Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/19/18 in all areas

  1. Ce este asa decent de intretinut la un M5? Si asigurarea costa ceva bani, un set bun de anvelope cu dimensiunile alea este 5000-6000 lei, chiar si un simplu schimb de placute de frana costa mult mai mult ca la alte masini. 2000e pe an impozit este un nimic raportat la cate mii de euro se pierd din devalorizare, intretinere si combustibil. Sa nu mai zic daca gasesti masina in parcare cu o bara lovita, vreo oglinda rupta etc.
    2 points
  2. Vand masina personala, adusa in tara in august 2017, provenienta dealer BMW Bielefeld, achizitionata la 22.000 km. Culoare exterioara Individual Mondstein Metallic Interior Piele Nappa Maro Inmatriculata firma, TVA deductibil. Km actuali 56700, are 3 revizii ce au inclus filtre si ulei de fiecare data, prima la 22k km in germania la cumparare, a doua la 42k km la Apan Braila si cea de-a treia la 56k km tot la Apan. Garantie extinsa pana in luna Decembrie 2018 Se vinde pe motiv de neobisnuinta cu gabaritul masinii, cred ca imi doresc ceva mai mic. Pret 35800 Euro, negociabil de bun simt si doar la vizionare. Exclus schimburi, samsareli, sau oferte nesimtite. Contact 0722512313 Dotari : P337A M Sports package P7S9A Connected Drive Services Paket S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S258A Anvelope Runflat S2NDA Jante aliaj M Double Spoke 351 19" S2TBA Transmisie Sport automatic S2VBA Display presiune anvelope S3AGA Camera mers inapoi S403A Trapa sticla actionata electric S423A Presuri velur S431A Oglinda interioara cu functie automata antiorbire S441A Pachet fumatori S456A Scaune comfort cu memorii sofer si pasager S488A Suport lombar scaun sofer si pasager S494A Incalzire scaune sofer/pasager S4EHA Finisaje interioare in negru lucios S4U2A Schimbare moduri conducere incl. ECO PRO S4URA Lumini interioare ambientale S502A Sistem spalare faruri S508A Asistent de parcare (PDC) S534A Climatizare automata S552A Faruri Adaptive LED S575A Prize suplimentare 12V S5A1A Faruri ceata LED S5ACA Asistent schimbare automata faza lunga S609A Sistem navigatie Professional S610A Head-up display S676A Sistem audio HiFi S698A Area-Code 2 for DVD S6AKA Connected Drive Services valabil 2019 S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6WAA Instrumentar de bord continut extins S710A Volan M in piele S715A Pachet aerodinamic M S760A Ornamente exterioare negru lucios Shadow Line S761A Individual sunshade glazing S775A Plafon interior Individual Anthracite S8TFA Protectie activa pietoni S8THA Detectie activa semne circulatie Ma multe poze aici -> https://postimg.cc/gallery/395kk87z0/
    1 point
  3. Becul arata destul de bine scoate lumina alba, dar niciodata nu se stie, una din ele este sigur, nu poti verifica decat sa schimbi balasturile intre ele, am patit si eu ceva asemanator si a fost becul.
    1 point
  4. Tot ce este nevoie (documentele masinii, buletin..) sa arate ca tu esti propietarul masinii si ar trebui sa mergi la un dealer oficial BMW. Eventual, inainte da-le un telefon.
    1 point
  5. Salut, am rezolvat, am momtat discuri originale si a disparut vibratia definitiv! Discurile Zimmermann montate anterior, erau albastrite/ovalizate dupa o saptamana de mers. Nu mai montez niciodata piese de producator. Le multumesc tuturor colegilor pentru sfaturi si amabilitate!!!
    1 point
  6. De la se zice pana la grila aprobata e drum lung. De 5 ani tot se zice asta. Cand o sa se schimbe grila aia, adica niciodata, o sa fiu primul la coada la M5
