Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/21/18 in all areas
-
Am cumpĂŁrat acum un an și jumĂŁtate un BMW E46 320d din 2004, mașinĂŁ perfect funcționalĂŁ ĂŽn momentul cumpĂŁrĂŁrii, perfect funcționalĂŁ și acum. Am vreo 20000 de km parcurși pânĂŁ acum, fara nicio problemĂŁ. Am schimbat la timp toate consumabilele, nimic altceva. Spun asta, pentru cĂŁ vĂŁd mulți ce se plâng de tot felul de probleme și cheltuieli enorme. DacĂŁ nu știi prea bine cum se ĂŽntreține, cum se conduce, și nu știi sĂŁ verifici o mașinĂŁ la cumpĂŁrare, vei baga bani in buzunarele mecanicilor cat cuprinde.BMW este o mașinĂŁ grozavĂŁ, are tot ce vrei pentru tine, ca șofer. O mașinĂŁ uzatĂŁ, cumpĂŁratĂŁ de la un binevoitor...te va rupe la buzunar, așa este.Ma mir cĂŁ pe acest site, mulți posesori de BMW, trimit la alte mĂŁrci pe cei ce vor sa cumpere o astfel de masina. Orice mașinĂŁ, daca este bine ĂŽntreținutĂŁ și condusĂŁ, va funcționa pe mĂŁsurĂŁ așteptĂŁrilor. CumpĂŁrând cazane...de cazane veți avea parte, apoi... veți da sfaturi.Eu nu am ce-i comenta mașinii, e puternica, consuma puțin, silențioasĂŁ, confortabilĂŁ, stabilĂŁ, foarte plĂŁcutĂŁ la condus, mai ales la drum ĂŽntins. I-am scris inițiatorului topicului, mai sus, cĂŁ i-o vând. Am spus asta, pentru cĂŁ vreau sa trec la benzinĂŁ.Am punctat asta la sfârșit, cĂŁ sa nu se creadĂŁ cĂŁ-mi fac reclamĂŁ la mașinĂŁ. BMW este ceea ce se vrea, indiferent de ce spun unii-altii. In concluzie, cumpĂŁrĂŁ cu ĂŽncredere o mașinĂŁ bunĂŁ, meritĂŁ!5 points
-
Cred ca tu esti o exceptie, care a cumparat o masina de 14 ani si peste 200.000 km si care este perfect functionala, si datorita skills-urilor tale, ai identificat vehiculul perfect,nu un cazan, ca restul muritorilor. Eu personal refuz sa cred ca un vehicul cu asemenea varsta/rulaj este perfect, mai ales ca personal, am achizitionat si masini uzate, dar si autovehicule noi , care si acelea, dupa ceva timp/rulaj, nu mai functioneaza perfect. Si chiar daca e un forum BMW, nu cred ca este cazul sa devenim habotnici, sa consideram ca este marca suprema, care in afara de consumabile , nu va necesita nici o investitie.4 points
-
Cred totusi ca ne ducem prea mult in extreme si pro si contra. Intradevar poate fi o masina ‚ireprosabila’ dar raportata la varsta ei si pretul platit (3000 eur e mai aproape de adevar... ). De asemenea ciclul de inlocuire a pieselor este mai indelungat si nu atat de costisitor fata de alte modele: de exemplu daca o cumperi inaintea unui astfel de ciclu ....bagi tu banii daca proprietarul a schimbat el (discuri, amortizoare, flanse, termostate, bujii, brate, pivoti suspensie, ambreiaj, fluide, baterie etc) te-ai scos cu o economie pana la urmatorul ciclu. De unde stiu ce si cand a schimbat fostul proprietar ? Foarte simplu daca proprietarul e serios si masina e ‚ireprosabila’ are si facturi dupa piesele schimbate.... Se mai adauga si zgarieturile/ciobiturile/loviturile inerente traficului de Bucuresti pe care le-a revopsit sau le revopsesti tu. Vestea buna e ca piesele noi au scazut semnificativ la pret: un kit ambreiaj LUK 630 lei, un amortizor spate Sachs 150 lei/250 lei pe fata, discuri ATE 150 lei buc, volanta LUK 1200 lei, semnalizator fata 43 lei DEPO, oglinda incalzita 45 lei etc sau la piese SH un interior complet piele 200 eur, un far 250 lei o bara completa 400 lei etc ca sa-ti faci o idee. Despre scrierile pe forum: In 10 ani am citit si cateva aberatii dar de cele mai multe ori am gasit sfaturi competente si extrem de utile deci Multumesc!3 points
