Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/01/18 in all areas
-
Updates: 1. Am roata de rezerva originala, nou nouta 2. Pentru drumurile lungi, in care pasagerii vor folosi tablete, am montat un hotspot alimentat prin USB. Am pus o cartela 4G de la Vodafone si un card de 32gb. Pe card pot pune fisiere de toate tipurile, care pot fi accesate si partajate intre dispozitivele conectate. L-am luat de pe AliExpress si a costat in jur de 125 RON2 points
-
Revin dupa ceva timp cu alta masina aici , primul meu motor 3 l , prezentare sumara momentan pana o cosmetizez si efectuez cateva upgradeuri .Schimbare de culoare , mai mult fortata , am tot cautat negrul de care sunt atasat dar nu am gasit si am dorit neaparat Adaptive drive , Edc , dynamic drive si nu am gresit , comportament diferit in curbe , stabilitate maxima si control total . Prima masina dupa care m-am dus in tara si nu a fost un fiasco . A contat mult in decizie si faptul ca are un schimb ulei cutie si diferential efectuat de fostul proprietar . Momentan am pregatit schimbul de ulei , filtre , role curele , placute fata si upgrade la 6 Wb si volan M . Maine se monteaza . Urmeaza polish si vopsire difuzor spate in negru 668 , imi pare ca e prea simplu asa si nu face o nota distinctiva in packetul M bara spate . Gata cu vorbaria , o poza momentan ca teaser Vehicle options L801A National version Germany P337A M Sports package P7A2A Innovation Package II S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2NCA BMW LA wheel, M Double Spoke 350 S2TBA Sport automatic transmission S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S416A Roller sun vizor, rear lateral S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S456A Comfort seat with memory S464A Ski bag S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4U2A Eco pro S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA Apps S6VCA Control for Combox S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S8V1A Label S9AAA Outer skin protection http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/myx6_zpskimrmtn3.jpg1 point
-
Dupa indelungi cugetari si calcule am decis ca e cazul sa avansez de la Z4 la un M3. Si cum era unul chiar in show room la dealer, l-am luat pe ala. Mai ales ca e si editie limitata. M3 CS, culoare San Marino. Am optat pt Pilot Super Sport in loc de Cup 2 pentru ca oricum pina masina nu are vreo 6-8.000 km nu am de gand sa scot untul din ea. Diferenta dintre ele o simti doar pe circuit unde oricum nu o sa ajung in primii 2-3 ani. Iar pe ploaie PSS este mult peste Cup2. Dupa, poate pun Cup2 sau Trofeo R pe el, daca chiar simt ca are nevoie de mai multa aderenta. Volanul de "alcantara" si consola din mijloc din acelasi material o sa imi dea batai de cap pe termen lung. Incerc sa protejez cel putin volanul si conduc cu manusi, cu suprafata de alcantara si ele. Este inca in rodaj, am vreo 300km in 2 saptamini, umblu piano cu el pina reusesc sa pun XPEL complet pe toata masina. Pe Z4 aveam vopseaua sarita de la pietre inclusiv pe portbagaj. Il conduc in: Motor-Sport, Suspensie-Comfort, Directie-Sport, Cutie-2. HUD-ul e in clasic, dar pe M1 il am in M Style, cu turometru si treapta indicata. Culoarea se schimba in functie de soare si cat wax mai are pe ea. E un fel de semi daily driver, splitterul de carbon imi da emotii cand ma gandesc la unele parcari sau borduri. Este interesant de urmarit reactia cunoscatorilor care trec pe linga el...remarca capota, spoilerul si la final "CS" pe spate si ii vezi cum scot imediat telefonul si pozeaza tot Impresii pina acum? Are cuplu motor imens, desi nu il duc peste 4000 de ture (pina la 2000km