Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/20/18 in all areas
-
Noi putem face doar supozitii, insa cred ca in mod normal, un service ce se respecta ar avea o asigurare pentru acest tip de situatii. Logic si moral ar trebui ca respectivul sa despagubeasca pagubita, la valoarea de achizitie de acum 3 saptamani, deoarece masina se afla in custodia lui. Important este aici daca masina respectiva a fost lasata in service dupa intocmirea unui deviz de reparatii semnat, sau doar asa, la mica intelegere.2 points
-
Daca suni la nr afisat, baiatul destept de la bavariaused Valcea te redirectioneaza catre tovarasul lui de combinatie. O sa auzi multe povesti fantastice de la ei. Cert este ca numarul vanzatorului, un anume Alin, apare la contactul firmei Aliso Team SRL al carei asociat unic este chiar Verzescu Sorin, reprezentantul Bavariaused Valcea. https://bavariaused.com/contact#www.bavariaused.com Am mai citit despre pataniile altora care au luat masini cu vicii ascunse de la bavaria, asa ca nu mai ma mira nimic.. Rusinos!2 points
-
Chiar nu cred ca esti in masura sa dai sfaturi in situatia de fata, poate sunt altii cu mai multa experienta decat tine, chiar si pe masinute cu pedale ca sa nu mai vorbim de masini.2 points
-
2 points
-
Un mic update dupa un drum in Croatia si retur. Cred ca motorul s-a mai asezat, parca imi consuma mai putin, am ajuns acuma la aproape 15.000 km si pot spune ca sunt foarte multumit de consum si performante. La intoarcere din Croatia, pusa pe tempomat, ~140-145 la ora pe autostrazi, media a fost de 6.1 litri/100 km, cu un pasager si bagaje. Extrem de confortabila, dupa ~11 ore nu simti oboseala. Repet, scaunele sunt excelente, nici o durere de spate. Am descoperit ca Spotify merge controlat de pe idrive/HUD odata ce telefonul se conecteaza la masina (are aplicatie separata in connected drive). Ar fi fost fain sa nu aiba totusi nevoie de telefon deloc pentru spotify, dar e ok si asa. Un lucru care m-a enervat putin, am luat un Sony Xperia XZ2 cu wireless charging si mi se incalzeste cam tare in tray, mai ales daca e wazeul pornit. Cred ca tine si de telefon, Lumia 950 al sotiei nu se incalzeste asa tare. Am patit si eu odata chestia cu gasit geamul din dreapta deschis dimineata. Ori l-am uitat eu deschis (dar ma indoiesc) ori e bug-ul intalnit de colegi. O sa pomenesc la service cand trec pe la ei. Anyway, dupa 5 luni de zile pot sa zic ca masina mi-a intrecut asteptarile si e o placere sa o conduci, mai ales la drumuri lungi. Pana la iarna o las mai moale cu drumurile, astept zapada sa vad cat de bun e xdriveul asta la munte2 points
-
Mii de scuze insa nu inteleg de unde atata pesimism, fiecare suntem diferiti si nu putem sa intelegem nebunia/pasiunea cuiva care si-a investit banii in optiuni/fite care nu erau "necesare".Exemplu e cazul meu :detin un E60lci 2009, cumparat in 2012, 80k km reali, fara multe optiuni adica "chel" din privinta unui prieten, i-am facut distributia preventiv, schimbat filtru de particule, am facut aproximativ 70k km si 8 schimburi de ulei, cic retrofit (masina venise fara navigatie), combox retrofit, camera,oglizi rabatabile electric,FLA, bara fata/spate M, PDC retrofit si zilnic ma gandesc ce ia-s mai putea pune, masina nu intentionez s-o vand, sincer cateodata nici eu nu-mi inteleg pasiunea/nebunia , oricum multumesc sotiei ca ma sustine chiar daca probabil nu intelege nici ea, insa satisfactia care o am de fiecare data cand o conduc stiind ca am o masina exact cum mi-am dorit...Bafta tuturor2 points
