Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/17/18 in all areas
-
Si eu iti recomand sa te informezi. Nu se foloseste adeziv la Xpel. Poate si de aceea e mai scump. Sigur, si 50€ e la o vopsitorie din St Petersburg. Sau Malaga. O sa imi pun masina pe trailer si o sa o plimb asa prin Europa cautand pretul corect. Pentru ca orice altceva nu va fi acceptat aici pe forum. Circuli prin destul de putine tari ca sa poti face o comparatie. In Franta si Belgia viteza maxima legala este mult sub 250. Si mai ales in Franta nu te joci cu viteza pentru ca aia la viteze de peste 200 iti confisca masina, iei interdictie la ei plus premiu destul de consistent si chiar hotel cu gratii daca ai ghinion. Plus camere peste tot. Sau incearca ghidusii prin Spania, cu Guardia Civil Trafico. Nu ma cunosti, dar iti dai cu parerea despre cum conduc si cum ar trebui sa conduc intr-un topic cu niste poze si o masina.5 points
-
Ar fi super sa nu facem si din topicul dedicat acestui BMW special bâlci. S-au mai inchis topicuri cu M4 si M3 in trecut. Nu pot sa-mi dau seama cum poate cineva insista cu idei gen:eu as fi facut altceva sau:nu ti-ai cheltuit banii pe ce trebuie.4 points
-
Confunzi folia Xpel/Suntek, etc cu cele "colorate". Oricum, Xpel are 10 ani garantie, masina are garaj si nu sta pe afara si pina se fac 5-6 ani, o sa aiba atitea straturi de ceramica pe ea ca nu cred ca se pune problema indepartarii ei. Nu stiu despre ce adeziv vorbesti tu, dar foliile astea se pun fara asa ceva. 2-300€ vopsitul pt o capota din carbon sau chiar "numai" o usa din metal? Ma lasati cu preturile astea? Cine merge cu masini de peste 100.000 la vopsitorii de cartier? Sa ia pret bun. La combinatie la Meisterbetrieb. E ca si cum m-as duce sa imi fac revizia de final de rodaj la un Vetragswerkstatt (sau si mai interesatn, la una Freiewerkstatt) cu ulei chinezesc de pe net si apoi sa umblu pe ebay sa vad cine are un stecher si cablu sa imi reseteze km pina la urmatoarea revizie. Si in aceeiasi ordine de idei, necumpatat e mersul in coloana, pe banda din mijloc a conationalilor, in drum spre tara. Cu numere de Franta, Anglia, Spania, Italia, etc. Sau necunoasterea regulilor de intrare sau iesire de pe autostrada, principiul "fermoarului", etc. Imi place cum stiu altii pentru mine ce si cum e sigur, la ce viteze, etc. Crede-ma ca am destui km si experienta sa pot decide cand si unde si cat de repede pot sa merg. Ma faci sa rad, basmele cu "soferii disciplinati din Germania". Au fost, acum sint diluati de 5 milioane de turci, 2 milioane de polonezi, 1 milion de romani si tot asa. Uneori ma simt ca in Romania in trafic, cand vad ghidusii care inainte nu se incumeta nimeni sa le faca dar acum sint la ordinea zilei. Ce e distractiv, este ca bastinasii prind repede (mai ales tinerii si turcii/arabii) si repeta si ei ce vad la estici, ca de, de ce sa fie ei mai fraieri.4 points
-
Am sa relatez o scurta intamplare. In urma cu un an, un prieten a achizitionat din Germania un F10 530 din 2015. Masina foarte bine dotata, cu doar 35000 KM si cel mai important, 2 ani garantie. Reviziile au fost facute doar la BMW pentru a nu pierde garantia, dar cum singura reprezentanta aproape de Gorj este MHS Craiova, acolo s-au efectual lucrarile. Acum o saptamana, in timp ce conducea, s-a aprins in bord martorul Check Engine. Masina a fost dusa la MHS Craiova, iar concluzia a fost ca s-a blocat racitorul de gaze, iar asta a dus la topirea galeriei de admisie. Masina