-
UPDATE...Am cumparat alt set de discuri TEXTAR (pe ele scrie TEXTAR PRO) si alt set de placute tot TEXTAR, le-am schimbat, am facut cativa km. si totul este OK. Discul s-a tocit egal, rotile, amandoua, la fel de caldute. Alta viata. Gata, pentru mine ATE nu mai exista.2 points
-
Nu sunt ipocrit deloc . Nu am sustinut ca platesc pt orice de la BMW. Nu platesc pt harti si nu am sa o fac vreodata .Am platit servicii si am constatat ca nu merita ce pot folosi la NBT(nu EVO). Remote si alte cateva servicii le am permanent, nu am nevoie sa platesc . Hack-urile le fac ca o provocare si nu ca sa utilizez serivciile BMW, in care nu gasesc nimic interesant. Nu merg la reprezentanta niciodata pt ca nu ii cred mai capabil ca mine sa-mi faca intretinerea sau reparatiile . Nu ma intereseaza sa am in cartea service stampila lor - cine imi cumpara masina stie de ce o ia. Piese originale cumpar , dar daca am varianta de calitate aftermarket , o prefer. Doar in ultima saptamana am dat 1400 euro pe bari stabilizatoare si suspensie reglabila aftermarket , pt ca sunt mai bune decat cele ale BMW. Folosesc scule de diagnoza neoficiale, asa cum cred ca faci si tu si multi altii si cand o fac sunt satisfacut ca am avut o mica contributie si eu la hack-uirea ISIS-ului cand a aparut ca sa inlocuiasca DIS-ul. Cred ca BMW a castigat de la mine destul direct sau indirect din 1992 de cand le folosesc masinile si ramane la aprecierea mea cat o sa le mai dau, avand in vedere si maniera in care se comporta cu clientii - vezi punctele mentionate cu dezactivarea unor optiuni , sau atitudinea relativ la maniera de utilizare a serviciilor de date.2 points
-
A trecut si perioada de asteptare a numerelor rosii de la firma de leasing si astazi am plecat cu masina de la Automobile Bavaria. In cateva zile voi reveni cu un review complet atat despre Bavaria cat si Seria 4 Gran Coupe2 points
-
Acum aproximativ o luna m-am despartit de E90 320i pe care il aveam de aproape 2 ani. Desi initial am zis ca voi trece la un SUV, am luat in calcul si diferite variante de coupe/cabrio la care nu ma gandisem pana acum. M-am uitat si la Mercedes CLK, dar am ramas dezamagit de cat de multa uzura aveau cele vazute de mine si a fost foarte greu sa gasesc unul cat de cat ok, dar in final nu am fost convins ca fac trecerea la alta marca. M-am uitat si la Touareg, dar am renuntat din mai multe considerente (taxe, impozite, consum etc.), si am ajuns la ceva ce nu am crezut ca voi lua; si anume un E61. Imi placea mult E60, dar motoarele pe benzina erau prea mari si consumau prea mult, iar un diesel ok in banii pe care ii aveam, nu am gasit. Revenind la masina de fata, pot spune ca a fost ceva de genul: vazut, placut, luat acasa. Este vorba de un E61 520dA din 2006. Motorul este cel de 163cp, insa am vazut pe vindecoder cum ca are power reduction,deci cred ca puterea reala este undeva la 147cp. Mari dotari nu prea are cu ce se lauda, pentru ca sunt in mare parte standard. Are insa, navigatie