Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/10/18 in all areas

  1. De evitat https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7GwoqO.html . Avea 250k km in 2012. Are km dati inapoi de 2-3 ori.
    3 points
  2. Intrebarea mea este mai degraba organizatorica, decat pe tema pur auto (mecanica/etc). Intentionez la anul sa imi vand e70-ul si sa il inlocuiesc cu un f15 (sau alt model mai nou, chiar si alta marca/firma) m-am tot uitat la leasin operational, si astept niste oferte de la niste firme. Daca este cineva pe aici care a luat masina asa si ar vrea sa isi impartaseasca fericirile, dar mai ales "tristetile" fata de acest model de achizitie(imprumut) al masinii.
    2 points
  3. 1. Nu e nevoie sa ma informezi, am avut si eu VVT si am schimbat si eu motorul. 2. O reconditionare buna este 1000-1500 lei, la care adaugi manopera+schimb de ulei+filtru+garnituri+reparat geometria daca este cazul. Daca nu urmezi pasii recomandati de cei care se ocupa cu reconditionat turbina pe langa faptul ca nu primesti garantie risti ca in cateva luni sa pice iar. De obicei o turbina pica din cauza altor probleme ale masinii. 3. Nu ai cum sa verifici inainte sa o cumperi si nu ai de ce sa verifici. Nu exista diesel vechi de 15 ani cu galeria si EGR-ul curate. Eu zic ca ai primit destule sfaturi, nu vad de ce incerci sa ne convingi ca 330d este alegerea suprema. Pana la urma este decizia ta. Noi ne-am facut datoria si ti-am zis dinainte ce cheltuieli o sa ai. Sunt sigur ca tuturor de pe forum ne-ar placea sa avem motoare de la 2.5 in sus, dar nu e asa simplu.
    2 points
  4. Eu zic ca daca masina ta este in stare buna mai bine sa o pastrezi. Majoritatea F10 puse la vanzare (si in mod special cele de la persoane care ar fi dispuse sa faca schimbul) sunt daramate. Daramate in sensul ca au 300+k km si necesita reparatii de 2000e din primele luni de la achizitie. Diferenta depinde foarte mult de starea masinii tale si de starea acelui F10. Daca masina ta are dotari si e in stare buna iar F10le e chel si distrus, diferenta poate sa fie si de 3000e. Daca vorbim de trecerea la un F10 serios (perne, interior comfort etc.) iar masina ta nu este dotata/ok tehnic poti sa dai si 8000-9000e diferenta. Dar chiar ma indoiesc serios ca gasesti un om serios care sa vrea sa isi dea F10le pe un e60. Parerea mea e ca nu merita upgrade-ul si nu iti vei gasi un model in stare buna. Ce vezi pe Olx F10 la 10-11k euro sunt niste carute.
    2 points
  5. Salut, te inteleg ca ai gasit multa teorie care sustine beneficiile uleiului 2T. Poti pune aici ce ai gasit sa vedem daca se sustin lucruri noi sau deja stiute; nu o sa fii Nu cred ca o sa gasesti prea mult despre BMW si uleiul 2T si ca sa concluzionam, nimic nu poate fi mai mult sau mai specific anumitor motoare, marci.. Este vorba de calitatea prea "buna" a motorinei (zilelor) prin care sustinatorii teoriei 2SO (Two Stroke Oil) cred ca adaugarea uleiului duce la o lubrifiere ancestral specifica motorinei, devenita cam invalida in zilele noastre. De ce este atat de rafinata motorina zilelor? Probabil pentru ca aceasta, in zilele astea, nu mai polueze dupa ardere.. cu detriment pentru pompa de inalte. Asadar, caliatile de ungere POT fi redate prin adaugarea acestui ulei! Beneficiile le-am remarcat eu insumi. Cum? Una e poate cam empirica...: pentru ca, conduc un E90 (cu reputatia de tanc ca motor..) M47 320D. Am masina de la 250k km, in prezent am 380k km. De 100k km si de acum pana crapa sau vand