Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/19/18 in all areas

  1. Buna ziua, Va atrag atentia asupra anuntului de vanzare https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GwuJl.html serie sasiu WBA3D51060F702928 NU este masina vanduta prin reteau bavariaused.com Proprietar este un cetatean al carui nr de contact coincide cu al unei firme din Rm. Valcea ce se ocupa cu masini. COINCIDENTA SAU NU?! Masina a fost avariata in partea din spate si remorcata(vezi poze). Cetatenul proprietar nu cunoaste nimic despre asta. Aveti pozele furnizate de autodna.ro, concluziile le trageti singuri. Eu am platit un raport dar cel putin nu m-am pus pe drum degeaba. avarie spate
    6 points
  2. Prea multe probleme de parca soferii conduc masinile lor la limita incat sa beneficieze de acel 5% in minus cat nu se inclina etc. Masina trebuie sa fie confortabila, stabile sunt toate ca doar nu e Dacie. Restul sunt mofturi si chitibusuri oricum aproape neimportante avand in vedere starea drumurilor si traficul ridicol de aglomerat.
    3 points
  3. Subscriu, am și eu un 318i din 2003. Merge super, dar se tot strica diverse lucruri... Am mai spus pe aici. Ăn 2 ani am schimbat bobine, vvt, axa cu came și culbutori, bascula fata, amortizoare, vas expansiune, servo, conducte frâne, arcuri spate ... Din ce ĂŽmi aduc aminte la prima strigare. Când merge te unge pe suflet, dar sunt momente când ĂŽmi e enorm de dor de fordul meu focus de 1.6 pe care l-am ținut 11 ani fĂŁrĂŁ sa schimb atâtea. Când i s-a pus pata citeam pe aici ca sunt scumpe la ĂŽntreținere, parca All spunea ca trebuie sa ai 1000 euro/an pentru piese și nu am crezut, am sperat ca sunt mai norocos eu. Pana acum am dat 3100 pe ea și am mai cumpĂŁrat-o o datĂŁ ... Nu știu cât mai rezist ĂŽn ritmul asta. Sunt ĂŽn punctul ĂŽn care nu o pot vinde pentru ca nu pot sa ĂŽmi cumpĂŁr nimic cu ce iau pe ea și mi-e frica sa o țin ca nu știu ce mai apare. Ma bucur de faptul ca merge super ĂŽn pauzele dintre defecțiuni.
    2 points
  4. 3-4 ani in urma am schimbat aripa dreapta fata la e90, sa montat aripa oe sustin cei de la service, si totusi a aparut un punct de rugina, ciudat, pt ca este singurul punct de rugina de pe masina, avand in vedere ca a fost singurul element metalic de caroserie schimbat de pe masina ma indoiesc de calitatea materialului din el Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    2 points
  5. Ca prima masina nu merita stresul sa iti iei un Bmw atat de vechi. Ia-ti o masina mai simpla, precum un Golf si bucura-te de ea. Sa nu stai din luna in luna sa bagi un sac de bani in ea, sa stai sa completezi ulei/antigel in fiecare saptamana, sa stai noptile sa citesti pe forumuri cine stie ce probleme comune si ce rezolvari tampite au. Dupa ce te inveti 1-2 ani cu traficul, vezi cam ce costuri implica o masina poti sa iei in considerare un Bmw. Dar asta doar daca ai timpul si banii necesari sa te ocupi de ea.
