Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/07/18 in all areas
-
5 points
-
Pentru lucrari mai ample(distributie,cutie...etc) recomand Ilie din Ciolpani,am mers la el cu cel putin 4 masini si de fiecare data am plecat multumit, Revizii si mecanica usoara recomand orice service BMW(exceptie facand Bimmer Service si Dormag).2 points
-
Dupa indelungi cugetari si calcule am decis ca e cazul sa avansez de la Z4 la un M3. Si cum era unul chiar in show room la dealer, l-am luat pe ala. Mai ales ca e si editie limitata. M3 CS, culoare San Marino. Am optat pt Pilot Super Sport in loc de Cup 2 pentru ca oricum pina masina nu are vreo 6-8.000 km nu am de gand sa scot untul din ea. Diferenta dintre ele o simti doar pe circuit unde oricum nu o sa ajung in primii 2-3 ani. Iar pe ploaie PSS este mult peste Cup2. Dupa, poate pun Cup2 sau Trofeo R pe el, daca chiar simt ca are nevoie de mai multa aderenta. Volanul de "alcantara" si consola din mijloc din acelasi material o sa imi dea batai de cap pe termen lung. Incerc sa protejez cel putin volanul si conduc cu manusi, cu suprafata de alcantara si ele. Este inca in rodaj, am vreo 300km in 2 saptamini, umblu piano cu el pina reusesc sa pun XPEL complet pe toata masina. Pe Z4 aveam vopseaua sarita de la pietre inclusiv pe portbagaj. Il conduc in: Motor-Sport, Suspensie-Comfort, Directie-Sport, Cutie-2. HUD-ul e in clasic, dar pe M1 il am in M Style, cu turometru si treapta indicata. Culoarea se schimba in functie de soare si cat wax mai are pe ea. E un fel de semi daily driver, splitterul de carbon imi da emotii cand ma gandesc la unele parcari sau borduri. Este interesant de urmarit reactia cunoscatorilor care trec pe linga el...remarca capota, spoilerul si la final "CS" pe spate si ii vezi cum scot imediat telefonul si pozeaza tot Impresii pina acum? Are cuplu motor imens, desi nu il duc peste 4000 de ture (pina la 2000km este recomandat sa il tii sub 5000rpm si 170km/h, si evitat pedal to the metal). Am avut cutie manuala la Z4 si inca ii duc lipsa. Incerc sa "il invat" cum sa schimbe, dar dureaza inca. Oricum, in rodaj nu e totul perfect inca. De aceea evit setarea "efficient" la motor si 1 la cutie. Mai are o chestie, la cutiile automate, daca ridici putin piciorul dupa ce aceelerezi, schimba cel putin o treapta in sus, la M3 nu prea. Ba chiar tine turatia si treapta si te pomemensti ca dupa o acceleratie scurta in 2 sau 3, intre 2 si 4000 de ture, sta acolo sus si trece in frana de motor. Ma gandesc ca vine de la setarea 2 la cutie, dar setarea 1 il tine mereu sub 1500rpm si nu am chef in rodaj sa merg cu ea in 5-6-7 la 1000 de ture. Asa ca o sa incerc sa o scot la capat cu setarea 2. Daca schimbi din clapete intra in "manual" si nu mai iese. La alte masini dupa un anumit timp trecea in "automat" la loc. La M3 nu.1 point
-
Daca a fost bine ingrijit nu creeaza probleme decat cele uzuale, role, fulie, bujii, releu, curele, si alte maruntisuri.1 point
-
Pt produse care sunt pe ECSTuning.com, folositi www.psituning.com, eventual dati-le mail daca nu vedeti ceva listat sunt din UK si au preturi bune + shipping ieftin.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am mers zilele trecute cateva zeci de km in spatele unui i3 pe Furka Pass (2430m) in Elvetia1 point
-
intrebare fara rost ! vezi cat costa, asculta cum se aude si tu singur trebuie sa ti dai raspuns la intrebare! nu sa ti dea altii pe un forum.....1 point
-
