Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/15/18 in all areas

  1. Prea multe probleme de parca soferii conduc masinile lor la limita incat sa beneficieze de acel 5% in minus cat nu se inclina etc. Masina trebuie sa fie confortabila, stabile sunt toate ca doar nu e Dacie. Restul sunt mofturi si chitibusuri oricum aproape neimportante avand in vedere starea drumurilor si traficul ridicol de aglomerat.
    4 points
  2. Poti sa ne explici si noua, eventual sa ne arati niste poze cu acele fisuri in discurile de frana? Eu nu cred ca exista absolut nicio firma de discuri la care sa se intample asa ceva in 500km. Din ce a explicat el mai sus problema nu a disparut pentru niciun moment, deci problema e din alta parte. Ar trebui sa mergi sa faci o constatare in service, nu mai schimba piese la intamplare.
    2 points
  3. Am si eu runflat pe 17 de iarna si 18 normale de vara stiu cum e diferenta si eu o vad doar in rau cu runflat, eu nu as mai pune nicicum runflat.Daca pui anvelope normale bune o sa fie stabila, sa nu aiba peretii laterali foarte moi.O diferenta exista bineinteles, dar la jante mari nu se mai simte prea mult. La jante pe 19 talonul este destul de mic...
    1 point
  4. In tari bananiere lipsite de autostrazi, cu sute de morti anual o fi un criteriu puterea. Pentru restul, 190cp sunt ok pentru multe masini.
    1 point
  5. eu personal, nu voi trece in veci la masina electrica, atata timp cat legislatia o va permite. daca abia in 2040 nu vor mai fi acceptate a fi inmatriculate masinile cu ardere interna, in 2039 imi voi cumpara masina cu motor termic din ulltimul lot ca sa pot sa circul linistit cu ea inca 10 ani. ceea ce face Bala acum cu programarea incarcarilor, nu as putea sa fac in veci. Cand plec la drum, nici nu concept sa merg mai putin de 300km si sa fac pauza...si aia de maxim 15 minute. Practic, nici la mare sa nu pot pleca si sa merg cu o viteza indeajunsa cei 220km care ii am de acasa pana pe plaja ar fi teribil. si nici la Tesla care are autonomie de 400km sau la Mercedes EQ sau Audi Etron tot cu 400km estimati..daca te dai la masina, cobori autonomia la jumatate si abia ajungi la mare cu un "plin". nici hibridul nu il voi accepta, atata timp cat ingreuneaza masina cu echivalentul greutatii unui porc si mai ia si din portbagaj si se duce dracul si handlingul din cauza greutatii. plus ca masina, dpmdv, trebuie sa horcaie, sa faca in toate felurile ca de asta e masina. No offence Bala, dar daca as avea masina ta, asta ar fi cel mai mare stress care l-as putea avea in fiecare zi, pe langa cele deja existente.
    1 point
  6. Doamne ce varza e treaba cu incarcarea . Te mai bucuri de concediu sau stai cu gandul tot timpul la incarcare ? Pana la urma faci 200 km cu aer conditionat, fara restrictii la viteza etc ?
    1 point
  7. Nu conteaza cat ai dat tu pe masina. Exista o suma maxima de despagubire pe care o acorda in functie de masina. Iar asta cu distributia e cel putin haioasa. Adica ar trebui sa ti dea banii si pe aia?
    1 point
  8. Tu crezi ce vrei nu am chef de contraziceri cu tine.
    1 point
  9. Sincer acuma, gandesti ce scri sau...o tii asa ca ai timp...? Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  10. Gasesti si aici, si pe youtube informatiile necesare. Trebuie doar sa cauti.
    1 point
  11. Da, 1. Deschidere automata = buton, modul, telescoape, wiring, codare, etc, se face intr-o zi 2. Camera = camera, modul, cablu camera, wiring, codare, se face intr-o zi
    1 point
  12. Salutare tuturor! Dupa indelungi asteptari, m-am decis: din primavara devin si motociclist - dupa ce obtin si A-ul, evident... (am obtinut B-ul cu 23 ani in urma si de atunci conduc non-stop; acum merg pe 285 de cai, japonezi, dar pe care ii tin sub control, fara ca viteza sa ma mai tenteze, am trecut de perioada cu pricina). Motor: F650GS Dakar, din 2003, cu 14500km la bord. Excelent intretinuta de fostul proprietar. Acum imi selectez piesele de echipament. Daca celelalte nu ridica probleme (geaca, pantaloni, manusi, ghete), casca e ceea ce nu stiu exact cum trebuie aleasa pentru tipul de mobra pe care il voi incaleca: full-face, de enduro, de touring? Vreau sa imi iau o casca noua, care sa-mi ofere suficienta protectie - doar imi castig banii cu capul! - dar care, totusi, sa nu depaseasca 350-400 euro. Am vazut SHOEI QWEST recomandata pentru touring, dar nu ma prind daca se potriveste cu Dakaru', daca-l scot la plimbare pe aratura? Cu MTB-ul ma dau prin munti, pe la concursuri, asa ca stiu cum e sa alergi cu 30-40-50km/h pe coclauri, pe drumuri desfundate, peste bolovani, prin padure. Banuiesc ca e mai confortabil cu mobra... Ce sfaturi imi puteti da?