    1 point
  7. A sosit si clipa asta...
    1 point
  8. topic inchis astazi ,masina vanduta , 76 pagini de istoric si 5 ani
    1 point
  9. 1 point
  10. n-am putut sa ma abtin, si am dat drumul la un retrofit m paket exterior - bara fata originala din dezmembrari; am gasit una in stare perfecta in Bucuresti - bara spate originala; am gasit una in culoarea mea pe la Dej; dar din pacate nu a fost chiar asa (e alt negru...) si are si vreo doua cleme rupte + difuzorul cam zgariat; asa ca tot trebuie vopsita - tipsuri negre M din dezmembrari, in stare buna - grile centrale negru lucios originale - deja comandate - ornamente shadow line - le-am colantat pe cele cromate in negru lucios (sunt foarte rare si scumpe ornamentele shadow line pt F11, peste 300 euro setul) - pragurile M - nu m-au tentat, parca sunt mai mari decat cele normale si e posibil sa le ating la borduri - jante - aici inca am o dilema - style 351M imi plac cel mai mult, dar parca nu m-as baga la jante de 19"; probabil ca o sa merg pe style 350M sau style 613M (mai frumoase, dar arata cam prea sensibile); imi trebuie toate patru pe 8.5J, la F11 din fabrica vin toate 4 egale, e spatiul mai mic pe spate din cauza pernei de aer am dus barele la vopsit astazi, sper sa fie totul gata saptamana viitoare - revin cu poze
    1 point
  11. am fost. eu am ajuns asa cum mi s-a indicat, cu 10 min mai devreme. bineinteles ca eu am fost punctual, prezentarea fiind abia la 16.25 fata de ora promisa, 16.00 despre masina ce sa spun?! e frumoasa grav la interior si exterior, insa, raportand la cayenne, pasagerii au mai putin spatiu iar portbagajul e minuscul. pozitia de condus e prea sus, cel putin raportand la cayenne...si probabil conducand asa ceva, esti prea sus fata de trenul de rulare si ai mai putina incredere in masina. ceea ce am mai observat si la angajati si la participanti este cultul ridicol si neargumentat pt bmw, neacceptarea si necunoasterea concurentei si a realitatii(ca in mare parte aici pe forum). un reprezentant bmw a comparat motoarele bmw cu Rolexul pt a scoate in evidenta calitatile acestora. Cand am replicat ca Rolexul e ceas de saraci, o tipa, parte integranta a unui cuplu care se tinea non stop de mana(probabil s-au cunoscut virgini) a inceput sa rada ironic si dezaprobator. pe la 30 sau 30 si f putin cuplul, cu un M4 si pregatiti sa comande noul X5 pt ea. probabil contracte cu statul ale parintilor, ei neparand capabili si rafinati prin fortele proprii. rezumand: o masina frumoasa, nu pe gusturile mele din anumite puncte de vedere dar pe care as cumpara-o negresit cu un discount f bun. si multa fauna.
    1 point
  12. Ai ĂŽncurat lucrurile. Nu zice sĂŁ nu bagi motorinĂŁ aditivatĂŁ, zice sĂŁ nu bagi aditivi peste motorina normalĂŁ. E chiar bine sĂŁ pui motorina extra dacĂŁ ĂŽți poți permite. Aia cu regenerarea e coincidențĂŁ.
    1 point
  13. Omule nu are nicio legatura ca aia taie copacii si ca le pasa sau nu de natura si nu ar trebui sa influenteze decizia voastra de a pastra aceste dpf-uri pe masina sau nu. Daca voi ati ajuns prin Austria, Germania si alte tari, sunt convins ca ati remarcat ca poluarea de acolo e sub ce respiram noi aici si copiii nostri. Daca tu ai mentalitate de neolitic si mergi pe principiul ca daca altu' face , de ce sa nu fac si eu, atunci n-am ce sa mai zic. Asta e mentalitatea care ne tine departe de lumea civilizata ca si natie. E ok, scaoteti dpf-urile ca oricum nu polueaza la fel ca un vapor. Pe principiul asta hai sa ne cacam toti pe strada ca si cainii o fac, deci nu e mare deranj. Bafta, nu mai am ce comenta
    1 point
  14. Bravo baieti, scoateti DPF-ul, poluati cat se poate.
    1 point
  15. Daca nu vrei sa bagi o groaza de bani in reparatii...nu iti lua e46 . Fara 1000e pe an de reparatii nu scapi, oricat de norocos ai fi. Iar la asta adaugi acte, anvelope etc. Asta daca vrei sa ai o masina cat de cat intreaga. Nu vreau sa te descurajez, dar asta este realitatea. Sunt masini vechi, pe care majoritatea din Romania nu le intretin deloc si care au enorm de multe probleme. Ce buget ai?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.