Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/27/18 in all areas
-
Dupa indelungi cugetari si calcule am decis ca e cazul sa avansez de la Z4 la un M3. Si cum era unul chiar in show room la dealer, l-am luat pe ala. Mai ales ca e si editie limitata. M3 CS, culoare San Marino. Am optat pt Pilot Super Sport in loc de Cup 2 pentru ca oricum pina masina nu are vreo 6-8.000 km nu am de gand sa scot untul din ea. Diferenta dintre ele o simti doar pe circuit unde oricum nu o sa ajung in primii 2-3 ani. Iar pe ploaie PSS este mult peste Cup2. Dupa, poate pun Cup2 sau Trofeo R pe el, daca chiar simt ca are nevoie de mai multa aderenta. Volanul de "alcantara" si consola din mijloc din acelasi material o sa imi dea batai de cap pe termen lung. Incerc sa protejez cel putin volanul si conduc cu manusi, cu suprafata de alcantara si ele. Este inca in rodaj, am vreo 300km in 2 saptamini, umblu piano cu el pina reusesc sa pun XPEL complet pe toata masina. Pe Z4 aveam vopseaua sarita de la pietre inclusiv pe portbagaj. Il conduc in: Motor-Sport, Suspensie-Comfort, Directie-Sport, Cutie-2. HUD-ul e in clasic, dar pe M1 il am in M Style, cu turometru si treapta indicata. Culoarea se schimba in functie de soare si cat wax mai are pe ea. E un fel de semi daily driver, splitterul de carbon imi da emotii cand ma gandesc la unele parcari sau borduri. Este interesant de urmarit reactia cunoscatorilor care trec pe linga el...remarca capota, spoilerul si la final "CS" pe spate si ii vezi cum scot imediat telefonul si pozeaza tot Impresii pina acum? Are cuplu motor imens, desi nu il duc peste 4000 de ture (pina la 2000km este recomandat sa il tii sub 5000rpm si 170km/h, si evitat pedal to the metal). Am avut cutie manuala la Z4 si inca ii duc lipsa. Incerc sa "il invat" cum sa schimbe, dar dureaza inca. Oricum, in rodaj nu e totul perfect inca. De aceea evit setarea "efficient" la motor si 1 la cutie. Mai are o chestie, la cutiile automate, daca ridici putin piciorul dupa ce aceelerezi, schimba cel putin o treapta in sus, la M3 nu prea. Ba chiar tine turatia si treapta si te pomemensti ca dupa o acceleratie scurta in 2 sau 3, intre 2 si 4000 de ture, sta acolo sus si trece in frana de motor. Ma gandesc ca vine de la setarea 2 la cutie, dar setarea 1 il tine mereu sub 1500rpm si nu am chef in rodaj sa merg cu ea in 5-6-7 la 1000 de ture. Asa ca o sa incerc sa o scot la capat cu setarea 2. Daca schimbi din clapete intra in "manual" si nu mai iese. La alte masini dupa un anumit timp trecea in "automat" la loc. La M3 nu.16 points
-
4 points
-
Ieri 26.08 a facut fix 9 ani de cand a fost fabricata si totodata 267.000 km. Urmeaza sa schimb bateria originala, cu stanta de fabricare 08.2009 ... dupa 9 ani incepe sa cedeze. O sa achizitionez o Varta AGM de 80 A. P.S. poza a fost facuta ieri.4 points
-
