Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/20/18 in all areas

  1. Cei care au condus dacii cu jigloare sunt adevaratii soferi,
    2 points
  2. sa intelegem ca frana de motor e doar pentru Dacii? Si numai iarna? Nu este voba nici macar de narav .. (de parca ar fi un obicei prost...) ci de faptul ca este un BUNA practica sa stii sa folosesti frana de motor in toate situatiile care o cer. Si alea pot fi destule...! In fapt, de atatea ori de cate ori vrei sa reduci viteza fara sa apesi frana, ..ruland (sa zicem) pe autostrada. Faptul ca schimbam viteza trecand intr-o treapta inferioara simtind asta in motor ca e fortat in ture sa creasca.. NU este deloc un obicei prost ci chiar un fel de antrenament pentru iarna! De ce e egal cu zero frana de motor la o masina veche? Am 380k km la masina mea si simt cand pun/fac frana de motor. (minusul nu e de la mine)
    2 points
  3. Daca e ulei probabil scapa pe la epurator. Clapeta de aer la M47N2 163 cai ar trebui sa fie identica cu asta: https://www.olx.ro/oferta/egr-si-clapeta-aer-bmw-e60-e87-e90-e65-e83-e70-e53-IDbqRFo.html
    1 point
  4. Nu este adevarat. Cum sa fie o utilizare anormala? Atunci cand cobori o panta abrupta si nu e cazul sa accelerezi ci mai degraba sa franezi tu folosesti doar frana de serviciu (picior)? (aia e frana de motor, daca nu acceleram; iar frana de motor se resimte/manifesta si la "automate" ca doar nu or accelera singure daca soferul nu o face..) Iar daca nu o folosesti (frana de motor) si sa zicem ca panta fiind lunga si esti/trebuie sa stai in a 3-a tu o pui in a 4-a si franezi de.. serviciu? Atunci sa nu mire pe nimeni de ce sunt atatea probleme la frane. Eu folosesc frana de urgenta/serviciu/picior doar cand trebuie, adica cand NU POT ADAPTA VITEZA - dar asta e o cu totul alta poveste, deloc de neglijat! Apropo, motorul (si cutia) nu au fost schimbate pana la 370k km, deci o duc bine cu "tratamentul" de mai sus, luat de la Dacia. Nu s-or fi schimbat prea multe in pricipiu motoarelor clasice! Si ca sa "supar" pe toata lumea, toti ar trebui sa conducem Dacii in primul an de soferie! Si nu Daciile noi ci alea cu jigloare! :sorcerer: Asa invatam cum se conduce o "manuala"; ..e simpla si cu, "comunicare" direct la sofer.
    1 point
  5. La montarea discurilor noi, trebuie curațați cu mare atentie buticii, se pune apoi pasta speciala sau vaselina pe butuci, se verifica si se greseaza pistonasele de pe etriere, se strange cu atentie surubul de fixare a discului pe butuc, se strang bine suruburile de fixare a jantelor. Daca nu se respecta pasii astia, vor aparea probleme, am patit-o si eu dupa ce mi-au montat la service discuri si placute noi. Dupa cateva mii de km, vibra volanul ca naiba la franare. Mi-am montat singur discuri noi, si nu mai am probleme.
    1 point
  6. motorul de pe F10 550i are codul N63 (mai exact: 2011-2013 N63B44O0 sau 2013-2016 N63B44O1) https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N63 aici poti citi despre problemele uzuale; http://mywikimotors.com/n63b44/ din cate vad pe net, e un motor cu multe probleme, a existat si un proces in state pe tema problemelor de proiectare (consum mare de ulei, consumul bateriei); cred ca e un motor de evitat - o optiune ceva mai fiabila este F10 535i (cod motor N55)
    1 point
  7. PowerTech, DimSport (Ceky), George de pe forum, A Team Performance pt cei din vest. Cauta pareri, cauta masini facute, portofoliu etc. In rest ce pot sa zic, se softeaza cu succes masini precum AMG GT, M-uri turbo, 911 turbo etc. Un 3.0d cu 3 turbine nu este cine stie ce. Sunt tuneri care fac lunar cateva astfel de motoare. La capitolul intretinere, m50d, nu are nicio treaba cu X5m.
    1 point
  8. Tot ce este nevoie (documentele masinii, buletin..) sa arate ca tu esti propietarul masinii si ar trebui sa mergi la un dealer oficial BMW. Eventual, inainte da-le un telefon.
    1 point
  9. Pai de unde crezi ca vin toate masinutele conduse de babute duminica la biserica cu 60.000km? )
    1 point
  10. A sosit si clipa asta...
    1 point
  11. 1 point
  12. Poti scoate capacul dar nu-l mai poti pune la loc, sfatul meu, cumpara o pompa ca nu e o avere, e vreo 600 de ron.
    1 point
  13. Observ ca service/reprezentanta sunt pe facut bani nu pe reparat. Si mie pentru o garnitura de 100 ron mi au schimbat racitorul de ulei la pretul de 2000 ron. In ziua de astazi trebuie sa stii mecanica,zidarie,electronica,telefonie,gradinarit,pescuit...etc Altfel platesti cat nu face
    1 point
  14. waw ce consum eu cu 184 cp manuala , evacuare dubla si directa dupa toba mica , anvelope pe 18" cu 255 latime pe spate am consumat 5.8 la aproximativ 130 km/h si cu reprize scurte mai sportive in 750 km din care mare parte pe autostrada .
    1 point
  15. Adica pentru masini cu 200.000 Km in bord si cine stie cate alte sute de mii pierdute pe drum.
    1 point
  16. Era si greu sa se strice motorasul electric inainte de 2011, cand casetele erau asistate hidraulic. Statistica ta e bazata pe masini cumparate de noi si intretinute corespunzator, sau pe "SH impecabile pentru pretentiosi" cu kilometrii REALI?
    1 point
  17. Nu ai cum sa o mai deblochezi, am incercat si eu. ) Singura solutie este inlocuirea si din pacate, se comanda cu tot cu racitorul. Rolul tijei este sa comande admisia gazelor in racitor, in functie de sarcina si de temperaturi. Dupa schimbarea racitorului eu am remarcat ca masina functioneaza mai bine, adica se tureaza mult mai usor mai ales de la ture mici si trage putin mai bine sub 2000 rpm. Eu nu aveam eroare in bord, mecanicul a descoperit tija blocata la o revizie ca i-am zis ca mi se pare ca masina consuma putin mai mult si e cam lesinata.
    1 point
  18. ce mai conteaza......ai bmw si prinde tot bordul....daca te chinuiai putin luai 357.55 km/h la vale ) si waze-ul asta...minte de rupe...e mana in mana cu GPS-ul
    1 point
  19. -1 points
  20. Myx, sa inteleg ca ai trecut la f10 si o tii ascunsa? ðŸËĹ Sport la achizitii!
    -1 points
  21. Ce este asa decent de intretinut la un M5? Si asigurarea costa ceva bani, un set bun de anvelope cu dimensiunile alea este 5000-6000 lei, chiar si un simplu schimb de placute de frana costa mult mai mult ca la alte masini. 2000e pe an impozit este un nimic raportat la cate mii de euro se pierd din devalorizare, intretinere si combustibil. Sa nu mai zic daca gasesti masina in parcare cu o bara lovita, vreo oglinda rupta etc.
    -1 points
  22. Frana de motor se folosea iarna la daciile vechi.Nu inteleg de ai vrea sa folosesti acelasi narav pe o alta masina. Oricum frana de motor la o masina veche e egal cu 0 .
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.