Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/04/18 in all areas

  1. Eu completez cam 500- 800 ml la 10.000 km Am 2.0d din 2005. Si am 454 k km
    2 points
  2. 2 points
  3. https://mega.nz/#!jnwQUCKK!aYVOMJ3MoZisO9flX0JMLWFiLLe_O5clzeF-Z_JBhdA - East https://mega.nz/#!zjQFnYrB!8783EHZoW1D4Tbb0rsSoA8Sma2CB57d6gAWhk7Jd-lA - West https://mega.nz/#!LyIjFawA!uRbfWw1R9dNbdH_2ULYGogaNSpwi3hPFpBpTIfTz6Tc - Motion
    2 points
  4. Multumesc Myx, chiar o schimba.
    2 points
  5. Hai sa facem pozele mai usor de vizionat ... arata bine masina ! Vin foarte bine jantele ( desi nu sunt fan Z-Perf ) ... mai trebuie putin lasata din arcuri masina http://imagizer.imageshack.us/a/img921/3528/QUCkla.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img922/2746/S5rh7k.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img924/7711/draybW.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img923/9800/piGRFj.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img922/6839/j9kSff.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img923/2434/hQ2uLG.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img923/4384/OfPFkv.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img923/5630/GZCuhb.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img924/9067/xWRAnz.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img922/2310/ocL0VT.jpg
    2 points
  6. am vazut azi pe fb o poza cu versiunea de 2019 de la CIC. stie cineva daca e versiunea finala si daca aveti un link și vreti sa il shareuiti ar fi super.
    1 point
  7. Dupa indelungi cugetari si calcule am decis ca e cazul sa avansez de la Z4 la un M3. Si cum era unul chiar in show room la dealer, l-am luat pe ala. Mai ales ca e si editie limitata. M3 CS, culoare San Marino. Am optat pt Pilot Super Sport in loc de Cup 2 pentru ca oricum pina masina nu are vreo 6-8.000 km nu am de gand sa scot untul din ea. Diferenta dintre ele o simti doar pe circuit unde oricum nu o sa ajung in primii 2-3 ani. Iar pe ploaie PSS este mult peste Cup2. Dupa, poate pun Cup2 sau Trofeo R pe el, daca chiar simt ca are nevoie de mai multa aderenta. Volanul de "alcantara" si consola din mijloc din acelasi material o sa imi dea batai de cap pe termen lung. Incerc sa protejez cel putin volanul si conduc cu manusi, cu suprafata de alcantara si ele. Este inca in rodaj, am vreo 300km in 2 saptamini, umblu piano cu el pina reusesc sa pun XPEL complet pe toata masina. Pe Z4 aveam vopseaua sarita de la pietre inclusiv pe portbagaj. Il conduc in: Motor-Sport, Suspensie-Comfort, Directie-Sport, Cutie-2. HUD-ul e in clasic, dar pe M1 il am in M Style, cu turometru si treapta indicata. Culoarea se schimba in functie de soare si cat wax mai are pe ea. E un fel de semi daily driver, splitterul de carbon imi da emotii cand ma gandesc la unele parcari sau borduri. Este interesant de urmarit reactia cunoscatorilor care trec pe linga el...remarca capota, spoilerul si la final "CS" pe spate si ii vezi cum scot imediat telefonul si pozeaza tot Impresii pina acum? Are cuplu motor imens, desi nu il duc peste 4000 de ture (pina la 2000km este recomandat sa il tii sub 5000rpm si 170km/h, si evitat pedal to the metal). Am avut cutie manuala la Z4 si inca ii duc lipsa. Incerc sa "il invat" cum sa schimbe, dar dureaza inca. Oricum, in rodaj nu e totul perfect inca. De aceea evit setarea "efficient" la motor si 1 la cutie. Mai are o chestie, la cutiile automate, daca ridici putin piciorul dupa ce aceelerezi, schimba cel putin o treapta in sus, la M3 nu prea. Ba chiar tine turatia si treapta si te pomemensti ca dupa o acceleratie scurta in 2 sau 3, intre 2 si 4000 de ture, sta acolo sus si trece in frana de motor. Ma gandesc ca vine de la setarea 2 la cutie, dar setarea 1 il tine mereu sub 1500rpm si nu am chef in rodaj sa merg cu ea in 5-6-7 la 1000 de ture. Asa ca o sa incerc sa o scot la capat cu setarea 2. Daca schimbi din clapete intra in "manual" si nu mai iese. La alte masini dupa un anumit timp trecea in "automat" la loc. La M3 nu.
