Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/06/18 in all areas

  1. restul de poze: Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    4 points
  2. La cald, poze diseara/la noapte, ca sint cateva si nu le bibilesc cu telefonul. 8 masini M, plus 2 pt instructori (un M3 CS negru cu Michelin Super Sport si un M4 Competition gri) Doua M2, unul manual altul cu DKG (Preturi in jur de 70.000 de euro) Doua M5, argintiu si verde (160.000 de euro) Un M4 Competition cabrio (120.000 de euro, cu mult individual si culoare "MORA") Trei M4 Competition coupe-uri (toate peste 100.000, unul dintre ele cu tot ce se poate monta de la M Performance, chair si eleron/aripa spate) M2-urile foarte interesante, agile, cutia manuala bunicica. Simti ca sint mai mici decit un M3, dar greutatea e cam aceeasi. Daca esti subtirel si nu vrei sa bagi bani, un M2 manual de ocazie e de preferat unui M3/M4 non competition. Scaunele sint f mici. Spre 1.90 si tot spre 90kg, sportiv minca-l-ar mama, dar stau ca pe taburet in M2. Inteleg acum de ce in M2 Competition ofera scaunele din M3/M4. In alea incap, era unul in showroom si l-am incercat. Masina se misca bine, trage binisor, un pic cam tare suspensia si lipsa celor trei butoane (motor, suspensie si directie, plus raspuns cutie) te cam deruteaza pt ca sint asa de simplu de folosit in comparatie cu comutatorul sport/sport plus. Simti cei o suta si ceva CP lipsa, dar ai incredere mai mare in el decit in M4, e mai usor de plasat pe drum. M5. Torpile cu sofer. 600CP, tractiune integrala. Roti pe 19, zici ca sint cele de iarna. Sub 20 nu recomand, decit daca vrei comfort. Daca trage? N-are rost, cu 600CP, toti prezenti, numai te uiti la ea si ai 200. E foarte important sa mentii vitezometrul sau HUD-ul in ochi, ca te pomenesti foarte usor cu amenzi, prinde viteza f repede si usor. Franele cred ca pot opri si Pamantul din rotatie. Fara efort, numai pisti si opresti chiar si de la 200. Carbon la ambele. Cauciucuri P Zero. Foarte luxoase, scaunele se preteaza mai mult la condus sportiv pe autostrada decit pe un drum de munte sau circuit. Sint ca niste fotolii conturate, comfortabile dar nu exagerat de sport. Dar ajung pt ce poate masina. Se misca mai bine decit M4, apropape ca un M2 de agil. Incredibil cum au putut inginerii sa faca un elefant ca asta sa se miste asa de gingas. Bordul este cel nou, electronic. Exagerat. Toate informatiile la un loc, le ai pe toate si totusi nu stii ce si unde gasesti. Information overload. Cutia automata este perfecta si intelegi de ce nu au mai montat DKG. Nu cred ca ar fi rezistat ambreiajele la condus sportiv, din cauza greutatii si a cuplului. La M4, toate, cum setam sport plus si D/S3 la cutie, cum miroasea a ambreiaj ars dupa cateva forje. M4 Competition Cabrio, culoare MORA mov, interior alb. Interesant. Toate M4 aveau frane de carbon. Se simte clar greutatea masinii. Un M2 "non Competition" cred ca se tine bine dupa el, poate chiar trece in fata pe drumuri de munte si circuit. E un paradox...iei versiune cabrio la o masina sport pt ca vrei open air si sa ii auzi motorul. Care se aude el, dar nu mai e concertul de la E92. Nu recomand. E prea greu si prea nesportiv, este M doar cu numele si emblema. M4 