are in prezent in jur de 92000 KM. MHS Craiova a refuzat repararea masinii pe garantie, motivand ca ei nu lucreaza cu garantii din Germania. Am contactat Banat Car si au spus ca reparatia poate fi efectuata pe garantie in Romania. I-au contactat pe cei de la MHS sa le explice cum se procedeaza, dar ei au refuzat constant acest lucru, spunand in final ca oricum ei nu prea au mecanici si mai bine sa ia ei (Banat Car) masina la Timisoara. Cei de la Banar Car mi-au spus ca pentru masina in cauza nu exista nicio rechemare privind recentele probleme cu racitoarele de gaze, dar masina va fi reparata pe garantia oferita de dealer-ul german. Masina este acum pe platforma in drum spre Timisoara, costurile urmand sa fie suportate cel mai probabil de posesor. Concluzia este ca MHS este reprezentanta de carton, unde prefera doar sa vanda produse noi asemeni unor buticari, fara a stii sa faca mai mult decat un schimb de ulei si placute.2 points
-
2 points
-
Status de azi dimineata, cand au inceput sa o curete de resturile de la foliere (gel, etc). Deci cam asa arata "murdara". Primesc !2 points
-
Da, stiu...pfff. Oricum, nu stiu unde iti vopsesti tu integral o masina de serie limitata cu elemente de caroserie din carbon cu doar 3-4000 de euro in vopsea individuala BMW, sa nu arate ca o coaja de portocala de la km si sa iti curga vopseaua dupa prima iarna cu sare si carbonat pe strada. Dar poti incerca. Masinile la mina a doua se pot revopsi de cate ori vrei, una noua incerci sa o tii in starea aia. Chiar prietenii cu ateliere si afaceri cu masini folosite din Romania stramba din nas cand aud ca a fost revopsit ceva la o masina. Sa ii vezi cum se apropie de ea ca si copoii de vulpea incoltita, frematind din nari si cautand pe la suruburi si colturi, ornamente, etc. sa vada cine vede primul daca si cum a fost revopsita masina. Oricum, nu e vorba de a te insura cu masina, e problema mentinerii si protejarii unei masini NOI (merg des si cu placere la viteze de peste 250 km/h sau pe circuite) si usor de curatat. Nu am ore sa dau cu manusa pe ea si sa fac yoga pe linga usi si praguri cu pensula si peria pe jante. Si nu cred ca fac ceva diferit sau mai mult comparat cu cineva care isi aduce un BMW vechi din Germania si il face si bibileste pina arata ca nou. Eu il am nou si incerc sa il mentin in starea asta. Simplu. E filmul meu pina la urma. To each, his own. Cum zice englezu.2 points
-
calinus68, am o curiozitate. Mai jos gasesti o lista cu cateva link-uri spre autovit, cu masini pozate in acelasi loc unde vad si E90-ul pozat. E vorba de acelasi stil de pozat si acelasi stil de descriere al masinilor in anunturile de mai jos. Curiozitatea mea e daca tu esti cel care vinde toate acele masini sau pozele din acest thread sunt vechi iar tu ai cumparat masina de la respectivul vanzator de pe autovit? Am observat ca are (ai?) unele masini chiar in regula. Ca si disclaimer, nu am nimic impotriva asa zisilor "samsari", eu fiind un client fidel de-al lor. Sunt de parere ca atata timp verifici masina inainte de cumparare si totul e in regula, nu conteaza cine vinde masina. https://www.autovit.ro/anunt/ford-focus-mk2-ID7Gwrxr.html#0896a94e4b https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vii-ID7GwrAY.html#0896a94e4b https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x5-ID7Gwrwp.html#0896a94e4b https://www.autovit.ro/anunt/dacia-duster-ID7Gw5UZ.html#0896a94e4b https://www.autovit.ro/anunt/dacia-logan-mcv-ID7GwrsU.html#0896a94e4b https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GwrqD.html#0896a94e4b https://www.autovit.ro/anunt/toyota-rav-4-iii-ID7Gwrkl.html#0896a94e4b https://www.autovit.ro/anunt/mazda-cx-5-ID7Gwm6y.html#0896a94e4b https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GwmIY.html#0896a94e4b https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-535-ID7Gwkub.html#6fc7d1de84 PS: Lista de mai sus poate fi completata cu multe alte anunturi.2 points