    1 point
  8. Salutare, Astazi am hotarat sa va prezint si voua neinsufletita care-mi pune zambetul pe fata de cate ori o vad sau o conduc, 2013 F10 LCI M550d xdrive. Facem pereche de aproximativ 10 luni de zile (de aproape 2 luni traim separat, graba si placerea condusului m-au lasat pieton pentru 3 luni), iar dupa aproximativ 25,000 km pot spune ca nu ne-am creat probleme unul altuia:) A avut parte de un singur retrofit, soft-close la portiere, si upgrade la jante, schimbat style 434M cu Z-Performace ZP2.1 pastrand dimensiunea de 20" I-am facut o optimizare de soft deoarece aveam piticii mei pe creier si am vrut sa fiu sigur ca masina dezvolta cu siguranta puterea declarata, este cunoscut faptul ca BMW-ul (cel putin la aceasta varianta de motorizare) declara valori mai mari decat cele reale, nici a mea nu a facut exceptie, dar dupa interventia facuta de Dragos de la Completechip Iasi, sunt foarte multumit. A primit pedaliere (acceleratie si frana) M-Performance, doua seturi noi de covorase, unul OE pentru iarna si unul M-Performance pentru vara, un set de jante style 365 pe 18" pentru iarna si doua seturi de anvelope noi RFT, Nokian WR A4 pentru iarna si Pirelli PZero PZ4 pentru vara. Am facut doua revizii complete la BMW, le fac la aproximativ 11,000-12,000 km, la urmatoarea revizie a motorului, va primi si una completa la sistemul de franare nou, am cumparat la oferta in luna martie discuri + placute OE, pe langa acestea am cumparat si un kit conducte frana Goodridge si lichid de frana Motul RBF660. In urma cu aproximativ 2 luni de zile, a avut parte si de un pachet complet de intretinere, iar de curand am pus pe ea si un DVR Viofo A119S. In mare, cam asta e de spus despre ea de cand este in posesia mea. Puteti vedea cateva poze in link-urile de mai jos. Model M550D XDRIVE (EUR) Steering LL Doors 4 Engine N57X Displacement 3.00 Power 280 kw Drive ALLR Transmission AUT Colour SOPHISTOGRAU BRILLANTEFFEKT METALLI (A90) Upholstery IND.ERW.LEDERAUSST./AMAROBRAUN (ZAP5) Prod. Date 2013-08-22 Vehicle options P337A M Sports package S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2N9A BMW LA wheel, M Double Spoke 434 S2PAA Wheel bolt retainer S2TBA Sport automatic transmission S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S319A Integrated universal remote control S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S453A Climate-controlled seats, front S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S536A Auxiliary heating S548A Kilometer-calibrated speedometer S552A Adaptive LED headlight S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5ALA Active Protection S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S688A Harman/Kardon Surround Sound system S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6NRA Apps S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S6WBA Multifunctional instrument display S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S754A M Rear spoiler S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite S854A Language version French S877A Delete cross-pattern operation S881A On-board vehicle literature French S8KAA Dummy-SALAPA S8S3A Automatic locking when driving off S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8V1A Label Photo 1 Photo 2 Photo 3 Photo 4 Photo 5 Photo 6 Photo 7 Photo 8 Photo 9 Photo 10
    1 point
  9. Pregãtitã pt testul de mâine. http://i.imgur.com/sZvTZdV.jpg
    1 point
  10. Asta cu DOT-ul este un MARKETING bine pus la punct de producatorii de anvelope care a prins foarte repede la client. O anvelopa premium tine pana la 7 ani fara a exista modificari ale materialului. Ce ar insemna sa nu isi schimbe nimeni anvelopele de pe masina si sa mergem toti cu anvelope "vechii", nu ar mai fi profit atat de mare pentru producatori. Chiar vreau sa vad o dovada de la cineva care a facut acest test anvelopa 2015 - vs anv 2020(in aceleasi situatii si cu aceeasi masina)... distanta de franare,accelerare, aderenta pe umezeala, pe zapada, etc... din auzite sau Placebo este plin netul. AM zis-o mai demult si o mai repet decat o anvelope ieftina: RIken, Kelly, FOrmula sau care or mai fie ele, mai bine una SH Premium(chiar de nu sunt acord deloc cu anvelopele SH), aici da, poti lua in considerare DOT-ul...daca au peste 7-8 ani sunt PA.