este recomandat sa il tii sub 5000rpm si 170km/h, si evitat pedal to the metal). Am avut cutie manuala la Z4 si inca ii duc lipsa. Incerc sa "il invat" cum sa schimbe, dar dureaza inca. Oricum, in rodaj nu e totul perfect inca. De aceea evit setarea "efficient" la motor si 1 la cutie. Mai are o chestie, la cutiile automate, daca ridici putin piciorul dupa ce aceelerezi, schimba cel putin o treapta in sus, la M3 nu prea. Ba chiar tine turatia si treapta si te pomemensti ca dupa o acceleratie scurta in 2 sau 3, intre 2 si 4000 de ture, sta acolo sus si trece in frana de motor. Ma gandesc ca vine de la setarea 2 la cutie, dar setarea 1 il tine mereu sub 1500rpm si nu am chef in rodaj sa merg cu ea in 5-6-7 la 1000 de ture. Asa ca o sa incerc sa o scot la capat cu setarea 2. Daca schimbi din clapete intra in "manual" si nu mai iese. La alte masini dupa un anumit timp trecea in "automat" la loc. La M3 nu.1 point
-
Pai deja de fac 7 ani pt un f10 din 2011, nu inteleg de ce supraevaluati atat unele fiare.1 point
-
Multumesc, dar aici te ĂŽnșeli.Cutia automatĂŁ de pe 335i N54 e cunoscutĂŁ ca fiind problematica cand vine vb de cuplu ridicat, majoritatea celor care se duc pe circuit sau participa la drag, au facut conversia la cea manualĂŁ.In state, daca pui douĂŁ mașini identice, dar care au cutii diferite, 99% o vor alege pe cea manualĂŁ, tocmai ptr ca rezista la cuplu ridicat.1 point
-
Am 2 zile cu distributia noua f30 2012 118d-116cp 230 mii km si pot sa spun ca motorul are alt sunet ! mai gros , mai silentios ... este altceva ce sa mai discutam ! , la distributia veche aveam laturile putin intinse , aproximativ 7-8mm , lantul pompei de ulei era si el putin largit , am cerut la service distributia veche la pachet , vreau sa fac experimente pe ea , vreau sa trag de lant sa vad unde cedeaza .. sa il rup , vreau sa demontez intinzatoarele sa vad garniturile cat de coapte sunt ... etc am mai schimbat o distributie la fostul e87 si tot asa .. a fost diferenta mare de sunet dupa , am un prieten cu f30 si fara zgomot distributia a cedat la semafor ... motorul praf , cost reparatie peste 2500 euro cu motor SH DAR !!! am un prieten cu un e90 2010 cu peste 250 mii km si are zgomot de lant/distributie clar de circa 20 mii km si merge asa ,,, am discutat cu el problema si a zis ca stie dar nu are timp ... deci are un zgomot de lant de acopera rontaitul injectoarelor ca sa zic asa :laugh: ... asta e .. nu ai ce sa ii faci ... el zice ca este doar intinzatorul de lant ( cel de sus ) ... treaba lui / masina lui CU ALTE CUVINTE ! se rupe si cu si fara zgomot , depinde doar de noroc dupa cum vad eu lucrurile Daca sare de 200 mii km eu zic ca trebuie schimbata1 point
-
Sincer ai facut o alegere inteligenta pe care si eu as fi facut o cu ochii inchisi. Motor nou vs edc clar as fi ales motor nou. Nu zic ca edc nu e f confortabil dar nu suporta comparatie1 point
-
Are evacuare diferitĂŁ de standard sau Competition. Iar M Performance nu este oferitĂŁ pt CS. Este “cuminte” in “efficient” si turuie bine in sport sau sport plus. Are pop corn cât cuprinde. Chiar si pe loc, turata ușor in sport pina pe la 3000 si lĂŁsat brusc...numai popcorn iese :frantics: Ăncerc sa pun un clip de sunet, cum turuie la rece, imediat dupĂŁ pornire.1 point
-
1 point
-
Mai bine renunt. Nu sunt adeptul pieselor din dezmembrari doar ca imi pare rau ca nu am EDC. Cand am plecat dupa ea in Germania aveam doua variante: una cu EDC si 100.000km si masina actuala cu 115.000 insa cu motor nou nout, schimbat pe garantie in Germania la 95.000 din cauza distributiei. Atunci credeam ca am ales bine, dar acum simt lipsa EDC-ului din cauza faptului ca nu pot pune jante mai mari de 19.. multumesc pentru sfaturi! A, inca un factor decisiv a fost ca actuala masina are certificat de productie pentru Germania si cea cu EDC era pentru Europa1 point