masina (putin probabil) va avea parte de acest ulei. Pompa la 380k km facea inca presiune de 600 Bari la 2000rpm. Am schimbat-o datorita unei presupuneri gresite cu alta mai noua (cumparata SH, mai putini km.. cam 74k km). Aceasta mai recenta/..noua ajunge la 700 Bari la 2000rpm. Consider ca presiunea aratata de pompa "defuncta" ducea inca mult si bine, iar asta e datorata si uleiului 2T. Acum e pe raft in garaj, pentru schimb in caz de cealalta se strica. Asta este primul beneficiu remarcat.. Al doilea beneficiu este faptul ca (cred) la cam doi ani de cand aveam masina, m-am decis sa curat galeria de admisie, manual, cum am putut mai bine. Desigur, cum era de asteptat admisia avea pe pereti cam 3-4, poate chiar 5mm de depuneri de pe urma recircularii.., EGR evident avea depuneri.. Curatare dupa 250, poate 280k km. Acum cam o luna-doua (la 380k km) cand am demontat din nou admisia sa ajung la suruburile pompei de inalte.. pot sa spun cu mana pe inima ca admisia nu avea nevoie de curatare! EGRul avea o depunere minima de nici 1mm, era de fapt doar o negreala acolo in zona supapei alea.. nimic de facut.. Cine a curatat admisia manual stie cat de greu se ajuge in zonele din mijloc.. probabil ca desprinsesem ce era mai mare ultima oara pentru ca acum totul era curat (doar negreala uleioasa) pentru ca am folosit aceleasi scule sa ajung acolo. Acum sper sa intelegi entuziasmul folosirii uleiul 2T. Am un motor curat permanent si pe partea de admisie! De ce nu as folosi si in continuare acest antidot? Pot sa te asigur ca multi considera doar un placebo; pentru mine nu este. Unii au remarcat o economie de pana in 2% dar eu personal consider insesizabil. Inca fac cam 850km cu 50 de litri. nu pot sa cer mai mult la km din bord, nu?
    2 points
  6. Avand in vedere ca tu inchiriezi masina este clar ca atunci cand nu platesti ti se ia.
    1 point
  7. BMW spune ca distributia nu trebuie schimbata, spune ca uleiul din cutie nu se schimba, etc. Ideea de baza este sa previi decat sa vindeci. Pe ideea asta mergem toti cand am schimbat uleiul si distributia contrar recomandarilor BMW. Acum cercetam daca sa tinem cont sau nu de inscriptia de pe busonul de motorina. Pe mine incepe sa ma scarbeasca situatia asta. In loc sa ma bucur de masina si de viata mi-am facut cont pe bmwclub sa citesc cum se intretine fragilul agregat. Va intreb dragi colegi unde este placerea sa ai un BMW cand stai cu grija la ce motorina bagi, la ce ulei in cutie, cum e cu suspensiile, cum e cu pompa de inalte, etc.
    1 point
  8. De fapt exista 3 tipuri de display, colegul edit le explica aici mai bine. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/179695-520xd-g30/page__view__findpost__p__2396711 Cele digitale isi schimba culorile/grafica si in functie de moduri (sport,eco si confort).
    1 point
  9. nu o sa dea eroare pentru asta
    1 point
  10. Din pacate am cautat la ei un x3 3.0 vreo 4 luni pt testdrive si am venit prin cineva intern de la vanzari si nu am gasit..nici macar 3.0 pe o serie 5 sau x5 Poate vei avea noroc tu...oricum 2.0 vs 3.0 pe x3....nu e loc de comparatie ref la feeling..
    1 point
  11. au la bavaria serviciu de inchiriere, dar nu e prea ieftin. Dar probabil ca daca ai buget de un x3, iti permiti sa il inchiriezi o saptamana doar asa ca sa iti faci o idee
    1 point
  12. Navigatia nu are doar rolul directionarii, iar Bmw are cel mai bun infotainment de pe piata. Ar fi cel putin o pierdere daca nu iei in calcul diverse retrofituri.