    1 point
  11. Da.Sunt foarte ok.Au si montat-o.700euro,factura,garantie.Am mai fost la ei,sunt f.de incredere.
    1 point
  12. Cheia de F10 este in 868MHz, cea pe care o vrei tu cu sau fara sigla de M este in 434MHz. Degeaba muti EEPROM-ul, partea radio nu este compatibila.
    1 point
  13. Pe NBT din 2014 cu toate ca am posibilitatea sa configurez weather ca si widget din pacate nu merge La inceputuri (ase citi in primele luni cand am luat masina) eram atras de ConnectedDrive ca si optiune. Pe zi ce a trecut am realizat ca ideea in general e buna insa lasa de dorit la capitolul functii implementate (mai ales la versiunile mai vechi de NBT) cu posibilitati limitate de configurare. Practic nu am folosit nici odata browserul de internet, RSS feed, iar weather o mai apelez din an in paste probabil si datorita ca azi merge si maine nu. De asemenea un alt impediment e posibilitatea redusa de upgradare, oricum exclus sa o faci in reteaua BMW unde ori iti zic ca nu se poate ori sunt depasiti literalmente de subiect. Binenteles aici alternativa este de a se apela la canalele alternative ce de multe ori reusesc sa integreze prin diverse adaptari pe masinile mai vechi tehnologie mai noua. O alta componenta majora ce lasa de dorit e lipsa anumitor servicii pt Romania ex RTTI, alternativa Waze suplinind cu brio insa mi-ar fi placut sa am posibilitatea unui RTTI integrat. Nu in ultimul rand consider ca un punct la care BMW are de lucrat e viteza cu care aduce optiuni noi. In ziua de azi lifecycle produselor in sectorul IT e atat de rapid incat daca ar fi sa fac o comparatie dpdv tehnologie, atat BMW cat si alti producatori din industria auto sunt inca pe vremea locomotivelor cu aburi. Da intradevar sunt anumite tehnologii ce necesita o testare riguroasa (ex autonomous driving) insa daca pt un amarat de widget ajungi sa astepti cativa ani si la final constati ca trebuie sa schimb unitatea NBT ajung la concluzia ca mai bine schimb masina in sine, lucru ce de altfel e dorit de marii constructori si actioneaza ca atare.
    1 point
  14. Nu putem sa ne ante-pronuntam, insa deja dimensiunile masinii sunt mai mari; sportivitatea va fi decisa de buton, gen mod sport, insa cred ca fi acompaniata de mici artificii gen sunet in boxe, schimbat culoare cadrane, intr-o masura senzatii gen gaming
    1 point
  15. In sfarsit, montate si functionale Mâine voi incerca sa fac câteva poze mai profi.
    1 point
  16. nu e activat din meniu. mergi la connections pe telefon, dai configure si bifeaza si Audio
    1 point
  17. Sa nu fie cu suparare, dar pana una alta bravo lor ca v-au prostit sa platiti 1800-2000 lei pentru vopsit un rahat de bara in conditiile in care in toata tara nu cere absolut nimeni mai mult de 1000 lei si sunt ateliere care pentru 500-600 lei o fac de nici nu se vede ca a fost revopsita. Ce vi se pare asa interesant la mersul in reprezentanta nu inteleg...cred ca pur si simplu oamenii nu au habar ce se intampla acolo si in ce bataie de joc se lucreaza. Va bucurati pentru niste hartii in plus si statul pe canapea in sala de asteptare, iar la doua strazi distanta e un service care face lucrarile de 2 ori mai profesionist si de 3 ori mai ieftin.
    1 point
  18. Pune Jurid sau Ferodo si nu ai treaba SA NU MAI PUI NICIODATA DISCURI SAu PLACUTE ATE pentru ca ATE nu mai e ce era odata....
