Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/16/18 in all areas

  1. Nu recomand TCM Tuning pentru altceva decat 1.9 si 2.0 tdi de la vwag, cele PD si unele CR mai vechi; pe altele, softurile sunt de pe raft iar pregatirea lor nu e intocmai adecvata custon tuning-ului, fara rautate. Am fost clientul lor si cunosc multi clienti de-ai lor.
    5 points
  2. n-am putut sa ma abtin, si am dat drumul la un retrofit m paket exterior - bara fata originala din dezmembrari; am gasit una in stare perfecta in Bucuresti - bara spate originala; am gasit una in culoarea mea pe la Dej; dar din pacate nu a fost chiar asa (e alt negru...) si are si vreo doua cleme rupte + difuzorul cam zgariat; asa ca tot trebuie vopsita - tipsuri negre M din dezmembrari, in stare buna - grile centrale negru lucios originale - deja comandate - ornamente shadow line - le-am colantat pe cele cromate in negru lucios (sunt foarte rare si scumpe ornamentele shadow line pt F11, peste 300 euro setul) - pragurile M - nu m-au tentat, parca sunt mai mari decat cele normale si e posibil sa le ating la borduri - jante - aici inca am o dilema - style 351M imi plac cel mai mult, dar parca nu m-as baga la jante de 19"; probabil ca o sa merg pe style 350M sau style 613M (mai frumoase, dar arata cam prea sensibile); imi trebuie toate patru pe 8.5J, la F11 din fabrica vin toate 4 egale, e spatiul mai mic pe spate din cauza pernei de aer am dus barele la vopsit astazi, sper sa fie totul gata saptamana viitoare - revin cu poze
    4 points
  3. Intercooler se merita curatat deoarece de foarte multe ori se intampla sa fie imbacsit de praf,nisip,murdarie, clar nu curatat in interior, e vorba sa-l demontezi din locul lui si sa-l cureti pe el si in spatele lui in locul respectiv, am vazut intercoolere care stateau efectiv in namol si paie si apareau probleme la motor din cauza racirii insuficiente.
    3 points
  4. Motorul N55 nu este foarte popular in Romania ca sa primesti prea multe sfaturi. 2.0D este baza la noi.
    3 points
  5. Parerea mea e sa nu-ti faci soft la motorul asta in Romania, pe marea majoritate a tunerilor ii depasesc orice ECU mai nou de 2010-2012.
    1 point
  6. costul unui m50d este cam la fel cu al unui x5m, de ce ai vrea motorul diesel sa iti faca 100 de probleme, in loc de cel pe benzina, daca tot vrei 400-500 de cai
    1 point
  7. Anteriore la 260 euro doar etrieri + 150euro dischi 340 Zimmermann noi(am gĂŁsit cel montat pe 335d ,tu dacĂŁ cauĂâşi performance discurile di fata or sĂŁ fie 370 diametru ) + 70 saboti Zimmerman ,spatele furtul secolului 200 euro castigat la o licitatie in anglia ,tot nou si original ,100 euro furtunele metalice goudrich 30 euro lichidul de frane Motul Rbf 600 (mi se pare ) 100 euro vopsit ,montat fata 50 euro ,spatele inca nu l-am montat cum spuneam. Uitate la masina mea "E90 320 Attiva" cred nu imi aduc aminte titlul ,la sfarsit sunt câteva poze Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  8. am mai scris asta odata, mai degraba as fi atent la nr de ore de functionare al motorului, in mod evident 30 k facuti pe autostrada nu sunt acelasi lucru cu 30k facuti in oras.Din nou e celebra discutie cu algoritmul folosit de BMW in computerul de bord in momentul in care te cheama la revizie.
