Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/28/18 in all areas

  1. Dupa indelungi cugetari si calcule am decis ca e cazul sa avansez de la Z4 la un M3. Si cum era unul chiar in show room la dealer, l-am luat pe ala. Mai ales ca e si editie limitata. M3 CS, culoare San Marino. Am optat pt Pilot Super Sport in loc de Cup 2 pentru ca oricum pina masina nu are vreo 6-8.000 km nu am de gand sa scot untul din ea. Diferenta dintre ele o simti doar pe circuit unde oricum nu o sa ajung in primii 2-3 ani. Iar pe ploaie PSS este mult peste Cup2. Dupa, poate pun Cup2 sau Trofeo R pe el, daca chiar simt ca are nevoie de mai multa aderenta. Volanul de "alcantara" si consola din mijloc din acelasi material o sa imi dea batai de cap pe termen lung. Incerc sa protejez cel putin volanul si conduc cu manusi, cu suprafata de alcantara si ele. Este inca in rodaj, am vreo 300km in 2 saptamini, umblu piano cu el pina reusesc sa pun XPEL complet pe toata masina. Pe Z4 aveam vopseaua sarita de la pietre inclusiv pe portbagaj. Il conduc in: Motor-Sport, Suspensie-Comfort, Directie-Sport, Cutie-2. HUD-ul e in clasic, dar pe M1 il am in M Style, cu turometru si treapta indicata. Culoarea se schimba in functie de soare si cat wax mai are pe ea. E un fel de semi daily driver, splitterul de carbon imi da emotii cand ma gandesc la unele parcari sau borduri. Este interesant de urmarit reactia cunoscatorilor care trec pe linga el...remarca capota, spoilerul si la final "CS" pe spate si ii vezi cum scot imediat telefonul si pozeaza tot Impresii pina acum? Are cuplu motor imens, desi nu il duc peste 4000 de ture (pina la 2000km este recomandat sa il tii sub 5000rpm si 170km/h, si evitat pedal to the metal). Am avut cutie manuala la Z4 si inca ii duc lipsa. Incerc sa "il invat" cum sa schimbe, dar dureaza inca. Oricum, in rodaj nu e totul perfect inca. De aceea evit setarea "efficient" la motor si 1 la cutie. Mai are o chestie, la cutiile automate, daca ridici putin piciorul dupa ce aceelerezi, schimba cel putin o treapta in sus, la M3 nu prea. Ba chiar tine turatia si treapta si te pomemensti ca dupa o acceleratie scurta in 2 sau 3, intre 2 si 4000 de ture, sta acolo sus si trece in frana de motor. Ma gandesc ca vine de la setarea 2 la cutie, dar setarea 1 il tine mereu sub 1500rpm si nu am chef in rodaj sa merg cu ea in 5-6-7 la 1000 de ture. Asa ca o sa incerc sa o scot la capat cu setarea 2. Daca schimbi din clapete intra in "manual" si nu mai iese. La alte masini dupa un anumit timp trecea in "automat" la loc. La M3 nu.
    10 points
  2. Niste imagini din interior:
    6 points
  3. Multumesc pentru tura a doua de urari. Azi am fost cu ea pina la Nßrburgring, cu treaba. La o combinatie de mers frumos si apoi putin buiestru, plus apoi oras la greu, vreo 200km azi, a consumat cam 10l/100km. Spre deosebire de Z4 sau chiar C63, nu prea a adunat muste. Z4 le lua pe bot si prima parte a capotei, C63 se minjea pe parbriz ca naiba. Primele impresii de pe niste curbe frumoase cu asfalt neted ca masa de biliard: trebuie sa ma dezvat sa conduc ca pe Z4. Curbele se iau brusc, aproape din "doua", fara a incarca puntea fata gradual. Altfel dai in understeer. Nu e mult, dar la Z4 nu era prezent. In schimb daca il iei de ceafa si il azvarli in curbe, barbateste asa, numai toarce de placere La 265 pe fata si 285 pe spate, are aderenta din belsug. Si simti cand te apropii de limita. Aproape ca nu simti diferentialul spate. La GT-R cloncanea din toate colturile pina luai ceva viteza, la C63 sarea in drifturi daca ridicai piciorul de pe acceleratie in curbe de 90° (de exemplu intrari de pe o strada pe alta) iar 991.2 S cloncanea si el cativa metri. La M3 CS isi face treaba fara zgomote ciudate si metalice. La Z4 stateai dupa 2,5m de capota, aproape pe puntea spate, deci masina se rotea cam la 1m si ceva in fata ta iar la M3 stai ca omu imediat dupa punntea fata si masina se roteste un pic dupa tine. Aproape ca trebuie sa reinvat cum sa parchez, mereu o pun in unghi cu spatele sau intru prea tare la parcarea laterala. Ca sa atingi limitele masinii pe drumuri publice trebuie sa fii sarit de pe fix si high as a kite. Nu cred ca am apasat gazul mai mult de 2cm pina acum. Deja la 1cm fornaie si sare inainte. 