    1 point
  19. Confirm ca discurile ATE pentru e90 320d sunt jalnice.. Ia original sau alta firma
    1 point
  20. Daca ai pus OE plus ATE atunci asta e problema. ATE sunt jalnici.
    1 point
  21. Cu putin timp in urma am reusit sa gasesc jantele pe care le doream inca de cand am cumparat masina, style 343M, cele care sunt in echiparea M5-ului. Jantele sunt second hand dar neatinse, impecabile, sunt ca unele noi. Astept cu nerabdare primavara, o voi lasa incaltata cu ghetele de iarna de pe acum deoarece vreau sa imi iau anvelope de vara cu DOT 2018. Ma abtin cu greu sa nu iau niste sh acum si sa le pun pe masina macar o luna:)
    1 point
  22. Dupa multe ore de munca si ĂŽnjurĂŁturi, am reusit sa montez farurile cu noul kit de angel eyes Vision de la Bavgrouppe. Din grabĂŁ si neatenție, am montat black boxul de pe partea dreapta gresit si l-am ars ..Deja am fĂŁcut comanda ptr douĂŁ(unul de rezerva) si vor ajunge saptamana urmatoare. Pot spune ca s-a schimbat total look-ul masinii, mie unul, imi place enorm chiar si cu ele neaprinse.
    1 point
  23. Azi dimineata am reintrat in posesia masinii. Per total e ok, in detaliu, perfectionist cum sint a mai prins un praf pe ici pe colo si a mai bagat o cuta. Asta e, macar e protectie De stralucit, straluceste, sa vad dupa prima spalare si cu un quick detailer pe ea daca e si mai bine. Si una dupa 200km, la lumina naturala. EDIT: Are si poze facute de el, "artistice", i-am zis sa mi le dea si mie...sa vedem daca le primesc.
    1 point
  24. +1 pt brushed aluminium sau alteceva asemanator.. chiar si piano black ar da super bine pe masina asta. Imitatia de carbon si mie mi se pare cheap. Intr-un final, gusturile nu se discuta, dar suntem pe un forum si ne dam si noi cu parerea, nu trebuie sa te superi.
    1 point
  25. cavaliere, exact asta incercam sa spun. plus ca suntem prea muieri(cu mine in frunte) ca sa avem curajul sa intram in curbe la nivelul potentialului pe care il are o masina si sa acuzam ca nu sunt 20 de inch, run flat, PS4, EDC, bare stabilizatoare hidraulic, ca altfel, soferul ar fi putut face curba cu 5kmh in plus
    1 point
  26. Prea multe probleme de parca soferii conduc masinile lor la limita incat sa beneficieze de acel 5% in minus cat nu se inclina etc. Masina trebuie sa fie confortabila, stabile sunt toate ca doar nu e Dacie. Restul sunt mofturi si chitibusuri oricum aproape neimportante avand in vedere starea drumurilor si traficul ridicol de aglomerat.
    1 point
  27. Azi am apasat butonul SOS de curiozitate sa vad ce face si dupa cateva secunde am auzit 112 Ce urgenta aveti , evident am ramas masca am spus ca ma joc la butoane si am apelat gresit , dra mi-a urat o seara buna si la revedere )))). M-am uitat la telefon si nu era conectat pt ca nu am apelul deci masina are un sim undeva si stie sa sune la 112 . E vreun pachet platit undeva , unde pot afla despre ce e vb . pe ecran afisa apelul si pozitia masinii long si lat
    1 point
  28. Cred ca toate nfl . A mea e 2 /2012 si avea flqnsa metalica . Cea noua vine ca in poza. Cel mai bine verifici sub masina ca e la vedere
    1 point
  29. 225200 km schimb ulei , filtre , placute fata , ulei original , comandat bucsele diferential 3 la nr , surpriza sa vad piese originale BMW made in china si ne mai miram de calitate . Macar pe flansa cardan nu scrie made in china )) , e prima flansa , nu stiam ca e o actiune tehnica pe ea pt cei care aveti masina asta si flansa metalica se schimba cu aceasta pt a nu transmite socurile in cutia de transfer . http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180830_172153_zpsemvnsmkv.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180830_171553_zpsc1zzgi1v.jpg