Eu comand in general de la Autokarma, iar uneori de la Autohut/Epiesa cand gasesc o oferta mai avantajoasa la ei (destul de rar). Ridic piesele personal ca sa ma asigur ca e totul ok si daca ceva nu se potriveste le duc inapoi (accepta sa le duci inapoi si dupa 15-20 zile). Achizitionez in 95% din cazuri piese la brand-uri de renume (Lemforder, Sachs, Elring, Mann, Liqui-Moly, Brembo etc.). Din experienta mea de stat prin service-uri (ca angajat respectiv client) si dupa ce am aflat destul de multe informatii despre magazinele de la noi, distribuitori etc. am ajuns la concluzia ca din aproape orice service iti iei piesele au preturi foarte mari. De obicei piesa X care la Autokarma costa 1500 lei, service-ul o achizitioneaza de la distribuitor cu 1600 lei (deoarece distribuitorul ofera pret mult mai bun unui magazin mare care cumpara de la ei lunar de sume imense) si o vinde clientului cu 2000-2200 lei. Sunt multe cazuri in care service-urile si daca ar vrea sa vanda cu 0% adaos tot ar vinde la un pret mai mare decat magazinele mari. Extrema cealalta sunt situatiile in care te duci in service, ti se comanda o piesa la pret bun si ti se pune 100-150% adaos pe ea. Din pacate multe service-uri care par sa aiba preturi bune la manopera isi obtin profitul preponderent din adaosul la piese. Decat sa imbogatesc vreo reprezentanta sau vreun patron, mai bine imi gasesc un mecanic cinstit caruia sa ii dau sume ok la manopera si sa imi iau singur piesele. Oricum cei mai buni mecanici nu lucreaza in reprezentante. Per total asa e cel mai ieftin si eficient sa imi intretin masina, in opinia mea.1 point
-
Salutare, Am si eu o intrebare: Pe un F10 LCI 2014 cu NBT. Am cumparat subscriptie pentru BMW live, am acces la internet(functioneaza widget-ul de vreme si country information), dar nu am in meniul ConnectedDrive browser-ul. Am verificat cu e-sys si codarea este: 3003 > ONLINE_BROWSER = beide_aktiv 3003 > ONLINE_BROWSER_LIVE = aktiv Mai trebuie codat ceva pentru browser?1 point
-
Relanti la rece (link vimeo) Programarea pentru "foliere" e confirmata, sper sa primesc poze cu procesul respectiv. Inainte o sa treaca si pe la un pic de pregatirea a lacului, pt ca reprezentanta si-a bagat putin degele in ochi cand a pregatit masina pt livrare. Nimic serios. Sper sa primesc si de aici poze. Mi-au oferit si o prelucrare cu "ceramica" (gen Modesta), imediat si direct pe folie (folierea o sa fie integrala, cu Xpel Ultimate Plus, transparent si garantat 10 ani). Ma mai gandesc, cica se poate face si la primavara. Poate si pe jante, dar numai daca ramin "mate" ca in original. Iar daca masina tot e la ei, m-as aventura sa le zic sa faca si o pregatire interioara (muream incet la frecat pielea cu substante la Z4, si acolo nu aveam decit 2 scaune si ceva piele pe bord...asta are 2 plus bancheta spate, plus 4 usi, plus bordul integral. Si o parte din asta e "alcantara", care trebuie frecata si cu buretelul Mai bine o fac profesionistii)1 point
-
Are evacuare diferitĂŁ de standard sau Competition. Iar M Performance nu este oferitĂŁ pt CS. Este “cuminte” in “efficient” si turuie bine in sport sau sport plus. Are pop corn cât cuprinde. Chiar si pe loc, turata ușor in sport pina pe la 3000 si lĂŁsat brusc...numai popcorn iese :frantics: Ăncerc sa pun un clip de sunet, cum turuie la rece, imediat dupĂŁ pornire.1 point
-
1 point
-
Romanii si dragostea lor pt diesel :frantics: Am un prieten care si el viseaza la un 335xd (dar F31). Si eu eram fanatic diesel, pina am condus "benzinare" gen 6 in linie sau V8 aspirate. Dar mi-a trecut. Inteleg ca sint avantajoase la consum, dar ar ajunge si un 320d de 180-190CP. Am condus un 640d nou, cateva luni in primavara lui 2013 (inclusiv pe zapada). Interesanta ca GT, rezervor de 70 parca, la 130-140 consuma undeva la 5,5. Dar aceeasi buba ca la orice diesel: foarte grele, deci iti atarna botul si trag doar 2000-3500rpm cel mult, inainte si dupa, pauza. Dupa ce gusti un benzinar care trage constant de la relanti la 7-8000 de ture si nu te scutura la semafor, iti trece de diesel :shifty: De aceea motoarele mari sau puternice diesel, daca nu le cuplezi cu AWD si cutie automata, iti bati joc de ele. Cand a aparut A5, am inchiriat un 3.0TDI quattro manual cam 2 luni (era asa de nou ca se oprea lumea si facea poze masinii cand am mers prin Europa). Frumoasa masina, comfortabila (dar ca si 640d, masina de strict 2 personae). In schimb daca te propteai in motor te cam lasa rece. Treapta 1 trecea repede si 2 intra mai greu, bagai o pauza