Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/05/18 in all areas
-
In ultima perioada am reusit sa trec la masa dubla inapoi,am reinnoit pucurile pe vechiul disc Sachs Performance si am refacut distanta intregului kit cu speranta ca dupa schimbarea acestuia voi avea noi rezultate la optimizarea softului. Vechiul disc arata asa iar comparatia intre vechile pucuri de pe discul Sachs Performance si pucurile uzate de pe discul care a fost in kit cu volanta cu masa simpla este asta: Aici avem noua volanta cu noile pucuri pe disc: Dupa montarea acestora a trebuit sa fac ceva km pentru a tasa ambreiajul si parca nu se mai terminau odata am decis in sfarsit sa plec la Iasi.Inainte de plecare am decis sa o mai ridic putin pentru a nu avea probleme cu drumul si oricum trebuia ridicata deoarece topaia de spate la viteza. Pe drum nu am abuzat deloc de ea.Drumul pana la Iasi este foarte bun si abia asteptam sa ma joc putin pe el. Ajuns la Iasi Dragos a facut cateva run-uri in care la unul din ele ambreiajul a dat semne ca patineaza ,in final nu s-a reusit nimic notabil in plus,doar 2-3 cai in plus si am hotarat ca nici cu methanol nu este nevoie sa ii dau sa vad daca ar mai face ceva.Intr-un fel putin dezamagit am plecat si cu toata increderea am putut profita de cei aproximativ 80km de drum din Iasi spre Bucuresti care au fost o placere sa ii parcurg.Pe DN am avut ocazia sa ma dau cu un Porsche 991 Carrera,nu stiu exact ce model era,dar nu cred ca intelegea nimic baiatul ce se intampla cu E46 diesel ,nu putea sa tina in nici un fel pasul pana la 230km/h cat a fost suficient de liber pentru a ne putea juca putin. Ajuns inapoi in Bucuresti am constatat ca bucsile de la bratele fata au cedat si am decis sa trec la PowerFlex. In weekendul ce urmeaza(6-7.10.2018) este ultima etapa la Arad pe acest an unde se anunta multe surprize si masini bomba.Abia astept sa ii dau drumu' pe pista si sper sa scad sub bestul personal de 12,4s. Urmeaza sa schimb si bratele pe spate pentru a putea face un camber putin spre pozitiv ca atunci can masina se lasa la plecare sa puna jos pe toata latimea anvelopei. Urmeaza noi surprize si posibil ca in primavara sa schimbam iar prefixul 5xx...5 points
-
2 points
-
Am circulat 7 ani de zile cu Z4 (inclusiv Romania) si pietrele le-am luat in capota si nu in faruri. Erau ca noi la final. Am scris mai sus. Ma bazez pe experienta mea, nu pe ce spun altii. Am circulat zi de zi peste 5 ani de zile in "State", prin diverse state si nu se compara cu praful european. Am circulat peste o suta de mii de km in vacante prin "State" si nu am avut probleme cu drumurile sau murdarirea masinii. Si am avut diverse masini inchiriate, de la sport la Prius. Iar prin Europa am depasit milionul de km, prin aproape toate statele. Daca te gandesti putin, de ce as compara preturile "State"-"State"? Pina una alta traiesc in Europa si mi-am cumparat masina aici. Comparam preturile de acolo pt M4 (configurat la $80-85.000) cu cat platesti aici pe un CS (125.000€ aproape chel, cam $150.000). Si e aproape dublu. Si nu vorbesc "de la TV", stai linistit. EDIT: si in "State" poti plati mult sub MSRP, mai ales la M4 non competition sau CS, invoice sau pe acolo, pe cand in Europa daca iei peste 10% din pretul de lista la masina limitata esti "boier". Tocmai pt ca aici gasesti mai greu conditii, oricat as fi pregatit sa platesc, prefer sa protejez si apoi sa pot curata unde si cand pot, fara grija lacului. Si pt ca tot insista unii sa-mi numere ouale, aici link-ul cu ce s-a facut la masina. Numarare placuta. Preparare M3 CS E ultimul post in care raspund la comentarii pe tema asta. Maine sint in Düsseldorf la teste cu gama M. Sint curios cum merge M2 Competition ca agilitate si M5-ul pe autostrada.2 points
-
2 points
-
Rasa lui de M, ca M4 al meu consuma mai putin decat X6-le pe care il am acum... X6 asta e insetat rau, mai ca incep sa regret ca macar nu mi-am luat un X6M sau macar X6 5.0 daca oricum si asta arde gaz in nestire. Mai bine puneau in rezervor de vreo 30-35 de galoane si atunci nu mai ma durea atat de tare ca una doua dau pe la pompa, macar aveam autonomie mai mare. Oricum, superba masina, dar exagerezi cu atata foliat si ceruit. Eu atat la M4 cat si la X6 mi-am foliat farurile, capota, oglinzile si spoilerul fata, restul mai da-le in spanac, si-asa am dat o caruta de bani si pentru alea, si pentru ce, eu o tin ca de showroom ca sa bucure urmatorul de ea? Daca vrei sa o lasi la nepoti atunci se merita sa tii asa la ea, altfel trebuie sa te gandesti ca e doar o masina. Eu de spalat o spal singur, cu toata geanta de produse pe care o am, dar in rest, totusi...2 points
