Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/03/18 in all areas
-
Sa nu fie cu suparare, dar pana una alta bravo lor ca v-au prostit sa platiti 1800-2000 lei pentru vopsit un rahat de bara in conditiile in care in toata tara nu cere absolut nimeni mai mult de 1000 lei si sunt ateliere care pentru 500-600 lei o fac de nici nu se vede ca a fost revopsita. Ce vi se pare asa interesant la mersul in reprezentanta nu inteleg...cred ca pur si simplu oamenii nu au habar ce se intampla acolo si in ce bataie de joc se lucreaza. Va bucurati pentru niste hartii in plus si statul pe canapea in sala de asteptare, iar la doua strazi distanta e un service care face lucrarile de 2 ori mai profesionist si de 3 ori mai ieftin.5 points
-
Nu inteleg de ce ploua cu minusuri, unii oameni nu inteleg cum functioneaza un forum. Se pare ca este un trend sa dai downvote daca nu se aplica o postare si pentru tine.4 points
-
3 points
-
desi e off topic, trebuie sa ma repet: in ultimul timp a inebunit toata lumea cu acest Waze si pentru multi am impresia ca a conduce fara Waze e ca si cum ar conduce fara o mana si legati la un ochi...... zici ca daca nu pot pune Waze ul pe bord, gata, e sfarsitul lumii.....ei nu mai pot conduce !!! :rolleyes:3 points
-
2 points
-
2 points
-
Frumoasa per total. Cum au spus si alti colegi: linia generala e C-Klasse(din toate unghiurile), stopuri/portbagaj Lexus, bara M aduce a Lexus/AMG package. Designul pare cam aglomerat. Au inceput ca marcile japoneze sa adauge tot felul de elemente care nu sunt tocmai sinergice. Mi-as dori sa fi continuat designurile clasice - cateva linii dar precis alese dand un caracter aparte. Parerea mea ca daca mizau pe un design cu elemente retro Bmw 2002(http://www.1zoom.me/ja/wallpaper/486826/z6773.6/), CSL hommage nu dovedeau sa fabrice suficiente. Cred ca ar tb sa capitalizeze atuurile lor nu sa incerce sa faca ce fac Merc si altii. Masina insa e facuta pentru corporatisti, asta-i publicul tinta care cauta: blazon si premium/glossy/trendy. Personal nu o voi cumpara. Vine cu prea mult bling/briz-brizuri care nu ma intereseaza. Prefer ceva mai accesibil ca pret si mai driver oriented. Fara materiale pretioase, appz, bipuri, asisturi...2 points
-
Cu putin timp in urma am reusit sa gasesc jantele pe care le doream inca de cand am cumparat masina, style 343M, cele care sunt in echiparea M5-ului. Jantele sunt second hand dar neatinse, impecabile, sunt ca unele noi. Astept cu nerabdare primavara, o voi lasa incaltata cu ghetele de iarna de pe acum deoarece vreau sa imi iau anvelope de vara cu DOT 2018. Ma abtin cu greu sa nu iau niste sh acum si sa le pun pe masina macar o luna:)2 points
-
Nu sunt ipocrit deloc . Nu am sustinut ca platesc pt orice de la BMW. Nu platesc pt harti si nu am sa o fac vreodata .Am platit servicii si am constatat ca nu merita ce pot folosi la NBT(nu EVO). Remote si alte cateva servicii le am permanent, nu am nevoie sa platesc . Hack-urile le fac ca o provocare si nu ca sa utilizez serivciile BMW, in care nu gasesc nimic interesant. Nu merg la reprezentanta niciodata pt ca nu ii cred mai capabil ca mine sa-mi faca intretinerea sau reparatiile . Nu ma intereseaza sa am in cartea service stampila lor - cine imi cumpara masina stie de ce o ia. Piese originale cumpar , dar daca am varianta de calitate aftermarket , o prefer. Doar in ultima saptamana am dat 1400 euro pe bari stabilizatoare si suspensie reglabila aftermarket , pt ca sunt mai bune decat cele ale BMW. Folosesc scule de diagnoza neoficiale, asa cum cred ca faci si tu si multi altii si cand o fac sunt satisfacut ca am avut o mica contributie si eu la hack-uirea ISIS-ului cand a aparut ca sa inlocuiasca DIS-ul. Cred ca BMW a castigat de la mine destul direct sau indirect din 1992 de cand le folosesc masinile si ramane la aprecierea mea cat o sa le mai dau, avand in vedere si maniera in care se comporta cu clientii - vezi punctele mentionate cu dezactivarea unor optiuni , sau atitudinea relativ la maniera de utilizare a serviciilor de date.2 points
