Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/14/18 in all areas

  1. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri, marti am programare la Bmw Filaret, pentru constatare cauza vibratii, apoi am sa postez aici, multumesc mult!
    2 points
  2. E SUV, nu masina de curse, eu as lasa-o asa cum e, are deja suficienta putere si m-as bucura de o masina fiabila la care nu trebuie sa stau cu grija ca AZI, poate e ziua cand ma lasa in drum. Dar asta as face eu, fiecare e liber sa faca ce doreste cu banii lui.
    2 points
  3. BMW E70 X5 3.0d 2007 - RETROFIT S316A AUTOMATIC TRUNK LID MECHANISM necesar de piese: - amortizoare electrice - modul HKL - buton portbagaj - mufe + pini - sigurante - broasca portbagaj cu micro switch (piesa nr 8 ) De preferat ar fi sa se demonteze toate piesele de pe masina o masina donatoare, impreuna cu mufele necesare. http://s9.postimg.org/dgt4lj58f/IMG_3572.jpg http://s30.postimg.org/xqhj6ipm9/Screen_Shot_2015_05_30_at_11_50_57.png schema electrica: http://s12.postimg.org/u7jm8yy65/Screen_Shot_2015_05_30_at_11_37_05.pnghttp://s12.postimg.org/gpcpwom0t/Screen_Shot_2015_05_30_at_11_37_30.png Part # mufe modul: http://s27.postimg.org/7avy22otv/Screen_Shot_2015_05_30_at_11_42_05.png Part # lock: http://s15.postimg.org/uaere43pn/Screen_Shot_2015_05_30_at_11_51_06.png Part # mufe telescoape: Nota: pentru mufele cu 2 pini nu am part # dar se pot gasi usor la dezmembrari ( ca si cele de mai jos ) http://s14.postimg.org/8d6v6y601/Screen_Shot_2015_05_30_at_11_43_46.png modul de lucru: - se construieste instalatia conform schemelor electrice si se cableaza telescoapele la modul iar modulul la masina - se codeaza optiunea S316A AUTOMATIC TRUNK LID MECHANISM pe masina - se recalibreaza sistemul conform indicatiilor din procedura de calibrare din ISTA Costuri aproximative: - piese necesare ( modul + amortizoare + buton + mufe + broasca portbagaj ) 600-700 euro - timp de lucru - 1 zi lucratoare - manopera - fiecare cum se descurca Sport la retrofit-uri !!!! Rezultatul final: http://www.youtube.com/watch?v=tJ5o5FvyuKs
    1 point
  4. Am iesit un pic cu masina, si la intoarcere m-am gandit sa pun putin INPA si sa vad cam ce valori/variatii au injectoarele.. cum se deschid, cum "lucreaza". Nu ma pricep trebuie sa recunosc, dar cei care se pricep sunt rugati sa isi dea cu parerea, daca (vreunul e pe ultimul drum..) si cum se poate vedea/recunoaste ca un/ vreun injector este uzat, nu mai este in parametri, sau altele care atat cat INPA poate zice a "zis" acum.. Deci , cei care va pricepeti cat de cat , dar pentru altii ca si altii sa stie; asa motorul meu; inca. Multumesc. Atentie, sunt doua filmulete mai sus. (de fapt motivul "gandul secret" e ca am facut cam 4.000 de km de cand am inceput sa pun ulei 2T si ma gandeam.. ce si cum se intampla cu injectoarele; s-or infunda incetisoor.. s-or cere afara ) ...mi-am amintit (pt ca tocmai citesc pe un forum strain despre faptul minor care urmeazza..) ca inainte sa fi pus uleiul 2T cu motorina normala de fiecare data cand intram in fereastra LIVE a programului motorul incepea sa tremure, acum nu mai face, hmm; ciudat.. E drept ca motorul in alte diagnoze de obicei era rece..