    2 points
  6. Eh, daca lor li se pare la fel, fa-le plangere la Protectia Consumatorului si actioneaza-i in instanta Pana nu ii actionezi legal, ei nu se misca. Le ceri si daune si sa-ti plateasca si avocatul tau daca pierd procesul. Pune-ti un prieten care-i avocat sa taxeze 1500 euro/ora si sa factureze si el frumos vreo 6-7 ore pt cazul tau si aia e. Puteau sa-ti faca masina cu 120 euro, asa o fac cu 7000
    2 points
  7. Si eu iti recomand sa te informezi. Nu se foloseste adeziv la Xpel. Poate si de aceea e mai scump. Sigur, si 50€ e la o vopsitorie din St Petersburg. Sau Malaga. O sa imi pun masina pe trailer si o sa o plimb asa prin Europa cautand pretul corect. Pentru ca orice altceva nu va fi acceptat aici pe forum. Circuli prin destul de putine tari ca sa poti face o comparatie. In Franta si Belgia viteza maxima legala este mult sub 250. Si mai ales in Franta nu te joci cu viteza pentru ca aia la viteze de peste 200 iti confisca masina, iei interdictie la ei plus premiu destul de consistent si chiar hotel cu gratii daca ai ghinion. Plus camere peste tot. Sau incearca ghidusii prin Spania, cu Guardia Civil Trafico. Nu ma cunosti, dar iti dai cu parerea despre cum conduc si cum ar trebui sa conduc intr-un topic cu niste poze si o masina.
    2 points
  8. Azi am primit un status update cu niște fotografii. Mai au de finisat, făcut controlul calității si luni intra pe linie la colegii de la pregătiri pt exterior si interior. Doua straturi de ceramica peste folie, ceramica pe jante, pregătire si sigilare tot in interior (piele si alcantara). E o căruță de bani, o sa vedem dacă a meritat după câteva luni sau ani. Folia este Xpel Ultimate Plus, taiata dupa sabloane si apoi montata (nu se taie pe caroserie...). 10 ani garantie.
    2 points
  9. Si restul masinilor care nu au jante pe 18 si cauciucuri runflat premium late nu mai circula bine mersi? Sa nu fim ridicoli, ca nu avem masini de curse si nici infrastructura sa le folosim. Inteleg sa te plangi ca nu ia curba la fel de bine la 160 pe autostrazile din Italia, Austria unde sunt curbe stranse in coborare uneori, dar in rest la traficul din tara asta bananiera, diferentele sunt infime pt a fi mentionate de pseudo soferii de curse de pe forumuri.
    2 points
  10. Am si eu runflat pe 17 de iarna si 18 normale de vara stiu cum e diferenta si eu o vad doar in rau cu runflat, eu nu as mai pune nicicum runflat.Daca pui anvelope normale bune o sa fie stabila, sa nu aiba peretii laterali foarte moi.O diferenta exista bineinteles, dar la jante mari nu se mai simte prea mult. La jante pe 19 talonul este destul de mic...
    2 points
  11. Nu lua jante pe 18-19 cu anvelope runflat, o sa faca cam urat pe drumurile noastre.Nu exista termen de comparatie intre motor 2.0 cu 3.0 inainte am avut f10 2.0, acum 3.0. 3.0 este mult mai bine echilibrat, nu vibreaza, nu face nici cum urat, se aude foarte frumos, nu mai zic de cum trage.
    2 points
  12. In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error. Antentie !!! ISTA-D 4.11.22 with SDP.rar
    1 point
  13. iOS 12 CarPlay si Google Maps 5.0 aduc intr-um final navigatia Google pe iDrive:
    1 point
  14. am mai bifat o optiune
    1 point
  15. Pompa de ulei distrusa ,cuzinetii mancati,span peste tot pana in filtru de ulei.....
    1 point
  16. Mare atentie doar cum le iai si din dezmembrari, am returnat 3 inapoi pana am nimerit una sa potriveasca ... Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  17. Pana cand o sa se intample asta E46 o sa fie masina de epoca deci nu o sa mai fie cazul sa te gandesti la impozit
    1 point
  18. Pai depinde de tine ce vrei pana la urma. Daca vrei ceva relativ usor de intretinut si cu performante/consum ok cel mai simplu e sa iti iei manuala. Automata mai ok gasesti pe E90,F30 etc. Pe o masina in bugetul asta (<5000e) si veche de +10 ani nu prea gasesti cutii automate ok. Poate DSG-ul in 6 trepte de pe grupul VAG ar avea performante bune (rezistenta si viteza) dar ca eficienta este varza (mareste consumul enorm). Eu zic ca ar trebui sa faci un consum la pompa. 330xi are consum declarat in oras 14,8 . In realitate la mers normal prin oras este imposibil sa ia sub 17-18. Gandeste-te ca benzinarele de la Bmw care au 10 declarat in oras de obicei consuma minim 13. Automata,4x4, benzina, 6 cilindri este apogeul consumului la e46. Doar M3 consuma mai mult de atat.
