Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/24/18 in all areas
-
Revin dupa ceva timp cu alta masina aici , primul meu motor 3 l , prezentare sumara momentan pana o cosmetizez si efectuez cateva upgradeuri .Schimbare de culoare , mai mult fortata , am tot cautat negrul de care sunt atasat dar nu am gasit si am dorit neaparat Adaptive drive , Edc , dynamic drive si nu am gresit , comportament diferit in curbe , stabilitate maxima si control total . Prima masina dupa care m-am dus in tara si nu a fost un fiasco . A contat mult in decizie si faptul ca are un schimb ulei cutie si diferential efectuat de fostul proprietar . Momentan am pregatit schimbul de ulei , filtre , role curele , placute fata si upgrade la 6 Wb si volan M . Maine se monteaza . Urmeaza polish si vopsire difuzor spate in negru 668 , imi pare ca e prea simplu asa si nu face o nota distinctiva in packetul M bara spate . Gata cu vorbaria , o poza momentan ca teaser Vehicle options L801A National version Germany P337A M Sports package P7A2A Innovation Package II S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2NCA BMW LA wheel, M Double Spoke 350 S2TBA Sport automatic transmission S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S416A Roller sun vizor, rear lateral S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S456A Comfort seat with memory S464A Ski bag S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4U2A Eco pro S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA Apps S6VCA Control for Combox S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S8V1A Label S9AAA Outer skin protection http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/myx6_zpskimrmtn3.jpg2 points
-
Pentru ca pe Buzesti era coada de vreo 10 masini, citisem ceva recomandari pt spalatoria din parcarea Afi, asa ca am dat o fuga. Am plecat de acolo total dezamagit. M-am simtit ca la baietii in slapi si am plecat cu masina spalata la interior doar partial. M-am asezat la coada si am inceput sa urmaresc cum se spala masinile celelalte pe exterior. Pareau destul de ok, atenti la detalii. Ma abordeaza un tip sa ma intrebe ce vreau. Vedem masina, imi recomanda el sa fac si o degresare, zic ok hai sa facem. Imi da si numarul de telefon, la ureche, ca are el un prieten care face polish de-ala adevarat, 600 lei ma costa toata masina, sa nu-l fac aici la spalatorie ca ma costa 900 si il fac si prost ). Initial voiam sa las cheia si sa ma duc prin mall, pana cand am vazut cum se purtau cu masinile pe care le aveau in "custodie": usi trantite de zici ca erau cu tractorul, demarari in forta, turatii de motor doar ca sa vada cat de tare suna, liniute pe aia 50 metri de parcare, cand se nimereau 2 soferi sa mute 2 masini in acelasi timp. M-am ingrozit, m-am inchis in masina si am zis ca eu nu las nicio cheie, imi conduc singur masina. Spalarea pe exterior a decurs bine. Au o masina de uscat care face si o re-spalare. Uscarea e slabuta, masina ramane in continuare uda. Din exces de zel, mi-a deschis clapeta de la busonul de motorina sa spele si in interior, dupa care a uitat sa deschida sa usuce. I-am deschis de vreo 3 ori la final ala pana cand s-a prins ce trebuie sa faca cu el. Ziceai ca suntem in filmele cu prosti: eu deschideam, cand venea il inchidea. A doua oara deja se uita ciudat ca nu intelegea cine il deschide. A treia oara a sters cat de cat. La interior totul a durat vreo 10 minute, 2 baieti. Din cele 10 minute, maxim 2 minute au acordat atentie masinii in felul urmator: au sters geamurile laterale "de ochii soacrei", au scuturat un pic presurile, le-au dat cu o carpa si le-au pus la loc, au sters bordul stand in scaunul pasagerului, cat a ajuns, nu mai departe de display. A se tine cont de faptul ca eram langa ei, ma uitam la ei ce fac. Dupa operatiunile de mai sus, a venit unul din ei la mine: masina dvs e gata. Nu am insistat, pt ca oricum eram in dubii daca aveam nevoie de curatare de interior sau nu. Intreb daca mai