Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/26/18 in all areas
-
Ca sa consume o cantitate normala de ulei ar trebui trecerea de la 0w30 la 0w40 sa ii reduca de 10 ori consumul de ulei. Cum iti imaginezi ca o masina cu probleme tehnice evidente va consuma <100ml la 1000km in loc de 1L la 800km din faptul ca ii pune un ulei cu 2% mai vascos? Sau mai bine explica-i teoria ta cu "nu tura motorul peste 2000 ture ca altfel e normal sa consume 10 litri de ulei in 10k km", cu care poluezi forumul dintotdeauna. Ar trebui sa se faca o cheta pe forum sa iti repare cineva motorul si sa intelegi ca nu asa ar trebui sa functioneze.2 points
-
webasto tau a pornit la 5 grade automat , ti-a incalzit motorul rapid si ai avut caldura in cateva minute A facut multe fara sa-i ceri . CA nu l-ai folosit separat e altceva . Eu la E60 ieseam iarna din poarta clubului si il porneam din remote , sau dimineata de pe balcon inainte sa plec . Sa te urci in cabina cu 30 grade si geamuri dezghetate cand lumea racaie parbrizul si degera in frig pe langa masina imi pare pur si simplu comfortul maxim fara vreo urma de snobism sau ce a mentionat colegul cel frustrat de 40 ani Ca si harman , chiar nu sunt vreun audiofil dar e o optiune cu care m-am obisnuit si usor de pus . Chiar nu ascult muzica la vreun nivel nebun dar calitatea face diferenta chiar si la volum mic .2 points
-
Am facut doar un drum lung cu ea , cred ca acolo se simte cel mai bine diferenta , f relaxat , trage instant si nu simt masina fara putere . Probabil ca in oras nu se simte diferenta 2.0 3.0 , sunetul e f placut ,consum stabilizat pe la 12 momentan . Azi am montat HK , cei care spun ca nu e diferenta intre HIFi si HK pot vedea o simpla diferenta la boxe si subw . IAr amplif hifi e o cutiuta pe langa HK http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180825_171515_zps6egvsgiz.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180825_150451_zpsbszzpap7.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180825_190540_zpstq698k5r.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180825_181646_zpspaqtnzjq.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180825_173239_zpspbkkb6si.jpg2 points
-
1 point
-
:LMAO: :LMAO: :LMAO: :LMAO: da are interiorul ca la sprinter si exteriorul penibil. Taxiu ordinar.1 point
-
Cu greu mai gasesti un e90nfl in stare buna, dar e46. Alea sunt niste cazane pe roti, sa fim sinceri. Ma uitam pe net de curiozitate acum cateva luni...nu mi-as cumpara asa junghiuri... BMW, cele mai tavalite masini )1 point
-
Ca sa ĂŽți faci o idee, ĂŽți las aici poveste mea de dragoste cu al meu e46 318i de 143 cai: cumparat ĂŽn mai 2016 cu 2900, ĂŽnmatriculat cu 400 de euro, prima revizie, schimbat discuri, plĂŁcute, toate lichidele, garnitura la capac motor și o bieleta, aproximativ 500 de euro. Anul trecut schimbat amortizoarele, distributia, motoraș valvetronic, bobine inducție, bascula stânga fata, bucsa bascula dreapta fata, aproximativ 4000 lei. Vvt și bobine și carter au fost schimbat degeaba pentru ca mergea motorul ciudat și ĂŽși dĂŁdeau mecanicii cu pĂŁrerea, pana am ajuns la Florin din Chitila care mi-a schimbat axul de la vvt și colbutorii - 1400 lei, apoi am dat jos baia și am schimbat sorbul la pompa de ulei și curĂŁțat baia și pompa pentru ca aveam bucĂŁți de patina ĂŽn baie și am vrut sa evit sa omor pompa de ulei. A mai urmat o conducta de frânĂŁ sparta ĂŽn urma cĂŁrora le-am schimbat pe ambele - 2300 lei. Și alte chestii minore, insignifiante: pahar filtru ulei, arc rupt, oglindĂŁ dreapta ruptĂŁ... Cam atât ĂŽmi aduc aminte... La un calcul simplu, ĂŽn doi ani, am mai cumpĂŁrat-o odatĂŁ1 point
