Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/09/18 in all areas

  1. Citroen/Peugeot face cele mai bune motoare diesel de vreo 15 ani incoace.
    2 points
  2. Iti urez mult noroc in cazul asta. Ideea era sa o verifici inainte sa o cumperi, nu dupa ce o cumperi. Ia sa urmaresti tu cateva saptamani anuntul ala sa vezi ca nu o s`o cumpere nimeni. Sa iei alt motor vvt e aprox 2000-2500 lei. Un kit de ambreiaj+volant+manopera la 330d costa 2000 lei. De reconditionat 3 injectoare din totalul de 6 te costa inca 1500 lei. Refacerea turbinei (care implica si schimb de garnituri, de ulei, manopera) costa 1500-2000 lei. Daca se crapa furtunele la intercooler unul nou e in jur de 150 lei. De crapat o sa se crape mai multe, ca masina este veche si are multi km. De cumparat sh nu se pune problema la niciuna din piesele astea. Egr-ul e si ala cred ca aprox 500 lei. Mai mult ca sigur admisia si egr-ul sunt pline de mizerie deja si nu le-a curatat nimeni. Daca nu vrei sa dai bani pe egr trebuie sa dai bani sa il anulezi si dupa o sa ti se incalzeasca mai greu iarna, o sa consume putin mai mult etc. Pompa de inalte e aprox 2000 lei daca pica. Sa nu mai zic ca daca ai ghinion ca proprietarul dinainte sa fi bagat benzina din greseala vreodata sau daca o sa bagi tu, o sa te coste 5000 lei sa o repari. Daca vrei un motor fiabil ia un 320i sau 325i facelift. Au motoare de 2.2 respectiv 2.5 in 6 cilindri si sunt foarte bune. Consuma mai mult ce`i drept, dar nu iti bati capul nici cu problemele specifice vvt nici cele de diesel.
    2 points
  3. Vand masina personala, adusa in tara in august 2017, provenienta dealer BMW Bielefeld, achizitionata la 22.000 km. Culoare exterioara Individual Mondstein Metallic Interior Piele Nappa Maro Inmatriculata firma, TVA deductibil. Km actuali 56700, are 3 revizii ce au inclus filtre si ulei de fiecare data, prima la 22k km in germania la cumparare, a doua la 42k km la Apan Braila si cea de-a treia la 56k km tot la Apan. Garantie extinsa pana in luna Decembrie 2018 Se vinde pe motiv de neobisnuinta cu gabaritul masinii, cred ca imi doresc ceva mai mic. Pret 35800 Euro, negociabil de bun simt si doar la vizionare. Exclus schimburi, samsareli, sau oferte nesimtite. Contact 0722512313 Dotari : P337A M Sports package P7S9A Connected Drive Services Paket S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S258A Anvelope Runflat S2NDA Jante aliaj M Double Spoke 351 19" S2TBA Transmisie Sport automatic S2VBA Display presiune anvelope S3AGA Camera mers inapoi S403A Trapa sticla actionata electric S423A Presuri velur S431A Oglinda interioara cu functie automata antiorbire S441A Pachet fumatori S456A Scaune comfort cu memorii sofer si pasager S488A Suport lombar scaun sofer si pasager S494A Incalzire scaune sofer/pasager S4EHA Finisaje interioare in negru lucios S4U2A Schimbare moduri conducere incl. ECO PRO S4URA Lumini interioare ambientale S502A Sistem spalare faruri S508A Asistent de parcare (PDC) S534A Climatizare automata S552A Faruri Adaptive LED S575A Prize suplimentare 12V S5A1A Faruri ceata LED S5ACA Asistent schimbare automata faza lunga S609A Sistem navigatie Professional S610A Head-up display S676A Sistem audio HiFi S698A Area-Code 2 for DVD S6AKA Connected Drive Services valabil 2019 S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6WAA Instrumentar de bord continut extins S710A Volan M in piele S715A Pachet aerodinamic M S760A Ornamente exterioare negru lucios Shadow Line S761A Individual sunshade glazing S775A Plafon interior Individual Anthracite S8TFA Protectie activa pietoni S8THA Detectie activa semne circulatie Ma multe poze aici -> https://postimg.cc/gallery/395kk87z0/
    1 point
  4. Din punctul meu de vedere acel touch screen pe buton nu este prea folositor, eu intr-un an nu cred ca l am folosit de mai mult de 3 ori..
    1 point
  5. Am folosit acest amestec in doua masini E90 si VW 1,9 tdi, nu pot sa spun cat de benefic e, dar cert motoarele sunt mai putin zgomotoase, dispare clantanitul de injectie in sarcina, trage liniar la ture mici, in rest nimic deosebit, mentionez ca nici una din masini nu are DPF. Am inteles ca la cele cu DPF regenerarile se produc mai des, nu este indicat.
