Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/26/18 in all areas
-
Orice tinichigiu priceput poate repara lovitura dupa care revopsesti cupola si schimbi luneta cu una OEM. Mai mult de 1500 ron manopera + 500 ron revopsit + cat costa luneta nu ar trebuii sa fie. Cauta o vopsitorie buna. Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Depinde de tipul garanției oferite: BMW Premium Selection - are 24 luni garanție și se poate repara oriunde, la orice dealer ce face parte din programul BMW Premium Selection, ca o garanție normală. EUROPlus - are maxim 12 luni și se rezumă strict la componente mecanice și electronice. Este mai mult ca o asigurare. Fie vei suporta tu reparația și apoi trimiți documentația (constatare, facturi) ca să-ți vireze banii, fie trimiți dinainte constatarea și astepți să-ți fie aprobat dosarul. În orice caz, depinde de foarte mulți factori, pentru că nu mereu acoperă 100%. Nimic din acestea nu acoperă consumabile (de ex discuri sau plăcuțe) 6 luni / 10000km e altceva în poza pusă de tine. Mai exact că ar avea deja reviziile făcute sau ceva de genul și că n-ai avea nevoie să faci încă revizia sau inspecția în acel interval1 point
-
Ai citit cateva pagini din topicul asta, macar?!?!? Sau trebuie reptata intrebarea asta la fiecare 5 pagini?!?!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut, Am o problema mai...ciudata, pe care nu stiu cum sa o rezolv. De ceva vreme, la masina sotiei (f20), in modul comfort, directia nu mai este la fel de usoara cum era initial. Nu exista niciun fel de eroare pe diagnoza (ISTA+). Am inlocuit caseta (crezand ca e defecta) cu o alta, si problema a ramas - nicio diferenta intre comfort si sport, nicio eroare pe diagnoza. VSS este functional. Imi puteti recomanda un service bun pe partea electrica, poate fi si reprezentanta.1 point
-
Merci, asta aveam nevoie - o recomandare. Personal, prefer sa imi fac propria parere despre oameni. Interactiunile mele cu ei au fost in regula pana acum. Ce-i drept, parca se miscau mai bine la inceput, acum probabil au mai mult de lucru, si poate a mai scazut calitatea.1 point
-
Am rezolvat-o. Era vorba de baterie. Telecomanda foloseste 2 baterii de tip AAAA (4 de A). Le-am schimbat si acum functioneaza corespunzator.1 point
-
Salut baieti, Am pe masina incalzire auxiliara cu telecomanda ca a baietilor de mai sus insa nu reusesc sa pornesc incalzirea din ea. Tin apasat pe butonul I/O, se aprinde led-ul verde, dar imediat ce iau degetul de pe buton, se stinge. Incalzirea functioneaza daca ii dau drumul din iDrive si rezervorul este peste jumatate. Sa fie oare bateria?1 point
-
1 point
-
Probabil s-a rupt racordul flexibil de pe evacuare...ridic-o pe un elevetor si vezi ce si cum.1 point
-
Difera atat indicele de sarcina, cat si cel de viteza. La indicele de sarcina esti OK pentru ca cerinta minima e 88, iar tu ai 92. La indicele de viteza in schimb W e mai mic decat Y, insa cerinta e absurda, ma indoiesc ca masina ta are viteza maxima constructiva de aproape 300 Km/h, sa fie necesar Y.1 point
-
1 point
-
Ei au recall si trebuie sa astepte o luna dupa piese ? pai o singura masina au de facut ? Ar trebui sa aiba magazia plina de racitoare .1 point
-
Limitarea de spațiu e pana la 95Ah (90Ah la unii producatori). Atât am pus eu. @ PetrolHead ai rĂŁspunsul mai sus: doar ĂŽnregistrare1 point
-