    1 point
  19. si x si i cam greu de crezut . LA 2.5 iA 17 % consum ..
    1 point
  20. Musai, ca doar cu destinctia mea nu ma descurc. Rezultate la teste efecuate de revista sportauto pe circuitul Bugatti din Franta (varianta mini a Le Mans).
    1 point
  21. Pe praguri, in jurul rotilor mi-as pune si eu cateva bucatele (am vazut si la niste Bmw-uri M in show-room). Se pot schimba mai des/usor pe partile alea si nu-i nevoie de personal calificat.
    1 point
  22. Daca vrei un e46 facelift decent ca si fiabilitate/costuri, singurele variante ok sunt 2.2 170 cai si 2.5 192 cai, cutie manuala. Un e46 in 6 cilindri,benzina si automat consuma ENORM si are performante slabe (mult adica ai sanse mari sa vezi consum 20 in oras si 10 in afara la viteza mica). Cutiile de pe e46 sunt lente si ineficiente. Eu consider ca 325i manual este cea mai echilibrata solutie. La 330i impozitul este mult prea mare (revenim la discutia ca o sa iti fie imposibil sa il vinzi), cutiile automate duc la consum mare si pot fi problematice, diesel-ul la fel poate avea multe probleme. Problemele la un 2.5 de 192 cai nu se rezolva asa scump si in cel mai rau caz ai un consum de ulei relativ mare, dar nimic de speriat.
    1 point
  23. Stilul asta de aruncat petarde/evitat discutia in loc de argumente e la nivel de scara blocului de periferie. Esti un om umblat - se vad clasa si rafinamentul in gandire. Nu te cunosc dar nici nu-mi doresc dupa postarile cu iz balcanic.
    1 point
  24. Versace, what else?! Ar merge si 2 caini de aia cu capetele pe arcuri, sa dea din cap voiosi la curbe. Cu placere. Mai e o chestie subiectiva, la limita mi se pare ca M3 e mai "live" in spate ca un M4, care e mai stabil. De gustibus, cum ziceam.
    1 point
  25. Este doar o chestiune de gust, legata mai ales de partea din spate a masinii. Au incercat un "fastback" ca la Mustang si le-a iesit ceva ciudat (opinia mea). Comparat cu M3, ii lipsesc evazarile aripilor asa ca, ciudat, limuzina arata mai fioroasa decit coupe-ul. M4 este cu 4cm mai lat decit un Seria 4 normal, pe cand pe M3 l-au latit cu aproape 8cm. Arata el un pic cracit pe roti, mai ales in spate), dar in genul musculos cu un tricou cu 2 nr mai mic pe el. Am mai citit pe undeva ca M3 e mai rigid decit M4. Diferenta de greutate e pe undeva la 20kg, neglijabila. O portiera fata de la M4 are 145 cm, una de la M3 doar 106 cm. 40 cm diferenta. Intr-o parcare stramta e diferenta intre a putea cobori din masina sau nu. Ca fost posesor de Z4, asta chiar a durut des. Per total, ai o masina la fel de agila, dar care arata mai fioros, e mai practica si are un nume celebru. M3.
