Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/21/18 in all areas

  1. Daca ai urcat pe autostrada la Deva si ai mers pana la Sibiu,toata bucata aia e pe urcare,dar si calitatea motorinei contribuie la cresterea consumului.
    3 points
  2. Acelasi lucru este valabil si la noi, in Buc motorina este - ex:5,65lei iar pe "autostrada A2" era 6,05lei
    2 points
  3. Nu doar motorina e de calitate inferioara la noi, ci si masinile, mancarea, cam toate produsele facute pt piata din Estul Europei sau alte tari de lumea a 3-a, nu au acelasi standard ca-n Ghermanistan. Pot sa-ti dau exemple: tigari, Coca Cola, ulei, branza, pantofi, etc. Se lucreaza ft mult cu dublu standard.
    2 points
  4. Pai de unde crezi ca vin toate masinutele conduse de babute duminica la biserica cu 60.000km? )
    2 points
  5. De la se zice pana la grila aprobata e drum lung. De 5 ani tot se zice asta. Cand o sa se schimbe grila aia, adica niciodata, o sa fiu primul la coada la M5
    2 points
  6. M5 F10 vs. 550i F10 : https://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=1209389
    1 point
  7. Desteptule data viitoare exprimate cum trebuie... ai spus ca senzorii au fost inversati nu mufele la senzori.
    1 point
  8. Cei care au condus dacii cu jigloare sunt adevaratii soferi,
    1 point
  9. Nu este adevarat. Cum sa fie o utilizare anormala? Atunci cand cobori o panta abrupta si nu e cazul sa accelerezi ci mai degraba sa franezi tu folosesti doar frana de serviciu (picior)? (aia e frana de motor, daca nu acceleram; iar frana de motor se resimte/manifesta si la "automate" ca doar nu or accelera singure daca soferul nu o face..) Iar daca nu o folosesti (frana de motor) si sa zicem ca panta fiind lunga si esti/trebuie sa stai in a 3-a tu o pui in a 4-a si franezi de.. serviciu? Atunci sa nu mire pe nimeni de ce sunt atatea probleme la frane. Eu folosesc frana de urgenta/serviciu/picior doar cand trebuie, adica cand NU POT ADAPTA VITEZA - dar asta e o cu totul alta poveste, deloc de neglijat! Apropo, motorul (si cutia) nu au fost schimbate pana la 370k km, deci o duc bine cu "tratamentul" de mai sus, luat de la Dacia. Nu s-or fi schimbat prea multe in pricipiu motoarelor clasice! Si ca sa "supar" pe toata lumea, toti ar trebui sa conducem Dacii in primul an de soferie! Si nu Daciile noi ci alea cu jigloare! :sorcerer: Asa invatam cum se conduce o "manuala"; ..e simpla si cu, "comunicare" direct la sofer.
    1 point
  10. Si eu la ate aveam vibratii dupa 500 km . Sunt f proaste
    1 point
  11. sa intelegem ca frana de motor e doar pentru Dacii? Si numai iarna? Nu este voba nici macar de narav .. (de parca ar fi un obicei prost...) ci de faptul ca este un BUNA practica sa stii sa folosesti frana de motor in toate situatiile care o cer. Si alea pot fi destule...! In fapt, de atatea ori de cate ori vrei sa reduci viteza fara sa apesi frana, ..ruland (sa zicem) pe autostrada. Faptul ca schimbam viteza trecand intr-o treapta inferioara simtind asta in motor ca e fortat in ture sa creasca.. NU este deloc un obicei prost ci chiar un fel de antrenament pentru iarna! De ce e egal cu zero frana de motor la o masina veche? Am 380k km la masina mea si simt cand pun/fac frana de motor. (minusul nu e de la mine)