    1 point
  5. Solutii nu o sa gasesti, in afara de a monta din nou sistemul (cumparat nou sau SH). Off- cred ca este intr-o stare foarte buna pin-ul care blocheaza cutia de viteze. II plac mai ales parcarile in panta fara frana de mana. Si vezi cu limbajul, nicio masina nu este un c...t atata timp cat nu ai platit-o tu.
    1 point
  6. Riscurile sunt simple: Cu cat ii cresti puterea mai mult puterea motorului, cu atat ii scazi durata de viata. De aceea inginerii de la BMW scot doar 75-80%% din potentialul motorului pentru a ii oferi fiabilitate si durabilitate. Daca ii maresti puterea, sigur vor pica piese mai rapid decat in mod normal. Cum zic si colegii mai sus, M50D e deja dus la pragul de sus al limitei. Daca nici 381cp nu-ti ajung pe drumurile patriei, atunci nu stiu de cat ai nevoie pentru depasiri si demaraje
    1 point
  7. DacĂŁ sunt prin oras te ajut cu placere. Dar cum nu am un program fix nu pot garanta. DĂŁ-mi un pm când ai de gând sa ajungi prin București și vedem dacĂŁ se aliniazĂŁ planetele Nu conteazĂŁ dacĂŁ ai sau nu aux din fabrica. DacĂŁ nu ai ĂŽți trimite chinezu un alt device pe care ĂŽl conectezi la mufele navigației, contra cost, dar nu e mult.
    1 point
  8. Sa le desfaci e floare la ureche..de montat e ...Nu stiu daca isi bate capul cineva cu ele, din cauza asta am ales sĂŁ le montez personal ptr ca sunt multe detalii. Datorita formei, partea argintie( cea din exterior) pe care se monteazĂŁ angel eyes-ul trebuie tĂŁiata si decupata in unghi perfect, altfel nu poti pune geamul, ptr ca e mult mai lat fata de original.. apoi trebuie sa tii cont de aliniamentul lor, treaba simpla la prima vedere, dar fff greu de pus ĂŽn aplicare.Ca sa fiu sigur cĂŁ sunt aliniate, am montat farurile pe mașina, apoi decupat cate putin, pus iar pe mașina și tot a asa.Ptr asta am folosit aplicația de pe telefon(Laser Level)ptr a verifica dacĂŁ sunt corect asezate. Deja am facut comanda de alt suport de angel eyes( plasticul nichelat) ptr ca cel actual a fost modificat prea mult si se vad lufturile.Voi folosi valorile poziției actuale ptr modificarea noului suport. Ca efectul sa fie cat mai pronunțat, am comandat si o pereche de geamuri noi OEM(headlight covers).
    1 point
  9. Deci.... wow ! Arata superb.. cel mai frumos E92 vazut de mine
    1 point
  10. M- am jucat putin cu editarea inainte, altfel nu m-as fi implicat. Adrian HD: nu te gândi cã voi da cu spray-ul peste acele plastice...le voi duce la un vopsitor, altfel vopseaua aia se va exfolia imediat. Lowlife: greseala a fost a mea, ptr ca nu m-am interesat inainte privind taxele vamale, fiind surprins de valoarea lor...mult, putin, au trebuit plãtite. Sper ca rezultatul sa fie pe masura.