professional si bluetooth, cruise control si volanul de pe m-pack. Se simte lipsa unor senzori de parcare, dat fiind faptul ca e o masina foarte mare. In comparatie cu E90, este mai confortabila, mai stabila, iar consumul este mai mic cam cu 1L/100km. Pana acum am facut urmatoarele: - polish la faruri - folie geamuri spate - montat leduri la numar - inlocuit becuri pozitii cu unele noi - colantat grile frontale - activare sunet alarma la inchidere/deschidere - am remediat mici chestii de ordin estetic - am inlocuit cauciucurile Continental RF dot 2013 cu unele FALKEN dot 2016 Joi am facut RAR-ul si am iesit foarte bine, iar acum astept sa vina cartea masinii. Pe lista de "to do" sunt urmatoarele: - anulare swirl flaps - anulare power reduction - montat tips dublu (cum am avut pe e90) - inca un set de jante pentru iarna - colantat trimuri exterioare pentru a obtine all-black-look - inlocuit bielete fata - curatare profesionala la interior - revopsire bara fata + spate - ceasuri de bord de LCI + alte maruntisuri care trebuie facute din punct de vedere estetic. Am insa si o problema: nu mi se deschide portbagajul de fiecare data cand vreau sa il deschid normal. Adica trebuie sa deschid partea de sticla pentru a putea deschide si restul. Daca poate cineva sa imi spuna cum sa remediez treaba asta, as fi recunoscator. Ceva ce nu am inteles insa este faptul ca masina a venit cu acte si numere de Germania, insa a fost adusa cu 2 zile inainte de a fi adusa in Romania, tocmai din Olanda. Deci, practic masina a rulat toata viata ei in Olanda, a fost importata pe 26.04. in Germania, iar in 28.04. a fost vanduta in Romania. Daca are cineva o idee referitoare la chestia asta, let me know. Orice idee/parere este binevenita. Si cateva poze: http://s8.postimg.cc/upvevn31h/08a8b5be-8188-492b-b585-cfeeb6f16296.jpg http://s8.postimg.cc/h8ygcr5kl/6a057490-5f4f-415b-ba6f-1e252ac9704d.jpg http://s8.postimg.cc/a5qkx62px/188fc977-da1a-4f43-a852-8aa6256eae14.jpg http://s8.postimg.cc/mx4r3orxh/8447eeae-837a-4818-b35b-f19ef7a63a66.jpg http://s8.postimg.cc/hyh8p63k5/8880bcb8-333e-468b-bc81-5db66110c133.jpg http://s8.postimg.cc/44sw05l9h/IMG_20180624_195832.jpg http://s8.postimg.cc/bks5lygol/IMG_20180624_195838.jpg http://s8.postimg.cc/ud40pjksl/IMG_20180624_195847.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
Trebuie sa ai oglinzile rabatabile din fabrica iar apoi se codeaza. Upgrade FRM(modul lumini) daca vrei tot felu de optiuni pe partea asta a luminilor. Frm 1, cel pe care il am si eu, e destul de limitat. Nu merita nici ccc nici cic, decat daca il prinzi la o super mega oferta. NBT/chinezarii, cam atat se merita.1 point
-
desi e off topic, trebuie sa ma repet: in ultimul timp a inebunit toata lumea cu acest Waze si pentru multi am impresia ca a conduce fara Waze e ca si cum ar conduce fara o mana si legati la un ochi...... zici ca daca nu pot pune Waze ul pe bord, gata, e sfarsitul lumii.....ei nu mai pot conduce !!! :rolleyes:1 point
-