-
Tu vorbesti de o masina de 14 ani vechime ))) aici e vorba de una de 4 ani, relativ noua sa zicem. Vezi intercoolerul daca are ulei in el (nu vapori). La consumul ala de ulei si dpf-ul ar trebui sa fie PA!1 point
-
Myx-ule sa te bucuri de noua achizitie, sunt sigur ca o sa iasa ceva special si frumos (ai experienta de la e60). F faina si dotata. La cati mai multi km!!! Deja ai inceput cu retrofit-urile . Astepti iarna sa vezi xDrive-ul la treaba, cred. LE: Cred ca scaunele alea comfort te “imbratiseaza” frumos la drum.1 point
-
Masina mea are webasto din fabrica. Nu l-am folosit nici macar o singura data. ðŸËĹ Vedeti, aici e vb de preferinte si de ce e important pentru fiecare. Mie mi-e de ajuns si hi-fi, care e decent. La e60 am facut retrofit la L7, standard fiind ingrozitor.1 point
-
Colegu ,ai citit ce a scris omul!? UN LITRU LA 800KM!!! Este enorm,nu ai cum sĂŁ mergi cu o mașinĂŁ de zi cu zi cu un așa consum de ulei.1 point
-
cat am dat pe ea nu e important , masinile difera oricum plus ca mereu e nevoie si de putin noroc .Isi merita banii cand e ce ti-ai dorit , in rest cat bagi in ea si cat pierzi cand vinzi sunt detalii . Important e sa te bucuri de mai mult decat o masina si pt mine optiunile fac mereu diferenta si evident ce ai avut inainte . In momentul asta cel mai imp e sunetului motorului cand accelerez , mai ales in sport + trage liniar si brutal dar si in comfort cand o calc stie ce vreau de la ea :hyper:1 point
-
Multumesc pt urari Si pt ca nu am mai avut rabdare am montat volanul azi , este nou , un feeling f placut , bordul se monteaza luni pt ca nu am cine sa codeze acum , l-am luat virginizat . Si pt ca Harman e must have dpmdv se monteaza sambata asta , nu m-am aventurat inca la Bang , e prea scump cat un set de jante nebune , miercuri sapt viit intra la polish si am demontat difuzorul pt vopsire , ceva teasere . http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/voln_zpsa7hyxfmg.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/bord_zpslt2397k1.jpg1 point
-
jantele sunt de pachet m? Frumoasa culoare. Cati km are masina? sa o stapanesti fara probleme. Singurul minus care merita ca si dotare este harman kardonul.1 point
-
Felicitari, abia asteptam sa vad ce ti-ai luat. 3.0, buna alegere... ce pot sa-ti zic decat: sa te poarte bucurost fara neplaceri si bafta cu retrofiturile. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Am facut putin alt plan dar as vrea parerea voastra, as vrea sa cumpar un E36 318IS si sa ii reconstruiesc motorul de la zero , gen dau 500-700 EUR pe o carcasa buna , fara rugina si de restul fac un motor de la zero , si asa stiu sigur ce am pus in el si cat are de gand sa tina, an 1997+ ca sa fie si cum vreau eu (Clima digitala , OBC min 7 butoane , Airbag in usi , ASC). ce parere aveti? Deci pana la caz contrar incerc toate solutiile posibile cu RWD , nu sunt in criza de masina , transportul e asigurat de alte masini momentan, daca nu rezolv si nu rezolv cu RWD o sa imi iau o astra / corsa ce imi permit la 1800 eur. Motorul M44B19 - 1.9L Cu seria 5 nu pot sa fac asta pentru ca si fara motor costa 900-1000 EUR deci sare din discutie si NFL si FL.1 point
-
Ce vrei si tu,are mașina doar de 8 ani.Alții stau 20 de ani cu o femeie si nu reușesc s-o cunoascĂŁ deplin1 point
-
1 point
-