-
Eh, daca lor li se pare la fel, fa-le plangere la Protectia Consumatorului si actioneaza-i in instanta Pana nu ii actionezi legal, ei nu se misca. Le ceri si daune si sa-ti plateasca si avocatul tau daca pierd procesul. Pune-ti un prieten care-i avocat sa taxeze 1500 euro/ora si sa factureze si el frumos vreo 6-7 ore pt cazul tau si aia e. Puteau sa-ti faca masina cu 120 euro, asa o fac cu 70001 point
-
Cred cĂŁ ar trebui updatatĂŁ lista - "CD changer" - suntem ĂŽn 2018 naibii - ar merge adĂŁugate: USB/AUX, SD Card, HDD dedicat, Cutie AutomatĂŁ, Faruri LED, "Telefon/Bluetooth"...etc1 point
-
- toate foliile astea au un strat de adeziv prin care adera. In timp se intareste(exacerbat de caldura) si devine greu de indepartat. - 200-300 e la o vopsitorie in toate mintile ei din Luxemburg de ex. Agreata de firmele de asigurari. Aveau acolo un RR Ghost, Porsche, vopsesc masini de colectie scumpe. Pb ai luat referinta pretul dublu cerut de Bmw. Iti garantez ca majoritatea concesionarilor nu au echipamente de vopsit si subcontracteaza. Restul e parleala lor. - referitor la autostrazi circuland prin DE, BE, FR, L, A, pot face o comparatie. Daca in DE se circula prost, mergi in FR/BE cu 250 daca-ti plac sporturile extreme. Eu nu te cunosc nu ma intereseaza cine esti. Stiu doar ca exista mult imprevizibil pe drumuri publice. Plus ca nu-s amenajate pentru incidente la asemenea viteze. Sunt facute doar sa te deplasezi. Nu-ti sunt cu nimic datori altii nevinovati din jur.1 point
-
1 point
-
citeste cu atentie toate paginile de aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/page__pid__2457466__st__840#entry2457466 mai poti folosi functia search(coltul din dreapta sus) parerea mea: nici un N42 la varsta respectiva nu scapa fara schimb simeringuri+garnitura capac+garnitura pompa vacuum+oring-uri+eventual valva pcv; deja are o varsta, si e logic ca tot ce este cauciuc sa imbatranasca+este un motor ce fuctioneaza la o temperatura mai ridicata, ceea ce accentueaza imbatranirea celor mai sus mentionate1 point
-
Inainte sa dai banii, urmeaza sfatul colegului de a asculta si a face o comparatie, depinde de la o pereche de urechi la alta, pentru unii upgrade-ul nu merita banii, pentru cei mai multi, da. Daca te hotarasti, scrie-mi in privat, cred ca te pot ajuta sa faci o comparatie intre masina ta si una echipata cu HK, seria 3 sau 4, am doi amici care le au echipate cu HK. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Stim, tie nimic nu ti se pare ca merita, nici senzorii de presiune, nici scaunele confort, nici ledurile. Nimic. Emblema sa fie acolo.1 point
-
Salut!Renuntarea la carbon va avea loc la vara,atunci este cald si pot sa vopsesc cu Plasti Dip.Pana atunci nu mai este mult!1 point
-
Stilul asta de aruncat petarde/evitat discutia in loc de argumente e la nivel de scara blocului de periferie. Esti un om umblat - se vad clasa si rafinamentul in gandire. Nu te cunosc dar nici nu-mi doresc dupa postarile cu iz balcanic.0 points
-