Nu stiu de unde ai dedus tu ca ma agit:). Sunt faine chinezariile, ai functii de tot felu, dar iti spun cinstit, eu cand conduc nu ma intereseaza sa am forumul bmwclub.ro pe navigatie spre exemplu:). Atat era fain, waze, pentru acea icoana cu un mustacios suparat. Daca nu are nu e nici un fel de problema sa sti, ma descurc, mai ales ca aici in judet oamenii se atentioneaza cu kilometrii inainte. Dar oricum, e in faza de proiect. E posibil ca in timp sa fac total altceva, bara m la anu in loc de navi mai misto. Iau o navigatie fara navigatie :D ca colegu de mai sus la vreo promotie si gata. Noi sa fim sanatosi!1 point
-
Nu vad sensul discutiei intre Android si iPhone aici Useless si fara nimic util adus comunitatii Sanatate maxima iti doresc!1 point
-
NU merge nici un Waze pe NBT , nu te mai agita . Am eu NBT cu idrive tactil pe F10 LCI, si nu ar merita banii de upgrade dupa ce BMW a taiat wifi, date prin Bluetooth , browser, streetview etc. Nu ai nimic interesant in Apps de folosit , ai un rahat de BMW Online pt care trebuie sa platesti , eventual Remote e ceva ca sa deschizi usile sau sa pornesti Webasto daca ai. Ca sa montezi asa ceva pe E90-ul tau e o bataie mare de cap cu emulatoare , codari complicatii. Am pus chinezaria pe cealalta masina E90 LCI si e ani distanta in fata la ce a oferit BMW pt E90 - e la nivel de Evo, si chiar mai bine pt ca nu are restrictii de loc. Folosesti tot ce e legat de internet prin telefonul propriu.1 point
-
pretul de 3000 este sugerat de .... piata, din pacate. Si o spun cu parere de rau, raportat la banii investiti in intretinerea masinii pe care nu-i vei/nu-i vom mai recupera. Dar asta este, stiam ca o masina este mai mult sau mai putin consumatoare de bani indiferent cat de 'ireprosabila' este, important e sa te bucuri de ea si sa te slujeasca à la longue. Pentru cumparator,cu riscul inerent unei SH, capata o masina cu dotari spre premium/peste medie la bani putini iar in cazul cel mai catastrofic tot ia 1500 euro la dezmembrari sau tichet Rabla peste cativa ani1 point
-
eu acum am deschis link ul ala de olk si am vazut. ala saracul habar nu are ce vinde si te a pus si pe tine in dificultate crezand ca ala e un modul de navigatie. nu are nicio treaba modulul ala cu navigatia ! eu cred ca el a inteles ca are nevoie de unitate + ecran dar avea impresia ca pentru unitatea ccc mai are nevoie de modulul din link ul de olx, crezand total gresit ca ala e modul de navigatie si ca un ccc ar avea nevoie de un modul de navigatie extern. total gresit ! @Bonzai - ideea nu era sa evoluezi? unde e evolutia daca tu ai sunetul bagat intr o mufa de aux? cu asta deja ti ai anulat aproape toate beneficiile pe care ti le ofera chinezaria1 point
-
Corect - pui o interfata chinezeasca pt mirroring si poti sa uiti de "serviciile" BMW.1 point
-
am avut standard pe fostul E90....zero barat am avut hi-fi pe asta....era decent acum cu L7 e super ok. nu ascult muzica la un nivel ridicat, ba chiar in surdina, deci nu voi beneficia la maxim de sistem. eu l-am prins la un pret bun si nu aveam cum sa-l ratez ) practic m-a costat 1200 lei amplificatorul si instalatia cu absolut toate boxele au fost cadou. incerc sa repar amplificatoru defect.a intrat apa in el si il voi vinde...deci mai scot din "paguba" )1 point
-
Avand telefonul la indemana toate optiunile aceastea sunt mai mult sa fie .Foarte putin utilizatori le folosesc la adevarata lor capacitate.Harta la navigatie sa fie actualizata in rest cred ca poti sa traiesti si fara.1 point
-