Omul a spus ce are în bord. Toți verificăm cu ce avem în bord în general. Iar erorile de măsurare (bord vs realitate) diferă de la mașină la mașină. Eu nici în Waze n-am încredere că măsoară corect1 point
-
Vesnica problema la bmw )) Eu am pus aftermarket. Nici o sansa se se mai strice "floarea", cele originale sunt niste gunoaie. Am vazut zeci de cazuri in care pana la urma au pus sudura pe ele pentru a le scoate.0 points
-
vise de 250km/h, la fel ca retrofitul la NBT...daca toti prindeau cu 163-184cp +250km/h, pai cei cu +240cp ar trebui sa faca shushu pe F16 ) si daca toti ar trece asa simplu de la CIC la NBT, eu as avea EVO8 ) uite aici care este eroarea la 165km/h...la 250 pe bord...se mareste semnificativ-1 points
-
250 cu 2.0d bullshit, cu 2.5d resoftat am atins greu 250... 220 am prins cu e40 320d de 150 cai stock dar mai mult nu mergea. Motorul ala e stanca fata de tot ce deriva din N47.-1 points
-
Stai linistit ca real nu ai avut mai mult de 230 cu 2.5 resoftat. Cat despre colegul, e entuziasmat, probabil pe bord arata 250, o fi prins si vale, e ceva normal. Se incadreaza in eroarea de 10% la viteza respectiva. Foarte frumoasa culoarea masinii, sa o stapanesti sanatos, e o masina cinstita. Numai bine!-1 points
-
-1 points
-
ce mai conteaza......ai bmw si prinde tot bordul....daca te chinuiai putin luai 357.55 km/h la vale ) si waze-ul asta...minte de rupe...e mana in mana cu GPS-ul-1 points
-
Salut, Daca are cineva de vanzare din dezmembrari sau masina proprie, sunt interesat de achizitie volan M Sport cu padele (masina mea a venit din fabrica cu volanul M) pentru F10. Ma intereseaza doar din surse de incredere, nu doresc sa cumpar piese furate de pe masini din vest - daca voiam asta, ma duceam pe olx. Merci!-1 points
-
Deci m5 f10 este o masina buna . Nu mai e gunoi ca m5 e60..-1 points
-
Stai linistit, nu esti singurul cu problema consumului de ulei. O sa intalnesti unii care iti vor zice ca nu ar voie sa consume ca masina lor nu consuma. Iti sugerez sa lasi motorul in pace (adica sa nu il demontezi..) daca esti multumit cu trage. In ce turatii schimbi? Si al meu motor consuma daca schimb prea sus.-1 points
-
Daca tot nu ti-a sugerat nimeni (te si intreb in acelasi timp) ..poate e cazul sa treci la un ulei mai gros la regim. Incearca la urmatorul schimb sa pui un ulei 0W40. Ii las pe altii sa iti recomande fabricantul. [ (mai ales cei negativisti - cu minusul dua ei )] Asta e bine sa faci inainte de a te apuca sa bagi bani in manopera (daca nu ai inclinatii mecanice o sa coste..) sa demontezi intercooler, epurator (mai mult ca sigur e integrat in admisie pt ca motorul e N47..), segmentari, simeringuri.. poti pune un ulei mai gros si mai vezi dupa aia. (Daaca te stii priceput in demontari poti sa faci ce ti s-a spus mai sus.. ca scapi oarecum mai ieftin verificand personal) Ce tip de ulei pui in motor si cat de des se face schimbul de ulei si filtru de ulei?-1 points
-
Cred ca nu vrei sa fii si crezut.. Atunci pentru ce mai exista atatea alte vascozitati la uleiuri? Pentru motoarele de curse cum zicea cineva mai sus? Pai ar trebui sa nu mai fie de vanzare pe rafturile magazinelor, nu (?) ca nu vad mai mult masini de curse pe strada decat banalele1,6 - 1,8 - 2 litri. Poate e bine sa intelegem inainte asta cum stam cu vascozitatile si de ce sunt ele create si apoi mai vedem daca conteaza ulei mai gros sau nu. (nu mai zic ca 0w e un ulei care trebuie folosiit la polul nord si mai putin in Europa ) Eu pot sa il asigur ca daca pana acum a mers cu 0w30 trecand la 0w40 sigur nu va mai consuma la fel de mult ulei. Desgur, schimband vitezele in aceleasi ture..-1 points