Pentru ca nu eram multumit de setarile DSP-ului, am cumparat un kit de calibrare de la Match (microfon, preamp, cabluri). Si dupa cateva zile de masurat, egalizat, ascultat si luat de la capat, am reusit sa ajung la o configurare multumitoare - sunet clar, fara distorsiuni, cu soundstage bun si separatie buna a instrumentelor La ce a ajutat in special masurarea - setarea corecta phase pt subwoofere si boxa centrala, in asa fel incat sunetul sa fie aliniat, fara sa fie acoperit de subs. Am antifonat si cutiile de la subwooferele de sub scaun, acum nu mai vibreaza deloc; e o operatiune destul de simpla (se desfac scaunele, se scot cutiile de la subwoofere, se aplica pe exterior un material de antifonare - STP Black Silver 2mm in cazul meu) - durata aproximativ 2h, cost 20 lei. In concluzie - in sfarsit sunt multumit de felul cum suna instalatia Dupa experienta calibrarii, sunt convins ca se poate scoate o calitate foarte buna dintr-o configuratie HiFi, doar prin instalarea unui amplificator Match - fara schimbarea boxelor. Pentru doritori (in special posesori de amplificatoare Match/Helix) - va pot ajuta cu calibrarea DSP-ului pe baza de masuratoare (pt ca nu a fost chiar ieftin kitul de calibrare, si pt ca dureaza minim 1h - trebuie sa veniti cu minim 2 sixpack de Corona)/1 point
-
cum am spus ,e parerea mea.Si o mentin...Cred ca avem voie la o parere personala ,nu cu turma.1 point
-
Nici o propblema. Cum se spune, everyone is entitled to have an opinion. Ma balcanizez doar atunci cand altii stiu deja cum sint sau cum conduc Nu e prima masina de peste 400CP care o posed sau conduc. Daca cumva mi s-a parut ca nu e ok ceva, am vandut masina. 2009 C63 AMG cu PP a fost o astfel de masina. Pur si simplu nu eram sigur de "feed-back"-ul oferit de masina. Ma simteam pasager. Si avea cutia si diferentialul tare ciudate. Cand am avut ocazia, am fost la tot felul de cursuri de pilotaj, pe/cu toate circuitele/marcile posibile. In USA ma duceam regulat la autocros, SCCA Solo parca se numea. Important e sa iti cunosti limitele si sa stii cum sa reactionezi. Si sa ai incredere in masina ca nu te va musca de cur cand nu te astepti. Daca iti palpaie galbioara in bord (fie tractiune, fie stabilitate), inseamna ca tocmai ai fost salvat de electronica. Asa ca baga la cap ce si cum ca data urmatoare sa te opresti putin sub pragul tocmai atins, in asa fel incat in bord sa nu palpaie nimic. Poti regla aproape totul din piciorul drept, iar daca e ceva, volanul e acolo nu sa te tii de el sa nu cazi ci sa il invarti si sa controlezi masina. Cel mai important lucru, tratezi fiara cu respect. Nu o cravasezi decit daca esti perfect sigur ca nu te arunca din sa. Gen kick-down la iesirea din curbe lente si cu volanul inca neadus la centru. Normal ca stii ca vine un drift, problema e ca nu stii cat de violenta va fi plecarea si daca vei fi in stare sa o "prinzi" sau nu. Si experimente eu nu fac, mai ales pe drumuri publice. Cat despre meritat...Presa de specialitate a fost aproape unanima: acesta este un M3 nec plus ultra, the one to have, the ultimate driver's car. Si daca il aveam in fata nasului, de ce nu? Urmatorul va fi aproape in mod sigur all wheel drive, cu transmisie automata cu convertor hidraulic, filtru de particule, etc. Si legislatia privitoare la esapamente nu mai e asa permisiva, deci nici nu stiu cum va suna. Un 320xd automat e tot ce trebuie la casa omului. Restul e lux. Sau un 328/330iA, daca vrei benzina. Dar e pacat sa iti iei BMW si sa nu optezi pt specialitatea casei, 6 cilindri in linie. De preferat in trening (Seria 3) decit la costum (seria 5) sau frac (seria 6/7/81 point
-