marele locului stie ce am de platit, imi spune ca da, sa ma duc inauntru. Eu stiam deja ca am de plata 64 lei in mod normal (pachetul Tokyo la 44 lei si o degresare la 20 lei). Mai marele tocmai muta o noua masina careia am crezut ca ii scoate vreun piston prin capota. Cand s-a dat jos urla si injura si a trantit usa de s-a clatinat masina. Era un Mercedes C Class, cu numere rosii, la cum arata cred ca era nou. Vine la "tejghea". Eu cu cardul in mana pregatit de razboi. El: 64 lei te costa, dar nu-mi da card ca n-am ce sa fac cu el. Pai, zic, ai POS aici. Da, dar am facut mai devreme niste plati cu el si nu prea mi-a mers, mi-au ramas banii blocati, nu vreau sa risc. Zic ok, fii atent: la exterior au facut baietii treaba ok. La interior si-au batut joc. Interior+exterior trebuia sa fie 44 lei. Iti dau 22 lei pt exterior ca, practic, atat au prestat, plus 20 lei degresarea. Si ii pun pe masa 42 lei. A inceput sa zica ceva, nu l-am auzit ca am plecat. Nu mai calc pe la ei ever again. Si daca ajung intamplator sa fac un exterior, am invatat azi sa nu las cheia pe mainile lor, ca nu stiu daca mai iau masina intreaga... Ciudat e ca mare parte din masini erau masini de 20.000+ Euro. Sper sa ajute pe cineva postarea asta.2 points
-
Sursa: colegul neo_andersson Masini compatibile: F07 ab 03/2013 - 07/2014 F10, F11 ab 09/2010 - 04/2011 ab 12/2011 - 07/2014 F20, F21 ab 09/2011 - 07/2014 F22 ab 11/2013 - 07/2014 F25 ab 11/2010 - 04/2014 F30, F31 ab 02/2012 - 03/2014 F32 ab 11/2013 - 03/2014 F34 ab 03/2013 - 03/2014 BMW ROAD MAP EUROPE MOVE 2018-2.zip1 point
-
Salutare, ca nou posesor de permis am zis sa iau o masina de "tarfaleala" dat fiind faptul ca stau si intr-o zona rurala si na, gropi, una, alta... Am gasit un bmw seria 3 ( 318i 113cp daca nu ma insel) L-am luat de la un tip, nu am dat mult pe el dar nici ce am cumparat nu a fost "arta". de inceput, ce probleme am, incepem cu alea mai usor de tratat: 1. La macarale sunt acele clipsuri ( daca asa se numesc )care trebuiesc inlocuite, aia pot sa o fac si eu, nu e mare filosofie, deja am demontat o usa si am vazut cum se pun! (Precizez ca geamurile functionau perfect cand am luat-o, probabil erau "coapte" ) 2. sus la trapa, apas pe butoane nu se intampla nimic, absolut nimic, stiu ceva electronica fina dar nu-mi e de ajutor, nu vreau sa stric mai rau... 3. Claxonul nu merge, adevarul ca prost fiind, incepator nici nu l-am testat in timp ce mergeam cu tipul in masina Astea-s problemele minore sa zic asa !!! MAJORE : 1. Toba de esapament sudata ( e sudata bine, n-am ce zice, a fost "meserias omul" probabil s-a tins spre ceva mai sport, dat fiind faptul ca pe fata are bara sport M si jante pe 17' ( Mare prostie, trage greu motorul de ele si consuma de rupe ) 2. Miroase a benzina de sub capota ( nu m-am uitat inca la fire, poate ma indruma careva unde sa ma uit, nu-s mecanic) 3. Urme de rugina, multe !!! Daca este vreun baiat de prin Mehedinti ce se pricepe intr-adevar si are bunavointa sa ma ajute cu o inspectie asa cu ochiul... ? Mi-e foarte frica ca ducandu-ma in service o sa-mi bage aia si pe mama si pe tata pe factura... Si chiar nu-s ala cu statut financiar exagerat de bun. (Iar acum, va rog, nu fiti ironici gen : " De ce ti-ai luat BMW?"; Pur si simplu se incadra in banii pe care-i aveam la momentul respectiv) Va multumesc ! O seara faina va doresc !1 point
-
Sa-ti spun cum s a intamplat la mine, la pornire avea un scart de cateva secunde dupa care disparea, la oprire unul scurt, in rest nimic fara zgomot, la fel ca tine dupa un drum la Mamaia s-a amplificat chitaiala la rece, nu mai devreme de ieri am fost sa schimb cureaua verific, intinzator, role, fulie, montez cureaua noua, aceelasi zgomot dupa cateva porniri consecutive se observa o mica oscilatie a fuliei de la pompa de apa, verificat, joc f.mic fara scurgeri la pompa. Am schimbat-o cu una noua Hepu, antigel, acum e liniste totala, nu stiu cat tine dar s-a linistit linia de role. Ce sa zic pompa originala a tinut destul 290k. banuiesc ca rulmentii nu mai erau in mintile lor, pana la urma asta mai trebuia sa ma lase pe caldura asta ca ma faceam de o fierbere.1 point
