca i fac reclama de acum !
    -1 points
  35. BMW 320 diesel 150CP - 4200E Prima inmatriculare 12/2004 -cutie manuala 6+1 -trapa electrica -proiectoare ceata -faruri xenon -oglinzi electrice incalzite rabatabile -culoare neagra metalizata - black saphire metalic -dsc, abs, esp -eleron portbagaj -grile negre -oglinda retrovizoare interioara heliomata -lumini ambientale -perdeluta electrica spate -folie spate -incalzire scaune fata -geamuri electrice fata -senzori ploaie -senzori lumina -volan 3 spite imbracat in piele cu comenzi -pilot automat cu posibilitate de franare -radio-CD original -10 x airbag -climatronic -cotiera piele fata/spate -cotiera spate cu loc pentru schiuri -plafon negru -schimbator short M -scaune piele -2 chei -jante aluminiu 16 cauciucuri iarna -roata de rezerva -itp 2019 -masina personala, detin factura la tot ce am schimbat la ea brate fata, ulei, filtre, placute frana etc. Pret negociabil! Poze: https://postimg.cc/gallery/dca8nkuq/
    -1 points
  36. Cred ca cel mai bine ar fi sa pui masina pe tester, poate lipsa de putere nu vine direct de la schimbul distributiei. Oricum un 316i nu e tocmai o racheta, am doua BMW uri si de fiecare data cand conduc 316i am impresia ca e stricat
    -3 points
  37. Am luat descrierea de cand am pus-o la vanzare prima oara pe unul din site-uri. Voi modifica anuntul. P.S Nu pot modifica anuntul asa ca pretul este de 4100.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.