    1 point
  9. Esti cumva jurnalist? Ai taiat din context ce era mai important. Am scris daca mergi SPORT schimbi la 8-10 mii.
    1 point
  10. Riscurile sunt simple: Cu cat ii cresti puterea mai mult puterea motorului, cu atat ii scazi durata de viata. De aceea inginerii de la BMW scot doar 75-80%% din potentialul motorului pentru a ii oferi fiabilitate si durabilitate. Daca ii maresti puterea, sigur vor pica piese mai rapid decat in mod normal. Cum zic si colegii mai sus, M50D e deja dus la pragul de sus al limitei. Daca nici 381cp nu-ti ajung pe drumurile patriei, atunci nu stiu de cat ai nevoie pentru depasiri si demaraje
    1 point
  11. Asigura-te ca ai demontat toate suruburile de pe alte elemente care tin teava aia prinsa. Suruburile 2-3 se pot desface ultimile. Dupa ce scoti cele doua suruburi ai loc sa strecori (una sau poate doua, sau alternativ - pe o parte a prinderii apoi pe cealalta) surubelnita/e lata cam de 5-7 mm dar si cu varful mai ascutit.., sub aripile acele unde erau suruburile cat mai aproape de centru, spre teava, apoi rotesti surubelnita, astfel iese gatul acela dintre suruburi. Trage/scoate colierul acela intr-o parte, in lateral, care e strans de surubul 1 din poza 2. O sa ai o surpriza cand o sa vezi cum sunt tevile alea stranse. Te va ajuta mult demontarea colierului. Trebuie slabit aproape de capatul capatului ala din tabla cu "filet" pe el, ca sa iasa. Tot o surubenita lata (mai ingusta) bagata pe dedesupt te ajuta.
    1 point
  12. Etrieri posteriori pusi la uscat :) Pe marti ,miercuri ajung ,am fĂŁcut deja 400km cu cei de pe fatĂŁ ,pot sĂŁ spun cĂŁ franele s-au ĂŽmbunĂŁtĂŁtit radical ,sunt foarte multumit ,patania de la Moieciu m-a fĂŁcut sĂŁ imi dau seama cat de importante pot sĂŁ fie ,si cĂŁ dacĂŁ te opresti 1 metru mai in s spate,spun Domane fereste, poti salva viata cuiva ,sau in cazuri mai fericite 2-3k de euro . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  13. Nu are cu ce...ala este mastic de parbriz, decat cu sarma de otel exact aia cu care se taie parbrizele poti sa-l dai jos, asta inseamna automat capota spate revopsire...am fost si eu nevoit sa-l dau jos si stiu ce inseamna sau cu lama din aia speciala de dat masticul jos folosita tot atunci cand dai surplusul de mastic vechi jos ca sa-l pui pe cel nou, orice ar fi trebuie revopsita:( Link In link-ul de mai sus este experienta mea cu aceste eleroane, acesta care il am acum pe capota (al doilea) este lipit cu banda dubla adeziva (cu primer inainte) si cu mastic de parbriz insa in puncte, 4-5 puncte de mastic doar ca sa fiu sigur ca nu se dezlipeste, nu am ami facut greseala sa dau pe toata lungimea lui.
    1 point
  14. Cum am spus in primul post, volanul nu era chiar pe placul meu si vroiam unul de M
    1 point
  15. Te uiţi o dată să te amuzi, hai de două ori, dar să te uiţi în fiecare zi doar din amuzament? Eu sunt sigur că cei care se uită zilnic la astfel de emisiuni se regăsesc în invitaţi. Acelaşi lucru l-am făcut şi eu. Am renunţat inclusiv să mă uit la Sinteza Zilei şi Mircea Badea. Emisiunile astea reprezintă o pierdere de vreme, ţi se repetă de parcă eşti prea prost să-ţi dai seama că totul e rău, că totul e rău şi că totul e rău. Iar Mircea Badea îţi explică în toate felurile ce şmecher e el. Obositor şi plictisitor... Nu-i adevărat. De ipocrizie şi frustrare mai bine nu vorbeşti tu pentru că există şi din partea ta destule exemple. Dacă ajungem să nu ne mai pese, ajungem la pasivitate şi asta e o chestie foarte negativă.