Da, la Trami am fĂŁcut operațiunea. A costat 1000 lei (manopera + piese ĂŽnlocuite) cu factura și garanție 18 luni. A durat de pe la 11 la 16 cu tot cu plata etc. Au dat coloana de directie jos, au desfĂŁcut-o, era rugina la unele ĂŽmbinĂŁri pentru ca unul dintre burdufuri era crĂŁpat. Au curĂŁțat bine pe acolo rugina, au schimbat toate semeringurile, garnituri, burduf noi, apoi au fĂŁcut o proba de presiune pe banc. Cam asta ĂŽmi aduc aminte Oamenii foarte ok pe acolo, inclusiv Traian, patronul, foarte deschis la discuții și ospitalier.1 point
-
1 point
-
Oameni normali la cap. Vrei M, iti cumperi M pur, nu un SUV cu putere de M. Nu le-am inteles niciodata sensul SUV-urilor pe steroizi.1 point
-
Pune mana si cumpara o navigatie android care cloneaza NBT EVO. Arunci banii degeaba pe vechitura aia, sa nu mai zic de cat de fluida e o navigatie pe android si cate poti face cu ea. E si plug and play, nu trebuie sa codezi nimic, dureaza 30 de minute sa o instalezi.1 point
-
Uaaau ce surpriza! Domnilor, firmele mari isi adapteaza strategiile de vanzari la piata in care activeaza. Romania fiind o tara de lumea a 2-a spre a 3-a, BMW vinde cum poate masini. Deseori angajatii fac manevre pe langa firma pentru care lucreaza ca sa mai scoata un ban pt ca nu sunt bine platiti. Avem atatea exemple...nu ne mai mira nimic.1 point
-
Service Scream (Tezparii) au preturi de reprezentanta desi nu este.Ex ieri le-am cerut oferta pt placute fata+spate si schimb lichid frana, pe original.1842lei a fost oferta lor.Nu primesc cu piesele clientului desi vin cu piese oe.Aceasi operatie la Cobalcescu ma duce cu piese aduse de mine cu 200-250 lei mai putin.1 point
-
ideea e simpla raportat la pretul masinii e posibil ca reparatiile sa fie destul de mari.Eu am luat masina in 2008 cu 11 mii eur in timp am bagat inca 3 4000 eur iar acum masina nu face mai mult de 2000 eur si nu e perfecta, una peste alta a fost o masina fiabila. In cazul tau un E46 ok e cam 3500 eur dar te poti astepta la inca 2000 eur dati pe reparatii/intretinere , raportat la pretul masinii poate parea mult dar ca si depreciere nu vei suferi la fel de mult ca un cazul meu so pe undeva se compenseaza. Daca faci multi km poti sa te uiti la un 320d FL sunt destul de fiabile ,daca nu recomand 6 cilindri benzina, consuma mai mult dar sunt un pic mai fiabile iar ca sunet si rafinament sunt mult peste motoarele cu 4 cilindri.1 point
-
Intre timp am montat si centurile si rama pentru tableta cu noul player si sunetul s-a imbunatatit mult,iar acum avem si noi full hd si 4K in habitaclu plus mult alte functii cu o interfata wifi:D1 point
-
Multumesc. Nu sunt grele. Acum 3 saptamani a fost etapa de drag racing de la Ianca(1-2.09.2018) unde am incercat-o pentru prima oara dupa montarea chitului Pandem.Configuratia suspensiei nu a fost deloc potrivita,veti vedea si pe filmulet ca pe treapta 3 si 4 masina topaia.Am avut ceva dificultati in a incarca turbina pentru plecare cu noile anvelope care aveau foarte mult grip.Am reusit sa ating timpul masinii de la Arad,adica 12,4s cu plecare nu tocmai buna si topaiala pe treapta 3-4 si o viteza cu 3km/h mai mare decat la Arad (193 la Ianca fata de 190 la Arad).Am reusit sa montez si noua baterie si se comporta foarte bine pe timpul verii pentru o