Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/30/18 in all areas

  1. Am spus: combinatia 2litri diesel/350Nm si cutia automata cu convertor e superioara celei benzina 1,5l/220Nm si dublu ambreiaj: acceleratie, viteza maxima, consum, confort, reprize. Apoi: poti sa te indoiesti cat vrei, pe acest motor BMW/Mini avea si are o cutie automata cu convertor, 6 trepte, de la Aisin (Mini Cooper, Seria 1, etc). Aceeasi cutie au pus-o si pe Mini Cooper JCW, deci ma gandesc ca e "normala" destul pt ei. Ce nu ma indoiesc este ca pe un mic SUV de 1600kg plus (sofer, pasageri, bagaje poate), chiar si de la BMW, o cutie cu doua ambreiaje cuplata cu un motor de cilindree mica si cu doar 220Nm (care trebuie sa care de la 1600kg in sus) este complet inferioara uneia cu convertor hidraulic cuplata la un motor cu un cuplu mult mai mare. Faptul ca te-a zgaltait si a schimbat "sport" cu smucituri, nu inseamna ca obiectiv masina e mai sprintena. E doar o chestie subiectiva, care dupa cateva ore de hatza hatza iti trece. Mai nou chiar si BMW trece la modele sport la cutii automate "normale", vezi M5 sau Z4 G29 Iar despre diesel, nu cred ca dispare el chiar asa usor. Cei care conduc sute de mii de km pe an au nevoie de el si camioanele de mare tonaj la fel. In plus, fa un sondaj aici pe forum, sa vezi cati au diesel si cati si-ar lua un diesel. Eu unul, daca as fi dupa un X1, as alege 18d in detrimentul lui 18i. Si clar, cutia automata cu convertor. Diferenta e de la cer la pamint.
    3 points
  2. Pentru ca pe Buzesti era coada de vreo 10 masini, citisem ceva recomandari pt spalatoria din parcarea Afi, asa ca am dat o fuga. Am plecat de acolo total dezamagit. M-am simtit ca la baietii in slapi si am plecat cu masina spalata la interior doar partial. M-am asezat la coada si am inceput sa urmaresc cum se spala masinile celelalte pe exterior. Pareau destul de ok, atenti la detalii. Ma abordeaza un tip sa ma intrebe ce vreau. Vedem masina, imi recomanda el sa fac si o degresare, zic ok hai sa facem. Imi da si numarul de telefon, la ureche, ca are el un prieten care face polish de-ala adevarat, 600 lei ma costa toata masina, sa nu-l fac aici la spalatorie ca ma costa 900 si il fac si prost ). Initial voiam sa las cheia si sa ma duc prin mall, pana cand am vazut cum se purtau cu masinile pe care le aveau in "custodie": usi trantite de zici ca erau cu tractorul, demarari in forta, turatii de motor doar ca sa vada cat de tare suna, liniute pe aia 50 metri de parcare, cand se nimereau 2 soferi sa mute 2 masini in acelasi timp. M-am ingrozit, m-am inchis in masina si am zis ca eu nu las nicio cheie, imi conduc singur masina. Spalarea pe exterior a decurs bine. Au o masina de uscat care face si o re-spalare. Uscarea e slabuta, masina ramane in continuare uda. Din exces de zel, mi-a deschis clapeta de la busonul de motorina sa spele si in interior, dupa care a uitat sa deschida sa usuce. I-am deschis de vreo 3 ori la final ala pana cand s-a prins ce trebuie sa faca cu el. Ziceai ca suntem in filmele cu prosti: eu deschideam, cand venea il inchidea. A doua oara deja se uita ciudat ca nu intelegea cine il deschide. A treia oara a sters cat de cat. La interior totul a durat vreo 10 minute, 2 baieti. Din cele 10 minute, maxim 2 minute au acordat atentie masinii in felul urmator: au sters geamurile laterale "de ochii soacrei", au scuturat un pic presurile, le-au dat cu o carpa si le-au pus la loc, au sters bordul stand in scaunul pasagerului, cat a ajuns, nu mai departe de display. A se tine cont de faptul ca eram langa ei, ma uitam la ei ce fac. Dupa operatiunile de mai sus, a venit unul din ei la mine: masina dvs e gata. Nu am insistat, pt ca oricum eram in dubii daca aveam nevoie de curatare de interior sau nu. Intreb daca mai marele locului stie ce am de platit, imi spune ca da, sa ma duc inauntru. Eu stiam deja ca am de plata 64 lei in mod normal (pachetul Tokyo la 44 lei si o degresare la 20 lei). Mai marele tocmai muta o noua masina careia am crezut ca ii scoate vreun piston prin capota. Cand s-a dat jos urla si injura si a trantit usa de s-a clatinat masina. Era un Mercedes C Class, cu numere rosii, la cum arata cred ca era nou. Vine la "tejghea". Eu cu cardul in mana pregatit de razboi. El: 64 lei te costa, dar nu-mi da card ca n-am ce sa fac cu el. Pai, zic, ai POS aici. Da, dar am facut mai devreme niste plati cu el si nu prea mi-a mers, mi-au ramas banii blocati, nu vreau sa risc. Zic ok, fii atent: la exterior au facut baietii treaba ok. La interior si-au batut joc. Interior+exterior trebuia sa fie 44 lei. Iti dau 22 lei pt exterior ca, practic, atat au prestat, plus 20 lei degresarea. Si ii pun pe masa 42 lei. A inceput sa zica ceva, nu l-am auzit ca am plecat. Nu mai calc pe la ei ever again. Si daca ajung intamplator sa fac un exterior, am invatat azi sa nu las cheia pe mainile lor, ca nu stiu daca mai iau masina intreaga... Ciudat e ca mare parte din masini erau masini de 20.000+ Euro. Sper sa ajute pe cineva postarea asta.