-
Hai sa facem pozele mai usor de vizionat ... arata bine masina ! Vin foarte bine jantele ( desi nu sunt fan Z-Perf ) ... mai trebuie putin lasata din arcuri masina http://imagizer.imageshack.us/a/img921/3528/QUCkla.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img922/2746/S5rh7k.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img924/7711/draybW.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img923/9800/piGRFj.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img922/6839/j9kSff.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img923/2434/hQ2uLG.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img923/4384/OfPFkv.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img923/5630/GZCuhb.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img924/9067/xWRAnz.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img922/2310/ocL0VT.jpg2 points
-
Salutare, Astazi am hotarat sa va prezint si voua neinsufletita care-mi pune zambetul pe fata de cate ori o vad sau o conduc, 2013 F10 LCI M550d xdrive. Facem pereche de aproximativ 10 luni de zile (de aproape 2 luni traim separat, graba si placerea condusului m-au lasat pieton pentru 3 luni), iar dupa aproximativ 25,000 km pot spune ca nu ne-am creat probleme unul altuia:) A avut parte de un singur retrofit, soft-close la portiere, si upgrade la jante, schimbat style 434M cu Z-Performace ZP2.1 pastrand dimensiunea de 20" I-am facut o optimizare de soft deoarece aveam piticii mei pe creier si am vrut sa fiu sigur ca masina dezvolta cu siguranta puterea declarata, este cunoscut faptul ca BMW-ul (cel putin la aceasta varianta de motorizare) declara valori mai mari decat cele reale, nici a mea nu a facut exceptie, dar dupa interventia facuta de Dragos de la Completechip Iasi, sunt foarte multumit. A primit pedaliere (acceleratie si frana) M-Performance, doua seturi noi de covorase, unul OE pentru iarna si unul M-Performance pentru vara, un set de jante style 365 pe 18" pentru iarna si doua seturi de anvelope noi RFT, Nokian WR A4 pentru iarna si Pirelli PZero PZ4 pentru vara. Am facut doua revizii complete la BMW, le fac la aproximativ 11,000-12,000 km, la urmatoarea revizie a motorului, va primi si una completa la sistemul de franare nou, am cumparat la oferta in luna martie discuri + placute OE, pe langa acestea am cumparat si un kit conducte frana Goodridge si lichid de frana Motul RBF660. In urma cu aproximativ 2 luni de zile, a avut parte si de un pachet complet de intretinere, iar de curand am pus pe ea si un DVR Viofo A119S. In mare, cam asta e de spus despre ea de cand este in posesia mea. Puteti vedea cateva poze in link-urile de mai jos. Model M550D XDRIVE (EUR) Steering LL Doors 4 Engine N57X Displacement 3.00 Power 280 kw Drive ALLR Transmission AUT Colour SOPHISTOGRAU BRILLANTEFFEKT METALLI (A90) Upholstery IND.ERW.LEDERAUSST./AMAROBRAUN (ZAP5) Prod. Date 2013-08-22 Vehicle options P337A M Sports package S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2N9A BMW LA wheel, M Double