-
Am spus: combinatia 2litri diesel/350Nm si cutia automata cu convertor e superioara celei benzina 1,5l/220Nm si dublu ambreiaj: acceleratie, viteza maxima, consum, confort, reprize. Apoi: poti sa te indoiesti cat vrei, pe acest motor BMW/Mini avea si are o cutie automata cu convertor, 6 trepte, de la Aisin (Mini Cooper, Seria 1, etc). Aceeasi cutie au pus-o si pe Mini Cooper JCW, deci ma gandesc ca e "normala" destul pt ei. Ce nu ma indoiesc este ca pe un mic SUV de 1600kg plus (sofer, pasageri, bagaje poate), chiar si de la BMW, o cutie cu doua ambreiaje cuplata cu un motor de cilindree mica si cu doar 220Nm (care trebuie sa care de la 1600kg in sus) este complet inferioara uneia cu convertor hidraulic cuplata la un motor cu un cuplu mult mai mare. Faptul ca te-a zgaltait si a schimbat "sport" cu smucituri, nu inseamna ca obiectiv masina e mai sprintena. E doar o chestie subiectiva, care dupa cateva ore de hatza hatza iti trece. Mai nou chiar si BMW trece la modele sport la cutii automate "normale", vezi M5 sau Z4 G29 Iar despre diesel, nu cred ca dispare el chiar asa usor. Cei care conduc sute de mii de km pe an au nevoie de el si camioanele de mare tonaj la fel. In plus, fa un sondaj aici pe forum, sa vezi cati au diesel si cati si-ar lua un diesel. Eu unul, daca as fi dupa un X1, as alege 18d in detrimentul lui 18i. Si clar, cutia automata cu convertor. Diferenta e de la cer la pamint.1 point
-
Multumesc cateva poze la repezeala dupa polish , abia acum vad culoarea si parca nu e asa rea , e chiar placuta , montat azi si 6Wb si codat . Diferenta enorma la interior cu volanul si bordul nou . Si arata f bine cu difuzorul vopsit negru 668 . Inainte era invizibil vopsit in culoarea masinii . Urmeaza sa-i schimb becurile cu cele noi si schimbul ulei , placute fata . http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180828_204725_zpsubzfduyu.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180828_204536%201_zps4b9ebbgj.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180828_204817_zpspblphoro.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180828_095717_zpsuvqra04q.jpg1 point
-
webasto tau a pornit la 5 grade automat , ti-a incalzit motorul rapid si ai avut caldura in cateva minute A facut multe fara sa-i ceri . CA nu l-ai folosit separat e altceva . Eu la E60 ieseam iarna din poarta clubului si il porneam din remote , sau dimineata de pe balcon inainte sa plec . Sa te urci in cabina cu 30 grade si geamuri dezghetate cand lumea racaie parbrizul si degera in frig pe langa masina imi pare pur si simplu comfortul maxim fara vreo urma de snobism sau ce a mentionat colegul cel frustrat de 40 ani Ca si harman , chiar nu sunt vreun audiofil dar e o optiune cu care m-am obisnuit si usor de pus . Chiar nu ascult muzica la vreun nivel nebun dar calitatea face diferenta chiar si la volum mic .1 point
-
inainte de toate vreau sa felicit posesorul pentru atentia acordata masinilor lui si pentru noua achizitie: multi km cu bine! iar apoi vreau sa fac 3 mentiuni: 1. din ce am vazut pe aici(nu l cunosc pe om) cred ca stie cu ce se mananca masinile si cred ca stie ce a ales; 2. faptul ca iti doresti mai multe dotari si ca faci retrofituri nu exclude in niciun fel o intretinere tehnica temeinica a masinii, nu stiu de unde scoateti astea, ba mai mult, chiar daca cumva s ar intampla asta, oricum e masina lui si treaba lui 3. cu toate ca toti preferam masini cu km putini si e de preferat asa, asta nu inseamna ca masinile de peste 200mii km sunt de dus la remat....pot exista masini foarte bune si intretinute chiar si la km astia si multi peste stima1 point