-
2 points
-
Multumesc. Da, merge bine si e un exercitiu de stapinire sa mergi in acelasi ritm cu traficul cand stii ce ai sub pedala. Exista si ghidusi care incearca sa te provoace la o liniuta sau un raliu, fie ambaleaza linga tine la semafor, fie pleca din fata ta de zici ca au chili sub coada ori te depasesc pe sosele la mm...doar doar te iei dupa ei. Doar saracii vecini trag ponoasele cand o mai scot dimineata devreme in week-end, sa trag o tura prin zona muntoasa de linga pina nu incepe traficul. Asa turuie la relanti la rece de zici ca e drujba.2 points
-
https://mega.nz/#!jvoXnaLD!UqnkbGBXCsupfS0Gia9EKQ8YgaLj246isZN_LojtpGk1 point
-
Da, la Trami am fĂŁcut operațiunea. A costat 1000 lei (manopera + piese ĂŽnlocuite) cu factura și garanție 18 luni. A durat de pe la 11 la 16 cu tot cu plata etc. Au dat coloana de directie jos, au desfĂŁcut-o, era rugina la unele ĂŽmbinĂŁri pentru ca unul dintre burdufuri era crĂŁpat. Au curĂŁțat bine pe acolo rugina, au schimbat toate semeringurile, garnituri, burduf noi, apoi au fĂŁcut o proba de presiune pe banc. Cam asta ĂŽmi aduc aminte Oamenii foarte ok pe acolo, inclusiv Traian, patronul, foarte deschis la discuții și ospitalier.1 point
-
O fi frumos BMW, dar daca constrangerile dpdv financiar te impiedica sa achizitionezi una cu ochii inchisi, si iti pui intrebarea daca "merita sau nu", atunci poate te gandesti si la alte marci, ce prezinta riscuri mai mici; de asemenea, poate ai auzit ca se va introduce o taxa de poluare, ce va afecta si euro4, in timp ce pentru euro 3 cred ca va afecta bugetul serios. Nu doresc acum sa fac calculul la masina din semnatura, de la momentul achizitiei (in 2009 cred) si pana acum , cu toate reparatiile , iar atunci am platit ceva peste pretul pietei pentru a avea istoric si km putini( 141000), iar acum, la aproape 9 ani de la data achizitiei, si 80000 km in plus, sa constat ca overall am platit in acesti ani aproape pretul unui focus nou benzina, ca sa nu mai pun la socoteala timpul pierdut si nervii intinsi cauzate de diverse reparatii. Si sa nu iti inchipui ca masina mea e cine stie "mint condition" sau masina de colectie. Strict financiar/timp, eram clar mai castigat daca cumparam o masina noua (un E46 nu e un exemplu de fiabilitate, spre deosebire de E36, care pt mine, exceptand rezistenta la coroziune, era bulletproof), dar asta este, mi-am facut la vremea placerea, fiind oarecum constient ca bugetul imi va permite si diverse reparatii neprevazute. Tot e plin de masini de vanzare, mergi si vizualizeaza/incearca cat mai multe marci/modele, vei putea avea surprize deoarece este una perceptia vs realitate.cateva sugestii, masini cu istoric, asa la o prima cautare: https://www.autovit.ro/anunt/ford-focus-mk2-ID7GwuP4.html#e8912b9da0 https://www.autovit.ro/anunt/ford-focus-ID7GwtaD.html#b6a8725774 https://www.autovit.ro/anunt/opel-astra-h-ID7GwuCf.html#e52f651d98 https://www.autovit.ro/anunt/opel-astra-h-ID7GwtGi.html#ce3ed1cc37 https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-v-ID7Gwsbw.html#5cd53fa1bb1 point
-