Salut baieti, Pentru posesorii de F fi G va recomand cu drag Bimmercode App (134 RON in Apple Store). Mai aveti nevoie doar de un VGate OBD Icar3, va recomand pe Wi-Fi (199 RON) daca aveti Apple. Daca vreti sa codati de pe Android e ok si pe Bluetooth. Varianta Bluetooth nu functioneaza cu iPhone/IPad. In 15 minute am reusit sa-mi codez: iDrive 6 lite de la iDrive 5.Comfort closing instant fara delay (adica inchiderea oglinzilor instant dupa apasarea butonului de inchidere din cheie)DRL tailgate always on (default pe F15 ziua nu se aprind)LED maner usi aprinse la marsarierVideo in Motion Extrem de usor si intuitiva aplicatia. V-o recomand cu drag. Mai sunt sute, daca nu alte mii de posibile codari in aplicatie. Pe mine doar cele de mai sus m-au interesat. O puteti face in linistea garajului vostru fara nici un stres sau alte costuri:) Succes!!!!1 point
-
Desi cand te uiti le-ai vrea pe toate ... cam astea sunt minim pentru mine: Faruri LED/Xenon, Sistem audio Hi-Fi, Senzori parcare, Scaune incalzite si Auto-Hold (daca cutia este automata) In rest ce cantareste mai greu: Faruri adaptive, Scaune electrice, Head Up Display, Oglinzi pliabile electric1 point
-
1 point
-
Din acest motiv mi-am facut curaj sa deschid acest topic,stiu ca multe sunt abureli,imi place sa ma documentez inainte de a face\lua o decizie si multumesc pentru opinii!1 point
-
Eu stiam ca se folosesc din fabrica pe jante de 17 cauciucuri 225/55/17...1 point
-
Bo$$, ia un Smart cu motor 0,9cc...consuma putin si impozit mic...lasa V8-uri sau V16-urile....consuma mult, nu sunt fiabile, taxe mari si oricum rad vecinii de tine1 point
-
REZOLVAT ... de Irimia Alexandru Lucian ( FB - B ) ... 20 min. a durat ... a folosit niște tubulare și torxuri ... RECOMAND !1 point
-
Ca sa ĂŽți faci o idee, ĂŽți las aici poveste mea de dragoste cu al meu e46 318i de 143 cai: cumparat ĂŽn mai 2016 cu 2900, ĂŽnmatriculat cu 400 de euro, prima revizie, schimbat discuri, plĂŁcute, toate lichidele, garnitura la capac motor și o bieleta, aproximativ 500 de euro. Anul trecut schimbat amortizoarele, distributia, motoraș valvetronic, bobine inducție, bascula stânga fata, bucsa bascula dreapta fata, aproximativ 4000 lei. Vvt și bobine și carter au fost schimbat degeaba pentru ca mergea motorul ciudat și ĂŽși dĂŁdeau mecanicii cu pĂŁrerea, pana am ajuns la Florin din Chitila care mi-a schimbat axul de la vvt și colbutorii - 1400 lei, apoi am dat jos baia și am schimbat sorbul la pompa de ulei și curĂŁțat baia și pompa pentru ca aveam bucĂŁți de patina ĂŽn baie și am vrut sa evit sa omor pompa de ulei. A mai urmat o conducta de frânĂŁ sparta ĂŽn urma cĂŁrora le-am schimbat pe ambele - 2300 lei. Și alte chestii minore, insignifiante: pahar filtru ulei, arc rupt, oglindĂŁ dreapta ruptĂŁ... Cam atât ĂŽmi aduc aminte... La un calcul simplu, ĂŽn doi ani, am mai cumpĂŁrat-o odatĂŁ1 point
-
Am facut doar un drum lung cu ea , cred ca acolo se simte cel mai bine diferenta , f relaxat , trage instant si nu simt masina fara putere . Probabil ca in oras nu se simte diferenta 2.0 3.0 , sunetul e f placut ,consum stabilizat pe la 12 momentan . Azi am montat HK , cei care spun ca nu e diferenta intre HIFi si HK pot vedea o simpla diferenta la boxe si subw . IAr amplif hifi e o cutiuta pe langa HK http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180825_171515_zps6egvsgiz.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180825_150451_zpsbszzpap7.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180825_190540_zpstq698k5r.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180825_181646_zpspaqtnzjq.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180825_173239_zpspbkkb6si.jpg1 point