    1 point
  26. Cauta un e46 330i manual in 6 trepte, de preferat 2004.
    1 point
  27. Da, stiu...pfff. Oricum, nu stiu unde iti vopsesti tu integral o masina de serie limitata cu elemente de caroserie din carbon cu doar 3-4000 de euro in vopsea individuala BMW, sa nu arate ca o coaja de portocala de la km si sa iti curga vopseaua dupa prima iarna cu sare si carbonat pe strada. Dar poti incerca. Masinile la mina a doua se pot revopsi de cate ori vrei, una noua incerci sa o tii in starea aia. Chiar prietenii cu ateliere si afaceri cu masini folosite din Romania stramba din nas cand aud ca a fost revopsit ceva la o masina. Sa ii vezi cum se apropie de ea ca si copoii de vulpea incoltita, frematind din nari si cautand pe la suruburi si colturi, ornamente, etc. sa vada cine vede primul daca si cum a fost revopsita masina. Oricum, nu e vorba de a te insura cu masina, e problema mentinerii si protejarii unei masini NOI (merg des si cu placere la viteze de peste 250 km/h sau pe circuite) si usor de curatat. Nu am ore sa dau cu manusa pe ea si sa fac yoga pe linga usi si praguri cu pensula si peria pe jante. Si nu cred ca fac ceva diferit sau mai mult comparat cu cineva care isi aduce un BMW vechi din Germania si il face si bibileste pina arata ca nou. Eu il am nou si incerc sa il mentin in starea asta. Simplu. E filmul meu pina la urma. To each, his own. Cum zice englezu.
    1 point
  28. @Cubanezu Cutia SSG este una foarte problematica, preferabil este una manuala. Motorul M54 este fiabil si superior Valvetronic dar si acesta la randul lui necesita unele investiti. De verificat daca pierde ulei / valva pcv / sistemul de racire / pompa de ulei sau termoflotul cam astea sunt problemele des intalnite. Incearca sa cauti si un E39 530i.
    1 point
  29. Depinde de ce nu a fost el impresionat. Consum?! Fiecare ar trebui sa stie ce anume il gadila placut, sa gaseasca acea caracteristica la o anumita masina si apoi sa fie fericit cu ea ani de zile. Eu si dupa 7 ani de zile, dupa ce parcam Z4 (daily driver), ma opream dupa cativa pasi si ma intorceam sa "o admir" inca o data. Si pe urma abia asteptam sa o conduc din nou, sa aud basul acela de 6 in linie aspirat, sa pot schimba vitezele manual si sa ii dau capacul jos cand vroiam sa simt aerul si soarele. Ma puteti considera putin nebun, dar imi lipseste putin masina. Imi lipseste mai ales cutia manuala si posibilitatea de a merge "descoperit". Am sperante ca ma pot impaca pina la urma cu DKG-ul, dar imi e frica de cealalta. S-ar putea in 1-2 ani sa imi iau iarasi o decapotabila ca daily driver, nu neaparat de la BMW. Dar neaparat manuala si aspirata (daca nu ar fi construita pt pitici, un MX-5 de 1,5 sau 2 litri era de mult in familie ca inlocuitor la Z4).
    1 point
  30. nu stiu cu ce s63 amg ai mers tu, dar e peste orice diesel de la bmw si in marsalier.
    1 point
  31. Dupa doua zile de "polishat", masina e gata pentru foliere. Urmeaza frecatul cu argila, etc.
    1 point
  32. eu personal, nu voi trece in veci la masina electrica, atata timp cat legislatia o va permite. daca abia in 2040 nu vor mai fi acceptate a fi inmatriculate masinile cu ardere interna, in 2039 imi voi cumpara masina cu motor termic din ulltimul lot ca sa pot sa circul linistit cu ea inca 10 ani. ceea ce face Bala acum cu programarea incarcarilor, nu as putea sa fac in veci. Cand plec la drum, nici nu concept sa merg mai putin de 300km si sa fac pauza...si aia de maxim 15 minute. Practic, nici la mare sa nu pot pleca si sa merg cu o viteza indeajunsa cei 220km care ii am de acasa pana pe plaja ar fi teribil. si nici la Tesla care are autonomie de 400km sau la Mercedes EQ sau Audi Etron tot cu 400km estimati..daca te dai la masina, cobori autonomia la jumatate si abia ajungi la mare cu un "plin". nici hibridul nu il voi accepta, atata timp cat ingreuneaza masina cu echivalentul greutatii unui porc si mai ia si din portbagaj si se duce dracul si handlingul din cauza greutatii. plus ca masina, dpmdv, trebuie sa horcaie, sa faca in toate felurile ca de asta e masina. No offence Bala, dar daca as avea masina ta, asta ar fi cel mai mare stress care l-as putea avea in fiecare zi, pe langa cele deja existente.
