Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/25/18 in all areas

  1. Azi dimineata am reintrat in posesia masinii. Per total e ok, in detaliu, perfectionist cum sint a mai prins un praf pe ici pe colo si a mai bagat o cuta. Asta e, macar e protectie De stralucit, straluceste, sa vad dupa prima spalare si cu un quick detailer pe ea daca e si mai bine. Si una dupa 200km, la lumina naturala. EDIT: Are si poze facute de el, "artistice", i-am zis sa mi le dea si mie...sa vedem daca le primesc.
    3 points
  2. Limitarea de spațiu e pana la 95Ah (90Ah la unii producatori). Atât am pus eu. @ PetrolHead ai rĂŁspunsul mai sus: doar ĂŽnregistrare
    1 point
  3. Skywalker_ss@ Daca te intereseaza comfortul celor din spate atunci clar ca la X3 spatiul pentru cap e mai mare, totusi la X4 cred ca intra cineva si peste 1.60 fara sa atinga. Despre vizibilitatea prin luneta oricum ai senzori si poate camera deci nu cred ca e un mare dezavantaj. In orice caz X4 e mai lunga, mai lata si mai joasa ca un X3
    1 point
  4. Sport+ vine cu cutia Steptronic Sport sau se poate coda. In rest, Comfort este default deci o au toate.
    1 point
  5. Pentru ca nu eram multumit de setarile DSP-ului, am cumparat un kit de calibrare de la Match (microfon, preamp, cabluri). Si dupa cateva zile de masurat, egalizat, ascultat si luat de la capat, am reusit sa ajung la o configurare multumitoare - sunet clar, fara distorsiuni, cu soundstage bun si separatie buna a instrumentelor La ce a ajutat in special masurarea - setarea corecta phase pt subwoofere si boxa centrala, in asa fel incat sunetul sa fie aliniat, fara sa fie acoperit de subs. Am antifonat si cutiile de la subwooferele de sub scaun, acum nu mai vibreaza deloc; e o operatiune destul de simpla (se desfac scaunele, se scot cutiile de la subwoofere, se aplica pe exterior un material de antifonare - STP Black Silver 2mm in cazul meu) - durata aproximativ 2h, cost 20 lei. In concluzie - in sfarsit sunt multumit de felul cum suna instalatia Dupa experienta calibrarii, sunt convins ca se poate scoate o calitate foarte buna dintr-o configuratie HiFi, doar prin instalarea unui amplificator Match - fara schimbarea boxelor. Pentru doritori (in special posesori de amplificatoare Match/Helix) - va pot ajuta cu calibrarea DSP-ului pe baza de masuratoare (pt ca nu a fost chiar ieftin kitul de calibrare, si pt ca dureaza minim 1h - trebuie sa veniti cu minim 2 sixpack de Corona)/
    1 point
  6. Salut, doresc si eu sa imi montez luminile ambientale, wolfenstein daca poti sa imi spui cine ma poate ajuta, multumesc.
    1 point
  7. Fix aceeasi masina o am si eu(motorizare, pachetul M etc etc) Nu am nici cel mai mic regret.Mergi inainte fara nicio problema.Daca vrei demaraj o pui pe Sport Mode si zboara pur si simplu...
    1 point
  8. Skywalker_ss@ Eu zic ca masina e foarte ok, destul de dotata, in afara de scaune full electric si trapa nu vad sa i lipseasca vreo optiune importanta Foarte misto si culoarea la interior si mai ales pachetul M Daca vrei ceva mai deosebit poti sa te uiti si la X4 care e mai sport dar putin mai greu, cam tot in banii aia gasesti unul misto. Singurul dezavantaj ar fi ca iei o masina de generatie mai veche totusi la 30k+ dar daca vrei SUV de la BMW nu prea ai variante in momentul asta
    1 point
  9. te rog sa revi cu feedback dupa ce faci un curs, poate mai sunt interesati
    1 point
  10. Nu ai cum. Ceea ce descrii tu e manevra "elanului". Si chiar si cu Focusul cred ca o poti face in siguranta pina pe la 90-100. Dupa pleaca spatele sau se ridica pe doua roti, dar tot vireaza ceva. In plus, ai servo la masina, caruia nu ii pasa de "G", ala are o iesire constanta, indiferent de forta care actioneaza "contra". Deci si volanul nu ar fi fost mai greu de invartit. Prima data cand duci o masina peste limita si vezi cum "unge" asfaltul in loc sa adere la el, iti dai seama ca esti spectator in marea majoritatea a cazurilor. Si asta fara sa induci alte forte, gen pendulare, etc. Ajungi sa respecti acea limita. Daca nu am siguranta ca pot opri masina sau cel putin evita ce mi-ar intra in fata, nu ma simt bine si adaptez pozitia sau viteza. Conduceam un 991.2 Carrera S pe ploaie. Mergeam piano pt ca nu stiam sigur unde e limita si o aproximam "conservativ". La o intersectie mare si goala, am luat-o la dreapta si cum era loc am adus masina acolo unde credeam eu ca este limita. A plecat frumos si gradual de spate, semn ca eram f aproape. Am contrabracat usor si imediat, la fel de gradual si am continuat drumul. ESP-ul nici macar nu a palpait in bord.