Competition Coupe cu tot catalogul de la M Performance pe el. Inteleg de ce "CS" a fost laudat. Masina se simte artificiala, un pic izolata, suspensia nu comunica prea multe si motorul raspunde cu putin turbo lag, desi cutia il mai mascheaza. Aripa de pe portbagaj arata nu a GTS ci a NFS. E si rosu pe deasupra. Bleax. Daca vrei cu de toate, mai peste asta nu exista. Desi are frane de carbon, prima pedala, dupa putin condus sportiv, se duce pina la mijlocul curse pina prinde. A doua e solida dar e ciudat. Nu imi inspira incredere. Avem un traseu cu multe curbe, schimbari de nivel, 2-3 ace de par si sectoare inguste. Sub "CS", ani lumina. Nu am increderea care o am in a mea, masina parca o conduci din cealalta camera. E ca si cum ai face sex cu costum de scafandru integral pe tine. Ii lipseste legatura directa, care la 911 S, chiar si cabrio, este prezenta. Condus dupa M2 si M5, te lasa rece, la capitolele feed-back/agilitate si putere/acceleratie. Asa ca daca va place M3/M4, NU CONDUCETI M2 Competition sau M5.ul nou inainte!!!! Restul de M4 Competition Coupe-uri erau tot cu frane de carbon, dar nimic deosebit in rest. Se comportau aproape la fel ca mai sus, un pic mai rau. Softul de la CS/GTS schimba comportamentul motorului si al cutiei, jantele de 19 pe fata si cursa mai mare schimba raspunsul suspensiei per total si cauciucul de 285 de pe spate ofera cativa cm in plus de aderenta ajutat si de diferentialul cu soft schimbat. Iar directia de la CS e aproape de "hidraulica", chiar peste 991.2 S Cabrio. Insumate toate livreaza o experienta noua, elevata si sportiva. Daca masina ofera incredere esti inclinat sa mergi mai aproape de limita, sa explorezi. Interesant cum M2 Competition este oferit cu Michelin Pilot Super Sport, nu cu Pilot 4S. Exact optionalul de la CS, daca nu vrei Cup 2. Pe drum, un Sprinter de pe banda din mijloc, cu numar de Salaj: soferul (un baiat la 25 de ani maxim) a iesit jumatate pe geam sa imi arate thumbs up cand am trecut de el si imi cerea cu mina si striga sa dau gaz gaz Mai intrebati si voi, cam astea imi vin acum in minte. EDIT: Preturile le stiu pt ca fiecare masina avea cartonasul cu dotari si preturi pe scaunul pasagerului. EDIT: Special m-am uitat la 2-3 capote si spoilere. Ciuruite. La M5 verde era sita botul si la un M4 alb, capota era numai cratere. Am poze
    4 points
  3. Scuze ca le pun in trei parti, dar intr.-una nu mi le-a luat pe toate. Torpilele. Verdele era "British Racing green"
    2 points
  4. "Vitrina pe roti" M Performance "Umpic" de BMW Individual
    2 points
  5. Sa nu fie cu suparare, dar pana una alta bravo lor ca v-au prostit sa platiti 1800-2000 lei pentru vopsit un rahat de bara in conditiile in care in toata tara nu cere absolut nimeni mai mult de 1000 lei si sunt ateliere care pentru 500-600 lei o fac de nici nu se vede ca a fost revopsita. Ce vi se pare asa interesant la mersul in reprezentanta nu inteleg...cred ca pur si simplu oamenii nu au habar ce se intampla acolo si in ce bataie de joc se lucreaza. Va bucurati pentru niste hartii in plus si statul pe canapea in sala de asteptare, iar la doua strazi distanta e un service care face lucrarile de 2 ori mai profesionist si de 3 ori mai ieftin.