-
Pai la mine e lege, eu la 7000km dau jos uleiul. 0w40 e un ulei bun, dar peste tot unde am citit, baietii spuneau ca Liqui Moly 0w40 protejeaza foarte bine motorul, dar intervalul de schimb trebuie sa fie tot la 10.000km. Daca-l dau la 7000 jos, cred ca e foarte bine, asta insemnand pentru mine, in fiecare an, nu fac multi km cu ea. Daca aveti alte sugestii sunt bine venite, pentru mine, cat si pentru ceilalti!1 point
-
Este enorm consumul, verifica turbo, epuratorul, dupa aia vezi alte aspecte, nu are voie sa consume mai mult 5-700ml. de la un schimb la altul.1 point
-
Foarte buna sugestia. Am avut o experiența similarĂŁ, ĂŽncercând sa permut rotile fata/spate ĂŽmi huruia diferențialul fata. Am pus rotile la loc așa cum au fost folosite/uzate de la “0 km” și a dispĂŁrut zgomotul.1 point
-
Colegu ,ai citit ce a scris omul!? UN LITRU LA 800KM!!! Este enorm,nu ai cum sĂŁ mergi cu o mașinĂŁ de zi cu zi cu un așa consum de ulei.1 point
-
cel mai bine pune de la cineva un set de roti si vezi daca mai face .. am o gramada de clienti care au schimbat rulmentii din cauza anvelopelor !1 point
-
de la pernele de aer este situatia. practic, tu din cauza lor ar trebui sa pui 245/40R19 iar la sedanuri mergand 275/35 spate. faza este ca sunt o gramada de temerari care au 295/30r20 pe spate si la ei nu mai freaca si nu mai atinge nimic avand si dismetrul mai mare nu cred ca ar trebui sa iti faci vreo ptoblema sa pui 9J cu 275/35...de regula producatorul mergand la limita absurda dpdv safety.1 point
-
Poate masina a fost intretinuta exemplar de fostul proprietar si nu e nevoie sa repare nimic; o masina foarte dotata cu sub 150k km costa mult mai mult decat una cu peste 230k km; si mie imi place sa adaug dotari la masina, asa ca il inteleg. Mai multe dotari mecanice, mai multe piese de intretinut; sper sa nu fie cazul sa schimbe barele stabilizatoare de la dynamic drive (~2000 euro pe fiecare punte) sau amortizoarele adaptive (1100 euro puntea fata, 900 euro puntea spate).1 point
-
cat am dat pe ea nu e important , masinile difera oricum plus ca mereu e nevoie si de putin noroc .Isi merita banii cand e ce ti-ai dorit , in rest cat bagi in ea si cat pierzi cand vinzi sunt detalii . Important e sa te bucuri de mai mult decat o masina si pt mine optiunile fac mereu diferenta si evident ce ai avut inainte . In momentul asta cel mai imp e sunetului motorului cand accelerez , mai ales in sport + trage liniar si brutal dar si in comfort cand o calc stie ce vreau de la ea :hyper:1 point
-
1 point
-
1 point
-
sa o conduci cu placere si fara incidente! imi place mult culoarea exterioara. pt upgrade sunet eu am preferat o configuratie custom, hifi se upgradeaza usor; la aceeasi bani cu HK (~1500 euro cu tot cu montaj) suna cel putin un nivel peste HK (volum, bas, claritate, posibilitati ajustare, etc).1 point
-
1 point
-
Repet, Harman Kardon merita si pt cacaturi de mp3 si radio, pur si simplu e diferenta colosala fata de hifi (standard nici nu mai zic ca ala e gunoi pe orice Bmw) si nu trebuie sa fii cine stie ce expert audio sa sesizezi.1 point
-
Bravo Myxi, s-o stapanesti sanatos! E ft frumoasa si are dotari suficiente :frantics: :goodjob: HK se aude wow in orice BMW1 point
-
1 point
-
1 point
-
N-are rost sa-ti bati capul pentru partea din fata a masinii in Romania. Eu am tot revopsit bara, capota, schimbat parbriz...degeaba. Chiar ieri am luat o piatra pe a2. Nu merita deranjul parerea mea. Pune ceva ieftin si aia e, oricum in 2 luni o sa se vada in soare zici ca e "Calea Lactee". Vezi pe aici colegi cu g30 care au mai putin de 1 an si au partea din fata "muci".1 point
-
Daca ai de gand sa o mai ti, pune SPLINTEX (echipare de fabrica), daca o mariti curand, NordGlass.1 point
-