-
Dupa multe ore de munca si ĂŽnjurĂŁturi, am reusit sa montez farurile cu noul kit de angel eyes Vision de la Bavgrouppe. Din grabĂŁ si neatenție, am montat black boxul de pe partea dreapta gresit si l-am ars ..Deja am fĂŁcut comanda ptr douĂŁ(unul de rezerva) si vor ajunge saptamana urmatoare. Pot spune ca s-a schimbat total look-ul masinii, mie unul, imi place enorm chiar si cu ele neaprinse.2 points
-
Multumesc, dar nu e cazul de pareri de rau. Nu traiesc din asta, este o masina luata, ca toate celelalte foste ale mele, de mine pentru mine dar pusa si la vanare din nebunia mea de a schimba incontinuu, dar daca nu se vinde sa-mi ramana o masina "dreapta" si fara nicio problema sau dubiu. Este o masina intretinuta exemplar, numai cu produse si consumabile de calitate, care locuieste in curte, in garaj, cu toata atentia de rigoare. Este pusa la vanzare numai din "nebunia" mea mentionata mai sus....nici nu stiu ce urmeaza daca s-ar vinde . Multumesc! Stima2 points
-
1 point
-
I-am raspuns unui coleg mai devreme, cam asa se face cum a zis si Rico mai sus cel mai simplu e sa ai 3 stickuri de 16 giga formatate fat32. dar poti avea si un singur stick de 32 de giga formatat fat 32. daca ai 3 stickuri, pui pe unul ce e in folderul 1, in altul ce e in folderul 2 si asa mai departe. structura fiecarui stick in radacina este un folder "pkgdb" si un fisier "config.nfm" daca ai un singur stick de 32 atunci copiezi folderele 1,2 si 3 in radacina, apoi intri in 1 si scoti "pkgdb" si "config.nfm" in radacina si incepi instalarea, cand iti cere usb 2 iei stickul il pui in laptop si stergi "1" si "pkgdb" si "config.nfm" si apoi intri in 2 si scoti in radacina "pkgdb" si "config.nfm" si bagi stickul inapoi si mai faci la fel apoi si cu 3. succes :clover:1 point
-
Am refacut torentul. Cine vrea sa ia harta, e impartita in 3 Foldere corespunzatoare celor 3 USB'uri. Torentul nou e mai jos1 point
-
eu east am luat fara probleme aseara. sa vedem cand am timp sa le instalez. FSC am bagat initial lifetime si am terminat balciul. in plus, a ramas in picioare varianta cu fisierul 1b.1 point
-
Cum se fac diagnozele astea de iti da service-ul foaia si dupa se apuca clientul sa caute problemele masinii pe net?? Tu platesti diagnoza si nu astepti si niste interpretari ale erorilor? 3 sferturi din diagnoza asta inseamna, interpretarea erorilor si gasirea unor solutii...1 point
-
Deplasarea pana la service nu e cu probleme, restul iti recomand sa cumperi alta anvelopa, nu e Dacia sa o vulcanizezi, cat despre leviere stai linistit ca distrugi marginea la jante, iti mai prinzi si degetele sau in cel mai rau caz iti sare vreunul in cap.1 point
-
1 point
-
Posteaza si tu de pe telefon, astfel nu mai vezi "frustrarile" unora de pe aici in coltul din dreapta1 point
-
1 point
-
Desigur, marți ar trebui să le primesc. Azi am avut o zi plina si am schimbat urmatoarele: -Ulei Motul 5w40 -Filtre -Pompa de benzina(lpfp) stage 2. -Inlocuit antigelul -Bobine+buji Bosch -Electromotorul. -Update la ultima versiune MHD. Ptr ca am dat jos galeria de admisie ptr înlocuirea electromotorului, am inlocuit si garniturile acesteia. Luni o bag iar in operatie si ii schimb flanse amortizoare fata.Daca nu imi place cum arata amortizoarele, le schimb si pe astea. Întâmplarea face ca atunci cand alimentam la peco, apare un prieten care tocmai ce isi luase un Audi S5(V8) quattro si imi propune sa iesim putin pe autostrada sa ne dam, asta dupa ce ma avertizase ca nu am nicio șansă în fața V8-ului.Sincer sa fiu, nici eu nu eram prea încrezător, dar am acceptat.. Imi pare rau ca nu am filmat...plecare din mers(70)....treceam pe lângă el de parcă aveam NOS...S-a linistit băiatul...1 point
-
Eu sunt unul dintre cei care au cumparat masina de la tine E90 330 aici pe forum:) Si dupa 5 ani ma declar foarte multumit de masina si de tot ce a tinut de vanzarea masinii la acel moment Recomand!!1 point
-
1 point
-
Oameni normali la cap. Vrei M, iti cumperi M pur, nu un SUV cu putere de M. Nu le-am inteles niciodata sensul SUV-urilor pe steroizi.1 point