    1 point
  30. Multumesc pentru tura a doua de urari. Azi am fost cu ea pina la Nßrburgring, cu treaba. La o combinatie de mers frumos si apoi putin buiestru, plus apoi oras la greu, vreo 200km azi, a consumat cam 10l/100km. Spre deosebire de Z4 sau chiar C63, nu prea a adunat muste. Z4 le lua pe bot si prima parte a capotei, C63 se minjea pe parbriz ca naiba. Primele impresii de pe niste curbe frumoase cu asfalt neted ca masa de biliard: trebuie sa ma dezvat sa conduc ca pe Z4. Curbele se iau brusc, aproape din "doua", fara a incarca puntea fata gradual. Altfel dai in understeer. Nu e mult, dar la Z4 nu era prezent. In schimb daca il iei de ceafa si il azvarli in curbe, barbateste asa, numai toarce de placere La 265 pe fata si 285 pe spate, are aderenta din belsug. Si simti cand te apropii de limita. Aproape ca nu simti diferentialul spate. La GT-R cloncanea din toate colturile pina luai ceva viteza, la C63 sarea in drifturi daca ridicai piciorul de pe acceleratie in curbe de 90° (de exemplu intrari de pe o strada pe alta) iar 991.2 S cloncanea si el cativa metri. La M3 CS isi face treaba fara zgomote ciudate si metalice. La Z4 stateai dupa 2,5m de capota, aproape pe puntea spate, deci masina se rotea cam la 1m si ceva in fata ta iar la M3 stai ca omu imediat dupa punntea fata si masina se roteste un pic dupa tine. Aproape ca trebuie sa reinvat cum sa parchez, mereu o pun in unghi cu spatele sau intru prea tare la parcarea laterala. Ca sa atingi limitele masinii pe drumuri publice trebuie sa fii sarit de pe fix si high as a kite. Nu cred ca am apasat gazul mai mult de 2cm pina acum. Deja la 1cm fornaie si sare inainte. 600Nm, are de unde. Se simte ca este in rodaj, cutia inca "invata" stilul meu de condus iar franele inca nu si-au dat drumul. Sint curios cat or sa ma tina cauciucurile. La Z4 am schimbat originalele la 55.000km din cauza unui surub, dar mai aveau 6mm pe ele. Nu imi place sa conduc bruscat si cred ca asta se reflecta si in viata lunga a franelor si cauciucurilor. La C63 nu aveai de ales, masina aia avea un motor superb dar o cutie de rahat si rar plecai de pe loc fara sa lasi urme. Primele cauciucuri le-am schimbat dupa 3000km 255mm pe spate si 600Nm, plus o cutie care era pe linga. Poze cum statea ea in showroom si mi-a facut cu ochiul :hyper: Eram cu Z4 la verificare si m-am dus apoi acasa cu gandul la M3. De mult imi doream unul, albastru. M4 nu imi place deloc. Ma uitam dupa M3 Competition, la 6-12 luni de vechi. Dar cum au probleme la motoare, e bine sa stii cine si cum a facut primii 5000km cu ea. Asa ca atunci cand am vazut M3 CS in showroom am zis ca e o posibilitate.
    1 point
  31. webasto tau a pornit la 5 grade automat , ti-a incalzit motorul rapid si ai avut caldura in cateva minute A facut multe fara sa-i ceri . CA nu l-ai folosit separat e altceva . Eu la E60 ieseam iarna din poarta clubului si il porneam din remote , sau dimineata de pe balcon inainte sa plec . Sa te urci in cabina cu 30 grade si geamuri dezghetate cand lumea racaie parbrizul si degera in frig pe langa masina imi pare pur si simplu comfortul maxim fara vreo urma de snobism sau ce a mentionat colegul cel frustrat de 40 ani Ca si harman , chiar nu sunt vreun audiofil dar e o optiune cu care m-am obisnuit si usor de pus . Chiar nu ascult muzica la vreun nivel nebun dar calitatea face diferenta chiar si la volum mic .