    1 point
  16. Este posibil sa fie doar placebo. :twoup: Clar nu. Problema este alta: cit timp se mentine curat intercoolerul? Eu sper ceva mai mult ca de curind i-am schimbat si "filtrul epurator". Si totusi nu am citit pe nici un forum recomandarea curatarii intercooler-ului si nici nu stiu vreun mecanic care sa recomande asa ceva. In concluzie poate fi doar placebo. Apreciez mult interesul tau pe acest subiect. Efectul placebo exista si caut sa-l inlatur. Nici eu nu am gasit inca pe acest forum o astfel de recomandare si as fi fost chiar multumit sa gasesc ceva exemple practice de astfel de interventie cu plusurile si cu minusurile respective. Daca subiectul intereseaza pe mai multi vor aparea reactii la aceasta interventie (dupa ce a fost chiar efectuata). In deschiderea acestui topic am fost descurajat din start in interventia asupra curatirii intercoolerului dearece daca nu este facuta cum trebuie poate aduce necazuri (intercooler spart, furtune desprinse cu supraturarea turbinei, daca se destupa niste sparturi din intercooler motorul va da fum - chiar am fost intrebat: "cu fumu cum stai" etc...) pe linga munca care nu e de neglijat deci numai necazuri. Teoria si logica simpla a curatirii intercoolerului este urmatoarea: 1 - Intercoolerul este necesar. De asta fabricantii l-au montat, contribund la cresterea costurilor automobilelor, scaderea fiabilitatii uneri , dar..., crescind puterea si celelalte performante ale motorului supraalimentat cu turbocompresor si intercooler fata de modelul fara intercooler. 2 - In timp acest element de racire a aerului se contamineaza cu o mizga izolatoare termica, uneori se aduna in el si cantitati de ulei masurabile - care au urmatoarele efecte: a) impiedica functionarea in parameri optimi a intercoolerului - nu mai raceste cum trebuie (este ca si cum ar fi vopsit pe interior cu un strat gros de vopsea izolatoare termica), b.) aceasta mizga este o frina in circulatia aerului comprimat - scade sectiunea creste viteza prin acest intercooler. Daca are si ulei acumulat in el e clar ca aerul comprimat va curge cu viteza si mai mare. Viteza mare a aerului = rezistenta mare la alimentarea motorului cu aer. Rezistenta aerodinamica creste cu patratul vitezei deci putere mai redusa a motorului. E ca si cum as avea de ex. filtrul de aer foarte infundat si dupa o schimbare de filtru de aer imbicsit se simte ca motorul "are viata". In concluzie scade eficienta intercoolerului, scazind eficienta sa scad automat si performantele motorului. Am mentionat pe undeva ca "Subaru are la unele modele un buton care declanseaza o pompa de apa care stropeste intercoolerul" care ar fi scopul? Racirea mai accentuata a aerului (care poate atinge peste 100 grade C la intrarea in tinercooler) prin vaporizarea apei peste intercooler scade si mai mult temperatura aerului, acesta se contracta ii creste densitatea si va creste deci si puterea motorului crescind debitul masic al aerului absorbit. Debitmetrul motorului va inregistra un debit mai mare de aer deoarece motorul absoarbe cantitati mai mari de aer in greutate - calculatorul motorului va da mai mult combustibil - rezulta putere mai mare la aceeasi turatie. Asta este in teorie iar teoria daca este buna sigur modifica practica. Am dat un search pe "intercooler theory" si asa cum era de asteptat eficienta intercoolerului influenteaza performantele motorului. Inca ceva. Dupa citeva zile de experiente si incercari doar prin Bucuresti - confirm inca odata: simt o imbunatatire in mersul motorului cu tot efectul placebo. Acum am si o data masurabila cit de cit nu este excelenta dar exista: Consumul mediu de combustibil inregistrat de bord computer. Inainte de interventie inregistram 6,5 - 6,7% consum mediu in oras, dupa interventie consumul mediu este de 6,2 -6,3% tot in oras pe aceleasi drumuri. Sa fie oare tot de la intercooler sau doar ca s-a incalzit afara si motorul consuma mai putin combustibil ca sa se incalzeasca pe drumurile mele scurte de 10 - 15 km prin oras? Pentru mine problema este urmatoarea: cita vreme ramine curat intercoolerul pe interior dupa o curatare la un motor in stare mecanica buna? Poate ma ajutati voi.
    1 point
  17. BMW, 530xd, E60, M Pachet interior - exterior, 2006, verde, X-Drive, cutie viteze automata, interior de BMW seria 7 (totul reglabil electric), incalzire scaune + bancheta, sistem audio Hi-Fi, DVD, magazie CD, head-up display, xenon + cornering, navigatie mare, trapa, senzori parcare fata + spate, jante vara 18", jante iarna 17", ambele cu anvelope runflat, 212000 km, carte service din Germania pana la 197000 (atunci am cumparat-o eu), un singur proprietar in Germania, apoi eu din decembrie. Cutie de viteze reconditionata (convertizor, selector trepte 4-5-6, componenta de ambreiaj - imi cer scuze dar nu stiu exact cum se numeste, ulei + baie de ulei), in decembrie revizie completa: ulei, bujii, termostate, filtre, bucsi brate fata, bielete antiruliu, flanse amortizoare fata noi - toate Lemforder, discuri frana si placute schimbate in decembrie, senzori uzura placute frana noi. Sunt proprietarul masinii, toate actele se pot finaliza la cumpararea masinii. Pret: 10000 euro, negociabil, rog fara oferte ce nu isi au rostul! Schimb doar cu BMW E60 benzina, motor 3.0 maxim - motiv pentru care doresc sa vand masina!
