Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/02/18 in all areas
-
Rasa lui de M, ca M4 al meu consuma mai putin decat X6-le pe care il am acum... X6 asta e insetat rau, mai ca incep sa regret ca macar nu mi-am luat un X6M sau macar X6 5.0 daca oricum si asta arde gaz in nestire. Mai bine puneau in rezervor de vreo 30-35 de galoane si atunci nu mai ma durea atat de tare ca una doua dau pe la pompa, macar aveam autonomie mai mare. Oricum, superba masina, dar exagerezi cu atata foliat si ceruit. Eu atat la M4 cat si la X6 mi-am foliat farurile, capota, oglinzile si spoilerul fata, restul mai da-le in spanac, si-asa am dat o caruta de bani si pentru alea, si pentru ce, eu o tin ca de showroom ca sa bucure urmatorul de ea? Daca vrei sa o lasi la nepoti atunci se merita sa tii asa la ea, altfel trebuie sa te gandesti ca e doar o masina. Eu de spalat o spal singur, cu toata geanta de produse pe care o am, dar in rest, totusi...4 points
-
Avantaj folie: deși afarĂŁ ploua cu gĂŁleata, dupĂŁ 50m in parcarea subteranĂŁ, mașina e ca și uscatĂŁ.4 points
-
Pare ca este acoperita cu un strat de vreo 10 cm de zapada, nu mi se pare chiar o decizie inteleapta Emotiile le-ai avut tu sau ceilalti participanti la trafic?3 points
-
O sa ma bata admini ca pun Z4 in thread-ul asta dar masina e vanduta asa ca nu vreau sa mai deschid unul in sectiunea Z4. Cotti m-a pus Al meu l-am luat nou, a fost un 6 in linie aspirat si manual, cu capota imens de lunga. Asa cum trebuie la un roadster adevarat. Ideal ar fi fost un 3.0 dar cand m-am dus sa il configurez nu mai era fabricat. IN show-room aveau un 23i, de 2500cmc si 204CP asa ca l-am luat pe ala, mai ales ca era plin de optiuni interesante (pachetul M full, inclusiv suspensie M reglabila!) L-am condus 7 ani si 75.000km. Probleme doar cu service-ul, care desi e BMW propriu (nu dealer autorizat, etc) si-au bagat cu brio degetel in ochi de fiecare data cand mergeam cu ceva la ei. Zgomotul motorului era perfect, acel bas de BMW. Cutia manuala, doar 1-a era cam scurta, dar motorul era perfect elastic asa ca 1-a vedea doar la plecarea de pe loc si atit. Tragea de la 500rpm (relanti) la 7000 fara sa scuture sau sa protesteze. BMW a incercat ceva sport cu E85, lumea a zis ca e prea hardcore, asa ca facut un GT mic, cu E89. Parerea mea, si nu trebuie sa fie acceptata de nimeni , e ca masina trebuia oferita doar cu 3.0i si atit. Tot ce e peste e in plus, masina nu e mai sportiva, poate doar mai rapida in linie dreapta, dar atit. Tot parerea mea e ca daca ai nevoie de 35is, esti la firma si modelul gresit. Boxster-ul in 6 cilindri scria pe tine. Motorul de 2500cmc era perfect echilibrat, nu scutura nici la relanti, torcea la 500rpm. Nu a consumat un gram de ulei in 75.000km si chiar a vazut si oras cu aglomeratie si mai ales, autostrada goala noaptea si 100-150km cu 240 sau peste. Numai pocneau toba si catalizatorul cand il puneam in garaj. Cutia era manuala si avea "cursa scurta" la schimbator, optiune din fabrica. A functionat perfect dupa 4 ani si vreo 35.000km. Pina atunci agata in 2 si sarea din 3 daca nu o bagai fortat. Intr-un fel pot sa zic ca masina si-a facut rodajul cam 4-5 ani si vreo 50.000km cel putin. Cand am vandut-o i-am zis cumparatorului ca e numai buna de condus acum Cateva poze mai jos. Consumul crescuse spre final, asa ca pe ruta mea M3-ul consuma maxim 1-2 litri in plus Si vara si iarna, adevarat daily driver. Cum trebuie sa arate un motor dupa 7 ani si 75.000km3 points
-
de fapt Bala il vrea pentru el, vrea o masina fun, ca aia pe baterie se gata repede si nu e nimic fun la ea, dar nu vrea sa recunoasca, poti sa fii sincer Bala, te intelegem, nu trebuie sa dai vina pe sotie ca isi doreste 328i :console:2 points
-