Nu cred ca este vorba de tipicar. Eu acum la inlocuire filtre inlocuiesc si ulei cutie manuala(oe), ulei diferential(nu oe ), antigel, lichid frana, curatare egr+galerie( ultimele doua vreau sa le fac eu), am cumparat din vara 2 cauciucuri noi continental ts 860, luat tratamente piele, textil, bord, luat prezoane noi rezerva, luat capace roti, luat cabluri de 600A, luat bord cu navigatie pentru retrofit la navigatie. Nu sunt chiabur:). Ideea nu este cat am realizat eu, ci cate poti realiza daca mergi la mecanicul de la service in loc de service spre exemplu. Banii ramasi, care sunt ceva... ii pot investi in loc sa nu ii am deloc. Sau chiar sa se incerce, cat se poate, a se face lucrari proprii la masina. Si eu sunt mirat sincer ca poti realiza cateva lucruri care la service costa, ex: 600 lei recablare cabluri haion( cu materiale, tva etc), la mine 70 lei. Si mai am cabluri si cativa metri buni de tub termocontractibil. Eu doar zic o modalitate personala prin care am reusit sa economisesc cativa banuti. Daca cineva interpreteaza gresit, e treaba lui1 point
-
+1 pt brushed aluminium sau alteceva asemanator.. chiar si piano black ar da super bine pe masina asta. Imitatia de carbon si mie mi se pare cheap. Intr-un final, gusturile nu se discuta, dar suntem pe un forum si ne dam si noi cu parerea, nu trebuie sa te superi.1 point
-
Daca nu este recall pe vreo piesa sau cabluri din instalatia electrica, nu suntem ghicitori in stele sa stim de la ce a ars. Evident ca a fost vreo improvizatie la instalatia electrica, sau chiar mai probabil, mecanicul a facut ceva.. gen lampa lasata pe un material inflamabil, si a ars langa masina... dupa care masina...tot ce e posibil.1 point
-
E ft suspect ca ti-a tinut masina 3 saptamani si apoi ca a ars. Ceva e putred acolo....MAsina se afla la el in garaj, el s-o plateasca, e responsabilitatea lui!1 point
-
Nu sunt sigur ce ai vrut sa spui, insa eu am ĂŽntrebat ĂŽn ideea de a plĂŁti ĂŽn continuare ĂŽn Germania, sau sa deschid un abonament ĂŽn România. Nu ma intereseazĂŁ moka, ma intereseazĂŁ legal. FYI, și update-ul hartii de navigatie ĂŽl fac tot legal, cu 99€ la fiecare 2 ani, din CD.1 point
-
Cine lasa masina 3 saptamani la mecanic? Mie mi-e teama sa o las nesupravegheata o ora, cât dureazã un schimb de ulei. Sent from Huawei P10 using Tapatalk1 point
-
Chiar nu stiu de ce va mirati atat, mai era un coleg de forum care a cumparat de la bucuresti un mini lovit si reparat, dar prezentat ca si fara accident. Te folosesti putin de un nume/renume, faci lucrurile sa para aparent transparente, cinstesti cu cateva sute de euro si toata lumea e multumita. Asta e la fel ca si manevrele cu tva, toate lumea stie, toata lumea apeleaza la metode ilicite, dar altfel facem pe inocentii si ne plangem ca sunt politicienii corupti si se fura in Romania.Asta intr-o tara in curs de dezvoltare, in care e foarta importanta imaginea, si in care multe neimpliniri, nefericiri, lipsuri, saracii si frustrari se mascheaza prin posesia mult-visatelor automobile germane, la preturi bineinteles adaptate realitatii economice.1 point
-
Service Scream (Tezparii) au preturi de reprezentanta desi nu este.Ex ieri le-am cerut oferta pt placute fata+spate si schimb lichid frana, pe original.1842lei a fost oferta lor.Nu primesc cu piesele clientului desi vin cu piese oe.Aceasi operatie la Cobalcescu ma duce cu piese aduse de mine cu 200-250 lei mai putin.1 point
-