-
O fi alta treaba, dar pt masinile care nu au loc de roata de rezerva, e cam aiurea sa te plimbi cu o roata in portbagaj la drumurile lungi, plus cricul aferent si coarba. PAna la urma daca masina are Edc, este foarte confortabila si cu runflaturi.1 point
-
Select image, 2x sau 1x. Cu ImgBurn. Este mai simplu. Mai are totusi cineva imaginea? Am incercat sa o dwd dar fiind veche, a disparut din diferitele arhine ale site-utilor.1 point
-
1 point
-
... 350 de lei 0736 366 356 p.s. nu prea mai sta lumea pe forum in vreme de concedii1 point
-
1 point
-
Aceeasi problema cu furtunul de aerisire al rezervorului am patit-o si eu. Am facut full-ul vineri inainte de a pleca la mare, iar dupa un sfert de ora m-a oprit un motociclist la semafor sa-mi spuna ca se scurge ceva sub pragul dreapta si ca pare a fi benzina dupa miros. Am tras pe dreapta si am ramas socat cand am vazut ce cantitate de benzina se putea scurge, ar fi trebuit sa filmez. Imaginati-va ce se putea intampla daca cineva arunca un muc de tigara langa masina la semafor. Exista vreo autoritate la noi in tara care se ocupa de recall-uri, gen VOSA (Vehicle & Operator Services Agency) din UK? Vreau neaparat sa fac o plangere, mi se pare o eroare grava de proiectare.1 point
-
Va salut, dupa aproape 1 luna de cand am masina, reusesc sa pun si eu niste poze cu ea... Daca ma credeti nici nu am apucat sa o spal vreodata de cand am intrat in posesia ei, sta parcata sub copertina si nu am timp sa ies cu ea. Am facut aproximativ 2000km cu ea pana acum, 98% in afara localitatii. Trebuie sa ii cumpar niste covorase din cauciuc ca cele din velur se murdaresc si nu imi place, iar eu care nu am timp sa merg sa spal masina...ma enerveaza sa vad mereu praf si pietricele pe covorasele respective. https://imgur.com/O9l7FWU https://imgur.com/2eyegpZ https://imgur.com/edcMBUa https://imgur.com/ocKgCeT https://imgur.com/XYXyuTX Masina imi place foarte mult, poate putin senzatia de viteza si putere nu e atat de bine transmisa soferului, precum in celelalte ce le-am avut (2 serii 3 si un seria 4) dar in afara de asta...nu am ce sa ii reprosez. Am dezactivat toate sistemele alea de siguranta activa, ma iinebuneste ca tot vrea sa ma intoarca pe banda cand o depasesc si sa imi vibreze volanul la orice schimbare a directiei daca nu semnalizez. Farurile LED sunt excelente, confortul este uluitor, iar trapa imi place foarte mult (nu am mai avut pana acum).1 point
-
Daca nu te-ai dus acolo, de ce nu te-ai dus acolo. Daca te-ai dus acolo, in ce erai imbracat? Pierdeti din vedere ca nu te duci sa-i faci curte unei ametite, te duci sa le dai unora banii tai. Doar in romania trebuie sa te milogesti de ei, sa inchizi ochii, sa te chinui, sa ii rogi sa iti ia banii. Daca oamenii aia erau asaaaa interesati de ce fac angajatii lor (inteleg ca doar la baza lantului e problema?), urmareau interactiunea lor cu clientii si ii instruiau, scuze, le dadeau peste bot cand constatau abateri. Asa e usor sa spargi banii primiti pe nimic si sa dai din gura ca da, daaaa, o sa facem.1 point
-
1 point
-