-
In prima parte ai dreptate, uleiul cu vascozitate mica (0) asigura o ungere inca de la primele rotiri ale vibrochenului, asta e singurul motiv nedeclarat de a folosi ulei cu vascozitate mica, mai ales ca e aditivat la greu.. A doua parte, imi rezerv parerile. (desigur turbina se prea poate sa nu mai fie in mintile ei.. La peste 200k km.)-1 points
-
Lasa cheta pentru altii, eu am pus o intrebare mai pertinenta la care inca astept raspuns.. De altfel, nu ma plang pe forum ca imi consuma motorul ulei! In schimb STIU cand/cum consuma uleiul si asta nu poate decat sa ma bucure! Altceva nu conteaza; nici macar parerea (defapt o impresie de prost gust!) ta despre motorul meu. (doar o avertizare ca te iei de persoana si nu de ideea din topic) Deci sa stam IN TOPIC, nu in alte "aberatii". A pentru ca altii cred turbina consuma uleiul, (isi pentru tine, ca tu iti amintesti ce sustin eu..) de mai bine de 30k km am schimbat turbina cu alta mai buna, trage bine in ture mici, aflati ca daca bag piciorul in acceleratie pierd inca ulei. Din partea mea puteti sa demontati motorul ca consuma uleiul.. doar vreo doi din cati am intalnit trateaza dieselul ca pe un diesel, restul...-1 points
-
Salutare, a sosit vremea sa-mi vand masina pe care o detin de 8 ani si sunt tare multumit de ea. Bmw 320d model e90 de 110kW (150 CP) Motor M47 foarte fiabile si fara probleme la distributie, nu ca alte model de BMW N47. Masina o detin din 2010 adusa mersonal din germania la 140000km si pana in prezent are 213000km reali. Motorizare 2.0d M47 Cutie manuala 6 +1 trepte Km 213000 Euro 4 Dotari in mare: BiXenon Dublu climatronic ABS +ESP + DTC 10 Airbaguri Buton Start/Stop Navigatie mare (Professional) CCC cu harta Europe 2018 Sistem Audio MP3 High Definition BMW Professional cu 2 Subwoofere sub Scaune + Intrare Auxiliara Magazie cd-uri +MP3 Proiectoare ceata Aprindere automata la lumini Senzor de lumini Senzor presiune roti Senzor de ploaie Pilot automat Geamuri electrice fata si spate Oglinzi rabatabile si incalzite (Heliomate) Partronic fata spate PDC Scaune incalzite fata Coptiera Piela Volan sport Parchet exterior shadow line Lumini ambientale la manere Scaun sofer reglabil pe inaltime si senzor lombar electric Bancheta rabatabila Sac ski/placa ISOFIX pentru scaune de copii Jante pe 17 cu cauciucuri noi Pirelli P7 Etc SERIE: WBAVC31080VC62123 Masina nu are nici un defect si accept orice test la reprezentanta sau la service autorizat BMW. Contact: 0722140762 Locatie: Pitesti/Bucuresti Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Ok, n-am citit bine. Tu de ce nu vii cu vreo idee personala sau din urma experientei, intelegerii tale?? Iti dau un sfat; vino cu solutii pentru el, nu te lua de altii! Inapoi pe topic: Pana nu raspunde la intrebarea pusa nu poate ajunge prea departe in concluziile lui si ale mele.-2 points
-
Pentru mine f10 fara dynamic drive /edc/adaptive drive si alte cateva optiuni e seria 3 imbracat in seria 5. Deci clar comparam un f10 3.0 adevarat cu un f01 ceea ce inseamna aceleasi piese. Anuntul nu mai exista..-2 points
-
Foarte slabe anvelopele alea. In rest, sa o stapanesti sanatos! Performanta nu prea putem cere de la diesel, eficienta doar eventual - dar intretinere mai scumpa, ca practicabilitate ai de la mai multe..-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00