    3 points
  3. Spalatoria din Afi e in cardasie cu Alex Telie, probabil e asociat pe acolo sau cine stie. Metoda de abordare a clientilor si preturile practicate sunt in ton cu locatia care colcaie de cocalari shaormisti cu cefe late si masini scumpe care se simt foarte bine cand sunt chemati cu apelativul b0$$, gen: "ia zi b0$$ ce-i facem?", "ia zi b0$$ ii facem si-o degresare?", "i-a zis b0$$ ii dam si cu ceara sa luceasca asa frumos?". Ceea ce ai experimentat tu mai sus este fix tactica pe care Alex Teile o masterizeaza si o preda tuturor prestatorilor de servicii cu care colaboreaza, in sensul ca iti lasa impresia ca stie foarte bine ce face, iti induce o stare de siguranta sau nesiguranta dupa caz, pentru a profita de pe urma clientului la maxim.
    2 points
  4. ceva teste cu trimuri colantate si cred ca ma opresc la asta , textura e f placuta , 4 d , textura in relief si asemanatoare cu trimuri originale , ma dispera lemnul din masina abia astept sa dispara . Programata la AM custom pe 19 sept pt colantare trimuri . http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180829_175938_zpso4pv2ssw.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180829_173757_zpsukawlqm2.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180829_173748_zpsyrh767hr.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180829_173744_zpsono3aecn.jpg
    2 points
  5. 1.8i dar el este de 1500cc ... Am impresia ca denumirile astea sunt date asa, sa nu zica astia mai necunoscatori ca BMW a luat-o complet razna ))) Bah sa vezi ce BMW mi-am tras , un X1 1.8i .... Da, si cum este ? ... Bah, master , are motor de 1500cmc si tractiune fata .... Pai ala nu este X si nici BMW .... :hyper:
    2 points
  6. Revin dupa ceva timp cu alta masina aici , primul meu motor 3 l , prezentare sumara momentan pana o cosmetizez si efectuez cateva upgradeuri .Schimbare de culoare , mai mult fortata , am tot cautat negrul de care sunt atasat dar nu am gasit si am dorit neaparat Adaptive drive , Edc , dynamic drive si nu am gresit , comportament diferit in curbe , stabilitate maxima si control total . Prima masina dupa care m-am dus in tara si nu a fost un fiasco . A contat mult in decizie si faptul ca are un schimb ulei cutie si diferential efectuat de fostul proprietar . Momentan am pregatit schimbul de ulei , filtre , role curele , placute fata si upgrade la 6 Wb si volan M . Maine se monteaza . Urmeaza polish si vopsire difuzor spate in negru 668 , imi pare ca e prea simplu asa si nu face o nota distinctiva in packetul M bara spate . Gata cu vorbaria , o poza momentan ca teaser Vehicle options L801A National version Germany P337A M Sports package P7A2A Innovation Package II S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2NCA BMW LA wheel, M Double Spoke 350 S2TBA Sport automatic transmission S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S416A Roller sun vizor, rear lateral S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S456A Comfort seat with memory S464A Ski bag S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4U2A Eco pro S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA Apps S6VCA Control for Combox S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S8V1A Label S9AAA Outer skin protection http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/myx6_zpskimrmtn3.jpg