Cumva inteleg ce vrei sa transmiti, uneori am avut senzatia asta cand intervenea esp-ul pe vechea masina si facea "ceva". Pe bmw nu imi amintesc in cele 5 luni de cand am masina sa vad cu adevarat ca intervine, sau daca intervine o face foarte discret. Probabil nu am tras de ea destul de tare pe sosea umeda sau pe zapada, ramane de vazut iarna. Se mai poate ca pe G30 sa fie si mai rafinate sistemele astea fata de F10 si sa fie mai putin perceptible ? Dar adevarul ca atunci cand ai 4 roti motoare, fiecare controlate independent de zeci de ori pe secunda de xdrive, asr, esp si alte nu stiu cate sisteme, cred ca e normal sa simti ca masina face ceva independent de tine Ca vorbeai de airbus vs boeing, well, ma gandeam ca toate sistemele, directia, acceleratie, frana, etc o sa fie complet drive by wire in viitor mai ales la masinile electrice. Soferul deconectat de drum, fie ca el conduce sau e condus de AI-ul masinii. Stiu, nu suna bine, dar noi suntem ultimii mohicani Generatia care s-a nascut cu iphone nu o sa-i fie interesata ca nu simte vibratia volanului. Deja accepta oribilitatea de interior tesla cu uratenia de lcd in centrul masinii doar ca e "minimalista". Referitor la xdrive, eu nu cred ca e mai rau. E mai rau pentru cei care conduc vara si pe uscat in oras sau cumva aproape inutil. Dar ce faci pe zapada ? La munte ? Sau intr-o tara cu zapada mai mult de 3-4 saptamani pe an ? La munte, cel putin pe drumuri înclinate si cu zapada necuratata esti pierdut, cum de altfel e cam peste tot in statiunile de schi unde ninge foarte mult. Si cu tractiune fata uneori mai trebuie sa pui lanturi. Mi-au inghetat mainile de cate ori am facut asta , plus nesiguranta aia gen "oare o mai scot din parcare " , cand vezi cat a nins in noaptea precedenta, sau cand s-a topit zapada dimineata si a inghetat spre seara. Am fost odata 4 tipi la ski cu o skoda superb (tractiune fata), am ramas blocati in parcare, 4-5 oameni nu am putut sa o miscam de acolo, am pierdut 3 ore. Cu nisip, cu presuri, cu ce vrei tu, efectiv era de rasu plansu, masina nu iesea Pana a venit un nene cu un passat 4motion, ne-a scos in 10 secunde. Well, in momentele alea iti doreai sa ai si tu 4x4 pe masina ))1 point
-
Fiind trecut prin aceeasi experienta ca si tine, ca de la prieten la prieten, te sfatuiesc sa iti iei E46 (cu accent pe 320d 150 cp facelift) doar daca esti pasionat de marca de mai de mult (gen de la 14 ani visezi la BMW), stii cate una alta despre condus, ai mai condus si alte masini, stii ca tractiunea spate e mai rebela pe suprafete alunecoase si ai cateva ore de karting sau experienta in d-alea sofatului si cu viteza, si fara viteza. Dupa cum colegii spun mai sus, tu cumperi o masina de 35.000 euro noua cu 3000 euro, deci piesele si costurile sunt raportate la acea suma, nu la 3000 euro. E adevarat, acum gasesti piese aftermarket sau din dezmembrari cat de cat ok, dar asta e o bataie de cap (cautatul in sine, mai ales daca nu stii ce sa cauti). Rugina la E46 e iarasi o tema putin dezbatuta, dar rugina poate afecta f mult aripile (fata+spate) si pe dedesubt. Componentele de suspensie, daca nu au fost schimbate in 14-15 ani, vor necesita, mai mult ca sigur, sa fie schimbate intr-un viitor apropiat cand vei cumpara masina, iar aceste piese nu sunt deloc ieftine (exemplu: brat (bascula cum zic altii) suspensie e 300-400 lei/bucata pe aftermarket), lista continua cu: amortizoare, arcuri, bucsi de tot felul, bielete antiruliu, bielete de directie s.a.m.d. Costurile de tinichigerie si vopsitorie in cazul ruginei sunt exacerbante (daca trebuie sa vopsesti mai mult de 1 element te uiti din start la sume compuse din 4 cifre). Nu vreau sa te descurajez, insa trebuie sa stii foarte bine in ce te bagi, iar daca marca BMW nu te pasioneaza in mod special, ci vrei doar o masina mai buna, mai de lux pentru 18 ani, as amana mai degraba pana cand vei avea