Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/30/18 in all areas

  1. 4x4 diesel cu garda la sol minim 18cm pentru mers in oras. Sa vrei asa ceva pentru oras n-are niciun sens. Cum spunea cineva mai sus, daca e plin de ele nu inseamna ca este o normalitate. O sa fie o masina ineficienta, relativ greu de parcat, cu costuri de rulaj si intretinere mai mari decat la la un sedan asemanator etc. Masina pentru 80% oras sunt seria 1/2/3 in opinia mea(asta daca vorbim de BMW, ca pentru oras sunt alternative mult mai bune). In niciun caz suv,4x4, eventual nici diesel... Sa vezi distractie cand o sa vezi consum 15 la o amaraciune de 2.0 diesel . Iar legat de filtru, oricum majoritatea pe care o sa le gasesti au minim minim 300k km si ori nu mai au filtrul de particule, ori e vai de el.
    3 points
  2. Cred ca in nici un oras nu prea se preteaza un suv diesel aflat la sfarsitul duratei sale de viata; ca in romania e plin de ele, asta e doar o anomalie/anormalitate care trece in ochii observatorilor ca si ceva normal, similar cum sunt wc-urile in curti, lipsa canalizarilor, asistentei sanitare.
    3 points
  3. Pana la urma unde gasesti X3/X5 pe benzina? Daca asta e oferta, nici in germania nu gasesti, le cauti cu lumanarea. Plus ca ce e pe benzina sunt motoare mari. Orice motor diesel mananca bani la 200.000 km (a se intelege mai mult ca un benzinar). Problema ar trebui pusa altfel, cati km pe an se fac, ca sa vezi daca renteaza intretinerea unui diesel. Eu sincer, din proprie experienta, diesel cu peste 200.000 km n-as mai lua, ca pica pe rand una alta. Plus nervi, timp pierdut. Urmatoarea mea masina va fi de maxim 4-5 ani, cel mai probabil benzina.
    2 points
  4. Sunt fake. Originale sunt doar pe 18 in 2 marimi la E46 si o la fel fata/spate pe E60.
    2 points
  5. Dupa cum ziceau si colegii de mai sus, daca tot te apuci sa schimbi bucse, schimba-le pe toate. Eu am facut asta acum un an desi nu batea nimic si e cu totul alta masina, mult mai inchegata. Toate bucsele de la brate si de la diferential (pe cele de la punte nu le-am schimbat) sunt ~700lei (lemforder).
    2 points
  6. @Cloud92 - referitor la comfortul la drum lung. Pe f36 meu am scaune sport, normale, neincalzite, suspensie standard. Am 187 si 85 kg si am mers si 1400 km pe zi, pauze la fiecare 4-500 si eram super ok. Nu durere de spate, gat, nu intepenit. Chiar daca nu e adaptiva suspensia isi face tb f bine. Nu stiu daca motivul e economia sau c-au vrut sa fie mai retro(clasic Bmw). Dar e adevarat interiorul e mai spartan, materialele nu arata spectaculos. Totusi calitativ eu n-am avut probleme, nu greieri, nu uzura, toate sunt se imbina perfect ireprosabil. Cei care vor mai multa eleganta tb s-o caute in alta parte clar. Clar ca daca pui pe F10 (spoilere, roti) ii dai alta fata. Mie-mi place insa 4-ul mai mult: lata, mai plata/joasa decat 3/5 (mai putin spatiu pe verticala dar accept neajunsul). Da clar e ceva subiectiv. Eu prefer sportivitatea, ceva mai compact, agil, minimalist. Am cativa ani in plus dar ma simt ca la 20 de ani. N-aveam carnet, nici nu ma gandeam la asemenea masini. Vreau sa profit de oportunitati, de ce n-am avut atunci. Am un stil de viata mai activ, urasc comfortul excesiv, consider ca ma face slab. Prefer sa-l las pt mai incolo. Nu trebuie sa uitam ca fizica e fizica - niste sute de kg in plus, ampatament, ecartament mai mari nu pot fi surmontate oricati CP si sisteme electronice ar avea. In viraje, schimbari rapide de directie, nu se va simti ca o masina mai mica/usoara cu sisteme asemanatoare/raport CP-greutate. Inertia bat-o vina. Nu-i de batrani, e o impresie subiectiva de-a mea. O categorie cu care nu vreau sa ma identific. Vorbind de masini la prima mana cam la varsta asta isi permit oamenii sa detina 5-7. Seria 5 upper management. Deja la 7 vorbim de directori, functionari de top in institutii publice. Pai o rata de leasing operational de seria 7 sare lejer de 1000 euro.