    1 point
  7. Mda.. am citit in graba ce a spus omu' si n-am fost foarte atent.
    1 point
  8. Ok, daca vrei sa iti impartasesc un secret care tine binisor de curatenia prelungita pe timp nefavorabil atunci ceruirea sau "wax"-ingul protejeaza vopseaua masinii bine se aderarea noroiului, sau mai ales curatarea usoara chiar daca nu speli masina si sa zicem o prinde ploaia.. Eu folosesc un wax de calitate; nu lasa urme dupa aplicare si se aplica chiar daca masina e inca, cu apa pe ea. https://m.okazii.ro/cautare/simoniz.html
    1 point
  9. omu e din galati deci nu cred ca te referi la ceeasi persoana
    1 point
  10. Eu cred ca pregatirea unui BMW de iarna NU difera CU NIMIC cu pregatirea de iarna a oricarei altei masini, iar intrebarea din topoc isi gaseste fooarte bine raspunsul pe google.. Apropo, pregatirea de iarna in principiu NU prea are a face cu frumusetea masinii(!) asta in cazul in care eu nu inteleg toamna si iarna, ci, cu asigurarea ca masina e capabila sa treaca iarna in siguranta, ca si pregatita timpului nefavorabil.. Curatarea tuturor canalelor de scurgere a apei(..) care se pot infunda camd ti-e lumea mai draga; adica toamna, iarna cand nu este chiar inghetat.. Si mai sunt destule de verificat. Trebuie doar sa va uitati manualul masinii..
    1 point
  11. Asa am gandit si eu, deja e achitata caut platforma s-o aduc in tara.
    1 point
  12. 1 point
  13. personal : cand e murdara de sare, nisip, gheata + alte chestii specifice iernii => la spalatorie => 25 Ron! si gata!
    1 point
  14. Nu stiu cum e 1.5 in 3 cilindri pe x1, dar am 18d de 150 de cai pe Active tourer, care in esenta este identica cu x1 f48. Ce pot sa zic este ca nu prea are torque steer, insa varianta de 190 de cai vine doar cu xdrive, oare de ce?) PEntru ca asa cum s-a mai spus, cam 300 de nm e limita unde se poate face magia la tractiunea fata, peste iti sare volanul din mana. In rest, la asta a mea cutia e Aisin cu 8 trepte si pe sport schimba suficient de repede cat sa nu percepi. Si marele avantaj este ca in traficul de Bucuresti ofera confort maxim, spre deosebire de Dct-uri. Am avut si dsg-uri si la toate exista disconfort in aglomeratie, indiferent de model. Din punctul meu de vedere dieselul asta de 150 de cai este compromis perfect atat pentru consum cat si performante. Totusi are idee cineva ce naiba inseamna optiunea Performance Control? Ce face asta mai exact? Am vazut ca o au toate x1 f48 sau f45/f46.
    1 point
  15. fenomenul de torque steer se produce la masinile cu tractiune fata si, in general, cu motor transversal care impica o planetara mai lunga si una mai scurta, insa motorul trebuie sa aiba ceva cuplu. motorul asta pe benzina de 1.5 litri are 220NM. in principiu, un motor ar trebui sa aiba aproape sau peste 300NM pt ca torque steer sa apara.
    1 point
  16. asemene afirmatii sunt in 90% din cazuri extrem de hazardate
    1 point
  17. La mine a fost pompa de benzina. Poate fi si filtrul. Depinde. Trebuie luata la puricat.
    1 point
  18. Citesc pe aici si ma crucesc ce probleme ciudate au modelele noi, pacat ca se intampla asa ceva pentru o firma premium de generatie noua, sincer sunt dezamagit! Sunt ferm convins ca sunt oameni care apreciaza enorm marca bmw si sunt dispusi sa plateadca bani grei pentru "placerea de a conduce", doar ca nu inteleg ce se intampla cu fiabilitatea!!!
    1 point
  19. Preturile sint mai ok la diesel pt ca sunt rulate f mult si sint f multe folosite ca masini de firma. In cativa ani o sa se schimbe treaba, lumea nu prea mai cumpara diesel, nici pe firma. In 2011 cautam de fapt un 1M, dar livrarea nu era sigura, doar dupa 6-7 luni de la comanda si zero discount. Aveau un Z4 acolo, asa ca am plecat cu el. Z4 era din ce in ce mai bun, pe cum trecea timpul si km. Nu a consumat un ml de ulei. La C63, la nici 3 luni si 2000km, bagam deja litrul si mia de km. De "noapte buna". Livrarea.
    1 point
  20. Ok, n-am citit bine. Tu de ce nu vii cu vreo idee personala sau din urma experientei, intelegerii tale?? Iti dau un sfat; vino cu solutii pentru el, nu te lua de altii! Inapoi pe topic: Pana nu raspunde la intrebarea pusa nu poate ajunge prea departe in concluziile lui si ale mele.