    1 point
  32. Multumesc Acero, mult mai ok asa:) Referitor la arcuri, ma incurca garajul subteran momentan, daca o sa am alta posibilitate in viitorul apropiat, cu siguranta va primi un set Eibach. Lucian, nu zici rau deloc, sunt dispus sa o fac cand va mai fi vreo intalnire, a mai iesit din garaj de vreo 3-4 ori cu ajutorul unui amic si al fratelui meu. Legat de putere, este suficient si pt mine avand in vedere clasa ei, greutatea si altele.. iar pe langa toate aspectele astea, nu vreau sa o tin o vesnicie (probabil inca un an), iar la revanzare voi avea o plaja mai restransa de cumparatori interesati. Zicea un coleg mai sus ca n-ar fi stat fara 550 hp, aici depinde de fiecare, eu unul nu as putea conduce o masina de zi cu zi cu fum dupa mine, iar puteri de peste 430-440 hp nu se pot scoate fara fum (dupa spusele lu' Dragos de la completechip), pana la fum as mai fi avut o varianta de a scoate mai mult (schimbarea pompei de alimentare), dar avand in vedere costul si faptul ca nu am vrut sa fac nici o interventie mecanica, am preferat sa o las asa atata timp cat imi satisface nevoile.
    1 point
  33. Frumoasa, sa te bucuri de ea! Dau bine jantele!
    1 point
  34. vorba aceea...e ce trebuie !
    1 point
  35. Stiu:)) ms! Se mai intampla, mi-am luat bicicleta:))) m-am ales si cu ceva bun din situatia asta Ms cunosc vorba.. nu zic "nu" nici unei dotari, dar atata timp cat pot sa fac drumuri fara night vision sau bling bling in oglinzi in caz ca nu ma bag cum trebuie in depasiri, i'm happy:) cum ziceam, orice dotare in plus nu deranjeaza, dar consider ca sunt multe altele mai importante care nu se afla pe nici unul din cele 5 butoane.
    1 point
  36. Mai pun acum o poza si din spate ca deja depasisem numarul de poze admise pe postare asa ca in loc de poza imi punea link-ul.
    1 point
  37. 1.Nu are nimica daca a lasat masina pe roti cu prezoanele stranse de mana si apoi stranse cu cheia. 2.Probabil ai atins cu scutul,pragul,etc ceva zapada inghetata deaia s-a auzit "ceva" cand ai intrat in parcare. 3.Cheia aia poate sa stea armata pe 999999 Nm 999999 ani ca nu pateste nimica. 4.Esti prea prapastios pt probleme minore...
    1 point
  38. Farurile nefoliate in schimb restul masinii da mi se pare ceva de basm, farul nu e deloc pazit de pietricele, e in linia intai acolo impreuna cu spoilerul fata. Din ce imi aduc eu aminte prin Europa erau drumurile parfum, am fost si pe acolo o perioada, circuland zi de zi cu masina si nu aveam probleme, dar recunosc ca nu am circulat pe toate drumurile Europei, cu atat mai putin pe coclauri, pe langa cariere de piatra si alte zone obscure. Drumurile nu sunt asa curate cum spui tu in State, poate in filme sunt foarte curate dar realitatea e diferita. Cat despre pretul unui CS comparat cu al unui M4 sau X6... iti spun eu, chiar ieri am vazut un M4 CS la dealerul de unde mi-am luat ambele BMW-uri si e o diferenta de vreo $25k intre ele (M4 si X6 comparativ cu M4 CS-ul, dar aici nu vorbesc de pretul de pornire, vorbesc de cum am avut M4 si cum am X6-le configurat). Daca vorbim, hai sa vorbim concret, nu din auzite, nu din ce am vazut la TV. Cat despre spalatoriile manuale cu mexicani la fiecare colt, ma scuzi, dar prefer sa le spun pas. Prefer sa o spal singur cand si daca am timp si chef decat sa ma duc la acele spalatorii. La cat mai multi km fara probleme cu CS-ul!