    1 point
  11. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/185177-inregistrare-baterie/page__p__2464566__fromsearch__1#entry2464566 https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1338302
    1 point
  12. Mda...forumul a hotarat. Se pare ca ai niste gunoaie de jante si in opinia forumistilor, ar trebui sa iti pui jante pe 16 si neaparat cu anvelope nRFT ca sa nu le strambi.
    1 point
  13. Vad ca e tot o interfata, cel mai probabil tot chinezeasca, oferita de cei de la bimmertech - si mai si costa 525$. Uite aici cu feedback - pare ok : https://www.aliexpress.com/item/Aftermarket-F10-OEM-Apple-Carplay-Android-Auto-Solution-Upgrade-IOS-Airplay-Retrofit-Box-for-BMW-5/32885982210.html?spm=2114.search0104.3.209.53fa3f1fugh0Ov&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10065_10068_10059_10884_10887_10696_100031_10084_10083_10103_10618_10304_10307_10820_10821_10301,searchweb201603_60,ppcSwitch_5&algo_expid=74677ea4-2351-4ec6-9f84-6e31d8f5da7f-32&algo_pvid=74677ea4-2351-4ec6-9f84-6e31d8f5da7f&priceBeautifyAB=0 Chinezii astia vand aceeasi interfata sub mai multe brand-uri . Daca din descriere tragi concluzia ca e acelasi lucru , allege-o pe cea mai ieftina si cu transport gratis. Asigura-te intai ca vanzatorul e cat de cat serios, studiind feedback-ul la alte produse vandute de el, daca la produsul tau nu exista feedback.
    1 point
  14. Pai daca s-ar duce antigel in ulei pe la garnitura de chiulasa ar trebui sa vezi pe joja de ulei sau la capac pe unde bagi ulei in motor o crema asa mai galbuie...si in antigel daca scoti cu ceva din vas ar trebui sa fie urme de ulei..dar pt a fi sigur poti merge la un service unde fac leak test cu substanta de contrast si apoi vezi ce si cum.
    1 point
  15. am stat la o parte pe topicul tau...mai presus de frumoasa, masina e exclusivista. eu personal, nu as da banii niciodata pe o masina atat de puternica in combinatie cu o greutate atat de mica, presupunand ca i-as avea, decat daca efectiv nu as avea ce face cu ei. masina ta e o racheta pe care nu stiu cum o vei folosi...sper ca va fi cu cap si mereu vom auzi de bine bmw are motorul asta nou pe benzina 40i de 340cp care este mult prea indestulator si pt un X5/X6. realist vorbind, si pe seria 7, si un 25d de 231 cp te duce ca vantul
    1 point
  16. Am cumpĂŁrat acum un an și jumĂŁtate un BMW E46 320d din 2004, mașinĂŁ perfect funcționalĂŁ ĂŽn momentul cumpĂŁrĂŁrii, perfect funcționalĂŁ și acum. Am vreo 20000 de km parcurși pânĂŁ acum, fara nicio problemĂŁ. Am schimbat la timp toate consumabilele, nimic altceva. Spun asta, pentru cĂŁ vĂŁd mulți ce se plâng de tot felul de probleme și cheltuieli enorme. DacĂŁ nu știi prea bine cum se ĂŽntreține, cum se conduce, și nu știi sĂŁ verifici o mașinĂŁ la cumpĂŁrare, vei baga bani in buzunarele mecanicilor cat cuprinde.BMW este o mașinĂŁ grozavĂŁ, are tot ce vrei pentru tine, ca șofer. O mașinĂŁ uzatĂŁ, cumpĂŁratĂŁ de la un binevoitor...te va rupe la buzunar, așa este.Ma mir cĂŁ pe acest site, mulți posesori de BMW, trimit la alte mĂŁrci pe cei ce vor sa cumpere o astfel de masina. Orice mașinĂŁ, daca este bine ĂŽntreținutĂŁ și condusĂŁ, va funcționa pe mĂŁsurĂŁ așteptĂŁrilor. CumpĂŁrând cazane...de cazane veți avea parte, apoi... veți da sfaturi.Eu nu am ce-i comenta mașinii, e puternica, consuma puțin, silențioasĂŁ, confortabilĂŁ, stabilĂŁ, foarte plĂŁcutĂŁ la condus, mai ales la drum ĂŽntins. I-am scris inițiatorului topicului, mai sus, cĂŁ i-o vând. Am spus asta, pentru cĂŁ vreau sa trec la benzinĂŁ.Am punctat asta la sfârșit, cĂŁ sa nu se creadĂŁ cĂŁ-mi fac reclamĂŁ la mașinĂŁ. BMW este ceea ce se vrea, indiferent de ce spun unii-altii. In concluzie, cumpĂŁrĂŁ cu ĂŽncredere o mașinĂŁ bunĂŁ, meritĂŁ!