    1 point
  6. scria cineva mai sus, kit ambreaj, turbo, injectoare etc, sti ce preturi au astea? cu banii ce ii dai pe un kit de ambreaj schimbi un motor vvt si mai ramai si cu bani Nu mai tot incerca sa dai explicati pt ca nu se leaga ce zici tu acolo, cumpara masina si gata daca nu poti sa o intretii o vinzi iar despre grila de impozitare poti doar sa visezi ca se va schimba.
    1 point
  7. S-au mai facut cateva la masina. 1. Schimbat electrovalva turbo (pierburg parca mi-au pus cei de la service). 2. Azi am polisat farururile, datorita lui mik15 caruia ii multumesc:
    1 point
  8. Si cand o sa ai nevoie de turbina, inlocuit furtune intercooler, reparat injectoare, inlocuit kit de ambreiaj+ volant ce o sa te faci? Nu te baza pe faptul ca o sa se dea vreo lege, poate sa mai dureze 10 ani pana atunci. Trebuie sa fim realisti totusi...un 330d automat consuma mai mult decat ce ai avut inainte, impozitul este +2000 lei, intretinerea nu e chiar asa simpla. Iar asta cu 250k km verificabili e foarte discutabila. Verificabili unde? Pana nu mergi la reprezentanta si vezi concret intrari in service in fiecare an sau macar la 2 ani, nu are nicio relevanta. Daca s-a facut ultima revizie in Germania in 2009 la x km si s-a mai dus cineva cu ea acum 3 luni sa faca un schimb de ulei la reprezentanta in RO asta nu inseamna ca are istoric. Eu zic ca este o idee foarte proasta si ca o sa iti manance in timp de doua ori mai multi bani decat valvetronicul. Si ca idee diesel vechi de 15 ani adus din Germania de curand nu are 250k km... O sa pice maruntaie din luna in luna, ca doar e un Bmw vechi de 15 ani. Daca vrei sa nu mai repari renunta la ideea de e46 si aia e. Nu exista niciunul fiabil. De-asta au si ajuns de costa 2500-3000e. Un 330d daca ti`l cumperi oricum n`o sa il vinzi cu anii dupa, nu cumpara nimeni masina de 3000e cu impozit de 500e pe an.
    1 point
  9. Mai dai in colo de Bavaria Group, organizau inainte fel de fel, acum doar profit maxim cu servicii minime ... Primul mars al masinilor eco din Romania ia startul sambata la Bucuresti. Citeste http://www.ziare.com/auto/masini-electrice/primul-mars-al-masinilor-eco-din-romania-ia-startul-sambata-la-bucuresti-1528724 pe Ziare.Com
    1 point
  10. Eu am o masina ce implineste in curand 13 ani, 260k+ km, o am de aproape 2 ani, mers 80% oras si nu am nimic grav:/ Gaseste-ti un mecanic bun sa iti dea galeria jos, sa o curate impreuna cu EGR daca nu incearca sa o faci tu. Poate mergi prea mult in Eco Pro... Eu am mers de curand cu masina firmei cu un coleg si s-a mirat de ce nu schimb viteza la timp, ca se aude cand trebuie sa o schimbi.. ce sa mai, sa o omor pentru cativa ml de motorina... Forjeaz-o oleaca ca ii place, chiar si in oras dupa ce apa si uleiul e cald.
    1 point
  11. Eu comand in general de la Autokarma, iar uneori de la Autohut/Epiesa cand gasesc o oferta mai avantajoasa la ei (destul de rar). Ridic piesele personal ca sa ma asigur ca e totul ok si daca ceva nu se potriveste le duc inapoi (accepta sa le duci inapoi si dupa 15-20 zile). Achizitionez in 95% din cazuri piese la brand-uri de renume (Lemforder, Sachs, Elring, Mann, Liqui-Moly, Brembo etc.). Din experienta mea de stat prin service-uri (ca angajat respectiv client) si dupa ce am aflat destul de multe informatii despre magazinele de la noi, distribuitori etc. am ajuns la concluzia ca din aproape orice service iti iei piesele au preturi foarte mari. De obicei piesa X care la Autokarma costa 1500 lei, service-ul o achizitioneaza de la distribuitor cu 1600 lei (deoarece distribuitorul ofera pret mult mai bun unui magazin mare care cumpara de la ei lunar de sume imense) si o vinde clientului cu 2000-2200 lei. Sunt multe cazuri in care service-urile si daca ar vrea sa vanda cu 0% adaos tot ar vinde la un pret mai mare decat magazinele mari. Extrema cealalta sunt situatiile in care te duci in service, ti se comanda o piesa la pret bun si ti se pune 100-150% adaos pe ea. Din pacate multe service-uri care par sa aiba preturi bune la manopera isi obtin profitul preponderent din adaosul la piese. Decat sa imbogatesc vreo reprezentanta sau vreun patron, mai bine imi gasesc un mecanic cinstit caruia sa ii dau sume ok la manopera si sa imi iau singur piesele. Oricum cei mai buni mecanici nu lucreaza in reprezentante. Per total asa e cel mai ieftin si eficient sa imi intretin masina, in opinia mea.
