Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/29/18 in all areas
-
Romulus tu trĂŁiești ĂŽntr-un univers paralel?toți sunt proști și tu deștept, mĂŁ rog, ABG corecti și profesioniști?observ cĂŁ orice interacțiune sau pĂŁrere negativĂŁ la adresa lor e contratĂŁ f rapid și categoric de tine.ĂŽnțeleg cĂŁ...dar totuși..16 points
-
Incepe sa devina destul de enervanta aceasta operatiune de "inalbire" a ABG. Reclama, reclama, dar cand aceasta reclama contravine tututor parerilor celor ce au de-a face cu ABG, devine penibila actiunea...14 points
-
Eu sunt foarte calm. MĂŁ bucur cĂŁ ai ĂŽnțeles ce am vrut sa spun. Weekend plĂŁcut!14 points
-
7 points
-
spui neadevaruri. o masina este atat de sportiva cat este de capabil soferul. fiabilitatea nu are a face cu clasa din care face parte masina. si in Romania, doar oamenii cu venituri de peste 7000 euro lunar isi permit sa intretina seria 7...restul fac niste carpeli si batjocora.3 points
-
Cred ca in nici un oras nu prea se preteaza un suv diesel aflat la sfarsitul duratei sale de viata; ca in romania e plin de ele, asta e doar o anomalie/anormalitate care trece in ochii observatorilor ca si ceva normal, similar cum sunt wc-urile in curti, lipsa canalizarilor, asistentei sanitare.2 points
-
Tocmai acolo este utilitatea unei astfel de masini. Alimentata peste noapte, folosita preponderent urban. E aiurea sa declari ca "nu face sens" pentru ca tu iei o masina proiectata pentru trafic urban si vrei sa o folosesti la drumuri lungi de vacanta, unde, evident, nu e in mediul ei (autonomie, viteza de croaziera, spatiu interior.1 point
-
Ei, și cum mă așteptam, deși cu greu am făcut programarea (mulțumesc oricum Romulus pentru intenția de ajutor), am ajuns Marți la ora 11:00 la constatare. Am ajuns puțin mai devreme, dar nici o problemă zic, aștept. Se face ora 11. Mă așez la biroul consilierului la care eram asignat. Mă prezint și sunt lovit direct de un semi-sictir: "da spuneți". Zic care e treaba, trece datele în sistem și-mi face o ofertă deja. Ofertă cu vreo 250 RON mai mare decât ce primisem acum vreo 2 luni pe mail, dar na, n-am comentat, nu el a făcut oferta veche. Ok, dau talonul, apoi se face liniște vreo 5 minute cât a completat prin tabel. Ciudat că n-a citit cheia, dar poate la vopsitorie e altă treabă. Respectivul consilier mai era cu un junior pe lângă el, părea că îi face un training. În fine, mergem spre mașină, când aproape ajungem îi sună telefonul, expediază repede pe cine e acolo și apoi se plânge de față cu mine către junior "băi frate, ce e azi, s-a spart conducta cu clienți , prea mulți" - jenant. Încerc să trec peste moment și ne uităm la mașină, se lămurește și mergem să stabilim o dată în care să aduc mașina. Stabilim pentru lunea viitoare în cele din urmă că se pare că mașina nu putea fi gata până vineri (4 zile, wow - ok e plin - asta e), iar eu aveam nevoie de ea în weekend. Rămâne să o aduc luni, dar nu am făcut fișă de intrare în service, nimic. Parcă nici nu fusesem pe acolo... A doua zi însă, interivne ceva și pot aduce mașina mai devreme așa că decid să iau legătura cu omul să văd ce se poate face - inițial mi-a propus să las mașina de marți acolo. Încerc să îl sun pe numărul de telefon, nu răspunde. Ok, aia e. Revin ulterior, liniște. Toată ziua nu mi-a răspuns. Când mă duceam la Audi, eram măcar sunat între timp dacă nu îmi răspundeau pe moment să lămurească ce se întâmplă. E vineri, n-am reușit să mai dau de el, motiv pentru care luni nu mă mai duc acolo. Nu e normal să las sume mari de bani și să fiu ignorat. Nu, omul nu e la cheremul meu, dar nici să stau să alerg eu după consilieri, pe banii mei, lăsând deoparte atitudinea extrem de superioară a lor. @Romulus, dacă citești asta, degeaba vrea noul management să facă ceva dacă nu investește masiv în personal. Pare că sunt depășiți de situație și totodată oarecum frustrați. Eu unul nu mă mai duc acolo - nu accept să văd figuri și aere de superioritate pe banii mei. Și da mi-am adus aminte numele tuturor consilierilor cu care am vorbit. În postarea de mai sus unde ziceam că tot așa era domnul acela foarte supărat pe viață precum și de băiatul ăsta care e sătul de clienți și doar îi ignoră.1 point
-
Eu vb de anul 2006 cand am vazut prima data , multumesc pentru info, stiu si eu ca exista pe piata acum, nimic deosebit Win, trage la fel ca inainte sau este mai slab asta nou montat1 point
-
Stii ca 28i e 2.0L cu o singura turbina, nu? Ar fi fost si penibil sa fie bi-turbo si sa aiba 245 de ponei, in conditiile in care marea majoritate a producatorilor fac 2.0L cu o singura turbina si puteri peste 300cp (VWAG, MB, FORD, HONDA etc.)0 points