    1 point
  13. se poate pune navigatia mare, depinde daca ai CCC sau CIC. ai nevoie de unitate si ecran
    1 point
  14. Citroen/Peugeot face cele mai bune motoare diesel de vreo 15 ani incoace.
    1 point
  15. Ideea* MĂŁ bucur cĂŁ te bucuri!
    1 point
  16. Daaaa...dacĂŁ nu sunt stații e nașpa rĂŁu..dacĂŁ avem 3 la o clinica disecam firu' in paișpe și gĂŁsim o multitudine de probleme: cĂŁ e nasol cĂŁ aștepți/de ce ĂŽși monteazĂŁ patronii prize, cĂŁ asta spune multe...pe bune?
    1 point
  17. Salut. Sunt nou pe aici si acum cateva zile cand am mers in service pentru o revizie si era un Touareg cu pilitura in instalatia de combustibil.Mecanicul a spus ca trebuie schimbat cam tot. Injectoare, conducte, pompa de inalta, rezervor. Am cautat pe net despre asta si am dat citit despre recomandarile pentru adaugarea ulei 2T in motorina. Ăntrebarea este daca se recomanda pentru motor 3.0 adĂŁugarea acestui ulei? Am cautat despre asta si parerile sunt cam 50-50. Folosește cineva pentru motorul de 3 L si daca da poate impartaseste feedback ul aici? Este multa teorie in problema aceasta dar cum este in practica as vrea sa aflu.
    1 point
  18. Eu am o masina ce implineste in curand 13 ani, 260k+ km, o am de aproape 2 ani, mers 80% oras si nu am nimic grav:/ Gaseste-ti un mecanic bun sa iti dea galeria jos, sa o curate impreuna cu EGR daca nu incearca sa o faci tu. Poate mergi prea mult in Eco Pro... Eu am mers de curand cu masina firmei cu un coleg si s-a mirat de ce nu schimb viteza la timp, ca se aude cand trebuie sa o schimbi.. ce sa mai, sa o omor pentru cativa ml de motorina... Forjeaz-o oleaca ca ii place, chiar si in oras dupa ce apa si uleiul e cald.
    1 point
  19. Turbo la AVD, restul la BIMMER. Eu ma duc de 3 ani la ei cu toate masinile si nu avut nicio problema, in ciuda unor feedbackuri negative.
    1 point
  20. Depinde foarte mult de modelul respectiv. Daca comparam un F10 cu putine dotari cu un F01 cu bara stabilizatoare activa, perne, suspensie activa, jante 19-20 (ce implica cost al anvelopelor considerabil mai mare), softclose etc. intretinerea devine mult mai costisitoare. Conductele de la bara stabilizatoare activa de exemplu costa 3000-4000 lei (si au prostul obicei sa corodeze=> pierd lichidul), compresorul pentru perne este ~4000 lei, daca se sparge o perna (si inevitabil se uzeaza in timp si ajung sa piarda aer) una singura costa ~2000 lei (nici nu se pune problema de una originala in banii astia). Cu siguranta diferente de intretinere sunt, ca doar sunt masini de clase diferite. Am lucrat in service si am intalnit toate problemele mentionate mai sus.
    1 point
  21. Absolut nicio diferenta. Sunt fix aceleasi piese. Doar caroseria difera si putin interiorul dar nu implica nici macar 1% in plus la intretinere.
    1 point
  22. Poate gresesc, dar cred ca iti trebuie(pentru maneta cu auto) toata spira(szl) + manete. Acum daca vrei sa iti fac retrofit la comenzi volan + pilot, in caz ca nu ai... acum este momentul. Dar mai sigur te interesezi mai clar, eu asa am citit in anumite parti cand am facut retrofit la comenzi volan. Oricum sa fi atent ca iti trebuie ca masina donatoare sa aiba si stergator luneta, daca nu are(99% din seria 1 au luneta oricum) nu iti va merge sa folosesti stergatorul din spate.