Asa este romanul fudul ,vrea X-drive care in practica este total inutil.Zapada pe jos avem cateva zile pe an,si atunci poti sa mergi linistit si cu tractiune spate.Dar [...] "Daca nu este x-drive si nu are trapa nu este masina"2 points
-
2 points
-
Corect. X5 este de cel putin o generatie adaptat pietei americane, cu bot cat mai pregnant si spatiu. Deci isi fac temele. Publicul tinta...ma indoiesc, in Europa pietele mari sint flotele de leasing si acolo designul conteaza mai putn decit costurile si echipamentele/pachetele oferite. Interiorul mie mi se pare kaka. Au vrut ceva futurist si a iesit maca. Asta e cand te strofoci prea tare sa iasa de unde nu este. Au vrut sa fie diferit de bordul full electronic de la VAG sau Daimler, si au lasat niste jumatati de hexagon in colturi. In rest, foarte mult VAG (aproape totul) cu nuante de Daimler in interior (centrul consolei). Stiu multi fanatici ai marcii care au renuntat la Seria 3 cand a aparut E90. Si singura buba atunci erau farurile din spate, forma lor mai ales. Per total mi se pare un design foarte adaptat pe cerintele pietei chinezesti. Si cu 8cm in plus, la 4.71 cam maricica. Deja un sedan serie 2 de 4.40m pare justificabil. 2019 in Frankfurt, poate. Automat cu convertor, 4wd decuplabil, 3 litri 6 in linie de vreo 450-460CP, filtru de particule si sunet din boxe.2 points
-
2 points
-
Nu prea ai cum sa compari xdrive-ul de pe noul m5 cu xdrive-ul de pe f10 520/530/535 etc. Este total altceva.2 points
-
Cred ca sunt mai multi factori: -producatorii au popularizat foarte bine tractiunea integrala, ca si un element de siguranta, ceea ce a facut ca oamenii sa cumpere masini avand aceasta optiune tot mai mult (ceea ce aduce profit mai mare producatorului) -vanzatorii de masini noi, ca sa obtina marje mai bune, vor vinde masina mai scumpa, dotata, deci vor avea tot interesul sa convinga clientul sa cumpere asa ceva; clientul, de asemenea, se simte mai bine cand cumpara un xdrive, si dpdv prestigiu, si dpdv al valorii de revanzare -exista mitul printre "raceri" conform caruia tractiunea integrala le va aduce un plus "de ceva" in situatiile limita din trafic; de fapt, cred ca foarte putini ajung cu masina in situatiile in care chiar ar avea nevoie de acel plus, si oricum deja faptul ca ajung in aceste situatii deja tine de atitudine imprudenta, nu de conditii normale de trafic -este la moda, da mai bine un X drive, quattro, 4 matic......2 points
-
Este ceva lipsit de utilitate la mers normal. Este un trend total aiurea cu suv/sav/xdrive etc. Asa e societatea2 points
-
Azi dimineata am reintrat in posesia masinii. Per total e ok, in detaliu, perfectionist cum sint a mai prins un praf pe ici pe colo si a mai bagat o cuta. Asta e, macar e protectie De stralucit, straluceste, sa vad dupa prima spalare si cu un quick detailer pe ea daca e si mai bine. Si una dupa 200km, la lumina naturala. EDIT: Are si poze facute de el, "artistice", i-am zis sa mi le dea si mie...sa vedem daca le primesc.2 points
-
imi aduc aminte ca acum 10-12 ani erau conflicte cu cei care erau orbiti de bmw pt ca: -audi face si motoare turbo pt ca nu sunt in stare asa cum este bmw sa faca motoare aspirate bune. s-a dovedit apoi ca prin 2014 bmw nu mai avea niciun aspirat in gama, insa audi mai avea 2.8fsi, 4.2fsi, 5.2fsi, 6.3fsi. actualemente mai exista 5.2fsi -masinile adevarate sunt alea cu tractiune spate, cum are bmw, nu FWD sau AWD. intre timp bmw a inceput cu FWD si continua in sens crescator. ba mai mult, bmw-urile care sunt RWD biased, daca au optiunea de AWD(si cam toate au acesta optiune) sunt cumparatate toate cu AWD. dar suntem pe forumul bmw si trebuie sa fim indulgenti cu noi insine.2 points
-
