Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/27/18 in all areas
-
O sa ma bata admini ca pun Z4 in thread-ul asta dar masina e vanduta asa ca nu vreau sa mai deschid unul in sectiunea Z4. Cotti m-a pus Al meu l-am luat nou, a fost un 6 in linie aspirat si manual, cu capota imens de lunga. Asa cum trebuie la un roadster adevarat. Ideal ar fi fost un 3.0 dar cand m-am dus sa il configurez nu mai era fabricat. IN show-room aveau un 23i, de 2500cmc si 204CP asa ca l-am luat pe ala, mai ales ca era plin de optiuni interesante (pachetul M full, inclusiv suspensie M reglabila!) L-am condus 7 ani si 75.000km. Probleme doar cu service-ul, care desi e BMW propriu (nu dealer autorizat, etc) si-au bagat cu brio degetel in ochi de fiecare data cand mergeam cu ceva la ei. Zgomotul motorului era perfect, acel bas de BMW. Cutia manuala, doar 1-a era cam scurta, dar motorul era perfect elastic asa ca 1-a vedea doar la plecarea de pe loc si atit. Tragea de la 500rpm (relanti) la 7000 fara sa scuture sau sa protesteze. BMW a incercat ceva sport cu E85, lumea a zis ca e prea hardcore, asa ca facut un GT mic, cu E89. Parerea mea, si nu trebuie sa fie acceptata de nimeni , e ca masina trebuia oferita doar cu 3.0i si atit. Tot ce e peste e in plus, masina nu e mai sportiva, poate doar mai rapida in linie dreapta, dar atit. Tot parerea mea e ca daca ai nevoie de 35is, esti la firma si modelul gresit. Boxster-ul in 6 cilindri scria pe tine. Motorul de 2500cmc era perfect echilibrat, nu scutura nici la relanti, torcea la 500rpm. Nu a consumat un gram de ulei in 75.000km si chiar a vazut si oras cu aglomeratie si mai ales, autostrada goala noaptea si 100-150km cu 240 sau peste. Numai pocneau toba si catalizatorul cand il puneam in garaj. Cutia era manuala si avea "cursa scurta" la schimbator, optiune din fabrica. A functionat perfect dupa 4 ani si vreo 35.000km. Pina atunci agata in 2 si sarea din 3 daca nu o bagai fortat. Intr-un fel pot sa zic ca masina si-a facut rodajul cam 4-5 ani si vreo 50.000km cel putin. Cand am vandut-o i-am zis cumparatorului ca e numai buna de condus acum Cateva poze mai jos. Consumul crescuse spre final, asa ca pe ruta mea M3-ul consuma maxim 1-2 litri in plus Si vara si iarna, adevarat daily driver. Cum trebuie sa arate un motor dupa 7 ani si 75.000km4 points
-
Eu sunt unul dintre cei care au cumparat masina de la tine E90 330 aici pe forum:) Si dupa 5 ani ma declar foarte multumit de masina si de tot ce a tinut de vanzarea masinii la acel moment Recomand!!3 points
-
Nici o propblema. Cum se spune, everyone is entitled to have an opinion. Ma balcanizez doar atunci cand altii stiu deja cum sint sau cum conduc Nu e prima masina de peste 400CP care o posed sau conduc. Daca cumva mi s-a parut ca nu e ok ceva, am vandut masina. 2009 C63 AMG cu PP a fost o astfel de masina. Pur si simplu nu eram sigur de "feed-back"-ul oferit de masina. Ma simteam pasager. Si avea cutia si diferentialul tare ciudate. Cand am avut ocazia, am fost la tot felul de cursuri de pilotaj, pe/cu toate circuitele/marcile posibile. In USA ma duceam regulat la autocros, SCCA Solo parca se numea. Important e sa iti cunosti limitele si sa stii cum sa reactionezi. Si sa ai incredere in masina ca nu te va musca de cur cand nu te astepti. Daca iti palpaie galbioara