    1 point
  23. Nu e cu suparare, Andrei. Inainte sa iti raspund la intrebari, vreau sa iti spun ca felul in care pui tu problema e perfect valabil, daca asta e intelegerea intre soti in ceea ce priveste banii si administrarea lor. Eu nu am adoptat directia asta, si vreau ca nevasta-mea sa fie cel putin la fel de incantata de masina ca si mine, chiar daca ea poate nu o va conduce niciodata...dar va sta in dreapta cel putin 50% din km parcursi. Si asta conteaza...sau ma rog...pt mine conteaza Din cauza asta am sarit de la Seria4 la X5 sau Touareg...pt ca am tinut cont si de parerea ei. Daca era exclusiv dupa mine, si nu conta nimic din viata mea sau ce planuri de viitor am, mai asteptam un an si imi schimbam E85-ul cu modelul nou...arata bestial concept-car-ul ) Dar...cum am ales sa nu trec prin viata singur...asta e...parerea ei conteaza ...la fel cum ea s-a procopsit cu Mini Cooper S, galben, cu dungi negre pe capota, cu scaune sport, si padele - de dragul meu...eu o sa ma descurc cumva cu tancul prin oras - de dragul ei Cam asa Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    1 point
  24. Baieti, mai ales opaul, nu am nimic cu cei care il folosesc.ar fi culmea...spun doar ca sunt multumit de omv maxx motion si nu sunt dispus sa incerc, pt ca am masina in parametrii. Nu am folosit niciodata aditivi si nici nu voi folosi. Voi daca aveti rezultate bune...cu atat mai bine
    1 point
  25. Concluzia din primul articol este epica: "The vehicle manufacturers don't recommend putting 2 Stroke Oil in your diesel... The fuel companies don't recommend putting 2 Stroke Oil in your diesel... The 2 Stroke Oil manufacturers don't recommend putting 2 Stroke Oil in your diesel, therefore it is a simple deduction that there is no reason to add 2 Stroke Oil to your diesel!"
    1 point
  26. Eu nu cred ca aceea este diferenta reala.. (faptul ca tu ai trecut printr-o experienta proasta, din care ai invatat mai mult decat altii nu cred ca iti totusi da dreptul sa generalizezi). Probabil ai putea recomanda tuturor sa-si schimbe distributia ..ca (foarte probabil) nu v-a mai tine 100k km.. mergand pe logica de mai sus.. Pana la urma fiecare face ce vrea cu masina sa.. Poti spune ce bine face (uleiul 2T) unei pompe duse intr-un VW din 2000 si NU FACE intr-o moderna masina cu injectoare piezo? Altfel nu ramane decat o parere subiectiva. Intreb asta mai ales cand stiu si observ ca toti (90%) soferii isi alimenteaza masina cu, cea mai ieftina motorina! Cat timp te astepti ca injectoarele sau pompa sa tina in conditiile de mai sus?
    0 points
  27. Se comporta unii cu masinile pe aici mai ceva ca un bibelou. Un stres in plus decat o "usurare" a vietii )))
    0 points
  28. De ce nu iti iei o masina ca oamenii cu caii pe care ii urmaresti? Un 3.0 cu dpf on sa nu ma poluezi pe mine si pe semenii mei? De ce scoateti dpf? Nu va intereseaza deloc de mediul inconjurator sau de cei din jur nu? Bine ca ai caii tai lesinati. Sper ca stii ca deja rarul a inceput sa verifice masinile mai noi pe care le presupun ei dpf off , cel putin la mine in oras. Abia astept sa va rupa cururile la toti astia cu dpf off si sa vad cum mai deveniti voi dpf on.
    -1 points
  29. Si cine te pune sa postezi ? )) Imi scartaie o roata pe spate. Sa dau chiulasa jos ?
    -1 points
  30. Si cam care ar fi diferentele intre un 530d si un 730d la intretinere? Poate un 10-20% in plus pt 730d, in rest e la fel.
    -1 points
  31. Pentru mine f10 fara dynamic drive /edc/adaptive drive si alte cateva optiuni e seria 3 imbracat in seria 5. Deci clar comparam un f10 3.0 adevarat cu un f01 ceea ce inseamna aceleasi piese. Anuntul nu mai exista..
    -1 points
  32. Dar cat trebuie sa coste un F10 din 2011?la 14 mii gĂŁsește ceva ok cu siguranțĂŁ,cu rĂŁbdare și atenție.
    -1 points
  33. Pai deja de fac 7 ani pt un f10 din 2011, nu inteleg de ce supraevaluati atat unele fiare.
    -1 points
  34. omul a zis ca vrea din 2011 2012, iar cu 14 mii sigur gaseste. Ce spui tu e nonsens, normal ca e d epreferat una cat mai noua, dar irelevant in cazul de fata.