Spoke 434 S2PAA Wheel bolt retainer S2TBA Sport automatic transmission S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S319A Integrated universal remote control S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S453A Climate-controlled seats, front S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S536A Auxiliary heating S548A Kilometer-calibrated speedometer S552A Adaptive LED headlight S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5ALA Active Protection S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S688A Harman/Kardon Surround Sound system S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6NRA Apps S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S6WBA Multifunctional instrument display S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S754A M Rear spoiler S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite S854A Language version French S877A Delete cross-pattern operation S881A On-board vehicle literature French S8KAA Dummy-SALAPA S8S3A Automatic locking when driving off S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8V1A Label Photo 1 Photo 2 Photo 3 Photo 4 Photo 5 Photo 6 Photo 7 Photo 8 Photo 9 Photo 101 point
-
Sigur, merg mai multe set-up-uri, din ce am citit si ce am vazut la alti colegi pe forumurile din afara, iti fac o lista cu toate variantele (fata-spate): 1. 245/35/20 - 275/30/20 (cea recomandata de producator pe F10-urile cu jante de 20") 2. 245/35/20 - 285/30/20 (cea mai echilibrata varianta in special pentru masinile cu xDrive deoarece in combinatia asta rotile sunt cel mai aproape de valoarea 0 (0=4 roti cu aceeasi dimensiune)) 3. 255/35/20 - 285/30/20 (cea mai intalnita la cei cu tractiune spate) 4. 255/35/20 - 295/30/20 (varianta la fel de echilibrata si recomandata ca varianta 2 pentru xDrive-uri, doar ca unii se plang ca le atinge spatele, cei mai multi dintre acestia au modificari la suspensie pentru a mai cobora garda la sol) Referitor la jante, cele de europa (ca cele pe care le-am cumparat) au urmatoarele caracteristici: fata - 9J / ET32 / 11,20 kg spate - 10J / ET34 / 11,70 kg1 point
-
Si eu il folosesc, atunci cand este nevoie. Sunt convins ca daca nu mentionam litera "M" cand spuneam ca vreau sa schimb cheia si doar puneam o poza cu ea, fara dungile alea, nu era nicio problema. Crede'ma ca nu sunt genul sa imi pun holograme cu M pe usi sau sa schimb sigla de pe capota cu un M mare; pur si simplu imi place foarte mult forma cheii noi si culoarea ei, cromata. ONTOPIC: Gasisem un tutorial in care un nene dezlipea un cip din cheia actuala si il lipea in una de pe ebay si mergea no stres tot; el zicea ca ce transplanta acolo era oarecum "hard-ul" cheii, de unde stia ea ce trebuie sa faca. EDIT: Aici este postul, ce e mai greu este sa gasesc cineva ce se pricepe la lipituri fine. https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=13313341 point
-
Si eu sunt de parere ca gusturile nu se discuta, nu doar "in general", din punctul meu de vedere este inutil acel minus si chiar si comparatia intre cheie si ceva vizibil la exterior cum ar fi o sigla M. Spre exemplu eu la masina mea (M550) nu voi pune niciodata vreun accesoriu de exterior, nici macar sigla OE M550D, dar in schimb mi-as fi dorit ca odata ce masina este M-Performance ca pachete si motorizare, sa am o cheie pe masura, nu ca una de 520, asa cum au facut diferenta la X5 intre motorizarile normale si M50D (ma refer la cheie), asa o puteau face si la F10. Sper sa nu o iei personal si sa intelegi punctul de vedere pe care am vrut sa-l exprim.1 point