in bord (fie tractiune, fie stabilitate), inseamna ca tocmai ai fost salvat de electronica. Asa ca baga la cap ce si cum ca data urmatoare sa te opresti putin sub pragul tocmai atins, in asa fel incat in bord sa nu palpaie nimic. Poti regla aproape totul din piciorul drept, iar daca e ceva, volanul e acolo nu sa te tii de el sa nu cazi ci sa il invarti si sa controlezi masina. Cel mai important lucru, tratezi fiara cu respect. Nu o cravasezi decit daca esti perfect sigur ca nu te arunca din sa. Gen kick-down la iesirea din curbe lente si cu volanul inca neadus la centru. Normal ca stii ca vine un drift, problema e ca nu stii cat de violenta va fi plecarea si daca vei fi in stare sa o "prinzi" sau nu. Si experimente eu nu fac, mai ales pe drumuri publice. Cat despre meritat...Presa de specialitate a fost aproape unanima: acesta este un M3 nec plus ultra, the one to have, the ultimate driver's car. Si daca il aveam in fata nasului, de ce nu? Urmatorul va fi aproape in mod sigur all wheel drive, cu transmisie automata cu convertor hidraulic, filtru de particule, etc. Si legislatia privitoare la esapamente nu mai e asa permisiva, deci nici nu stiu cum va suna. Un 320xd automat e tot ce trebuie la casa omului. Restul e lux. Sau un 328/330iA, daca vrei benzina. Dar e pacat sa iti iei BMW si sa nu optezi pt specialitatea casei, 6 cilindri in linie. De preferat in trening (Seria 3) decit la costum (seria 5) sau frac (seria 6/7/82 points
-
cam asa ziceam si sunt de parere si eu :-) dar fiecare dupa posibilitati, evident si de cat are bugetul. eu folosesc si carplay de pe iphone si mirrorshare de pe android ul telefonului sotiei si e ok. este altceva...faptul ca nu mai cobori privirea atat de mult in jos la telefon ci doar spre ecranul navigatiei..e ceva... minusul solutiei este ca nu poti asculta radio sau alta sursa de muzica gen cea stocata pe HDD sau pe un stick usb. sau sa folosesti melodiile stocate in memoria telefonului daca ai spatiu. folosesc applicatii de radio via internet si in majoritatea cazurilor e ok..semnal 3/4g sa fie.1 point
-
1. Daca unitate are deja ID5 inseamna ca are deja 4GB RAM si e ok pt carplay. sa nu aiba ID4 pt ca acele unitati stiu ca au doar 2GB si trecerea la ID5/6 se va lasa cu reseturi de unitate random. 2. pe langa piesele enumerate, nu uita de antena WIFI pt CARPLAY, altfel va trebui sa tii telefonul langa bricheta ca sa iti mearga. Cred ca are legatura cu asa numita optiunea Carplay preparation. Poti cauta pe net ce inseamna mai exact optiunea asta sau pe realoem/newtis eventual la scheme. 3. codul de generare harti difera la NBT fata de NBT EVO - practic ori cumperi tot setul de FSC de la BMW pt vinul tau pt evo (navigatie/voice recognition etc) ori iei un set de Custom FSC care include tot.1 point
-
De la ID5 poți trece doar la ID6 Lite prin codare, deci nu chiar ID6.1 point
-
Am cumparat-o in 2016. Costurile de transport sunt cam la fel, a mai urcat motorina cu cativa centi, dar sigur nu s-a dublat. Cine iti cere 3000 euro sa ti-o aduca, e jaf la drumul mare. Orice platforma costa intre 300-600 euro. Ma ocup cu transporturi si stiu1 point
-
De ce nu programezi o întâlnire cu ei să discuți direct? Întrebi și ceri tot ce ai de cerut. Nu e nicio rușine să ai întrebări.1 point
-