    1 point
  17. 1 point
  18. Nici o propblema. Cum se spune, everyone is entitled to have an opinion. Ma balcanizez doar atunci cand altii stiu deja cum sint sau cum conduc Nu e prima masina de peste 400CP care o posed sau conduc. Daca cumva mi s-a parut ca nu e ok ceva, am vandut masina. 2009 C63 AMG cu PP a fost o astfel de masina. Pur si simplu nu eram sigur de "feed-back"-ul oferit de masina. Ma simteam pasager. Si avea cutia si diferentialul tare ciudate. Cand am avut ocazia, am fost la tot felul de cursuri de pilotaj, pe/cu toate circuitele/marcile posibile. In USA ma duceam regulat la autocros, SCCA Solo parca se numea. Important e sa iti cunosti limitele si sa stii cum sa reactionezi. Si sa ai incredere in masina ca nu te va musca de cur cand nu te astepti. Daca iti palpaie galbioara in bord (fie tractiune, fie stabilitate), inseamna ca tocmai ai fost salvat de electronica. Asa ca baga la cap ce si cum ca data urmatoare sa te opresti putin sub pragul tocmai atins, in asa fel incat in bord sa nu palpaie nimic. Poti regla aproape totul din piciorul drept, iar daca e ceva, volanul e acolo nu sa te tii de el sa nu cazi ci sa il invarti si sa controlezi masina. Cel mai important lucru, tratezi fiara cu respect. Nu o cravasezi decit daca esti perfect sigur ca nu te arunca din sa. Gen kick-down la iesirea din curbe lente si cu volanul inca neadus la centru. Normal ca stii ca vine un drift, problema e ca nu stii cat de violenta va fi plecarea si daca vei fi in stare sa o "prinzi" sau nu. Si experimente eu nu fac, mai ales pe drumuri publice. Cat despre meritat...Presa de specialitate a fost aproape unanima: acesta este un M3 nec plus ultra, the one to have, the ultimate driver's car. Si daca il aveam in fata nasului, de ce nu? Urmatorul va fi aproape in mod sigur all wheel drive, cu transmisie automata cu convertor hidraulic, filtru de particule, etc. Si legislatia privitoare la esapamente nu mai e asa permisiva, deci nici nu stiu cum va suna. Un 320xd automat e tot ce trebuie la casa omului. Restul e lux. Sau un 328/330iA, daca vrei benzina. Dar e pacat sa iti iei BMW si sa nu optezi pt specialitatea casei, 6 cilindri in linie. De preferat in trening (Seria 3) decit la costum (seria 5) sau frac (seria 6/7/8
    0 points
  19. Sint unii care isi dau cu parerea neinvitati despre cum ar trebui altii sa isi cheltuie banii sau viata si apoi te scalda in epitete. In octombrie sind invitat la un "M Drive Tour" (testarea intregii game M), ma gandesc sa scriu la inceput de postare (fac una separata poate) un disclaimer gen "actiune mokka, pret mai mic imposibil de gasit". Nu e "romaneasca", e perfect valabila. In postarea #43 am scris un pic despre ultimul drum mai lung (~230km). Normal in cei 1100km parcursi pina acum, mers in rodaj, oras-sosea-autostrada combinat se invarte 10-12 l/100km. Setarile nu erau chiar "economice". Mers economic (in "Efficient is D1), pe sosea sau autostrada, scazi cu ea sub 9. Spre deosebire de 2009 C63 AMG PP (rar sub 20) sau GT-R (15-20), f putin. O sa fac un update dupa ce iese din rodaj si trec si de 4000-4500rpm cu ea. Ma asteptam sa consume mai mult, dar se mentine in limitele bunului simt. Cred ca asta e un avantaj la motoarele turbo: daca nu "le calci", consuma omeneste. Germanul are o vorba "turbo läuft, turbo säuft", in genul ca daca intra turbinele in joc, incepe sa iti bea motorul bine de tot.
    0 points
  20. Avand in vedere ca nu te-am acuzat de nimic si nu am avut nimic de comentat in ceea ce priveste masina de la vanzare, reactia ta spune totul... Eu mi-am satisfacut curiozitatea! Bafta la vanzare!
