Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/03/18 in all areas

  1. Ok, n-am citit bine. Tu de ce nu vii cu vreo idee personala sau din urma experientei, intelegerii tale?? Iti dau un sfat; vino cu solutii pentru el, nu te lua de altii! Inapoi pe topic: Pana nu raspunde la intrebarea pusa nu poate ajunge prea departe in concluziile lui si ale mele.
    2 points
  2. Va salut, a trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat pe aici, probabil si din cauza faptului ca intre timp mi am “pierdut” calitatea de posesor BMW, ultima data avand un e90 non-facelift! Asa cum spune si titlul doresc sa achzionez un F10, an 2011-2012, motor 2.0 si neaparat automata! Bugetul este undeva 13-14-000 €! Stiind ca pe aici sunt posesori care chiar stiu ce inseamna o masina BMW o sa mi incerc norocul si poate gasesc ceva bun! De cautat, prin tara, am cam innebunit, m am saturat de samsarii care habar nu stiu ce vand etc! O zi buna
    1 point
  3. Cand ma intorceam din vacanta, din cauza idiotului cu Range Rover, era sa se urce acel tir pe noi. Incercand sa il ocoleasca pe cretin a intrat in balans. La vama-Ruse, am observat ca si el era cu familia in masina. Pe filmare, oricum, totul se vede mult mai calm, dar sincer....cand am vazut ce balans are tir-ul ala, m-am kkt pe mine incat vreo 3 minute nu am putut sa vorbesc prea multe. Dar am incercat sa fiu calm pentru a nu o panica si pe prietena mea, care se aude in filmare ca se speriase. p.s Am postat si pe trafictube clipul si am fost certat ca nu am facut stopul ))
    1 point
  4. ai desfacut banda ce duce firele catre volan (comenzi volan, airbag si claxon). daca banda aia se rupe, nu iti mai merg cele enumerate de mine
    1 point
  5. petreop, lasa-l ca abia a intrat pe forum cu primul lui mesaj.. @Damadul80, uita-te in pagina asta si vezi ca scrie in partea dreapta-sus, start a new topic. Incerca sa localizezi problema ta dupa modelul masinii, adica intra la Seria 3, si scrie/deschide acolo un topic nou. Poti sa faci copy-paste la ce ai scris mai sus intr-un nou topic. Ideea este oricum ca mecanicul care ti-a zis sa scoti clema aia cu trei picioare de pe placa ambreiaj e un mare idiot! Acum trebuie sa resetezi placa de presiune iar fara o scula dedicata e aproape imposibil sa pui placa cu clema aceea inapoi si implicit placa de presiune pe volant. Trebuie demontat tot pana la discul ambreiaj. Exista o scula dedicata pentru centrat discul ambreiaj in prealabil strangerii placii pe volant, si numai dupa asta se poate SCOATE ACEEA CLEMA cu trei picioare la 120 grade..
    1 point
  6. Mai sunt câteva topicuri pe tema respectivă Interesant că reprezentanța BMW a zis asta, mai ales că BMW susținea sus și tare că e "Lifetime" uleiul din cutie (oricum Lifetime = 100000km sau cât e mașina în garanție). Mai ai garanție de te-au contactat pentru recomandarea asta? Se schimbă și baia de ulei. Ai nevoie de o nouă baie. Mie de exemplu mi-au intrat doar 5.7 litri, prin metoda gravitațională. ZF Recomandă primul schimb la maxim 120000km (pentru un regim de condus normal), apoi din 80000km în 80000km. Eu l-am făcut la 109000km. M-a speriat resetarea adaptărilor cutiei. Până și-a făcut adaptările din nou a schimbat destul de aiurea, cu mici șocuri. Apoi a fost ok. Ceas.
    1 point
  7. Ca sa demontezi fetele usilor nu trebuie nu stiu ce interventie, ai 2 suruburi torx si in rest tragi cu atentie de elementele de pe usa - manerul si modulul cu butoanele geamurilor, dupa care deconectezi vreo 3-4 mufe si aia e. Acum cateva saptamani am folosit niste banda textila (20 lei?) sa acopar firele sau chestiile metalice de prin usa ca la anumite frecvente de bass zbarnaiau si era sacaitor (poze atasate). O sa iti raspund la mesajul privat cu preset-urile ce mi s-au parut mai ok.
