Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/16/18 in all areas

  1. Prea multe probleme de parca soferii conduc masinile lor la limita incat sa beneficieze de acel 5% in minus cat nu se inclina etc. Masina trebuie sa fie confortabila, stabile sunt toate ca doar nu e Dacie. Restul sunt mofturi si chitibusuri oricum aproape neimportante avand in vedere starea drumurilor si traficul ridicol de aglomerat.
    3 points
  2. Azi am primit un status update cu niște fotografii. Mai au de finisat, făcut controlul calității si luni intra pe linie la colegii de la pregătiri pt exterior si interior. Doua straturi de ceramica peste folie, ceramica pe jante, pregătire si sigilare tot in interior (piele si alcantara). E o căruță de bani, o sa vedem dacă a meritat după câteva luni sau ani. Folia este Xpel Ultimate Plus, taiata dupa sabloane si apoi montata (nu se taie pe caroserie...). 10 ani garantie.
    2 points
  3. Dupa indelungi cugetari si calcule am decis ca e cazul sa avansez de la Z4 la un M3. Si cum era unul chiar in show room la dealer, l-am luat pe ala. Mai ales ca e si editie limitata. M3 CS, culoare San Marino. Am optat pt Pilot Super Sport in loc de Cup 2 pentru ca oricum pina masina nu are vreo 6-8.000 km nu am de gand sa scot untul din ea. Diferenta dintre ele o simti doar pe circuit unde oricum nu o sa ajung in primii 2-3 ani. Iar pe ploaie PSS este mult peste Cup2. Dupa, poate pun Cup2 sau Trofeo R pe el, daca chiar simt ca are nevoie de mai multa aderenta. Volanul de "alcantara" si consola din mijloc din acelasi material o sa imi dea batai de cap pe termen lung. Incerc sa protejez cel putin volanul si conduc cu manusi, cu suprafata de alcantara si ele. Este inca in rodaj, am vreo 300km in 2 saptamini, umblu piano cu el pina reusesc sa pun XPEL complet pe toata masina. Pe Z4 aveam vopseaua sarita de la pietre inclusiv pe portbagaj. Il conduc in: Motor-Sport, Suspensie-Comfort, Directie-Sport, Cutie-2. HUD-ul e in clasic, dar pe M1 il am in M Style, cu turometru si treapta indicata. Culoarea se schimba in functie de soare si cat wax mai are pe ea. E un fel de semi daily driver, splitterul de carbon imi da emotii cand ma gandesc la unele parcari sau borduri. Este interesant de urmarit reactia cunoscatorilor care trec pe linga el...remarca capota, spoilerul si la final "CS" pe spate si ii vezi cum scot imediat telefonul si pozeaza tot Impresii pina acum? Are cuplu motor imens, desi nu il duc peste 4000 de ture (pina la 2000km este recomandat sa il tii sub 5000rpm si 170km/h, si evitat pedal to the metal). Am avut cutie manuala la Z4 si inca ii duc lipsa. Incerc sa "il invat" cum sa schimbe, dar dureaza inca. Oricum, in rodaj nu e totul perfect inca. De aceea evit setarea "efficient" la motor si 1 la cutie. Mai are o chestie, la cutiile automate, daca ridici putin piciorul dupa ce aceelerezi, schimba cel putin o treapta in sus, la M3 nu prea. Ba chiar tine turatia si treapta si te pomemensti ca dupa o acceleratie scurta in 2 sau 3, intre 2 si 4000 de ture, sta acolo sus si trece in frana de motor. Ma gandesc ca vine de la setarea 2 la cutie, dar setarea 1 il tine mereu sub 1500rpm si nu am chef in rodaj sa merg cu ea in 5-6-7 la 1000 de ture. Asa ca o sa incerc sa o scot la capat cu setarea 2. Daca schimbi din clapete intra in "manual" si nu mai iese. La alte masini dupa un anumit timp trecea in "automat" la loc. La M3 nu.
    1 point
  4. Kilometrii mai mult ca sigur sunt intineriti, masina sta la vanzare de cateva luni, anunt tipic samsares "cutie smg", 320 individual etc. Evident, poti sa ii verifici seria sa vezi ce si cum.
    1 point
  5. Si restul masinilor care nu au jante pe 18 si cauciucuri runflat premium late nu mai circula bine mersi? Sa nu fim ridicoli, ca nu avem masini de curse si nici infrastructura sa le folosim. Inteleg sa te plangi ca nu ia curba la fel de bine la 160 pe autostrazile din Italia, Austria unde sunt curbe stranse in coborare uneori, dar in rest la traficul din tara asta bananiera, diferentele sunt infime pt a fi mentionate de pseudo soferii de curse de pe forumuri.