-
E frumusel, sa speram ca la partea de condus sta la fel de bine + suspensia este mai ferma ca la f30. Am fost socat putin cand am trecut de la e90 la f30 .. prea confortabila..1 point
-
Am intrebat pentru ca eu am platit 2000 de lei pentru vopsit o bara spate. Si astazi cand m-am dus sa iau masina am ramas perplex cand am vazut cum coltul barii care vine sub stop iesea 3 mm in afara fix, iar pe partea opusa marginea de sub stop avea vopseaua sarita. Oricum eu nu am cuvinte, m-am saturat de servicii de trei lei taxate la pret de occident.1 point
-
Eu ma declar multumit de viitoarea mea masina cu toate micile chestii care nu-mi plac.1 point
-
Asa este romanul fudul ,vrea X-drive care in practica este total inutil.Zapada pe jos avem cateva zile pe an,si atunci poti sa mergi linistit si cu tractiune spate.Dar [...] "Daca nu este x-drive si nu are trapa nu este masina"1 point
-
Este ceva lipsit de utilitate la mers normal. Este un trend total aiurea cu suv/sav/xdrive etc. Asa e societatea1 point
-
O sa ma bata admini ca pun Z4 in thread-ul asta dar masina e vanduta asa ca nu vreau sa mai deschid unul in sectiunea Z4. Cotti m-a pus Al meu l-am luat nou, a fost un 6 in linie aspirat si manual, cu capota imens de lunga. Asa cum trebuie la un roadster adevarat. Ideal ar fi fost un 3.0 dar cand m-am dus sa il configurez nu mai era fabricat. IN show-room aveau un 23i, de 2500cmc si 204CP asa ca l-am luat pe ala, mai ales ca era plin de optiuni interesante (pachetul M full, inclusiv suspensie M reglabila!) L-am condus 7 ani si 75.000km. Probleme doar cu service-ul, care desi e BMW propriu (nu dealer autorizat, etc) si-au bagat cu brio degetel in ochi de fiecare data cand mergeam cu ceva la ei. Zgomotul motorului era perfect, acel bas de BMW. Cutia manuala, doar 1-a era cam scurta, dar motorul era perfect elastic asa ca 1-a vedea doar la plecarea de pe loc si atit. Tragea de la 500rpm (relanti) la 7000 fara sa scuture sau sa protesteze. BMW a incercat ceva sport cu E85, lumea a zis ca e prea hardcore, asa ca facut un GT mic, cu E89. Parerea mea, si nu trebuie sa fie acceptata de nimeni , e ca masina trebuia oferita doar cu 3.0i si atit. Tot ce e peste e in plus, masina nu e mai sportiva, poate doar mai rapida in linie dreapta, dar atit. Tot parerea mea e ca daca ai nevoie de 35is, esti la firma si modelul gresit. Boxster-ul in 6 cilindri scria pe tine. Motorul de 2500cmc era perfect echilibrat, nu scutura nici la relanti, torcea la 500rpm. Nu a consumat un gram de ulei in 75.000km si chiar a vazut si oras cu aglomeratie si mai ales, autostrada goala noaptea si 100-150km cu 240 sau peste. Numai pocneau toba si catalizatorul cand il puneam in garaj. Cutia era manuala si avea "cursa scurta" la schimbator, optiune din fabrica. A functionat perfect dupa 4 ani si vreo 35.000km. Pina atunci agata in 2 si sarea din 3 daca nu o bagai fortat. Intr-un fel pot sa zic ca masina si-a facut rodajul cam 4-5 ani si vreo 50.000km cel putin. Cand am vandut-o i-am zis cumparatorului ca e numai buna de condus acum Cateva poze mai jos. Consumul crescuse spre final, asa ca pe ruta mea M3-ul consuma maxim 1-2 litri in plus Si vara si iarna, adevarat daily driver. Cum trebuie sa arate un motor dupa 7 ani si 75.000km1 point
-
