Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/05/18 in all areas
-
Atata timp cat poti lua acea masina direct de la dealer BMW din DE, nu vad de ce as apela la BavariaUsed - adauga timp si bani in plus, fara vreun beneficiu vizibil. Cum se poate cumpara direct de la dealer BMW DE: - cauti pe site-ul de masini rulate dealeri BMW http://gebrauchtwagen.bmw.de/#/b/?culture=en-US - alegi masina potrivita - iei legatura cu dealerul si negociezi pretul si stabilesti detaliile - achiti masina (se poate plati direct din Romania, prin banca) - cauti transport serios (pe mine m-a ajutat cineva, dar am inteles ca exista un site unde poti cauta transportatori) - agreezi detaliile cu transportatorul (pret, data livrarii) - astepti masina - mie mi-a fost livrata in 5 zile de cand am confirmat cu transportatorul in total a durat 2 saptamani de cand am gasit masina pana cand am intrat in posesia ei, fara sa parasesc localitatea, si m-a costat cam 600 euro + pretul agreat pt masina. Ce aduce BavariaUsedCars in plus? in aparenta te scapa de 4-5 telefoane si cateva mailuri - dar e foarte posibil sa ajungi sa dai catre ei aceste telefoane si mailuri, si platesti si cateva sute/mii de euro in plus. Si eu am incercat sa cumpar prin ei - i-am rugat sa ma anunte cand apare la vanzare o masina cu anumite caracteristici - si raspunsul lor m-a motivat sa imi caut singur - "va rugam sa cautati dumneavoastra pe site si daca e ceva care va place sa ne sunati" - cu alte cuvinte, nu au timp sa vanda masini; in plus, atunci cand chiar a aparut ceva care ma interesa, desi am sunat in ziua in care aparuse (maxim 1h de cand aparuse), deja era rezervata - probabil masinile interesante se rezerva de la inceput pt anumiti revanzatori. Nu considerati asta ca o generalizare - este doar experienta mea, poate alti cumparatori au avut experiente placute.5 points
-
In folderul work sunt fisierele citite de tine, el vine gol atunci cand instalezi NCS-ul. Problema este ca e destul de greu sa inveti asa ceva pe forum, iar cine are cunostinte nu are timp sa piarda sa-ti explice in 15 posturi ce trebuie sa faci. Nu mi-o lua in nume de rau dar asta este situatia in Romania.2 points
-
Inca mai vorbesc civilizat... dar abia ma controlez ca sa fiu sincer :frantics: Mereu primesc un termen aproximativ ceea ce este frustrant. Mi se pare sub orice critica ca dupa 5 saptamani sa nu poti comunica data exacta cand ajunge masina.2 points
-
Eu ĂŽl stiu pe robert de când erai tu mic,nu ajuți pe nimeni,uleiu ĂŁla la distribuitori e maxim 40/l , preț de importator. Deci ce vinde el acolo e pentru gușteri1 point
-
1 point
-
Eu am platit 1500 euro s-o aduca de la BMW AUER din Germania si masina mi-a fost predata in 16 zile. De regula ar trebui sa ai un termen de livrare agreat contractual,dar cum zice si Romulus, perioada concediilor doar ce s-a incheiat si de acum ar trebui sa se miste mai repede.1 point
-
eu te ajut cu informatii, nu am nimic impotriva (atat cat stiu), dar ce prezinti tu este total gresit. folderul work, vine la instalare cu fisier goale.....fsw_psw, de ex trebuie sa aiba 0bit si cand citesti un modul al masinii se incarca...3kb, 200kb...sunt doar exemple. de aici am dedus ca habar nu ai despre ce este vorba. de codat, ma indoiesc ca stii ce ai de facut....sau daca stii, este pentru ca ai niste pasi notati babeste, dar nu ii intelegi. in plus, poti face codari care dau peste cap acele module...nu ar fi ceva ce nu se poate repara. dupa ce te apuci sa faci codari, fara a stii despre ce este vorba, vei veni cu noi intrebari de genul: "nu mai merge semnalizare, e fac?" si exemplele pot continua.1 point
-
Eee, daca esti sofer , adica un fel de Schumacher , pilot de curse , etc...Noi astia cu volan normal suntem carutasi...O sa il vedem curand la stiri , la ASA NU!!!1 point
-
1 point
-
Am vazut pe mai multe forumuri aceeasi atitudine fata de persoane comode ce nu gasesc informatii destul de simple daca vrei si daca le cauti. Acolo unde este mai greu, unde trebuie sa faci conexiuni samd, acolo vor veni raspunsuri.1 point
-
Nu te ajuta nimeni aici, stai linistit, in schimb vei fi asaltat cu pm-uri de la baieti ca te "ajuta ei" contracost.1 point
-
Da..de a dreptul frustrant...si banuiesc ca la bani te au ars binisor ca si taxa de 'caraus' versus daca te duceai sa o iei tu...ar fi util daca ai putea sa imparti si costurile pt cei ce vor sa apeleze la serviciile lor din diverse motive mai putin importante.1 point
-
Iti recomand sa privesti cu foarte mult scepticism orice zvon referitor la reducerea semnificativa a taxelor / impozitelor aplicabile autoturismelor. Nu spun ca este imposibil, dar este improbabil. In orice caz, este gresit sa iti faci vreun plan de viitor in baza unui astfel de zvon. Din 2006 incoace, taxele si impozitele auto au avut o singura directie constanta: au tot crescut. Daca au existat oarece variatiuni, acestea au fost cauzate, de regula, de rezultatul unor actiuni in justitie (ma refer aici la taxa de inmatriculare, in toate formele ei istorice). Reducerea poluarii, descongestionarea traficului, innnoirea parcului auto (si altele asemenea) sunt concepte foarte populare in prezent si vor ramane astfel si in viitorul apropiat. Ele convin de minune statului, care isi bazeaza o buna parte a veniturilor la buget pe mijloacele de transport. De aceea, costurile detinerii si utilizarii unui autoturism este de asteptat sa creasca in continuare. Poate vor exista, cand si cand, anumite corectii in jos (mai degraba din motive politice / de atragere a electoratului), dar cred ca acestea vor fi doar rare exceptii care confirma regula.1 point