Sint unii care isi dau cu parerea neinvitati despre cum ar trebui altii sa isi cheltuie banii sau viata si apoi te scalda in epitete. In octombrie sind invitat la un "M Drive Tour" (testarea intregii game M), ma gandesc sa scriu la inceput de postare (fac una separata poate) un disclaimer gen "actiune mokka, pret mai mic imposibil de gasit". Nu e "romaneasca", e perfect valabila. In postarea #43 am scris un pic despre ultimul drum mai lung (~230km). Normal in cei 1100km parcursi pina acum, mers in rodaj, oras-sosea-autostrada combinat se invarte 10-12 l/100km. Setarile nu erau chiar "economice". Mers economic (in "Efficient is D1), pe sosea sau autostrada, scazi cu ea sub 9. Spre deosebire de 2009 C63 AMG PP (rar sub 20) sau GT-R (15-20), f putin. O sa fac un update dupa ce iese din rodaj si trec si de 4000-4500rpm cu ea. Ma asteptam sa consume mai mult, dar se mentine in limitele bunului simt. Cred ca asta e un avantaj la motoarele turbo: daca nu "le calci", consuma omeneste. Germanul are o vorba "turbo läuft, turbo säuft", in genul ca daca intra turbinele in joc, incepe sa iti bea motorul bine de tot.1 point
-
Mii de scuze insa nu inteleg de unde atata pesimism, fiecare suntem diferiti si nu putem sa intelegem nebunia/pasiunea cuiva care si-a investit banii in optiuni/fite care nu erau "necesare".Exemplu e cazul meu :detin un E60lci 2009, cumparat in 2012, 80k km reali, fara multe optiuni adica "chel" din privinta unui prieten, i-am facut distributia preventiv, schimbat filtru de particule, am facut aproximativ 70k km si 8 schimburi de ulei, cic retrofit (masina venise fara navigatie), combox retrofit, camera,oglizi rabatabile electric,FLA, bara fata/spate M, PDC retrofit si zilnic ma gandesc ce ia-s mai putea pune, masina nu intentionez s-o vand, sincer cateodata nici eu nu-mi inteleg pasiunea/nebunia , oricum multumesc sotiei ca ma sustine chiar daca probabil nu intelege nici ea, insa satisfactia care o am de fiecare data cand o conduc stiind ca am o masina exact cum mi-am dorit...Bafta tuturor1 point
-
Si escrocii de la servis tim fac acelasi lucru, stai lin.1 point
-
1 point
-
Eu cred ca ar trebui sa reformulezi ce incerci sa afli. Am incercat de 5 ori sa inteleg ce spui si nu inteleg, cel putin in prima fraza.. In care subiectul se pierde rapid. Ai o aplicatie careia nu ii dai nume in care gasesti cod de injectoare dar nu pe toate sau pe toate, dar nu poti afla valorile injectoarelor pentru ca ABL, nu il gasesti.. Nu mai are importanta sa spui ca se conecteaza ISTA-D, din moment ce functioneaza programul (conectandu-se chiar .. partial probabil pe anumite module..), tu acest lucru trebuie sa incerci sa il explici ....... chiar daca (pentru un motiv sau altul) vrei sa descrii o problema prin DOUA programe/aplicatii (whatever) diferite ... asta face gasirea raspunsului si mai dificila! (dar poate altii inteleg mai bine ce vrei) (mai lucreaza la plasarea virgulelor, foarte importante intr-o fraza!)1 point
-
E90-ul e o masina destul de solida si clar s-a tinut bine! Boul cu Alfa Romeo nu s-a uitat, sau nu stie de unghiul mort...un bou in orice caz. Oricum opinia publica zice ca soferul de BMW e vinovat pt care are BMW si atat1 point
-
Sa va spun si eu parerea mea in legătura cu Service Scream (Tezparii) - Părerea mea este ca au mai multă reclama decât ar trebui, sunt un service mediocru, atât . Acum sa va spun si experienta mea directa cu ei - Am fost la ei pentru o curătare de admisie si schimb de clapete , la modelul meu N47 184hp se schimba capetele foarte simplu. După reclama lor pe Fbook in care am văzut ca , curată asa cum trebuie o admisie , m-au convins sa mă duc si eu la ei , pretul fiind de 350 lei manopera si 200 lei clapetele . Toate bune si frumoase pana in momentul când a început mesterul ăla pe care l-am nimerit eu ( un Mos) sa curete admisie. Va pot spune ca o curată la misto , dădea cu apa pe ea la suprafata, in interior deloc , normal ca m-am enervat când am văzut ca el vrea sa o monteze cu jegul ăla înmuiat doar, necurătat, nimic. I-am zis să-mi spele cum trebuie admisie ca pe dinafara o puteam sterge si eu cu o cârpa acasă in fata blocului . Mosul sa cam ofticat si in scârbă se făcea ca o curată si in interior , am ales sa plec de acolo doar ca sa nu ii car câtiva pumni