Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/22/18 in all areas

  1. Nici o propblema. Cum se spune, everyone is entitled to have an opinion. Ma balcanizez doar atunci cand altii stiu deja cum sint sau cum conduc Nu e prima masina de peste 400CP care o posed sau conduc. Daca cumva mi s-a parut ca nu e ok ceva, am vandut masina. 2009 C63 AMG cu PP a fost o astfel de masina. Pur si simplu nu eram sigur de "feed-back"-ul oferit de masina. Ma simteam pasager. Si avea cutia si diferentialul tare ciudate. Cand am avut ocazia, am fost la tot felul de cursuri de pilotaj, pe/cu toate circuitele/marcile posibile. In USA ma duceam regulat la autocros, SCCA Solo parca se numea. Important e sa iti cunosti limitele si sa stii cum sa reactionezi. Si sa ai incredere in masina ca nu te va musca de cur cand nu te astepti. Daca iti palpaie galbioara in bord (fie tractiune, fie stabilitate), inseamna ca tocmai ai fost salvat de electronica. Asa ca baga la cap ce si cum ca data urmatoare sa te opresti putin sub pragul tocmai atins, in asa fel incat in bord sa nu palpaie nimic. Poti regla aproape totul din piciorul drept, iar daca e ceva, volanul e acolo nu sa te tii de el sa nu cazi ci sa il invarti si sa controlezi masina. Cel mai important lucru, tratezi fiara cu respect. Nu o cravasezi decit daca esti perfect sigur ca nu te arunca din sa. Gen kick-down la iesirea din curbe lente si cu volanul inca neadus la centru. Normal ca stii ca vine un drift, problema e ca nu stii cat de violenta va fi plecarea si daca vei fi in stare sa o "prinzi" sau nu. Si experimente eu nu fac, mai ales pe drumuri publice. Cat despre meritat...Presa de specialitate a fost aproape unanima: acesta este un M3 nec plus ultra, the one to have, the ultimate driver's car. Si daca il aveam in fata nasului, de ce nu? Urmatorul va fi aproape in mod sigur all wheel drive, cu transmisie automata cu convertor hidraulic, filtru de particule, etc. Si legislatia privitoare la esapamente nu mai e asa permisiva, deci nici nu stiu cum va suna. Un 320xd automat e tot ce trebuie la casa omului. Restul e lux. Sau un 328/330iA, daca vrei benzina. Dar e pacat sa iti iei BMW si sa nu optezi pt specialitatea casei, 6 cilindri in linie. De preferat in trening (Seria 3) decit la costum (seria 5) sau frac (seria 6/7/8
    2 points
  2. Electrovalva ce comanda EGR 99%. piesa 1 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NX31-EUR-06-2009-E60N-BMW-520d&diagId=11_4095
    1 point
  3. nu ajuta la nimic. o am eu si singurul plus pe care il aduce, e ca e mai frumoasa, insa stau si stresat sa nu o scap pe jos. sau mai poate ajuta ca vezi pe ea daca masina ti-e incuiata si cu geamurile inchise...incuiatul masinii e un asa automatism, incat uneori nu stii ce ai facut si te poti afla la 1km distanta. Frumos, poti verifica. Daca o voi sparge/strica, nu o voi inlocui. mi-a cauzat si o situatie neplacuta, lasandu-ma in afara masinii. noroc ca eram la 7km de casa si am mers dupa cealalta cheie.E stres mare sa fie mereu incarcata. NU RECOMAND. dar daca ajuta la ego sau in fata prietenilor si femeilor, RECOMAND. LATER EDIT. se subintelege ca cei cu confort acces, problema uitatului daca s-a incuiat masina ori ba, dispare. eu am bmw de saraci si tre sa incui/descui manual
    1 point
  4. Am n55, nu n54, adica varianta cu un singur turbo twin-scroll care a fost adaugat prin 2011-2012 si inlocuit anul trecut sau chiar anul asta de B58
    1 point
  5. Oameni normali la cap. Vrei M, iti cumperi M pur, nu un SUV cu putere de M. Nu le-am inteles niciodata sensul SUV-urilor pe steroizi.