Dupa indelungi cugetari si calcule am decis ca e cazul sa avansez de la Z4 la un M3. Si cum era unul chiar in show room la dealer, l-am luat pe ala. Mai ales ca e si editie limitata. M3 CS, culoare San Marino. Am optat pt Pilot Super Sport in loc de Cup 2 pentru ca oricum pina masina nu are vreo 6-8.000 km nu am de gand sa scot untul din ea. Diferenta dintre ele o simti doar pe circuit unde oricum nu o sa ajung in primii 2-3 ani. Iar pe ploaie PSS este mult peste Cup2. Dupa, poate pun Cup2 sau Trofeo R pe el, daca chiar simt ca are nevoie de mai multa aderenta. Volanul de "alcantara" si consola din mijloc din acelasi material o sa imi dea batai de cap pe termen lung. Incerc sa protejez cel putin volanul si conduc cu manusi, cu suprafata de alcantara si ele. Este inca in rodaj, am vreo 300km in 2 saptamini, umblu piano cu el pina reusesc sa pun XPEL complet pe toata masina. Pe Z4 aveam vopseaua sarita de la pietre inclusiv pe portbagaj. Il conduc in: Motor-Sport, Suspensie-Comfort, Directie-Sport, Cutie-2. HUD-ul e in clasic, dar pe M1 il am in M Style, cu turometru si treapta indicata. Culoarea se schimba in functie de soare si cat wax mai are pe ea. E un fel de semi daily driver, splitterul de carbon imi da emotii cand ma gandesc la unele parcari sau borduri. Este interesant de urmarit reactia cunoscatorilor care trec pe linga el...remarca capota, spoilerul si la final "CS" pe spate si ii vezi cum scot imediat telefonul si pozeaza tot Impresii pina acum? Are cuplu motor imens, desi nu il duc peste 4000 de ture (pina la 2000km este recomandat sa il tii sub 5000rpm si 170km/h, si evitat pedal to the metal). Am avut cutie manuala la Z4 si inca ii duc lipsa. Incerc sa "il invat" cum sa schimbe, dar dureaza inca. Oricum, in rodaj nu e totul perfect inca. De aceea evit setarea "efficient" la motor si 1 la cutie. Mai are o chestie, la cutiile automate, daca ridici putin piciorul dupa ce aceelerezi, schimba cel putin o treapta in sus, la M3 nu prea. Ba chiar tine turatia si treapta si te pomemensti ca dupa o acceleratie scurta in 2 sau 3, intre 2 si 4000 de ture, sta acolo sus si trece in frana de motor. Ma gandesc ca vine de la setarea 2 la cutie, dar setarea 1 il tine mereu sub 1500rpm si nu am chef in rodaj sa merg cu ea in 5-6-7 la 1000 de ture. Asa ca o sa incerc sa o scot la capat cu setarea 2. Daca schimbi din clapete intra in "manual" si nu mai iese. La alte masini dupa un anumit timp trecea in "automat" la loc. La M3 nu.1 point
-
La fix 2 ani de cand am luat BMW-ul M4, l-am dat si m-am dus sa iau masina proaspat venita la dealer dupa o luna de cand dadusem comanda. Noroc ca masina se face chiar aici, nu peste Ocean ca altfel nu mai asteptam eu o luna aproape sa imi vina masina... Optiunile masinii difera fata de cele din Europa in sensul ca aici vin in alte pachete, dar voi pune mai jos cum am configurat eu masina. BMW X6 xDrive35i Space Gray Metallic Black Dakota Leather Brushed Aluminum Trim Cold Weather Package Driver Assistance Package Driver Assistance Plus Lighting Package Luxury Seating Package M Sport Package •Adaptive M Suspension + rear axle air suspension •20" M Light alloy Double Spoke wheels style 469M-with performance run-flat tires Premium Package Soft-close automatic doors Harman Kardon surround sound system Mai jos postez si niste poze cu masina de cand a venit la dealer si am primit pozele de la ei. Masina are in momentul de fata vreo 5400 si ceva de mile, anul trecut am stat numai pe drumuri cu masini inchiriate si nu am avut vreme de a mea, si nici nu am vrut sa ma duc cu a mea unde ma duceam cu masinile inchiriate de care ma durea fix in spate. Mai departe mai pun niste poze cu masina de cand am fost sa o ridic de la dealer si de pe drumul spre casa cand am facut o pauza de la condus. Iar urmatoarele poze sunt facute de mine dupa ce deja i-am pus numarul ce il aveam la fosta masina si folia ceramica pe geamuri.1 point
-
1 point
-
Eu ma declar multumit de viitoarea mea masina cu toate micile chestii care nu-mi plac.1 point
-