    -1 points
  35. In cheie nu prea are cum sa intre apa daca doar o scapi in balta... De/pe carcasa cu butoane sunt lipit/atasate de margini butoanele, de jur imprejurul lor.. sa nu ajunga apa la circuit, baterie.. Practic circuitul electronic e protejat fiind ermetic prins in carcasa cheii. In schimb, daca tu intri in apa sarata cu cheia, aceasta dupa ce apa se duce lasa in urma o pelicula de sare care numai bine nu face acolo pe membrana care tine butonul. Nu fi surprins sa nu mai mearga cheia pentru ca iti place sa faci baie in mare. Daca o desfaci, si pui la loc aceiasi carcasa ma indoiesc ca va fo ermetica din nou unde/cum ai desfacut.. Stiu pentru ca am desfacut o cheie.. de E90.
    -1 points
  36. 316d folosește n47/b47, motoare fĂŁcute de BMW. Citroen/Peugeot (PSA) se pricep cel mai bine la croissante.
    -1 points
  37. Acea idee este ca daca o verific inainte sa o cumpar, da nu cred eu ca sta langa mine proprietaru cand o desfac aia sa vada ? Nu am dreptate? pot sa desfac masina la om sa vad? nu pot, pot doar sa vad ce este de suprafata si ce se aude... abia apoi cand o cumpar o pot duce sa vada distributie si toate cele. Te informez eu un vvt de 143 e 2500 lei + manopera 1500. O reconditionare buna la turbina e maxim 1000 lei, injectoarele nu le reconditionez le cumpar si un set de 6 injectoare este cam 800-1000 lei ceea ce nu este mult, care e faza ca daca se sparge un furtun ? am dat pe o bucatica micuta de platic la vvt 350 lei.. adica pnm nu ma mai mira nimic,egr-u e cam 300 lei unul bun, o galerie de admisie este 200 lei, si normal cand o sa o iau o sa verific galeria si cu egr-u sa nu fie infundate daca sunt infundate ori le curat ori le schimb, pompa inalte ce mai scumpa e 1000 lei da nu cred ca pica toata ziua buna ziua, si acuma cat de idiot sa fii sa bagi benzina la diesel? nu sunt asa de prost... iar daca proprietarul ar fi bagat... masina nu ar fi fost functionala"cred" sau cel putin s-ar simti asta in comportamentul si functionarea motorului nu? O sa ma gandesc si la 2.2 sau 2.5 pe benzina.. ma gandeam oricum si la variantele astea si chiar o sa ma gandesc mai bine.. dar acuma toate sunt masini si toate se strica.
    -1 points
  38. De ce nu sunt indicate regenerarile dese? Eu cred ca sunt mult mai bine venite decat acelea mai rare si probabil mai complete, dar nimic nu garanteaza ca acelea mai rare sunt mai bune! Cat despre cenusa, probabil se aduna la fel de mult in ambele situatii pentru ca practic se ard la fel de multe noxe. Eu vad regenerarile mai dese ca un fapt pozitiv in sensul ca daca conduci PREPONDERENT in oras un diesel, avand in potential stimul dat de uleiul 2T, atunci nu mai stai stresat ca trebuie sa scoti dieselul la drum intins sa se regenereze pentru ca foarte probabil se regenereaza mai des. Singura conditie este ca dieselurile cu DPF sa primeasca ulei 2T JASO C sau Jaso D, nu Jaso B pentru ca acesta lasa cenusa in filtru, lucru nedorit!
    -1 points
  39. Exista 2 tipuri de displayuri 1. https://www.google.ro/search?q=cluster+types+for+bmw+g30&rlz=1C1GGRV_enRO751RO751&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjR8Oi9-q7dAhVwxosKHUssDqMQ_AUICigB&biw=1692&bih=825&dpr=1.13#imgrc=4zEn_xv65es73M: 2. https://www.google.ro/search?q=cluster+types+for+bmw+g30&rlz=1C1GGRV_enRO751RO751&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjR8Oi9-q7dAhVwxosKHUssDqMQ_AUICigB&biw=1692&bih=825&dpr=1.13#imgrc=v9MlkSDdNOePeM: Ca sa nu mai deschid alt topic, stie cineva daca luminile ambientale sunt optiune standard la G30 ?