    0 points
  39. Nu mi-am foliat farurile La z4 chiar dupa 7 ani erau ca noi, asa ca nu am de ce. In rest, mai repet, poate ma aude totusi lumea: o bibilesc din cauza elemenelor din carbon, care sint si scumpe si costa o groaza sa le vopsesti. Plus ca nu le poate vopsi oricine. Asa ca nu se bucura nici urmatorul de ea si nici nu ma insor cu ea. Ma bucur eu si stau linistit ca nu iau pietre. Da, nu stiu cat ai circulat prin Europa, dar nu poti compara conditiile din USA cu cele de aici. Acolo chiar ma mira de ce isi pune lumea folie pe masini. Pe majoritatea strazilor poti sa lingi pe jos, nu e fir de praf. Aici la mine am o cariera de piatra in zona, daca sta afara mai mult de 2-3 ore are deja 1mm si de praf pe ea care de abia asteapta ploaia. Plus, acolo ai la orice colt mexicani si spalatorie manuala. Aici nema, deloc. Chiar si in UK sint peste tot. Aici poti sa fii fericit daca apuci o boxa la pret bun sa iti poti spala in liniste masina. Fa-o acasa si risti sa te raporteze vecinii. M4, poate chiar si X6 sint jumatate din pretul unui CS. Preturile din USA nu se compara cu scumpeturile de aici. Un motiv in plus sa pui ceva pe masina, sa scoti bani daca totusi o vinzi candva. As putea continua.
    0 points
  40. Nu as da unei femei iarna un BMW fara xDrive, decat daca vrei sa scapi de ea.
    0 points
  41. Foarte frumoasa masina! Totusi, "cunoscatorii" vor spune ca nu e buna pentru ca, citez, "n-are frate 5 butoane"
    0 points
  42. Si eu sunt curios de ce ai ales e60 ca urmatoarea achizitie, intreb pentru ca nici nu ma gandeam la e60 pana sa o am cateva zile, si chiar m-a impresionat ca masina fata de coupe e92, atat la cum se conduce cat si impresia de masina dintr-o bucata. Ce te atrage la masina asta?
    -1 points
  43. Da sunt foarte sigur, am si eu tot F11 cu 8hP45. Iti spun sigur, deoarece eu mi-am facut la mine schimbul de ulei, plus la alte modele de F. Cutia 8Hp, 45, 50, 70,90, are 8,5 liti si la schimb ( prin scurgere) nu curge mai mult de 4,5 litri. Si atentie, in motor baga ulei bmw twin power turbo ll-04, 0w-30, merge mult mai bine masina, nu baga 05w30. Daca vrei sa ai un motor bun, baga ce spun eu si schimba-l la 15-20.000 km. nu te lua dupa ce spun altii.
    -1 points
  44. Am impresia ca, cele cu xDrive au auto-hold doar, nu toate automatele au auto-hold, am avut un F30 328i automat loaner si nu avea asa ceva, insa am avut un 528i automat xDrive si avea. Sau mai e o varianta, doar cele cu frana de parcare cu buton sa aibe si auto-hold, am incercat sa caut pe forumurile de afara dar nu am gasit un raspuns care exact au auto-hold si care nu.
    -1 points
  45. Nu vreau sa te sperii, dar cauta pe forumurile din strainatate sa vezi cat de des se schimba HPFP si turbinele cat de des cedeaza. Acum, na, sa fie cu noroc . Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  46. Tinand cont ca anvelopele sunt un element de siguranta esential, nu inteleg cum pot unii sa-si puna anvelope second, riscand accidente, dauna totala sau chiar deces. Scuze, dar am vazut prea multe accidente cu masini ce aveau anvelopele tocite si invechite. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  47. Din experienta, un cauciuc mai vechi de 2 ani se intareste si nu mai are aderenta necesara. E greu sa gasesti SH-uri cu dot 2017 cu minim 6mm profil.Daca as fi in locul tau as lua cel mai recent DOT
    -1 points
  48. Salutare ! Am sa va prezint cel mai recent proiect al meu . Navigatie in E46 cu ajutorul unui nexus 7 . INAINTE : POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCZzhkdUliTENwNEk Pentru realizarea proiectului a fost nevoie de o tableta nexus 7 neagra , rama adaptoare 2din , interfata OBD 2 ELM 327 Bluetooth , cabluri multe , rabdare Am cumparat o rama adaptoare 2din de pe internet si am modificat-o sa intre tableta. POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCQXZPMXVEcDA0QkU https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCNnR3ZGQzUUw4bjA Cadrul vechi al casetofonului a fost modificat pentru a prinde tableta in ea . Clima a coborat deasupra scrumierei . De asemenea rama scrumierei a fost taiata si modificata pentru a intra clima . POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCVXhqOENqWkpfSTQ/ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCT2Vic25jbk5IM2s/ Am cumparat un incarcator de masina si un prelungitor USB si le-am transformat intr-un OTG Cable care incarca si transmite date simultan . La incarcator a fost adaugata o bobina in serie si un condesator in paralel pentru a anula interferentele. POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCWDgxY3N3MFJldms/ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCcmh1QlgyTlJJbU0/ Pe tableta a fost instalat un custom rom imbinat cu un launcher personalizabil . Interfata este facuta de mine in Adobe Photoshop . Am codat softul atunci cand pun contact-ul , tableta sa se aprinda , iar atunci cand scot contactul , sa se inchida. POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCS2NWNmlTNWtsaE0/ Casetofonul este modelul Reverse , am luat AUX de pe placa casetofonului si l-am conectat cu tableta. Fata casetofonului a fost pusa in torpedo , iar folia de transfer a fost prelungita din torpedo pana la tableta . (NU recomand sa se faca asa ceva , e o treaba mult prea migaloasa ) POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCSzBmSk1jV3kyWEk https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCUENUTE45QWR6eTA https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCQXV5QVlpZkRiZ0E POZA FOLIE : https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCeGVnQURfTUdQMjQ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCdGJzcEVYdEx0VFk https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCYlY1V1FHckVRaWM Toate adunate la un loc arata asa : https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCRXd2V3J6aXFpY3M/ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCT1VoRUFtbVEzYjQ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCQkR6SkdCT2pmUUk/ Separat a fost achizitionata o interfata ELM 327 Bluetooth , care se conecteaza cu o aplicatie speciala Android , si afiseaza toti senzorii masinii incluzand presiunea din admisie , voltaj , amperaj , temperatua apa , ulei , procentaje ale acceleratiei , viteza instanta , medie , consum instant , mediu , relativ , rezervor , timpii 0-100 , cuplul si mult multe altele. ATENTIE : acesti parametri difera de la o masina la alta . Unele au acesti senzori , altele nu. Pe partea de audio am facut un subwoofer custom band pass cu 2 difuzoare noname de 200 W . Am folosit un amplificator magnat 880 W cu 4 canale . Am folosit 2 canale pentru boxele din spate , iar cele 2 canale le-am facut bridged pentru subwoofer , setat la 55 hz. Tweeterele au primit o bobina pentru un sunet curat. Casetofonul a primit un TDA in plus cu modificarile de vigoare pe placa . Acum casetofonul scoate 4x25 W , suficient pentru boxele din fata care au ramas nemodificate. Cele 2 tuburi ale Subwoofer-ului intra in habitaclu. POZA: https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCVnJDTUZkMTVPRTA https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCMWU4c3dGamx0eUk/ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCVXg0empfOHNhZTA/ REZULTATUL FINAL : https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCWWQ3MHF0b3c5WEk https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCbWNKWWQ2TEFmVHM/ https://docs.google.com/file/d/0Bz6dcHaasthCaG1NeEtMbVpJREk Durata proiectului a fost de o luna , avand in vedere toate documentarile pentru orice amanunt si realizarea softului de la 0. Cu toate cunostintele acumulate , pot realiza proiectul in maxim 2 zile , daca am toate resursele necesare. La final va las un video cu tableta in actiune . Tin sa mentionez ca eram intr-o zona cu semnal slab al internetului: Pentru ce-i ce doresc asa ceva in masina lor : 50 euro softul realizat de mine pentru nexus 7 , 150 euro manopera resoftarea + montajul si modificarile cadrelor. Rama adaptoare : 260 ron , de pe internet. Nexus 7 NEGRU cu cartela 3G : 600 ron , de pe internet. Cabluri diverse + incarcator : 50-60 lei. OPTIONAL : Rama relocare clima : 300 ron , de pe internet. Interfata OBD ELM 327 Bluetooth : 150 lei. Contact : Doar farcebook : https://www.farcebook.com/alin.cristianx PS: As dori sa nu intram in comparatia navigatiilor "Made in China" care incep de la 300-400 euro. Acest proiect concureaza inclusiv cu navigatii de ultima generatie , incepand de la ecran si touchscreen , pana la performante si customizabilitate.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.