La performance auto am facut farurile. Nu am facut upgrade la turbo , eu ma cam ~380cp . El are o harta de la jb4 , intercooler si evacuare . Trage mai bine ca a mea ,dar pierde la fiecare schimbare de treapta si pana la 200 stam la fel...mai sus nu am avut unde sa ne dam1 point
-
Spune in filmulet ca in primul pas astea o sa fie motoarele. Si incepand de anul viitor o sa lanseze noi motoare, varianta hibrid, si m-ul1 point
-
Si eu am o saptamana-doua de cand ma gandesc mai mult la iarna, am cautat si videoclipuri cu bmw-uri pe timpul iernii... Am colegi care au tractiune fata, si cand le arat un videoclip cu bmw-uri iarna, cand se misca putin fundu masinii asa frumos... si le mai zic ce frumos e atunci, se uita la mine lung si ma cred nebun :|1 point
-
Se poate configura pe bmw.de (https://www.bmw.de/de/ssl/configurator.html#/)1 point
-
Pana acum ne-am descurcat bine si fara xdrive, chiar si iarna. BMW are destula istorie in spate doar cu tractiune spate, nu conta ca era iarna/vara, lumea tot se descurca. Mai ales ca acum au evoluat si anvelopele, asa ca daca te pregatesti cu anvelope bune de iarna nu ai probleme. PS: Eu sunt singurul care asteapta cu nerabdare zapada? Deja am pregatit setul de iarna1 point
-
1 point
-
multumim Acero pentru video. Pot spune ca este primul seria 3 care imi place de la e46 incoa. Mi se pare ca au investit mai mult timp in design fata de g30, unde au fost nevoiti sa faca un video comparativ F10-G30 ca sa isi dea seama lumea ca au scos un model nou.1 point
-
Eu sunt fan seria 3 asa ca nu conteaza cum arata cand o sa mi-o permit o sa o cumpar.Si G20 si ce o sa fie dupa,Probabil HXX.1 point
-
Gusturile nu se discuta, fiecare e setat cu propriul set de opinii. Insa, spre exemplu mie noul X5 nu mi se pare ca are cel mai stralucit design la exterior, insa nici nu imi voi cumpara asa ceva vreodata. Eu cred ca Bemewe este o firma serioasa, isi fac temele si cerceteaza destul de bine publicul tinta si isi pastreaza loialitatea in ceea ce priveste feelingul diferitelor modele. Mie interiorul mi se pare mult mai stralucit ca F30(exceptie volan). Spatele parca e putin plictisitor, nu iti sare in ochi ca la e90 lci m spre exemplu. In rest masina e foarte frumoasa, cel putin pentru setul meu de gusturi. Seamana oarecum cu G30, dar, totusi este diferit. Imi pot da seama mult mai usor spre exemplu ca este un seria 3, in comparatie cu seria 5 si seria 7. Nu imi dau seama chiar asa de usor de modelul exact la ultimele 2 :frantics: . Oricum, abia astept sa vad touringul.1 point
-
Daca nu are COMBOX nu poate coda activarea de profil A2PD (profilul Bluetooth pt streaming de sunet stereo). Din ce se vede in lista de dotari nu apare. Insa BMW a pus combox pe masinile fabricate incepand cu septembrie 2010. Asta e fabricata in 2011. De obicei tot ce are Navi Profesional are si Combox... De obicei ...Dar fiind seria 1 adica cel mai ieftim model poate sa nu i se aplice regula. Cum zicea si SKW mai sus, o inspecite vizuala rezolva problema.1 point
-
1 point
-
Pai, asta ai scris. Sau poate nu am inteles eu ce vroiai sa spui exact. A, si nu exista tdi la BMW...1 point
-
Lexus isi vrea designul inapoi. Fata de 5, laterala de C Klasse si spate de Lexus IS.1 point
-
Salutare Cosmin, Tocmai mi-ai usurat cele 7 ore petrecute in aeroportul din Munchen din cauza unui avion care mi s-a amanat. Fiind in cautare de un E60 am decis sa nu stau degeaba si sa incep sa ma documentez in directia asta si am dat peste topicul tau. Am citit cu mare interes si multa placere toata povestea masinii tale si tot ce ai reusit sa faci din ea. Tot ce pot sa zic este "OAU...mai exista pasionati in tara asta". Te felicit pe aceasta cale si crede-ma ca stiu cat de greu e sa faci atatea modificari unei masini (atat dpdv financiar cat si mental daca punem la socoteala stresul si noptile nedormite), dar la final nu mai conteaza toate astea cand vezi ca a iesit ce trebuie si esti multumit de masinuta ta de cateva luni m-am despartit si eu de masinuta mea in care am investit si eu ceva banuti si nopti nedormite (un Astra Bertone 2.0T...nu era BMW, dar mi-a oferit satisfactii pe masura). Mult succes in continuare si inca odata felicitari maxime si spor la urmatoarele proiecte :goodjob:1 point