masina de zi cu zi.A stat 3-4 zile nepornita si cand a fost pornita a pornit fara probleme dar ultimele 8 zile nu a fost pornita si s-a descarcat,posibil si din cauza temperaturilor care seara au inceput sa scada simtitor acum. Pentru Arad am de gand sa schimb volanta sa trec inapoi la masa dubla pentru a putea finaliza softul,sa ii montez o instalatie de methanol noua(daca voi avea timp) si sa reglez suspensia special pentru drag pentru a nu mai topai. Mai jos aveti un mic video facut: Si aici cateva poze:1 point
-
1 point
-
Frumoasa masina chiar superba dar topicul a luat o razna. Sa fiu in ton cu trendul astept cu interes ce prosoape vor fi puse pe scaune si ce aparatori de noroi. Ah... Era sa uit de cruciulitele din parbriz sa tina invidiosii departe1 point
-
Si eu iti recomand sa te informezi. Nu se foloseste adeziv la Xpel. Poate si de aceea e mai scump. Sigur, si 50€ e la o vopsitorie din St Petersburg. Sau Malaga. O sa imi pun masina pe trailer si o sa o plimb asa prin Europa cautand pretul corect. Pentru ca orice altceva nu va fi acceptat aici pe forum. Circuli prin destul de putine tari ca sa poti face o comparatie. In Franta si Belgia viteza maxima legala este mult sub 250. Si mai ales in Franta nu te joci cu viteza pentru ca aia la viteze de peste 200 iti confisca masina, iei interdictie la ei plus premiu destul de consistent si chiar hotel cu gratii daca ai ghinion. Plus camere peste tot. Sau incearca ghidusii prin Spania, cu Guardia Civil Trafico. Nu ma cunosti, dar iti dai cu parerea despre cum conduc si cum ar trebui sa conduc intr-un topic cu niste poze si o masina.1 point
-
1 point
-
https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-535-ID7GtCUm.html#contact_form Vreo pĂŁrere?1 point
-
Nu prea ar fi mare lucru de corectat, adaugat.. Nu ai remarcat, daca ai pastrat (separat) placutele vechi scoase de pe partea pe care sunt probleme, acestea erau (sunt) tocite diferit, adica mai subtiri pe o parte decat pe cealalta a aceleasi placute si reciproca cealalta placuta.. Daca desfaci din nou acolo fii sigur ca totul este lipit, fara spatii, fara jocuri, rezonabil strans. Eu as da jos si discul sa ma asigur ca este lipit complet pe flansa fuzetei. Si unge cu vaselina din cupru si lagarele acelea pe care se sprijina/atinge placuta (suportul metalic al placutei) de etrier, pe langa vaselina care se pune pe fata si mai ales pe partea unde apasa pistonul etrierului. ASTA ASIGURA RETRAGEREA USOARA A PLACUTEI (preintampinand incalzirea inutila) CAND FRANA NU MAI ESTE APASATA. Ai grija sa nu ajunge vaselina cuprata pe placute; se scoate greu si face franarea ineficienta. Pe etrier se pune o clema metalica (curba) la sfarsit care impinge etrierul cumva in sus (daca imi amintesc bine) dar il aliniza cu totul pe partea exterioara, opusa pistonului. Ai pus/montat aceea clema, nu ai uitat-o sau pierdut asa ceva..? Ai facut aerisirea (slabit in prealabil aerisitorul..) franelor (la care ai umblat) dupa ce ai impins pistonul inapoi in etrier? Poate pe partea aceea o fi ceva aer prins si placutele nu se aseaza cum trebuie pe disc pentru ca aerul (comprimat) nu transmite eficient sub actiunea pedalei de frana. Sau de final, poate placutele nu sunt perfect drepte, defect din fabrica si au nevoie de ceva timp/folosinta sa se aseze pe disc. Masoara cu un subler grosimea lor in diferite locuri ale placutelor cu probleme.1 point