600Nm, are de unde. Se simte ca este in rodaj, cutia inca "invata" stilul meu de condus iar franele inca nu si-au dat drumul. Sint curios cat or sa ma tina cauciucurile. La Z4 am schimbat originalele la 55.000km din cauza unui surub, dar mai aveau 6mm pe ele. Nu imi place sa conduc bruscat si cred ca asta se reflecta si in viata lunga a franelor si cauciucurilor. La C63 nu aveai de ales, masina aia avea un motor superb dar o cutie de rahat si rar plecai de pe loc fara sa lasi urme. Primele cauciucuri le-am schimbat dupa 3000km 255mm pe spate si 600Nm, plus o cutie care era pe linga. Poze cum statea ea in showroom si mi-a facut cu ochiul :hyper: Eram cu Z4 la verificare si m-am dus apoi acasa cu gandul la M3. De mult imi doream unul, albastru. M4 nu imi place deloc. Ma uitam dupa M3 Competition, la 6-12 luni de vechi. Dar cum au probleme la motoare, e bine sa stii cine si cum a facut primii 5000km cu ea. Asa ca atunci cand am vazut M3 CS in showroom am zis ca e o posibilitate.
    4 points
  4. Ei, și cum mă așteptam, deși cu greu am făcut programarea (mulțumesc oricum Romulus pentru intenția de ajutor), am ajuns Marți la ora 11:00 la constatare. Am ajuns puțin mai devreme, dar nici o problemă zic, aștept. Se face ora 11. Mă așez la biroul consilierului la care eram asignat. Mă prezint și sunt lovit direct de un semi-sictir: "da spuneți". Zic care e treaba, trece datele în sistem și-mi face o ofertă deja. Ofertă cu vreo 250 RON mai mare decât ce primisem acum vreo 2 luni pe mail, dar na, n-am comentat, nu el a făcut oferta veche. Ok, dau talonul, apoi se face liniște vreo 5 minute cât a completat prin tabel. Ciudat că n-a citit cheia, dar poate la vopsitorie e altă treabă. Respectivul consilier mai era cu un junior pe lângă el, părea că îi face un training. În fine, mergem spre mașină, când aproape ajungem îi sună telefonul, expediază repede pe cine e acolo și apoi se plânge de față cu mine către junior "băi frate, ce e azi, s-a spart conducta cu clienți , prea mulți" - jenant. Încerc să trec peste moment și ne uităm la mașină, se lămurește și mergem să stabilim o dată în care să aduc mașina. Stabilim pentru lunea viitoare în cele din urmă că se pare că mașina nu putea fi gata până vineri (4 zile, wow - ok e plin - asta e), iar eu aveam nevoie de ea în weekend. Rămâne să o aduc luni, dar nu am făcut fișă de intrare în service, nimic. Parcă nici nu fusesem pe acolo... A doua zi însă, interivne ceva și pot aduce mașina mai devreme așa că decid să iau legătura cu omul să văd ce se poate face - inițial mi-a propus să las mașina de marți acolo. Încerc să îl sun pe numărul de telefon, nu răspunde. Ok, aia e. Revin ulterior, liniște. Toată ziua nu mi-a răspuns. Când mă duceam la Audi, eram măcar sunat între timp dacă nu îmi răspundeau pe moment să lămurească ce se întâmplă. E vineri, n-am reușit să mai dau de el, motiv pentru care luni nu mă mai duc acolo. Nu e normal să las sume mari de bani și să fiu ignorat. Nu, omul nu e la cheremul meu, dar nici să stau să alerg eu după consilieri, pe banii mei, lăsând deoparte atitudinea extrem de superioară a lor. @Romulus, dacă citești asta, degeaba vrea noul management să facă ceva dacă nu investește masiv în personal. Pare că sunt depășiți de situație și totodată oarecum frustrați. Eu unul nu mă mai duc acolo - nu accept să văd figuri și aere de superioritate pe banii mei. Și da mi-am adus aminte numele tuturor consilierilor cu care am vorbit. În postarea de mai sus unde ziceam că tot așa era domnul acela foarte supărat pe viață precum și de băiatul ăsta care e sătul de clienți și doar îi ignoră.