    -1 points
  40. GRESIT!!!! sunt 3 : https://prnt.sc/kso36t
    -1 points
  41. Am fost la cel mai bun service din galati...fac treaba buna si cer si bani intradevar...am fost si cu e46-le meu... la momentu ala cand am luat-o avea un bulb de rugina pe aripa spate jos la roata... doar un bulb micut nu era rugina era umflat si tot ce mi-au zis dupa o diagnoza completa e ca daca ii bag antifonare, un grund pe dedesupt si fac bulbu ala de rugina masina merge fara probleme... ba a mers... pana a picat de tot:)... Daca tot intram in teoria consipartiei despre cilindre... cum ca ar fi doar ceva sa fure ochi... ma gandesc si eu asa, daca scoti o lege pentru cilindre... poti sa bagi alta la fel care se refera tot la cilindre? adica lumea nu o sa fie revoltata? alta taxa care o baga nu o sa o platim toti nu doar cei cu motoare mari? ei vor sa consumam...legile nu le da psd-u legile vin de la cei din afara de mult, asadar crezi ca aceste "mari puteri" care le-au zis sa dea aceasta lege la ce se refera? sa luam combustibil... sa cumparam tot de la ei.. asa cum fac cu toate... de aia ne cresc roboru si toate alimentele. Vor din ce in ce mai mult, iar daca vor scoate taxa pe cilindre si vor mai baga alta aproape identica nu rezolva nimic decat ca cei care au acum motoare mari in continuare sa le lase si sa se dea pe motoare mici, iar atunci ei ies in pierdere ceea ce nu vor... acum cum am zis fiecare om are parerea lui, eu tind sa cred ca se va accepta.. poate chiar doar asa de suprafata si vor baga alte taxe .. dar atunci le vom platii toti...cred ca in loc de taxa pe cilindre baga acea "taxa pe emisii CO2" cum se tot aude ca vor baga in bucuresti... Acum stiu ca exista un topic special poate pentru aceste pareri... dar am incercat sa iti explic cum vad eu lucrurile..problema e ca nu am doar 3000e pentru o masina.. cea pe care vreau sa o iau costa 4.500... si sunt dispus sa investesc in ea sa ii schimb dinainte ceea ce este uzat chiar daca dau niste bani dar e viata mea in joc.. cum spuneau masina da are reviziile doar la bmw in fiecare an, stiu ca se pot falsifica actele si cand o sa cumpar masina voi vrea sa vad exact istoricul masinii... pentru 5-10 euro imi arata pe un site orice vreau despre acea masina, si bine inteles ca masina o sa intre la verificat direct dupa ce o cumpar... prefer daca de ex.. e ceva rau la ea cum ar fi distributia.. dau bani si o schimb sa stiu ca am schimbato si pe un termen mai limitat de timp nu mai am treaba cu ea... la urma urmei si logan pot sa imi iau si sa pice mai multe piese ca la bmw:) am un amic care a facut asta....baga si schimba bucsaraie, brate etc. de cand ma auzea pe mine ca am schimbat doar filtre/placute/discuri si lucruri consumabile.. a zis ca am avut cel mai mare noroc... acuma ma gandesc .. ca ori mai pun bani si ma dau spre seria 5? dar si acolo sunt probleme... nu gandesc asa:)) Iar daca masina arata super bine si e la un pret ok, credema ca se vinde destul de repede...bine inteles de catre cine stie la ce se asteapta... nu dinastia de "domle e 3000 nu cumpar" asta bine inteles fiind parerea mea dupa ce am vazut, acum fiecare are parerea lui.
    -2 points
  42. Nu conteaza cat ai dat tu pe masina. Exista o suma maxima de despagubire pe care o acorda in functie de masina. Iar asta cu distributia e cel putin haioasa. Adica ar trebui sa ti dea banii si pe aia?
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.