gata...am revenit!...putin mai vesel ce-i drept...si ceva mai linistit astazi am schimbat uleiul in cutie...la service faur!!!! nota 2000 pt baietii de acolo...recomand cu mare drag!!! deci: adevarat, uleiul fusese schimbat in cutie,cineva a umblat pe acolo, filtrul vechi avea stantata data xx.xx.2017, ceea ce insemana ca era destul de nou! problema mea era legata de uleiul din ea, ulei care nu era aprobat de ZF...ulei febi sau cv asemanator.... s-a descoperit la prima vedere ca 4 suruburi ale baii erau....sifonate-sa le spunem, unul din cele 4 era rupt in carcasa- baietii au reusit sa-l scoata, sa refaca filetul cu tarod/la fel si celelalte 3 -unul a trebuit ancorat si cu o piulita, au spus ca e mai safe asa- merg pe mana lor-chiar stiu ce fac!...am avut parte si de un tur al fabricii si am vz cam ce fac ei pe acolo-jos palaria!!!! la final au bagat 7.2L de ulei ZF. D-nul inginer, cu o rabdare fantastica, a raspuns tuturor intrebarilor mele (si ale unui alt domn cu un frumos A6 S line, 3000cmc) ---cum au decurs ostilitatile: la inceput au scurs uleiul, demontat baia, slabit ceva suruburi de la mechatronix sa curg cat mai mult ulei, au schimbat baia, au facut plinul, apoi tester, sters erori- sters adaptari-a mers din prima!-apoi completat, iar tester, apoi test de drum, iar verificat nivel-completat, iar tester-verificat-sters erori...iar la final mi-au luat banii.... :sorcerer: cutia nu are/nu avea erori! merge aproape perfect acum! am fost avertizat ca in primii 100+ km va mai avea ceva socuri la schimbarea treptelor,pane se adapteaza, ceea ce s-a dovedit a fi f adevarat, dupa vreo 35-40 km a inceput sa schimbe muuuuuult mai fin, aproape insesizabil. o chestie dubioasa e ca din vin la mine apare 6hp19, insa pe ea e 6hp21!!! mechatronixul iar nu bate la serie!!! practic sunt diferente de serie....nu stiu insa cum sta soft-ul, insa d-nul inginer mi-a recomadat ca pt soft sa merg la bmw, ei fiind singurii care fac update-uri/resoftari etc...poate voi merge ...sau nu! am sa incerc sa postez si ceva foto... incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult!!! :frantics: partea proasta e ca astazi am vazut ca un meltean, un dobitoc sau pur si simplu un handicapat, mi-a zgariat bara spate...asa, degeaba!!!1 point
-
Nici o propblema. Cum se spune, everyone is entitled to have an opinion. Ma balcanizez doar atunci cand altii stiu deja cum sint sau cum conduc Nu e prima masina de peste 400CP care o posed sau conduc. Daca cumva mi s-a parut ca nu e ok ceva, am vandut masina. 2009 C63 AMG cu PP a fost o astfel de masina. Pur si simplu nu eram sigur de "feed-back"-ul oferit de masina. Ma simteam pasager. Si avea cutia si diferentialul tare ciudate. Cand am avut ocazia, am fost la tot felul de cursuri de pilotaj, pe/cu toate circuitele/marcile posibile. In USA ma duceam regulat la autocros, SCCA Solo parca se numea. Important e sa iti cunosti limitele si sa stii cum sa reactionezi. Si sa ai incredere in masina ca nu te va musca de cur cand nu te astepti. Daca iti palpaie galbioara in bord (fie tractiune, fie stabilitate), inseamna ca tocmai ai fost salvat de electronica. Asa ca baga la cap ce si cum ca data urmatoare sa te opresti putin sub pragul tocmai atins, in asa fel incat in bord sa nu palpaie nimic. Poti regla aproape totul din piciorul drept, iar daca e ceva, volanul e acolo nu sa te tii de el sa nu cazi ci sa il invarti si sa controlezi masina. Cel mai important lucru, tratezi fiara cu respect. Nu o cravasezi decit daca esti perfect sigur ca nu te arunca din sa. Gen kick-down la iesirea din curbe lente si cu volanul inca neadus la centru. Normal ca stii ca vine un drift, problema e ca nu stii cat de violenta va fi plecarea si daca vei fi in stare sa o "prinzi" sau nu. Si experimente eu nu fac, mai