intre. La plecare de la o statie de plata in Franta am reusit asa sa arunc ochelarii de soare de pe fata prietenei Acceleratie tare si scurta in 1, data repede in 2 dar deja masina statea si prietena se inclina in fata in scaun...apoi boom, trage in 2, se tranteste la loc in scaun si sar ochelarii Mi-am luat-o apoi, asta e. Singura situatie unde un diesel este inca in avantaj, drumuri lungi la viteze mari. Mergi cu o medie de 180-200 si abia ai un consum de 7-8. Sau, situatie specifica Romaniei (si unor soferi care nu au invatat pe Dacie), depasiri din scurt. Dar si aici, noile benzinare turbo cu injectie directa au cuplu destul sa tina pasul. Parerea mea, hic.1 point
-
1 point
-
Sincer mi se pare o porcarie de masina. Ca aspect in primul rand si apoi ca materiale folosite ..zici ca stai intr-un wc de carton cosmetizat...si pe DN daca intra un alt turism in tine (ca sa nu zic tir) esti mort instant. Poate intr-un f30 sau f10 scapi. Si in oras se poate intampla acelasi lucru. Ne-a gasit ecologia pe noi , pe cand americanii 300.000.000 merg cu benzinare de 3l sau 4l. Noi eram cei mai mari poluatori, ne vindem certificatele de poluare altora ca nu poluam indistrial ca nu mai avem cu ce , dar stiu cei din afara sa ne indoctrineze cu ecologizarea si protejrea mediului, ..nu de alta dar au ei grija sa polueze inzecit fata de noi !!! E doar o parere personala. Eu cred ca electricele astea o sa merite luate peste vreo 10-15 ani cand vor fi suficient de bine puse la punct.1 point
-
Tipic romanesc. Eu am deschis un topic in speranta ca pot ajuta pe altii care vor sa faca un retrofit de CIC, si voi sariti pe mine ca "mama ce prost esti cati bani ai dat, noi suntem destepti am gasit ce ai luat tu la juma de pret". Discutia trebuia sa fie de ordin tehnic, codare, instalare, etc. in schimb romanii din voi nu vad decat ca, (scuzati cacofonia) capra vecinului e mai scumpa si mai proasta. Hai bafta.1 point
-
Salutare tuturor. As dori ca în următoarea perioada sa îmi achiziționez un F10. Problema este ca nu cunosc foarte multe detalii despre ea. Este fiabila sau nu?Dacă nu este la ce probleme ar trebui sa ma aștept sau sa am grija? Ce îmi recomandați manuala sau automata? De ce tip de motor ar trebui sa ma feresc? Care ar fi cel mai bun? Sunt și indecis la ce motorizare sa ma arunc. Doresc sa aleg între 520d sau 530d. Care ar fi mai bun și de ce. Ce probleme întâmpină fiecare. Eu sunt în Austria am găsit cateva modele dar na problema e ca nu prea cunosc nimic despre ele doar îmi plac la nebunie și atât. As avea un buget de 17.000 euro și as dori de preferință ceva pana în 150.000 km as dori mai încolo deja riscurile sunt mult mai mari sa te lase ceva. Cu cât mai putini km cu atât mașina nu a fost "rupta în gura". Unii spun ca 520 ar fi mai puturos dar uitându-mă și pe YouTube și pe forum nu ar părea chiar atât de puturos. Va rog ajutați-mă cu un sfat. Mulțumesc!-1 points
-
Nu te ajuta cu nimic "read measured values". Ce vrei sa vezi acolo? Fa-i air mass test si sigur trebuie sa-ti dea ceva la final.-1 points
-
Egr ala nu mai e in mintile lui de necesita periodic “ingrijire”. Eu am luat altul nou cand facea probleme si nu m am atins de el pana acum. Daca ramane blocat pe inchis nu e problema. Beleaua e cand ramane blocat deschis sau intre-deschis. Rare cazuri la n47, fiind un motor destul de curat, nici n ai ce curata la egr.-1 points
-
Butonul din partea spate a cheii dacĂŁ ții apĂŁsat ar trebui sĂŁ-ți deschidĂŁ portbagajul. DacĂŁ nu merge poate ai vrun fir ĂŽntrerupt, e boalĂŁ comunĂŁ sĂŁ se ĂŽntrerupĂŁ fire prin mĂŁnunchiul care se duce la ușa de la portbagaj.-1 points
-
Foarte misto, felicitari pentru ambitia de a cumpara un i3 in conditiile zilei de azi unde nu prea ai infrastructura mai ales in tara. Pana una alta...-2 points
-
Turbo la AVD, restul la BIMMER. Eu ma duc de 3 ani la ei cu toate masinile si nu avut nicio problema, in ciuda unor feedbackuri negative.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00