    1 point
  33. Daca pentru simeringuri costa 3-4000 lei sa-l segmentez si toate alea ajungeam la cat ? Sunt de parere ca te-au ars baietii .Stiu in mare despre ce este vorba dar doresc sa aflu mai multe inainte sa ajung la mecanic .Va multumesc pentru raspunsuri si eventual daca si alti colegi au o ideie ĂŽi rog respectuos sa posteze . O zi buna va doresc
    1 point
  34. La N42 si N46 se duc mai repede, dar asta nu inseamna ca la alte motoare nu se duc. Daca e de la simeringuri se rezolva cu <1000 lei. Daca e vorba si de segmenti depinde de mecanicul la care mergi. Eu zic ca n-ai cum sa depasesti 2000-2500 lei cu toata lucrarea. Cine spune mai sus ca a dat 3000-4000 lei pentru simeringuri supape ar trebui sa isi schimbe service-ul ca l-au ars bine de tot.
    1 point
  35. Pai tu poate ai avut si alte probleme, asta nu inseamna ca daca eu ma apuc sa dau maine chiulasa jos trebuie sa o si rectific. Se pot schimba simeringurile la supape si fara sa dai jos chiulasa. Pe tine cu pretul ala te-au ars frumos.
    1 point
  36. La ceas de seara. Daca nu are sunet, right click si "show controls". Si click stanga apoi pe simbolul de difuzor "unmute"
    1 point
  37. Mie fata imi place,spatele parca este lucrat de Mercedes.
    1 point
  38. Preturile sint mai ok la diesel pt ca sunt rulate f mult si sint f multe folosite ca masini de firma. In cativa ani o sa se schimbe treaba, lumea nu prea mai cumpara diesel, nici pe firma. In 2011 cautam de fapt un 1M, dar livrarea nu era sigura, doar dupa 6-7 luni de la comanda si zero discount. Aveau un Z4 acolo, asa ca am plecat cu el. Z4 era din ce in ce mai bun, pe cum trecea timpul si km. Nu a consumat un ml de ulei. La C63, la nici 3 luni si 2000km, bagam deja litrul si mia de km. De "noapte buna". Livrarea.
    1 point
  39. Ma uitam dupa M3 Competition, dar nu neaparat anul asta. Apoi a aparut CS-ul, review-urile prin reviste si youtube. Toti il declarau "the ultimate M3, the ultimate driver's car from BMW". Oferta nu a fost buna la inceput, dar am insistat si ne-am inteles apoi. Am vandut Z4 intr-o saptamina si dupa aia am luat CS-ul acasa. Noile BMW-uri (M4 are deja) au sa aiba filtre de particule si la motoarele pe benzina. Ce au facut astea cu motoarele diesel, se stie. M3 cu filtru de particule? No thank you. Noul M3 nu apare inainte de 2020.