-
Poate masina a fost intretinuta exemplar de fostul proprietar si nu e nevoie sa repare nimic; o masina foarte dotata cu sub 150k km costa mult mai mult decat una cu peste 230k km; si mie imi place sa adaug dotari la masina, asa ca il inteleg. Mai multe dotari mecanice, mai multe piese de intretinut; sper sa nu fie cazul sa schimbe barele stabilizatoare de la dynamic drive (~2000 euro pe fiecare punte) sau amortizoarele adaptive (1100 euro puntea fata, 900 euro puntea spate).1 point
-
Multumesc pt urari Si pt ca nu am mai avut rabdare am montat volanul azi , este nou , un feeling f placut , bordul se monteaza luni pt ca nu am cine sa codeze acum , l-am luat virginizat . Si pt ca Harman e must have dpmdv se monteaza sambata asta , nu m-am aventurat inca la Bang , e prea scump cat un set de jante nebune , miercuri sapt viit intra la polish si am demontat difuzorul pt vopsire , ceva teasere . http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/voln_zpsa7hyxfmg.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/bord_zpslt2397k1.jpg1 point
-
are ceva km 225 k , dar daca sunt reali apreciez realitatea , cel mai probabil ma voi ocupa de distributie curand desi nu are sunete suspecte dar nu stii niciodata . Nu stiu daca sunt din packet m jantele astea , HK e comandat, intr-adevar HIFi e f slab si astept sa prind jante 373 M care imi par cele mai potrivite pt ea , ce are acum chiar nu-mi pare deosebit . Interiorul e intretinut corespunzator , e negru desi as fi vrut dakota brown dar cum am zis mai sus e greu sa le ai pe toate si m-am limitat la ce am vrut neaparat si imposibil de montat ulterior . Pe parcurs probabil ca-mi mai vin idei . faruri led momentan cam scumpe si nu cred ca merita , PE drum si becuri xenon Osram Nightbreaker ca astea sigur sunt obosite si nu se compara cu bec nou .1 point
-
Esti cumva jurnalist? Ai taiat din context ce era mai important. Am scris daca mergi SPORT schimbi la 8-10 mii.1 point
-
1 point
-
Ecranul e una si sistemul CCC e alta . Trebuie sa repairi sau sa schimbi CCC-ul adica unitatea de sub ventilatie - cea care include unitatile de CD/DVD .1 point
-
1 point
-
Salut, Ceva noutati? Sunt curios cum merge cu plangerea si daca vor sa fac ceva. Sau odata banii dati esti pe cont propriu. Nu stiu de unde mentalitatea asta in service. Iti reparam masina dar nu ne asumam nici o raspundeere. Asa o fac eu si daca stric ceva macar de banii aia castig ceva experienta si data viitoare o fac mai bine. La cate experiente negative sunt ma gandesc serios sa cumpar un set pentru schimbarea distributiei si sa ma apuc singur.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1.8i dar el este de 1500cc ... Am impresia ca denumirile astea sunt date asa, sa nu zica astia mai necunoscatori ca BMW a luat-o complet razna ))) Bah sa vezi ce BMW mi-am tras , un X1 1.8i .... Da, si cum este ? ... Bah, master , are motor de 1500cmc si tractiune fata .... Pai ala nu este X si nici BMW .... :hyper:1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da manualele dispar din pacate. Pb ca-mi voi lua o masina mai driver oriented, sportiva, cutie manuala pe care o voi tine 10-20 ani sa ma bucur in timpul liber. Sa-mi aduc aminte cum erau masinile odata. Pe mine m-ar multumi un coupe dar pe "my other significant half" nu. O considera o masina inutila: zgomotoasa, nepractica Am testat ieri un M2 CSI si un Type R FK8. Fiecare are ceva interesant. As fi fericit cu oricare dintre cele 3. Acum imi dau seama ca nici 420d F36 nu-i asa de rau spre comparatie. UPDATE: -schimbat ulei + filtru ieri (12.500 km): Castrol LL04 0W30 x 5L. Total 200eur (100 ulei 20 filtrul). -am luat proba de ulei sa-l analizez la un laborator. Vreau sa vad vascozitate, punct de ardere, continut de metale, cenusa.... Revin cu buletinul cand e gata. Vreau sa vad cat de degradat era uleiul + starea motorului.1 point