-
Bordul pare de inspiratie Audi/Mercedes....acum nu inseamna ca e ceva negativ, din contra, astazi la interior atat A4 cat si C-class stau mai bine.Oricum, acestea sunt imagini cu modelele echipate ,cutie automata, sa vedem in realitate un 318i de 1500 cmc echipat cu o manuala si faruri halogen, iar in interior scaunele gri de stofa si plasticurile terne.1 point
-
Cu putin timp in urma am reusit sa gasesc jantele pe care le doream inca de cand am cumparat masina, style 343M, cele care sunt in echiparea M5-ului. Jantele sunt second hand dar neatinse, impecabile, sunt ca unele noi. Astept cu nerabdare primavara, o voi lasa incaltata cu ghetele de iarna de pe acum deoarece vreau sa imi iau anvelope de vara cu DOT 2018. Ma abtin cu greu sa nu iau niste sh acum si sa le pun pe masina macar o luna:)1 point
-
Desigur, marți ar trebui să le primesc. Azi am avut o zi plina si am schimbat urmatoarele: -Ulei Motul 5w40 -Filtre -Pompa de benzina(lpfp) stage 2. -Inlocuit antigelul -Bobine+buji Bosch -Electromotorul. -Update la ultima versiune MHD. Ptr ca am dat jos galeria de admisie ptr înlocuirea electromotorului, am inlocuit si garniturile acesteia. Luni o bag iar in operatie si ii schimb flanse amortizoare fata.Daca nu imi place cum arata amortizoarele, le schimb si pe astea. Întâmplarea face ca atunci cand alimentam la peco, apare un prieten care tocmai ce isi luase un Audi S5(V8) quattro si imi propune sa iesim putin pe autostrada sa ne dam, asta dupa ce ma avertizase ca nu am nicio șansă în fața V8-ului.Sincer sa fiu, nici eu nu eram prea încrezător, dar am acceptat.. Imi pare rau ca nu am filmat...plecare din mers(70)....treceam pe lângă el de parcă aveam NOS...S-a linistit băiatul...1 point
-
si au sosit ! Ceva teste.. http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180924_143252_zpsaaaywmpn.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180924_143248_zpsfla9agx5.jpg1 point
-
Nici o propblema. Cum se spune, everyone is entitled to have an opinion. Ma balcanizez doar atunci cand altii stiu deja cum sint sau cum conduc Nu e prima masina de peste 400CP care o posed sau conduc. Daca cumva mi s-a parut ca nu e ok ceva, am vandut masina. 2009 C63 AMG cu PP a fost o astfel de masina. Pur si simplu nu eram sigur de "feed-back"-ul oferit de masina. Ma simteam pasager. Si avea cutia si diferentialul tare ciudate. Cand am avut ocazia, am fost la tot felul de cursuri de pilotaj, pe/cu toate circuitele/marcile posibile. In USA ma duceam regulat la autocros, SCCA Solo parca se numea. Important e sa iti cunosti limitele si sa stii cum sa reactionezi. Si sa ai incredere in masina ca nu te va musca de cur cand nu te astepti. Daca iti palpaie galbioara in bord (fie tractiune, fie stabilitate), inseamna ca tocmai ai fost salvat de electronica. Asa ca baga la cap ce si cum ca data urmatoare sa te opresti putin sub pragul tocmai atins, in asa fel incat in bord sa nu palpaie nimic. Poti regla aproape totul din piciorul drept, iar daca e ceva, volanul e acolo nu sa te tii de el sa nu cazi ci sa il invarti si sa controlezi masina. Cel mai important lucru, tratezi fiara cu respect. Nu o cravasezi decit daca esti perfect sigur ca nu te arunca din sa. Gen kick-down la iesirea din curbe lente si cu volanul inca neadus la centru. Normal ca stii ca vine un drift, problema e ca nu stii cat de violenta va fi plecarea si daca vei fi in stare sa o "prinzi" sau nu. Si experimente eu nu fac, mai ales pe drumuri publice. Cat despre meritat...Presa de specialitate a