    1 point
  11. Ma doare inima dar trebuie sa o dau. Sta de 6 luni la serviceul unde a fost bagata pentru revizie capitala. Acesta nu este anunt de samsar, este masina mea, o iubesc dar am fost indeajuns de prost incat sa imi pierd carnetul pentru multe luni pentru condus baut. Revenind la masina : BMW 330xi cu urmatoarele dotari si piese bagate recent in ea ( maxim 10k km au , verificabil ) : - cutie automata ( nu agata, nu intrerupe, accept orice test - am avut mai multe automate si stiu cand e pe duca cutia, aceasta veti observa ca e in stare fffffff buna ) - piele crem - incalzire in scaune - cruise control - volan mulifunctional cu toate comenzile posibile pe el ( cruise control, radio ) - dublu xenon - clima automata - sunet Harman-Kardon functional si nespart, nu baraie, nu caraie - down hill control, excelent pe pantele inghetate - deschidere geam sofer one touch easy - senzor ploaie - senzor lumini - faruri auto leveling - cotiera fata / spate - scrumiera - ventilatie in spate pe sub scaunele din fata - scrumiera spate - evident geamurile toate electrice - multe airbaguri, cred ca 6 - oglinzi incalzite si rabatabile electric - luneta incalzita functionala perfect - iluminare interior reglabila - pachet lumini la picioare - geamuri termorezistente, tratate si multe altele o sa postez luni si WINul sa o verificati pe unde vreti, nu am acum la dispozitie. Masina am luat-o din Romania, neglijata si murdara, am bagat bani in ea cum n-am bagat in niciuna ( am detinut peste 10 masini ) . Urmatoarele piese sunt NOI, au maxim 10k km verificabil : - traseu integral racire : ventilatoare, vascocuplanta, pompa apa, termostat, radiatoare - ambele - , furtune, absolut tot traseul de racire e nou, nu SH. Dealtfel toate piesele sunt noi, nu SH, ATE BOSH si alte firme de brand, nu chinezarii - Schimb recent ulei cutie, filtru, ulei motor, lichid racire, servo, tot, toate lichidele - amortizorea fata/ spate - arcuri fata / spate - discuri frane fata / spate - placute frane fata / spate - sonde lambda , toate 4 - senzor ulei - valva aceea care la o varsta se buleste si nu mai baga caldura - planetare ambele - caseta directie - cauciucuri Nokian vara + iarna ( numai astea au fost 1000 euro ) - jante aliaj indreptate, vopsite - folie Lummar anti UV toata masina ( 1400 ron ) ( adica ai lumina in masina dar nu te arde soarele ) - flanse amortizoare fata/ spate - bujiile, toate 6 - bobinele, toate 6 - parbriz nou Saint-Gobain, cel vechi era crapat - stergatoare Valeo - geometrie facuta la punct - plasa portbagaj - debitmetru - filtre, toate noi - uleiuri si celelalte lichide, toate noi - pornire motor din telefon, da, din telefon - macarale geamuri, toate 4 - folie semineagra, nu stiu cum se exprima in procente dar e afumata luneta si geamuri spate, transparenta fata Lummar omologata. si multe multe altele, mai ales dpdv mecanic. Total am luat-o cu 3400 euro, am bagat peste 8000 euro in ea in piese si manopera, verificabil, vizibil + facturi Are 200.000 km, merge ca un vis, ma doare inima sa o dau dar sta de pomana. Anul fabricatiei este 2003. Este momentan retrasa la serviceul unde s-au facut ultimele upgradeuri, pe Str. Ilioara in Bucuresti. Nu se poate viziona in alt loc intrucat eu nu mai am carnet deci nu pot sa vin cu ea. Probabil e murdara de la recentele ploi, nu am vazut-o de 2 luni, nu este "pregatita de vanzare" deci sa nu imi aud comentarii ca e praf pe ea. Interior 9/10 estetic ( adica are evidente urme de uzura dar nimic problematic sau sters, toate butoanele sunt vizibile, totul este functional ) Exterior 8/10 adica are vopseaua matuita cat de cat dar nu e ciupita de rugina NICAIERI Mecanic 10/10, porneste cum e vorba, la sfert, poti sa pleci la orice drum cu ea, e 4x4, totul nou mecanic, nu te lasa in drum. Toate butoanele functioneaza, toate luminile, becurile, absolut tot. Accept ORICE test, oriunde. Singurul minus este estetica exterioara, n-ar strica un polish ( dar nu e "nevoie" de el si nici nu necesita vopsire sau reparatii, n-are rugina ) insa eu nu tin la asta, eu tin sa fie masina 100 % perfecta mecanic, restul dupa. Si este 100 % ca noua dpdv mecanic, absolut totul functional, nu trebuie bagat nici un leu in ea, distributie pe lant, clima functionala, totul mai mult decat ideal, indraznesc sa zic ca este UNICA in tara la cat de bine este intretinuta dpdv tehnic Pret 5000 euro.. poate accept un 4500 dar nimic mai jos. Prefer sa ii dau foc la cat am bagat in ea decat sa o dau sub suma asta. Accept si banii in rate, adica daca o vrei, daca tu chiar o vrei si n-ai bani, poti sa imi dai banutii in transe si la sfarsit facem si actele sau ma rog, propuneti voi, daca e rezonabila propunerea, sunt deschis la intelegeri. Acestea sunt singurele poze pe care le am, daca vreti alte poze mai detaliate, scrieti-mi pe whatsapp sau sunati-ma si ma duc unde e parcata si ii fac. Contact : telefon sau WhatsApp 0771255284 Multumesc frumos ! PS : mai am 3-4 poze pe care nu reusesc sa le atasez, cei interesati sa ma contacteze pe WhatsApp la nr de mai sus si le trimit cu drag. O zi frumoasa !
