Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/08/18 in all areas

  1. Si cand o sa ai nevoie de turbina, inlocuit furtune intercooler, reparat injectoare, inlocuit kit de ambreiaj+ volant ce o sa te faci? Nu te baza pe faptul ca o sa se dea vreo lege, poate sa mai dureze 10 ani pana atunci. Trebuie sa fim realisti totusi...un 330d automat consuma mai mult decat ce ai avut inainte, impozitul este +2000 lei, intretinerea nu e chiar asa simpla. Iar asta cu 250k km verificabili e foarte discutabila. Verificabili unde? Pana nu mergi la reprezentanta si vezi concret intrari in service in fiecare an sau macar la 2 ani, nu are nicio relevanta. Daca s-a facut ultima revizie in Germania in 2009 la x km si s-a mai dus cineva cu ea acum 3 luni sa faca un schimb de ulei la reprezentanta in RO asta nu inseamna ca are istoric. Eu zic ca este o idee foarte proasta si ca o sa iti manance in timp de doua ori mai multi bani decat valvetronicul. Si ca idee diesel vechi de 15 ani adus din Germania de curand nu are 250k km... O sa pice maruntaie din luna in luna, ca doar e un Bmw vechi de 15 ani. Daca vrei sa nu mai repari renunta la ideea de e46 si aia e. Nu exista niciunul fiabil. De-asta au si ajuns de costa 2500-3000e. Un 330d daca ti`l cumperi oricum n`o sa il vinzi cu anii dupa, nu cumpara nimeni masina de 3000e cu impozit de 500e pe an.
    3 points
  2. Asta e cel mai sigur lucru. Si eu am un e46 318i din 2004 din 2013 si nici in ziua de azi nu am probleme cu el,nu mananc ulei deloc intre schimburi si am peste 120k km cu ea Deci,se poate !
    2 points
  3. Asta e cea mai tare afirmatie, insa problema ta e ca ai luat de la bun inceput o masina compromisa.
    2 points
  4. Sa stii ca nu toti angajatii de la reprezentantele BMW au chef de munca, poate ti-au dat un pret enorm pe care stiau sigur ca-l vei refuza doar ca sa-i lasi in pace. Si eu m-am rugat acum 3 ani parca de vanzatorii de la ABG BMW Baneasa sa-mi faca o oferta pt un F30, dar nu s-a deranjat nimeni. Nu toti vor sa faca bani, chiar daca te rogi de ei.
    2 points
  5. Dupa indelungi cugetari si calcule am decis ca e cazul sa avansez de la Z4 la un M3. Si cum era unul chiar in show room la dealer, l-am luat pe ala. Mai ales ca e si editie limitata. M3 CS, culoare San Marino. Am optat pt Pilot Super Sport in loc de Cup 2 pentru ca oricum pina masina nu are vreo 6-8.000 km nu am de gand sa scot untul din ea. Diferenta dintre ele o simti doar pe circuit unde oricum nu o sa ajung in primii 2-3 ani. Iar pe ploaie PSS este mult peste Cup2. Dupa, poate pun Cup2 sau Trofeo R pe el, daca chiar simt ca are nevoie de mai multa aderenta. Volanul de "alcantara" si consola din mijloc din acelasi material o sa imi dea batai de cap pe termen lung. Incerc sa protejez cel putin volanul si conduc cu manusi, cu suprafata de alcantara si ele. Este inca in rodaj, am vreo 300km in 2 saptamini, umblu piano cu el pina reusesc sa pun XPEL complet pe toata masina. Pe Z4 aveam vopseaua sarita de la pietre inclusiv pe portbagaj. Il conduc in: Motor-Sport, Suspensie-Comfort, Directie-Sport, Cutie-2. HUD-ul e in clasic, dar pe M1 il am in M Style, cu turometru si treapta indicata. Culoarea se schimba in functie de soare si cat wax mai are pe ea. E un fel de semi daily driver, splitterul de carbon imi da emotii cand ma gandesc la unele parcari sau borduri. Este interesant de urmarit reactia cunoscatorilor care trec pe linga el...remarca capota, spoilerul si la final "CS" pe spate si ii vezi cum scot imediat telefonul si pozeaza tot Impresii pina acum? Are cuplu motor imens, desi nu il duc peste 4000 de ture (pina la 2000km este recomandat sa il tii sub 5000rpm si 170km/h, si evitat pedal to the metal). Am avut cutie manuala la Z4 si inca ii duc lipsa. Incerc sa "il invat" cum sa schimbe, dar dureaza inca. Oricum, in rodaj nu e totul perfect inca. De aceea evit setarea "efficient" la motor si 1 la cutie. Mai are o chestie, la cutiile automate, daca ridici putin piciorul dupa ce aceelerezi, schimba cel putin o treapta in sus, la M3 nu prea. Ba chiar tine turatia si treapta si te pomemensti ca dupa o acceleratie scurta in 2 sau 3, intre 2 si 4000 de ture, sta acolo sus si trece in frana de motor. Ma gandesc ca vine de la setarea 2 la cutie, dar setarea 1 il tine mereu sub 1500rpm si nu am chef in rodaj sa merg cu ea in 5-6-7 la 1000 de ture. Asa ca o sa incerc sa o scot la capat cu setarea 2. Daca schimbi din clapete intra in "manual" si nu mai iese. La alte masini dupa un anumit timp trecea in "automat" la loc. La M3 nu.