ales pe drumuri publice. Cat despre meritat...Presa de specialitate a fost aproape unanima: acesta este un M3 nec plus ultra, the one to have, the ultimate driver's car. Si daca il aveam in fata nasului, de ce nu? Urmatorul va fi aproape in mod sigur all wheel drive, cu transmisie automata cu convertor hidraulic, filtru de particule, etc. Si legislatia privitoare la esapamente nu mai e asa permisiva, deci nici nu stiu cum va suna. Un 320xd automat e tot ce trebuie la casa omului. Restul e lux. Sau un 328/330iA, daca vrei benzina. Dar e pacat sa iti iei BMW si sa nu optezi pt specialitatea casei, 6 cilindri in linie. De preferat in trening (Seria 3) decit la costum (seria 5) sau frac (seria 6/7/81 point
-
1 point
-
Nu vad sensul discutiei intre Android si iPhone aici Useless si fara nimic util adus comunitatii Sanatate maxima iti doresc!1 point
-
Eh, daca lor li se pare la fel, fa-le plangere la Protectia Consumatorului si actioneaza-i in instanta Pana nu ii actionezi legal, ei nu se misca. Le ceri si daune si sa-ti plateasca si avocatul tau daca pierd procesul. Pune-ti un prieten care-i avocat sa taxeze 1500 euro/ora si sa factureze si el frumos vreo 6-7 ore pt cazul tau si aia e. Puteau sa-ti faca masina cu 120 euro, asa o fac cu 70001 point
-
Nu exista o solutie ideala. Toate au plusuri/minusuri. Invelirea cu PPF are inconvenientul principal ca trebuie schimbata la cativa ani(daca a stat in soare de ex durata scade considerabil fata de cei 5 ani cu care se lauda toti). Iar la indepartare trebuie incalzit filmul, anumite manevre, recomandat personal specializat. Altfel te poti trezi ca s-a luat cu tot cu vopsea. Adesea ramane adezivul solidifiat si trebuie facut polish. E o intreaga bataie de cap. Alti $$$ Imi imaginez ca pungasii taxeaza si pentru indepartarea filmului(nu e inclusa in pretul aplicarii). Ar fi interesant sa-i intrebi un pret. Sa spunem ca ai o zgarietura, folia PPF si-a facut treaba a protejat vopseaua. Da ok nu va fi masina revopsita. Dar ca sa o schimbi te costa si asta destul (afara e 2-300 euro vopsitul unui panou la o vopsitorie serioasa). Masini mai scumpe, probleme pe masura. Personal gasesc educative formurile de profil. Imi complementeaza serios experienta proprie. E important sa faci o achizitie stiind ce te asteapta. In alta ordine de idei 250km/h pe drumuri publice e necumpatat. Presupun ca stii faptul ca pe Autobahn (viteza max recomandata 130 km/h) in caz de implicare intr-un accident ai parte de responsabilitate civila/penala. Ii platesti pe ceilalti de buni si abia asteapta sa te stoarca asiguratorii. Chiar daca in DE soferii sunt printre cei mai disciplinati de pe continent, exista mereu elementul surpriza. Pe prafuri, pe pastile, i se face rau cuiva. Succes sa-l eviti la 250.1 point
-
1 point
-
Depinde foarte mult de modelul respectiv. Daca comparam un F10 cu putine dotari cu un F01 cu bara stabilizatoare activa, perne, suspensie activa, jante 19-20 (ce implica cost al anvelopelor considerabil mai mare), softclose etc. intretinerea devine mult mai costisitoare. Conductele de la bara stabilizatoare activa de exemplu costa 3000-4000 lei (si au prostul obicei sa corodeze=> pierd lichidul), compresorul pentru perne este ~4000 lei, daca se sparge o perna (si inevitabil se uzeaza in timp si ajung sa piarda aer) una singura costa ~2000 lei (nici nu se pune problema de una originala in banii astia). Cu siguranta diferente de intretinere sunt, ca doar sunt masini de clase diferite. Am lucrat in service si am intalnit toate problemele mentionate mai sus.1 point