    4 points
  5. In sfarsit mai vedem si altceva pe forumul asta inafara de distributia de la n47
    3 points
  6. https://mega.nz/#!jvoXnaLD!UqnkbGBXCsupfS0Gia9EKQ8YgaLj246isZN_LojtpGk
    2 points
  7. Daca folosesti tester DELPHI care e bun la toate marcile si de fapt la nimic, nu vei vedea niciodata concret ce are masina. Foloseste ISTA si iti zic exact ce o doare
    2 points
  8. Cum ai dedus tu ca postarea asta s-ar incadra in BMW Motorsport categoria Rally ? :console:
    2 points
  9. Seful de service bate campii, scrierea se face automat din ISPI, foarte simplu si fara interactiunea vreunui tehnician, tot ce au de facut este sa lege masina la ISPI sa deschida o sesiune de diagnoza si apoi sa apese butonul "Write Service History". Procedura de scriere dureaza sub 1 minut, cu tot cu conectarea unui ICOM maxim 3 minute. Poti trece pe la noi la service si facem noi acest lucru.
    2 points
  10. Salut! Un prieten ofera spre vanzare un F36. Detaliile sunt urmatoarele: +40 751135586 - 30 000 Euro. BMW GranCoupe 428i xDrive - 4x4 245cp consum mediu 9% - inmatriculat ro 10/2017 - WBA4A7C59FD414990 Vehicle Information Prod. Date 2015 Type 428I XDRIVE (USA) Series F36 (4 Series) Body Type COUPE Steering LHD Engine N20 Displacement 2.00 Power 180kw / 245hp Drive ALLR Transmission Automatic Colour ALPINWEISS 3 (300) Upholstery LEDER DAKOTASCHWARZAKZENT ROT (LCL3) S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles S248A Steering Wheel Heater S2A5A BMW LA Wheel Double Spoke 397 S2TBA Sport Automatic Transmission S302A Alarm System S316A Automatic Trunk Lid Mechanism S319A Integrated Universal Remote Control S321A Exterior Parts In Vehicle Color S322A Comfort Access S3AGA Reversing Camera S3DZA Delete Extra External Lettering S423A Floor Mats Velours S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip S431A Interior Mirror With Automaticdip S459A Seat Adjuster Electric With Memory S465A Throughloading System S481A Sports Seat S488A Lumbar Support Driver And Passenger S493A Storage Compartment Package S494A Seat Heating Driverpassenger S496A Seat Heating Rear S4CEA Fine Woodgrain Vers Fineline Anthrac S4DMA Accent Strips Pearlgloss Chrome S508A Park Distance Control PDC S521A Rain Sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic Air Conditioning S548A Kilometercalibrated Speedometer S5ACA Highbeam Assistant S5AGA Lanechange Warning S5APA Decode Antiglare FLA Highbeam Assist S5ASA Driving Assistant S5DLA Surround View S609A Navigation System Professional S610A Headup Display S655A Satellite Tuner S688A HarmanKardon Surround Sound System S697A AreaCode 1 For DVD S6ACA Intelligent Emergency SOS Call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA RealTime Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6ARA Internet S6NHA Handsfree With USB Interface S6WAA Instrument Cluster Expanded Equipment S6WAA Instrument Cluster Expanded Equipment S760A High Gloss Shadow Line S775A Headlining Anthracite P7ACA Sport Line P7S9A Connected Drive Services Paket L838A National Version Canada S8KLA Oil Service Interval 15000 Km12 Months S8S4A Decoding Variable Light Distribution S925A DummySALAPA S1CBA CO2 Package S258A Tire With Runflat Functionality S403A Glass Roof Electrical S4NEA Blowby Heater S544A Cruise Control With Brake Function S563A Light Package S5DSA Emergency Release Luggage Compartment S645A BMW US Radio S823A Hotclimate Version S845A Acoustic Belt Warning S853A Language Version English S992A Control Of Numberplate Attachment S993A Model Year Code In VIN link anunt: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-4-428-ID7GwcSs.html link album imagini: https://postimg.cc/gallery/yxqsp5si/ Pentru orice detalii, va rog sa-l contactati telefonic.
