Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/01/18 in all areas

  1. Salutare Cosmin, Tocmai mi-ai usurat cele 7 ore petrecute in aeroportul din Munchen din cauza unui avion care mi s-a amanat. Fiind in cautare de un E60 am decis sa nu stau degeaba si sa incep sa ma documentez in directia asta si am dat peste topicul tau. Am citit cu mare interes si multa placere toata povestea masinii tale si tot ce ai reusit sa faci din ea. Tot ce pot sa zic este "OAU...mai exista pasionati in tara asta". Te felicit pe aceasta cale si crede-ma ca stiu cat de greu e sa faci atatea modificari unei masini (atat dpdv financiar cat si mental daca punem la socoteala stresul si noptile nedormite), dar la final nu mai conteaza toate astea cand vezi ca a iesit ce trebuie si esti multumit de masinuta ta de cateva luni m-am despartit si eu de masinuta mea in care am investit si eu ceva banuti si nopti nedormite (un Astra Bertone 2.0T...nu era BMW, dar mi-a oferit satisfactii pe masura). Mult succes in continuare si inca odata felicitari maxime si spor la urmatoarele proiecte :goodjob:
    2 points
  2. Pentru ca masina s-a vandut in familie si pentru ca eu o intretin estetic am decis sa mai fac un mic update aici cu istoricul de service din ultimul an. Masina a ajuns acum la aprox 186.000 km. Octombrie 2017 : - turbina mica OE noua ( la piesa veche a cedat controlul electronic ) - revizie completa ( ulei + toate filtrele ) - curatare EGR + admisie - 2 x 275/30/20 Michelin PilotSS August 2018 : - revizie completa ( ulei + toate filtrele ) - EGR OE nou ( preventiv ) - antigel HEPU Si ultima problema aparuta de 2 saptamani ( dupa un concediu prin Europa de 5000km ) socuri la schimbarea treptelor de viteza ... socuri care s-au inrautatit treptat , eu am mers cu masina aseara si ceva foarte dubios se intampla cand cutia schimba treptele ... initial este un soc mare gen impins din spate urmat de 2-3 soculete mici . Am fost cu masina la BlackPoint din sectorul 6 dar din pacate oamenii nu cred ca aveau chef de munca , dupa o tura cu masina prin parcarea lor interioara mecanicul era ceva de genul ... " hai domne ca nu face asa de rau , eu zic sa schimbam uleiul asa preventiv sa vedem ce se intampla ... " dupa care FARA SA DESFACA CUTIA zice ca e stricat grupul de valve si ca recomanda schimbarea lui ( 1500 euro ) ... zic ok asa facem DAR ESTI SIGUR CA E DE LA EL .... aaa nu 100% dar intretimp poti sa mergi cu masina asa ca nu face rau deloc . ( asa ca am decis sa cautam alt service care poate chiar desface cutia si ofera un diagnostic real ) Poate sa imi recomande cineva un service capabil sa repare corect si bine aceasta cutie ? ( ZF 8HP70 ) ... cu ZF FAUR situatia e complicata nu raspund la telefoane / mailuri ... cand raspund iti zic ca nu au piese pe stoc si mai dureaza foarte mult pana le ajung ... eu vreau sa repar masina cat mai repede posibil.
    2 points
  3. Daca esti familist, si doresti confort/spatiu pentru familie, cred ca ar trebui sa te uiti si la un Smax/Sharan/zafira/Espace; sunt masini excelente pentru 3 copii, ai un spatiu care niciodata nu il vei avea in X3, si au si ceva garda la sol. Mitul conform caruia tractiunea integrala este "must-have" se datoreaza intr-o masura si celor ce conduc folosind anvelpe uzate/second hand, sau celor ce isi pun in pericol vietile , ale familiei lor+ celorlalti participanti la trafic si se lanseaza intr-o maniera de condus agresiv-haotic-periculoasa, de unde si ideea ca o tractiune integrala "ajute in curbe" si "te scoate din situatii limita". Greutate la impact???? wtf, hai sa ne luam toti hummer sau t-55, ca sunt mai grele, un monovolum are greutate mai mare ca X3, chiar crezi ca asta e un criteriu dpdv siguranta? Un set bun de anvelope adaptate la sezon +garda la sol sa nu ramai suspendat pe zapada sunt in general mai mult decat suficiente pentru a te descurca in situatiile de zi cu zi
    2 points
  4. Scuze ptr dezacord...Întâmplarea a fãcut....
    2 points
  5. Cred ca in nici un oras nu prea se preteaza un suv diesel aflat la sfarsitul duratei sale de viata; ca in romania e plin de ele, asta e doar o anomalie/anormalitate care trece in ochii observatorilor ca si ceva normal, similar cum sunt wc-urile in curti, lipsa canalizarilor, asistentei sanitare.