    -1 points
  21. Victor Detailing. Servicii premium. Vezi pe fb
    -1 points
  22. Eu nu intelg ce este cu trendul asta nou, de a aduce masini fara proiectoare. In special la masinile 2014+
    -1 points
  23. Pilot Sport 4S e varful la Michelin civile, dupa urmeaza cauciucurile de circuit, gen Cup 2, etc. Spre deosebire de Super Sport, 4S are limitele de aderenta mai ridicate, mai ales pe ud, dar in toate conditiile pleaca mai brusc la limita si nu e asa "maneabil" in acea zona. Super Sport rupe aderenta mai repede, dar mai bland. Stiu ca mai am pina sa le inlocuiesc, dar o sa fie o mare mare dilema: stau original pe Super Sport, trec pe 4S pt ca oricum comportamentul la limita nu e asa de important (nu intentionez sa duc masina acolo...des sau chiar deloc) sau hardcore pe Cup 2. Cup 2 toti plang ca e greu cu el pe ploaie. O sa incerc pina vine vremea in cam 2 ani sa ajung ca conduc ceva cu Cup 2 pe ud, sa vad care e treaba cu ele. Cu placere, m-am informat si eu referitor la protectie pt ca la Z4 era cam ciuruita capota si ma enerva :frantics: De departe era model, de aproape era bordel cu atitea gauri si urme. Oricum, e o alegere personala si exista o multitudine de variante dupa ce omul se decide: folie da nu, complet sau partial, sigilare cu ceramica da nu, 1 sau 2 straturi sau clasica slefuire (polish) si apoi sigilare cu vacs (wax), natural sau nano. Se spala si se usuca f usor daca ai oricare din cele de mai sus pe masina. Depinde cat vrei o sa tii, cat tii de mult sa fie lacul perfect, etc. La mine e problema spliterului si a capotei, care sint din carbon cu strat f subtire de vopsea si extrem de scumpe de revopsit. Altfel nu cred ca m-as fi bagat asa de tare in protectie. Cel mult pachetul mini si acoperisul, plus sigilare. Asa ii spune si la noi, apa dedurizata ce nu necesita uscarea...pina mi-a trimis preparatorul un filmulet cu petele. Nu le vezi decit la neon si daca te uiti atent. Pe gri chiar nu cred ca se vad prea tare, doar daca o iei la microscop. Uscatul prin condus ma baga in alta problema...adunam muste cu ea Deci era iarasi taman buna de spalat. Cu spuma pe ea, cum variaza culoarea in functie de lumina si razele solare Da, cunosc. Au masini la demo, le expun pt 2-3 luni si apoi le vand cu discount maricel. Asa mi-am luat C63-ul. E un fel de Tageszulassung (inmatriculare de o zi) mai special. Am vrut sa iau o Toyota Prius Executive in 05.12.2017, era tot asa "display". M-am dus la ei, le-am pus banii pe masa. Dealerul a facut contractul, l-am semnat amandoi si apoi primeste telefon de la seful lui care se uita la noi peste sala: "masina e nevandabila pina in Martie". Asa ca am rupt contractul. M-am uitat pe mobile, nici acum nu au vandut masina, ba chiar au pus km buni pe ea, desi pretul cerut e cam tot acelasi. Ciudat, la C63 mi-au dat totusi certificatul pt cursul pe circuit. I-ai intrebat sau ai presupus doar ca nu e cazul si nu ai mai ridicat problema cu ei? Imi place f mult driver's package. Poti sa treci de 250, viteza care cred ca o atinge destul de usor. Z4 nu avea problem sa urce la 240-250. Am avut pt cateva saptamini, prin 2008, un RS4 Avant (cel cu 4,2 V8 aspirat) Atingea 250 f repede si mereu era un sentiment de frustrare cand vedeai cat de usor tine 250 reali (avea cam 270 pe vitezometru) si putea mult mai mult. Cum putea motorul ala sa faca...turbina de avion. Presiunea cam asa e, variaza in functie de cat e de rece masina si afara: 2,2-2,3-2,4. Ma maninca sa o ridic la 2,6 pe fata si 2,8 pe spate. Pai maine dimineata ma duc dupa ea, o sa incerc sa ii fac 2-3 poze la fata locului. Ar trebui sa straluceasca ca aurul ca m-a costat bine.
    -1 points
  24. Ti-a trebuit licenta de pilot de zbor la achizitia masinii? Sau ai facut cursuri dupa?
    -1 points
  25. -1 points
  26. Recomand si volanta daca zici ca e din '99 masina. Trebuie pus un tester pe ea si vazut exact ce are, cel mai probabil scapi de mersul intrerupt cu un schimb de bujii + bobine. Parerea mea e ca merita sa o aduci. Cu totul te duce cam o mie de euro. La o adica, si daca o vinzi aici, castigi ceva
    -1 points
  27. -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.