-
1 point
-
Initial imi spusese cineva de seria 4 nu auzisem de ea. Vedeam pe strada 3GT(horror) si credeam ca ala e seria 4 . Pana am fost la reprezentanta intamplator si l-am vazut. 3GT are proportiile ciudate privit din lateral, corpul/cabina pare prea mare fata de pasajele rotilor. Rotile par minuscule. Altfel o masina practica, spatioasa. Am inteles ca nu mai scot succesor din cauza vanzarilor slabe. 4GC da are liniile geamurilor mai ridicate, plafonul mai jos. Mai putin practic fata de F30 dar mi-a placut. M-am obisnuit la parcare cu flancul masinii care e mai evazat. N-am ales automata pentru ca-s fan manuala. Placerea de a conduce si un control mai fin in situatii limita (am facut un curs Bmw Driving experience - Basic si se poate controla chiar frumos supravirarea cu ambreiajul). Plus evit povesti horror cu erori/gremlini in cutiile automate.1 point
-
materiale de rahat, teste la misto, politica de service la care se adauga si o multitutine de oameni care s au imbogatit in ultimi 20 de ani si care cumpara sigle duc la astfel de probleme. Merge si asa ... bmw se vinde in draci normal ca ii doare in spate ca se rup lanturi, motoare si cutii. Exista fani care le iarta orice pentru ca ei iubesc bmw si alti care cumpara un brand.1 point
-
+1, teoretic toata treaba ar trebui suportata de BMW, wtf 92 mii si masina in garantie cum e posibil asa ceva, revizii efectuate la ei, daca si la faza asta se fac ca ploua cum ramane cu pretentia de marca PREMIUM?1 point
-
E masina ta, daca tie iti place, noi cei de aici nu avem nimic impotriva Sa ne tii la curent ce se intampla cu ele cand vine anotimpul ploios si rece :brr:-1 points
-
Valorile la ce? La adaptari, sau la ce? Nu te stresa, resetezi adaptarile si trebuie sa-ti arate ,,0" la toate adaptarile. Inainte de resetare, o sa vezi ca ai -0,23 ms, -o,1 ms, etc.-1 points
-
Pretul corect ar fi urmatorul CU ULEI ATF 3+ 5 litri ATF 3+ x 243 litrul = 1215 lei baia originala ZF = 575 lei Manopera =250 lei TOTAL = 2040 lei Daca este cu Ulei ZF-8 ( 5L x 138/L = 690lei )cei de la ZF Faur, ulei dinacesta pun, este un total de 1515 lei, total piese si manopera. Asta ar fi pretul corect. Cine va spune ca in cutia 8HP intra mai mult de 5 litri ( schimb prin metoda gravitationala), va minte, mai exact 4,5litri, atat intra la un schimb.-1 points
-
Cum nu ai gasit, vad ca ti-e greu sa cauti , uite aici https://www.zf.com/usa_canada/en_us/corporate/aftermarket/spare_parts_corporate/transmissions_corporate/how_to_change_oil/change_oil.html ULEIUL la CUTIE SE SCHIMBA. Nu te mai lua dupa unii care habar nu au. Fabricantul cutiei recomanda schimbul de ulei. Iar procedura de schimb, gasesti in site-ul care ti l-am dat, dar trebuie sa cauti :frantics: Daca nu esti informat, asa esti pacalit de meseriasi si platesti o reparatie inexistenta.-1 points
-