Este doar o chestiune de gust, legata mai ales de partea din spate a masinii. Au incercat un "fastback" ca la Mustang si le-a iesit ceva ciudat (opinia mea). Comparat cu M3, ii lipsesc evazarile aripilor asa ca, ciudat, limuzina arata mai fioroasa decit coupe-ul. M4 este cu 4cm mai lat decit un Seria 4 normal, pe cand pe M3 l-au latit cu aproape 8cm. Arata el un pic cracit pe roti, mai ales in spate), dar in genul musculos cu un tricou cu 2 nr mai mic pe el. Am mai citit pe undeva ca M3 e mai rigid decit M4. Diferenta de greutate e pe undeva la 20kg, neglijabila. O portiera fata de la M4 are 145 cm, una de la M3 doar 106 cm. 40 cm diferenta. Intr-o parcare stramta e diferenta intre a putea cobori din masina sau nu. Ca fost posesor de Z4, asta chiar a durut des. Per total, ai o masina la fel de agila, dar care arata mai fioros, e mai practica si are un nume celebru. M3.0 points
-
Salut, GruĂ dich Felicitari !!! Super frumoasa masina . A ajuns pe maini bune . Se vede ca o sa-i acorzi atentie si ingrijire maxima . Respect ca iti permiti asa ceva . Pacat ca au aparut invidiosii pe topic . Iti recomand o plimbare pe Timmelsjoch (daca nu ai fost deja) .0 points
-
Nu exista o solutie ideala. Toate au plusuri/minusuri. Invelirea cu PPF are inconvenientul principal ca trebuie schimbata la cativa ani(daca a stat in soare de ex durata scade considerabil fata de cei 5 ani cu care se lauda toti). Iar la indepartare trebuie incalzit filmul, anumite manevre, recomandat personal specializat. Altfel te poti trezi ca s-a luat cu tot cu vopsea. Adesea ramane adezivul solidifiat si trebuie facut polish. E o intreaga bataie de cap. Alti $$$ Imi imaginez ca pungasii taxeaza si pentru indepartarea filmului(nu e inclusa in pretul aplicarii). Ar fi interesant sa-i intrebi un pret. Sa spunem ca ai o zgarietura, folia PPF si-a facut treaba a protejat vopseaua. Da ok nu va fi masina revopsita. Dar ca sa o schimbi te costa si asta destul (afara e 2-300 euro vopsitul unui panou la o vopsitorie serioasa). Masini mai scumpe, probleme pe masura. Personal gasesc educative formurile de profil. Imi complementeaza serios experienta proprie. E important sa faci o achizitie stiind ce te asteapta. In alta ordine de idei 250km/h pe drumuri publice e necumpatat. Presupun ca stii faptul ca pe Autobahn (viteza max recomandata 130 km/h) in caz de implicare intr-un accident ai parte de responsabilitate civila/penala. Ii platesti pe ceilalti de buni si abia asteapta sa te stoarca asiguratorii. Chiar daca in DE soferii sunt printre cei mai disciplinati de pe continent, exista mereu elementul surpriza. Pe prafuri, pe pastile, i se face rau cuiva. Succes sa-l eviti la 250.0 points
-
Si eu ce am zis? majoritatea sufera de Sindromul BMW, fratica, e BMW, tre sa mergi numai blana peste tot. De aia vezi numai Jetta si Logane rasturnate in curbe, ah, stai...0 points
-
Depinde de ce nu a fost el impresionat. Consum?! Fiecare ar trebui sa stie ce anume il gadila placut, sa gaseasca acea caracteristica la o anumita masina si apoi sa fie fericit cu ea ani de zile. Eu si dupa 7 ani de zile, dupa ce parcam Z4 (daily driver), ma opream dupa cativa pasi si ma intorceam sa "o admir" inca o data. Si pe urma abia asteptam sa o conduc din nou, sa aud basul acela de 6 in linie aspirat, sa pot schimba vitezele manual si sa ii dau capacul jos cand vroiam sa simt aerul si soarele. Ma puteti considera putin nebun, dar imi lipseste putin masina. Imi lipseste mai ales cutia manuala si posibilitatea de a merge "descoperit". Am sperante ca ma pot impaca pina la urma cu DKG-ul, dar imi e frica de cealalta. S-ar putea in 1-2 ani sa imi iau iarasi o decapotabila ca daily driver, nu neaparat de la BMW. Dar neaparat manuala si aspirata (daca nu ar fi construita pt pitici, un MX-5 de 1,5 sau 2 litri era de mult in familie ca inlocuitor la Z4).0 points