    1 point
  12. Ieri 26.08 a facut fix 9 ani de cand a fost fabricata si totodata 267.000 km. Urmeaza sa schimb bateria originala, cu stanta de fabricare 08.2009 ... dupa 9 ani incepe sa cedeze. O sa achizitionez o Varta AGM de 80 A. P.S. poza a fost facuta ieri.
    1 point
  13. Cum a venit caldura, am inceput sa o spal ca sa-mi exercit putin pasiunea. Folosesc produse de la Chemical Guys. Cam asta a iesit. Trebuie sa schimb si anvelopele si sunt hotarat 90% pe Barum Bravuris 3. Pareri? Pe tire reviews UK au recenzii f bune.
    1 point
  14. @MuscleMike - cred ca e mult mai penibil cum scartaie toate plasticurile alea din bord si consola la BMW si Mercedes , in filmuletele prezentate mai inainte .
    1 point
  15. adevarul e ca la Kia si Hyundai nu le pica nimic 4-5( si faci peste 1000.000) ani indiferent ce faci cu ele . ( inafara de piese de directie daca esti animal si mergi prin hartoape ). la bmw, mercedes, audi ba pica una, ba alta. acuma depinde fiecare ce vrea. dar eu zic ca esenta e sa ai o masina care se te duca , sa nu bagi bani in ea si te poti bizui pe ea. koreenii vin din spate f f tare. in schimb japonezii s-au cam oprit undeva 10-25 de ani in urma. ( a se vedea motoarele EJ de pe subaru, nemodificate de 25 de ani , care varianta stock nu tine mai mlt de 20-25.000 km). focus rs are probleme mari la pistonul 4 si garnitura de chiulasa. in schimb nu am auzit pe nimeni sa se planga de kia, hyundai sau......dacia. cu totii cunoastem daciari care fac peste 100.000 km fara sa bage un ban in masina.
    1 point
  16. Sunt foarte amuzat cum se vorbeste de Bmw si a sa calitate premium. Premium si Bmw? Premium la ce? Interioarele sunt josnice, lasati Mercedes ca la Mercedes nu te trezesti cu consola centrala in mana cum e cazul la seria 7. Ce e premium la Bmw? Un rahat de motor de 2 litri diesel care suna ca un tractor? Plasticele din masini gen x1 care zici ca au fost facute din jucarii chinezesti topite. Nu stiu ce e cu Kia asta dar pare interesanta insa sunt amuzat la maxim despre Bmw si calitate? Care? Poate un 7 ar individual ca in rest pentru banii ceruti sunt de toata jena, rade Mercedes si cu curu’ de ei. Faceti un test pentru cei cu F uri. Apasati pe trimuri ca in filmuletele de mai jos:
    1 point
  17. Am fost azi sa fac un drive-test cu un Touareg Supreme, 2016, motorul de 264cp. Toate bune si frumoase, masina dotata cu tot ce iti poti dori, piele maro la interior (chiar frumoasa)...dar MAAARE. M-am chinuit sa fac o parcare laterala si, cu toate camerele panoramice si etc., mi-a iesit abia din a treia incercare ) Dar ma rog...asta e treaba de obisnuinta ma gandesc. Problema si nedumerirea mea e legata de cutia automata...si anume: Odata ce am comutat in modul manual (secvential), pe niste viraje, am incercat sa vad cum schimba. Eu, obisnuit cu cutia manuala, am intrat intr-o curba cum as intra cu masina mea: am franat pana la o viteza decenta, am dat teapta inferioara sa am frana de motor, si undeva la mijlocul curbei, am apasat acceleratia, urmand ca masina sa se trezeasca si sa ma "traga" afara din curba. Ei...aici intervine surpriza: odata ce dau treapta inferioara si ridic piciorul de pe acceleratie, intra frana de motor, dar cand apas din nou pe acceleratie (indiferent cat de tare o calc) pedala e moarta timp de vreo 2-3 SECUNDE!!! ...ceea ce e enorm. Ca sa nu mai zic periculos. Si infricosator. M-am speriat in prima curba ca am facut ceva gresit...dar...si in restul curbelor in care am incercat, a fost la fel. Si la deal, si la vale, si pe drum drept. Si pe sport, si pe normal, si pe confort. Dupa ce trec acele 2-3 secunde, masina isi revine si o ia din loc...dar...eu zic ca asa ceva nu e normal. Sau fac eu ceva gresit? Poate ma ajutati voi cu un feedback legat de treaba asta (am citit pe undeva ca e acelasi model de cutie si pe X5)...ca mie ceva mi se pare putred la cutie, cel putin la masina testata de mine.