    1 point
  11. Salutare, ca nou posesor de permis am zis sa iau o masina de "tarfaleala" dat fiind faptul ca stau si intr-o zona rurala si na, gropi, una, alta... Am gasit un bmw seria 3 ( 318i 113cp daca nu ma insel) L-am luat de la un tip, nu am dat mult pe el dar nici ce am cumparat nu a fost "arta". de inceput, ce probleme am, incepem cu alea mai usor de tratat: 1. La macarale sunt acele clipsuri ( daca asa se numesc )care trebuiesc inlocuite, aia pot sa o fac si eu, nu e mare filosofie, deja am demontat o usa si am vazut cum se pun! (Precizez ca geamurile functionau perfect cand am luat-o, probabil erau "coapte" ) 2. sus la trapa, apas pe butoane nu se intampla nimic, absolut nimic, stiu ceva electronica fina dar nu-mi e de ajutor, nu vreau sa stric mai rau... 3. Claxonul nu merge, adevarul ca prost fiind, incepator nici nu l-am testat in timp ce mergeam cu tipul in masina Astea-s problemele minore sa zic asa !!! MAJORE : 1. Toba de esapament sudata ( e sudata bine, n-am ce zice, a fost "meserias omul" probabil s-a tins spre ceva mai sport, dat fiind faptul ca pe fata are bara sport M si jante pe 17' ( Mare prostie, trage greu motorul de ele si consuma de rupe ) 2. Miroase a benzina de sub capota ( nu m-am uitat inca la fire, poate ma indruma careva unde sa ma uit, nu-s mecanic) 3. Urme de rugina, multe !!! Daca este vreun baiat de prin Mehedinti ce se pricepe intr-adevar si are bunavointa sa ma ajute cu o inspectie asa cu ochiul... ? Mi-e foarte frica ca ducandu-ma in service o sa-mi bage aia si pe mama si pe tata pe factura... Si chiar nu-s ala cu statut financiar exagerat de bun. (Iar acum, va rog, nu fiti ironici gen : " De ce ti-ai luat BMW?"; Pur si simplu se incadra in banii pe care-i aveam la momentul respectiv) Va multumesc ! O seara faina va doresc !
    1 point
  12. Preturile sint mai ok la diesel pt ca sunt rulate f mult si sint f multe folosite ca masini de firma. In cativa ani o sa se schimbe treaba, lumea nu prea mai cumpara diesel, nici pe firma. In 2011 cautam de fapt un 1M, dar livrarea nu era sigura, doar dupa 6-7 luni de la comanda si zero discount. Aveau un Z4 acolo, asa ca am plecat cu el. Z4 era din ce in ce mai bun, pe cum trecea timpul si km. Nu a consumat un ml de ulei. La C63, la nici 3 luni si 2000km, bagam deja litrul si mia de km. De "noapte buna". Livrarea.
    1 point
  13. masina asta e ca aia din banc: "domne esti multumit de masina? ca am vazut ca nu prea cumpara lumea!" sa o stapanesti sanatos si multe drumuri placute! cred ca cei mai multi dintre noi astia de pe forum visam la o asemenea masina...
    1 point
  14. Cand o sa fie mare vreau sa fiu Nordschleife )
    1 point
  15. Ăn mare parte, Carly face ce face combinat Bimmercode + Bimmerlink.
    1 point
  16. Bai frate, foloseste virgula, punctul, cred ca inteleg ce vrei sa zici, dar daca citesc de mai multe ori, fac legaturi samd:D:D Incearca sa inchizi masina din interior, buton de inchidere/deschidere usi. La fel face? Cate sigurante ai verificat? Ai verificat siguranta care ai puso deja? Daca este arsa o poti schimba cu una ceva mai mare. In orice caz, nu cred ca masina are doar o siguranta pentru inchiderea centralizata. La a mea furie neagra(E91) am in total vreo 6 sigurante pe partea de inchidere centralizata. La mine cu actuatorul usii soferului defect este asa: se inchide toata masina(buton interior + telecomanda), se deschide toata masina cu exceptia usii soferului( din buton + telecomanda). Sigurante verificate si sunt ok. Singura solutie pentru a deschide usa soferului este cheia mecanica sau manerul din interior.