Confirm și eu pentru B&K. Eu am luat mașina acum 1.5 ani de la B&K din Luneburg. ImpecabilĂŁ experiența avutĂŁ cu ei. LângĂŁ Hamburg, unde se agațĂŁ harta Germaniei ĂŽn cui - m-a costat 1500EUR toatĂŁ treaba (2 persoane, avion, masĂŁ, motorinĂŁ, acte...etc). Asta e cea mai ieftinĂŁ variantĂŁ dar implicĂŁ sĂŁ te duci acolo personal. Poți sĂŁ mai negociezi poate cu Bavaria. AltĂŁ soluție nu prea ai cum.1 point
-
Masina e ft ok, daca-ti place, ia-o! Provine de la B&K, un dealer de incredere Ai un pic spatiu de negociere, sau incearca s-o cumperi prin Bavaria Used Cars Romania. Poate iesi cu 1-2K euro mai ieftin si ti-o si aduc in Romania.1 point
-
Wikipedia zice: The most seriously affected units which require the most extensive repairs were produced from 01.03.2007 to 05.01.2009. Sigur la noi in tara nu e 90 % business din schimbat distributia vietii ? Baietii astia de la BMW sa fie atat de idioti incat daca au vazut in 2008 problema sa nu o fi separat la N47-urile din 2010-2011 sau cele de F30 ?1 point
-
Azi dimineata am reintrat in posesia masinii. Per total e ok, in detaliu, perfectionist cum sint a mai prins un praf pe ici pe colo si a mai bagat o cuta. Asta e, macar e protectie De stralucit, straluceste, sa vad dupa prima spalare si cu un quick detailer pe ea daca e si mai bine. Si una dupa 200km, la lumina naturala. EDIT: Are si poze facute de el, "artistice", i-am zis sa mi le dea si mie...sa vedem daca le primesc.1 point
-
Pentru ca nu eram multumit de setarile DSP-ului, am cumparat un kit de calibrare de la Match (microfon, preamp, cabluri). Si dupa cateva zile de masurat, egalizat, ascultat si luat de la capat, am reusit sa ajung la o configurare multumitoare - sunet clar, fara distorsiuni, cu soundstage bun si separatie buna a instrumentelor La ce a ajutat in special masurarea - setarea corecta phase pt subwoofere si boxa centrala, in asa fel incat sunetul sa fie aliniat, fara sa fie acoperit de subs. Am antifonat si cutiile de la subwooferele de sub scaun, acum nu mai vibreaza deloc; e o operatiune destul de simpla (se desfac scaunele, se scot cutiile de la subwoofere, se aplica pe exterior un material de antifonare - STP Black Silver 2mm in cazul meu) - durata aproximativ 2h, cost 20 lei. In concluzie - in sfarsit sunt multumit de felul cum suna instalatia Dupa experienta calibrarii, sunt convins ca se poate scoate o calitate foarte buna dintr-o configuratie HiFi, doar prin instalarea unui amplificator Match - fara schimbarea boxelor. Pentru doritori (in special posesori de amplificatoare Match/Helix) - va pot ajuta cu calibrarea DSP-ului pe baza de masuratoare (pt ca nu a fost chiar ieftin kitul de calibrare, si pt ca dureaza minim 1h - trebuie sa veniti cu minim 2 sixpack de Corona)/1 point
-
wow deja am e luata de rugina la aripi. ciudat,am mai vazut un f10 la fel dar credeam ca e un caz izolat.1 point
-
Nu e nimic nici urat nici nepotrivit la masina asta , dar asta e forumul bmw , critica . Sa o stapanesti sanatos , bebe e in extaz cred cand il pui la leganat asa ))1 point
-
VA salut sa rezolvat problema o siguranta din zona calculatorului DDE si in fir intrerupt tot in acceasi zona . Mersi de sprijin si bafta la reparatii.1 point
-