    1 point
  18. fix asa se obtine si la BMW norma euro 6. tot ca la camioane. si la seria 5 G30 de zeci de mii de euro si la seria 7 de 150.000 euro
    1 point
  19. Nu e cu suparare, Andrei. Inainte sa iti raspund la intrebari, vreau sa iti spun ca felul in care pui tu problema e perfect valabil, daca asta e intelegerea intre soti in ceea ce priveste banii si administrarea lor. Eu nu am adoptat directia asta, si vreau ca nevasta-mea sa fie cel putin la fel de incantata de masina ca si mine, chiar daca ea poate nu o va conduce niciodata...dar va sta in dreapta cel putin 50% din km parcursi. Si asta conteaza...sau ma rog...pt mine conteaza Din cauza asta am sarit de la Seria4 la X5 sau Touareg...pt ca am tinut cont si de parerea ei. Daca era exclusiv dupa mine, si nu conta nimic din viata mea sau ce planuri de viitor am, mai asteptam un an si imi schimbam E85-ul cu modelul nou...arata bestial concept-car-ul ) Dar...cum am ales sa nu trec prin viata singur...asta e...parerea ei conteaza ...la fel cum ea s-a procopsit cu Mini Cooper S, galben, cu dungi negre pe capota, cu scaune sport, si padele - de dragul meu...eu o sa ma descurc cumva cu tancul prin oras - de dragul ei Cam asa Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    1 point
  20. Nu au pus bare stabilizatoare active pe X3 din acelasi motiv pentru care nu au pus nici scaune cu masaj pe seria 1.
    1 point
  21. I-auzi ce chestie, VAG are Q7 si Tuareg pe acelasi segment de piata, iar Cayenne e mai sus, la super-premium!
    1 point
  22. Problema mea cu astfel de aditivari este ca daca erau intradevar benefice atunci producatorii s-ar fi inghesuit sa adauge acest amestec direct in combustibil. Imaginati-va doar cum ar fi ca incepand de maine sa se raspandeasca vestea ca motorina OMV iti face motorul mai silentios datorita aditivarii mai bune...vanzarile le-ar creste instant. Deci pentru ei ar fi un castig instantaneu, mult peste costul aditivarii suplimentare. Insa cred ca s-au facut studii clare care indica impotriva acestei aditivari. Chiar am niste prieteni ce lucreaza in domeniu si o sa cer parerea lor. Este ceva similar cu aditivii de ulei minune, Dura Lube sau Metabond. Daca aveau intradevar capacitatea de a genera un beneficiu enorm, giganti precum Castrol sau Mobil 1 ar sari cu milioane de dolari sa achiztioneze formula lor magica, pentru ca pe termen lung vanzarile suplimentare ar amortiza lejer costul achizitiei, ca sa nu mai mentionez de capacitate de profit suplimentar pe termen lung. Deci nu e vorba de nici o conspiratie aici din partea corporatiilor mari...pentru ele ar fi in joc mult mai mult profit daca formula chiar ar functiona. Pur si simplu atunci cand pun detaliile pe hartie mie nu imi da "cu plus" cum s-ar zice. Asta nu inseamna ca descurajez sau blamez acest obicei. Pur si simplu pentru MINE inca nu i-am gasit convingerea.
    1 point
  23. Baieti, mai ales opaul, nu am nimic cu cei care il folosesc.ar fi culmea...spun doar ca sunt multumit de omv maxx motion si nu sunt dispus sa incerc, pt ca am masina in parametrii. Nu am folosit niciodata aditivi si nici nu voi folosi. Voi daca aveti rezultate bune...cu atat mai bine
    1 point
  24. daca nu vedeam topicul asta, numai de 2T nu auzeam. voi, cei care il folositi sunteti multumiti de rezultat si aduceti ca argument nr de km parcursi. 1.eu va spun ca din 2008 pana in 2016, de la 60.000km pana la 250.000 am alimentat numai OMV si 60% OMV maxx motion un M47.foarte rar alimentam de 20-50 lei cat sa ajung la un OMV.injectoarele aveau corectii de 0.2-0.4...deci nesimnificativ. 2.din octombire conduc N47, 225.000km, alimentat de cand il am de la OMV, in aceleasi conditii ca si la fosta. in plus la ambele am curatat galeriile, EGR si niciuna nu a fost de speriat, ba chiar am ramas surprins. de DPF, nu mai zic, ambele au in continuare DPF original. tin legatura cu noul propietar si stiu ca nu are probleme. asa ca, de ce as folosi asa ceva? nici macar nu sunt curios sa il caut pe google sa vad cum arata sau cat costa. p.s. cum voi cei care il folositi credeti ca este benefic, asa eu si altii putem spune ca nu e nevoie sau benefic. de ce sa ma scarpin in fund cand nu ma mananca?