    1 point
  17. Eu am recent ista, ncs tot pe 10. Merg foarte bine.
    1 point
  18. Cred ca durerea de genunchi e o combinatie a inaltimii sezutului cu distanta scaunului fata de pedala actionata de genunchiul cu pricina. Stiu ca poate pare putin dar daca OP este o persoana inalta poate seria 3 nu este cea mai buna masina. Poate seria 5 se potriveste staturii. Am un bun amic mai inalt decat mine care se "plange" de spatiu limitat. De fiecare data bine-nteles trebuie sa coboare scaunul la minim si atunci doar un lat de palma mai ramane deasupra capului. Acelasi tip a fost nevoit efectiv sa treaca pe o dubita (si din cauza muncii..) totusi el a marturisit ca, orice autoturism avand inalt fiind, conducand intr-o pozitie aproape lungit/a asta a dus cu timpul la dureri cervicale (de gat, ceafa..) pentru ca era nevoit sa privesca in fata, deci apropiind barbia de piept, pozitie care in timp duce la probleme cu vertebrele de la baza gatului. Eu am 1,75m amicul meu are aproape 2m.. Si stau aproape drept cand conduc. Am avut dubita si eu, si nu am simtit oboseala de nici un fel. Mare atentie la pozitia in care conduceti vreme indelungata!
    1 point
  19. 1.1. Clemele de la geamuri intradevar se coc si cedeaza, oarecum se inlocuiesc usor. 1.2. Trapa o poti verifica simplu, in prima faza siguranta, ulterior scoti capacul pe care este pus si butonul si verifici sa fie cuplate firele, daca ii vine curent... poate a fost dezactivata intentionat pe motiv de mecanism defect, asta nu se repara chiar asa usor. 1.3. Claxonul - la fel verifica siguranta, verifica daca este alimentat si de ce nu verifica piesa in sine, la mine s-a ars la un moment dat. 2.1. Finala o poti schimba fara probleme, la cat de comuna e masina gasesti piese aftermarket la pret bun si de o calitate ok, iar o finala AM dedicata e bolt on. 2.2. Miroase a benzina ? nu cred ca tine de fire, mai degraba verifica imbinarile de la furtunele de alimentare, legatura cu rampa de injectoare, daca tot iti consuma mult vezi in ce stare sunt bujiile si de ce nu fa o diagnoza poate e dusa sonda lambda si de aici rezulta un amestec mai bogat. 2.3. La rugina... varsta isi spune cuvantul si cel mai probabil lipsa unei intretineri adecvate. Fa o vizita la un tinichigiu, sa evaluezi situati, dar rugina nu dispare, iar cei care iti primit marea cu sarea mint grosolan. Daca masina este an fabricatie '94 este 318i cu motor m43b18 de 116cp, motorul de 113cp este alta generatie si alt cod m40b18. Probabil nimeni in zona ta, iar de faza cu platesc... sunt modele mai noi de pe care mecanicii pot scoate bani frumosi. m43b18 poza m40b18 poza
    1 point
  20. Am, am. Daca nu aveam nu luam asa ceva. Z4 intra lejer in el, M3 e la fix. Am 5cm in fata si 5 in spate, marja de eroare. Ca sa nu fac bucti am pus burete 4x60cmx60cm, doua bucati una linga alta la 50cm, cam la nivelul barii de protectie si peste, sa nu zgarie bara, am pus perne pt mobilier de gradina Are senzori fata spate plus camera, dar cu dublul ambreiaj nu merge catinel ca una cu convertor hidraulic. Trebuie sa pisti frina la milimetru de exact. Cam racesc de la clima si prefer sa o evit cat pot. Si in afara de C63, restul masinilor cam au fost destul de cool si fara clima pornita. Oricum, nu e "bizonica". Asa ca o sa fie cu cantec la drumuri mai lungi, cand eu o sa doresc 18-19°C si tovarasa o sa vrea sa se coaca la 26+. Z4 consuma cam 8-11L/100km, M3 condus catinel in rodaj, dar tinut artificial intre 2 si 4000rpm in diverse trepte, consuma cam 10-12. Cand o sa il tin in eficient si cutie 1 scade sigur sub 10, iar in sport plus, cutie D3/S3 si alergat putin, o sa se duca sigur spre 20 si. Nimic serios in comparatie cu C63. Ala consuma 20 la mers normal, 30 pe autostrada la peste 250 si 13 pe tempomat la 120km/h. Oricum, sub 13 nu am vazut niciodata sa consume. Cand l-am vandut, consumul mediu era 19.2 in computerul de bord. Mai am ceva poze de la livrare si una sau doua cand am dat cu niste spuma pe ea sa dau praful jos (pina nu pun folia pe ea, nu pun nici perie nici carpe pe vopsea). Trebuie sa vad cum sa impac eletronicele intre ele si sa pot accesa pozele pe PC. Am sa mai pun.