    1 point
  12. LasĂŁ cĂŁ impozitul actual pt m5 ar trebui sa fie ultima grija a proprietarului..
    1 point
  13. 1 point
  14. Salut, vin cu ceva raspunsuri dar si cu ceva intrebari pe aceeasi tema. Mai intai ma ventilez pe aici ca am boala pe astia care dau jos dpf-u. Dpf-u nu e pus ca sa mearga masina mai incet sau ca sa tot dai bani pe turbo cum "zice" unii. E pus acolo pentru ca motoarele diesel cand ard motorina emit niste particule de funingine care provoaca cancer pulmonar. Cei mai susceptibili sunt copiii mici la particulele alea. Asa ca astia care va dati jos filtrele pe la mesteri va omorati copiii cu mana voastra. Orice alte argumente sunt nule si daca nici asta nu va doare va meritati soarta. Acum la subiect. Referitor al oscilatiile de relanti pot sa confirm ca la mine face la fel cand DPF-ul e incarcat cu funingine si nu apuca sa se regenereze. Masina e lenesa si motoru pare ca e mai tremurici decat de obicei. Masina mea e un e90 316d din 2010. Azi a implinit 251mii km. Inca sunt cu dpf-ul original. Acum 2 ani am curatat DPF-ul la odorhei si au facut treaba destul de ok. M-a costat vreo 4-500 lei cu manopera demontat-montat trimis prin curier curatat samd. Dar acum dupa 2 ani iar face figuri. Am zis sa il mai trimit odata sa mai trag de timp pana iau un filtru nou. De data asta cred ca mi l-au dat inapoi asa cum l-am trimis pentru ca nu e nicio imbunatarile. Se regenereaza din 3 in 3 zile de condus urban sau la fiecare 150km extraurban. Ininte sa arunc banii pe un dpf nou, am schimbat bujii injectoare am curatat turbina si am recalibrat-o, am schimbat valva egr odata cu revizia anuala si anul trecut am schimbat si un senzor defect la dpf care dadea valori eronate. PE scurt am eliminat suspectii principali care duc la problemele propriuzise cu DPF-urile. Masina merge super, imediat dupa regenerare. La drum lung se comporta normal mai putin regenerarile alea la fiecare 150km care desi sunt dese, decurg normal. In oras merge ok 3 zile apoi daca nu ies cu ea afara incepe sa imi joace relantiul la semafor cand ii tuna ei si e lenesa la accelerari. Semn ca ar fi cazul sa nu mai chinui filtrul ala ca si-a trait viata si inca ceva. Asta ca sa iti faci o idee cum sta treaba. Acum am si eu o intrebare pentru cine crede ca stie. Un filtru de particule OEM la noi in romania e inca 2 mii de euro...ceea ce mi se pare un mic cam "nesi" din partea dealerilor nostri. Am inceput sa caut variante aftermarket dupa un pic de studiu si am ajuns la asta https://www.autopieseonline24.ro/walker/7013418 E pe baza de siliciu carbid si se lauda ca se preteaza bine si la condus in regim urban. Din cate am reusit sa gasesc pe net si astea OEM sunt tot siliciu carbid. As vrea sa imi spuneti care va pricepeti daca merita investitia in DPF-ul asta, daca a incercat cineva filtre aftermarket si ce rezultate a avut cu ele. As prefera raspunsuri de la oameni care au testat personal, nu din auzite. Multa lume zice ca filtrele aftermarket sunt proaste dar nimeni nu isi asuma experientele astea negative si de asta inca sunt in cumpana.
    1 point
  15. Daca nu esti dispus sa investesti 1000euro in reparatii, atunci nu cred ca este cazul sa te uiti la marci premium precum Audi/Bmw etc. Ori te uiti la Logan nou, ori iti iei o masina sh din alta clasa. Fara suparare, dar asta este situatia. Altfel o sa patesti cum ai zis tu, o sa devina un cosmar sa detii asa ceva. Nu exista nicio masina premium sh in bugetul tau cu care sa mergi un an fara investitii.
    1 point
  16. Conduc din 1992, dar primul BMW l-am cumpĂŁrat acum 3 luni. X3 e83. Acum mĂŁ apropii de 48 ani Ăâ˘i pot spune cu siguranĂâşĂŁ cĂŁ BMW este o marcĂŁ bunĂŁ. Am avut ĂŽn toĂâşi aceĂâ˘ti ani nenumĂŁrate masini (skoda, oltcit, fiat, espero, vectra, santafe) dar niciuna nu se compara cu BMW. Zilele trecute dupĂŁ un ciptuning am experimentat ce ĂŽnseamnĂŁ 201cp Ăâ˘i cuplu motor de 436nm pe un suv. Fantastic! Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
    1 point
  17. Te simți mai bine acum cu comentariul ĂŁsta?
    1 point
  18. Salutare, Scriu acest post mai mult din uimire, dar si pentru a atentiona alti colegi care trec prin zona. Am scos bimmerul (F30 320d xDrive) la plimbare saptamana trecuta pe traseul Bucuresti - Brasov - Sibiu - Budapesta - Viena - Budapesta - Sibiu - Pitesti - Bucuresti. Cand am plecat din Bucuresti, aveam ceva km deja facuti in oras, deci nu prea am realizat care e treaba cu consumul. Dupa ce am facut un plin la Sebes si am intrat pe autostrada, am cam tinut-o pe autostrada in urmatorii cam 800 km. Cand am plecat din Viena, am facut un plin de la OMV-ul lor. E drept, scump in draci un litru de motorina la ei. Mergand doar pe autostrada in medie cu 145 km/h, am ajuns in Budapesta (vreo 250 km) cu un consum de vreo 6.2. Ulterior cand am plecat din Budapesta spre Ro, la aceeasi viteza am pastrat consumul. A crescut un pic cand am iesit de pe autostrada. Am ajuns la Petrom-ul de la Dobra cu un consum de 6.4 dupa vreo 550 km pe autostrada si vreo 100km facuti pe drumuri nationale, cu motorina austriaca. Am facut plinul din nou la Dobra, fiind benzinarie foarte aglomerata si gandindu-ma ca e ok. Am plecat mai departe, dupa vreo 30km de drum national pe care nu am fortat deloc m-am urcat pe autostrada pentru vreo 100 si ceva de km la capatul careia, surpriza, am ajuns cu un consum mediu de 7.4 litri, in conditiile in care viteza medie a fost cam de 135km/h, deci cu 10km/h mai putin decat cea anterioara. Deci am mers mai incet, cu turatie mai mica, dar am consumat cu 1l mai mult. De aici trag concluzia ca motorina de la noi nu e intotdeauna ceea ce ar trebui sa fie. Ati avut si voi cazuri similare? Prin Bucuresti se intampla lucrul asta? Mergand mixt, nu prea imi dau seama daca imi sare consumul. Sper sa ajute pe cineva postarea asta .