in dinti . Va spun din tot sufletul , dacă ajungeti la ei, feriti-vă de mosul ăla, dacă nimeriti la el ... mai bine plecati . Nu stia retardatul nici sa o monteze la loc, a venit un băiat care avea treaba la un schimb de distributie si l-a ajutat , i-a arătat cum trebuie sa o pună . I-am zis lui Sorin despre lucrul asta si el mi-a zis ca va găsi o zi in care sa mă întorc si sa o curete cum trebuie , dar asta nu s-a mai întâmplat . In alta zi am vrut sa fac revizia, ulei si filtre , oferta fiind ca pret pentru filtre OEM , însă ei folosesc MAN, si asta m-a deranjat încât am renuntat la colaborarea cu ei definitiv. Distributia am ales sa o schimb la alt service unde m-a costat 3250 lei cu tot cu ulei si filtru , plus ca schimba si lantul pompei de ulei, piesa pe care cei de la Service Scream (Tezparii) cer bani in plus . Important, operatiile de service făcute la Service Scream (Tezparii) nu apar in istoric !!!1 point
-
Extraordinar! Ce pot sa zic, cred ca dupa ce as detine aceasta masina (M5 E60) as putea sa si mor:))... Sa o stapanesti sanatos fara incidente neplacute!!! Cum ti se pare? Din toate review-urile si toate parerile despre M5 E60, am inteles ca daca nu esti un "specialist" sa le lasi pe auto, adica sa lasi cele 3 butoane de pe margine pornite (dsc-power-edc pe treapta 2). Fa-i un video te rog!1 point
-
Strange dar 3.0d-ul meu are computer de bord si e standard. Daca ai fi luat motorul asta si nu cel de 2 l care este mult prea mic pt masa masinii ai fi vazut unde e sportivitatea si de ce costa mai mult. Niciodata nu mi-am cumparat o masina care sa aiba raport cp/10 kg mai mic de 1.1 point
-
Salutare! Am achizitionat un BMW SERIA 3 320D E91, motor 2.0, 163 cp, 2007, 177.000 km(verificare reprezentanta) Egr si filtru de particule anulate. Prin oras mergand foarte frumos am observat ca am consum mediu 10, ceea ce mi se pare mult. Colegii care au modele asemanatoare cum stati cu consumul urban si extra? Multumesc!0 points
-
Fosta mea masina: Golf 5 2008 benzina, 1.4 vreo 70 de cai. consum 9-10 in oras Am incercat doua motorizari mai puternice, ambele au consum mai scazut. De ce? Simplu: 1. ajungi la viteza dorita mult mai repede, perioada de acceleratie scade considerabil (compara consumul dat de o accelerare 20-80 in 10 secunde fata de 3 secunde) 2. misca o masina grea cu un motor de 0.5L si spune-mi cat de mic e consumul pe care-l scoti Data viitoare sa fii mai putin categoric, da-ti o sansa sa te scoti in caz ca te inseli.0 points
-
0 points
-
Ti-a trebuit licenta de pilot de zbor la achizitia masinii? Sau ai facut cursuri dupa?0 points
-
8-10k km maxim pentru diesel, in ceea ce priveste uleiul BMW produs de Shell numai de rau am vazut si auzit. Schimbat la 5k km ar fi ok dar parca e pacat cand sunt atatea alternative pe piata...-1 points
-
-1 points
-
G30 are aceleasi roti ca si F10 si pot formula o opinie. Cine iti va spune ca merg si 20 de inch pe F10, abereaza. Cu 20 de inch nu poti sa iesi cu masina pe strada. 20 de inch sunt ridicol de mari iar 17 ridicol de mici. Revenind, 19 arata extrem de bine, anvelopa se vede frumos pe janta etc...problema este ca pt Romania sunt prea mari. Sau nu sunt prea mari daca nu tii la masina. Se poate merge cu 19 insa iti trebuie o atentie extrema si mereu te vei supara la denivelari. Masina mea a venit cu 18 inch si anvelope de vara, mi-am cumparat altele de 19 pt vara, iar pe cele de 18 le-am lasat pt iarna. Intre 18 si 19 exista o diferenta clara la felul cum scartie plasticul in masina, la sunetele pe care le scot articulatiile la trecerea peste denivelari. 18 inch este compromisul ideal pt Romania...nu arata chiar rau si protejeaza masina. scapa de alea de 17, pt ca se vad ca naiba si anvelopele de 225 sunt prea subtiri.-1 points