-
Ma refeream la faptul ca un motor de 3 litri dezvolta mai usor puterea, decat un 2 litri dopat cu 2 turbine. Viata unui motor mai mare care dezvolta aceeasi putere cu unul mai mic (impins spre limite) va fi mai lunga. Pe hartie, da, nu se vede diferenta, dar in timp, da. Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
Cred ca e cel mai comun si scarbos model de jante la ora actuala, poate pentru ca toate e36 au asa ceva0 points
-
Multumesc, dar nu e cazul de pareri de rau. Nu traiesc din asta, este o masina luata, ca toate celelalte foste ale mele, de mine pentru mine dar pusa si la vanare din nebunia mea de a schimba incontinuu, dar daca nu se vinde sa-mi ramana o masina "dreapta" si fara nicio problema sau dubiu. Este o masina intretinuta exemplar, numai cu produse si consumabile de calitate, care locuieste in curte, in garaj, cu toata atentia de rigoare. Este pusa la vanzare numai din "nebunia" mea mentionata mai sus....nici nu stiu ce urmeaza daca s-ar vinde . Multumesc! Stima-1 points
-
Ai si vreo poveste in sensul acesta, ca de lucruri concrete nu pun problema. Zic de masini, care sunt - mai mult sau mai putin - construite/asamblate in aceeasi/aceleasi fabrica/i, nu de coca-cola sau ulei / branza care au N producatori, de cele mai multe ori locali, din motive usor de inteles. TL;DR: Masinile nu sunt facute mai slab calitativ pentru Europa de Est. In ultimii ani, Romania figureaza in documentatia specifica cu circuit inchis a producatorilor pe aceeasi treapta/pozitie cu Austria .-1 points
-
eu personal, nu voi trece in veci la masina electrica, atata timp cat legislatia o va permite. daca abia in 2040 nu vor mai fi acceptate a fi inmatriculate masinile cu ardere interna, in 2039 imi voi cumpara masina cu motor termic din ulltimul lot ca sa pot sa circul linistit cu ea inca 10 ani. ceea ce face Bala acum cu programarea incarcarilor, nu as putea sa fac in veci. Cand plec la drum, nici nu concept sa merg mai putin de 300km si sa fac pauza...si aia de maxim 15 minute. Practic, nici la mare sa nu pot pleca si sa merg cu o viteza indeajunsa cei 220km care ii am de acasa pana pe plaja ar fi teribil. si nici la Tesla care are autonomie de 400km sau la Mercedes EQ sau Audi Etron tot cu 400km estimati..daca te dai la masina, cobori autonomia la jumatate si abia ajungi la mare cu un "plin". nici hibridul nu il voi accepta, atata timp cat ingreuneaza masina cu echivalentul greutatii unui porc si mai ia si din portbagaj si se duce dracul si handlingul din cauza greutatii. plus ca masina, dpmdv, trebuie sa horcaie, sa faca in toate felurile ca de asta e masina. No offence Bala, dar daca as avea masina ta, asta ar fi cel mai mare stress care l-as putea avea in fiecare zi, pe langa cele deja existente.-1 points
-
-1 points
-
ai scris atat de mult si totusi ai transmis atat de putine lucruri relevante...-1 points
-
Am curatat intercooler-ul si pe exterior si pe interior daca tot l-am dat jos. Se simte o imbunatatire clara la mers si la cum accelereaza.-1 points
-
-1 points
-
Cat se poate de adevarat. Un motor de 3 litri trage si se simte altfel decat unul pe 2 litri, indiferent de marca. Faptul ca producatorii vor sa fie cat mai "prietenosi" cu natura si ultimile legi (ca sa nu intru in alte descrieri..) oferind motoare mici cu 2 turbine nu schimba lucrurile in sensul putere pura transferata spre roti! Una este puterea data de un motor mic cu una, poate chiar doua turbine (..Twin Turbo) si alta cea data de un motor de cilindree considerabila si O TURBINA pe masura motorului de 3(trei) litri si de ce nu Biturbo.. atunci sa vezi diferenta! Biturbo versus Twin Turbo link ..Producatorii stiu bine ce vor si ce sa ne faca sa credem! In fata MULTORA chiar reusesc. Dar nu a tuturor!-1 points
-
Cat se poate de adevarat. Un motor de 3 litri trage si se simte altfel decat unul pe 2 litri, INDIFERENT DE MARCA. Faptul ca producatorii vor sa fie cat mai "prietenosi" cu natura si ultimile legi (ca sa nu intru in alte descrieri..) asta nu schimba lucrurile in sensul putere pura transferata spre roti! Una este puterea data de un motor mic cu una, poate chiar doua turbine (..Biturbo) si alta cea data de un motor de cilindree considerabila si O TURBINA https://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/differences_between_turbos pe masura motorului de 3(trei) litri si poate Twin Turbo.. atunci sa vezi diferenta! ..Producatorii stiu bine ce vor si ce sa ne faca sa credem! In fata MULTORA chiar reusesc!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00