    1 point
  6. Salut, va pot pune Road Map North America NEXT 2019-1 cu link de descarcare de mega https://mega.nz/#!3rRxwYRa!TxcceL16v6QnEYoWpd9rrQWSsWSGXlBO8SugCOfwKNg
    1 point
  7. Trebuie sa eliminam o mare eroare. Daca vrem sa fie uleiul mai gros la rece trebuie sa cautam ca prima cifra din codul uleiului sa fie mai mare/..marita; de exemplu: 0Wxx, 5Wxx, 10Wxx, 15Wxx... (Aceste valori in fapt sunt asociate si zonelor de pe glob unde sunt pornite/conduse masinile.. asta inseamna ca in zone fierbinti de pe glob este recomandabil sa punem poate chiar 10W.. inca de cand motorul este nou; pentru o pornire usoare la polul nord aproape obligatoriu 0W..) Pe de alta parte, in ziua/zilele noastre uleiurile sunt aproape toate "full syntetic" incat orice aditivare IN PLUS e aproape inutila; Ceramica si polimeri (foarte probabil) sunt continute de uleiurile "full".. Iar asta nu am inventat eu, am aflat si eu de pe alte forumuri de la altii mai destepti.. Daca vrei ti le dau si tie.. nu tin secret. Cei mai de nadejede analizatori: https://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=269814
    1 point
  8. Pai tu ai deja sistemul upgradat, cu 16 speakere, amplif si procesator de sunet. Poti face upgrade la bang&olufsen, dar nu cred ca se merita. Difera doar denumirea in functie de anul de fabricatie al masinii. Top-Hifi (Harman Kardon) Audio option: S688A / S677A Top-HiFi is the best audio option out of all standard three and is branded as Harman Kardon in all the newer models. For older BMWs, naming will vary. However, all of these setups share a similar layout which has been described below. With this sound system, you’ll find a surprising amount of speakers in your BMW - usually about 16. Two underseat woofers, and 7 mid-ranges along with 7 tweeters. One pair is installed in the front deck, while the remaining can be found in the rear deck and four doors. The amplifier in the Top-HiFi system has 10 channels (of which 9 are active) and is connected to the head unit by a fiber optic cable. In the head unit’s menu, you’ll find a graphic equalizer, as well as a surround sound option. Top Hi-Fi is a significant improvement with more amplifier power, EQ, and additional speakers that are better quality and have higher power handling. Sunt 4 nivele de echipare: -Standard -HiFi S676A / S674A* -S677A Hifi System Professional DSP / S688A HK ( Din ce stiu s-a schimbat denumirea, dupa 2011 din S677A s-a trecut la S688A HK) Toate componentele sunt la fel, inclusiv DSP/Ampliful, difera grila de la tweeter. -Bang&Olufsen pentru modelele mai noi