-
1 point
-
Salutare, Aveti idee daca se poate modifica carcasa unei chei sa arate ca cea de la un M? (semi ascutita). http://www.xbimmers....ite/msport6.jpg In cazul meu , f10 cu comfort access. Poate chiar cunoasteti pe cineva care face asta. Din ce am vazut pe net, trebuie cumparata o cheie de genul si schimbat doar cipul. Mersi!0 points
-
Imi poti da mai multe detalii despre jante? Imi plac mult si mie si sunt interesat de ele. Ce tip de cauciucuri merg pe ele etc0 points
-
Brand-urile mari sufera cateodata de aroganta; acum sinceri sa fim, masina asta va face furori, si vrem nu vrem, este un model global, poate in Europa ne plac liniile mai simple, pure, dar pentru US sau China, Rusia, etc, masina asta e bibelou, are destule bling-bling ca sa satisfaca orgoliul. AAA, ca e mai evoluata decat modelul precedent, asta e fara doar si poate.Relevante vor fi testele de condus, insa si sportivitatea s-a democratizat, si cei ce au bani acum lucreaza in IT si sunt inconjurati de ecrane, deci o directie moale si Xdrive sunt must have.0 points
-
Nu mi-am foliat farurile La z4 chiar dupa 7 ani erau ca noi, asa ca nu am de ce. In rest, mai repet, poate ma aude totusi lumea: o bibilesc din cauza elemenelor din carbon, care sint si scumpe si costa o groaza sa le vopsesti. Plus ca nu le poate vopsi oricine. Asa ca nu se bucura nici urmatorul de ea si nici nu ma insor cu ea. Ma bucur eu si stau linistit ca nu iau pietre. Da, nu stiu cat ai circulat prin Europa, dar nu poti compara conditiile din USA cu cele de aici. Acolo chiar ma mira de ce isi pune lumea folie pe masini. Pe majoritatea strazilor poti sa lingi pe jos, nu e fir de praf. Aici la mine am o cariera de piatra in zona, daca sta afara mai mult de 2-3 ore are deja 1mm si de praf pe ea care de abia asteapta ploaia. Plus, acolo ai la orice colt mexicani si spalatorie manuala. Aici nema, deloc. Chiar si in UK sint peste tot. Aici poti sa fii fericit daca apuci o boxa la pret bun sa iti poti spala in liniste masina. Fa-o acasa si risti sa te raporteze vecinii. M4, poate chiar si X6 sint jumatate din pretul unui CS. Preturile din USA nu se compara cu scumpeturile de aici. Un motiv in plus sa pui ceva pe masina, sa scoti bani daca totusi o vinzi candva. As putea continua.0 points
-
Inca e puternic efectul hidrofob. Se mai duce din el in timp daca nu se spala masina ca la "carte" cu 2bm, iar apa "adera" la mizeria de pe masina. Inca e "proaspata"0 points
-
@alin Poate cu iPhone-ul tau chinezaria se conecteaza random . Mi-e imi merge foarte bine . Nu stiu despre ce chinezarie de 500$ vorbesti, eu vorbesc simplu despre o interfata de mirroring care costa 30-50$ . De altfel am vazut cam ce hotspot face un iPhone cu o navigatie Android - merge cu viteza cu care va mergeau procesoarele din iPhoane dupa ce v-a taiat Apple viteza la jumatate ca sa va menajeze bateriile alea de doi bani, care inchid iPhone-ul la putin frig. Cred ca esti prea cu Apple ca sa intelegi cu adevarat ce inseamna libertatea de a face ce doresti pe device-urile tale . Nu ma obosesc sa-ti explic .0 points
-
-1 points
-
Masina nu mai circula. Sunt constient ca omor turbina la valorile acelea. Maine dau filtrul jos si vedem ce e de facut pe mai departe. Oricum se exclude eliminarea lui.-1 points
-
Cred ca e cel mai comun si scarbos model de jante la ora actuala, poate pentru ca toate e36 au asa ceva-1 points
-