    1 point
  12. Va multumesc pentru raspunsuri. Intre timp am gasit si un pdf despre CIC. Pun aici un link pentru cine mai are nevoie: http://www.1addicts.com/forums/attachment.php?attachmentid=290107&d=1248675090
    1 point
  13. tu unde te-ai uitat ? eu crede ca cel cu 98 imi e bun http://www.realoem.c...955#31507591998 cel cu 97, nu il gasesc compatibil cu masina mea, sau documentat, mai nicaieiri http://www.realoem.c...f?q=31507591997 stie cineva diferenta intre: Final drive si EXCH-FRONT DIFFERENTIAL
    1 point
  14. Da manualele dispar din pacate. Pb ca-mi voi lua o masina mai driver oriented, sportiva, cutie manuala pe care o voi tine 10-20 ani sa ma bucur in timpul liber. Sa-mi aduc aminte cum erau masinile odata. Pe mine m-ar multumi un coupe dar pe "my other significant half" nu. O considera o masina inutila: zgomotoasa, nepractica Am testat ieri un M2 CSI si un Type R FK8. Fiecare are ceva interesant. As fi fericit cu oricare dintre cele 3. Acum imi dau seama ca nici 420d F36 nu-i asa de rau spre comparatie. UPDATE: -schimbat ulei + filtru ieri (12.500 km): Castrol LL04 0W30 x 5L. Total 200eur (100 ulei 20 filtrul). -am luat proba de ulei sa-l analizez la un laborator. Vreau sa vad vascozitate, punct de ardere, continut de metale, cenusa.... Revin cu buletinul cand e gata. Vreau sa vad cat de degradat era uleiul + starea motorului.
    1 point
  15. Senzorul MAP masoara presiunea in galerie ( Mass Air Pressure )totusi cred ca ai probleme cu debitmetrul ... Incearca un live data cu mufa de la debitmetru scoasa , daca ai indicatie 0 ala e probema ...Poate este murdar si cu o curatare ai indicatii corecte , daca nu schimbat....
    1 point
  16. A, nu am DPF. Pentru masini CU DPF TREBUIE FOLOSIT jaso FC .. si numai! Pentru ca este fully-sintetic.. Conform cu ce spun acestia AICI. Am citit aproape tot topicul.. inainte sa ma decid. Unii pe forumul acela au raportat fum mai putin la testul anual obligatoriu de poluare.. (cu ulei 2T in motorina). Ai o lista mai jos cu uleiuri prin comert.. As vrea sa nu devina prea mult acest topic. Exista topic special despre uleiul 2T. 2T_EV_LIST.pdf
    1 point
  17. Multumesc frumos de parere. Asta ca sa nu se mai puna doar defecte pe aici ... despre BMW si sa afle si de la cei mai mai avizati cum trebuie sa fie... perfecta sigur nu e, ca are o caruta de km.. E drept ca pun, de cele mai mlte ori carburant de calitate.. si inca ma "mananca" sa continui cu uleiul 2T, asta numai pentru ca mai am :purple: destul! O sa mai fac un clip peste un timp mai lung, peste inca cateva mii de km, o sa o urc si in ture mai mult..3000 si peste, de vazut ce.. cum..