    2 points
  6. Desigur, marți ar trebui să le primesc. Azi am avut o zi plina si am schimbat urmatoarele: -Ulei Motul 5w40 -Filtre -Pompa de benzina(lpfp) stage 2. -Inlocuit antigelul -Bobine+buji Bosch -Electromotorul. -Update la ultima versiune MHD. Ptr ca am dat jos galeria de admisie ptr înlocuirea electromotorului, am inlocuit si garniturile acesteia. Luni o bag iar in operatie si ii schimb flanse amortizoare fata.Daca nu imi place cum arata amortizoarele, le schimb si pe astea. Întâmplarea face ca atunci cand alimentam la peco, apare un prieten care tocmai ce isi luase un Audi S5(V8) quattro si imi propune sa iesim putin pe autostrada sa ne dam, asta dupa ce ma avertizase ca nu am nicio șansă în fața V8-ului.Sincer sa fiu, nici eu nu eram prea încrezător, dar am acceptat.. Imi pare rau ca nu am filmat...plecare din mers(70)....treceam pe lângă el de parcă aveam NOS...S-a linistit băiatul...
    2 points
  7. Masina nu mai circula. Sunt constient ca omor turbina la valorile acelea. Maine dau filtrul jos si vedem ce e de facut pe mai departe. Oricum se exclude eliminarea lui.
    2 points
  8. Mi se pare cea mai buna afirmatie ! Totul este pur comercial d.p.d.v. al producatorului. Care cauta sa-si vand marfa in functie de cererile pietei. Tot timpul voi fi si oameni nemultumiti de "ceva" si este si normala reactia. Probabil daca privim in urma: - la aparitia airbag-ului au fost multi sceptici - cutia de viteze automate - pai unde mai este feeling-ul de control, nu sunt macho daca nu schimb EU cand vreau - sumedenia de sisteme - ABS, DSC, DTC, ESC, ESP, ASR etc - gandite pentru un condus in siguranta si nu ca sa omoare placerea condusului - diesel / benzina - eterna discutie contradictorie Automobilele au fost si sunt intr-o continua dezvoltare , si un sofer tanar , va avea tot timpul opinii diferite fata de un sofer din generatia trecuta.
    2 points
  9. Da puterea a evoluat exponential in ultimii 20 de ani dar aptitudinile soferilor de a conduce sunt cam aceleasi. Ma apuca rasul vazand majoritatea entuziastilor cum se vaita pe forumuri de masini cu doar 300cp si accelereaza in doar 5-6 secunde pana la 100km/h. Acum 20-30 de ani doar masinile de competitie conduse de profesionisti aveau asemenea performante. Toti viseaza acum la cel putin 4-500 cp. Cati stiu sa redreseze macar o masina de 300 cp in situatii limita? Extrem de putini. Atunci la ce bun daca n-o poti stapani. Ca sa nu mai vorbim ca nici un vest n-ai unde sa folosesti asemenea puteri. Eu sunt realist si 300 cp e cam limita la care m-as baga. As conduce asa ceva cu respectul cuvenit stiind unde se poate ajunge.
    2 points
  10. Bordul pare de inspiratie Audi/Mercedes....acum nu inseamna ca e ceva negativ, din contra, astazi la interior atat A4 cat si C-class stau mai bine.Oricum, acestea sunt imagini cu modelele echipate ,cutie automata, sa vedem in realitate un 318i de 1500 cmc echipat cu o manuala si faruri halogen, iar in interior scaunele gri de stofa si plasticurile terne.
    1 point
  11. http://www.automarket.ro/paris-2018/acesta-este-noul-bmw-seria-3-g20-a-saptea-generatie-a-modelului-german-87177.html
    1 point
  12. 1. daca amortizoarele sunt noi...posibil sa nu fie montate corect (si ma refer la asezarea arcului pe suportul de cauciuc si flansa) 2. daca sunt sh....e scurs/uzat. Silviu G , +1.
    1 point
  13. Amorsare???wtf.. ceva nu e montat corespunzator. Mergi inapoi unde ti-ai montat telescoapele sa remedieze.
    1 point
  14. Pana la urma unde gasesti X3/X5 pe benzina? Daca asta e oferta, nici in germania nu gasesti, le cauti cu lumanarea. Plus ca ce e pe benzina sunt motoare mari. Orice motor diesel mananca bani la 200.000 km (a se intelege mai mult ca un benzinar). Problema ar trebui pusa altfel, cati km pe an se fac, ca sa vezi daca renteaza intretinerea unui diesel. Eu sincer, din proprie experienta, diesel cu peste 200.000 km n-as mai lua, ca pica pe rand una alta. Plus nervi, timp pierdut. Urmatoarea mea masina va fi de maxim 4-5 ani, cel mai probabil benzina.