    1 point
  8. Iti recomand sa privesti cu foarte mult scepticism orice zvon referitor la reducerea semnificativa a taxelor / impozitelor aplicabile autoturismelor. Nu spun ca este imposibil, dar este improbabil. In orice caz, este gresit sa iti faci vreun plan de viitor in baza unui astfel de zvon. Din 2006 incoace, taxele si impozitele auto au avut o singura directie constanta: au tot crescut. Daca au existat oarece variatiuni, acestea au fost cauzate, de regula, de rezultatul unor actiuni in justitie (ma refer aici la taxa de inmatriculare, in toate formele ei istorice). Reducerea poluarii, descongestionarea traficului, innnoirea parcului auto (si altele asemenea) sunt concepte foarte populare in prezent si vor ramane astfel si in viitorul apropiat. Ele convin de minune statului, care isi bazeaza o buna parte a veniturilor la buget pe mijloacele de transport. De aceea, costurile detinerii si utilizarii unui autoturism este de asteptat sa creasca in continuare. Poate vor exista, cand si cand, anumite corectii in jos (mai degraba din motive politice / de atragere a electoratului), dar cred ca acestea vor fi doar rare exceptii care confirma regula.
    1 point
  9. pe bune... ai intrat cu bocancii plini de noroi in topicul omului !!! ce legatura are problema ta cu topicul asta ???
    1 point
  10. Romanii si dragostea lor pt diesel :frantics: Am un prieten care si el viseaza la un 335xd (dar F31). Si eu eram fanatic diesel, pina am condus "benzinare" gen 6 in linie sau V8 aspirate. Dar mi-a trecut. Inteleg ca sint avantajoase la consum, dar ar ajunge si un 320d de 180-190CP. Am condus un 640d nou, cateva luni in primavara lui 2013 (inclusiv pe zapada). Interesanta ca GT, rezervor de 70 parca, la 130-140 consuma undeva la 5,5. Dar aceeasi buba ca la orice diesel: foarte grele, deci iti atarna botul si trag doar 2000-3500rpm cel mult, inainte si dupa, pauza. Dupa ce gusti un benzinar care trage constant de la relanti la 7-8000 de ture si nu te scutura la semafor, iti trece de diesel :shifty: De aceea motoarele mari sau puternice diesel, daca nu le cuplezi cu AWD si cutie automata, iti bati joc de ele. Cand a aparut A5, am inchiriat un 3.0TDI quattro manual cam 2 luni (era asa de nou ca se oprea lumea si facea poze masinii cand am mers prin Europa). Frumoasa masina, comfortabila (dar ca si 640d, masina de strict 2 personae). In schimb daca te propteai in motor te cam lasa rece. Treapta 1 trecea repede si 2 intra mai greu, bagai o pauza intre. La plecare de la o statie de plata in Franta am reusit asa sa arunc ochelarii de soare de pe fata prietenei Acceleratie tare si scurta in 1, data repede in 2 dar deja masina statea si prietena se inclina in fata in scaun...apoi boom, trage in 2, se tranteste la loc in scaun si sar ochelarii Mi-am luat-o apoi, asta e. Singura situatie unde un diesel este inca in avantaj, drumuri lungi la viteze mari. Mergi cu o medie de 180-200 si abia ai un consum de 7-8. Sau, situatie specifica Romaniei (si unor soferi care nu au invatat pe Dacie), depasiri din scurt. Dar si aici, noile benzinare turbo cu injectie directa au cuplu destul sa tina pasul. Parerea mea, hic.
    1 point
  11. Lasa cheta pentru altii, eu am pus o intrebare mai pertinenta la care inca astept raspuns.. De altfel, nu ma plang pe forum ca imi consuma motorul ulei! In schimb STIU cand/cum consuma uleiul si asta nu poate decat sa ma bucure! Altceva nu conteaza; nici macar parerea (defapt o impresie de prost gust!) ta despre motorul meu. (doar o avertizare ca te iei de persoana si nu de ideea din topic) Deci sa stam IN TOPIC, nu in alte "aberatii". A pentru ca altii cred turbina consuma uleiul, (isi pentru tine, ca tu iti amintesti ce sustin eu..) de mai bine de 30k km am schimbat turbina cu alta mai buna, trage bine in ture mici, aflati ca daca bag piciorul in acceleratie pierd inca ulei. Din partea mea puteti sa demontati motorul ca consuma uleiul.. doar vreo doi din cati am intalnit trateaza dieselul ca pe un diesel, restul...