fost aproape unanima: acesta este un M3 nec plus ultra, the one to have, the ultimate driver's car. Si daca il aveam in fata nasului, de ce nu? Urmatorul va fi aproape in mod sigur all wheel drive, cu transmisie automata cu convertor hidraulic, filtru de particule, etc. Si legislatia privitoare la esapamente nu mai e asa permisiva, deci nici nu stiu cum va suna. Un 320xd automat e tot ce trebuie la casa omului. Restul e lux. Sau un 328/330iA, daca vrei benzina. Dar e pacat sa iti iei BMW si sa nu optezi pt specialitatea casei, 6 cilindri in linie. De preferat in trening (Seria 3) decit la costum (seria 5) sau frac (seria 6/7/81 point
-
Confunzi folia Xpel/Suntek, etc cu cele "colorate". Oricum, Xpel are 10 ani garantie, masina are garaj si nu sta pe afara si pina se fac 5-6 ani, o sa aiba atitea straturi de ceramica pe ea ca nu cred ca se pune problema indepartarii ei. Nu stiu despre ce adeziv vorbesti tu, dar foliile astea se pun fara asa ceva. 2-300€ vopsitul pt o capota din carbon sau chiar "numai" o usa din metal? Ma lasati cu preturile astea? Cine merge cu masini de peste 100.000 la vopsitorii de cartier? Sa ia pret bun. La combinatie la Meisterbetrieb. E ca si cum m-as duce sa imi fac revizia de final de rodaj la un Vetragswerkstatt (sau si mai interesatn, la una Freiewerkstatt) cu ulei chinezesc de pe net si apoi sa umblu pe ebay sa vad cine are un stecher si cablu sa imi reseteze km pina la urmatoarea revizie. Si in aceeiasi ordine de idei, necumpatat e mersul in coloana, pe banda din mijloc a conationalilor, in drum spre tara. Cu numere de Franta, Anglia, Spania, Italia, etc. Sau necunoasterea regulilor de intrare sau iesire de pe autostrada, principiul "fermoarului", etc. Imi place cum stiu altii pentru mine ce si cum e sigur, la ce viteze, etc. Crede-ma ca am destui km si experienta sa pot decide cand si unde si cat de repede pot sa merg. Ma faci sa rad, basmele cu "soferii disciplinati din Germania". Au fost, acum sint diluati de 5 milioane de turci, 2 milioane de polonezi, 1 milion de romani si tot asa. Uneori ma simt ca in Romania in trafic, cand vad ghidusii care inainte nu se incumeta nimeni sa le faca dar acum sint la ordinea zilei. Ce e distractiv, este ca bastinasii prind repede (mai ales tinerii si turcii/arabii) si repeta si ei ce vad la estici, ca de, de ce sa fie ei mai fraieri.1 point
-
1 point
-
Dupa doua zile de "polishat", masina e gata pentru foliere. Urmeaza frecatul cu argila, etc.1 point
-
SZL complet + ornamentul de sub volan pentru retrofit cruise control + comenzi volan pe seria 3 e90 e92 pret 500 ron1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ma gandesc ca motorizariile pe benzina se vor vinde foarte bine. In 5 ani de acum piata Diesel(cu mare semn de alarma pt cea SH) va suferi foarte mult.1 point
-
il gasiti pe aliexpress, acelasi produs. 2-3$ si freeshipping. Efectul tine 2-3 saptamani, dupa care plasticul se matuieste si mai rau.1 point
-
Mai pun acum o poza si din spate ca deja depasisem numarul de poze admise pe postare asa ca in loc de poza imi punea link-ul.1 point
-
Cum nu ai gasit, vad ca ti-e greu sa cauti , uite aici https://www.zf.com/usa_canada/en_us/corporate/aftermarket/spare_parts_corporate/transmissions_corporate/how_to_change_oil/change_oil.html ULEIUL la CUTIE SE SCHIMBA. Nu te mai lua dupa unii care habar nu au. Fabricantul cutiei recomanda schimbul de ulei. Iar procedura de schimb, gasesti in site-ul care ti l-am dat, dar trebuie sa cauti :frantics: Daca nu esti informat, asa esti pacalit de meseriasi si platesti o reparatie inexistenta.1 point
-
Mama cum e forumu asta, a pus omu o intrebare are deja -3...zici ca a dat in cap... ))))))) unde ma uit vad numai minusuri la orice intrebare sau orice lucru, nu inteleg de ce nu se scot prostiile alea...1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00