    1 point
  9. Eu folosesc ulei BMW LL04 5w30, și nu am ce-i comenta, nu completez niciun gram de la schimb la schimb.
    1 point
  10. Ideea* MĂŁ bucur cĂŁ te bucuri!
    1 point
  11. Nici nu stiu daca acesta este cel mai amuzant sau cel mai trist thread pe care l-am citit in ultima perioada. Prostiile pe care le crede si spune initiatorul topicului sunt incredibile. In primul rand cred ca ai ales gresit masina . Un bmw de 10 ani sau mai mult , la un moment dat , va avea niste probleme , mai mari sau mai mici , indiferent de motorizare , fie ea diesel sau benzina. Rezolvarea acestei probleme nu se rezuma la a cauta pe net aceleasi simptome , a intreba pe un forum si apoi a concluziona ca e senzorul x , gata , cu y lei am reparat masina . Aproape niciodata nu e asa... Pentru a exploata o masina sh trebuie sa ai anumite cunostinte generale despre functionarea masinilor , tocmai pentru a exclude mecanicii care nu stiu nimic si care vand gogosi . Daca iti lipsesc aceste cunostinte si nici nu ai bani de aruncat , nu e viabila ideea sa iei o asemenea masina. Mai bine iei ceva mai simplu si mai nou , doar pentru ca probabilitatea sa se stricee mai mica iar reparatia din punct de vedere tehnic , e mai usoara. Nici cu schimbatul motorului la niste mecanici aiurea nu garanteaza succesul , deoarece nu este o operatiune simpla . Apoi daca tot dai motorul jos ar trebui schimbati : suporti motor , distributie , accesorii, pcv si furtune ,gfarnituri de sus de la capac si de la baie ... asta asa doar pe langa motor in sine. Apoi ar fi interesant tot sa nu porneasca pentru ca e catalizatorul infundat ....
    1 point
  12. Verifica distributia ca sa nu ai surprize neplacute. Gasesti detalii despre motorul asta pe topicul de N47.
    1 point
  13. Impozitul la motor de 3.0 este la fel fie ca ai F10 sau E46. La ce te referi?
    1 point
  14. SpalĂŁ l, apreciazĂŁ l , schimba -i uleiul !
    1 point
  15. Am mers zilele trecute cateva zeci de km in spatele unui i3 pe Furka Pass (2430m) in Elvetia
    1 point
  16. Haha... poate pentru tine.
    1 point
  17. La impulsul unui prieten, am făcut o mică operație la nas. Before/After -> Grile M Piano Black. http://i67.tinypic.com/2dbqddv.jpg
    1 point
  18. Niste imagini din interior:
    1 point
  19. In sfarsit mai vedem si altceva pe forumul asta inafara de distributia de la n47
    1 point
  20. Pentru mine f10 fara dynamic drive /edc/adaptive drive si alte cateva optiuni e seria 3 imbracat in seria 5. Deci clar comparam un f10 3.0 adevarat cu un f01 ceea ce inseamna aceleasi piese. Anuntul nu mai exista..
    1 point
  21. Cele cu ranforsare pe margine sunt foarte bune, mai ales in curbe. Deoarece perete este mai lat, masinia se "lalaie" mai putin fata de acelasi model fara ranformsare. In plus este si o masura de siguranta( la borduri). Partea negativa este consumul... poate cu o idee mai mare, dar insensisabil si costul de achizitie un pic mai mare, dar se merita.
    1 point
  22. Intercooler se merita curatat deoarece de foarte multe ori se intampla sa fie imbacsit de praf,nisip,murdarie, clar nu curatat in interior, e vorba sa-l demontezi din locul lui si sa-l cureti pe el si in spatele lui in locul respectiv, am vazut intercoolere care stateau efectiv in namol si paie si apareau probleme la motor din cauza racirii insuficiente.
    1 point
  23. @Cubanezu.Vinde E46-le la dezmembrari si cumpara-ti un Logan
    0 points
  24. Felicitari:) Am vazut mai multe videoclipuri si diy-uri. Intr-adevar se merita!
    -1 points
  25. ai dreptate. bine ca ai venit tu acum sa ne inveti
    -1 points
  26. Foarte misto, felicitari pentru ambitia de a cumpara un i3 in conditiile zilei de azi unde nu prea ai infrastructura mai ales in tara. Pana una alta...
    -1 points
  27. Revin cu edit. Motorul e distrus.. Acuma ce sa fac daca s=a rupt lantu si a fugit distributia de a rupt tot in calea ei. Ma gandeam sa iau un 318i 2.0 din anglia si sa schimb motorul iar restul pieselor de pe cea de anglia sa le vand poate mai scot ceva ceva:)) sa nu fiu total pierdut, deci masina pe testerul original bmw la un mecanic autorizat bmw.. cam asta e ideea.. s-a apucat sa il desfaca sa vada ce s-a mai dus.. oricum a zis ca pot sa il dau la fier vechi ))) asa dar o sa iau una de anglia si pun motoru... Concluzie: NU LUATI BMW PE BENZINA.. sau daca va mananca in cur si luati.. aveti grija la EML (martor bord, vorbim strict de e46 318i/316i benzina facelift) daca se aprinde eml nu mai porniti masina si nu o impingeti ca se duce motoru am patit pe pielea mea iar acuma incep sa arunc cu banii:)
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.