Ai masina de 15-20k euro si vrei sa iti dezlipesti faruri si sa pui niste becuri care incearca sa se numeasca "angel eyes" si "xenon"... Sincer daca eram in locul tau mi-ar fi fost si rusine sa deschid topic :|1 point
-
Absolut 100% functional, modulele nostre suporta de ceva vreme ID5 si ID5-Rueko de ieri suportam fara probleme si ID6 retrofit pe orice Exx si Fxx indiferent de data de fabricatie.1 point
-
Pai PIN-ul il setezi initial in iDrive, dupa care-l introduci si pe telefon! In prealabil poti sa pui orice pin vrei! Nu trebuie sa-l iei de niciunde, nici chiar din portbagaj La orice pair prin bluetoth trebuie sa setezi un PIN, cel putin la device-urile cu ecran(telefon - telefon/ PC - telefon, etc)1 point
-
0 points
-
Nu stiam ca e voie sĂŁ se posteze "pornaciuni " pe aici, dar mașina asta acolo se ĂŽncadreazĂŁ. DacĂŁ mi-aș permite sĂŁ cheltui 100.000 pe o masina, atunci cu siguranta una ca asta va fi.0 points
-
:LMAO: :LMAO: :LMAO: :LMAO: da are interiorul ca la sprinter si exteriorul penibil. Taxiu ordinar.0 points
-
Bun punct de vedere! NU PERMIT (BA CHIAR LE SPUN) nici unei vulcanizari sa puna pneumatica pe nici un prezon. Daca se respecta vulcanizarea are cheie dinamometrica! Mi s-a intamplat sa pierd cheia antifurt, dar masina de 14 ani are aceleasi prezoane antifurt.0 points
-
Din cele aflate de aici, din link-urile primite si din cautarile personale am renuntat la seria 5 cu motor V8, sunt in cautarea unui Mercedes V8, E500 modelul facelift, dupa 2013, la acest motor nu am gasit recenzii negative si ca design, in opinia mea, arata mai bine ca seria 5 F10/11, multumesc pentru informatii.0 points
-
Eu am un E90 330xd lci...cel cu efficient dynamics. Pot spune ca motorul e senzatie, fac 40000 km pe an din care 30000 in Bucuresti, si nu sare de 11 consumul in oras. Afara, tine mult de stilul de mers...am reusit si 5.5, dar si 7.4 :frantics: Prefer diesel-ul nu numai pentru numarul de km pe care il fac...dar dupa soft masina are 295hp si 700+nm. Nu stiu cum poate o benzina sa bata asa ceva. Am avut 2.0T benzina inainte, pe un GTI, dus tot in jur de 290 hp si chiar nu se compara-1 points
-
250 cu 2.0d bullshit, cu 2.5d resoftat am atins greu 250... 220 am prins cu e40 320d de 150 cai stock dar mai mult nu mergea. Motorul ala e stanca fata de tot ce deriva din N47.-1 points
-
-1 points
-
ce mai conteaza......ai bmw si prinde tot bordul....daca te chinuiai putin luai 357.55 km/h la vale ) si waze-ul asta...minte de rupe...e mana in mana cu GPS-ul-1 points
-
Si o sa mearga ON non stop in loc sa porneasca intermitent pe AUTO, asa cum e normal. Dati peste cap aiurea tot ce a proiectat neamtul. La toate masinile pe care le-am avut, climatizarea a functionat permanent pe AUTO. A/C-ul e util in toate anotimpurile.-1 points
-
Cred ca ai o versiune ilevel mai noua, si de asta nu se mai poate coda, asa cum spun si cei de pe celalalt forum, din state.-1 points
-
Pentru mine f10 fara dynamic drive /edc/adaptive drive si alte cateva optiuni e seria 3 imbracat in seria 5. Deci clar comparam un f10 3.0 adevarat cu un f01 ceea ce inseamna aceleasi piese. Anuntul nu mai exista..-1 points
-
-2 points
-
cand apas frana porneste singura fara sa apas start asta doar cand e cald,la oprire apas de 3 ori pe stop minim k sa se opreasa?-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00