    1 point
  6. Sint unii care isi dau cu parerea neinvitati despre cum ar trebui altii sa isi cheltuie banii sau viata si apoi te scalda in epitete. In octombrie sind invitat la un "M Drive Tour" (testarea intregii game M), ma gandesc sa scriu la inceput de postare (fac una separata poate) un disclaimer gen "actiune mokka, pret mai mic imposibil de gasit". Nu e "romaneasca", e perfect valabila. In postarea #43 am scris un pic despre ultimul drum mai lung (~230km). Normal in cei 1100km parcursi pina acum, mers in rodaj, oras-sosea-autostrada combinat se invarte 10-12 l/100km. Setarile nu erau chiar "economice". Mers economic (in "Efficient is D1), pe sosea sau autostrada, scazi cu ea sub 9. Spre deosebire de 2009 C63 AMG PP (rar sub 20) sau GT-R (15-20), f putin. O sa fac un update dupa ce iese din rodaj si trec si de 4000-4500rpm cu ea. Ma asteptam sa consume mai mult, dar se mentine in limitele bunului simt. Cred ca asta e un avantaj la motoarele turbo: daca nu "le calci", consuma omeneste. Germanul are o vorba "turbo läuft, turbo säuft", in genul ca daca intra turbinele in joc, incepe sa iti bea motorul bine de tot.
    1 point
  7. Musai, ca doar cu destinctia mea nu ma descurc. Rezultate la teste efecuate de revista sportauto pe circuitul Bugatti din Franta (varianta mini a Le Mans).
    1 point
  8. Nu prea ar fi mare lucru de corectat, adaugat.. Nu ai remarcat, daca ai pastrat (separat) placutele vechi scoase de pe partea pe care sunt probleme, acestea erau (sunt) tocite diferit, adica mai subtiri pe o parte decat pe cealalta a aceleasi placute si reciproca cealalta placuta.. Daca desfaci din nou acolo fii sigur ca totul este lipit, fara spatii, fara jocuri, rezonabil strans. Eu as da jos si discul sa ma asigur ca este lipit complet pe flansa fuzetei. Si unge cu vaselina din cupru si lagarele acelea pe care se sprijina/atinge placuta (suportul metalic al placutei) de etrier, pe langa vaselina care se pune pe fata si mai ales pe partea unde apasa pistonul etrierului. ASTA ASIGURA RETRAGEREA USOARA A PLACUTEI (preintampinand incalzirea inutila) CAND FRANA NU MAI ESTE APASATA. Ai grija sa nu ajunge vaselina cuprata pe placute; se scoate greu si face franarea ineficienta. Pe etrier se pune o clema metalica (curba) la sfarsit care impinge etrierul cumva in sus (daca imi amintesc bine) dar il aliniza cu totul pe partea exterioara, opusa pistonului. Ai pus/montat aceea clema, nu ai uitat-o sau pierdut asa ceva..? Ai facut aerisirea (slabit in prealabil aerisitorul..) franelor (la care ai umblat) dupa ce ai impins pistonul inapoi in etrier? Poate pe partea aceea o fi ceva aer prins si placutele nu se aseaza cum trebuie pe disc pentru ca aerul (comprimat) nu transmite eficient sub actiunea pedalei de frana. Sau de final, poate placutele nu sunt perfect drepte, defect din fabrica si au nevoie de ceva timp/folosinta sa se aseze pe disc. Masoara cu un subler grosimea lor in diferite locuri ale placutelor cu probleme.
    -1 points
  9. Victor Detailing. Servicii premium. Vezi pe fb
    -1 points
  10. Multumesc la fel. Daca esti interesat, sa stii ca se poate face un update cu software de la GTS pt DKG, DSC si diferential, printre altele. Cei care si-au facut au fost toti f multumiti, cica cutia schimba mai bine si cu noul software, diferentialul tine masina mai aseazata la acceleratia din curba. Uita-te pe forumuri, "GTS Software for M4" in google iti da destule rezultate.
    -1 points
  11. Motoarele sint f asemanatoare, N55 cu S55, ultimul are cateva modificari pt performanta (doua turbine mono scroll in loc de una twins croll) si fiabilitate. Asa ca intr-o masina mai usoara si doar cu tractiune spate ma gandesc ca e normal sa consume mai putin. In plus, cum ziceam, daca il las in eficient si cutia in D1, sta lipit acul de la turometru de 1000rpm daca mergi normal. Poate mai tarziu il las sa isi faca damblaua, dar cat e inca in rodaj il pun in sport si cutia in D2 si asa stiu ca sta intre 2 si ceva si 4-4500rpm si schimba mereu. In schimb, "folosite" un pic, cred ca M3-ul o sa consume cam cu 5-10l mai mult decit 535ix.ul.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.