Curatare pe aparat cu presiune. Lasat o noapte cu solutie la "fezandat", iar apoi a doua zi pus pe aparat si bagat presiune de aprox 5-6bar pana iese apa curata aprox. 20-25min. Initial iese "smoala". Apoi lasat la suflat doar cu aer aprox 10 min pentru a elimina cat mai multa apa din el. La mine a zburat cupla de pe filtru prima data cand a bagat presiune la cat de infundat era. La S.team mai rau mi l-au imbacsit. Au un sistem foarte primitiv de spalare, mai exact baga solutie in el si apoi presiune cu karcherul de spalat masina ).-1 points
-
din descriere pare a fi cardanul de pe fata problema (descentrat sau are joc in cruci)-1 points
-
Intr-adevar, are mult prea multe curbe masina. Dupa parerea mea si a altor specialisti cam de: (2,345*π)sqrt(1/∞)^-1*{G*[(m1*m2)/r^2]} https://imgur.com/a/QKCo1LX Ultima clar se distinge prin clasa si rafinament. Simplitate=complexitate, impreuna cu un gust terra-rafinat de sofisticare si bun gust pur si autentic impreuna pentru a crea o simbioza exacerbata. Conservatorismul este foarte bun. Habotnicismul nu.-1 points
-
Tine doar de gusturi, dar parca actualul f30 are linii curbe mult mai frumoase decat g20. Parca il transforma usor usor in hyundai....-1 points
-
Nu putem sa ne ante-pronuntam, insa deja dimensiunile masinii sunt mai mari; sportivitatea va fi decisa de buton, gen mod sport, insa cred ca fi acompaniata de mici artificii gen sunet in boxe, schimbat culoare cadrane, intr-o masura senzatii gen gaming-1 points
-
Va salut! Dupa un drum de 500km pe autostrada, drum in care dpf-ul si-a facut 2 regenerari ma confrunt cu urmatoare problema...motorul are momente cand are relantiul instabil, iar cand plec de pe loc are momente cand nu intra tubina, pur si simplu mai am putin si ma dau jos s-o imping. Masina in cauza este un e60lci n47, la care s-a curatat dpf-ul anul trecut. Masina nu prea a fost folosita in ultimul timp decat 90% in oras. De asemenea, in intervalul 1700-2200rpm are momente cand da in nas, parca se ineaca. Din ce am citit cu ista dpf-ul si-a cam dat duhul...cel putin asta suspectez desi m-am ales si cu o eroare pe actuatorul de la turbina insa cred ca tot de la dpf se trage. Ceva pareri ?-1 points
-
Stiu foarte bine cum curata cei de la s.team filtrele, am tot lucrat cu ei Atunci se pare ca aparatele de curatat dpf sunt o prostie ca sparg ceramica ), mai bine il curatam cu furtunul in curte, nu ? ) Pff...mai costa si cateva mii bune de euro, niste prostii. PS: masina nu are nici cea mai mica problema, o cunoaste Sorin pana la ultimul surub, cu el am si cumparat-o acum 2 ani-2 points
-
Rasa lui de M, ca M4 al meu consuma mai putin decat X6-le pe care il am acum... X6 asta e insetat rau, mai ca incep sa regret ca macar nu mi-am luat un X6M sau macar X6 5.0 daca oricum si asta arde gaz in nestire. Mai bine puneau in rezervor de vreo 30-35 de galoane si atunci nu mai ma durea atat de tare ca una doua dau pe la pompa, macar aveam autonomie mai mare. Oricum, superba masina, dar exagerezi cu atata foliat si ceruit. Eu atat la M4 cat si la X6 mi-am foliat farurile, capota, oglinzile si spoilerul fata, restul mai da-le in spanac, si-asa am dat o caruta de bani si pentru alea, si pentru ce, eu o tin ca de showroom ca sa bucure urmatorul de ea? Daca vrei sa o lasi la nepoti atunci se merita sa tii asa la ea, altfel trebuie sa te gandesti ca e doar o masina. Eu de spalat o spal singur, cu toata geanta de produse pe care o am, dar in rest, totusi...-2 points
-
-2 points
-
Schimba bateria. De unde incerci tu reglarea farurilor daca ai faruri adaptive ? Nuu ai buton pentru reglaj manual.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00