-
Avand in vedere ca nu te-am acuzat de nimic si nu am avut nimic de comentat in ceea ce priveste masina de la vanzare, reactia ta spune totul... Eu mi-am satisfacut curiozitatea! Bafta la vanzare!0 points
-
Motive sunt multe: unul e (momentan) programul de munca care nu ma lasa decit seara tarziu sa o frec (si cum nu o freci in rodaj in oras, n-am cum sa ies spre munti ca deja pic de obosit numai iesind cu ea din garaj) si lipsa "protectiei" lacului, pentru ca nu vreau sa risc ciobituri in carbon de la pietre. Azi am lasat-o la baieti (in hala de linga preparau si foliau un Urus), sper ca pina duminica sa fie gata. Folierea e dupa sabloane, nu se va taia folia pe caroserie. Am vazut horror-uri gen taieturi in 720S sau Performante, de plangeau spectatorii de pe margine. Pe drum spre ei am uzat si de limitele rodajului un pic (5500rpm si 170km/h), pe ici pe colo. Inca merg pe varfuri cu ea, pt ca nu ii stiu limitele si nu vreau sa ma muste. Normal, tot ce e sistem de siguranta ramine "on". Depasirile sint o joaca si masina raspunde imediat, fara secunda de ezitare. Am inceput sa ma impac si cu DKG-ul. La 120km/h are cam 2000rpm in a 7-a. Mers frumos (dar cutia in D2 si motorul in sport, sa varieze treptele si turatiile), pe sosea, pe la 100km/h si apoi o portiune de autostrada, unde dupa 10-20km de 120-130km/h am scapat si cate un 170, a consumat sub 9 litri la 100km. Ma gandesc ca in D1 si motorul in eficient (deci cum prinde ocazia, cum e in a 7-a si la 1000rpm) scade sub 8 la un drum de asta. Deci se poate si economic. Super sport, dupa rodaj. Ma astept lejer la 20+. Meserie mare daca reusesti sa aduci un E61 M5 manual din USA. Sau chiar si "numai" un E60. Se vor aprecia f mult in maxim 2-3 ani.0 points
-
sincer nu mi se pare ca merita investitia. Ce fac acele cadrane animate asa special ? Daca masina are peste 80.000-100.000km mai bine de banii aia faci o revizie la cutie, schimbi niste rulmenti, niste parti uzate la suspensie,-1 points
-
Una din dotarile masinii mele obligatorii in trecut era xenon-ul +/- adaptiv...Acum a devenit LED-ul ...Peste cativa ani va fi Laser, frate... Iar peste mai multi ani va fi masina care zboara. Sau poate nu?-1 points
-
Asta nu datorita motorului ci a faptului ca f10 a devenit ca loganul in romania. Cred ca sunt egale ca numar, din cauza asta si pretul a luato razna. Am un prieten samsar care vinde 4-5 pe luna. Sunt fooooooarte multe.-1 points
-
150cp este absolut prea putin pt X3. dar sa spun eu ce gasesc prea inutil: peste 350cp pt X5/6 sau seria 7 peste 300cp pt seria 3/4/5 si X3/4 Peste 250cp pe celelalte mai mici. sunt absolut ferm convins ca pe sosele normale sau autostrazi, mergi bara la bara cu un M5 daca ai 540i de exemplu...pt ca aia 250-300cp in plus pe M5 sunt doar de prosti acolo-1 points
-