    0 points
  18. Aici vorbim de galerie de F11 525, asa ca las-o balta. Daca citeai tot, era altceva, nu ai mai fi raspuns asa. Omul asta intreba de galeria de la masina lui; nu de masina ta, care este alt model. Iar galeria se poate scoate si fara demontarea bornei, numai ca exista riscul sa faci scurt.
    -1 points
  19. foarte bine,cumpara de acolo.
    -1 points
  20. A scris 199 999km in anunt, 280 000km in descriere... In realitate probabil are 400k. Daca nu e adusa de el sau a mai fost la cineva in tara cu siguranta s-au pierdut ceva km pe drum. Eu zic sa il suni sa afli mai multe detalii. Cauta ceva cu istoric de intretinere, ca masini de-asta la care nu s-au schimbat decat filtrele si uleiul o sa te ingroape cu cheltuielile.
    -1 points
  21. Este vorba despre Dragos, doar are topic dedicat pt chip tiuning cu o gramada de oameni multumiti. Multumit eram si eu pana am realizat ca nu sta chiar asa treaba, iar vizita CompleteChip tot Dragos, coincidenta de nume... probabil majoritatea il confunda si au parte de surprize. @ryoraul liniute nu am facut niciodata, dar iti explic inca odata situatia de mai devreme: - mergi pe autostrada iar un bou sta pe banda 3 si chiar nu se grabeste sa depaseasca, chiar iti face semn sa o lasi asa ca nu il intereseaza, iar dupa cateva blitzuri de la telefon s-a razgandit brusc, am accelerat sa depasesc iar dupa o perioada mi s-a parut ca nu vrea sa accelereze si am apasat pedala la maxim, coincidenta ca fix atunci doar ce il depasisem pe bou, care bineinteles umbla cu geamurile deschise( tipic prin grecia) Daca la 110km/h sa ii dai blana la masina ti se pare ca inseamna sa faci liniute atunci ai ceva probleme. @WIN60 stai linistit ca acel GolfR il faceam, doar ca dupa 120-140km/h dar era viteza prea mare pt circulat prin oras si deja franam, acum masina aia nu mai are nici o sansa, poate doar la 0-100, dar din mers nici o sansa. De cand sunt in concediu am avut ocazia sa observ diferenta intre softuri si pot spune ca E46 M3 ramane lejer in urma pe autostrada. M-am distrat cu multe masini scumpe, unele mult mai potente si pot spune ca a devenit distractiv, e frumos cand ii vezi cu masinile lor de sute de mii raman in urma pt ca nu sunt in stare sa le conduca.
    -1 points
  22. Ai grija la uzura clapetelor. Mai bine le schimbi pe toate.Se uzeaza si ele in timp. Verifica cu atentie si racitorul de gaze, se fisureaza conducta din spate, cea subtire. Daca este afumat pe acolo, 100% conducta fisurata.
    -1 points
  23. Astea-s povesti. Nu are cum sa se fisureze arborele din cauza uleiului. Este o piesa solida si nu cred ca cedeaza asa usor. Si daca ai mers comform instructiunilor BMW trebuia sa iti puna turbina noua nu rectificata. Cand mergi la ei si piese e murdara de ulei iti spun ca trebuie pusa noua. Ar fi corect si moral sa puna toate reperele defecte noi cand se repara. Apoi daca mergi normal schimbi ulei la 10 - 15 mii. Daca mergi mai sport 8-10 mii maxim. Eu personal il schimb la 8-9 mii.
    -1 points
  24. Ai terminat de curatat admisia si EGR-ul cu racitorul de gaze, de intrebi de intercooler? Pentru ce sa il cureti. Crezi ca este asa de infundat. Stii ce rol are intercooler-ul? Iti spun sigur ca nu merita sa il cuteti.
    -1 points
  25. -1 points
  26. Padele Volan M. Verifica dupa seria daca se potrivesc pe masina ta. Pret 180 EUR. 0784667788
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.