    1 point
  25. Mai citeste odata articolele alea si o sa vezi motivul pentru care nu se recomanda sa pui ulei. Hint: este legat de injectoare. Daca iti permiti sa schimbi injectoare din cand in cand pe post de consumabil atunci foloseste in continuare, dar mie unul mi se pare cel mai argument si este explicat foarte in detaliu acel proces. Iar daca nici asta nu te clinteste atunci intreaba-te de ce ii scade lubricitatea motorinei cand adaugi uleiul 2t, alta parte evidentiata si explicata. EDIT: 2-stroke oil can contain around 16ppm zinc, or higher depending on the formulation and batch. Trace amounts of zinc in diesel are known to rapidly accelerate injector nozzle deposits. Engine test results show that a 200:1 blend of 2-stroke oil in diesel results in a 2% loss of engine power in a 16 hour test due to injector fouling, a risk that would apply to any common rail diesel engine, but could also worsen fouling in older engines. Cred ca asta este destul de clar pentru oricine !
    1 point
  26. Stai linistit, sunt tot felul de comentarii pe toate forumurile, nu numai aici. La 12000 km pe an, nu stiu de ce sa consideri diesel, sunt prea putini sa zici ca vei castiga pe partea de combustibil. Daca faci pe zi 4+4km (presupun ca stai intr-un oras mic), un diesel nu se incalzeste nici vara cum trebuie, apai iarna.
    1 point
  27. diesel cu dpf drumuri scurte in oras non stop. = probleme. daca o scoti macar odata la 2-300 de km in afara orasului si o mai alergi putin nu ai treaba. am avut si eu dilema asta, si am luat un diesel tocmai ca am un tipic fix ca asta.. eu fac in 2 saptamani cam 150-180 km urbani si o data la 2 saptamani in week-end 360 km pe autostrada ..deci se curata dpf si restul ce mai e pe acolo.. daca nu o vei scoate regula pe afara sa o alergi putin mai bine benzina.. cu al mergi si rece, si scurt si lung si subturat, cum vrei tu, nu are nici pe dracul..
    1 point
  28. asta cu nu gasesti piese e maxima... dar unde stai, in padure? in varful muntelui? ca posesor de 320i iti spun ca gasesti absolut orice, oriunde, si la orice magazin de piese auto.. nu este vreun bentley continental sau mclaren p1 sa zici ca nu gasesti piese..
    1 point
  29. Eu n-as lua diesel cand zici ca 90% va fi folosita in oras si m-as orienta catre un 116i.
    1 point
  30. Ia Skoda de banii aia.daca zici ca vrei sa pui si motorina de tir/tractor nu stiu daca e o alegere buna seria 1
    1 point
  31. Salut. Dupa cum ma asteptam dupa ce am condus cateva modele din seria BMW, am devenit colegi de asfalt, insa m-a razgandit total de la un f30 M-Paket, noua mea achizitie: F20 120d M-Paket Estoril Blue, 184cp, piele alcantara, navigatie mica, manuala. Achizitie din 20.07.2018, adusa pe roti, pe un drum lung de 2700km, in parcare in Bucuresti aveam 88k km. Dotari: Vehicle information VIN WBA1C31080P544584 Type Code 1C31 E Series F20 () Series 1 Type SH Model 120D (EUR) Steering LL Doors 5 Engine N47T Displacement 2.00 Power 135 Drive HECK Transmission MECH Colour ESTORILBLAU 2 METALLIC (B45) Upholstery STOFF HEXAGON ALCANTARA/ANTHRAZIT (HAAT) Prod. Date 2014-03-27 Available upgrades Comfort Access (Keyless system) Check compatibility High-End sound system Check compatibility Rear view camera Check compatibility Spare/replacement key fob Check compatibility Smartphone mirroring Check compatibility Additional iDrive features Check compatibility Premium speaker upgrade Check compatibility Vehicle options L801A National version Germany P337A M Sports package P9BDA Business Package S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S230A Extra package, EU-specific S249A Multifunction f steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S2N4A BMW LA wheel M Star Spoke 386 S2VBA Tire pressure display S320A Deleted, model lettering S3APA Windshield with grey wedge S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4AEA Armrest front, retractable S4DXA Accent moldings, blue metallic matt S4MRA Interior strips, aluminum hexagon S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S548A Kilometer-calibrated speedometer S575A Supplementary 12V sockets S606A Navigation system Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6NHA Hands-free with USB interface S6VBA Control for Infotainment S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8V1A Label O sa revin cu poze in zilele urmatoare
    0 points
  32. Salutari, Revin cu ceva poze dupa ce am terminat cu tot asteptatul inmatricularii. https://imgur.com/coc7vVC https://imgur.com/ydfXdyf https://imgur.com/fbIB2Aj https://imgur.com/DwuKnD9 https://imgur.com/0njxZ4T A imbracat pana acum careva volanul in piele alkantara? Unde? Si una esentiala: a reusit cineva dintre voi sa faca idrive-ul sa se conecteze si la fisierele media din bluethoot ale telefonului?