    1 point
  6. Poti sa ne explici si noua, eventual sa ne arati niste poze cu acele fisuri in discurile de frana? Eu nu cred ca exista absolut nicio firma de discuri la care sa se intample asa ceva in 500km. Din ce a explicat el mai sus problema nu a disparut pentru niciun moment, deci problema e din alta parte. Ar trebui sa mergi sa faci o constatare in service, nu mai schimba piese la intamplare.
    1 point
  7. Asta nu datorita motorului ci a faptului ca f10 a devenit ca loganul in romania. Cred ca sunt egale ca numar, din cauza asta si pretul a luato razna. Am un prieten samsar care vinde 4-5 pe luna. Sunt fooooooarte multe.
    1 point
  8. Dupa doua zile de "polishat", masina e gata pentru foliere. Urmeaza frecatul cu argila, etc.
    1 point
  9. Volantul este inafara distributiei, nu are nici o legatura cu distributia. Daca mecanicul tau zice ca era decalata cu 5 dinti, motorul ala nu stiu cum mai mergea. La decalajul ala cel mai probabil ar fi trebuit sa iti loveasca supapele in capul pistonului. Mecanicul ala te-a prostit. PS: si eu am schimbat distributia la 230000km. Am schimbat-o degeaba, luandu-ma dupa expertii de pe forumuri ca se rupe. Toate reperele erau in perfecta stare. Tind sa cred ca tine si de noroc si de cum a fost exploatata/intretinuta masina.
    1 point
  10. Am, am. Daca nu aveam nu luam asa ceva. Z4 intra lejer in el, M3 e la fix. Am 5cm in fata si 5 in spate, marja de eroare. Ca sa nu fac bucti am pus burete 4x60cmx60cm, doua bucati una linga alta la 50cm, cam la nivelul barii de protectie si peste, sa nu zgarie bara, am pus perne pt mobilier de gradina Are senzori fata spate plus camera, dar cu dublul ambreiaj nu merge catinel ca una cu convertor hidraulic. Trebuie sa pisti frina la milimetru de exact. Cam racesc de la clima si prefer sa o evit cat pot. Si in afara de C63, restul masinilor cam au fost destul de cool si fara clima pornita. Oricum, nu e "bizonica". Asa ca o sa fie cu cantec la drumuri mai lungi, cand eu o sa doresc 18-19°C si tovarasa o sa vrea sa se coaca la 26+. Z4 consuma cam 8-11L/100km, M3 condus catinel in rodaj, dar tinut artificial intre 2 si 4000rpm in diverse trepte, consuma cam 10-12. Cand o sa il tin in eficient si cutie 1 scade sigur sub 10, iar in sport plus, cutie D3/S3 si alergat putin, o sa se duca sigur spre 20 si. Nimic serios in comparatie cu C63. Ala consuma 20 la mers normal, 30 pe autostrada la peste 250 si 13 pe tempomat la 120km/h. Oricum, sub 13 nu am vazut niciodata sa consume. Cand l-am vandut, consumul mediu era 19.2 in computerul de bord. Mai am ceva poze de la livrare si una sau doua cand am dat cu niste spuma pe ea sa dau praful jos (pina nu pun folia pe ea, nu pun nici perie nici carpe pe vopsea). Trebuie sa vad cum sa impac eletronicele intre ele si sa pot accesa pozele pe PC. Am sa mai pun.
    1 point
  11. Păi atât putem noi. Cum ar fi să parcăm M3 CS în spatele blocurilor gri? @Nordschleife - felicitări. Zi-mi te rog că ai un garaj frumos pentru ea ca să nu mă doară inima Și de ce să nu ții clima pornită tot timpul?
    1 point
  12. Crezi ca poti sa iti faci o parere prin 2 straturi de modesta si unul de folie transparenta? Pt ca asa o sa primesc masina inapoi, saptamina viitoare. Ce am avut inainte de preparare e pus aici, unele sint destul de mari ca rezolutie.