Concediu terminat ,nu am fost niciodatĂŁ mai bucuros cĂŁ acum sĂŁ ĂŽmi conduc masina di 2 motive 1-de-abia asteptam sa probez franele 2 -am avut ĂŽnchiriat pe perioada concediului un opel Insigna ,motor 1.6 d care mĂŁ dezamĂŁgit in proportie de 70% (singurele 2 plusuri sunt portbagajul mult mai ĂŽncĂŁpĂŁtor Ăâ˘i faptul cĂŁ a fost automatĂŁ ) ,consider masina care o am acum chiar dacĂŁ mai veche cu 10 ani superioarĂŁ la orice capitol . Nu am avut pânĂŁ acum masina sĂŁ imi dea cel putin 2-3 erori pe zi ,masina din 2016 cu 100k de km . Cat despre firma de ĂŽnchirieri las un val pietos,au avut un comportament putin spus neprofesional si le-am promis cĂŁ o sĂŁ le fac "reclamĂŁ" la toti prieteni mei ,evit sĂŁ povestesc mai mult aici pentru cĂŁ nu este cazul ,singura supĂŁrare este cĂŁ de fiecare datĂŁ când mĂŁ ĂŽntorc acasĂŁ se gaseste cineva sĂŁ mĂŁ facĂŁ regret ca am facut-o . Oricum noi sĂŁ fim sanatosi ;) poza cu masina :) Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
1 point
-
Oameni normali la cap. Vrei M, iti cumperi M pur, nu un SUV cu putere de M. Nu le-am inteles niciodata sensul SUV-urilor pe steroizi.1 point
-
Foto atasat Sent from my MI 8 using Tapatalk1 point
-
Eu am schimbat la fostul e60 2009 motor n47 177 cai la 208 000 km. Sincer nu trebuia schimbata. Arata perfect. Au zis si cei de la service ca mai mergea mult si bine.1 point
-
up 177777km recent impliniti.... 1080km cu un plin, efectuati pana la cj si imprejurimi si retur....1 point
-
1 point
-
1 point
-
Desteptule data viitoare exprimate cum trebuie... ai spus ca senzorii au fost inversati nu mufele la senzori.1 point
-
1 point
-
up: -schimbat racitor+egr -curatat galerie admisie -schimbat tampoane galerie evacuare1 point
-
1 point
-
Daca lasi acesi versiune de ISTA si schimbi doar baza de date , trebuie sa aplici iara pasul 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. Daca cineva are probleme cu ultima sau penultima versiune pot sa il ajut foarte usor (ca doar pe astea le mai pastrez si am anumite fisiere de care o sa fie nevoie) dar asa cu versiunile ''prea vechi'' este prea mare bataie de cap sa caut si sa imi bat capul pentru ceva demult apus ... Nu sunt platit pentru asta ,ce fac, fac din pasiunie si ca vreau sa avem un forum cu informatii si materiale cat mai multe. Totusi , vad ca lumea inca isi bate capul cu o versiune ce imediat are un an ... Astazi sau maine o sa incarc ultima versiune , 4.10.41 ... Este mult mai usor sa ofer informatii despre ultimile versiuni...1 point
-
Normal ca am fost ironic. Eu merg cu pilot automat de cate ori am ocazia. Nu fac depasiri la care trebuie sa franeze restul sa ma repliez la mustata inapoi si ii urasc pe indivizii care fac asta, poate nimeresc pe cineva care nu e atent o secunda si ii omoara pe toti de pe contrasens.1 point
-
Faci o presupunere neargumentatĂŁ: aceea ca mașina in cauza nu e ĂŽntreținutĂŁ corespunzĂŁtor și ca nu exista banii necesari pentru mentenanța. Eu am ĂŽnsumat toate cele spuse de tine pe alte threaduri, unde concluzionezi ca orice e inutil sau nu merita banii. Tu vorbești de service de cartier ca deh, reprezentanta e scumpĂŁ. Inițiatorul a pornit pe un drum urmat și de alții anterior. Ce ar trebui conștientizat e ca totuși sunt niște mașini destul de scumpe de noi, iar tot ce tine de ele e scump, cu atât mai mult adĂŁugarea unor dotĂŁri.1 point
-
Asa pornesc toti cu avant sa faca toate modificarile din lume, iar apoi se lovesc de preturi...1 point