    1 point
  40. Romanii si dragostea lor pt diesel :frantics: Am un prieten care si el viseaza la un 335xd (dar F31). Si eu eram fanatic diesel, pina am condus "benzinare" gen 6 in linie sau V8 aspirate. Dar mi-a trecut. Inteleg ca sint avantajoase la consum, dar ar ajunge si un 320d de 180-190CP. Am condus un 640d nou, cateva luni in primavara lui 2013 (inclusiv pe zapada). Interesanta ca GT, rezervor de 70 parca, la 130-140 consuma undeva la 5,5. Dar aceeasi buba ca la orice diesel: foarte grele, deci iti atarna botul si trag doar 2000-3500rpm cel mult, inainte si dupa, pauza. Dupa ce gusti un benzinar care trage constant de la relanti la 7-8000 de ture si nu te scutura la semafor, iti trece de diesel :shifty: De aceea motoarele mari sau puternice diesel, daca nu le cuplezi cu AWD si cutie automata, iti bati joc de ele. Cand a aparut A5, am inchiriat un 3.0TDI quattro manual cam 2 luni (era asa de nou ca se oprea lumea si facea poze masinii cand am mers prin Europa). Frumoasa masina, comfortabila (dar ca si 640d, masina de strict 2 personae). In schimb daca te propteai in motor te cam lasa rece. Treapta 1 trecea repede si 2 intra mai greu, bagai o pauza intre. La plecare de la o statie de plata in Franta am reusit asa sa arunc ochelarii de soare de pe fata prietenei Acceleratie tare si scurta in 1, data repede in 2 dar deja masina statea si prietena se inclina in fata in scaun...apoi boom, trage in 2, se tranteste la loc in scaun si sar ochelarii Mi-am luat-o apoi, asta e. Singura situatie unde un diesel este inca in avantaj, drumuri lungi la viteze mari. Mergi cu o medie de 180-200 si abia ai un consum de 7-8. Sau, situatie specifica Romaniei (si unor soferi care nu au invatat pe Dacie), depasiri din scurt. Dar si aici, noile benzinare turbo cu injectie directa au cuplu destul sa tina pasul. Parerea mea, hic.
    1 point
  41. Multumesc pentru tura a doua de urari. Azi am fost cu ea pina la Nßrburgring, cu treaba. La o combinatie de mers frumos si apoi putin buiestru, plus apoi oras la greu, vreo 200km azi, a consumat cam 10l/100km. Spre deosebire de Z4 sau chiar C63, nu prea a adunat muste. Z4 le lua pe bot si prima parte a capotei, C63 se minjea pe parbriz ca naiba. Primele impresii de pe niste curbe frumoase cu asfalt neted ca masa de biliard: trebuie sa ma dezvat sa conduc ca pe Z4. Curbele se iau brusc, aproape din "doua", fara a incarca puntea fata gradual. Altfel dai in understeer. Nu e mult, dar la Z4 nu era prezent. In schimb daca il iei de ceafa si il azvarli in curbe, barbateste asa, numai toarce de placere La 265 pe fata si 285 pe spate, are aderenta din belsug. Si simti cand te apropii de limita. Aproape ca nu simti diferentialul spate. La GT-R cloncanea din toate colturile pina luai ceva viteza, la C63 sarea in drifturi daca ridicai piciorul de pe acceleratie in curbe de 90° (de exemplu intrari de pe o strada pe alta) iar 991.2 S cloncanea si el cativa metri. La M3 CS isi face treaba fara zgomote ciudate si metalice. La Z4 stateai dupa 2,5m de capota, aproape pe puntea spate, deci masina se rotea cam la 1m si ceva in fata ta iar la M3 stai ca omu imediat dupa punntea fata si masina se roteste un pic dupa tine. Aproape ca trebuie sa reinvat cum sa parchez, mereu o pun in unghi cu spatele sau intru prea tare la parcarea laterala. Ca sa atingi limitele masinii pe drumuri publice trebuie sa fii sarit de pe fix si high as a kite. Nu cred ca am apasat gazul mai mult de 2cm pina acum. Deja la 1cm fornaie si sare inainte. 600Nm, are de unde. Se simte ca este in rodaj, cutia inca "invata" stilul meu de condus iar franele inca nu si-au dat drumul. Sint curios cat or sa ma tina cauciucurile. La Z4 am schimbat originalele la 55.000km din cauza unui surub, dar mai aveau 6mm pe ele. Nu imi place sa conduc bruscat si cred ca asta se reflecta si in viata lunga a franelor si cauciucurilor. La C63 nu aveai de ales, masina aia avea un motor superb dar o cutie de rahat si rar plecai de pe loc fara sa lasi urme. Primele cauciucuri le-am schimbat dupa 3000km 255mm pe spate si 600Nm, plus o cutie care era pe linga. Poze cum statea ea in showroom si mi-a facut cu ochiul :hyper: Eram cu Z4 la verificare si m-am dus apoi acasa cu gandul la M3. De mult imi doream unul, albastru. M4 nu imi place deloc. Ma uitam dupa M3 Competition, la 6-12 luni de vechi. Dar cum au probleme la motoare, e bine sa stii cine si cum a facut primii 5000km cu ea. Asa ca atunci cand am vazut M3 CS in showroom am zis ca e o posibilitate.