    1 point
  15. De unde esti ? Skw user : buc Sau foloseste 3 dvd 2018-1
    1 point
  16. spui neadevaruri. o masina este atat de sportiva cat este de capabil soferul. fiabilitatea nu are a face cu clasa din care face parte masina. si in Romania, doar oamenii cu venituri de peste 7000 euro lunar isi permit sa intretina seria 7...restul fac niste carpeli si batjocora.
    1 point
  17. Cat se poate de adevarat. Un motor de 3 litri trage si se simte altfel decat unul pe 2 litri, INDIFERENT DE MARCA. Faptul ca producatorii vor sa fie cat mai "prietenosi" cu natura si ultimile legi (ca sa nu intru in alte descrieri..) asta nu schimba lucrurile in sensul putere pura transferata spre roti! Una este puterea data de un motor mic cu una, poate chiar doua turbine (..Biturbo) si alta cea data de un motor de cilindree considerabila si O TURBINA https://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/differences_between_turbos pe masura motorului de 3(trei) litri si poate Twin Turbo.. atunci sa vezi diferenta! ..Producatorii stiu bine ce vor si ce sa ne faca sa credem! In fata MULTORA chiar reusesc!
    1 point
  18. Stii ca 28i e 2.0L cu o singura turbina, nu? Ar fi fost si penibil sa fie bi-turbo si sa aiba 245 de ponei, in conditiile in care marea majoritate a producatorilor fac 2.0L cu o singura turbina si puteri peste 300cp (VWAG, MB, FORD, HONDA etc.)
    1 point
  19. Multumesc mult !!! Deja am client ptr instalarea unui kit la fel, dar deocamdata nu vreau sa mai aud de asa ceva. In realitate se vad mult mai bine, pozele fiind fãcute cu telefonul. Mâine mã apuc de instalarea pompei de joase si apoi update la ultima hartã MHD V.8
    1 point
  20. Dupa multe ore de munca si ĂŽnjurĂŁturi, am reusit sa montez farurile cu noul kit de angel eyes Vision de la Bavgrouppe. Din grabĂŁ si neatenție, am montat black boxul de pe partea dreapta gresit si l-am ars ..Deja am fĂŁcut comanda ptr douĂŁ(unul de rezerva) si vor ajunge saptamana urmatoare. Pot spune ca s-a schimbat total look-ul masinii, mie unul, imi place enorm chiar si cu ele neaprinse.
    1 point
  21. si au sosit ! Ceva teste.. http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180924_143252_zpsaaaywmpn.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180924_143248_zpsfla9agx5.jpg
    1 point
  22. verifica compresia pe fiecare cilindru eventual schimba si simeringurile de la supape.
    1 point
  23. imi aduc aminte ca acum 10-12 ani erau conflicte cu cei care erau orbiti de bmw pt ca: -audi face si motoare turbo pt ca nu sunt in stare asa cum este bmw sa faca motoare aspirate bune. s-a dovedit apoi ca prin 2014 bmw nu mai avea niciun aspirat in gama, insa audi mai avea 2.8fsi, 4.2fsi, 5.2fsi, 6.3fsi. actualemente mai exista 5.2fsi -masinile adevarate sunt alea cu tractiune spate, cum are bmw, nu FWD sau AWD. intre timp bmw a inceput cu FWD si continua in sens crescator. ba mai mult, bmw-urile care sunt RWD biased, daca au optiunea de AWD(si cam toate au acesta optiune) sunt cumparatate toate cu AWD. dar suntem pe forumul bmw si trebuie sa fim indulgenti cu noi insine.