FALS! Masina mea a mers 20000km inainte s-o cumpar eu, cu eroare pe bujii, iar regenerarile s-au facut fara probleme. Mituri.1 point
-
Sa nu exageram, totusi. "Personal" cred ca unii mai rau isi ingreuneaza viata cu masina in loc sa si-o usureze.1 point
-
162 sunt de e90. Pe e60 le bagi doar cu ciocanul ) iti trebuie distantieri Oricum nu se compara cu 128.1 point
-
1 point
-
Nici eu n-am greieri la e60. Singurul sunet deranjant cand se torsioneaza masina este cel de la chederele usilor (specific bmw) care dispare daca lasi 1-2mm geamul jos. Am tot incercat tot felul de "tricks" pentru asta dar nu s-a rezolvat nimic (spalat chederele cu apa si fairy, degresat caroseria unde calca chederul, silicon pentru chedere, lubrifiant uscat etc). Am renuntat )1 point
-
1 point
-
1 point
-
MYX-ule, asta e varianta finala. Vinzi upgrade-urile scumpe si lasi la pretul final al masinii. Toti vor masini "smechere", dar ieftine. Doare cand demontezi de pe masina, dar iti trece cand faci calculul final si vezi ca ai iesit bine.1 point
-
Avea momente cand facea, nu era ceva regulat. Facea doar in treapta a 2-a (am cutie automata si pleaca cu treapta a 2-a de pe loc)1 point
-
Si primul are piele pe spate...mie mi se pare mai frumos primul model, mai ales cel ceramic e "bomba" )1 point
-
Nu e bine. Nu trebuie taiat nici un copex ca intra apa si poti sa spui adio la multe module inclusiv FRM.. Apa si curentul electric nu se impaca! Se trag firele din/prin capatul copexului apoi se inlocuieste practic o sectiune care este exact aceea din copex cu lipituri cu, cositor ambele capete in afara copexului si cu ceea ce se numeste tub termo-retractabil, practic o izolatie dim cauciuc care sub influienta caldurii, flacarii se "aduna" peste lipitura.. Intreaba in orice magazin de electronice ai o sa gasesti..1 point
-
Da, poti. Oricum...cine mai foloseste navigatia masinii ) pierdere de timp1 point
-
Toplac mi-a cerut 900lei pt o capota... Mai bine ma duc la bavaria sincer.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pai nu are ce sa se largeasca la aia pentru ca acolo este filet. Cardanul are o flansa mare de metal plin (este o flansa cu un pivot - Const.-veloc. joint), care intra "fest" in piesa mentionata de tine. Poate in flansa de pe cardan sa-si faca joc, dar n-are cum la cat este de groasa. Am dat cardanul ala jos de 3 ori cu mana mea, nu vorbesc din filmulete de pe youtube sau ce am vazut prin service-uri. In fine...spor la rezolvarea problemei.1 point
-
Eu vad ca "output flange - piesa 10" e la planetare nu la cardan...1 point
-
Care flansa de la diferential. Ne are asa ceva, doar in fata la cutie...1 point
-
Daca ai joc in cruce cred ca nu scapi fara sa schimbi cardanul...1 point
-
Ce presiune ar trebui sa bage o turbina stock la n47, fara softuri si alte nebunii ?1 point
-
1 point
-
Bai ... unii samsari, ca sa pacaleasca viitori clienti scriu toate dotarile posbile desi masina NU le are. Ei nu stiu sa scrie corect keyless GO; scriu: key let's go !!!! Wireless scriu Wireles, Bluetooth scriu Blutus sau, la F10, chiar daca nu tre' sa ''bagi'' cheia undeva sa o rasucesti sa porneasc masina, scriu pornire fara cheie ca dotare, desi e standard !!!! Navigatie 4D !!!! Desi nu exista asa ceva, cel mult 3D, adica arata cladrireile 3D in anumite orase .... daca mai vreti...sau DVD/CD/SD/navi 4D RO/ USB .... desi iar, BMW NU are slot SD pe unitatile da fabrica, doar USB !1 point
-
1 point
-
da cu alta roata in ea (janta+cauciuc) tare sus-jos stanga-dreapta si iese siguranta.1 point
-
eu am rezolvat astfel problema : prins 3 prezoane din 5 la loc ... cu foarte putin joc.... nu de tot. pleci in fata cu masina brusc si dai in frane... o sa sara de acolo si cand dai jos prezoanele o sa fie ok. mai este varianta cu dat cu un ciocan din ala de cauciuc (pt tabla) dinspre interiorul rotii de sub masina... sa lovesti in anvelopa si nu in janta. la montat urmeaza sfatul lui .Bogdan cu peria de sarma si vaselina grafitata.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00