    1 point
  13. nu am sa inteleg niciodata problemele astea pe care le avem cu totii si anume ca daca nu avem roti de 19 sau 20 si musai runflat+EDC si alte chestii, masina nu e stabila, insa vezi vw jetta depasind lamborghini gallardo pe valea oltului. orice masina este atat de stabila in functie de cat este capabil soferul. punct. iar asta e axioma. orice curba pe care noi o facem cu 100kmh cu roti de 20 si runflat, masina este capabila sa o faca cu 120 purtand 225/55r17 fara runflat
    0 points
  14. Eu am avut de a lungul timpului pe bmw si anvelope runflat si normale. Ce pot sa spun dupa zeci de mii de km este ca daca producatorul a pus runflat pe masina nu a pus degeaba. Suspensia este setata pt cauciucurile respective. Cum pui normale cum masina nu mai e la fel de stabila.
    0 points
  15. up 177777km recent impliniti.... 1080km cu un plin, efectuati pana la cj si imprejurimi si retur....
    0 points
  16. Ehe....cat am cautat si rascitit si pe aici pe forum......si pe tot netul......ori nu am nimerit pe unde trebuia. De exemplu nu am gasit nicaieri concret ce parte din serviciile connected drive pot fi folosite in Romania, prin deblocarea idrive-ului. Nu am reusit sa imi dau seama cum pot recunoaste dintr-un anunt al unei masini puse la vanzare ce idrive are, cum pot sa imi dau seama daca e NBT(ceva diferente am vazut la felul cum e desenat si colorat meniul si cam atat) Costul pt retrofitul bordului l-am citi in acest topic, dar informatii complete nu sunt, iar pe youtube sunt cateva clipuri cu retrofitul, dar clipuri din care lipsesc parti importante.....si nu, nu caut informatii sa imi fac singur, prefer sa platesc pe cineva care stie exact ce face.... Nu sunt foarte sigur despre cum se poate face updateul hartilor de navigatie. Am de ales intre Audi si BMW......fiecare cu avantaje/dezavantaje. Pe parte de conecxiune la internet Audi cred ca e mult in fata, are slot pt cartela sim, configurezi acces pointul si ai acces la internet, inclusiv la google earth pt navigatie. Dar, comparatia nu o pot face foarte clar pentru ca nu cunosc atat de bine ceea ce stie sa faca NBT-ul...... Ma uit la masina dupa 2017, undeva la 20-30.000 km si cu ceva dotari...de preferinta cu night vision. Dar legat de connected drive nu stiu ce sa caut si pe ce sa nu pun pret(in functie de ce poate sa functioneze in Romania)
    -1 points
  17. Cum a venit caldura, am inceput sa o spal ca sa-mi exercit putin pasiunea. Folosesc produse de la Chemical Guys. Cam asta a iesit. Trebuie sa schimb si anvelopele si sunt hotarat 90% pe Barum Bravuris 3. Pareri? Pe tire reviews UK au recenzii f bune.
    -1 points
  18. 35900e -montat anvelope noi -efectuat geometrie roti
    -1 points
  19. up: -schimbat racitor+egr -curatat galerie admisie -schimbat tampoane galerie evacuare
    -1 points
  20. Foarte buna alegere, congrats! Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Ceva mai multe impresii despre motorul de 3l pe caroseria asta?
    -1 points
  21. @myx consumul e foarte bun. In afara n-ar trebui sa sara de 7l/100km cu viteza legala. Asta la pompa. Si da, cu hk e diferenta de la cer la pamant fata de hi-fi.
    -1 points
  22. Offtopic what the fuck iti iei 2.0d sa mergi "1-2km"
    -1 points
  23. nu e decat 974ron la autokarma, mai au oferte din cand in cand la preturi de pomana de genul 180-350ron ... dar la cum se prezinta simptomele prima data da jos toate injectoarele si baga-le la un banc de teste la cineva care are banc de testare pt asa ceva si o sa aflii cat de praf sunt... daca sunt praf te-ai scos ... 6x974ron + manopera si o sa toarca fix ca o pisicuta. daca nu ai testat inca injectoarele pana acum nu stiu ce ai pazit, pe forum nu se repara masina. era sa uit ... daca ai injectoarele duse si scuipa prea multa motorina roaga-te sa nu iti fi afectat vre-un piston ceva, asa ca sa ii faci si un test de compresie si o verificare daca pistoanele sunt in mintile lor... deh` ... ai vrut 535d ... te mai si ingrijesti de el
    -1 points
  24. Vand 2 anvelope Continental ContiPremiumContact6 225/45/R18 95Y XL FR dot 2017 (0517) profil 7 mm. S-a facut pana cu ele si au fost vulcanizate OK. Conform cu cel care le-a vulcanizat mai pot fi folosite linistit cateva mii bune de km. Pret platit pentru unul de nou 720 lei. Pret pentru ambele 250 lei.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.