-
Intre timp am montat si centurile si rama pentru tableta cu noul player si sunetul s-a imbunatatit mult,iar acum avem si noi full hd si 4K in habitaclu plus mult alte functii cu o interfata wifi:D1 point
-
Si eu iti recomand sa te informezi. Nu se foloseste adeziv la Xpel. Poate si de aceea e mai scump. Sigur, si 50€ e la o vopsitorie din St Petersburg. Sau Malaga. O sa imi pun masina pe trailer si o sa o plimb asa prin Europa cautand pretul corect. Pentru ca orice altceva nu va fi acceptat aici pe forum. Circuli prin destul de putine tari ca sa poti face o comparatie. In Franta si Belgia viteza maxima legala este mult sub 250. Si mai ales in Franta nu te joci cu viteza pentru ca aia la viteze de peste 200 iti confisca masina, iei interdictie la ei plus premiu destul de consistent si chiar hotel cu gratii daca ai ghinion. Plus camere peste tot. Sau incearca ghidusii prin Spania, cu Guardia Civil Trafico. Nu ma cunosti, dar iti dai cu parerea despre cum conduc si cum ar trebui sa conduc intr-un topic cu niste poze si o masina.1 point
-
Ar fi super sa nu facem si din topicul dedicat acestui BMW special bâlci. S-au mai inchis topicuri cu M4 si M3 in trecut. Nu pot sa-mi dau seama cum poate cineva insista cu idei gen:eu as fi facut altceva sau:nu ti-ai cheltuit banii pe ce trebuie.1 point
-
Confunzi folia Xpel/Suntek, etc cu cele "colorate". Oricum, Xpel are 10 ani garantie, masina are garaj si nu sta pe afara si pina se fac 5-6 ani, o sa aiba atitea straturi de ceramica pe ea ca nu cred ca se pune problema indepartarii ei. Nu stiu despre ce adeziv vorbesti tu, dar foliile astea se pun fara asa ceva. 2-300€ vopsitul pt o capota din carbon sau chiar "numai" o usa din metal? Ma lasati cu preturile astea? Cine merge cu masini de peste 100.000 la vopsitorii de cartier? Sa ia pret bun. La combinatie la Meisterbetrieb. E ca si cum m-as duce sa imi fac revizia de final de rodaj la un Vetragswerkstatt (sau si mai interesatn, la una Freiewerkstatt) cu ulei chinezesc de pe net si apoi sa umblu pe ebay sa vad cine are un stecher si cablu sa imi reseteze km pina la urmatoarea revizie. Si in aceeiasi ordine de idei, necumpatat e mersul in coloana, pe banda din mijloc a conationalilor, in drum spre tara. Cu numere de Franta, Anglia, Spania, Italia, etc. Sau necunoasterea regulilor de intrare sau iesire de pe autostrada, principiul "fermoarului", etc. Imi place cum stiu altii pentru mine ce si cum e sigur, la ce viteze, etc. Crede-ma ca am destui km si experienta sa pot decide cand si unde si cat de repede pot sa merg. Ma faci sa rad, basmele cu "soferii disciplinati din Germania". Au fost, acum sint diluati de 5 milioane de turci, 2 milioane de polonezi, 1 milion de romani si tot asa. Uneori ma simt ca in Romania in trafic, cand vad ghidusii care inainte nu se incumeta nimeni sa le faca dar acum sint la ordinea zilei. Ce e distractiv, este ca bastinasii prind repede (mai ales tinerii si turcii/arabii) si repeta si ei ce vad la estici, ca de, de ce sa fie ei mai fraieri.1 point
-
Foarte tare proiectul, urmaresc random topicul si de fiecare data reiau vizualizare cu cate 2-3 pagini in spate, cam ca si la Netflix cand iti prezinta episodul anterior Sa ai bafta de masina si sa te bucuri de ea1 point
-
dar atunci cand o sa strici ceva pe la masina cu el, sa nu vi aici pe forum sa te plangi0 points
-
La tine cardanul se ĂŽnvârte când sta mașina pe loc? Verifica prinderile eșapamentului. DPF-ul are un suport caruia i se slĂŁbesc șuruburile de fixare.0 points
-
-1 points
-
Reprezentanta vizitata pentru ce? Banuiesca ca nici fostul proprietar nu a vizitat reprezentanta, in primul rand din cauza preturilor, care mai ales pentru o masina asa veche nu se justifica uneori. Altfel, cauta pe forum, ca s-a mai scris despre reprezentante cu bune si rele. Spor.-1 points
-
-1 points
-
Salut, Am o problema semi-urgenta pentru ca maine plec la un drum lung. Am avut un bec de xenon care dadea sa moara pe partea stanga. Am testat sa vad daca este becul sau alteva schimbandu le intre ele (stanga cu dreapta) si am crezut ca e becul care nu se mai aprindea. Acum cu becul vechi pe partea stanga mi s-a oprit in mers de 2, 3 ori. Inchid luminile si le dau drumul din nou si se aprinde imediat. Ce ar putea sa fie? Aprinzator, balast? Mersi anticipat-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00