    1 point
  24. Salut , dupa ceva timp in care am pierdut noptile incercand sa aflu cat mai multe despre anumite modele , in februarie am cumparat intr-un sfarsit primul meu BMW , un E90 320d 2006 , motor M47 . Masina am cumparat-o din tara , cu 206xxx km . Fostul propietar a achizionat-o din Germania in 2012 . I-am facut mai multe teste in urma carora kilometrii cica ar fi reali , tind sa cred ca sunt pentru ca masina parea ingrijita la prima vedere si merge bine . Masina nu a fost foarte dotata din fabrica dar fostul propietar este si el pasionat si a mai imbunatatit-o pe parcurs . Cam acestea sunt dotarile din fabrica : Vehicle Identification Number WBAVC31050VC61334 Type VC31 Model 320d Ol - EUR Development Code E90 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine M47/T2 Displacement 2.00 Power 120 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Black Sapphire Metallic - 475 Upholstery Leder Dakota/b7 Lemon - LCB7 Production Plant LEIPZIG Production Date 2006-10-09 321 Exterior Parts In Body Color 4AG Interior Strip Titan. Dull 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 200 Diesel Particle Filter 226 Sports Suspension Settings 249 Multi-function For Steering Wheel 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 465 Through-load System 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 507 Park Distance Control (pdc), Rear 520 Foglights 534 Automatic Air Conditioning 606 Navigation System Business 677 Hifi System Professional 710 M Leather Steering Wheel 8SP Cop Control 801 Germany Version 863 Europe/dealer Directory Service 879 German / On-board Documentation 934 Winter Tyres On Lt/aly Wheels 969 Request Navigation Dvd On Shipping Eu i-am pus eleronul si grilele , pe viitor as vrea : -retrofit navigatie CIC -retrofit pilot automat -retrofit senzor ploaie/lumina -ornamente praguri M Si altele probabil care nu-mi vin acum , oricum , bani sa avem ) Astept pareri (rele , bune , nu conteaza) . Niste poze : http://i.imgur.com/jDbnifP.jpg http://i.imgur.com/8bwFemP.jpg http://i.imgur.com/2SX8Fcx.jpg http://i.imgur.com/UBz9c1f.jpg http://i.imgur.com/KNQdZXg.jpg http://i.imgur.com/wGQkTmy.jpg http://i.imgur.com/VKhFmpS.jpg http://i.imgur.com/6TlPp0b.jpg http://i.imgur.com/YAFFo3r.jpg http://i.imgur.com/HTblaKn.jpg
    1 point
  25. A zis mai sus omul...nu are rost sa tina masina scumpa cu motor mare doar pentru cinema-mall in weekend presupunand ca nu se duce la servici cu ea si masina sta pe loc in timpul saptamanii, iar un E60 benzina e ce trebuie pentru asa ceva, sigur o sa ia unul foarte bun, daca nu il ia bun, o sa-l faca bun!
    1 point
  26. Inscriptionarea oglinzilor este un proces ce consta in inscriptionarea acestora cu o solutie speciala de sablare. Toata operatia dureaza doar 20 minute si se realizeaza fara a demonta oglinzile, sau a actiona asupra altor parti mecanice ale masinii. Marcajul se poate aplica atat asupra oglinzilor cat si asupra lunetei, parbrizului sau geamurilor laterale. Avantajele inscriptionare - sablare oglinzi :  Este cea mai sigura metoda antifurt .  Este cea mai accesibila metoda antifurt. Costa doar 35 lei perechea.  Este o metoda recunoscuta si recomandata de Politia Romana.  Este o metodata vizibila hotilor, care ii face sa renunte la vederea inscriptionarilor.  Inscriptionarile nu pot fi sterse, deci nu pot fi revandute, interesul furtului acestora scazand considerabil.  Procesul de inscriptionare dureaza doar 20 minute.  Se pot inscriptiona orice insemne dorite de dumneavoastra.Cele mai utlizate fiind numerele de inmatriculare.  In procesul de inscriptionare nu se va interveni in partea mecanica a masinii.  Procesul de instalare nu deterioreaza masina,  Este o investitie minora in comparatie cu siguranta oferita oglinzilor si autoturismului dumneavoastra. Valabil pentru Bucuresti Telefon 0741779170 :roadrage:
    1 point
  27. 1. Nu am intrebat pe nimeni daca este de acord cu conversia pe GPL. 2. Daca ati ajuns ca confundati loganul cu X5-ul, no comment. 3. Nu toti avem masini pe Bulgaria, unii dintre noi platim taxele din Romania, iar cand am avut masina pe Bulgaria, le-am platit si in Bulgaria. Nu mai confundati oamenii corecti cu cei care sunt exceptia de la regula. Nu e vina nimanui ca statul roman decide sa taxeze aberant masinile inscrise in Romania. (asta e din ciclul - daca exista un cocalar cu BMW, toti soferii de BMW sunt cocalari). 4. Faptul ca statul roman nu face nimic pentru a reduce costurile benzinei genereaza transfuzia pe GPL. Daca nu imi permiteam X5 nu mi-l cumparam. Asta nu inseamna ca trebuie sa ma judeci pentru ca imi doresc sa reduc niste costuri. 5. Nu as vrea sa transformam acest topic intr-o polemica despre GPL. Daca stii ceva despre conversia aer-arcuri te rog sa mentionezi, altfel, nu am nevoie de comentarii gratuite.