    1 point
  42. Niste imagini din interior:
    1 point
  43. Păi atât putem noi. Cum ar fi să parcăm M3 CS în spatele blocurilor gri? @Nordschleife - felicitări. Zi-mi te rog că ai un garaj frumos pentru ea ca să nu mă doară inima Și de ce să nu ții clima pornită tot timpul?
    1 point
  44. In sfarsit mai vedem si altceva pe forumul asta inafara de distributia de la n47
    1 point
  45. da, eu ti-am spus ca tu esti blocat la masinile de acum 10-15 ani. mercedes a avut 2.2 litri acum se numeste 220cdi insa motorul este de 2 litri
    1 point
  46. asta spun si eu. Acel EDC iti poate da falsa impresie ca totul e ok. in realitate, chiar daca tu nu prea simti problema, masina o simte...pt wc-ul asta de tara, 18 inch e mai rezonabil
    1 point
  47. "Salut ! Dadusem like paginii voastre putin mai demult (dupa ce citisem review-urile) iar acum cautam o spalatorie auto buna pe forum si am dat de un topic din 2014 in care cineva vroia sa deschida un loc de detailing profesionist...se pare ca a reusit, am ajuns tot aici . Ma bucur pentru voi ca va merge." Am primit astazi acest mesaj pe pagina de la garaj, motiv pentru care as vrea sa "resuscitez" aceasta discutie referitoare la locatiile in care se pot spala masinile in Bucuresti; nu stiu cati dintre cei de aici ne urmaresc activitatea pe farcebook, insa am reusit cel putin din punctul meu de vedere sa dezvoltam partea de detailing pana la un nivel la care inca putem oferi calitate si nu cantitate; cu toate ca noua locatie ne permite un volum mai mare de masini prefer sa ramanem o echipa restransa pentru a nu ne scapa lucrurile "din mana" mie si sotiei. ( DYC GARAGE pe fb ) Lovindu-ne foarte des de problema intretinerii curente, am inceput sa ne gandim la un concept de spalatorie care sa corespunda atat cerintelor clientilor nostrii cat si a pasionatilor ce doresc sa isi intretina masinile in mod corect. As dori cateva opinii referitoare la: 1. Concept de self wash cu rezervarea unei rampe complet echipate pentru o perioada de timp / spalarea executata de un personal bine instruit si platit / ambele variante in funtie de necesitate dar cu costuri mai mari pentru a doua varianta ( cu personal ); 2. Zona preferata 3. Cu rezervare prealabila online sau cu aplicatie / asteptat la rand 4. Ati fi dispusi sa platiti 80-100 de lei/h pentru o rampa inchisa, complet echipata si climatizata pt. curatarea in regim de self wash interior/exterior ( spalare cu sampon si bureti de microfibra, uscare cu jet de aer si prosoape de microfibra, aspirator, pensule etc. , precum si instructiuni pentru executarea corecta a tuturor operatiunilor ). 5. Ati fi dispusi sa platiti 150 de lei/h ( 1h ar trebui sa fie un timp suficient pentru spalarea exterioara si curatarea interiorului de intretinere) pentru ca toata operatiunea sa fie executata de o persoana instruita corect si care nu vaneaza "spaga" ci este remunerata suficient de bine incat sa isi dea interesul.
