Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/11/18 in all areas

  1. eu personal, nu voi trece in veci la masina electrica, atata timp cat legislatia o va permite. daca abia in 2040 nu vor mai fi acceptate a fi inmatriculate masinile cu ardere interna, in 2039 imi voi cumpara masina cu motor termic din ulltimul lot ca sa pot sa circul linistit cu ea inca 10 ani. ceea ce face Bala acum cu programarea incarcarilor, nu as putea sa fac in veci. Cand plec la drum, nici nu concept sa merg mai putin de 300km si sa fac pauza...si aia de maxim 15 minute. Practic, nici la mare sa nu pot pleca si sa merg cu o viteza indeajunsa cei 220km care ii am de acasa pana pe plaja ar fi teribil. si nici la Tesla care are autonomie de 400km sau la Mercedes EQ sau Audi Etron tot cu 400km estimati..daca te dai la masina, cobori autonomia la jumatate si abia ajungi la mare cu un "plin". nici hibridul nu il voi accepta, atata timp cat ingreuneaza masina cu echivalentul greutatii unui porc si mai ia si din portbagaj si se duce dracul si handlingul din cauza greutatii. plus ca masina, dpmdv, trebuie sa horcaie, sa faca in toate felurile ca de asta e masina. No offence Bala, dar daca as avea masina ta, asta ar fi cel mai mare stress care l-as putea avea in fiecare zi, pe langa cele deja existente.
    4 points
  2. Taxi cu masini electrice ??!! Wow, cat de sus este Timisoara. Nici un Bucuresti nu am vazut asa. La Ploiesti, la Kaufland, este statia goala mai mereu. Din pacate pentru noi mentalitatea de sugative si mokisti (a lua moka ceva) nu se va schimba niciodata.
    4 points
  3. Salutare am achizitionat de curand o interfata inpa/ista pt majoritatea modelelor bmw si mini inclusiv F-uri Pentru membrii bmwclub ofer in bucuresti diagnoza gratis (evident in limita timpului disponibil) pentru contact va rog doar pm
    2 points
  4. Bala, esti de apreciat . Eu nu am rabdare sa-mi caut bilete pt o vacanta , dar sa mai planific un traseu in functie de niste incarcatoare si apoi sa circul cu pana la 90km/h . Cred ca masinile electrice nu se vor intalni cu mine in urmatorii cel putin 5 ani. Probabil ca daca stai intr-un oras mare, la casa si ai ceva facilitati de incarcare ,nu te fatai prea mult prin oras, face ceva sens o masina electrica - in rest nu.
    2 points
  5. Vand set jante originale BMW F10 style 328 18" 8J et30 in stare foarte buna (nu bat, nevopsite, fara suduri, uzura normala - cateva urme de borduri) Provin de pe masina personala (am pus style 350m). Se potrivesc pe F10, F30, E90, etc. Pret 450 euro. Doar predare personala in Bucuresti.
    1 point
  6. Wtf, am avut un E90 2.0D si un E60 525D si la ambele aveam rezervor de 60L. Ambele modele non-lci. Revenind la problema ta, in computerul de bord secret iti arata cred cati litri mai ai exact in rezervor. In alta ordine de idei, cand ti se aprinde pelicanul (martorul), fa-i plinul si aia e
    1 point
  7. Lucrez in domeniul leasingului financiar, daca ai nevoie de informatii referitor strict la cel financiar, te ajut cu mare drag .
    1 point
  8. In unele tari din vestul europei, peste 60% din parcul auto nou este in diferite forme de leasing operational,mai mult sau mai putin complete (nu schimbi tu nici macatr stergatoarele), trebuie citite contractele foarte bine pentru a verifica: -in contract este specificat un rulaj maxim (gen 10.000 km) anual ? -sunt clar specificate/detaliate in contract taxele suplimentare pentru uzura accidentala(gen zgarieturi interior, scaune patate)? -exista taxe de management/taxe de incheiere contract inainte de termen In Romania inca manopera la reparatii este mica/casco este generos,ceea ce face costul de inchiriere atractiv, de aceea cred ca sunt solutii demne de luat in calcul, de multe ori superioare dpdv financiar/batai de cap cu achizitia unui autovehicul.
    1 point
  9. De evitat https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7GwoqO.html . Avea 250k km in 2012. Are km dati inapoi de 2-3 ori.
    1 point
  10. o masina buna si reala costa mai mult....la 14.000 euro si anul cerut e cam greu sa crezi ca e ceva real......ori fara optiuni, ori cu multi multi km,,,ori dauna totala, ori taxi......eu iti dau un sfat: mai pune 2.3 k euro si iti vei lua una reala din DE...eu am cumparat anul trecut din DE la 23.000 euro un 5-ar din 2012 cu 104.000 km reali....FUGI cat poti cand auzi de samsari din RO... mai bine o iei mai scump, dar reala.......sfatul meu....SUCCES!