    1 point
  12. Ca sa consume o cantitate normala de ulei ar trebui trecerea de la 0w30 la 0w40 sa ii reduca de 10 ori consumul de ulei. Cum iti imaginezi ca o masina cu probleme tehnice evidente va consuma <100ml la 1000km in loc de 1L la 800km din faptul ca ii pune un ulei cu 2% mai vascos? Sau mai bine explica-i teoria ta cu "nu tura motorul peste 2000 ture ca altfel e normal sa consume 10 litri de ulei in 10k km", cu care poluezi forumul dintotdeauna. Ar trebui sa se faca o cheta pe forum sa iti repare cineva motorul si sa intelegi ca nu asa ar trebui sa functioneze.
    1 point
  13. In prima parte ai dreptate, uleiul cu vascozitate mica (0) asigura o ungere inca de la primele rotiri ale vibrochenului, asta e singurul motiv nedeclarat de a folosi ulei cu vascozitate mica, mai ales ca e aditivat la greu.. A doua parte, imi rezerv parerile. (desigur turbina se prea poate sa nu mai fie in mintile ei.. La peste 200k km.)
    1 point
  14. Cred ca nu vrei sa fii si crezut.. Atunci pentru ce mai exista atatea alte vascozitati la uleiuri? Pentru motoarele de curse cum zicea cineva mai sus? Pai ar trebui sa nu mai fie de vanzare pe rafturile magazinelor, nu (?) ca nu vad mai mult masini de curse pe strada decat banalele1,6 - 1,8 - 2 litri. Poate e bine sa intelegem inainte asta cum stam cu vascozitatile si de ce sunt ele create si apoi mai vedem daca conteaza ulei mai gros sau nu. (nu mai zic ca 0w e un ulei care trebuie folosiit la polul nord si mai putin in Europa ) Eu pot sa il asigur ca daca pana acum a mers cu 0w30 trecand la 0w40 sigur nu va mai consuma la fel de mult ulei. Desgur, schimband vitezele in aceleasi ture..
    1 point
  15. Daca tot nu ti-a sugerat nimeni (te si intreb in acelasi timp) ..poate e cazul sa treci la un ulei mai gros la regim. Incearca la urmatorul schimb sa pui un ulei 0W40. Ii las pe altii sa iti recomande fabricantul. [ (mai ales cei negativisti - cu minusul dua ei )] Asta e bine sa faci inainte de a te apuca sa bagi bani in manopera (daca nu ai inclinatii mecanice o sa coste..) sa demontezi intercooler, epurator (mai mult ca sigur e integrat in admisie pt ca motorul e N47..), segmentari, simeringuri.. poti pune un ulei mai gros si mai vezi dupa aia. (Daaca te stii priceput in demontari poti sa faci ce ti s-a spus mai sus.. ca scapi oarecum mai ieftin verificand personal) Ce tip de ulei pui in motor si cat de des se face schimbul de ulei si filtru de ulei?
    1 point
  16. Nu prea ar fi mare lucru de corectat, adaugat.. Nu ai remarcat, daca ai pastrat (separat) placutele vechi scoase de pe partea pe care sunt probleme, acestea erau (sunt) tocite diferit, adica mai subtiri pe o parte decat pe cealalta a aceleasi placute si reciproca cealalta placuta.. Daca desfaci din nou acolo fii sigur ca totul este lipit, fara spatii, fara jocuri, rezonabil strans. Eu as da jos si discul sa ma asigur ca este lipit complet pe flansa fuzetei. Si unge cu vaselina din cupru si lagarele acelea pe care se sprijina/atinge placuta (suportul metalic al placutei) de etrier, pe langa vaselina care se pune pe fata si mai ales pe partea unde apasa pistonul etrierului. ASTA ASIGURA RETRAGEREA USOARA A PLACUTEI (preintampinand incalzirea inutila) CAND FRANA NU MAI ESTE APASATA. Ai grija sa nu ajunge vaselina cuprata pe placute; se scoate greu si face franarea ineficienta. Pe etrier se pune o clema metalica (curba) la sfarsit care impinge etrierul cumva in sus (daca imi amintesc bine) dar il aliniza cu totul pe partea exterioara, opusa pistonului. Ai pus/montat aceea clema, nu ai uitat-o sau pierdut asa ceva..? Ai facut aerisirea (slabit in prealabil aerisitorul..) franelor (la care ai umblat) dupa ce ai impins pistonul inapoi in etrier? Poate pe partea aceea o fi ceva aer prins si placutele nu se aseaza cum trebuie pe disc pentru ca aerul (comprimat) nu transmite eficient sub actiunea pedalei de frana. Sau de final, poate placutele nu sunt perfect drepte, defect din fabrica si au nevoie de ceva timp/folosinta sa se aseze pe disc. Masoara cu un subler grosimea lor in diferite locuri ale placutelor cu probleme.