-
asta spun si eu. Acel EDC iti poate da falsa impresie ca totul e ok. in realitate, chiar daca tu nu prea simti problema, masina o simte...pt wc-ul asta de tara, 18 inch e mai rezonabil-1 points
-
-1 points
-
Volantul este inafara distributiei, nu are nici o legatura cu distributia. Daca mecanicul tau zice ca era decalata cu 5 dinti, motorul ala nu stiu cum mai mergea. La decalajul ala cel mai probabil ar fi trebuit sa iti loveasca supapele in capul pistonului. Mecanicul ala te-a prostit. PS: si eu am schimbat distributia la 230000km. Am schimbat-o degeaba, luandu-ma dupa expertii de pe forumuri ca se rupe. Toate reperele erau in perfecta stare. Tind sa cred ca tine si de noroc si de cum a fost exploatata/intretinuta masina.-1 points
-
Nu e nimic nici urat nici nepotrivit la masina asta , dar asta e forumul bmw , critica . Sa o stapanesti sanatos , bebe e in extaz cred cand il pui la leganat asa ))-1 points
-
wow deja am e luata de rugina la aripi. ciudat,am mai vazut un f10 la fel dar credeam ca e un caz izolat.-1 points
-
Asta nu datorita motorului ci a faptului ca f10 a devenit ca loganul in romania. Cred ca sunt egale ca numar, din cauza asta si pretul a luato razna. Am un prieten samsar care vinde 4-5 pe luna. Sunt fooooooarte multe.-2 points
-
Mda...forumul a hotarat. Se pare ca ai niste gunoaie de jante si in opinia forumistilor, ar trebui sa iti pui jante pe 16 si neaparat cu anvelope nRFT ca sa nu le strambi.-2 points
-
-2 points
-
In primul rand.. masinile diesel vor fi interzise in romania in maxim 3-5 ani.. daca te gandesti ca o poti revinde...cu foarte greu..eu zic maxim 3-5 ani dupa sistemul nostru.. care e mega intarziat dar ei vor sa bage de pe 01.01.2019 ca sub euro 3 nu mai au voie.. iar de la 01.01.2020 nici cele euro 4. Trebuie sa te gandesti la ceva... eu am un 318i.. la fel am cautat codul de la motor pe un site am dat 4.5 euro si imi arata ca tot atat avea 187.790 in cazul meu la achizitionare... cand mi-a picat si am dus-o sa bag banca in ea... din ce spuneau garniturile masina atinge peste 350.000... mare grija cu kilomterii.. chiar daca ar avea ea si 350-400 tot este o masina buna. Exemplu: primul seria 7 din galati activ 500.000km cu totul la zi uleiul si toate la un amic bun de-al meu mecanic foarte priceput... problema nu are cu el.. bine mai si pica.. dar sunt masini rezistente.. toata lumea plange bmw-urile ca vai se strica.. iar cand se strica si te duci la ne-a ghita de la colt iti zice "ti-a trebuit bmw? n-a bmw" lasa bro ca tot tu cu bmw-u dupa treci pe langa el... in genul... "ce-a fost aia bro.. a trecut racheta?" cam asta am auzit eu de la majoritatea service-urilor din galati... si nu nu am fost la cele de cartier.. dupa ce am patit cu electroventilatorul.. prefer sa dau 1 ban in + si sa stau in fata... Grija la coupe-uri la chederele la geamurile spate... cum zicea un coleg.. trebuie sa schimbi acolo cam tot daca sunt uzate.. sa te mai uiti la eventualele scurgeri de ulei.. poate nu ramane pata dedesupt sau toate cele.. dar la a mea baltea uleiul pe scut si pe motor si sub admisie. Eu ti-as recomanda un 318i(2.0 143hp)/320i(2.2 170hp) in niste bani ok gasesti ceva bun..dar trebuie sa ii cunosti umpic din istoric.. de exemplu daca o sa o vand pe a mea isi face ala cruce cand vede cate foi de la reparatii si piese cumparate am ) De ce zic ca ar fi mai bun o benzinara..? scapi de turbina.. dar apare vvt si vanos ) acum depinde de alegerea ta.. cei care au m47 se pot pronunta.. eu cam asta am avut de zis.. grija la km .. la uleiul mancat.. si la fumul scos...(p.s. verifica geamurile electrice.. clima si cam tot inainte sa o cumperi.. posibil sa nu fie functionale, o spun deoarece am patit)-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00