-
Ai ĂŽncurat lucrurile. Nu zice sĂŁ nu bagi motorinĂŁ aditivatĂŁ, zice sĂŁ nu bagi aditivi peste motorina normalĂŁ. E chiar bine sĂŁ pui motorina extra dacĂŁ ĂŽți poți permite. Aia cu regenerarea e coincidențĂŁ.1 point
-
Se gasesc pe ebay la aprox 100€! https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F1426342212261 point
-
0 points
-
Felicitari ! Este bomba cu ceas masina! Sa o conduci multi km fara evenimente. PS: Doar ce mi-am cumparat si eu M4 si sunt super incantat de masina!0 points
-
Pentru a-mi susține cele afirmate, o sa va spun câteva cuvinte despre mașinĂŁ. Am cumpĂŁrat-o ĂŽn stare perfecta, așa cum v-am mai spus. Bateria era cea originala BMW, ĂŽncĂŁ bunĂŁ dupĂŁ 13 ani. Pentru siguranța, am cumpĂŁrat baterie noua. Cauciucurile erau noi, Dunlop. Pe spate frane noi, ATE, pe fata ĂŽn stare foarte bunĂŁ. DupĂŁ un timp, am schimbat și pe fațĂŁ, la fel ATE. Verificare fĂŁcutĂŁ la suspensie, niciun zgomot, niciun joc. Am renunțat la clapetele de pe admisie, pus dopuri de aluminiu.Am schimbat releu și bujii incandescente, pentru a nu avea probleme iarna trecuta.Am schimbat lichidul de frânĂŁ.Bineinteles, ulei, filtre, schimbate la timp. Am schimbat la reprezentanta airbagul de pe volan, gratuit. Am verificat și ĂŽmprospĂŁtat freonul și uleiul din instalația climei. Filtrul decantor verificat, spĂŁlat, fiind cel din plastic. Motorul curat bec, fulia ĂŽn stare perfecta, cutia curatĂŁ, cardan și grup perfect, totul verificat. Faruri cu folie. Navigația cu update la zi, Europa Est-Vest. Interior ca nou. Nu consuma ulei, trage perfect, turbina nu fluierĂŁ.Caroseria fara ruginĂŁ, vopsea impecabila.Intre timp, am schimbat arcurile și telescoapele pe spate, telescoapele pe fata.S-a fĂŁcut testare, injectoarele sint in parametri, nu existĂŁ erori. Când am cumpĂŁrat-o, am verificat suspensia, direcția,eventuale scurgeri, starea caroseriei,frane, motor, ambreiaj. A costat 4100 de euro. Prețul de 3000 sugerat de un coleg, de mai sus, este pentru cei ce vor sa ĂŽnceapĂŁ un nou proiect...de piațĂŁ.Sper cĂŁ am fost destul de explicit ĂŽn ceea ce privește BMW-UL meu.0 points
-
Mereu au existat pe forumuri bĂŁgĂŁtori in seama. De ce n-ai crede cĂŁ o mașinĂŁ de 14 ani poate fi ĂŽn stare ireproșabilĂŁ? Ce motive ai? Trebuia sĂŁ postezi neapĂŁrat o impresie de-a ta, nu? Uite cĂŁ te-nseli amice.Asa cum spuneam, sa fii sĂŁnĂŁtos!0 points
-
0 points
-
ai scris atat de mult si totusi ai transmis atat de putine lucruri relevante...0 points
-
Myx geniala masina, ma bucur pentru tine, stiu povestea cu E60 dinainte sa-l cumperi (cea care ai povestit-o tu), nu te grabi cu modificarile, mie nu-mi place carbonul ala argintiu, daca era negru cred ca era alta treaba, intotdeauna negru inseamna mai elegant si mai impunator, nu neaparat carbon, daca tie iti place e ok, mie mi se pare ca nu prea are legatura cu mediul, ledurile sunt geniale, crezi ca exista ceva de genul si pentru E60? Oricum ambient light de la E60 e foarte fad, nu prea se vede deloc.0 points
-
Chiar si in trafic, daca nu bagi 0-60-0, nu trece de 12-14 litri. Are cuplu imens si schimba imediat in treptele superioare. Sper ca dupa 1-2 ani si cateva mii de km sa stiu mai sigur ce si cum.0 points
