Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/06/18 in all areas

  1. Eu comand in general de la Autokarma, iar uneori de la Autohut/Epiesa cand gasesc o oferta mai avantajoasa la ei (destul de rar). Ridic piesele personal ca sa ma asigur ca e totul ok si daca ceva nu se potriveste le duc inapoi (accepta sa le duci inapoi si dupa 15-20 zile). Achizitionez in 95% din cazuri piese la brand-uri de renume (Lemforder, Sachs, Elring, Mann, Liqui-Moly, Brembo etc.). Din experienta mea de stat prin service-uri (ca angajat respectiv client) si dupa ce am aflat destul de multe informatii despre magazinele de la noi, distribuitori etc. am ajuns la concluzia ca din aproape orice service iti iei piesele au preturi foarte mari. De obicei piesa X care la Autokarma costa 1500 lei, service-ul o achizitioneaza de la distribuitor cu 1600 lei (deoarece distribuitorul ofera pret mult mai bun unui magazin mare care cumpara de la ei lunar de sume imense) si o vinde clientului cu 2000-2200 lei. Sunt multe cazuri in care service-urile si daca ar vrea sa vanda cu 0% adaos tot ar vinde la un pret mai mare decat magazinele mari. Extrema cealalta sunt situatiile in care te duci in service, ti se comanda o piesa la pret bun si ti se pune 100-150% adaos pe ea. Din pacate multe service-uri care par sa aiba preturi bune la manopera isi obtin profitul preponderent din adaosul la piese. Decat sa imbogatesc vreo reprezentanta sau vreun patron, mai bine imi gasesc un mecanic cinstit caruia sa ii dau sume ok la manopera si sa imi iau singur piesele. Oricum cei mai buni mecanici nu lucreaza in reprezentante. Per total asa e cel mai ieftin si eficient sa imi intretin masina, in opinia mea.
    4 points
  2. Sa votez si eu pt ca la categoria "mosi" 50-59 ani sunt prea putini . 55 ani , conduc BMW de la 29 ani din 1992. Sunt la al 8-lea si al 9-lea BMW acum , respectiv E90 LCI si F10 LCI .
    3 points
  3. Pai tu poate ai avut si alte probleme, asta nu inseamna ca daca eu ma apuc sa dau maine chiulasa jos trebuie sa o si rectific. Se pot schimba simeringurile la supape si fara sa dai jos chiulasa. Pe tine cu pretul ala te-au ars frumos.
    2 points
  4. volan original M3 e92 cu padele in stare foarte buna pret 350 eur
    1 point
  5. Inchiderea capotei e reglata bine?, in special in partea din fata?
    1 point
  6. Nu m-am referit in niciun moment sa se mearga la gigel din cartier. Exista service-uri foarte civilizate/profi/bine echipate, mai mult sau mai putin autorizate, care chiar isi respecta clientii si au mecanici excelenti. Din pacate sunt foarte multe reprezentante care duc lipsa completa de mecanici priceputi si se ajunge la situatii stupide (piese montate gresit, foarte multe piese inlocuite degeaba etc.). Iar ca mecanic in reprezentanta nu ti se cer asa multe, ca in reprezentanta de obicei se inlocuiesc piese si nu se repara mai nimic. Una este sa fii un bun inlocuitor de piese, alta este sa fii un bun mecanic/electrician etc. Daca o sa vorbesti vreodata cu cate o persoana din fiecare reprezentanta in parte care a lucrat pe mecanica o sa te ingrozesti de ce se intampla acolo. Eu am prieteni care au lucrat la Opel, Skoda, Hyundai, Bmw, Mercedes si s-au lovit de situatii fenomenale precum: masina care a plecat cu prezoanele slabite, lanturi noi de distributie scapate pe jos prin service si montate pline de mizerie pe motor, probleme rezolvate cu 0 lei (fire intrerupte) si 30min de manopera pe care s-au platit 2000-3000 lei, clienti care tin masina in service 4-5 zile pentru ca "mecanicul" a pus ambreiajul prost de doua ori, motoras de la stropitoarele de parbriz cu un fir rupt rezolvat cu inlocuirea intregului sistem de 1600 lei, lucrari de 3000 lei de reparatie a sistemului electric care a constat in dat cu spray pe mufe, masina la care nu s-a comandat destul ulei pentru inlocuirea lui dintr`o cutie automata si completat cu ulei si mizerii din lighean, masina venita pentru niste vibratii in mers la care s-au inlocuit planetare de 7000 lei degeaba etc. As putea sa continui pana maine cu lista asta. Absolut nimic nu este auzit de la un prieten al unui prieten si tot asa... Sunt situatii care mi-au fost explicate in mod direct sau la care am fost de fata.