    2 points
  7. Incepe sa devina destul de enervanta aceasta operatiune de "inalbire" a ABG. Reclama, reclama, dar cand aceasta reclama contravine tututor parerilor celor ce au de-a face cu ABG, devine penibila actiunea...
    2 points
  8. Ca sa revenim la topic si sa vorbim strict de motorizari. Eu vreau sa spun doar atat, ca posesor de 2.0i nu pot sa spun decat atat, fugi de ele. Mergi pe 3.0D. Impozitul ala de 2200 lei il scoti inapoi din interventiile de la motor si chiar si consum. Nu cred ca exista motor mai prost la fiabilitate decat 2.0i de la bmw ( 2008 in sus pe injectie directa )
    1 point
  9. senzorul de temp din plasa(care e impreuna cu plasa de incalzire)
    1 point
  10. Pai daca comparam cu un un 318 chel e normal, dar mergi cu un F30 cu suspensie sport si ceva roti mai late si vorbim dupa.. Seria 7 nu am condus, dar am mers cu G31 cu pachet M si foarte multe dotari si da, este tren, dar F30 cu suspensie similara este cart pe langa el. Poate nu e cu mult mai rapida daca e sa le cronometrezi, dar se simte mult mai agila si pana la urma asta conteaza daca te intereseaza partea sportiva a unei masini.
    1 point
  11. Eroarea e strict pe senzorul de ĂŽncĂŁrcare (cel de pe brațul din fațĂŁ-stânga). DacĂŁ ai probleme cu xenonul stânga, schimbĂŁ becurile ĂŽntre ele, dacĂŁ rĂŁmâne problema pe stânga, atunci e droserul.
    1 point
  12. Motorul de pe 28i este slab ca fiabilitate. Ala e marele dezavantaj. Nu ca e fortat, ca e 2.0 etc. Cu 30d o sa ai mai putine probleme neasteptate (adica poate mai schimbi o turbina, un injector, dar nu te trezesti cu internele faramate sau alte minunatii intalnite la 28i)
    1 point
  13. Scuze ptr dezacord...Întâmplarea a fãcut....
    1 point
  14. Desigur, marți ar trebui să le primesc. Azi am avut o zi plina si am schimbat urmatoarele: -Ulei Motul 5w40 -Filtre -Pompa de benzina(lpfp) stage 2. -Inlocuit antigelul -Bobine+buji Bosch -Electromotorul. -Update la ultima versiune MHD. Ptr ca am dat jos galeria de admisie ptr înlocuirea electromotorului, am inlocuit si garniturile acesteia. Luni o bag iar in operatie si ii schimb flanse amortizoare fata.Daca nu imi place cum arata amortizoarele, le schimb si pe astea. Întâmplarea face ca atunci cand alimentam la peco, apare un prieten care tocmai ce isi luase un Audi S5(V8) quattro si imi propune sa iesim putin pe autostrada sa ne dam, asta dupa ce ma avertizase ca nu am nicio șansă în fața V8-ului.Sincer sa fiu, nici eu nu eram prea încrezător, dar am acceptat.. Imi pare rau ca nu am filmat...plecare din mers(70)....treceam pe lângă el de parcă aveam NOS...S-a linistit băiatul...
    1 point
  15. spui neadevaruri. o masina este atat de sportiva cat este de capabil soferul. fiabilitatea nu are a face cu clasa din care face parte masina. si in Romania, doar oamenii cu venituri de peste 7000 euro lunar isi permit sa intretina seria 7...restul fac niste carpeli si batjocora.
    1 point
  16. Cat se poate de adevarat. Un motor de 3 litri trage si se simte altfel decat unul pe 2 litri, indiferent de marca. Faptul ca producatorii vor sa fie cat mai "prietenosi" cu natura si ultimile legi (ca sa nu intru in alte descrieri..) oferind motoare mici cu 2 turbine nu schimba lucrurile in sensul putere pura transferata spre roti! Una este puterea data de un motor mic cu una, poate chiar doua turbine (..Twin Turbo) si alta cea data de un motor de cilindree considerabila si O TURBINA pe masura motorului de 3(trei) litri si de ce nu Biturbo.. atunci sa vezi diferenta! Biturbo versus Twin Turbo link ..Producatorii stiu bine ce vor si ce sa ne faca sa credem! In fata MULTORA chiar reusesc. Dar nu a tuturor!