    1 point
  21. Ca sa ĂŽți faci o idee, ĂŽți las aici poveste mea de dragoste cu al meu e46 318i de 143 cai: cumparat ĂŽn mai 2016 cu 2900, ĂŽnmatriculat cu 400 de euro, prima revizie, schimbat discuri, plĂŁcute, toate lichidele, garnitura la capac motor și o bieleta, aproximativ 500 de euro. Anul trecut schimbat amortizoarele, distributia, motoraș valvetronic, bobine inducție, bascula stânga fata, bucsa bascula dreapta fata, aproximativ 4000 lei. Vvt și bobine și carter au fost schimbat degeaba pentru ca mergea motorul ciudat și ĂŽși dĂŁdeau mecanicii cu pĂŁrerea, pana am ajuns la Florin din Chitila care mi-a schimbat axul de la vvt și colbutorii - 1400 lei, apoi am dat jos baia și am schimbat sorbul la pompa de ulei și curĂŁțat baia și pompa pentru ca aveam bucĂŁți de patina ĂŽn baie și am vrut sa evit sa omor pompa de ulei. A mai urmat o conducta de frânĂŁ sparta ĂŽn urma cĂŁrora le-am schimbat pe ambele - 2300 lei. Și alte chestii minore, insignifiante: pahar filtru ulei, arc rupt, oglindĂŁ dreapta ruptĂŁ... Cam atât ĂŽmi aduc aminte... La un calcul simplu, ĂŽn doi ani, am mai cumpĂŁrat-o odatĂŁ
    1 point
  22. 1 point
  23. Motorul N55 nu este foarte popular in Romania ca sa primesti prea multe sfaturi. 2.0D este baza la noi.
    1 point
  24. Este vorba despre Dragos, doar are topic dedicat pt chip tiuning cu o gramada de oameni multumiti. Multumit eram si eu pana am realizat ca nu sta chiar asa treaba, iar vizita CompleteChip tot Dragos, coincidenta de nume... probabil majoritatea il confunda si au parte de surprize. @ryoraul liniute nu am facut niciodata, dar iti explic inca odata situatia de mai devreme: - mergi pe autostrada iar un bou sta pe banda 3 si chiar nu se grabeste sa depaseasca, chiar iti face semn sa o lasi asa ca nu il intereseaza, iar dupa cateva blitzuri de la telefon s-a razgandit brusc, am accelerat sa depasesc iar dupa o perioada mi s-a parut ca nu vrea sa accelereze si am apasat pedala la maxim, coincidenta ca fix atunci doar ce il depasisem pe bou, care bineinteles umbla cu geamurile deschise( tipic prin grecia) Daca la 110km/h sa ii dai blana la masina ti se pare ca inseamna sa faci liniute atunci ai ceva probleme. @WIN60 stai linistit ca acel GolfR il faceam, doar ca dupa 120-140km/h dar era viteza prea mare pt circulat prin oras si deja franam, acum masina aia nu mai are nici o sansa, poate doar la 0-100, dar din mers nici o sansa. De cand sunt in concediu am avut ocazia sa observ diferenta intre softuri si pot spune ca E46 M3 ramane lejer in urma pe autostrada. M-am distrat cu multe masini scumpe, unele mult mai potente si pot spune ca a devenit distractiv, e frumos cand ii vezi cu masinile lor de sute de mii raman in urma pt ca nu sunt in stare sa le conduca.
    1 point
  25. O sĂŁ țin cont. Cu prima ocazie fac un drum iar la voi. Mulțam!
    1 point
  26. Scriam mai sus că aveam de gând să fac în câteva luni o programare. M-am gândit mai bine și în cele din urmă am sunat astăzi dimineață să fac programare pentru săptămâna viitoare; deja încep să am dubii. Frumos, sunat, discutat cu o doamnă de la programări. Mi-a luat câteva date și a rămas "o să vă sune cineva" - ora 9:25. Este 14:30. M-a sunat cineva? Nu. Și este vorba doar de o programare, nimic complex sau de durată. Ce să mai zic când iar vor trece 5-6 zile fără niciun update pe lucrare?