un fond/buget suficient pentru a intretine o masina mai scumpa, indiferent ca e E46, BMW, Audi sau alte marci. Tentatia e mare, mai ales cand vezi pretul de 3500 euro, in aceeasi capcana am cazut si eu, insa PRETUL DE ACHIZITIE si PRETUL DE INTRETINERE (daca intelegi ce zic) sunt 2 chestii TOTAL DIFERITE. Dupa cum au recomandat colegii mai sus, iti poti lua un Golf, Opel, o marca mai ieftina, cu aceeasi bani, dar masina va fi mai noua de 15 ani, iar pretul intretinerii va fi mai mic, cu siguranta. Ia in considerare toate chestiile astea si ia decizia pe care o crezi potrivita, mult succes, ramai modest si urmeaza-ti pasiunile!1 point
-
Ce troaca de golf 5 luati voi la 2-3k de euro ? Omul vrea bmw voi il trimiteti la VW. Ca si prima masina/primul BMW eu as merge pe ceva simplu in constructie si in acelasi timp usor de intretinut. Chiar daca vrei sa mergi pe e46 FL eu iti recomand un e46 nFL, cauta un 316i/318i motorul e simplu si fara probleme grave, iar dupa ce te inveti cu marca poti trece la un 320i FL care este alta poveste, 6 cilindrii, putere mai mare... In bugetul tau de 3500eur gasesti un e46 nFL super ok, poti sa il aduci chiar din DE.1 point
-
1 point
-
nu stiu cum iti iese tie, insa fix martea trecuta am pus-o pe cruise pe autostrada la 140kmh si consumul instantaneu era la 6.8-7.0 btw, ti-ai resetat vreodata comp de bord principal? eu niciodata si am pe 37.400km o medie de 8.2%. e drept ca si media vitezei pe aceeasi distanta este mica...parca 41kmh(traficul din bucuresti)1 point
-
AlexChris - pozele sunt furnizate de autodna.ro, sunt facute in Germania. Baietii destepti de la bavariaused Valcea vand o masinaa "impecabila" Se pare ca este o practica comuna in retea sa se repare masinile pe naspa si sa se vanda ca masini cu istoric curat1 point
-
Frumos spus, exact asta fac/intentionez sa fac si eu cu masina mea, cat mai multe upgrade-uri la ceea ce as fi vrut eu sa aibe din fabrica dar nu am avut posibilitatea sa cumpar masina cu ele. Si pot spune ca acelasi noroc il am si eu cu sustinerea din partea sotiei doar ca ea intelege si e la fel de pasionata de marca asta ca si mine1 point
-
Sau capacul a fost furat, ceva ce se intampla foarte des pe meleagurile noastre...1 point
-
Deloc. Legislatia cere instalatie de spalare daca fluxul luminos (puterea luminii) depaseste 2000 de lumeni. Si aici vine chichita: la xenon o masoara direct pe "lampa", la LED insa pe lentila de dupa dioda emitenta. Asa ca fluxul masurat nu mai atinge 2000 de lumeni. Desi daca ai masura si LED-ul direct la dioda, tot peste 2000 de lumeni ai gasi. Bucuria constructorilor de autoturisme care de abia asteapta sa mai taie din echipament la acelasi pret. In plus, dai jos si vreo 3-4kg cat e toata instalatia. La Z4 era distractiv ca vroiam doar sa spal putin parbrizul, dar la fiecare a 2-a (sau a 4-a?) spalare, daca farurile erau pornite, baga si 2 jeturi lungi la 2-3s intre ele, pe faruri. Spala capota luna. Si eu am LED-uri adaptive si directionale iar diferenta fata de xenonul de la Z4 este incredibila. Aveam si pe Mini Cooper, dar parca pe M3 lumineaza mai puternic. Intr-o singura situatie m-ar deranja lipsa instalatiei de spalare: iarna pe autostrada, cand toata zeama aia anti-inghet, combinata cu particule se lipeste de geamul farului sub forma de "mazga". Era greu si cu spalator de faruri, daramite fara. Ramine doar la oprirea pt combustibil sa iei si un servetel umed si sa freci farurile cu el.1 point
-