-
Am 2 zile cu distributia noua f30 2012 118d-116cp 230 mii km si pot sa spun ca motorul are alt sunet ! mai gros , mai silentios ... este altceva ce sa mai discutam ! , la distributia veche aveam laturile putin intinse , aproximativ 7-8mm , lantul pompei de ulei era si el putin largit , am cerut la service distributia veche la pachet , vreau sa fac experimente pe ea , vreau sa trag de lant sa vad unde cedeaza .. sa il rup , vreau sa demontez intinzatoarele sa vad garniturile cat de coapte sunt ... etc am mai schimbat o distributie la fostul e87 si tot asa .. a fost diferenta mare de sunet dupa , am un prieten cu f30 si fara zgomot distributia a cedat la semafor ... motorul praf , cost reparatie peste 2500 euro cu motor SH DAR !!! am un prieten cu un e90 2010 cu peste 250 mii km si are zgomot de lant/distributie clar de circa 20 mii km si merge asa ,,, am discutat cu el problema si a zis ca stie dar nu are timp ... deci are un zgomot de lant de acopera rontaitul injectoarelor ca sa zic asa :laugh: ... asta e .. nu ai ce sa ii faci ... el zice ca este doar intinzatorul de lant ( cel de sus ) ... treaba lui / masina lui CU ALTE CUVINTE ! se rupe si cu si fara zgomot , depinde doar de noroc dupa cum vad eu lucrurile Daca sare de 200 mii km eu zic ca trebuie schimbata1 point
-
1 point
-
Nu vad de ce nu ar tine inca 250.000 km, nu stiu daca are sau nu distributia schimbata, insa asta as face prima data, este posibil sa pice orice la masina...pompe,injectoare,turbo,etc, e de asteptat dupa anumiti km, insa atata timp cat majoritatea masinilor din 2005-2010 au km astia nu vad de ce nu ar putea sa fie ok masina respectiva, treaba este ca a fost o masina alergata bine..7000 km/ luna media e ceva. Daca ar service la zi in reprezentanta inseamna ca ar trebui sa fie schimbate ceva ceva piese, ar fi bine sa aflii daca poti istoricul, sa vezi ce s-a schimbat.1 point
-
Dar cand ai cumparat masina nu te-ai uitat si tu cat costa consumabilele la ea? Pune placute JURID la F30...sunt ft bune si nu trebuie sa-ti faci credit de nevoi personale sa le schimbi1 point
-
pt cei ce vor sa se apuce de asa ceva iata o lista cat se poate de completa... Sper ca nu am utat ceva... Plansa bord completa (Torpedo trimuri guri aer plastice de sub bord) Buton start stop (dacĂŁ e dotata masina) Bloc lumini (sau mĂŁcar plasticul de deasupra ) Cotiera completa, maneta frana mânĂŁ Tubulatura aer lateral, central și ĂŽn jos Cadru susținere plansa Plastic care ține panoul de siguranțe Plastice laterale cu mâner deschidere capota Cablu și ĂŽncuietori capota Cutie calculator motor Suport metalic ce tine coloana de direcție și cel din stânga și dreapta prinse ĂŽn nituri pe caroserie, Suport metalic pt pedala de accelerație Izolație cauciucata care vine peste partea de caroserie de sub bord Mocheta partea din fațĂŁ Caseta direcție cu tot cu furtune de conectare (sunt 3 modele de casete, cred) Conducte frana de la ABS la pompa de frana Conducta plastic pt vacuum tulumba frana Conducta de alimentare cu lichid pompa ambreaj Fete uși fata cu tot cu comenzi Oglinzi exterioare Scaune fațĂŁ (optional) Mâner ușa cu iala pe stanga Istalatie electrica pt partea stângĂŁ (sau se modifica, cele ĂŽnainte de 2006 nu se pot modifica, au fibra optica. Trebuie exact pe motorizate și putere)1 point
-
daca faci modificarea inainte sa mergi la RAR nu ai nevoie de nimic daca duci masina la RAR cu volanul pe dreapta si apoi schimbi volanul in stanga atunci ai nevoie de hartii de la un service autorizat1 point
-
Masina mea avea pretul la AEUR de 35000 euro + tva si BMW CRAIOVA mi-a vandut-o cu 32K plus tva si adusul pe platforma inclus. am economisit 4,5K euro in felul asta.0 points
-
Daca anulez dpf doar fizic (gaura in el) fara soft pentru ca vreau sa schimb dpf-ul, cam cati km pot sa fac "in siguranta" cu masina? Problema e ca vreau sa aduc masina acasa, cam 50km si momentan nu am bani pt dpf, mai important concediul!!!-1 points
-
-1 points
-
PĂŁrerea mea este sa nu mai schimbi nimic...sĂŁ o lași așa și sĂŁ ĂŽți faci asigurare româneascĂŁ pe plĂŁcile care le are mașina...și eu am tot așa un 520i de Irlanda și circul cu el pe dreapta,dacĂŁ ești șofer nu schimbĂŁ volanul-1 points
-
Din ce stiu eu, ala e ulei direct de la reprezentanta, nu contrafacut la 30 de lei litrul. Vezi ca parca daca iti faceai cont aveai preturi mai mici-1 points
-
volan original M3 e92 cu padele in stare foarte buna pret 350 eur-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00