    1 point
  17. Nu inteleg alegerea prea bine, daca faci multe drumuri pe exterior iarna de ce vrei seria 4 coupe, cu atat mai mult xdrive? O masina care nu e chiar confortabila si nici cel mai bun tourer si o garda joasa, de ce nu un seria 5 care imbina perfect ambele lumi, si sportivitate si confort? La bani tot pe acolo se invarte oricum iar dupa un drum de 5-6 ore nu iesi complet distrus din el. Vara asta am facut 700 km in o zi combinat tot felul de drumuri pana am ajuns la munte si nu am simtit absolut nimic, ceilalti din seria 3 E92 au ajuns terminati, si antifonarea mult mai slaba, si masina mult mai rigida, scaunele nu sunt confortabile deloc etc. Pe langa asta daca tot faci multe drumuri afara din oras as merge fara dar si poate pe 3.0D. O sa scoata si consumul mult mai mic si mai relaxat la drum intins.
    1 point
  18. Stii ca 28i e 2.0L cu o singura turbina, nu? Ar fi fost si penibil sa fie bi-turbo si sa aiba 245 de ponei, in conditiile in care marea majoritate a producatorilor fac 2.0L cu o singura turbina si puteri peste 300cp (VWAG, MB, FORD, HONDA etc.)
    1 point
  19. Daca jantele sunt pe 17, sunt FAKE. Bmw style 135 sunt doar pe 18 inch. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  20. Dețin N54 de aproape 5 ani si nu e asa cum vb unii aici, doar din auzite. Am vazut ca ai in plan undeva la 500cp, deci N54 este cea ce cauti.Atata timp cat ai grija de ea, adicĂŁ schimburi de consumabile la timp si mentenanta, nu ai de ce sa-ti faci griji.Daca vrei mai multe informatii, lasa-mi un PM si vb acolo.
    1 point
  21. Romulus tu trĂŁiești ĂŽntr-un univers paralel?toți sunt proști și tu deștept, mĂŁ rog, ABG corecti și profesioniști?observ cĂŁ orice interacțiune sau pĂŁrere negativĂŁ la adresa lor e contratĂŁ f rapid și categoric de tine.ĂŽnțeleg cĂŁ...dar totuși..
    1 point
  22. si au sosit ! Ceva teste.. http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180924_143252_zpsaaaywmpn.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180924_143248_zpsfla9agx5.jpg
    1 point
  23. Si inca nu sunt -15 grade...crezi ca o sa scada si mai mult la temperaturi de 3-4 ori mai joase?
    1 point
  24. Victor Detailing. Servicii premium. Vezi pe fb
    1 point
  25. Turbo la AVD, restul la BIMMER. Eu ma duc de 3 ani la ei cu toate masinile si nu avut nicio problema, in ciuda unor feedbackuri negative.
    1 point
  26. Ești cârcotaș aici. :pirate: Ți-am zis și în topic atunci, că în sărbătorile legale scria foarte clar că au închis. Aici e vina ta Dar ca să revin la topic. Revizie - Bavaria Băneasa - Mai 2017 Prima revizie pe care am făcut-o BMW-ului în țară a fost la Băneasa. Am zis că să fie treaba făcută bine, că nu știam încă foarte bine ce și cum e cu BMW, fiind primul BMW deținut. Deși revizia în sine nu a fost mare lucru și consilierul mi-a răspuns frumos la toate întrebările, starea în care mi-a fost predată mașina a fost varză pentru o revizie care a costat 1800RON. Când au scos filtrul de habitaclu, toate frunzele și urmele de praf și mizerie se găseau frumos pe covorașul din dreapta. Un morman întreg. Ok, ei nu sunt spălătorie ci la service, dar măcar un bun simț de a scutura cât de cât covorul respectiv l-aș fi apreciat. Era curat lună când am adus mașina. Era insignifiant dacă făceam revizia la un service de cartier, dar când vii la un service Premium, te aștepți la servicii premium. N-am văzut atunci pe moment, abia câteva săptămâni mai târziu, că după ce au făcut revizia au uitat complet să-mi treacă în istoricul din bord operațiile. Neștiind inițial foarte bine situația nici nu m-am uitat pe moment. Acum stau cu o revizie lipsă din bord, tocmai la Bavaria.... jenant Menționez că am făcut sesizări pentru ambele probleme. Am primit scuze de fiecare dată... și cam aia e. Cu istoricul tot nu am remediat. După ce am vorbit cu șeful de service, mi-a zis că se poate reîncerca scrierea reviziei respective în bordul mașinii dar că e riscant că o să