-
Uite cam astea sunt toate cheltuielile cu un E46 320d din 2004 intr-un an si 7 luni in care am facut aproape 60.000km. Trecem peste costul motorinei (90% mers in afara localitatii), al cauciucurilor (iarna pe 16 si vara pe 18 - noi), al reviziilor, asigurarilor ca pe astea le platesti la orice masina. Doar reparatiile au fost ~4000E. Ce-i drept sunt si putin mai tipicar si am schimbat multe piese preventiv chiar daca mai tineau si de fiecare data am ales piesele cele mai bune/scumpe. Multi mi-au zis ca la 8-9000km luam E90. Da, poate luam, dar ce garantie aveam ca in ala nu bagam bani in 60.000km?0 points
-
Eu am fost exact la fel ca tine.. in 2017 mi-am achizitionat un 318i e46 2002 facelift adus din germania... daca vrei un 318i.. cum ai luat masina ii pui distributie noua o sa iti spun umpic mai incolo de ce. Deci masina la intretinere vine cam 460 lei impozit pe an(persoana 40+ ani), apoi intervine consumul: - mers chill oras 9-10 - mers in accelerari bruste la semafor sau depasiri de "baietasi" 12-13(fara tobe sport.. cu tobe sport 14) - afara cu 100 lei duce lejer peste 200km relativ un consum de 9-10 daca te dai la ea..(160-200+) ai grija cum te dai la ea.. ca amortizoarele imediat se scurg.. mai ales pe spate Apoi un schimb de filtre e pana in 400 lei (fara cel de benzina), uleiul intra 5l(230 lei) si mai cumperi 1 bidon de 1l(40 lei) ca mai mananca si ea.. Discurile pe fata+spate cu tot cu schimb(800 lei) + discurile de frana ATE cu tot cu schimb (900 lei)(se mai uzeaza daca franezi des.. mergand cu viteza mare mai gasesti "idioti" care se baga in fata sau altele) Si daca ai nefericirea ca mine sa ti se intample asa (daca ti se aprinde EML in bord nu pornesti masina) eu am pornito... am si tras-o si a bubuit distributia in bucati bucatele in tot motorul... si acuma am _chiulasa_ la refacut, simeringuri noi, ulei nou, curatare motor, distributie noua cu axe cu came noi pe admisie si evacuare.. al 5-lea schimb de ulei intr-un an jumate...(asta am vrut eu sa le fac) + vedem ce o mai avea...o distributie de 318i n42 e 800 lei + 400 montarea (punerea la punct, apoi resetarea din tester si toate alea) In rest... benzina sa ii pui.. rugina sub praguri sa nu aiba... si verificare la km...ca si a mea are pe carte tot 189k... _chiulasa_ cand am dus-o la refacut cica pe putin are 350k+ la cum arata garniturile...si grija cu motorul sa nu curga ulei.. sau sa se prelinga pe el.. 318I e o alegere buna.. dar trebuie sa ai grija de motor.. cel putin eu am varianta cu 4 sonde lambda si valvetronic cu vanos... adica... mai bine te orientezi si spre 320i.. e ok dar ai impozit ceva mai mare din ce stiu cam 900 lei. Sper ca te-a ajutat, mult noroc la cumparat si sa ne spui cand faci achizitia, vrem sa ne facem mai multi.0 points
-
0 points
-
Nu cred sa gasesti ceva rezonabil la anii astia . Cel mai probabil ca masina o sa-ti manance mai multi bani dacat dai ea. Motoarele vizate sunt probabil praf, cu multi km, manaca ulei etc - in plus au putere relativ mica si consum destul de mare , cel putin la oras.0 points
-
-1 points
-
Foto atasat Sent from my MI 8 using Tapatalk-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00