    1 point
  11. A sosit si clipa asta...
    1 point
  12. Eu la F10 n-am intampinat problema descrisa de voi la G30 vis-a-vis de ACC. In afara, dezactivez tot timpul sistemul de "Collision warning" altfel intr-adevar te franeaza atunci cand te bagi in depasire din cauza vitezelor mai mari, esti destul de aproape de cel din fata pe care vrei sa-l depasesti si prin urmare se activeaza sistemul. Prin urmare tot timpul "Off" la drumuri extra-urbane. In oras il tin activ tot timpul. In acest fel, totul functioneaza cum trebuie. Nu-mi amintesc sa fi avut vreu rateu din partea lui. Imi place mult la mersul in coloana pt ca te "remorchezi" de cel din fata si nu trebuie sa mai accelerezi ori sa franezi. M-as mira sa functioneze totusi mai prost pe G-uri. De obicei aceste sisteme s-au tot imbunatatit.
    1 point
  13. Ai pus o poza pe celalalt thread in care diferenta de culoare/nuanta e extraordinar de vizibila - vezi http://i67.tinypic.com/kbrn8m.jpg. Si nu e vorba de cum bate lumina. Stii sigur ca masina nu a avut niciun incident inainte sa ajunga la tine? Cat despre minus, ala sa fie cea mai mare problema...
    1 point
  14. Vezi ca la reprezentanta ZF Romania (Bucuresti Faur) te costa sub 2000 lei operatiunea de schimb ulei cutie cu piese oroginale ZF. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  15. Rolul lui ar fi sa transmita temperatura calculatorului ca sa stie sa-si faca regenerare...sa comunice intre ei desi la mine isi face fara probleme regenerare.
    1 point
  16. Ma poti ajuta si pe mine la Valcea te rog ? Navi bussines 2010 Nu reusesc de unul singur Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk
    1 point
  17. iti trebuie HIGH selectezi primul fisier si dai extract cu 7 zip. stie el sa scoata tot @ neongraph - ai nevoie de DVD urile PROFESSIONAL pentru cei care au CIC si nu au un nivel de soft care sa accepte update ul de pe stick, mai jos aveti link urile pentru hartile PREMIUM in format DVD Europe_West_Premium_2015-2_DVD Europe_East_Premium_2015-2_DVD Atentia la...... If your vehicle was built 03/2010 and later, the USB version is the recommended version. If your vehicle was built between 09/2009-03/2010, you will need a firmware update to update using any method (USB or DVD) due to a bug in the firmware. You are welcome to try, however the update will most likely fail at 93.7% and abort updating. If you vehicle was built before 09/2009, you can use the DVD version of the update to load the maps into your vehicle. ar fi bine ca cineva sa puna informatia asta si pe prima pagina......eu nu am cum !!!! Enjoy !!! :ninja: :ninja: Multumesc!!! ai nevoie de MOTION dar ca sa fi sigur, mergi in meniul de la navi si verifica ce versiune de harti ai.
    1 point
  18. Am uitat sa precizez ca dupa ce au demontat baietii distribuitia, au constatat ca era decalata cu 5 dinti pe volanta....Cu alte cuvinte, aveti mare grija si nu va jucati cu ea. Unul din intinzatoare era facut praf. Masina are 230.000 km reali! Noul kit cica ar fi garantat 180k km, dupa, necesita inlocuire.....
    0 points
  19. Cred ca pe el il intereseaza cel mult sa vada cat incarca alternatorul, nu obsedarile tale pe care vad ca le tot sustii. Da, ISTA este clar mai bun, insa pentru el, incepator, carly este arhisuficient. Sau vrei sa ne arati ca stii si tu sa folosesti ista ?
    0 points
  20. Tu ai citit ce vrea sa faca initiatorul topicului sau vorbesti doar ca sa te afli in treaba ? Iti dau eu aici in spoiler ca sa nu te mai obosesti tu Vreau sa folosesc pentru masina personala (E90), sa mai fac o verificare din cand in cand, sa nu astept sa mi se aprinda chestii in bord.
    0 points
  21. Lasa antichitatile gen frm1, mai ai sa spui ca nu poti coda nu stiu ce kkt la e36
    0 points
  22. Unii mai rau is complica viata poate si cu femeile... Dar se merita sa stai singur? :D
    0 points
  23. Am folosit si folosesc carly de 3 ani, am codat zeci de masini, toate merg fara probleme si in ziua de azi. Numai cate cic-uri am codat pentru video in motion cu carly...culmea nu s-a stricat niciunul ) E mult mai la indemana atunci ca mi-e lene sa iau laptopul cu ncs dupa mine.
    0 points
  24. Uletiul 2T amplifica ungerea (ceea ce cam e problema , ca motorina euro5 e cam uscata). Deasemenea, el arde fara reziduuri. Rau nu are ce sa faca.
    0 points
  25. nu stiu ce buget ai, dar m-as uita dupa cea cu km cei mai putini, cat mai optionata, cu garantie de fabrica, la ceva peste 35k + TVA iei un Touareg 2016 cu sub 20-30k km si garantie extinsa pana in 2020, 3.0d/272cp. X5 in aceleasi conditii nu cred ca gasesti.