Frumoasa masina chiar superba dar topicul a luat o razna. Sa fiu in ton cu trendul astept cu interes ce prosoape vor fi puse pe scaune si ce aparatori de noroi. Ah... Era sa uit de cruciulitele din parbriz sa tina invidiosii departe1 point
-
Status de azi dimineata, cand au inceput sa o curete de resturile de la foliere (gel, etc). Deci cam asa arata "murdara". Primesc !1 point
-
Moin moin. Multumesc. Sper sa nu o dezamagesc. Si nici ea pe mine. Pina la urma, fac atit cat pot si incerc sa fac cat mai mult acum la inceput ca pe urma sa fie mai usor cu ingrijitul/intretinutul. In curand vine si revizia de dupa rodaj. Cat despre "permis"...e doar o chestiune individuala. Fiecare decide pentru el cat e dispus sa dea si pe ce. Pasurile la anul, in nordul Italiei si (sud)estul Elvetiei. Furka, Susten, Grimsel, Gothard, etc. Stelvio in functie de cand ajung pe acolo, de obicei e plin de biciclisti si alti "entuziasti". Pina atunci am drumuri destule in zona, unde sa simt dinamica masinii la viteze legale si in siguranta.1 point
-
Cauti neaparat OE? E mare oferta altor branduri, uneori chiar mai calitativa decat OE1 point
-
1 point
-
Da, pozele sunt facute in Pitesti,aici locuiesc, la 100m. de locatie, singura parcare cu plata etajata la care nu se inghesuie nimeni, restul e can can. anuntul e postat personal pe contul meu, nu inteleg ce vrei sa spui, nu am alte masini la vanzare, ma rog, se poate verifica. Masina e pe forum de peste 2 ani, alte explicatii daca ceva nu corespunde anuntului.Trebuia cumva sa o pozez in Bucuresti sau la Mall? Daca eram samsar nu tineam un amarat de E90 2,5 ani?1 point
-
Romanii si dragostea lor pt diesel :frantics: Am un prieten care si el viseaza la un 335xd (dar F31). Si eu eram fanatic diesel, pina am condus "benzinare" gen 6 in linie sau V8 aspirate. Dar mi-a trecut. Inteleg ca sint avantajoase la consum, dar ar ajunge si un 320d de 180-190CP. Am condus un 640d nou, cateva luni in primavara lui 2013 (inclusiv pe zapada). Interesanta ca GT, rezervor de 70 parca, la 130-140 consuma undeva la 5,5. Dar aceeasi buba ca la orice diesel: foarte grele, deci iti atarna botul si trag doar 2000-3500rpm cel mult, inainte si dupa, pauza. Dupa ce gusti un benzinar care trage constant de la relanti la 7-8000 de ture si nu te scutura la semafor, iti trece de diesel :shifty: De aceea motoarele mari sau puternice diesel, daca nu le cuplezi cu AWD si cutie automata, iti bati joc de ele. Cand a aparut A5, am inchiriat un 3.0TDI quattro manual cam 2 luni (era asa de nou ca se oprea lumea si facea poze masinii cand am mers prin Europa). Frumoasa masina, comfortabila (dar ca si 640d, masina de strict 2 personae). In schimb daca te propteai in motor te cam lasa rece. Treapta 1 trecea repede si 2 intra mai greu, bagai o pauza intre. La plecare de la o statie de plata in Franta am reusit asa sa arunc ochelarii de soare de pe fata prietenei Acceleratie tare si scurta in 1, data repede in 2 dar deja masina statea si prietena se inclina in fata in scaun...apoi boom, trage in 2, se tranteste la loc in scaun si sar ochelarii Mi-am luat-o apoi, asta e. Singura situatie unde un diesel este inca in avantaj, drumuri lungi la viteze mari. Mergi cu o medie de 180-200 si abia ai un consum de 7-8. Sau, situatie specifica Romaniei (si unor soferi care nu au invatat pe Dacie), depasiri din scurt. Dar si aici, noile benzinare turbo cu injectie directa au cuplu destul sa tina pasul. Parerea mea, hic.1 point
-