    1 point
  28. pai ventilation = ventilatie heating = incalzire diferenta este ca la ventilatie doar ventilatorul de clima porneste la timpul programat si baga aer pt a schimba aerul in habitaclu la heating porneste si webasto si ventilator clima, webasto care la randul lui are si o pompa de apa electrica; apa se misca ajunge pe la radiatorul de incalzire habitaclu webasto incalzeste apa, ventilatorul baga aer care trece prin fantele de la radiator si iaca asa ajunge sa se incalzeasca habitaclu pe cand ajungi la masina daca il programezi sa porneasca cu jumate de ora inainte de plecare toate astea papa "bacteria" deci ar fi bine sa nu pornesti/programezi 2 porniri consecutive fara ca motorul sa fie pornit pt a avea sansa bateria sa se reincarce read the user manual daca nu ai sau nu intelegi limba in care il ai descarcale ca sunt pe forum, categoric nu in romana sau mai stii :) dar se rezolva si asta, daca stii sa folosesti http://translate.google.com/translate_t?hl...l=en&tl=ro# ca sa ai posibilitatea sa activezi heating/ventilation trebuie activat prin diagnoza daca esti din Timisoara sau ai drum pot sa o activez si eu :lol:
    1 point
  29. 27.08.2012 ,inmatriculata RO 3.0d twin power turbo 258 cp Euro 6 fara Adblue rulaj 250kkm din care 8000 in ro-ofer vin doar pe PM celor interesati pret 22000
    0 points
  30. Cumpar navigatie dedicata bmw cu android. Astept oferte !
    0 points
  31. cand le urc pe masina ne vedem si tragi o concluzie live . Sunt destul de rare , eu am reusit sa gasesc setul asta absolut nou in polonia ca parte o ofertei de la BMW polonia , din cauza dotului anvelopelor considerat expirat 2012 au fost scoase la vanzare la un pret f bun , set complet jante anvelope . Probabil nu s-au vandut in oferta de jante cu anvelope iarna sau au fost f scumpe . Tot ce am gasit sunt oferte pe afara , pe ebay de mai sunt cateva seturi. Cu farurile led nu ma gandesc doar la condus noaptea , masina arata mult mai fresh cu ele , practic se trece la arhitectura de LCI cu zgw si frm 3 si asta ofera multe posibilitati de upgradare
    0 points
  32. DA M5 si seria 6 dar merg si la f10 normal , ies la limita arata f bine , initial au venit cu setupul de iarna 255 /40/19 dar am trecut la cel initial 245 fata si 275 spate , urmeaza sa le montez sa vad cum stau pe masina si voi decide daca mentin acelasi setup si pt vara . Vor arata ca in poza de aici . Intre timp am schimbat becurile iluminare reverse cu unele led , pe strazi neiluminate nici in camera nu vedeam , acum e lumina f puternica , mai tare ca cea de la E60 . Ma tenteaza faruri led , am gasit o oferta buna http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180930_182659_zpslpi7hck9.jpghttp://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180929_205507_zpsd4dhbdv4.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180929_205538_zpsgwcr2jem.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180930_182556_zpsuzvbsl4i.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/Untitledgggg_zpsld5oyljk.png
    0 points
  33. nu mai accept variante mai scumpe ,eventual o masina mai ieftina sub 4,6m plus diferenta
    0 points
  34. Mașina circulĂŁ zilnic. Accept variante mai scumpe.
    0 points
  35. Anunt valabil,am doua bucati.La achizitia ambelor,pretul scade considerabil.
    0 points
  36. Jante noi pe 20 cu anvelope noi
    0 points
  37. Filtrul e infundat. Daca ai depasit durata de viata a filtrului si mai si circuli 90% in oras , nu stiu ce pretentii mai poti sa ai de la el. Schimba-l sau elimina-l. Actuatorul de la turbina e alta treaba - schimbat sau reparat.
    -1 points
  38. Pentru linistea ta cred ca ar trebui sa mergi la o statie ITP si sa faci un test la amortizoare.
    -1 points
  39. Mie unul nu imi place atat de mult noua consola de pe x5 si urmatorul seria 3... Parca duce undeva la audi cu butoanele de pe calul central si spre mercedes cu cele de pe bord.. Exteriorul este genial, spatele poate putin putin "boring"
    -1 points
  40. din descriere pare a fi cardanul de pe fata problema (descentrat sau are joc in cruci)
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.