    0 points
  13. Da, stiu...pfff. Oricum, nu stiu unde iti vopsesti tu integral o masina de serie limitata cu elemente de caroserie din carbon cu doar 3-4000 de euro in vopsea individuala BMW, sa nu arate ca o coaja de portocala de la km si sa iti curga vopseaua dupa prima iarna cu sare si carbonat pe strada. Dar poti incerca. Masinile la mina a doua se pot revopsi de cate ori vrei, una noua incerci sa o tii in starea aia. Chiar prietenii cu ateliere si afaceri cu masini folosite din Romania stramba din nas cand aud ca a fost revopsit ceva la o masina. Sa ii vezi cum se apropie de ea ca si copoii de vulpea incoltita, frematind din nari si cautand pe la suruburi si colturi, ornamente, etc. sa vada cine vede primul daca si cum a fost revopsita masina. Oricum, nu e vorba de a te insura cu masina, e problema mentinerii si protejarii unei masini NOI (merg des si cu placere la viteze de peste 250 km/h sau pe circuite) si usor de curatat. Nu am ore sa dau cu manusa pe ea si sa fac yoga pe linga usi si praguri cu pensula si peria pe jante. Si nu cred ca fac ceva diferit sau mai mult comparat cu cineva care isi aduce un BMW vechi din Germania si il face si bibileste pina arata ca nou. Eu il am nou si incerc sa il mentin in starea asta. Simplu. E filmul meu pina la urma. To each, his own. Cum zice englezu.
    0 points
  14. PPF-ul integral de 2000-2500 ti-l face prietenul in garajul din spatele casei pe un E87, iti intinde folia direct din sul si ti-o taie direct pe lac. Numai materialul pt un PPF integral, cu o folie buna, trece bine de suma pomenita de tine. Uite aici niste preturi pt M5, cu Ultimate Plus de la Xpel. Mai pui si orele de instalat si iti iese suma. Pretul pt Modesta nu a fost mult (cateva sute), nu are decat de intins 2 staturi si sa o puna la lampa la uscat. O pune pe folie, de aceea e mai simplu si mai ieftin. Comparat cu cat dai pe PPF e peanuts. Si daca tot sta pe stand, ii fac si jantele in Modesta, cam tot la acelasi pret. Si daca tot sta la pregatit, de ce sa nu lucreze putin si prin interior, unde ai scaunele bicolore si piele peste tot, cu tighel alb in piele neagra. Plus volanul de alcantara si consola centrala la fel. Si asa se aduna. Pt foliere vezi mai sus. In general preturile difera FOARTE mult si primesti oferte (la firmle serioase) numai dupa ce au vazut masina. Altfel iti dau o plaja de preturi: intre x si y.
    0 points
  15. nu stiu cu ce s63 amg ai mers tu, dar e peste orice diesel de la bmw si in marsalier.
    0 points
  16. Poate pare o intrebare prosteasca dar, ce treaba are cardanul cu volanul ?
    -1 points
  17. Transmite vibratii, dar nu in volan. Poate prin absurd la xdrive, sa zicem ca se transmite prin planetare, altfel e o aberatie.
    -1 points
  18. In sfarsit mai vedem si altceva pe forumul asta inafara de distributia de la n47
    -1 points
  19. Si escrocii de la servis tim fac acelasi lucru, stai lin.
    -1 points
  20. Salut,Vand jante BMW M ,style 400 pe 18 in doua latimiFata-225/45/18Spate -255/40/18 Anvelopele sunt Continental aproape noi.Dot 2017 echipare de fabrica .Nu sunt runflat Jantele au urme minore de folosinta .Viorel Tel 0737014328
    -1 points
  21. Nu stiu cum reusesc unii sa nu faca niste km cand isi doresc asta, ca eu nu prea imi doresc dar numai in 3 zile am facut peste 500km prin oras, ma rog... am plimbar juniorul ca are optiumea aia de somn fix cand te intorci acasa si esti si la jumatatea drumului ... asa ca da-i si plimba-l sa doarma ca altfel nu te intelegi cu el acasa. PS: Felicitari pt achizitie, senzatie masina pt cine se impaca cu tot ce inseamna M Din pacate am incercat vara asta sa caut un M5 E61 si sotia a innebunit cand a vazut dupa ce ma uit, asa ca raman cu E60 535d... da ... diesel, dar dupa ce am mers cu tot felul de tigai gen e46 m3, chayene turbos, S63amg si altele pe care nu le mai tin minte ca nu m-au impresionat prea tare, am mers cu un G30 M550 si am zis ca trebuie sa trec la un M5 dar surpriza, sotia are alte planuri, asa ca raman cu E60-u dizal si ceva tristete(poate schimb masina sotiei cu ceva mic si suparat daca se iveste ocazia de o oferta buna)
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.