Ieri 26.08 a facut fix 9 ani de cand a fost fabricata si totodata 267.000 km. Urmeaza sa schimb bateria originala, cu stanta de fabricare 08.2009 ... dupa 9 ani incepe sa cedeze. O sa achizitionez o Varta AGM de 80 A. P.S. poza a fost facuta ieri.1 point
-
da, eu ti-am spus ca tu esti blocat la masinile de acum 10-15 ani. mercedes a avut 2.2 litri acum se numeste 220cdi insa motorul este de 2 litri1 point
-
nu am raspuns neaparat la misto, insa mentionasem anterior. Cauta pe google EA288 evo. nu stiu de unde ai tu informatia ca la o anuita cilindree data, bmw are cele mai puternice motoare, insa, probabil, asta era valabil acum 10-15-20 ani, unde probabil esti blocat. daca ne referim doar la diesel si doar la ultimile generatii: 2 litri o singura turbina vw/audi-204cp Mercedes-194cp bmw-190cp 2 litri cu doua turbine Mercedes-245cp vw/audi-240cp bmw-231cp 3 litri o turbina vw/audi-286cp bmw-265cp Mercedes, de cand au trecut din nou la motoare cu 6 in linie, nu mai au motoare de 3 litri diferentiate cu una sau doua turbine, ci au doua motoare cu 2 turbine si niste diferente de soft, astfel incat varianta de baza are 286 cp si cea de top are 340cp, insa vezi mai jos 3 litri, doua turbine vw/audi-340cp Mercedes-340cp bmw-320cp varianta performance: vw/audi 4 litri cu doua turbine si tehnologie 48V(compressor electric suplimentar) bmw 3 litri cu 17 turbine si 400 cp(in teorie 400, in practica mai putini) Mercedes nu joaca ultimile motoarele VAG de 2-3-4 litri sunt toate mild hybrid cu tehnologie 48V. exceptie variantele de 240cp si 340 cp(aici ma astept sa scoata o varianta pe 48V si sa se apropie de 400cp) Mercedes are doar motoarele de 3 litri astfel. bmw nimic. la motoarele pe benzina, deja Mercedes este la ani in fata audi, iar bmw si mai in spate. din nou 48V pt multe motoare Mercedes si pt doua motoare audi. acum nu stau sa explic ce e si cu acei 48V, tehnologia a fost testata prima data acum vreo 5 ani si a fost pusa in practica de vreo 2 ani si evident este viitorul.1 point
-
In tarile unde ae ofera CD local nu este decat un call center pentru suport in limba tarii respective. Asta e rolul BMW RO sa faca acest call center si sa angajeze operatori pe care sa ii invete CD si cum sa ofere suport. Callcenter-ul poate fi upgradat ulterior pentru inca 3 servicii: - concierge - sos calls (necesita interfata cu serviciul 112) - teleservice Aceste 3 servicii nu sunt “must” din prima zi pot fi adaugate ulterior. RTTI nu poate fi implementat inca in Romania deoarece nici nu sunt pornite discutii cu operatorii GSM (orange, vodafone, telekom). Oricum RTTI este un serviciu oferit de BMW dar implementat de un furnizor extern. In 2018 nu se porneste nici un CD in Romania si probabil nici in 2019. Fara serviciile enumerate mai sus CD este limitat la weather, online search, etc adica exact ce functioneaza si acum.1 point
-
1 point
-
Ti se pare bizar.... asa trateaza BMW Romania clientii care nu au cumparat masina noua de la ei .. don't give a shit1 point
-
Nu ne-au trimis decit programul zilei si datele disponibile, cu un cod individual sa ne logam si sa facem programarile. Promit ca testam "intreaga" gama. Dar, s-ar putea sa nu fie disponbile. Momentan nu mai sint oferite ca "autoturisme noi". Conform noii "catalogari", din gama M fac parte M2 Competition, M4 si M5. X5 si 6 au la gama "M performance", cu X5 50d si X6 50d. Am fost acum 2 sapt la alt eveniment (gratis si asta...gen sindrofie cu grill pe terasa/restaurant, etc) si ne-au sugerat sa venim cu minunile, sa le parcheze ei frumos intr-un sir pe gazon. N-am vazut un X5 sau X6. Foarte populare M2 si M5, mai era un M4 DTM si 2-3 cabrio plus 1-2 M3 Competition. Eu cu M3 eram singurul CS. Mai sint si altele, stiu ca au avut alte 4 in afara de al meu. Nu prea vad X M-uri pe aici.0 points