-
pana acum nu te-au ajutat deloc raspunsurile... din contra te-au indus intr-o mare eroare ! multi isi dau cu parerea, dar putini cunosc realitatea. MERG farurile de pe masinile cu volan pe dreapta 100%. o spun din experienta si nu din auzite. poti sa-ti iei linistit. alea fara lupa sunt fix la fel dar reglate din suruburile (imbus) dar presupun ca nu-ti iei din alea. alea cu lupa sunt identice cu cele de la masinile cu volan pe stanga. e clar ca au acelasi part number si poti verifica asta si pe realoem. singura diferenta este pozitia lamelei de la obturatorul lupei. aceasta este anume facuta ca sa o muti in functie de pozitia volanului (stanga sau dreapta) la masinile cu volan pe stanga lumina formata pe perete este data de obturator si arata cam asa : ___/ ___/ la masinile cu volan pe dreapta arata cam asa : \___ \____ modificarea se face foarte simplu. te pot ajuta eu in 5 minute daca vii la timisoara cu masina sau farurile sau daca vrei mai aproape calin78 langa lipova. deci poti sa-ti iei linistit farurile !!!1 point
-
Nu e o masina exclusiv pt autostrada, dar i-ar prinde bine macar vreo 50% mers afara din oras. Ai spalat filtrul o data si nu te-a tinut. Daca ai mai mult de 200k km, nu prea poti sa mai ai pretentii de la filtrul mai ales in modul asta de exploatare. O masina circulata doar in oras poate sa aiba probleme cu filtrul chiar mult inainte de 200k.0 points
-
Salut, si eu eram chitit pe acest motor ("clasic in viata"), tu ai luat-o noua acu 7-8 ani , eu..... am luat-o veche acum dar mi-a placut si inca imi place "engine of the year 2009" incepea o noua generatie turbo la BMW dupa multi ani iar asta m-a inspirat, am avut 5 ani N54 fara turbo si mi-a placut mult, eeee cu Z-tul a mai rezolvat o frustrare de-a mea .....pana acum la toate bmw-urile pe care le-am avut (seria 5, X5 , seria 1) am avut cele mai mici motorizari din clasa, la Z-et am vrut sa fie varf de gama ca tot imi place foarte tare, asa am cautat si am luat intr-un final Z4 Sdrive 35is , un apropo la ce zicei tu mai sus, la Porsche nu am vrut desi mi-a placut (m-am dat cu toate la un eveniment in 2017 unde era prezent si concurentul direct din clasa Boxter dar si 911 gts, a fost fain dar parca lipsea ceva.......(nu ma simteam acasa in ele)..... am luat tot BMW. Imi cer scuze colegilor ptr cele cateva randuri de offtopic caci probabil doreau sa mai citeasca ceva despre M3_CS.0 points
-
-1 points
-
De unde esti? Daca esti din Bucuresti du-o frate la ServiceTeamBmw si iti spun baietii de acolo daca e masina de luat sau nu. Ti-o verifica in toate pozitiile. Nu te lua dupa unu dupa altu. E corect si ce spun baietiide pe forum, dar daca iti scapa ceva iti iei mare teapa. Plus ca poate nu iti dai seama, a fost lovita, n-a fost lovita, cat a fost de lovita, bate distributia, nu bate, ce are pe istoric, sunt multe la care tb sa fii atent. De aia un service bun e cel mai sigur. Daca incepi sa te uiti tu cat e de curata teava de esapament mai bine n-o mai lua. Iti iei masina, nu bicicleta frate. Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
-1 points
-
Vand baterie oem bmw start stop Agm 90ah 98% state of health Pret 600 de lei Contact aici sau PM Sent from my MI 8 using Tapatalk-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00