    1 point
  21. Masina mea are webasto din fabrica. Nu l-am folosit nici macar o singura data. ðŸËĹ Vedeti, aici e vb de preferinte si de ce e important pentru fiecare. Mie mi-e de ajuns si hi-fi, care e decent. La e60 am facut retrofit la L7, standard fiind ingrozitor.
    1 point
  22. inainte de toate vreau sa felicit posesorul pentru atentia acordata masinilor lui si pentru noua achizitie: multi km cu bine! iar apoi vreau sa fac 3 mentiuni: 1. din ce am vazut pe aici(nu l cunosc pe om) cred ca stie cu ce se mananca masinile si cred ca stie ce a ales; 2. faptul ca iti doresti mai multe dotari si ca faci retrofituri nu exclude in niciun fel o intretinere tehnica temeinica a masinii, nu stiu de unde scoateti astea, ba mai mult, chiar daca cumva s ar intampla asta, oricum e masina lui si treaba lui 3. cu toate ca toti preferam masini cu km putini si e de preferat asa, asta nu inseamna ca masinile de peste 200mii km sunt de dus la remat....pot exista masini foarte bune si intretinute chiar si la km astia si multi peste stima
    1 point
  23. In sfarsit am rezolvat cu ABS-ul... Cred ca trebuie sa-mi caut alt mecanic Am schimbat pomba si spira degeaba. Problema era la cablul de alimentare si la senzor care era montat total aiurea. Dupa o vizita la Bavaria si o factura de 1000 de lei totul e in regula acum .
    1 point
  24. Cu tot respectul, nu poți compara X-ul de mai sus cu 525d. Și din nou cu tot respectul, și loganul nou merge bine. OPaul are mare dreptate!
    1 point
  25. Da se greșește. Ce e interesant e ca nimeni nu greșește invers.Sa ĂŽmbĂŁtrĂŽneascĂŁ mașinile. Toata lumea greșește un an doi ĂŽn sus )
    1 point
  26. Singura problema este ca masina ta este din 2012 nu 2013 cum scrii in anunt. Asta daca nu cumva s-a transformat cum se intampla in anunturile de pe autovit unde 99% din masini intineresc cu 1 an.
    1 point
  27. De ce de fiecare data unii dati sfaturi pentru eliminarea dpf, pe urma altii se tot plang dupa ce il elimina ca scoate fum, ca miroase urat langa masina, ca merge intrerupt si multe si nevrute, de ce nimeni nu achizitioneaza filtre dpf pe producator, nu o tine 200k dar 100k tot tine si e normal, nu vad de ce toata lumea inclina sa aleaga intotdeauna aceasta varianta, dc nu ne permitem la ce masini conducem sa dam pe un filtru am 2000 de lei, atunci vindem si cumparam dacia motor 1.4 ca e mai ok
    1 point
  28. Te-ai mira de realitate. De ce crezi ca sunt atatea accidente grave? Si atatea filmari cu dashcam-uri de te ia cu calduri? Si nu ma refer doar la BMW-uri, in general, cu Logan, Passat, trec pe langa mine ca am impresia ca merg cu 30 km/h. Si cand ma uit la vitezometru...
    1 point
  29. Tot ce putem face e sa punem genul asta de masini in aria asta ca un mic semnal de alarma...cam atat...in restu nu poti face politie cu nimeni...
    1 point
  30. Maine e ultima zi de vara poate. Cea mai mare prostie sa bagi masina intr-o incapere incalzita dupa ce ai mers cu ea pe drumuri pline de sare/clorura. Pentru a nu zgaria masina incerci sa nu dai zapada jos pana la lac. Am observat ca unii au o obsesie, ca nu pleaca de pe loc pana nu e si tabla uscata:)), iau tabla la pumni sa sparga gheata, rup geamurile cu racleta (n-am folosit in viata mea o racleta pentru a dezgheta geamurile).
    0 points
  31. Intradevar, se mai greseste. Am verificat si pe olx si acolo era scris 2012. P.S: masina nu e pe autovit
    -1 points
  32. Salut,Vand jante BMW M ,style 400 pe 18 in doua latimiFata-225/45/18Spate -255/40/18 Anvelopele sunt Continental aproape noi.Dot 2017 echipare de fabrica .Nu sunt runflat Jantele au urme minore de folosinta .Viorel Tel 0737014328
    -1 points
  33. Distributia uzata, decalaj mare, posibil patina depreciata,de aici socurile la pornire, cutia nu are legatura.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.