    -1 points
  26. -1 points
  27. Actual, 17800 euroi, revizie ulei si filtre efectuata saptamana trecuta.
    -1 points
  28. Nu are niciun retus facut, nu stiu ce ti se pare in poza cu partea stanga.Unde anume crezi tu ca e retusul? Vopseaua este glacier silver, posibil sa bata lumina altfel, dar este aceeasi nuanta peste tot. O sa pun si cu partea dreapta. Nu e cu suparare. ) ps: nu ti-am dat eu minus, sa stii http://i68.tinypic.com/2rz9sfq.jpg
    -1 points
  29. Poza aceea e facut seara, luminozitate scazuta. Te intreb iar, poate nu ai vazut, unde anume vezi diferenta de culoare in poza respectiva? Oricum o sa postez astazi cand vine nevasta-mea acasa o poza proaspata pe ambele parti.
    -1 points
  30. Eu nu vad pe nimeni interesat de masina care sa fi venit sa o vada si apoi sa zica ca e asa si pe dincolo. Eu nu mai zic nimic, ca oricum topicul s-a praf. Multumesc oricum pentru pareri, cu siguranta cineva o va lua, impedimentul fiind sigur pretul. Probabil o sa mai scad din pret, intrucat am luat un f30 acum 2 saptamani si nevasta-mea probabil nu va mai circula deloc cu x1.
    -1 points
  31. Distributia uzata, decalaj mare, posibil patina depreciata,de aici socurile la pornire, cutia nu are legatura.
    -1 points
  32. Foarte misto, felicitari pentru ambitia de a cumpara un i3 in conditiile zilei de azi unde nu prea ai infrastructura mai ales in tara. Pana una alta...
    -1 points
  33. Nu stiu cum reusesc unii sa nu faca niste km cand isi doresc asta, ca eu nu prea imi doresc dar numai in 3 zile am facut peste 500km prin oras, ma rog... am plimbar juniorul ca are optiumea aia de somn fix cand te intorci acasa si esti si la jumatatea drumului ... asa ca da-i si plimba-l sa doarma ca altfel nu te intelegi cu el acasa. PS: Felicitari pt achizitie, senzatie masina pt cine se impaca cu tot ce inseamna M Din pacate am incercat vara asta sa caut un M5 E61 si sotia a innebunit cand a vazut dupa ce ma uit, asa ca raman cu E60 535d... da ... diesel, dar dupa ce am mers cu tot felul de tigai gen e46 m3, chayene turbos, S63amg si altele pe care nu le mai tin minte ca nu m-au impresionat prea tare, am mers cu un G30 M550 si am zis ca trebuie sa trec la un M5 dar surpriza, sotia are alte planuri, asa ca raman cu E60-u dizal si ceva tristete(poate schimb masina sotiei cu ceva mic si suparat daca se iveste ocazia de o oferta buna)
    -1 points
  34. Short story. Sunt prieten cu un sef de service BMW. Mi'a spus ca ei cumpara uleiul BMW 5w30 la butoi (50 sau 100 de litri, nu mai stiu) de la importatorul oficial si cu toate reducerile pentru cantitate mare si firma etc., service-ul iese la pretul de 43 de lei litrul. Acum, va intreb si eu, cum de "acelasi" ulei cumparat la bidon de un litru este in comert 33 sau chiar mai jos? TInand cont ca trebuie sa faca profit si magazinul respectiv. Ganditi'va la asta...
    -1 points
  35. Posibil ca din cauza combustibilului, ca pompa sa produca pilitura in sistemul de alimentare/injectie, pana la urma problema generala a piliturii la bmw pleaca din pompa de motorina de la rezervor, problema mult mai mare ca distributia. Nu e vorba de mine bimmer, nu incerc sa generalizez, te bazezi pe supozitii cand vorbesti, ia-o logic: 1.ce rau poti face cand schimbi ceva uzat cu ceva nou cand vine vorba de orice?? 2.ce rau poti face cand bagi ceva nerecomandat in motorul masinii?? Doar atat vreau sa-mi raspunzi, fara sa ne bazam pe ce mi s-a intamplat mie, tie sau altuia. Daca ti-a mers tie bine masina, nu inseamna ca chiar a fost bine, nu stii de fapt daca uleiul ala 2T nerecomandat a facut bine sau rau, tu spui ca a facut mai bine din cauza ca se aude mai bine sau ca ti se pare tie a mers mai bine, dar cand schimbi un lucru vechi/uzat cu un lucru nou, nici nu trebuie sa ti se para ca merge mai bine, nu mai conteaza, pentru ca, clar merge mai bine! Demult stiu de uleiul 2T si nu stie foarte multa lume, insa cine m-a intrebat despre acest ulei am spus asa : este o diferenta la zgomotul motorului, adica este mai silentios, ceea ce pare un lucru bun, dar nu stiu ce inseamna pe termen scurt sau lung folosirea acestui ulei.
    -1 points
  36. Nu stiu cum mai ai curaj sa mergi cu ea asa, zornaie toata, asculta si tu alt motor similar sa vezi diferenta.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.