    0 points
  33. Am folosit amestecul asta cu ulei 2T dar la VW, motor PD, se vede f. bine diferenta la mers, trage mai liniar, este mai putin zgomotos asta se observa cel mai bine ii ia din zgomot destul de bine, si PD-ul e un motor galagios, la BMW nu am folosit, e silentios, acum ca am trecut la ulei 5w40. Rau nu are ce sa faca, putina ungere la sistemul de injectie, protectie la injectoare si pompa de inalta. Mentionez ca nu am DPF la nici una din ele.
    0 points
  34. Poti sa spui ca nu ajuta cu nimica , dar nu poti sa spui ca face rau , sunt motoare care au rezistat 1 mil km doar cu combustibil de la pompa si fara gram de aditivi , altele nu au rezistat nici 100.000km in aceleasi conditi. Mai ales o persoana care nu a expermentat cu acest ulei nu are nici o credibilitate cand vine si zice ca face rau doar din ce a citit pe net , cel putin nu in fata unui om care doar cu ulei 2t umbla in rezervor de ani de zile si nu a avut nici un effect negativ. Nu vad nici un rost sa ma bag in seama doar ca sa fiu eu acel Giga Contra (cum se mai gasesc uni pe forum),mai ales daca nu am habar sau nici un fel de experienta in domeniu. Baga linistit de la pompa , nu te condamna nimeni este foarte ok , dar eu sunt de conceptie ca daca pot sa aduc ceva imbunatatiri pentru buna functionare a motorului o fac. Daca am avut experiente ozitive o sa recomand daca nu o sa zic -Ba uite ce am patit EU, si de aici fiecare face ce vrea pe barba lor.
    0 points
  35. Mda , acolo zice ca in 16 ore de functionare a motorului cu adaos de ulei2 se vad cum injectoarele nu mai functioneaza normal. Eu il folosesc de vreo 3 ani si nu am nici o problema , sunt personae care folosesc acest ulei de 5-7 ani si nu au avut problem, alti aveau probleme si dupa ce au inceput sa foloseasca uleiul , problemele lor au disparut. Acuma sa iti zic ceva , o persoana care sta pe ganduri daca sa puna sau nu ulei 2t si citeste articolele astea cu siguranta nu o sa mai puna nici un ulei (cred ca si eu as fii renuntat) si toata viata o sa alimenteze cu motorina dinaia scumpa ca noah e mult mai''buna''. Eu inainte sa folosesc ulei 2t am auzit numai de bine si nu am dat de articole de genu . Iar acuma dupa atata timp de cand folosesc uleiul si nu am avut nici o problema sau ceva din ce zice in articolele astea ,incep sa rad cand le citesc ... Tu nu ai rade daca ai fii in aceasi situatie ? Nu poti sa vi cu 2 articole si fara nici o experienta in folosirea uleiul la o persoana care il foloseste si nu a avut sau auzit de la personae care folosesc ulei 2t nici un effect negativ. Ori vi si zici ca ai ramasa fara injectoare si pomapa dupa ce ai inceput sa folosesti uleiul si atunci ai ceva. Scuza-ma dar daca dupa atata timp ce am folosit uleiul as fii avut ceva probleme sau efecte negative, acuma as fii de partea ta , dar nu am vazut si nu ai nimica concret si solit incat sa zici ca nu e bun.
    0 points
  36. Am citit acu multi ani despre un traseu care l-au facut astia de la Mercedes cu un diesel , ocolul pamantului sau ceva de genu si au zis ca motorina a fost aditivata cu un fel de lubrifiant. Logic daca te gandesti nu vad nici un rau pentru injectoare , pompa daca motorina este putin mai uleioasa , in schimb orice care intelege ce face uleiul o sa vada avantajele.Cat despre filtru de particule la fel , adica daca acel ulei arde mai curat de cat motorina , si au fost testate cantitati egale (5ml ulei arde mai curat de cat 5 ml motorina) 300-400ml de ulei la 60-70 l de motorina este nimica chiar daca at fii ars mai murder sa zic asa. Sunt motocilete cu motoare 2t care folosesc acel ulei intr-o concentratie mult mai mare si nu le vad sa scoata fum.
    -1 points
  37. Stai linistit , se schimba/reconditioneaza injectoare la modele din 2010 , care nici nu au mirosit vreodata ulei 2t.Cum ai spus , nu poate sa zica nimeni cu siguranta de ce au cazut injectoarele.