dăm lucruri peste cap acolo și că vezi doamne risc să-mi apară în ordine aiurea toate intrările.... whatever. Apare măcar în istoricul online al mașinii așa că nu mă agit foarte tare...dar era ceva ce nu trebuia să se întâmple. Reparație Casco, bară spate - Bavaria Otopeni - August 2017 Aici e de laudă, parțial. Deși discuțiile cu consultantul (care apropo câteva luni mai târziu am văzut că nu mai lucra acolo) au fost foarte întârziate și lipsite de detalii,a trebuit să sun eu de fiecare dată să primesc un update. Și nu, nu insistam, dar treceau 5-6 zile și nu primeam niciun semn. Scuza lor atunci a fost că erau foarte aglomerați, fiind perioadă de concedii. Bara spate a ieșit în schimb impecabil. Mașina am primit-o curată și spălată complet. Nicio diferență la culoare sau alte tâmpenii. Impecabil Discuție legată de câteva operațiuni pe care voiam să le fac - Bavaria Otopeni - Martie 2017 Aici nu am mai folosit serviciile deja. A fost un haos total. Am vrut să fac operațiuni în regim propriu, folosind și un Voucher câștigat la un concurs la Open Doors Day, tot la Bavaria. S-au făcut că plouă cu voucherul meu. M-au trimis să-l folosesc la Băneasa în loc de Otopeni inițial, că vezi doamne nu e câștigat la ei. Oricum habar nu aveau despre ce e vorba. După insistențe, a fost nevoie să vorbească la telefon cu 3 persoane șeful de service ca să confirme că voucherul este valabil. Oricum a expirat până am reușit să-l folosesc. Am uitat din păcate numele celui cu care am vorbit acolo pentru reparațiile pe care voiam să le fac, dar m-a tratat constant cu dispreț și sictir. Părea oarecum deranjat de faptul că am venit să vorbesc personal acolo cu el. Voi încerca să-mi amintesc numele respectivului. Am plecat cu un gust foarte amar de acolo însă. Nicidecum service Premium. Până și la service-urile de cartier mi s-a vorbit mai frumos. PS - nu, nu arăt a pierde-vară și nici nu sunt un imbecil care nu știe să vorbească, dacă la asta vă gândiți - chiar am vorbit foarte frumos cu toată lumea De atunci n-am mai trecut pe acolo. Ultima revizie am făcut-o la Filaret. Planific să mai fac o încercare însă cu bara față, în regim propriu, peste câteva luni, la Otopeni. Sper să nu mai dau de respectivul nesimțit măcar. Păcat de servciile de tinichigerie care au fost impecabile.
    1 point
  27. Ai dreptatae Andrei , un logan pe GPL e mai bun ca un X5 fara GPL.
    1 point
  28. Pai dacĂŁ nu sunt,ia una noua pe benzina Ah,lol
    0 points
  29. Pe mine nu m-a atras deloc , acelasi feeling cheap in interior ca la F30 , e doar ceva mai lat si da pozitia mai joasa iti da senzatia de spatiu , fara sa exagerez m-a plictisit pana la primul semafor , in schimb in 5 e total diferita senzatia , tot am vrut sa schimb seria 5 cu altceva si ma gandeam ca 4 are un look mai fresh , dar nu depaseste un f10 dotat cu absolut nimic , plus ca tot ce gasesti pe aici sunt chele , fara optiuni , de motorizari mai mari nu mai spun sau costa f mult inca . E chestie de preferinte clar , varsta poate si ce asteptari ai de la masina .
    0 points
  30. 2 litri si o singura turbina la 245 cp nu este dopat deloc. 245cp scoate si un strungar dintr-un motor otto in 2018 deci sa nu se teama nimeni ca acest motor este intins la limita. este greu sa scoti peste 400cp din 2 litri, dar 245 cp este ceva normal. un motor de 2 litri pe benzina este prea mult incepand cu 350cp dpmdv
    0 points
  31. Mai multa performanta il iei fara x drive, daca vrei sa ai senzatia de BMW.
    0 points
  32. -1 points
  33. Nu vreau sa te sperii, dar cauta pe forumurile din strainatate sa vezi cat de des se schimba HPFP si turbinele cat de des cedeaza. Acum, na, sa fie cu noroc . Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  34. Un airmass test inainte si dupa ?
    -1 points
  35. Cumpar navigatie dedicata bmw cu android. Astept oferte !
    -1 points
  36. Cumpar pompa vacuum bmw e46 318i 2004.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.