-
0 points
-
Sint unii care isi dau cu parerea neinvitati despre cum ar trebui altii sa isi cheltuie banii sau viata si apoi te scalda in epitete. In octombrie sind invitat la un "M Drive Tour" (testarea intregii game M), ma gandesc sa scriu la inceput de postare (fac una separata poate) un disclaimer gen "actiune mokka, pret mai mic imposibil de gasit". Nu e "romaneasca", e perfect valabila. In postarea #43 am scris un pic despre ultimul drum mai lung (~230km). Normal in cei 1100km parcursi pina acum, mers in rodaj, oras-sosea-autostrada combinat se invarte 10-12 l/100km. Setarile nu erau chiar "economice". Mers economic (in "Efficient is D1), pe sosea sau autostrada, scazi cu ea sub 9. Spre deosebire de 2009 C63 AMG PP (rar sub 20) sau GT-R (15-20), f putin. O sa fac un update dupa ce iese din rodaj si trec si de 4000-4500rpm cu ea. Ma asteptam sa consume mai mult, dar se mentine in limitele bunului simt. Cred ca asta e un avantaj la motoarele turbo: daca nu "le calci", consuma omeneste. Germanul are o vorba "turbo läuft, turbo säuft", in genul ca daca intra turbinele in joc, incepe sa iti bea motorul bine de tot.0 points
-
Intretinerea perioada si orice problema a avut masina am facut-o la Serv.Team cu maximum de profesionalism (am asistat la toate operatiunile) Mai pe scurt la Serv.Team am facut - Toate intretinerile periodice, revizia la cutia automata, schimbat distributie, schimbat EGR, curatat DPF etc Reconditionarea turbinei la AVD Turbo (lucreaza cu Serv.Team) Recomand tuturor Serv.Team0 points
-
Salutare la toatĂŁ lumea, sunt proaspĂŁt posesor de f10 535d l-am achiziționat din germania de la proprietar direct, mașina are 150 de mii de km reali nu are nici o eroare merge perfect motor/cutie ĂŽnsa am sesizat o mica problemĂŁ când dau ĂŽn gropi cu ea la viteze peste 60 km/h parcĂŁ o simt instabilĂŁ și ĂŽmi fuge puțin direcția...aș vrea sĂŁ știu cam la ce sĂŁ mĂŁ aștept dacĂŁ a mai pĂŁțit careva, mentionez ca nu are alte bĂŁtĂŁi sau vibrații la drum merge perfect...este primul meu seria 5 și nu știu dacĂŁ e normal sa se comporte așa fiind o mașina mai grea eu mai am un e36 cu suspensie sport și nu se comportĂŁ așa...aștept o parere0 points
-
Service ul si orice problema are masina le fac numai la serv.tea! 1. Baietii sunt profi si m au servit mereu cand am avut problema! 2. Ii poti suna la orice ora! 3. Lucrarile efectuate la masina le trec in istoric online! 4. Cand am facut distributia am stat langa mecanic si am asistat la lucrare! Numai lucruri de bine pentru acesti baieti! Recomand tuturor serv.team0 points
-
ceva de gen , oricum mult mai frumoase . Alte optiuni nu prea sunt , cel putin eu nu am vazut altele mai interesante si cele din packetul M clasic nu imi plac0 points
-
Explicatia mea a fost sa ti satisfac curiozitatea, nu vad nimic exagerat, cred ca ma confuzi cu altcineva, ma rog era mai bine sa nu intervin, dar asa mi se pare transparent.0 points
-
Avand in vedere ca nu te-am acuzat de nimic si nu am avut nimic de comentat in ceea ce priveste masina de la vanzare, reactia ta spune totul... Eu mi-am satisfacut curiozitatea! Bafta la vanzare!0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00