    1 point
  18. Multumesc ! cateva poze din timpul montajului :rolleyes: :rolleyes: :popcorn: Nota: in paralel am construit si instalatia de S323A SOFT-CLOSE-AUTOMATIC DOORS precum si S322A COMFORT ACCESS si asta e motivul pentru care apar si alte fire/cabluri/mufe prin poze. Vor fi detaliate in alte topicuri ! http://s30.postimg.org/vttztfdpt/IMG_3569.jpghttp://s30.postimg.org/bu46xmr75/IMG_3573.jpghttp://s30.postimg.org/tqjklrdwx/IMG_3574.jpghttp://s30.postimg.org/eqr7xwx0x/IMG_3575.jpghttp://s30.postimg.org/tqjklrdwx/IMG_3574.jpghttp://s30.postimg.org/jycb2ddm9/IMG_3589.jpghttp://s30.postimg.org/omsaxk2sx/IMG_3590.jpghttp://s30.postimg.org/ef9rl5gkx/IMG_3592.jpg
    1 point
  19. cine a zis ca trebuie sa desfaci toata masina? tot ce trebuie sa faci e sa schimbi coaja de bord (4-5 piulite)........ eu stau f linistit
    1 point
  20. masina e superba dar scoate chinezaria aia din bord si pune i navi originale ca strica tot !
    1 point
  21. 320d..mĂŁcar Âştii ca ai putere..ca dotĂŁri..ĂŽn afara de clima , ĂŽncĂŁlzire ĂŽn scaune..restu sunt mofturi zic eu. DiferenĂža se simte ĂŽntre cele douĂŁ si pe mine m.ar pune pe ganduri imediat. Cumnatul meu are un 318d si l.am condus..diferenĂža e mult sesizabilĂŁ, iar apoi sĂŁ stai sĂŁ ĂŽi faci resoft..nu Âştiu daca e chiar bine pentru ea.
    -1 points
  22. O sa fac un follow-up despre debitmentru ... Sa ramana topicul pentru injectoare..
    -1 points
  23. Am luat descrierea de cand am pus-o la vanzare prima oara pe unul din site-uri. Voi modifica anuntul. P.S Nu pot modifica anuntul asa ca pretul este de 4100.
    -1 points
  24. Sunt piese OEM facute de acelasi producator cu cele de origine, sunt piese ok. fulia originala de care spuneai e produsa de Corteco, poti cumpara fulie Corteco direct de la magazinele de piese dupa seria VIN.cu pret mult mai mic. Aceesi abordare la consumabile gen discuri, placute, bujii, releu, amortizoare, bucse, curele......
    -1 points
  25. Salutari, de curand am achizitionat o jucarie frumoasa un E46 330xi 2002. masina este in stare buna, kit m technic 2 + kit M interior. exista cineva care se sa jucat cu astfel de jucarii pentru ca as avea 2-3 intrebari. Puterea (ma mananca tare sa o ridic) Obtiuni : -turbo -kompressor -S54b32 problema e ca am vrut-o 4x4. dar imi e frica sa nu investesc si sa imi faca sistemul 4x4 probleme de la cuplu/ps prea mare. aveti idee pana pe la ce putere duce sistemul original 4x4? Sa tras cine-va pana acum cu un M3 4x4? am vazut niste filmulete si vreau sa spun ca de e46 330xi turbo am ramas impresionat. multumesc.
    -1 points
  26. Asa e. Multumesc de corectare. Jaso FD este full sintetic, nu JASO FC. Inca un link: https://www.bmwccgbforum.co.uk/use-of-two-stroke-oil-in-dieselbmw_topic8653.html
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.