Daca nu stii, nu mai indica gresit. Pune mana si studiaza si dupa aceea vin-o si spune. Ti-am dat un site, sa studiezi, vad ca ti-a greu. Tu te uiti la video, de aceea ai luat si o mare teapa cu asa zis-ul bloc de valve stricat, dar ce sa-i faci ai platit de pomana 6500 lei. Aste este, cand nu esti documentat. Daca fabricantul cutiei spune ca se schimba la 120.000 km., tu vad ca spui altceva! Stii mai bine ca fabricantul cutiei? Cand ti-am spus ce sa faci la cutie, te-ai ofensat si nu m-ai crezut, iar acum tu vii sa dai indicatii ? :frantics: Procedura schimb ulei in romana, pentru cutia, 5HP, 6HP, uite aici: https://www.zf.com/global/media/medien_mastersite/aftermarket/service_information/service_information_zf/transmission/cars_4/rumaenisch_6/modelluebergreifend_15/ZP_SI_Oelwechselkit_RO.pdf Procedura schimb ulei in romana, pentru cutie 8Hp. ZF Faur, nu respecta aceaste proceduri!!!,oare de ce? ZF_SI_Oelwechselkit_8HP_50130_RO.pdf-1 points
-
@tarabostes, esti originar din ramnicu valcea cumva si ai fost si pe forumul masini.ro? don't worry, motoarele diesel 20d cu probleme sunt cele N47 fabricate pana in 2014. al tau va merge fara probleme.-1 points
-
Acum 1 an cam toti recomandau schimbul de ulei la 15.000 km. Acum s-a ajuns sa se recomande la 8-10.000. Cred ca la anul se va recomanda sa se schimbe la 5.000 km. Eu am cu masina 255.000 km si schimb uleiul cand ma anunta in bord, cam la 24.000 km. si nu am avut probleme. Cred ca multora le place sa isi complice viata aiurea. Nu au pe ce arunca banii. Si vad aici ca multi isi aduc masinile din Belgia si vin sa se planga ca au probleme cu ele. In Belgia se schimba uleiul la 40.000 km. si chiar mai mult, la masinile de flota. Adica cam la ce masini se liciteaza ieftin si se aduc in Romania. Normal ca dupa aceea ne plangem de probleme.-1 points
-
-1 points
-
HK aprox 1000 E cu montaj care se va face unde am facut si pt E60 . 3 l pt ca nu am gasit nimic din ce vroiam la 2l 408 M chiar imi plac , red ca intre astea si 373 M care sunt 20 parca inclin spre 408 Pe lista mai am si retrofit webasto , nu stiu exact ce implica , unitatile cu auxiliare sunt relativ ieftine , probabil ceva furtune , cabluri si codari , e ceva ce chiar mi-as pune dupa ce E60 m-a incalzit ierni la rand . daca are cineva mai multe info despre asta sa le listeze . momentan sunt la studiat .-1 points
-
cat am dat pe ea nu e important , masinile difera oricum plus ca mereu e nevoie si de putin noroc .Isi merita banii cand e ce ti-ai dorit , in rest cat bagi in ea si cat pierzi cand vinzi sunt detalii . Important e sa te bucuri de mai mult decat o masina si pt mine optiunile fac mereu diferenta si evident ce ai avut inainte . In momentul asta cel mai imp e sunetului motorului cand accelerez , mai ales in sport + trage liniar si brutal dar si in comfort cand o calc stie ce vreau de la ea :hyper:-1 points
-
Stai linistit, nu esti singurul cu problema consumului de ulei. O sa intalnesti unii care iti vor zice ca nu ar voie sa consume ca masina lor nu consuma. Iti sugerez sa lasi motorul in pace (adica sa nu il demontezi..) daca esti multumit cu trage. In ce turatii schimbi? Si al meu motor consuma daca schimb prea sus.-1 points
-
BMW F10 2014 - RETROFIT S316A AUTOMATIC TRUNK LID MECHANISM necesar de piese: - amortizor electrice partea stanga - modul HKL - buton portbagaj - cablaj - sigurante - broasca portbagaj cu soft close De preferat ar fi sa se demonteze toate piesele de pe masina o masina donatoare, impreuna cu mufele necesare. schema electrica: modul de lucru: - se construieste instalatia conform schemelor electrice si se cableaza telescopul la modul iar modulul la masina - se codeaza optiunea S316A AUTOMATIC TRUNK LID MECHANISM pe masina - se recalibreaza sistemul conform indicatiilor din procedura de calibrare din ISTA Costuri aproximative: - piese necesare aprox 700 euro - timp de lucru - 1 zi lucratoare - manopera - fiecare cum se descurca Sport la retrofit-uri !!!! Rezultatul final: http://www.youtube.com/watch?v=jeHVgtE-6Ww-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00