    1 point
  17. Stai linistit, nu esti singurul cu problema consumului de ulei. O sa intalnesti unii care iti vor zice ca nu ar voie sa consume ca masina lor nu consuma. Iti sugerez sa lasi motorul in pace (adica sa nu il demontezi..) daca esti multumit cu trage. In ce turatii schimbi? Si al meu motor consuma daca schimb prea sus.
    1 point
  18. Am nevoie de ea dar sunt sigur ca se gasesc o tona la vanzare pe OLX
    1 point
  19. La mine nu a pornit niciodata automat iarna, nu stiu ce faci tu, dar s-ar putea sa-l pornesti manual si sa zici ca e automat. ECON la bmw este de fapt ventilatia fara compresor pornit, lucru care poti sa-l faci si vara, pur si simplu nu pornesti A/C, deci dupa ce ca nu porneste automat iarna, nu porneste nici vara automat..hmmm Edit: sau daca te gandesti mai bine vrei sa spui ca porneste compresorul automat daca dai tu pe "automat" la clima, atunci e logic, insa sa spui ca porneste automat compresorul e gresit, iar iarna nu porneste nici asa. Solutia pentru dezaburire este chiar ventilatia pe prima treapta, sau in sistem de urgenta, apesi foarte frumos pe butonul de dezaburire la parbriz, porneste ventilatia la maxim de zici ca decoleaza si trebuie sa urlii ca sa poti vorbii, o tii fix 10-15 secunde, dupa ce se dezaburesc lasi ventilatie pe prima treapta redirectionata catre parbriz si gata solutia, nu se mai aburesc. Atata timp cat exista ventilatia-dezaburire parbriz in buton (la care nu porneste compresorul, doar ventilatia porneste), nu inteleg de ce sa folosesti si A/C-ul iarna, dar na poate inginerii aia de prosti au facut si dezaburire, ar trebui sa scotem butonul ala si sa punem altceva acolo. Radu95 sper ca ai glumit tu, nu eu, ca vii cu niste idei in subiecte total pe dos.
    1 point
  20. Ciudat ce ziceti voi aici, pare din filme. Eu niciodata nu folosesc A/C si 90% din lumea care o cunosc nu foloseste A/C-ul iarna, iar vara evit cat mai mult timp sa-l folosesc deoarece sunt sensibil la el. Freonul si ulei din instalatia de climatizare nu dispar pentru ca folosesti tu A/C mai mult sau mai putin, daca este mai putin este din cauza ca sa pierdut, sunt multiple cazuri pentru care se pierde freon, deci freonul nu se "invecheste", nu se "evapora", doar se pierde si atat. Eu cred ca la mine merge A/C undeva la 3-4 luni pe an maxim si asta este pentru toate masinile care le-am avut, ciudat fiind faptul ca nu am avut niciodata mai putin decat am bagat. A/C se foloseste vara, nu iarna, daca sunt probleme la garnituri si restul le schimbi, este util si iarna? Da, recomandat? Nu! In majoritatea cazurilor la orice masina daca este prea mult freon nu porneste compresorul, daca este prea putin la fel nu porneste compresorul, vorbesc de la matiz la orice masina, al tau daca mergea este posibil sa fii fost la limita aia pana sa ti-l opreasca, nu stiu ce sa zic, insa ai pierdut mult freon implicit si ulei in prea putin timp, ai o pierdere care o sa o descoperi pana la urma.