    2 points
  6. Cum zice titlul , e vorba de 325ti-ul meu, km 160 mii si ceva, trebuie sa mai vad ce zice pe bord.istoricul dotarile si ce s-a mai schimbat http://www.bmwclub.ro/forums/topic/40398-bmw-325i/page__pid__2463698__st__400#entry2463698 Astea fiind zise probleme: - aripi fata ruginite(am altele sh la culoare dar nu sunt montate) bara fata / spate zgariate mai mult sau mai putin, rugina podea spate cam 3 4 cm patrati - bucsa grup si o bucsa toba obosite, la fel as zice si de flansele amortizor si amortizoarele spate - senzor abs dreapta spate mort = curatare sau schimb - frana de mana are momente in care ramane blocata - ceva zgomote la Vanos - scut motor lipsa, il am dar ultima oara in service s-au pierdut ceva suruburi - parbriz ciobit in mai multe locuri ar cam trebui schimbat Pret - 2000 Eur negociabil daca e cineva decis pretul scade , masina se vinde cu contract vanzare cumparare. Consum extraurban 7.5 mers legal 10 mers mai sportiv urban 10 mers noaptea mega economic 12 - 13 mers normal fara sa fie aglomerat , 13-15 in aglomeratie. impozit 900 lei , RCA la mine e cam 700 acum daca nu ma insel
    1 point
  7. daca esti din Buc in targ la Vitan e un magazin de vopseluri auto iti mixeaza un marker cu vopsea 20-30 ron . Daca nu , la orice magazin vopseluri auto poti face la comanda fie Marker , care e cela mai util in cazul tau si la diverse puncte pe caroserie fie un recipient cu pensula care e la fel de util dar e nevoie de ceva indemanare . Din experienta iti spun ca e mai practic recipiebtul pt ca markerul se cam usuca in capat si la refolosire nu mai e asa eficient . Eu am avut ambele , nu e nevoie de iei kit de la bmw
    1 point
  8. BMW M Drive Tour 2018 - mi se pare o actiune de atragere de clienti, prin punerea intregii game M la dispozitia lor. Am fost cam 15 persoane (2 femei), impartiti in cate 2 si apoi 2 grupe a cate 8 in cele 8 masini disponibile. Instructorii au avut cate o persoana de la dealer cu ei, care s-au ocupat de bunul mers al treburilor in timpul pauzelor de schimbare a soferilor. Varsta cam de la 30 in sus, majoritatea posesori de M, cativa soferi de 135iM sau 240iM prezenti si ei. Cum am mai scris, am testat intreaga gama M actuala, fiind prezente si masini care aveau echipamente extra din gama M performance instalate. Nu am ajuns pe nici un circuit, ceea ce cred ca a fost bine, o parte din cei prezenti fiind clar depasiti de situatie in timpul condusului "sportiv". Testarea s-a efectuat pe un amestec de autostrada, sosele nationale si km buni de drumuri "de munte", cu destule curbe si ace de par. Instructorii in fata, 4 masini dupa ei. Au lasat mai liber ritmul si am avut destule locuri unde sa poti simti ce poate masina, la capitolul tractiune, aderenta, acceleratie si frana. (capota ciuruita, dupa numai 11.000km) Doua filmulete, unul cu M5-urile maraind pe linga mine si altul cu craterele din capota unui M4 cu numai 11.000km la bord. M4 cu capota ciuruita M5 intrand in parcare Video din pacate cam putine, aveam mainile ocupate si cum nu prea filmez tevi de esapament m-am prins de abia dupa, de fapt azi, ca puteam sa le spun la colegi sa dea gaz un pic si eu "sa filmez sunetele" in spate. Da, cred ca M2 este "viitorul" seriei. M5 la peste 120.000€ este mult peste ce poate omul sa-si permita iar pentru suma aceea, eu unul m-as duce direct catre un 911 GTS cabrio sau GT3. M4 e prea porky. M2-ul l-am simtit ca pe o manusa, raspunde imediat. In varianta non Competition e putin submotorizat, sasiul poate mult mai mult. Eu as cumpara Competition, ai scaunele normala in el si motorul de la M3/M4 pe care apoi il poti duce usor la 500CP si vreo 600-650Nm. Cutie manuala clar. Ca de toate lucrurile noi, avem grija ceva mai mult de ele. Sper ca si mai incolo sa am timp de ea. La sfarsitul lunii intra la "hibernare" pina in Aprilie. Cam o data pe luna o sa o mai scot la aer, pe vreme buna si uscata. Traseu mixt, cu toate felurile de drumuri. Poze mai pun dupa ce apare un reply, momentan tot ce mai pun nu le afiseaza decit ca "link", pt ca "am depasit nr de poze alocat pe postare"