    1 point
  27. Bravo tie. E bine ca ti-ai facut cont ca sa impartasesti experienta ta cu service-ul respectiv si e minunat ca ai remarcat situatia de acolo. Mergi in pace si fa-ti service unde doresti.
    1 point
  28. Uite ca eu nu stiu si, chiar daca m-as pricepe, nu as vrea sa o fac in fata blocului si ma duc la service, asa cum fac majoritatea detinatorilor de masini BMW decente. Nu cred ca majoritatea dintre ei isi fac reviziile in fata blocului si schimba discurile/placutele pe trotuar. Si, in urma vizitei la service, postez si eu impresiile mele aici. Observ insa ca sunt mai multi deranjati de ele pentru ca sunt pozitive?! Scuzati-ma daca v-am deranjat cu ceva. Mai mult, in afara de experienta personala, din cate am vazut, de cele 2 ori cand am fost la Bimmer era destul de aglomerat de masini bune (x3, x5, seria 7 etc.). Proprietarii nu mi se pareau deloc nemultumiti, ba din contra... Nu acceptati alte pareri sau care e problema?!
    1 point
  29. Eu am fost la Bimmer pentru revizie in luna August. Totul ok, am fost super multumit, mi-au oferit si niste chestii din partea casei (verificari mecanice, tester etc.). Cu cateva zile in urma, am fost tot la ei sa-mi schimbe discurile si placutele fata/spate si lichidul de frana. Am fost, iarasi, foarte multumit. La masina au lucrat doi baieti asa ca timpul de asteptare s-a scurtat considerabil. Comunicarea si relationarea cu dl. Razvan si cu personalul de la receptie a fost, de asemenea, excelenta. La fel si cu Robert si cu mecanicii, mi-au explicat tot ce am vrut sa stiu in detaliu. Piesele (discurile si placutele) le-am luat de pe forum (ATE) iar de la ei am luat senzorii si lichidul de frana. Senzorii mi i-au comandat si au sosit in ziua respectiva, ma asteptau acolo. Lichidul de frana original. Per total, ma declar foarte incantat.
    1 point
  30. Nu o sa recunoasca nimeni asa ceva, aici pe forum nu se arunca decat cu noroi. Daca am indraznit sa scot capul din garaj si sa fac un service in adevaratul sens al cuvantului, cu mecanici "furati" din reprezentatele BMW, cu investitii in scule speciale BMW, normal ca sunt multi invidiosi. Asa este in natura omului sa fie rau. Eu sincer sunt multumit, chiar daca am avut 3-4 clienti "nemultumiti" in timp de 4 ani de cand am deschis service-ul, si chiar asa tot am incercat sa ii multumesc dar dusmania si razbunarea este prea puternica pentru unii. Intodeauna adevarul in orice neintelegere este la jumatate. O seara placuta va urez.
    1 point
  31. Mihai, transformi toata povestea asta intr-o adevarata telenovela si dai informatii partiale, dupa cum te avantajeaza pe tine personal. Nu-i mai amesteca pe Efficient Services in discutie pentru ca nu au absolut nicio treaba cu problema ta. Dupa ce si-a bagat nasul pe acolo un al 3-lea mecanic (nu contest cat de bun este, nu-i treaba mea), Bimmer Service s-a oferit totusi sa te ajute si eventual sa suporte toate cheltuielile de reparatie ca la carte daca se constata ca un mecanic de-al lor a dat-o in bara (suntem oameni, se poate intampla la o bujie, insa ma indoiesc sincer ca a infiletat 4 bujii gresit). Mi se pare un gest mai mult decat ok si indraznet, avand in vedere ca tu ai putea acum sa strangi celelalte bujii pana le ies ochii, tocmai pentru a beneficia de acest schimb gratuit din partea lor...nu te-ar putea verifica nimeni nu? Nu spun ca o vei face, dar pune-te si in situatia lui Robert un pic si analizeaza la rece daca poti.