    -1 points
  38. poti sa faci un experiment personal: cand esti cu rezervorul pe gol sau plin; ... la 50 de litri (eu 250ml ulei 2t la 50 de litri pun) pune si ulei 2t (tot atat cat pun si eu..) dar nu uita sa asculti (eventual inregistrezi) motorul la rece, dupa ce pornesti motorul si la regim, inainte de experiment (cand folosesti motorina normala, de care pui de obicei) si dupa ce pui si ulei 2t, dupa al doilea gol. daca (intamplator, nu?) auzi motorul torcand mai bine decat inainte poate nu e cazul sa te miri de ce si sa ne/te mai intrebi ulterior.. ..alimentezi intotdeauna de la omv, nu? (acum merita cu atat mai mult) cei mai multi au observat ca motorul suna mai bine la relanti asta dupa al doilea plin.; asat iti sugerez si eu. nu ai nimic de pierdut daca incerci asta. nu ma intereseaza daca ma crezi sau nu. (tot ce am scris am scris aici este doar recomandare/experiment de incercat.. sa zicem ca as putea sa iti dau banii pe pompa sau injectoare daca s-ar strica in experimentul sugerat mai sus, DAR ar fi bine sa intelegi ca glumesc!)
    -1 points
  39. Mai, mai sa cred ca esti din categoria celor care nu suporta sa le conduca sotiile masina , nu cred totusi ca esti Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    -1 points
  40. Partial adevarat. Cei mai buni mecanici lucreaza si in reprezentante, pentru ca acolo se face scolarizarea pe modelele noi ce apar, nu in serviceul lui gigel din cartier. Majoritatea mecanicilor foarte buni lucreaza si in privat. Pentru piese sunt si surse de pe forum de unde eu iau de cativa ani fara probleme.
    -1 points
  41. Salut. Sunt nou pe aici si acum cateva zile cand am mers in service pentru o revizie si era un Touareg cu pilitura in instalatia de combustibil.Mecanicul a spus ca trebuie schimbat cam tot. Injectoare, conducte, pompa de inalta, rezervor. Am cautat pe net despre asta si am dat citit despre recomandarile pentru adaugarea ulei 2T in motorina. Ăntrebarea este daca se recomanda pentru motor 3.0 adĂŁugarea acestui ulei? Am cautat despre asta si parerile sunt cam 50-50. Folosește cineva pentru motorul de 3 L si daca da poate impartaseste feedback ul aici? Este multa teorie in problema aceasta dar cum este in practica as vrea sa aflu.
    -1 points
  42. La mine SOS e in romana, iar partea aceea de consultanta/service in germana. Citisem mai demult ca ar fi vorba de un SIM in modulul TCU...poate cineva mai "abilitat" sa ne lamureasca )
    -1 points
  43. Domnule sofer relativ nou, acum ce faceti? Postati pe toate forumurile auto content-ul asta ? ) Urmareste si el o reclama ceva ) Lucrezi la "autocarma, epesa,..." ? )
    -1 points
  44. Am fost la cel mai bun service din galati...fac treaba buna si cer si bani intradevar...am fost si cu e46-le meu... la momentu ala cand am luat-o avea un bulb de rugina pe aripa spate jos la roata... doar un bulb micut nu era rugina era umflat si tot ce mi-au zis dupa o diagnoza completa e ca daca ii bag antifonare, un grund pe dedesupt si fac bulbu ala de rugina masina merge fara probleme... ba a mers... pana a picat de tot:)... Daca tot intram in teoria consipartiei despre cilindre... cum ca ar fi doar ceva sa fure ochi... ma gandesc si eu asa, daca scoti o lege pentru cilindre... poti sa bagi alta la fel care se refera tot la cilindre? adica lumea nu o sa fie revoltata? alta taxa care o baga nu o sa o platim toti nu doar cei cu motoare mari? ei vor sa consumam...legile nu le da psd-u legile vin de la cei din afara de mult, asadar crezi ca aceste "mari puteri" care le-au zis sa dea aceasta lege la ce se refera? sa luam combustibil... sa cumparam tot de la ei.. asa cum fac cu toate... de aia ne cresc roboru si toate alimentele. Vor din ce in ce mai mult, iar daca vor scoate taxa pe cilindre si vor mai baga alta aproape identica nu rezolva nimic decat ca cei care au acum motoare mari in continuare sa le lase si sa se dea pe motoare mici, iar atunci ei ies in pierdere ceea ce nu vor... acum cum am zis fiecare om are parerea lui, eu tind sa cred ca se va accepta.. poate chiar doar asa de suprafata si vor baga alte taxe .. dar atunci le vom platii toti...cred ca in loc de taxa pe cilindre baga acea "taxa pe emisii CO2" cum se tot aude ca vor baga in bucuresti... Acum stiu ca exista un topic special poate pentru aceste pareri... dar am incercat sa iti explic cum vad eu lucrurile..problema e ca nu am doar 3000e pentru o masina.. cea pe care vreau sa o iau costa 4.500... si sunt dispus sa investesc in ea sa ii schimb dinainte ceea ce este uzat chiar daca dau niste bani dar e viata mea in joc.. cum spuneau masina da are reviziile doar la bmw in fiecare an, stiu ca se pot falsifica actele si cand o sa cumpar masina voi vrea sa vad exact istoricul masinii... pentru 5-10 euro imi arata pe un site orice vreau despre acea masina, si bine inteles ca masina o sa intre la verificat direct dupa ce o cumpar... prefer daca de ex.. e ceva rau la ea cum ar fi distributia.. dau bani si o schimb sa stiu ca am schimbato si pe un termen mai limitat de timp nu mai am treaba cu ea... la urma urmei si logan pot sa imi iau si sa pice mai multe piese ca la bmw:) am un amic care a facut asta....baga si schimba bucsaraie, brate etc. de cand ma auzea pe mine ca am schimbat doar filtre/placute/discuri si lucruri consumabile.. a zis ca am avut cel mai mare noroc... acuma ma gandesc .. ca ori mai pun bani si ma dau spre seria 5? dar si acolo sunt probleme... nu gandesc asa:)) Iar daca masina arata super bine si e la un pret ok, credema ca se vinde destul de repede...bine inteles de catre cine stie la ce se asteapta... nu dinastia de "domle e 3000 nu cumpar" asta bine inteles fiind parerea mea dupa ce am vazut, acum fiecare are parerea lui.