Treaba sta in felul urmator: Nu vreau sa dau 25 bulioane pe 2 buc geam oglunda heliomata Din ce am citit nu prea se strica oglinzile astea decat la modelele inainte de 2000 Incerc sa inteleg principiul de functonare pentru ca nu cred ca sunt stricate ci cred ca este senzorul stricat din oglinda retrovizoare. Numai ca la mine din ce am vazut pe youtube oglinda retrovizoare nu are cei cdoi senzori ci are numai unul. Senzorul asta comanda cele 3 oglinzi ale masinii sau numai pe retrovizoare? Cele laterale au senzori incorporati? De ce sa schimb oglinzile daca e dus senzorul? Care siguranta sa verific din panoul din torpedou?-1 points
-
Kilometrii mai mult ca sigur sunt intineriti, masina sta la vanzare de cateva luni, anunt tipic samsares "cutie smg", 320 individual etc. Evident, poti sa ii verifici seria sa vezi ce si cum.-1 points
-
Cauti neaparat OE? E mare oferta altor branduri, uneori chiar mai calitativa decat OE-1 points
-
Multumesc. Da, merge bine si e un exercitiu de stapinire sa mergi in acelasi ritm cu traficul cand stii ce ai sub pedala. Exista si ghidusi care incearca sa te provoace la o liniuta sau un raliu, fie ambaleaza linga tine la semafor, fie pleca din fata ta de zici ca au chili sub coada ori te depasesc pe sosele la mm...doar doar te iei dupa ei. Doar saracii vecini trag ponoasele cand o mai scot dimineata devreme in week-end, sa trag o tura prin zona muntoasa de linga pina nu incepe traficul. Asa turuie la relanti la rece de zici ca e drujba.-1 points
-
Versace, what else?! Ar merge si 2 caini de aia cu capetele pe arcuri, sa dea din cap voiosi la curbe. Cu placere. Mai e o chestie subiectiva, la limita mi se pare ca M3 e mai "live" in spate ca un M4, care e mai stabil. De gustibus, cum ziceam.-1 points
-
-1 points
-
Ia ceva pe benzina Because: 2019-Adio diesel, adio euro 3, 2020-adio euro 4 si apoi urca.-1 points
-
-1 points
-
Vand set jante aliaj + anvelope iarna aproape noi. Merg montate pe seria 1 si seria 3 (E36/E46/E90/E91/E92/E87). Jantele sunt drepte, fara zgarieturi sau indoituri. Anvelopele au fost achizitionate in Ianuarie 2017 si au facut maxim 5.000km. Ma intereseaza in principiu banii, dar sunt dispus si la schimburi cu jante + anvelope sau doar jante de E60. Vin cu capacele centrale cu emblema BMW (le am separate de cele cu Dezent care apar in poze). Le vand pentru ca nu le pot monta pe E60. Mai jos veti regasi linkul cu poze si detalii. https://www.olx.ro/oferta/jante-anvelope-iarna-bmw-e90-IDbwh4Y.html 0761.66.70.87 - Andrei-1 points
-
-2 points
-
Nu stiu cum reusesc unii sa nu faca niste km cand isi doresc asta, ca eu nu prea imi doresc dar numai in 3 zile am facut peste 500km prin oras, ma rog... am plimbar juniorul ca are optiumea aia de somn fix cand te intorci acasa si esti si la jumatatea drumului ... asa ca da-i si plimba-l sa doarma ca altfel nu te intelegi cu el acasa. PS: Felicitari pt achizitie, senzatie masina pt cine se impaca cu tot ce inseamna M Din pacate am incercat vara asta sa caut un M5 E61 si sotia a innebunit cand a vazut dupa ce ma uit, asa ca raman cu E60 535d... da ... diesel, dar dupa ce am mers cu tot felul de tigai gen e46 m3, chayene turbos, S63amg si altele pe care nu le mai tin minte ca nu m-au impresionat prea tare, am mers cu un G30 M550 si am zis ca trebuie sa trec la un M5 dar surpriza, sotia are alte planuri, asa ca raman cu E60-u dizal si ceva tristete(poate schimb masina sotiei cu ceva mic si suparat daca se iveste ocazia de o oferta buna)-4 points
-
Frumoasa masina chiar superba dar topicul a luat o razna. Sa fiu in ton cu trendul astept cu interes ce prosoape vor fi puse pe scaune si ce aparatori de noroi. Ah... Era sa uit de cruciulitele din parbriz sa tina invidiosii departe-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00