    1 point
  48. Am facut revizia cutiei la ZF faur. Deci, cu o zi inainte am lasat masina in curte, sa fie uleiul rece (putin dubioasa locatia la prima vedere, dar e ok). A doua zi de dimineata eram acolo, sa discut cu inginerul. Uleiul deja curgea din cutie. Baia era originala, deci olandezul n-a schimbat deloc uleiul din cutie (luata la 160k). A zis ca uleiul e urat si negru, perfect normal din moment ce n-a fost schimbat niciodata. Partea buna e ca era foarte putina pilitura pe magneti, deci n-a fost forjata masina. Pe la amiaza era gata, am cerut explicit si diagnoza. Rezultatul: cutia este impecabila A resetat si adaptarile, mi-a printat screenshot cu valorile inainte si dupa resetare. Deci au toata aparatura necesara, pentru adaptari si diagnoza completa. M-am mai linistit acum ca stiu ca e totul impecabil la cutie Ca si costuri, incluzand diagnoza, 1989 ron Iar ca si functionare, schimba muult mai bine acum, chiar si la rece aproape ca nu se mai simte nimic. A zis ca aprox 2 saptamani dureaza pana se re-adapteaza, si ar trebui sa se imbunatateasca si mai mult comportamentul. Super multumit, recomand! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  49. Am schimbat flansa plus bucsa mare diferential......zgomotul (bubuitura) a ramas acolo. Bucsele de diferential au fost si ele schimbate recent.....acelasi 'bum'. Zgomotu' se aude in trepta 1 si marsarier. Am auzit ca trebuie schimbata crucea prindere cardan....cica in timp are face un mic joc si de acolo.......... Cert este ca m-am saturat de problemele BMW-eului. Mai nou cand apasam pedala de ambreiaj se auzea un scartait.....ca la carute .....ma rog....toata lumea spunea ca trebuie schimbat cilindrul receptor ambreiaj. L-am schimbat (Sachs) si......'scartaitul' tot se aude. Nu fac rabat la bani.Am pus numai piese de calitate,dar.....se pare ca problemele acestei masini curg cum curge apa la robinet. Singura concluzie este ca BMW-eul nu mai este o masina de top. Poate au fost candva.....Acum.....BMW = Varza! PS - sper sa nu sara nimeni cu gura ca BMW este cel mai ce.......
    1 point
  50. Salutare, Daca nu ati descoperit inca de unde provin aceste sunete metalice cred ca va pot ajuta eu. Pai sa incep cu sunetul infundat care se aude la punerea masinii in viteza 1 si marsarier. Verificati prima data flansa cardan iar daca aceasta nu necesita inlocuire pregatiti-va de cumpararea unui diferential. Si eu am avut aceeasi problema si pana la urma diferentialul a cedat la semafor, in timp ce voiam sa plec mai in forta. La aproximativ 1 an de la inlocuirea diferentialului a aparut sunetul metalic(subtire) si cred ca de un an m-am tot plimbat prin service-uri autorixate BMW si chiar si de cartier. Intr-un final am aflat acum 1 luna ca sunetul provinde de la cardan. Un mecanic de la BMW Filaret a descoperit problema, asa ca puteti trece pe acolo pt o constatare, nu costa mult. Mecanicul mi-a spus ca la majoritatea transmisiilor BMW apar astfel de jocuri, dar ca la cardan nu prea sunt sanse sa se rupa asa cum a facut diferentialul. In orice caz, nu il voi schimba prea curand. Daca se controleaza bine ambreiajul la plecarea de pe loc nu se aude nimic, doar cand debraiezi in graba. Calitatea BMW mi-a cam lasat un gust amar, mai ales in buzunar. Nu schimbi suspensii, macarele, motorase geamuri etc....ai materiale de calitate la interior/exterior, dar si cand scoti mii de euro din buzunar pt piese importante care dupa parerea mea nu ar trebui sa pice asa de repede, te gandesti sa treci la bicicleta.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.