    0 points
  19. Am mers pe autostrada, in ambele situatii drumul destul de drept. Nu stiu ce este regenerarea . Temperatura a fost similara, intre 25-30 grade in ambele situatii. Stiu ca "pe vremuri" exista o practica mai putin legala - se punea apa in benzina/motorina. Ma gandesc ca e cazul si acum. Posibil sa ma insel, insa.
    0 points
  20. este aprox 800 ron o cheie diamant noua ... a fost tata in aceeasi situatie in iarna ... cheia comandata la BMW Cobalcescu a venit in 4 zile lucratoare
    0 points
  21. - Din ce localitate eÂşti? - Cred cĂŁ ar trebui sĂŁ-Ăži muĂži topic-ul la "cumpĂŁrĂŁri auto BMW"...
    -1 points
  22. www.bmw-roads.blogspot.ro pe blogul meu gaseÂşti cam tot ce vrei despre motorul tĂŁu. Sunt doar 3 elemente ce provoacĂŁ aceste simptome: -senzorul de rotație arbore cotit care trimite impulsuri catre calculatorul masinii - senzorul axa cu came, deasemenea spune ( tot prin impulsuri) calculatorului pozitia corectĂŁ a axei cu came ( este cea care deschide supapele) ECU ( calculatorul masinii) dĂŁ comanda cĂŁtre bunii doar cu ajutorul celor 2 senzori, DacĂŁ vre-unul dintre cei 2 e defect apare simptomul pe care-l descrii (rateuri) - lantul de distributie care poate fi foarte slab ( intinzĂŁtor foarte uzat sau chiar spart/rupt) practic leagĂŁ axul motorului de axa cu came. Dacä lantul e slab (intinzĂŁtor defect) apar decalaje foarte mari intre cei 2 senzori, si atunci scânteia va fi datĂŁ mult mai devreme ( si apare fenomenul de rateuri), e ca Âşi cum axul motorului se ĂŽnvârte dar axa cu care nu ( sau rĂŁmĂŽne mult in urmĂŁ) Erori ai cu caru , ai nevoie doar de un soft potrivit pentru 316/.1994 mufĂŁ rotundĂŁ cu 20 de pini. Pentru o remedierea rapidĂŁ dute la un service specializat sau cautĂŁ pe cineva care poate verifica cea ce ti-am povestit mai sus si care are macar un osciloscop pentru a vizualiza semnalul furnizat de cĂŁtre senzori, si starea lanțului( dai jos capacul de chiuloasĂŁ) In mod sigur mai ai si altceva pe-acolo defect , furtune sau valva PCV defectĂŁ, sau joia nu e ĂŽnfiptĂŁ bine sau nu are cauciucul acela rosu complet de la mâner ,
    -1 points
  23. 250 cu 2.0d bullshit, cu 2.5d resoftat am atins greu 250... 220 am prins cu e40 320d de 150 cai stock dar mai mult nu mergea. Motorul ala e stanca fata de tot ce deriva din N47.
    -1 points
  24. cred ca daca te chinuiai, dadeai bordul peste cap....
    -1 points
  25. ce mai conteaza......ai bmw si prinde tot bordul....daca te chinuiai putin luai 357.55 km/h la vale ) si waze-ul asta...minte de rupe...e mana in mana cu GPS-ul
    -1 points
  26. Un filtru aftermarket te tine si 100 ani(daca nu circuli cu masina) si 1000k km daca mergi constant 250km/h prin desertul Sahara.
    -1 points
  27. -1 points
  28. Frana de motor se folosea iarna la daciile vechi.Nu inteleg de ai vrea sa folosesti acelasi narav pe o alta masina. Oricum frana de motor la o masina veche e egal cu 0 .
    -1 points
  29. Motorul nu a fost creat pentru a fi folosit pe post de frana In cazul tau, rotile ajung sa invarta motorul si nu invers. Este o utilizare anormala.
    -1 points
  30. Canta la alta masa! @calinus68 - aveam eroare pe bujia 4. Am inlocuit bujiile + releul care sunt "consumabile" la n47 si a disparut. DPF-ul isi face regenerare si cu bujii defecte, sunt n cazuri pe aici cu problema asta care s-a tot discutat.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.