    1 point
  32. Pentru ca pe Buzesti era coada de vreo 10 masini, citisem ceva recomandari pt spalatoria din parcarea Afi, asa ca am dat o fuga. Am plecat de acolo total dezamagit. M-am simtit ca la baietii in slapi si am plecat cu masina spalata la interior doar partial. M-am asezat la coada si am inceput sa urmaresc cum se spala masinile celelalte pe exterior. Pareau destul de ok, atenti la detalii. Ma abordeaza un tip sa ma intrebe ce vreau. Vedem masina, imi recomanda el sa fac si o degresare, zic ok hai sa facem. Imi da si numarul de telefon, la ureche, ca are el un prieten care face polish de-ala adevarat, 600 lei ma costa toata masina, sa nu-l fac aici la spalatorie ca ma costa 900 si il fac si prost ). Initial voiam sa las cheia si sa ma duc prin mall, pana cand am vazut cum se purtau cu masinile pe care le aveau in "custodie": usi trantite de zici ca erau cu tractorul, demarari in forta, turatii de motor doar ca sa vada cat de tare suna, liniute pe aia 50 metri de parcare, cand se nimereau 2 soferi sa mute 2 masini in acelasi timp. M-am ingrozit, m-am inchis in masina si am zis ca eu nu las nicio cheie, imi conduc singur masina. Spalarea pe exterior a decurs bine. Au o masina de uscat care face si o re-spalare. Uscarea e slabuta, masina ramane in continuare uda. Din exces de zel, mi-a deschis clapeta de la busonul de motorina sa spele si in interior, dupa care a uitat sa deschida sa usuce. I-am deschis de vreo 3 ori la final ala pana cand s-a prins ce trebuie sa faca cu el. Ziceai ca suntem in filmele cu prosti: eu deschideam, cand venea il inchidea. A doua oara deja se uita ciudat ca nu intelegea cine il deschide. A treia oara a sters cat de cat. La interior totul a durat vreo 10 minute, 2 baieti. Din cele 10 minute, maxim 2 minute au acordat atentie masinii in felul urmator: au sters geamurile laterale "de ochii soacrei", au scuturat un pic presurile, le-au dat cu o carpa si le-au pus la loc, au sters bordul stand in scaunul pasagerului, cat a ajuns, nu mai departe de display. A se tine cont de faptul ca eram langa ei, ma uitam la ei ce fac. Dupa operatiunile de mai sus, a venit unul din ei la mine: masina dvs e gata. Nu am insistat, pt ca oricum eram in dubii daca aveam nevoie de curatare de interior sau nu. Intreb daca mai marele locului stie ce am de platit, imi spune ca da, sa ma duc inauntru. Eu stiam deja ca am de plata 64 lei in mod normal (pachetul Tokyo la 44 lei si o degresare la 20 lei). Mai marele tocmai muta o noua masina careia am crezut ca ii scoate vreun piston prin capota. Cand s-a dat jos urla si injura si a trantit usa de s-a clatinat masina. Era un Mercedes C Class, cu numere rosii, la cum arata cred ca era nou. Vine la "tejghea". Eu cu cardul in mana pregatit de razboi. El: 64 lei te costa, dar nu-mi da card ca n-am ce sa fac cu el. Pai, zic, ai POS aici. Da, dar am facut mai devreme niste plati cu el si nu prea mi-a mers, mi-au ramas banii blocati, nu vreau sa risc. Zic ok, fii atent: la exterior au facut baietii treaba ok. La interior si-au batut joc. Interior+exterior trebuia sa fie 44 lei. Iti dau 22 lei pt exterior ca, practic, atat au prestat, plus 20 lei degresarea. Si ii pun pe masa 42 lei. A inceput sa zica ceva, nu l-am auzit ca am plecat. Nu mai calc pe la ei ever again. Si daca ajung intamplator sa fac un exterior, am invatat azi sa nu las cheia pe mainile lor, ca nu stiu daca mai iau masina intreaga... Ciudat e ca mare parte din masini erau masini de 20.000+ Euro. Sper sa ajute pe cineva postarea asta.
    0 points
  33. Eu in locul tau nu m-as duce. Dar adta e doar parerea mea!
    -1 points
  34. Problema e ca o revizie o faci si in fata blocului, nu e nevoie de ce stii ce service autorizat sa schimbe niste filtre si placute de frana.
    -1 points
  35. Păi atât putem noi. Cum ar fi să parcăm M3 CS în spatele blocurilor gri? @Nordschleife - felicitări. Zi-mi te rog că ai un garaj frumos pentru ea ca să nu mă doară inima Și de ce să nu ții clima pornită tot timpul?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.