    -1 points
  45. daca nu ma insel, 316d are N4716d cu cutie manuala, si N4720d cu cutie automata. Am pe mini countryman cooper d N4716d si se comporta foarte bine.
    -1 points
  46. Salut, te inteleg ca ai gasit multa teorie care sustine beneficiile uleiului 2T. Poti pune aici ce ai gasit sa vedem daca se sustin lucruri noi sau deja stiute; nu o sa fii Nu cred ca o sa gasesti prea mult despre BMW si uleiul 2T si ca sa concluzionam, nimic nu poate fi mai mult sau mai specific anumitor motoare, marci.. Este vorba de calitatea prea "buna" a motorinei (zilelor) prin care sustinatorii teoriei 2SO (Two Stroke Oil) cred ca adaugarea uleiului duce la o lubrifiere ancestral specifica motorinei, devenita cam invalida in zilele noastre. De ce este atat de rafinata motorina zilelor? Probabil pentru ca aceasta, in zilele astea, nu mai polueze dupa ardere.. cu detriment pentru pompa de inalte. Asadar, caliatile de ungere POT fi redate prin adaugarea acestui ulei! Beneficiile le-am remarcat eu insumi. Cum? Una e poate cam empirica...: pentru ca, conduc un E90 (cu reputatia de tanc ca motor..) M47 320D. Am masina de la 250k km, in prezent am 380k km. De 100k km si de acum pana crapa sau vand masina (putin probabil) va avea parte de acest ulei. Pompa la 380k km facea inca presiune de 600 Bari la 2000rpm. Am schimbat-o datorita unei presupuneri gresite cu alta mai noua (cumparata SH, mai putini km.. cam 74k km). Aceasta mai recenta/..noua ajunge la 700 Bari la 2000rpm. Consider ca presiunea aratata de pompa "defuncta" ducea inca mult si bine, iar asta e datorata si uleiului 2T. Acum e pe raft in garaj, pentru schimb in caz de cealalta se strica. Asta este primul beneficiu remarcat.. Al doilea beneficiu este faptul ca (cred) la cam doi ani de cand aveam masina, m-am decis sa curat galeria de admisie, manual, cum am putut mai bine. Desigur, cum era de asteptat admisia avea pe pereti cam 3-4, poate chiar 5mm de depuneri de pe urma recircularii.., EGR evident avea depuneri.. Curatare dupa 250, poate 280k km. Acum cam o luna-doua (la 380k km) cand am demontat din nou admisia sa ajung la suruburile pompei de inalte.. pot sa spun cu mana pe inima ca admisia nu avea nevoie de curatare! EGRul avea o depunere minima de nici 1mm, era de fapt doar o negreala acolo in zona supapei alea.. nimic de facut.. Cine a curatat admisia manual stie cat de greu se ajuge in zonele din mijloc.. probabil ca desprinsesem ce era mai mare ultima oara pentru ca acum totul era curat (doar negreala uleioasa) pentru ca am folosit aceleasi scule sa ajung acolo. Acum sper sa intelegi entuziasmul folosirii uleiul 2T. Am un motor curat permanent si pe partea de admisie! De ce nu as folosi si in continuare acest antidot? Pot sa te asigur ca multi considera doar un placebo; pentru mine nu este. Unii au remarcat o economie de pana in 2% dar eu personal consider insesizabil. Inca fac cam 850km cu 50 de litri. nu pot sa cer mai mult la km din bord, nu?
    -2 points
  47. 316d folosește n47/b47, motoare fĂŁcute de BMW. Citroen/Peugeot (PSA) se pricep cel mai bine la croissante.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.