    1 point
  9. pe X5 / X6 sunt esentiale optiunile de stabilitate / suspensie adaptiva
    1 point
  10. Iti zic eu de ce, ca iti place tie sa iei AB in brate de fiecare data cand se intampla ceva si un om isi exprima frustrarea legata de AB, ai tu impresia ca daca e dealer iti face tie vopsea ca aia de fabrica, poate cand o sa intelegeti ca vopseaua de fabrica e altceva o sa intelegeti si de ce ai tu probleme astea la vopsit, oricum, ne mai auzim in 2 ani cand o sa postezi din nou cu pretextul "cum e posibil sa imi sara vopseaua de la o pietricica, masina vopsita la zeii de la AB" si o sa iti mai sara vopseaua pe la marginile barii. Ca termen de comparatie am cunostinte cu masini vopsite la dealeri, nu numai BMW ci si la VW care dupa ce au platit ditamai sumele putin "colosale" pentru un om normal au iesit cu masina complet gazata de acolo, si vopsea sarita de pe ea la scurt timp ( < 1an ), cand pe partea cealalta, la ~ 1/5 din pretu' cerut de dealer mi-am vopsit bara fata, spate, portbagaj, eleron si un set de jante acum 3 ani si nu am o urma pe ele sau pe restu' masinii, vopsite la un baiat care macar e responsabil ca stie ca nu are cum sa greseasca sau isi pierde clientii si dupa e nevoie sa inchida si sa faca altceva (si cu >20 de ani experienta in vopsit) + garantia ca in caz de ceva revopseste pe banii lui elementul. Dar deh, va place sa va dati in spectacol cu AB si dupa plangeti ca v-au gresit ba culoarea, ba au gazat masina, ba are vopseaua sarita pe nu stiu unde, ba ca n-au prins bine nici bara pentru ca aia de lucreaza acolo au o durere fix in .. programul de la 9 la 5 de voi si masina voastra. Mai e un baiat mai tinerel de pe aici de pe forum cu un E60 ( parca diangelis )care cam acum 2-3 saptamani parca postase pe youtube cum i-au vopsit baietii de la AB masina, pardon, mai mult i-au gazat masina decat vopsit.
    1 point
  11. Eu unul, de la pisicuta n-am mai avut asa chimie cu un treiar, exceptand M-urile. Chiar frumos. http://www.youtube.com/watch?v=GzWvu4VjRb8
    1 point
  12. In sfarsit, montate si functionale Mâine voi incerca sa fac câteva poze mai profi.
    1 point
  13. Daca jantele sunt pe 17, sunt FAKE. Bmw style 135 sunt doar pe 18 inch. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  14. Cam la toate masinile exista o diferenta de nuanta intre bara si caroserie pentru ca vopseaua prinde altfel pe plastic. Doar sa nu fie diferenta prea mare. Cel mai la indemana este sa le ceri paleta de culori si sa pui langa masina si langa bara sa vezi cate trepte de nuanta este diferenta.
    1 point
  15. Nimeni nu a mai avut problema asta?
    -1 points
  16. commentul tau e inutil si scris degeaba. Lasa ca nici cu alte servisuri nu mi-e rusine, dau chix cam peste tot. Nu stii in ce circumstante am dus masina la AB, deci consider ca ai scris sa te afli in treaba. ideea era alta, aceea ca daca tot e cel mai scump, macar sa fie servicii de top, ceea ce nu e cazul.
    -1 points
  17. Cum pui chit daca nu dai cu smirghel intai ? Si in locurile alea , cam greu sa pui chit . Mai mult strici. Colegu' - pune cateva straturi de vopsea cu un varf pensula . Lasa se se usuce intre straturi . Daca ai si un lac compatibil , pune si lac sa fixeze vopseaua . Nu e locul in care se vede prea tare. Doar tie o sa-ti ramana in minte.
    -1 points
  18. Sal.am fost azi ka un mecani si mi.a zis ca imi piede ulei pe la returul de la turbo..e46 in speta 136 cp... mi.a zs ca se schimba nu stiu ce garnitura, insa nu am inteles exact deoarece se grabea si a plecat..despre ce este vorba mai exact? As dori niste pareri daca se poate deoare urmeaza sa.i fac schimbul de ulei si vreau sa vad despre ce este vb.am 8000 de km si am obs ca niv pe joja este intre min si max , deoarece pierdea ulei pe ka returul turbo
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.