    1 point
  21. Sa o stapanesti sanatos.Un singur lucru important lipseste la masina asta, cutia automata in 8 trepte care ar fi ajutat motorul mult mai bine decat poate vreodata sa il ajute o cutie manuala in 6 trepte, dar daca esti fan manuala este ok pentru tine.
    1 point
  22. Generalii nu, au oferte de rahat! Lucrez cu toti, in principiu daca iti ofera careva un pret mic, uita-te atent la contract si vezi de ce iti ofer acel pret, deoarece este posibil sa ai o fransiza de 15-30% in caz de dauna totala, este posibil sa ai fransiza daca gasesti masina vandalizata in parcari, este posibil sa ti se mareasca fransiza cu fiecare eveniment si multe alte chestii...trebuie sa vorbesti clar cu ei de la inceput toate aspectele, intrebi orice iti vine in minte si sa iti arate negru pe alb pe contract. Conteaza si la cat iti evalueaza masina. De exemplu urmatorul casco care o sa-l fac, o sa fie cel mai simplu Casco, adica sa acopere doar daca fac eu accident si este vina mea, cu fransiza mare 200-300 euro, ca sa nu fie mult pe an, gandeste-te si la varianta asta, este posibil sa iti ofere un 1500-2000 euro /an pe full casco cu fransiza sau fara.
    1 point
  23. Se gasesc pe ebay la aprox 100€! https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F142634221226
    1 point
  24. Inseamna ca ce vine din fabrica e OEM. Ce se pune dupa, dar original, e OE. Eu asa inteleg. Si ce e AM e alt producator (desi s-ar putea sa fie tot furnizorul echiparii originale, dar fara sigla producatorului auto, dar sub marca proprie).
    1 point
  25. A fost compresorul. S-a rezolvat cu altul nou.
    1 point
  26. 1 point
  27. stick-ul din torpedou este doar pentru update de harta la navigatie sau de soft. Stick pentru muzica ai doar in cotiera. in cazul tau este varianta doar cu aux.
    -1 points
  28. nu mai da sfaturi daca nu te pricepi!!!!! aia e valabil doar la navigatia business. partea cu update de soft e o mare prostie !!! la navigatia professional portul de USB din torpedou se poate folosi si pentru incarcarea de muzica pe hdd intern ( pe langa incarcarea hartilor) ! unitatea optica stricata sau cd urile scrise gresit
    -1 points
  29. Salutare tuturor posesorilor de BMW. Sunt nou pe acest forum si nou intrat in posesia unui BMW 320d 163CP E90.Problema pe care vreau sa v-o impartasesc,nu am gasit-o pe-aici si as ruga un moderator sa ma corecteze si-mi cer scuze. Sa revin. Am inlocuit motorul(au luat apa 2 pistoane =biela indoita si arbore stramb),am schimbat si ambreiajul(nou ,fara volanta ,LUK) toate bune ,pornit ,mers excelent.Hai sa plec de pe loc!Nimic! Nicio treapta,nu intra in viteze.Am zis sa-i fac o aerisire ....pe unde??...am gasit ceva pe la cutie un pistonas care actioneaza parghia cu rulmentul.Bun.Nimic nici acum dupa aerisire.Nu stiu daca aerisirea ambreiajului se face la fel ca la frane.... Acum sa va zic si partea cu montajul ambreiajului.Placa de presiune avea un fel de saiba cu gaura de imbus...de 15 cred...pe hartia de montaj scria in engleza sa nu se scoata decat dupa montaj!Eu am scos-o inainte, binenteles la sfatul unui mecanic "scoate-o ma ca n-are nimic".Acum va intreb daca acea placa de presiune este dereglata,debraiata la maxim...asa am auzit. N-am avut priza de centrat discul,de-asta am scos tabla aia.Sunt sigur ca am facut o prostie dar nu stiu ce sa mai fac ,cum sa repar daca se mai poate repara ceva cu ambreiajul asta. Exista cumva vreo tehnica de montaj ambreiaj?Tin sa precizez ca am scos de tot cilindrul receptor, de pe cutie ,pentru ca cineva mi-a zis ca i-a sarit tija si d-aia nu debraiaza. Va rog din suflet sa-mi dati un sfat ca nu stiu ce sa mai fac.Multumesc anticipat si scuze pentru exprimare.Stima!
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.