    1 point
  7. Poate e mai bine sa verifice /schimbe regulatorul de joasa presiune- e montat pe pompa. Dar s-ar putea sa ma insel..
    1 point
  8. Mulțam fain. Am avut o tentativĂŁ la sunet, dar am ajuns la concluzia cĂŁ nu dau muzica tare prea des, cât sĂŁ merite o imvestiție. DacĂŁ nu ascult foarte tare, se aude decent pentru urechea mea.
    1 point
  9. La impulsul unui prieten, am făcut o mică operație la nas. Before/After -> Grile M Piano Black. http://i67.tinypic.com/2dbqddv.jpg
    1 point
  10. E cam boalĂŁ de F30 asta. Sunt destul de prost antifonate...
    1 point
  11. BMW X3 2.0D e83 451.000 km :sorcerer: Il conduc de nou :roadrage:
    1 point
  12. La rulajul respectiv probabil ca vei trebui sa iei in calcul inlocuirea filtrului de particule......pe langa alte maruntisuri.
    1 point
  13. @Claudiu.Stai linistit ca mai merge cu ceva investitii. Oricum 80% din modelele 2010+ ce se vand pe piata de masini din sud-estul Europei au pe putini km respectivi,doar ca nu-i mai indica pe bord
    1 point
  14. Cum sa nu fie schimbate, hai sa fim seriosi; proprietarul anterior a schimbat preventiv tot ce se putea/cerea schimbat, ca doar stia ca va folosi masina pana la sfarsitul perioadei economice de utilizare, si era normal sa ii faca un cadou urmatorului proprietar. Mai mult ca sigur ca proprietarul anterior a exploatat masina la maxim dpdv financiar, adica la rulajul respectiv deja, pe langa valoarea de achizitie, a investit destul de mult in motorina, anvelope, stergatoare, astfel incat revizii, etc. probabil au fost facute la 30.000 km, cf planului de service, cu minim de cheltuieli. Cand masina a acumulat un rulaj considerabil (o sa apara exegetii sa spuna ca 250.000 e nimic), a vandut-o si asta este, doar nu credeti ca statea proprietarul anterior pe forumuri si se documenta ce ar trebui sa schimbe, la rulajul ala a tras de masina la maxim. Chiar nu inteleg mirarea de a rula 250.000 km fara a schimba amortizoaren, piese la directie, etc.......este ceva normal sa nu le schimbi daca rulezi pe drumuri bune, nu cari cartofi ................ Masina in cauza mai poate rula 50 k, sau mai poate rula 200k , asta depinde doar de bugetul colegului, si dorinta de a investi constant intr-un vehicul uzat.
    1 point
  15. 35900e -montat anvelope noi -efectuat geometrie roti
    1 point
  16. Dupa 5 ani de bmw apoi 7 de audi am revenit la bmw Una bucata 330d e91 pachet m interior exterior automata,stage 2.5 , 350 cai si 750 cuplu WPP performance cu multiple modificari si racire cu apa/metanol. Masina este f speciala pt mine, usor de intretinut (se gasesc piese sh etc)dar totodata si destul de fiabila.Pt mine este masina de zi cu care ma plim ,car si alerg ,seara uneori este supapa de eliberare a frustrarilor si face f bine fata la toate.Dupa m5 v8 care l am avut ea este cea mai speciala masina cu care m am jucat de cand am carnet.
    1 point
  17. 35 ani,iar anul acesta implinesc 10 ani de de cand sunt posesor de marca BMW(parca mi-as face cadou inca un E36) Iar cand mai conduc cate o tractiune fata ma dau jos din masina politicos si fug catre vechitura mea Modelele in semnatura.
    1 point
  18. E91 318d LCI 11.2010 , 172 500 km reali , adusa din Belgia in 2015 la 151 000. Schimbat: pompa de apa,furtunas conducta motorina, amortizoare portbagaj.
    1 point
  19. Ionut ... la intrare in Deva ... inainte de biserica din Changai pe dreapta. Meserias pe parte electrica ... nu am acordul lui sa public numarul de tel. ... si asa e prea ocupat ... Despre Contempo Cars ... te duci la ei ... iti baga o factura de 10 000 ron .... si problema nu e rezolvata. ... evitati ...
    1 point
  20. Si totusi ,o masina la 250k nu mai e la prima tinerete,vor incepe sa cada mai multe,telescoape,turbo,injectoare ,cel mai bine sa verifici cam ce sa schimbat pana acu la ea.
    -1 points
  21. E 90 sunt tancuri la motoare, astea noi dupa 200k. sunt loterie.
    -1 points
  22. 2013 fabricate si ceri 1300 lei pe ele, mai sunt si tocite!!!
    -1 points
  23. intrebare fara rost ! vezi cat costa, asculta cum se aude si tu singur trebuie sa ti dai raspuns la intrebare! nu sa ti dea altii pe un forum.....
    -1 points
  24. Ulei de proasta calitate. Incearca sa folosesti Valvoline 5w40.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.